ŠVENČIONIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL ŠVENČIONIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2017 M. BALANDŽIO 28 D. SPRENDIMO NR. T-82 „DĖL VAIKŲ PRIĖMIMO Į ŠVENČIONIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS UGDYMO ĮSTAIGŲ IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO GRUPES IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2018 m. balandžio 12 d. Nr. T-41
Švenčionys
1. Pakeisti Vaikų priėmimo į Švenčionių rajono savivaldybės ugdymo įstaigų ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupes ir priešmokyklinio ugdymo organizavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Švenčionių rajono savivaldybės tarybos 2017 m. balandžio 28 d. sprendimu Nr. T-82 „Dėl vaikų priėmimo į Švenčionių rajono savivaldybės ugdymo įstaigų ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupes ir priešmokyklinio ugdymo organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Aprašas):
1.1. Pakeisti Aprašo 4 punktą ir jį išdėstyti taip:
„4. Į priešmokyklinio ugdymo grupę priimamas vaikas, kuriam tais kalendoriniais metais sueina 6 metai. Į priešmokyklinio ugdymo grupę anksčiau gali būti priimamas vaikas tėvų (globėjų) sprendimu, kuriam yra suėję 5 metai. Tėvai (globėjai) turi teisę kreiptis į Švenčionių rajono švietimo pagalbos tarnybą (toliau – Tarnyba) dėl 5 metų vaiko brandumo ugdytis pagal priešmokyklinio ugdymo programą vertinimo. Rekomenduojama kreiptis ne anksčiau nei vaikui sueina 4 metai 8 mėnesiai (atsižvelgiant į vaiko brandumo mokyklai įvertinimo testo taikymo galimybes). Tarnyba ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo kreipimosi dienos pateikia rekomendacijas tėvams (globėjams) dėl vaiko pasirengimo mokytis”;
1.2. Papildyti Aprašą nauju 6.1¹ papunkčiu ir jį išdėstyti taip:
1.3. Pakeisti Aprašo 23 punktą ir jį išdėstyti taip:
„23. Grupėse, kuriose, pritaikius Programą, ugdomi ir vaikai, turintys vidutinių, didelių ir (ar) labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, privalo dirbti priešmokyklinio ugdymo pedagogas ir mokytojo padėjėjas, teikiantis specialiąją pagalbą. Vaikui, kuriam nustatyti specialieji ugdymosi poreikiai, Programą pritaiko Grupėje dirbantis priešmokyklinio ugdymo pedagogas (-ai) kartu su Įstaigos vaiko gerovės komisija“;
1.4. Papildyti Aprašą nauju 23¹ punktu ir jį išdėstyti taip:
„23¹. vaiko, turinčio specialiųjų ugdymosi poreikių, pasiekimus vertina kartu su Įstaigos vaiko gerovės komisija, aptaria su tėvais (globėjais) ir parengia Rekomendaciją, skirtą įstaigai, vykdančiai pradinio ugdymo programą, ar kitam švietimo teikėjui, kuris vykdys pradinio ugdymo programą, ir Įstaigos vaiko gerovės komisijai.“
1.5. Papildyti Aprašą nauju 23² punktu ir jį išdėstyti taip:
„23². Dėl vaiko mokymo namie vienas iš tėvų (globėjų) prašymą teikia Įstaigos vadovui. Prie prašymo pridedama gydytojų konsultacinės komisijos (toliau – GKK) pažyma. Mokinio ugdymas namie per tris darbo dienas įforminamas Įstaigos vadovo įsakymu. Ugdymas namie organizuojamas laikantis ugdymo proceso organizavimo higienos reikalavimų, atsižvelgiant į vaiko sveikatos būklę ir organizmo funkcines galimybes, Įstaigos vadovo patvirtintą ir su vienu iš vaiko tėvų (globėjų) suderintą individualų ugdymo tvarkaraštį, bet ne mažiau kaip 2 kartus per savaitę. Namie ugdomų vaikų, tėvų (globėjų) pageidavimu ir GKK leidus, sudaro galimybę dalyvauti Įstaigos veiklose ar renginiuose.“