IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2015 M. GRUODŽIO 17 D. SPRENDIMO NR. T-163 „DĖL IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS 2016–2018 METŲ STRATEGINIO VEIKLOS PLANO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2016 m. lapkričio 24 d. Nr. T- 153
Ignalina
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 40 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, atsižvelgdama į Strateginio planavimo organizavimo Ignalinos rajono savivaldybėje tvarkos aprašo, patvirtinto Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2015 m. kovo 10 d. sprendimu Nr. T-1 „Dėl Strateginio planavimo organizavimo Ignalinos rajono savivaldybėje tvarkos aprašo patvirtinimo“, 27.3 papunktį ir į Ignalinos rajono savivaldybės 2011–2018 metų strateginio plėtros plano, patvirtinto Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2011 m. kovo 31 d. sprendimu Nr. T-28 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės 2011–2018 metų strateginio plėtros plano patvirtinimo“, 8.3 skyriaus „Ignalinos rajono savivaldybės plėtros priemonių planas“ 1.1.1 uždavinio „Rekonstruoti esamą ir vystyti naują turizmo infrastruktūrą“ 1.1.1.2 priemonę „Kurti sveikatingumo centrus“, 1.1.1.13 priemonę „Vystyti rekreacinių dviračių takų tinklo (dviračių takai, dviračių stovėjimo vietų infrastruktūra ir saugojimo aikštelės), pėsčiųjų takų, sveikatingumo ir lyguminio slidinėjimo trasų infrastruktūrą“, 1.1.1.14 priemonę „Organizuoti rajone pažintinių trasų renovaciją, naujų įrengimą, įtraukiant jas į regioninių, tarptautinių, nacionalinių trasų žiedą“, 3.1.3 uždavinio „Stiprinti rajono pramonės potencialą“ 3.1.3.1 priemonę „Didinti gamybos įmonių galimybes konkuruoti vidaus ir užsienio rinkose“, Ignalinos rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
Pakeisti Ignalinos rajono savivaldybės 2016–2018 metų strateginio veiklos plano, patvirtinto Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2015 m. gruodžio 17 d. sprendimu Nr. T-163 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės 2016–2018 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“ (2016 m. balandžio 27 d. sprendimo Nr. T-61 redakcija), 3 programos „Kultūros ir turizmo, sporto, jaunimo ir bendruomenių veiklos aktyvinimas“ 3 uždavinio aprašymą, šios programos tikslų, uždavinių, priemonių maksimalių asignavimų ir produkto vertinimo kriterijų suvestinę ir 2 lentelę, 5 programos „Infrastruktūros objektų plėtra ir priežiūra“ 1 uždavinio aprašymą, šios programos tikslų, uždavinių, priemonių maksimalių asignavimų ir produkto vertinimo kriterijų suvestinę ir 2 lentelę ir išdėstyti juos nauja redakcija (pridedama).
Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2015 m. gruodžio 17 d. sprendimo Nr. T-163 priedas
(Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2016 m. lapkričio 24 d. sprendimo Nr. T-153 redakcija)
5. KULTŪROS IR TURIZMO, SPORTO, JAUNIMO IR BENDRUOMENIŲ VEIKLOS AKTYVINIMO PROGRAMA
Biudžetiniai metai |
2016 metai |
Asignavimų valdytojo įstaiga / įstaigos padalinys, kodas |
Ignalinos rajono savivaldybės administracija, 288768350 Ignalinos kultūros ir sporto centras, 190244197 Ignalinos krašto muziejus, 302837241 Ignalinos rajono savivaldybės viešoji biblioteka, 188204434 Ceikinių seniūnija, 188632748 Naujojo Daugėliškio seniūnija, 188633120 Didžiasalio seniūnija, 188632933 Dūkšto seniūnija, 188633273 Ignalinos seniūnija, 188632552 Kazitiškio seniūnija, 188633088 Linkmenų seniūnija, 188632890 Mielagėnų seniūnija, 188632367 Rimšės seniūnija, 188632029 Tverečiaus seniūnija, 188632171 Vidiškių seniūnija, 188632214 |
Vykdytojas (-ai), kodas |
Finansų valdymo ir apskaitos skyrius, 1.1 Švietimo, kultūros ir sporto skyrius, 1.10 Ignalinos kultūros ir sporto centras, 16 Ignalinos krašto muziejus, 17 Ignalinos rajono savivaldybės viešoji biblioteka, 18 Ceikinių seniūnija, 19 Didžiasalio seniūnija, 20 Dūkšto seniūnija, 21 Ignalinos miesto seniūnija, 23 Linkmenų seniūnija, 24 Kazitiškio seniūnija, 25 Mielagėnų seniūnija, 26 Naujojo Daugėliškio seniūnija, 27 Rimšės seniūnija, 28 Tverečiaus seniūnija, 29 Vidiškių seniūnija, 30 |
Programos pavadinimas |
Kultūros ir turizmo, sporto, jaunimo ir bendruomenių veiklos aktyvinimo programa |
Kodas |
3 |
Programos parengimo argumentai |
Kultūros ir turizmo, sporto, jaunimo ir bendruomenių veiklos aktyvinimo programa siekiama puoselėti savivaldybės kultūrinį patrauklumą, sudaryti sąlygas visiems gyventojams dalyvauti kultūrinėje ir sportinėje veikloje, aktyvinti jaunimo veiklą, remti bendruomenių iniciatyvas, formuoti teigiamą savivaldybės įvaizdį, skatinti turizmo veiklą. Programa įgyvendinamos savarankiškosios savivaldybės funkcijos – gyventojų bendrosios kultūros ugdymas ir etnokultūros puoselėjimas (dalyvavimas kultūros plėtros projektuose, muziejų, teatrų, kultūros centrų ir kitų kultūros įstaigų steigimas, reorganizavimas, pertvarkymas, likvidavimas ir jų veiklos priežiūra, savivaldybių viešųjų bibliotekų steigimas, reorganizavimas, pertvarkymas ir jų veiklos priežiūra); kūno kultūros ir sporto plėtojimas, gyventojų poilsio organizavimas; sąlygų turizmo plėtrai sudarymas ir šios veiklos skatinimas; nekilnojamųjų ir kilnojamųjų kultūros vertybių apsauga. |
||
Ilgalaikis prioritetas (pagal SPP) |
Turizmo plėtra |
Kodas |
1 |
Žmogiškųjų išteklių plėtra |
2 |
||
Šia programa įgyvendinamas įstaigos (padalinio) strateginis tikslas |
Gerinti savivaldybės valdymo ir teikiamų kultūros ir sporto paslaugų kokybę, skatinti gyventojų iniciatyvas |
Kodas |
2 |
Programa |
Tęstinė |
Programos aprašymas Vykdydama programą, Ignalinos rajono savivaldybė numato skatinti kultūrines tradicijas rajone, kaupti ir saugoti krašto etnines, materialines ir dvasines vertybes, tinkamai organizuoti kultūros įstaigų veiklą, didinti kultūros paslaugų kokybę ir prieinamumą. Siekiama skatinti gyventojų įsitraukimą į savarankiškas ir organizuotas kūno kultūros ir sporto veiklas, sudaryti sąlygas fizinio pasirengimo gerinimui, vykdyti įvairius sporto renginius, sudaryti sąlygas rajono sportininkams dalyvauti apskrities ir respublikinėse varžybose, teikti metodinę ir organizacinę pagalbą rajono seniūnijoms, mokykloms, sporto klubams, spręsti materialinės sporto bazės gerinimo klausimus. Programa taip pat siekiama aktyvinti Ignalinos rajono bendruomenę, skatinti aktyvų dalyvavimą kultūriniame ir visuomeniname rajono gyvenime. Tuo tikslu numatoma pagal finansines galimybes remti bendruomenių, bendrijų ir jaunimo organizacijų veiklą. Efekto vertinimo kriterijai: · Kultūros įstaigų teikiamų paslaugų gavėjų dalis tarp visų gyventojų (proc.); · Organizuotai sportuojančių gyventojų dalis tarp visų gyventojų (proc.). |
|||
Programos tikslas |
Užtikrinti kultūros ir sporto paslaugų prieinamumą, skatinti turizmo plėtrą ir bendruomenės iniciatyvas |
Kodas |
1 |
Tikslo aprašymas Tikslu siekiama efektyviai organizuoti savivaldybės kultūros ir turizmo įstaigų veiklą, skatinti gyventojų įsitraukimą į savarankiškas ir organizuotas kūno kultūros ir sporto veiklas, remti gyventojų iniciatyvas, nevyriausybinių ir jaunimo organizacijų veiklą. Rezultato vertinimo kriterijai: · Kultūros renginiuose dalyvavusių gyventojų skaičius (tūkst.); · Sporto varžybų ir sveikatingumo renginių dalyvių skaičius (tūkst.). Tikslui pasiekti numatoma įgyvendinti tris uždavinius:
1 uždavinys. Teikti kokybiškas ir prieinamas kultūros, kūno kultūros ir sporto paslaugas, vykdyti turizmo informacijos sklaidą Uždaviniu užtikrinama Ignalinos kultūros ir sporto centro veikla. Ignalinos kultūros ir sporto centras, vykdydamas savo veiklą, siekia tenkinti gyventojų pažinimo ir lavinimosi poreikius, padėti jiems tapti aktyviais visuomenės nariais, ugdant pilietiškumą, iniciatyvumą, veiklumą, skatinant saviraišką; sudaryti sąlygas rajono gyventojams užsiimti kūno kultūra, propaguoti sveiką gyvenseną, rūpintis neįgaliųjų sportu, ugdyti didelio meistriškumo sportininkus; sportu skatinti vaikų ir jaunimo saviraišką, ieškoti talentingų sportininkų ir jiems sudaryti deramas sąlygas rengtis rajono, šalies, Europos, pasaulio čempionatams ir olimpinėms žaidynėms; rūpintis kultūros renginių meniniu lygiu ir įvairove. Siekiama užtikrinti ir pagerinti bibliotekos dokumentų kaupimo, tvarkymo, sisteminimo ir saugojimo galimybes teikiant visuomenės švietimui, moksliniams tyrimams bei asmenybės ugdymui reikalingą informaciją ir paslaugas. Numatoma užtikrinti Ignalinos krašto muziejaus veiklą, sudaryti sąlygas įrengti ekspozicijas, įsigyti ir restauruoti eksponatus. Tai leis padidinti prieinamumą prie muziejaus turimų išteklių, padidins galimybes iš arčiau susipažinti su Ignalinos krašto istorija ir kultūra. Siekiama užtikrinti Ignalinoje veikiančio Trečiojo amžiaus universiteto, kuriame mokosi vyresnio amžiaus gyventojai, veiklos tęstinumą. Taip pat finansuoti Ignalinos rajono turizmo informacijos centro veiklą. Turizmo informacijos centras renka, kaupia ir nemokamai teikia informaciją apie turizmo paslaugas, lankytinas Ignalinos rajono vietoves ir objektus, taip pat rengia, leidžia ir platina informacinius ir kartografinius leidinius apie turizmo paslaugas, objektus ir vietoves, organizuoja krašto gyventojų pažintinį ir poilsinį turizmą. Kultūros darbo organizavimo kaimiškosiose Ignalinos rajono savivaldybės seniūnijose funkcija nuo 2016 m. kovo 1 d. perduota Ignalinos kultūros ir sporto centrui, todėl 2016 m. lėšos seniūnijos kultūros darbo organizavimui numatytos pirmiems dvejiems 2016 m. mėnesiams. Produkto vertinimo kriterijai: · Įgyvendintų organizacinių (reprezentacinių) priemonių skaičius; · Kultūros ir sporto centro renginių skaičius; · Ignalinos krašto muziejaus renginių skaičius; · Lankytojų skaičius bibliotekose (tūkst.); · Kaimiškosiose seniūnijose organizuotų kultūros renginių skaičius; · Pagrindinių sporto renginių skaičius; 2 uždavinys. Aktyvinti nevyriausybinių organizacijų, bendruomenių ir kitų įstaigų veiklą Bendruomeninės, jaunimo ir religinės organizacijos, atstovaudamos gyventojų interesams, inicijuoja aktualių problemų sprendimą, prisideda prie gyvenimo kokybės gerinimo rajone. Šios organizacijos padeda išryškinti atskirų piliečių grupių interesus, poreikius ir orientuoja savivaldybės politikus ir administraciją į jų tenkinimą. Tačiau iškyla problema, kad šios organizacijos, atstovaudamos vietos bendruomenės poreikiams, nepakankamai pajėgios finansiškai užtikrinti aktualių projektų įgyvendinimą. Atsižvelgdama į tai, Ignalinos rajono savivaldybė numato remti bendruomenių, jaunimo ir religinių organizacijų veiklą, skatinti jas ir kitas įstaigas kultūros, socialinėje, švietimo, sporto ir turizmo srityse ir prisidėti prie rajono gyvenamosios aplinkos patrauklumo didinimo, esamų ekonominių, socialinių problemų sprendimo. Uždavinio įgyvendinimas bus vykdomas savivaldybei pritariant konkretiems nevyriausybinių organizacijų ES paramos lėšomis vykdomiems projektams ir įsipareigojant juos iš dalies paremti bei remiant veiklas pagal Kultūrinių, socialinių, švietimo ir sporto veiklų, turizmo plėtojimo priemonių finansavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2015 m. kovo 10 d. sprendimu Nr. T-3 „Dėl Kultūrinių, socialinių, švietimo, sporto veiklų, turizmo plėtojimo priemonių finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“. Produkto vertinimo kriterijai: · Paremtų nevyriausybinių organizacijų skaičius; · Paremtų nevyriausybinių organizacijų projektų skaičius. 3 uždavinys. Vykdyti kultūros, turizmo ir sporto objektų bei infrastruktūros atnaujinimą ir plėtrą Turizmas – ekonominė veikla, daranti teigiamą poveikį savivaldybės plėtrai ir ekonominiam bei socialiniam sektoriams. Į savivaldybę atvykę turistai naudojasi vietinių turizmo rinkos subjektų kuriama pasiūla ir kartu didina prekybos apimtis, kuria darbo vietas, padeda surinkti daugiau mokesčių ir kt. Tačiau siekiant pasinaudoti šiais turizmo, kaip ekonominės veiklos teikiamais privalumais, būtina investuoti į Ignalinos rajono viešąją turizmo infrastruktūrą, kurti patrauklų savivaldybės įvaizdį. Dalies savivaldybės kultūros, kūno kultūros ir sporto įstaigų pastatų (patalpų) bei infrastruktūros būklė neatitinka dabartinių reikalavimų dėl susidėvėjimo, pakitusių higienos normų, energijos taupymo poreikio. Atsižvelgiant į tai, numatoma vykdyti šių įstaigų pastatų (patalpų), infrastruktūros atnaujinimo ir plėtros darbus. Ignalinos miestas siekia kurorto statuso, tam vietovėje turi būti išplėtota speciali infrastruktūra: kurortinio gydymo, sveikatinimo įstaigų, teikiančių kurortinio gydymo ir sveikatinimo paslaugas, tinklas, veikiantis visus metus, ir atitinkama gamtinių veiksnių naudojimo sveikatinimo reikmėms infrastruktūra (reabilitacijos centrai, sanatorijos, pėsčiųjų ir dviračių takai, poilsio, miško parkai, atokvėpio vietos ir kita). Produkto vertinimo kriterijai: · Kultūros, turizmo, kūno kultūros ir sporto įstaigų, kuriose vykdyti atnaujinimo ir (ar) plėtros darbai, skaičius; · Įgyvendintų kultūros, turizmo, sporto projektų skaičius; · Įgyvendintų veiklų skaičius. · |
Numatomas programos įgyvendinimo rezultatas Programos įgyvendinimas sudarys prielaidas puoselėti Ignalinos rajono kultūrinį savitumą, gerinti kultūrines paslaugas, skleisti etnokultūros tradicijas, tenkinti gyventojų kultūrinius poreikius. Įgyvendinus programą, bus sudarytos sąlygos gyventojams užsiimti kūno kultūra ir sportu, skatinami rajono sportininkai. Kūno kultūros ir sporto veiklos rėmimas skatins gyventojų įsitraukimą į savarankiškas ir organizuotas sporto ir kūno kultūros veiklas, sudarys prielaidas gyventojų fizinio aktyvumo augimui, sveikatingumo rodiklių gerėjimui. Remiant nevyriausybinių organizacijų projektus ir įgyvendinant jaunimui aktualias programas, bus sprendžiamos atskirų socialinių grupių problemos, padedama šioms grupėms lengviau integruotis į visuomenę. Siekiant gauti Ignalinos miestui kurorto statusą, bus kuriama speciali infrastruktūra: kurortinio gydymo, sveikatinimo įstaigų, teikiančių kurortinio gydymo ir sveikatinimo paslaugas, tinklas, veikiantis visus metus, ir atitinkama gamtinių veiksnių naudojimo sveikatinimo reikmėms infrastruktūra (reabilitacijos centrai, sanatorijos, pėsčiųjų ir dviračių takai, poilsio, miško parkai, atokvėpio vietos ir kita). |
Galimi programos vykdymo ir finansavimo šaltiniai: savivaldybės biudžeto lėšos, valstybės biudžeto lėšos, kitos lėšos, Europos Sąjungos investicijų lėšos, skolintos lėšos, valstybės biudžeto specialioji tikslinė dotacija, įstaigų pajamų už paslaugas lėšos. |
Veiksmai, numatyti Ignalinos rajono strateginiame plėtros plane, kurie susiję su vykdoma programa: 1 PRIORITETAS. TURIZMO PLĖTRA 1.1 tikslas. Plėtoti turizmo infrastruktūrą ir paslaugas 1.1.1 uždavinys. Rekonstruoti esamą ir plėtoti naują turizmo infrastruktūrą 1.1.2 uždavinys. Kurti naujas turizmo paslaugas ir gerinti teikiamų paslaugų kokybę 2 PRIORITETAS. ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ PLĖTRA 2.3 tikslas. Gerinti viešųjų paslaugų kokybę ir prieinamumą 2.3.4 uždavinys. Plėtoti teritoriškai subalansuotą socialinę kultūrinę infrastruktūrą |
Susiję įstatymai ir kiti norminiai teisės aktai: Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymas, Lietuvos Respublikos etninės kultūros valstybinės globos pagrindų įstatymas, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymas, Lietuvos Respublikos kultūros centrų įstatymas, Lietuvos Respublikos muziejų įstatymas, Lietuvos Respublikos bibliotekų įstatymas, Lietuvos Respublikos tautinio paveldo produktų įstatymas, Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymas, Etninės kultūros valstybinė programa, Lietuvos Respublikos kūno kultūros ir sporto įstatymas, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gruodžio 1 d. nutarimas Nr. 1715 „Dėl Nacionalinės jaunimo politikos 2011–2019 metų plėtros programos patvirtinimo“ ir kt. |
KULTŪROS IR TURIZMO, SPORTO, JAUNIMO IR BENDRUOMENIŲ VEIKLOS AKTYVINIMO PROGRAMOSlėšų poreikis (asignavimai) ir numatomi finansavimo šaltiniai |
|
||||
(tūkst. Eur) |
|
||||
|
|||||
Ekonominės klasifikacijos grupės |
2016 m. projektas |
2017 m. projektas |
2018 m. projektas |
||
1. Iš viso asignavimų |
1403,3 |
1398,1 |
1374,4 |
||
1.1. Išlaidoms: |
1103,2 |
1067,1 |
1077,4 |
||
1.1.1. iš jų darbo užmokesčiui |
468,5 |
431,2 |
433,0 |
||
1.2. Turtui įsigyti ir finansiniams įsipareigojimams vykdyti |
300,1 |
331,0 |
297,0 |
||
2. Finansavimo šaltiniai: |
1403,3 |
1396,5 |
1372,4 |
||
2.1. Savivaldybės biudžetas: |
1362,1 |
1348,5 |
1321,7 |
||
2.1.1. Savivaldybės biudžeto asignavimai savarankiškosioms funkcijoms vykdyti |
1055,8 |
1030,5 |
1043,0 |
||
2.1.2. Valstybės biudžeto dotacija |
290,0 |
300,0 |
260,0 |
||
iš jos: |
|||||
2.1.2.1. valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms vykdyti |
|||||
2.1.2.2. mokinio krepšeliui finansuoti |
|||||
2.1.2.3. kita tikslinė dotacija |
290,0 |
300,0 |
260,0 |
||
2.1.3. Biudžetinių įstaigų pajamos |
6,3 |
8,0 |
8,7 |
||
2.1.4. Skolintos lėšos |
10,0 |
10,0 |
10,0 |
||
2.2. Kiti šaltiniai: |
41,2 |
48,0 |
50,7 |
||
2.2.1. Savivaldybės privatizavimo fondas |
|||||
2.2.2. Valstybės biudžeto lėšos |
20,9 |
21,0 |
21,0 |
||
2.2.3. ES lėšos |
1,7 |
10,0 |
12,2 |
||
2.2.4. Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšos |
|||||
2.2.5. Privalomojo sveikatos draudimo fondo lėšos |
|||||
2.2.6. Kitos lėšos |
18,6 |
17,0 |
17,5 |
||
|
7. INFRASTRUKTŪROS OBJEKTŲ PLĖTROS IR PRIEŽIŪROS PROGRAMA
Biudžetiniai metai |
2016 metai |
Asignavimų valdytojo įstaiga / įstaigos padalinys, kodas |
Ignalinos rajono savivaldybės administracija, 288768350 Ceikinių seniūnija, 188632748 Didžiasalio seniūnija, 188632933 Dūkšto seniūnija, 188633273 Ignalinos seniūnija, 188632552 Ignalinos miesto seniūnija, 188633316 Linkmenų seniūnija, 188632890 Kazitiškio seniūnija, 188633088 Mielagėnų seniūnija, 188632367 Naujojo Daugėliškio seniūnija, 188633120 Rimšės seniūnija, 188632029 Tverečiaus seniūnija, 188632171 Vidiškių seniūnija, 188632214 |
Vykdytojas (-ai), kodas |
Investicijų, planavimo ir turto valdymo skyrius, 1.6 Teisės ir civilinės metrikacijos skyrius, 1.7 Statybos ir komunalinio ūkio skyrius, 1.9 Teritorijų planavimo ir architektūros skyrius, 1.11 Ceikinių seniūnija, 19 Didžiasalio seniūnija, 20 Dūkšto seniūnija, 21 Ignalinos seniūnija, 22 Ignalinos miesto seniūnija, 23 Linkmenų seniūnija, 24 Kazitiškio seniūnija, 25 Mielagėnų seniūnija, 26 Naujojo Daugėliškio seniūnija, 27 Rimšės seniūnija, 28 Tverečiaus seniūnija, 29 Vidiškių seniūnija, 30 |
Programos pavadinimas |
Infrastruktūros objektų plėtros ir priežiūros programa |
Kodas |
5 |
Programos parengimo argumentai |
Programa parengta siekiant užtikrinti darnią Ignalinos rajono teritorinę plėtrą, viešųjų erdvių ir objektų, susisiekimo komunikacijų, inžinerinių statinių, savivaldybei priklausančių statinių ir socialinio būsto atnaujinimą ir plėtrą. Programa siekiama kurti patogią, saugią ir estetišką gyvenimo aplinką, atitinkančią bendruomenės ir atskirų rajono gyventojų poreikius. Programa įgyvendinamos savarankiškosios savivaldybės funkcijos – savivaldybei nuosavybės teise priklausančios žemės ir kito turto valdymas, naudojimas ir disponavimas juo; savivaldybės socialinio būsto fondo sudarymas ir jo remontas, socialinio būsto nuoma; teritorijų planavimas, savivaldybės teritorijos bendrojo plano ir detaliųjų planų sprendinių įgyvendinimas; savivaldybės vietinės reikšmės kelių ir gatvių priežiūra, taisymas, tiesimas ir saugaus eismo organizavimas; šilumos ir geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo organizavimas; sanitarijos ir higienos taisyklių tvirtinimas ir jų laikymosi kontrolės organizavimas, švaros ir tvarkos viešose vietose užtikrinimas – ir valstybinės (valstybės perduotos savivaldybėms) funkcijos – savivaldybei priskirtos valstybinės žemės ir kito valstybės turto valdymas, naudojimas ir disponavimas juo patikėjimo teise. |
||
Ilgalaikis prioritetas (pagal SPP) |
Aplinkos ir kaimo vietovių plėtra |
Kodas |
4 |
Šia programa įgyvendinamas įstaigos (padalinio) strateginis tikslas |
Kurti kokybišką gyvenamąją aplinką, gerinti verslo ir žemės ūkio veiklos sąlygas |
Kodas |
3 |
Programa |
Tęstinė |
Programos aprašymas Programa siekiama gerinti viešųjų erdvių ir objektų būklę, prižiūrėti ir plėsti savivaldybės socialinį būstą, remti daugiabučių namų modernizavimą, vykdyti rajono komunalinio ūkio ir teritorijos tvarkymą. Numatytos lėšos vietinės reikšmės kelių (gatvių) ir inžinerinių tinklų priežiūrai, modernizavimui ir plėtrai. Siekiant užtikrinti subalansuotą ir kryptingą Ignalinos rajono plėtrą, numatoma rengti teritorijų planavimo dokumentus, atlikti žemės sklypų matavimus ir tyrimus. Efekto vertinimo kriterijus · Verslumo lygis (veikiančių mažų ir vidutinių įmonių skaičius, tenkantis 1000-iui gyventojų). |
|||
Programos tikslas |
Užtikrinti darnią teritorinę plėtrą ir kokybišką gyvenamąją aplinką |
Kodas |
1 |
Tikslo aprašymas Įgyvendinamu tikslu siekiama gerinti Ignalinos rajono savivaldybės administracijai priklausančių pastatų ir socialinio būsto būklę; plėsti savivaldybės socialinio būsto fondą; prisidėti prie daugiabučių gyvenamųjų namų atnaujinimo (modernizavimo); užtikrinti komunalinio ūkio, viešųjų erdvių ir susisiekimo infrastruktūros priežiūrą, atnaujinimą ir plėtrą; vykdyti inžinerinių tinklų atnaujinimą ir plėtrą; rengti ir įgyvendinti viešosios aplinkos, viešųjų objektų ir bendruomeninės infrastruktūros atnaujinimo, sukūrimo ir gyvenamosios aplinkos kokybės gerinimo projektus. Rezultato vertinimo kriterijus Įgyvendintų viešosios aplinkos ir objektų plėtros, atnaujinimo ir pritaikymo visuomenės poreikiams projektų skaičius. 1 uždavinys. Prižiūrėti, atnaujinti ir plėsti viešąsias erdves ir objektus, gerinti būsto būklę Uždaviniu numatoma vykdyti Ignalinos rajono komunalinio ūkio ir teritorijos tvarkymą (gatvių, žaliųjų plotų priežiūra, sanitarija, apželdinimas, kapinių tvarkymas ir kt.) bei komunalinio ūkio objektų atnaujinimą ir plėtrą. Siekiant užtikrinti tinkamą vietinės reikšmės kelių tinklo būklę, numatoma rengti planuojamų rekonstruoti kelių (gatvių) techninius projektus, vykdyti rekonstrukcijos ir remonto darbus, techninę kelių priežiūrą, laboratorinius kokybės kontrolės tyrimus ir kt. Siekiama modernizuoti transporto infrastruktūrą, kad ji atitiktų Europos Sąjungos techninius standartus ir krovinių bei keleivių vežimo poreikius, taip pat užtikrinti priemonių, didinančių eismo saugą ir mažinančių neigiamą transporto poveikį aplinkai, įgyvendinimą. Įgyvendinant uždavinį, numatomas finansavimas Ignalinos rajono miestų ir gyvenviečių gatvių apšvietimui užtikrinti, apšvietimo tinklų eksploatacijai ir plėtrai vykdyti. Taip pat numatoma vykdyti inžinerinių tinklų ir sistemų rekonstrukciją ir remontą (vandentiekio, nuotekų, šildymo sistemų tinklų). Šiuo metu dalis savivaldybei priklausančio socialinio būsto yra blogos techninės būklės. Socialinio būsto kiekis savivaldybėje negali patenkinti poreikio, todėl būtina plėsti socialinio būsto fondą. Siekiant spręsti šias problemas, numatoma vykdyti socialinio būsto atnaujinimą ir plėtrą. Taip pat numatoma skirti lėšų prisidėti prie daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektų įgyvendinimo, saugaus eismo priemonių diegimo ir atnaujinimo. Ignalinos rajono savivaldybė dalyvauja kelių uždarųjų akcinių bendrovių valdyme, artimiausiu metu planuojama pertvarkyti UAB „Kompata“ į savivaldybės įmonę „Kompata“. Pasinaudojant Europos Sąjungos investicijomis, numatoma atlikti įvairių darbų ir vykdyti projektus tiek kaimo, tiek miesto vietovėse. Didžiausia dalis darbų turėtų būti atliekama 2017 metais. Plačiau žr. 7 priede. Produkto vertinimo kriterijai: · Seniūnijų, kurioms skirtos lėšos viešojo ūkio išlaikymui, skaičius; · Atnaujintų ar naujai įrengtų komunalinio ūkio objektų ir negyvenamųjų pastatų skaičius; · Įsigyto (suremontuoto) socialinio būsto skaičius; · Atnaujintų daugiabučių gyvenamųjų namų skaičius; · Prižiūrimų socialinių butų skaičius; · Prižiūrimų tarnybinių butų skaičius; · Eksploatuojamų gatvių šviestuvų skaičius; · Rekonstruotų ir naujai įrengtų inžinerinių tinklų ilgis (km); · Rekonstruotų vietinės reikšmės kelių (gatvių) ilgis (km); · Prižiūrimų vietinės reikšmės kelių (gatvių) ilgis (km); · Įgyvendintų projektų skaičius; · Atnaujintų ar naujai įrengtų viešųjų erdvių ir kraštovaizdžio objektų skaičius; · Panaudota lėšų priemonių įgyvendinimui, proc; · Pertvarkytų įmonių skaičius. 2 uždavinys. Rengti projektų įgyvendinimo ir teritorijų planavimo dokumentus Uždaviniu numatomas projektų įgyvendinimo dokumentų – galimybių studijų, investicinių, techninių projektų – rengimas ir projektų ekspertizių atlikimas. Savivaldybė organizuoja teritorijų planavimo dokumentų rengimą, derinimą, tvirtinimą atitinkamų rūšių teritorijų planavimo dokumentų rengimo taisyklėse nustatyta tvarka. Pagal detaliuosius planus ir laisvų (neužstatytų) žemės sklypų planus numatoma atlikti žemės sklypų kadastrinius matavimus – parengti sklypų ribų planus, juos suderinti, įtraukti į kadastrą ir pažymėti žemės sklypų ribas vietovėje. Produkto vertinimo kriterijai: · Atliktų kadastrinių matavimų ir topografinių nuotraukų skaičius; · Parengtų projektų įgyvendinimo dokumentų skaičius. |
Numatomas programos įgyvendinimo rezultatas Įgyvendinus programą, bus pagerintas socialinio būsto fondas, vykdomi viešųjų erdvių, objektų ir daugiabučių namų modernizavimo projektai. Programos įgyvendinimas leis formuoti patrauklią gyvenamąją ir verslo aplinką, didins savivaldybės patrauklumą investicijoms. Savivaldybės kelių (gatvių) modernizavimo ir priežiūros darbai didins eismo saugumą, mažins neigiamą transporto poveikį aplinkai. Įgyvendintos eismo saugą gerinančios priemonės mažins eismo įvykių tikimybę. Teritorijų planavimas užtikrins subalansuotą savivaldybės teritorijos raidą, kryptingą infrastruktūros objektų plėtrą, skatins investicijas. Pertvarkius UAB „Kompata“ į savivaldybės įmonę „Kompata“ bus racionaliau ir efektyviau naudojamos savivaldybės biudžeto lėšos vykdant Vietos savivaldos įstatyme numatytas savivaldybės funkcijas. |
Galimi programos vykdymo ir finansavimo šaltiniai: savivaldybės biudžeto lėšos, valstybės biudžeto lėšos, valstybės biudžeto specialioji tikslinė dotacija, Europos Sąjungos investicijų lėšos, kitos lėšos, skolintos lėšos, biudžetinių įstaigų pajamos. |
Veiksmai, numatyti Ignalinos rajono strateginiame plėtros plane, kurie susiję su vykdoma programa: 4 PRIORITETAS. APLINKOS IR KAIMO VIETOVIŲ PLĖTRA 4.1 tikslas. Užtikrinti inžinerinio aprūpinimo sistemų atnaujinimą ir plėtrą 4.1.1 uždavinys. Sudaryti sąlygas kurti ilgalaikę plėtrą skatinančią infrastruktūrą 4.1.2 uždavinys. Plėsti, modernizuoti ar renovuoti inžinerinius tinklus, plėtoti atsinaujinančių energijos šaltinių naudojimą 4.2 tikslas. Plėtoti subalansuotą transporto infrastruktūrą, užtikrinant patogų ir saugų susisiekimą ir gerinant ekologinę būklę 4.2.1 uždavinys. Plėtoti transporto infrastruktūrą ir gerinti keleivių vežimo sistemą 4.3 tikslas. Užtikrinti patogią ir sveiką aplinką 4.3.3 uždavinys. Renovuoti visuomeninės paskirties pastatus, daugiabučius namus, plėtoti socialinį būstą, gerinti gyvenamąją ir viešąją aplinką 4.4 tikslas. Žemės ūkio ir kaimo plėtra 4.4.1 uždavinys. Užtikrinti darnią, ekologiškai subalansuotą kaimo vietovių plėtrą |
Susiję įstatymai ir kiti norminiai teisės aktai: Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymas, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymas, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas, Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymas, Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymas, Lietuvos Respublikos statybos įstatymas, Lietuvos Respublikos kelių įstatymas, Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymas, Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymas, Lietuvos Respublikos planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatymas, Lietuvos Respublikos aplinkos apsaugos įstatymas, Lietuvos Respublikos žemės įstatymas ir kt. |
|
|
|||
INFRASTRUKTŪROS OBJEKTŲ PLĖTROS IR PRIEŽIŪROS PROGRAMOS lėšų poreikis (asignavimai) ir numatomi finansavimo šaltiniai |
|||||
(tūkst. Eur) |
|||||
Ekonominės klasifikacijos grupės |
2016 m. projektas |
2017 m. projektas |
2018 m. projektas |
|
|
|
|||||
|
|||||
|
|||||
1. Iš viso asignavimų |
3392,8 |
4036,5 |
5518,7 |
|
|
1.1. Išlaidoms: |
2266,9 |
1936,5 |
1920,7 |
|
|
1.1.1. iš jų darbo užmokesčiui |
350,0 |
352,0 |
352,0 |
|
|
1.2. Turtui įsigyti ir finansiniams įsipareigojimams vykdyti |
1125,9 |
2100,0 |
3598,0 |
|
|
2. Finansavimo šaltiniai: |
3384,3 |
4036,5 |
5518,7 |
|
|
2.1. Savivaldybės biudžetas: |
2483,6 |
2848,0 |
3506,7 |
|
|
2.1.1. Savivaldybės biudžeto asignavimai savarankiškosioms funkcijoms vykdyti |
1055,3 |
1177,5 |
1196,7 |
|
|
2.1.2. Valstybės biudžeto dotacija |
1279,2 |
1260,0 |
1355,0 |
|
|
iš jos: |
|
||||
2.1.2.1. valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms vykdyti |
1279,2 |
1260,0 |
1355,0 |
|
|
2.1.2.2. mokinio krepšeliui finansuoti |
|
||||
2.1.2.3. kita tikslinė dotacija |
|
||||
2.1.3. Biudžetinių įstaigų pajamos |
60,0 |
92,0 |
93,0 |
|
|
2.1.4. Skolintos lėšos |
89,1 |
318,5 |
862,0 |
|
|
2.2. Kiti šaltiniai: |
900,7 |
1188,5 |
2012,0 |
|
|
2.2.1. Savivaldybės privatizavimo fondas |
|
||||
2.2.2. Valstybės biudžeto lėšos |
44,1 |
124,0 |
125,0 |
|
|
2.2.3. ES lėšos |
847,6 |
1048,5 |
1871,0 |
|
|
2.2.4. Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšos |
|
||||
2.2.5. Privalomojo sveikatos draudimo fondo lėšos |
|
||||
2.2.6. Kitos lėšos |
9,0 |
16,0 |
16,0 |
|
linksuvest
Kultūros ir turizmo, sporto, jaunimo ir bendruomenių veiklos aktyvinimo programos suvestinės priedas
1 lentelė IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS (savivaldybės, padalinio, įstaigos pavadinimas) KULTŪROS IR TURIZMO, SPORTO, JAUNIMO IR BENDRUOMENIŲ VEIKLOS AKTYVINIMO PROGRAMOS NR. 3 TIKSLŲ, UŽDAVINIŲ, PRIEMONIŲ IR MAKSIMALIŲ ASIGNAVIMŲ IR PRODUKTO VERTINIMO KRITERIJŲ SUVESTINĖ |
tūkst. Eur |
|||||||||||||||||||||
Programos tikslo kodas |
Uždavinio kodas |
Priemonės kodas |
Priemonės pavadinimas |
Priemonės vykdytojo kodas |
Finansavimo šaltinis |
2016 m. projektas |
2017 m. projektas |
2018 m. projektas |
Uždavinio vertinimo kriterijaus |
||||||||||||
Iš viso |
Išlaidoms |
turtui įsigyti ir finansiniams įsipareigojimams vykdyti |
Iš viso |
Išlaidoms |
turtui įsigyti ir finansiniams įsipareigojimams vykdyti |
Iš viso |
Išlaidoms |
turtui įsigyti ir finansiniams įsipareigojimams vykdyti |
Pavadinimas |
planas |
|||||||||||
Iš viso |
Iš jų darbo užmokesčiui |
Iš viso |
Iš jų darbo užmokesčiui |
Iš viso |
Iš jų darbo užmokesčiui |
2016-iesiems m. |
2017-iesiems m. |
2018-iesiems m. |
|||||||||||||
2 Strateginis tikslas. Gerinti savivaldybės valdymo bei teikiamų kultūros ir sporto paslaugų kokybę, skatinti gyventojų iniciatyvas |
|||||||||||||||||||||
3 Programa. Kultūros ir turizmo, sporto, jaunimo ir bendruomenių veiklos aktyvinimo programa |
|||||||||||||||||||||
1 |
Užtikrinti kultūros ir sporto paslaugų prieinamumą, skatinti turizmo plėtrą bei bendruomenės iniciatyvas |
||||||||||||||||||||
1 |
1 |
Teikti kokybiškas ir prieinamas kultūros, kūno kultūros ir sporto paslaugas, vykdyti turizmo informacijos sklaidą |
|||||||||||||||||||
1 |
1 |
1 |
Savivaldybės kultūrinio savitumo ir tautinio identiteto puoselėjimas, tarptautinio kultūrinio bendradarbiavimo organizavimas |
1.10 |
SB |
15,0 |
15,0 |
15,0 |
15,0 |
15,0 |
15,0 |
Įgyvendintų organizacinių (reprezentacinių) priemonių skaičius |
8 |
8 |
8 |
||||||
iš viso: |
15,0 |
15,0 |
0,0 |
0,0 |
15,0 |
15,0 |
0,0 |
0,0 |
15,0 |
15,0 |
0,0 |
0,0 |
8 |
8 |
8 |
||||||
1 |
1 |
2 |
Kultūros ir sporto centro veiklos organizavimas ir išlaikymas |
16 |
SB |
342,3 |
342,3 |
171,0 |
317,0 |
317,0 |
150,0 |
318,0 |
318,0 |
151,0 |
Kultūros ir sporto centro renginių skaičius |
30 |
31 |
32 |
|||
SB (BĮP) |
5,3 |
5,3 |
6,0 |
6,0 |
6,2 |
6,2 |
|||||||||||||||
VB |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
|||||||||||||||
ES |
1,7 |
1,7 |
1,7 |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
2,2 |
2,2 |
2,2 |
||||||||||||
iš viso: |
350,3 |
350,3 |
172,7 |
0,0 |
326,0 |
326,0 |
152,0 |
0,0 |
327,4 |
327,4 |
153,2 |
0,0 |
30 |
31 |
32 |
||||||
1 |
1 |
3 |
Muziejaus veiklos organizavimas ir išlaikymas |
17 |
SB |
39,0 |
39,0 |
25,1 |
39,5 |
39,5 |
25,2 |
40,0 |
40,0 |
25,3 |
Ignalinos krašto muziejaus renginių skaičius |
22 |
23 |
24 |
|||
iš viso: |
39,0 |
39,0 |
25,1 |
0,0 |
39,5 |
39,5 |
25,2 |
0,0 |
40,0 |
40,0 |
25,3 |
0,0 |
22 |
23 |
24 |
||||||
1 |
1 |
4 |
Bibliotekų darbo organizavimas ir išlaikymas |
18 |
SB |
377,3 |
377,3 |
253,0 |
380,0 |
376,0 |
254,0 |
4,0 |
385,0 |
380,0 |
254,5 |
5,0 |
Lankytojų skaičius bibliotekose (tūkst.) |
125 |
125 |
126 |
|
KL |
18,6 |
18,6 |
17,0 |
15,0 |
0,0 |
2,0 |
17,5 |
15,5 |
0,0 |
2,0 |
|||||||||||
SB (BĮP) |
1,0 |
1,0 |
2,0 |
2,0 |
0,0 |
0,0 |
2,5 |
2,5 |
0,0 |
0,0 |
|||||||||||
VB |
19,9 |
19,9 |
20,0 |
20,0 |
0,0 |
0,0 |
20,0 |
20,0 |
0,0 |
0,0 |
|||||||||||
iš viso: |
416,8 |
416,8 |
253,0 |
0,0 |
419,0 |
413,0 |
254,0 |
6,0 |
425,0 |
418,0 |
254,5 |
7,0 |
125 |
125 |
126 |
||||||
1 |
1 |
5 |
Seniūnijų kultūros darbo organizavimas ir įstaigų išlaikymas |
19-21, 23-30 |
SB |
60,0 |
60,0 |
17,7 |
38,0 |
38,0 |
40,0 |
40,0 |
Kaimiškosiose seniūnijose organizuotų kultūros renginių skaičius |
228 |
225 |
220 |
|||||
iš viso: |
60,0 |
60,0 |
17,7 |
0,0 |
38,0 |
38,0 |
0,0 |
0,0 |
40,0 |
40,0 |
0,0 |
0,0 |
228 |
225 |
220 |
||||||
1 |
1 |
6 |
Kūno kultūros ir sporto veiklos organizavimas, įstaigų išlaikymas |
1.1, 1.10 |
SB |
202,1 |
202,1 |
201,0 |
201,0 |
200,0 |
200,0 |
Pagrindinių sporto renginių skaičius |
14 |
14 |
14 |
||||||
iš viso: |
202,1 |
202,1 |
0,0 |
0,0 |
201,0 |
201,0 |
0,0 |
0,0 |
200,0 |
200,0 |
0,0 |
0,0 |
14 |
14 |
14 |
||||||
1 |
1 |
Iš viso uždaviniui: |
1083,2 |
1083,2 |
468,5 |
0,0 |
1038,5 |
1032,5 |
431,2 |
6,0 |
1047,4 |
1040,4 |
433,0 |
7,0 |
- |
- |
- |
- |
|||
1 |
2 |
Aktyvinti nevyriausybinių organizacijų, bendruomenių ir kitų įstaigų veiklą |
|||||||||||||||||||
1 |
2 |
1 |
Nevyriausybinių organizacijų steigimo, jų ir kitų įstaigų veiklos skatinimas kultūros, socialinėje, švietimo, sporto ir turizmo srityse |
1.1, 1.10 |
SB |
20,0 |
20,0 |
25,0 |
25,0 |
25,0 |
25,0 |
Paremtų nevyriausybinių organizacijų skaičius |
10 |
12 |
12 |
||||||
iš viso: |
20,0 |
20,0 |
0,0 |
0,0 |
25,0 |
25,0 |
0,0 |
0,0 |
25,0 |
25,0 |
0,0 |
0,0 |
10 |
12 |
12 |
||||||
1 |
2 |
2 |
Nevyriausybinių organizacijų ES paramos lėšomis vykdomų projektų įgyvendinimas |
1.1 |
SB (P) |
10,0 |
10,0 |
10,0 |
10,0 |
10,0 |
10,0 |
Paremtų nevyriausybinių organizacijų projektų skaičius |
1 |
1 |
1 |
||||||
iš viso: |
10,0 |
0,0 |
0,0 |
10,0 |
10,0 |
0,0 |
0,0 |
10,0 |
10,0 |
0,0 |
0,0 |
10,0 |
1 |
1 |
1 |
||||||
1 |
2 |
Iš viso uždaviniui: |
30,0 |
20,0 |
0,0 |
10,0 |
35,0 |
25,0 |
0,0 |
10,0 |
35,0 |
25,0 |
0,0 |
10,0 |
- |
- |
- |
- |
|||
1 |
3 |
Vykdyti kultūros, turizmo ir sporto objektų bei infrastruktūros atnaujinimą ir plėtrą |
|||||||||||||||||||
1 |
3 |
1 |
Kultūros, turizmo, kūno kultūros ir sporto įstaigų atnaujinimas |
1.1 |
SB |
15,0 |
15,0 |
20,0 |
20,0 |
Kultūros, turizmo, kūno kultūros ir sporto įstaigų, kuriose vykdyti atnaujinimo darbai, skaičius |
2 |
2 |
2 |
||||||||
SB (KD) |
290,0 |
290,0 |
300,0 |
300,0 |
260,0 |
260,0 |
|||||||||||||||
iš viso: |
290,0 |
0,0 |
0,0 |
290,0 |
315,0 |
0,0 |
0,0 |
315,0 |
280,0 |
0,0 |
0,0 |
280,0 |
2 |
2 |
2 |
||||||
1 |
3 |
2 |
Kultūros, turizmo, sporto projektų įgyvendinimas |
1.10 |
SB (P) |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
1,6 |
1,6 |
0,0 |
0,0 |
2,0 |
2,0 |
0,0 |
0,0 |
Įgyvendintų kultūros, turizmo, sporto projektų skaičius |
0 |
1 |
2 |
ES |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
8,0 |
8,0 |
0,0 |
0,0 |
10,0 |
10,0 |
0,0 |
0,0 |
|||||||||
iš viso: |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
9,6 |
9,6 |
0,0 |
0,0 |
12,0 |
12,0 |
0,0 |
0,0 |
0 |
1 |
2 |
||||||
1 |
3 |
3 |
Siekiant Ignalinos miesto kurorto statuso, plėtoti esamą ir kurti naują specialią infrastruktūrą (reabilitacijos centrai, sanatorijos, pėsčiųjų ir dviračių takai, poilsio, miško parkai, atokvėpio vietos ir kita) |
1.10 |
SB |
0,1 |
0,0 |
0,0 |
0,1 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Įgyvendintų veiklų skaičius |
1 |
0 |
0 |
iš viso: |
0,1 |
0,0 |
0,0 |
0,1 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
1 |
0 |
0 |
||||||
1 |
3 |
Iš viso uždaviniui: |
290,1 |
0,0 |
0,0 |
290,1 |
324,6 |
9,6 |
0,0 |
315,0 |
292,0 |
12,0 |
0,0 |
280,0 |
- |
- |
- |
- |
|||
1 |
Iš viso tikslui: |
1403,3 |
1103,2 |
468,5 |
300,1 |
1398,1 |
1067,1 |
431,2 |
331,0 |
1374,4 |
1077,4 |
433,0 |
297,0 |
- |
- |
- |
- |
||||
Iš viso programai: |
1403,3 |
1103,2 |
468,5 |
300,1 |
1398,1 |
1067,1 |
431,2 |
331,0 |
1374,4 |
1077,4 |
433,0 |
297,0 |
- |
- |
- |
- |
|||||
Finansavimo šaltiniai |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
SB |
1055,8 |
1055,7 |
466,8 |
0,1 |
1030,5 |
1011,5 |
429,2 |
19,0 |
1043,0 |
1018,0 |
430,8 |
25,0 |
|||||||
Kita tikslinė dotacija |
SB(KD) |
290,0 |
0,0 |
0,0 |
290,0 |
300,0 |
0,0 |
0,0 |
300,0 |
260,0 |
0,0 |
0,0 |
260,0 |
||||||||
Biudžetinių įstaigų pajamos |
SB (BĮP) |
6,3 |
6,3 |
0,0 |
0,0 |
8,0 |
8,0 |
0,0 |
0,0 |
8,7 |
8,7 |
0,0 |
0,0 |
||||||||
Kitos lėšos |
KL |
18,6 |
18,6 |
0,0 |
0,0 |
17,0 |
15,0 |
0,0 |
2,0 |
17,5 |
15,5 |
0,0 |
2,0 |
||||||||
Valstybės biudžeto lėšos |
VB |
20,9 |
20,9 |
0,0 |
0,0 |
21,0 |
21,0 |
0,0 |
0,0 |
21,0 |
21,0 |
0,0 |
0,0 |
||||||||
Skolintos lėšos |
SB (P) |
10,0 |
0,0 |
0,0 |
10,0 |
11,6 |
1,6 |
0,0 |
10,0 |
12,0 |
2,0 |
0,0 |
10,0 |
||||||||
Europos Sąjungos fondų investicijų lėšos |
ES |
1,7 |
1,7 |
1,7 |
0,0 |
10,0 |
10,0 |
2,0 |
0,0 |
12,2 |
12,2 |
2,2 |
0,0 |
||||||||
1403,3 |
1103,2 |
468,5 |
300,1 |
1398,1 |
1067,1 |
431,2 |
331,0 |
1374,4 |
1077,4 |
433,0 |
297,0 |
2 lentelė |
KULTŪROS IR TURIZMO, SPORTO, JAUNIMO IR BENDRUOMENIŲ VEIKLOS AKTYVINIMO PROGRAMOS VERTINIMO KRITERIJŲ SUVESTINĖ |
Strateginio tikslo kodas |
Programos kodas |
Programos tikslo kodas |
Uždavinio kodas |
Vertinimo kriterijus |
Vertinimo kriterijaus kodas |
2016 m. planas |
2017 m. planas |
2018 m. planas |
2 |
Kultūros įstaigų teikiamų paslaugų gavėjų dalis tarp visų gyventojų (proc.) |
E-2-1 |
60 |
58 |
58 |
|||
2 |
Organizuotai sportuojančių gyventojų dalis tarp visų gyventojų (proc.) |
E-2-2 |
17 |
16 |
16 |
|||
2 |
3 |
1 |
Kultūros renginiuose dalyvavusių gyventojų skaičius (tūkst.) |
R-3-1-1 |
13 |
10 |
9,8 |
|
2 |
3 |
1 |
Sporto varžybų ir sveikatingumo renginių dalyvių skaičius (tūkst.) |
R-3-1-2 |
2,9 |
2,8 |
2,8 |
|
2 |
3 |
1 |
1 |
Įgyvendintų organizacinių (reprezentacinių) priemonių skaičius |
P-3-1-1-1 |
8 |
8 |
8 |
2 |
3 |
1 |
1 |
Kultūros ir sporto centro renginių skaičius |
P-3-1-1-2 |
30 |
31 |
32 |
2 |
3 |
1 |
1 |
Ignalinos krašto muziejaus renginių skaičius |
P-3-1-1-3 |
22 |
23 |
24 |
2 |
3 |
1 |
1 |
Lankytojų skaičius bibliotekose (tūkst.) |
P-3-1-1-4 |
125 |
125 |
126 |
2 |
3 |
1 |
1 |
Kaimiškosiose seniūnijose organizuotų kultūros renginių skaičius |
P-3-1-1-5 |
228 |
225 |
220 |
2 |
3 |
1 |
1 |
Pagrindinių sporto renginių skaičius |
P-3-1-1-7 |
14 |
14 |
14 |
2 |
3 |
1 |
2 |
Paremtų nevyriausybinių organizacijų skaičius |
P-3-1-2-1 |
10 |
12 |
12 |
2 |
3 |
1 |
2 |
Paremtų nevyriausybinių organizacijų projektų skaičius |
P-3-1-2-2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
3 |
1 |
3 |
Kultūros, turizmo, kūno kultūros ir sporto įstaigų, kuriose vykdyti atnaujinimo darbai, skaičius |
P-3-1-3-1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
1 |
3 |
Įgyvendintų kultūros, turizmo, sporto projektų skaičius |
P-3-1-3-2 |
0 |
1 |
2 |
2 |
3 |
1 |
3 |
Įgyvendintų veiklų skaičius |
P-3-1-3-3 |
1 |
0 |
0 |
____________________
Infrastruktūros objektų plėtros ir priežiūros programos suvestinės
priedas
1 lentelė |
|
||||||||||||||||||||||
IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS |
|
||||||||||||||||||||||
(savivaldybės, padalinio, įstaigos pavadinimas) |
|
||||||||||||||||||||||
INFRASTRUKTŪROS OBJEKTŲ PLĖTROS IR PRIEŽIŪROS PROGRAMOS NR. 5 |
|
||||||||||||||||||||||
TIKSLŲ, UŽDAVINIŲ, PRIEMONIŲ MAKSIMALIŲ ASIGNAVIMŲ IR PRODUKTO VERTINIMO KRITERIJŲ SUVESTINĖ |
|
||||||||||||||||||||||
tūkst. Eur |
|
||||||||||||||||||||||
Programos tikslo kodas |
Uždavinio kodas |
Priemonės kodas |
Priemonės pavadinimas |
Priemonės vykdytojo kodas |
Finansavimo šaltinis |
2016 m. projektas |
2017 m. projektas |
2018 m. projektas |
Uždavinio vertinimo kriterijaus |
||||||||||||||
Iš viso |
Išlaidoms |
turtui įsigyti ir finansiniams įsipareigojimams vykdyti |
Iš viso |
Išlaidoms |
turtui įsigyti ir finansiniams įsipareigojimams vykdyti |
Iš viso |
Išlaidoms |
turtui įsigyti ir finansiniams įsipareigojimams vykdyti |
Pavadinimas |
planas |
|||||||||||||
Iš viso |
Iš jų darbo užmokesčiui |
Iš viso |
Iš jų darbo užmokesčiui |
Iš viso |
Iš jų darbo užmokesčiui |
2016-iesiems m. |
2017-iesiems m. |
2018-iesiems m. |
|||||||||||||||
3 Strateginis tikslas. Kurti kokybišką gyvenamąją aplinką, gerinti verslo ir žemės ūkio veiklos sąlygas |
|||||||||||||||||||||||
5 Programa. Infrastruktūros objektų plėtros ir priežiūros programa |
|||||||||||||||||||||||
1 |
Užtikrinti darnią teritorinę plėtrą ir kokybišką gyvenamąją aplinką |
||||||||||||||||||||||
1 |
1 |
Prižiūrėti, atnaujinti ir plėsti viešąsias erdves ir objektus, gerinti būsto būklę |
|||||||||||||||||||||
1 |
1 |
1 |
Seniūnijų viešojo ūkio išlaikymas |
19-30 |
SB |
926,5 |
926,5 |
350,0 |
925,0 |
925,0 |
352,0 |
926,0 |
926,0 |
352,0 |
Seniūnijų, kurioms skirtos lėšos viešojo ūkio išlaikymui, skaičius |
12 |
12 |
12 |
|||||
iš viso: |
926,5 |
926,5 |
350,0 |
0,0 |
925,0 |
925,0 |
352,0 |
0,0 |
926,0 |
926,0 |
352,0 |
0,0 |
12 |
12 |
12 |
||||||||
1 |
1 |
2 |
Komunalinio ūkio objektų, negyvenamųjų pastatų atnaujinimas, priežiūra ir plėtra |
1.9 |
SB |
55,5 |
55,5 |
8,5 |
155,0 |
120,0 |
35,0 |
155,0 |
120,0 |
35,0 |
Atnaujintų ar naujai įrengtų komunalinio ūkio objektų ir negyvenamųjų pastatų skaičius |
3 |
6 |
8 |
|||||
VB |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
|||||||||||||||||||
ES |
42,5 |
42,5 |
170,0 |
170,0 |
|||||||||||||||||||
SB (P) |
7,5 |
7,5 |
30,0 |
30,0 |
|||||||||||||||||||
iš viso: |
55,5 |
55,5 |
0,0 |
8,5 |
305,0 |
120,0 |
0,0 |
185,0 |
455,0 |
120,0 |
0,0 |
335,0 |
3 |
6 |
8 |
||||||||
1 |
1 |
3 |
Socialinio būsto rekonstrukcija ir plėtra |
1.9 |
SB |
20,0 |
20,0 |
Įsigyto (suremontuoto) socialinio būsto skaičius |
10 |
10 |
8 |
||||||||||||
ES |
170,0 |
170,0 |
170,0 |
170,0 |
|||||||||||||||||||
SB (P) |
30,0 |
30,0 |
30,0 |
30,0 |
|||||||||||||||||||
iš viso: |
200,0 |
0,0 |
0,0 |
200,0 |
200,0 |
0,0 |
0,0 |
200,0 |
20,0 |
0,0 |
0,0 |
20,0 |
10 |
10 |
8 |
||||||||
1 |
1 |
4 |
Daugiabučių namų atnaujinimas (modernizavimas) |
1.9 |
SB |
32,5 |
32,5 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
Atnaujintų daugiabučių gyvenamųjų namų skaičius |
16 |
2 |
2 |
||||||||
VB |
43,5 |
43,5 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
|||||||||||||||||
ES |
492,6 |
492,6 |
160,0 |
160,0 |
160,0 |
160,0 |
|||||||||||||||||
iš viso: |
568,6 |
568,6 |
0,0 |
0,0 |
200,0 |
200,0 |
0,0 |
0,0 |
200,0 |
200,0 |
0,0 |
0,0 |
16 |
2 |
2 |
||||||||
1 |
1 |
5 |
Socialinio ir tarnybinio būsto administravimas ir priežiūra |
1.7 |
SB (BĮP) |
60,0 |
60,0 |
61,0 |
61,0 |
62,0 |
62,0 |
Prižiūrimų socialinių butų skaičius |
154 |
164 |
172 |
||||||||
Prižiūrimų socialinių butų skaičius |
24 |
24 |
24 |
||||||||||||||||||||
iš viso: |
60,0 |
60,0 |
0,0 |
0,0 |
61,0 |
61,0 |
0,0 |
0,0 |
62,0 |
62,0 |
0,0 |
0,0 |
154 |
164 |
172 |
||||||||
1 |
1 |
6 |
Miestų ir gyvenviečių gatvių apšvietimas, apšvietimo tinklų eksploatacija |
1.9, 19-30 |
SB |
0,8 |
0,8 |
1,0 |
1,0 |
1,2 |
1,2 |
Eksploatuojamų gatvių šviestuvų skaičius |
1370 |
1380 |
1380 |
||||||||
ES |
93,0 |
93,0 |
|||||||||||||||||||||
iš viso: |
93,8 |
0,8 |
0,0 |
93,0 |
1,0 |
1,0 |
0,0 |
0,0 |
1,2 |
1,2 |
0,0 |
0,0 |
1370 |
1380 |
1380 |
||||||||
1 |
1 |
7 |
Inžinerinių tinklų rekonstrukcija ir plėtra (vandentiekio, nuotekų, šildymo sistemų tinklų) |
1.9 |
SB |
20,0 |
20,0 |
14,5 |
14,5 |
14,5 |
14,5 |
Rekonstruotų ir naujai įrengtų inžinerinių tinklų ilgis (km) |
0 |
1 |
2 |
||||||||
SB (P) |
50,0 |
50,0 |
200,0 |
200,0 |
700,0 |
700,0 |
|||||||||||||||||
ES |
50,0 |
50,0 |
200,0 |
200,0 |
800,0 |
800,0 |
|||||||||||||||||
iš viso: |
120,0 |
20,0 |
0,0 |
100,0 |
414,5 |
14,5 |
0,0 |
400,0 |
1514,5 |
14,5 |
0,0 |
1500,0 |
0 |
1 |
2 |
||||||||
1 |
1 |
8 |
Vietinės reikšmės kelių (gatvių) rekonstravimas ir plėtra (sandoriai) |
1.9 |
SB (D) |
724,4 |
724,4 |
800,0 |
800,0 |
900,0 |
900,0 |
Rekonstruotų vietinės reikšmės kelių (gatvių) ilgis (km) |
1 |
2 |
2 |
||||||||
ES |
8,0 |
8,0 |
100,0 |
100,0 |
200,0 |
200,0 |
|||||||||||||||||
SB (P) |
2,0 |
2,0 |
20,0 |
20,0 |
40,0 |
40,0 |
|||||||||||||||||
iš viso: |
734,4 |
10,0 |
0,0 |
724,4 |
920,0 |
0,0 |
0,0 |
920,0 |
1140,0 |
0,0 |
0,0 |
1140,0 |
1 |
2 |
2 |
||||||||
1 |
1 |
9 |
Vietinės reikšmės kelių (gatvių) priežiūra (išlaidos) |
1.9 |
SB (D) |
414,2 |
414,2 |
410,0 |
410,0 |
405,0 |
405,0 |
Prižiūrimų vietinės reikšmės kelių (gatvių) ilgis (km) |
1097 |
1097 |
1097 |
||||||||
iš viso: |
414,2 |
414,2 |
0,0 |
0,0 |
410,0 |
410,0 |
0,0 |
0,0 |
405,0 |
405,0 |
0,0 |
0,0 |
1097 |
1097 |
1097 |
||||||||
1 |
1 |
10 |
Mažos apimties infrastruktūros atnaujinimas kaimo vietovėse |
1.9 |
SB (P) |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
10,0 |
0,0 |
0,0 |
10,0 |
20,0 |
0,0 |
0,0 |
20,0 |
Įgyvendintų projektų skaičius |
0 |
0 |
1 |
||
ES |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
50,0 |
0,0 |
0,0 |
50,0 |
100,0 |
0,0 |
0,0 |
100,0 |
|||||||||||
iš viso: |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
60,0 |
0,0 |
0,0 |
60,0 |
120,0 |
0,0 |
0,0 |
120,0 |
0 |
0 |
1 |
||||||||
1 |
1 |
11 |
Viešųjų erdvių, kraštovaizdžio objektų atnaujinimas, priežiūra ir plėtra |
1.9 |
SB (P) |
2,5 |
2,5 |
51,0 |
1,0 |
50,0 |
72,0 |
1,0 |
71,0 |
Atnaujintų ar naujai įrengtų viešųjų erdvių ir kraštovaizdžio objektų skaičius |
0 |
3 |
7 |
||||||
VB |
0,6 |
0,6 |
4,0 |
4,0 |
5,0 |
5,0 |
|||||||||||||||||
ES |
8,6 |
8,6 |
289,0 |
4,0 |
285,0 |
408,0 |
4,0 |
404,0 |
|||||||||||||||
iš viso: |
11,7 |
11,7 |
0,0 |
0,0 |
344,0 |
9,0 |
0,0 |
335,0 |
485,0 |
10,0 |
0,0 |
475,0 |
0 |
3 |
7 |
||||||||
1 |
1 |
12 |
Saugaus eismo priemonių diegimas ir atnaujinimas |
1.9 |
SB (D) |
46,1 |
46,1 |
47,0 |
47,0 |
47,0 |
47,0 |
Panaudota lėšų priemonių įgyvendinimui proc. |
100 |
100 |
100 |
||||||||
iš viso: |
46,1 |
46,1 |
0,0 |
0,0 |
47,0 |
47,0 |
0,0 |
0,0 |
47,0 |
47,0 |
0,0 |
0,0 |
100 |
100 |
100 |
||||||||
1 |
1 |
13 |
Savivaldybei priklausančių įmonių pertvarkymas |
1.7 |
SB |
Pertvarkytų įmonių skaičius |
0 |
1 |
0 |
||||||||||||||
iš viso: |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0 |
1 |
0 |
||||||||
1 |
1 |
Iš viso uždaviniui: |
3230,8 |
2113,4 |
350,0 |
1125,9 |
3887,5 |
1787,5 |
352,0 |
2100,0 |
5375,7 |
1785,7 |
352,0 |
3590,0 |
- |
- |
- |
- |
|||||
1 |
2 |
Rengti projektų įgyvendinimo ir teritorijų planavimo dokumentus |
|||||||||||||||||||||
1 |
2 |
1 |
Žemės sklypų kadastriniai matavimai ir reikalingų topografinių nuotraukų parengimas |
1.11, 1.6 |
SB |
16,0 |
16,0 |
44,0 |
44,0 |
45,0 |
45,0 |
Atliktų kadastrinių matavimų ir topografinių nuotraukų skaičius |
15 |
18 |
18 |
||||||||
ES |
2,0 |
2,0 |
3,0 |
3,0 |
|||||||||||||||||||
KL |
9,0 |
9,0 |
16,0 |
16,0 |
16,0 |
16,0 |
|||||||||||||||||
iš viso: |
25,0 |
25,0 |
0,0 |
0,0 |
62,0 |
62,0 |
0,0 |
0,0 |
64,0 |
64,0 |
0,0 |
0,0 |
15 |
18 |
18 |
||||||||
1 |
2 |
2 |
Galimybių studijų, investicinių projektų, techninių projektų parengimas, projektų ekspertizių atlikimas, draudimo paslaugos |
1.6, 1.9 |
SB |
4,0 |
4,0 |
18,0 |
18,0 |
15,0 |
7,0 |
8,0 |
Parengtų projektų įgyvendinimo dokumentų skaičius |
15 |
25 |
20 |
|||||||
SB (D) |
94,5 |
94,5 |
3,0 |
3,0 |
3,0 |
3,0 |
|||||||||||||||||
SB (BĮP) |
31,0 |
31,0 |
31,0 |
31,0 |
|||||||||||||||||||
ES |
25,4 |
25,4 |
35,0 |
35,0 |
30,0 |
30,0 |
|||||||||||||||||
SB (P) |
4,6 |
4,6 |
|||||||||||||||||||||
iš viso: |
128,5 |
128,5 |
0,0 |
0,0 |
87,0 |
87,0 |
0,0 |
0,0 |
79,0 |
71,0 |
0,0 |
8,0 |
15 |
25 |
20 |
||||||||
1 |
2 |
Iš viso uždaviniui: |
153,5 |
153,5 |
0,0 |
0,0 |
149,0 |
149,0 |
0,0 |
0,0 |
143,0 |
135,0 |
0,0 |
8,0 |
- |
- |
- |
- |
|||||
1 |
Iš viso tikslui: |
3384,3 |
2266,9 |
350,0 |
1125,9 |
4036,5 |
1936,5 |
352,0 |
2100,0 |
5518,7 |
1920,7 |
352,0 |
3598,0 |
- |
- |
- |
- |
||||||
Iš viso programai: |
3384,3 |
2266,9 |
350,0 |
1125,9 |
4036,5 |
1936,5 |
352,0 |
2100,0 |
5518,7 |
1920,7 |
352,0 |
3598,0 |
- |
- |
- |
- |
|||||||
Finansavimo šaltiniai |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
SB |
1055,3 |
1055,3 |
350,0 |
8,5 |
1177,5 |
1142,5 |
352,0 |
35,0 |
1196,7 |
1133,7 |
352,0 |
63,0 |
|||||||||
Valstybės biudžeto lėšos |
VB |
44,1 |
44,1 |
0,0 |
0,0 |
124,0 |
24,0 |
0,0 |
100,0 |
125,0 |
25,0 |
0,0 |
100,0 |
||||||||||
Biudžetinių įstaigų pajamos |
SB(BĮP) |
60,0 |
60,0 |
0,0 |
0,0 |
92,0 |
92,0 |
0,0 |
0,0 |
93,0 |
93,0 |
0,0 |
0,0 |
||||||||||
Valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms vykdyti |
SB(D) |
1279,2 |
554,8 |
0,0 |
724,4 |
1260,0 |
460,0 |
0,0 |
800,0 |
1355,0 |
455,0 |
0,0 |
900,0 |
||||||||||
Europos Sąjungos fondų investicijų lėšos |
ES |
847,6 |
534,6 |
0,0 |
313,0 |
1048,5 |
201,0 |
0,0 |
847,5 |
1871,0 |
197,0 |
0,0 |
1674,0 |
||||||||||
Skolintos lėšos |
SB (P) |
89,1 |
9,1 |
0,0 |
80,0 |
318,5 |
1,0 |
0,0 |
317,5 |
862,0 |
1,0 |
0,0 |
861,0 |
||||||||||
Kitos lėšos |
KL |
9,0 |
9,0 |
0,0 |
0,0 |
16,0 |
16,0 |
0,0 |
0,0 |
16,0 |
16,0 |
0,0 |
0,0 |
||||||||||
3384,3 |
2266,9 |
350,0 |
1125,9 |
4036,5 |
1936,5 |
352,0 |
2100,0 |
5518,7 |
1920,7 |
352,0 |
3598,0 |
||||||||||||
2 lentelė |
||||||||
INFRASTRUKTŪROS OBJEKTŲ PLĖTROS IR PRIEŽIŪROS PROGRAMOS VERTINIMO KRITERIJŲ SUVESTINĖ |
||||||||
Strateginio tikslo kodas |
Programos kodas |
Programos tikslo kodas |
Uždavinio kodas |
Vertinimo kriterijus |
Vertinimo kriterijaus kodas |
2016 m. planas |
2017 m. planas |
2018 m. planas |
3 |
Verslumo lygis (veikiančių mažų ir vidutinių įmonių skaičius, tenkantis 1000-iui gyventojų) |
E-3-2 |
8,4 |
8,5 |
8,5 |
|||
3 |
6 |
1 |
Įgyvendintų viešosios aplinkos ir objektų plėtros, atnaujinimo ir pritaikymo visuomenės poreikiams projektų skaičius |
R-6-1-1 |
2,0 |
4,0 |
8,0 |
|
3 |
6 |
1 |
1 |
Seniūnijų, kurioms skirtos lėšos viešojo ūkio išlaikymui, skaičius |
P-6-1-1-1 |
12,0 |
12,0 |
12,0 |
3 |
6 |
1 |
1 |
Atnaujintų ar naujai įrengtų komunalinio ūkio objektų ir negyvenamųjų pastatų skaičius |
P-6-1-1-2 |
3,0 |
6,0 |
8,0 |
3 |
6 |
1 |
1 |
Įsigyto (suremontuoto) socialinio būsto skaičius |
P-6-1-1-3 |
10,0 |
10,0 |
8,0 |
3 |
6 |
1 |
1 |
Atnaujintų daugiabučių gyvenamųjų namų skaičius |
P-6-1-1-4 |
16,0 |
2,0 |
2,0 |
3 |
6 |
1 |
1 |
Prižiūrimų socialinių butų skaičius |
P-6-1-1-5 |
154,0 |
164,0 |
172,0 |
3 |
6 |
1 |
1 |
Prižiūrimų tarnybinių butų skaičius |
P-6-1-1-5 |
24,0 |
24,0 |
24,0 |
3 |
6 |
1 |
1 |
Eksploatuojamų gatvių šviestuvų skaičius |
P-6-1-1-6 |
1370,0 |
1380,0 |
1380,0 |
3 |
6 |
1 |
1 |
Rekonstruotų ir naujai įrengtų inžinerinių tinklų ilgis (km) |
P-6-1-1-7 |
0,0 |
1,0 |
2,0 |
3 |
6 |
1 |
1 |
Rekonstruotų vietinės reikšmės kelių (gatvių) ilgis (km) |
P-6-1-1-8 |
1,0 |
2,0 |
2,0 |
3 |
6 |
1 |
1 |
Prižiūrimų vietinės reikšmės kelių (gatvių) ilgis (km) |
P-6-1-1-9 |
1097,0 |
1097,0 |
1097,0 |
3 |
6 |
1 |
1 |
Įgyvendintų projektų skaičius |
P-6-1-1-10 |
0,0 |
0,0 |
1,0 |
3 |
6 |
1 |
1 |
Atnaujintų ar naujai įrengtų viešųjų erdviu ir kraštovaizdžio objektų skaičius |
P-6-1-1-11 |
0,0 |
3,0 |
7,0 |
3 |
6 |
1 |
1 |
Panaudota lėšų priemonių įgyvendinimui proc. |
P-6-1-1-12 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
3 |
6 |
1 |
1 |
Pertvarkytų įmonių skaičius |
P-6-1-1-13 |
0,0 |
1,0 |
0,0 |
3 |
6 |
1 |
2 |
Atliktų kadastrinių matavimų ir topografinių nuotraukų skaičius |
P-6-1-2-1 |
15,0 |
18,0 |
18,0 |
3 |
6 |
1 |
2 |
Parengtų projektų įgyvendinimo dokumentų skaičius |
P-6-1-2-2 |
15,0 |
25,0 |
20,0 |
________________