ŠILALĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL ŠILALĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS, SAVIVALDYBEI PAVALDŽIŲ IR JOS VALDYMO SRIČIAI PRISKIRTŲ VIEŠŲJŲ JURIDINIŲ ASMENŲ 2014 METŲ FINANSŲ KONTROLĖS BŪKLĖS ATASKAITOS

 

2015 m. birželio 26 d. Nr. T1-157

Šilalė

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatymo 10 straipsnio 5 punktu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. balandžio 14 d. nutarimo Nr. 470 „Dėl Lietuvos Respublikos vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatymo įgyvendinimo ir Vidaus audito tarnybos pavyzdinių nuostatų patvirtinimo“ 3.1 ir 3.3 papunkčiais, Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 7 d. įsakymu Nr. 1K-004 „Dėl Finansų kontrolės būklės ataskaitos formos patvirtinimo“, Šilalės rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Pritarti Šilalės rajono savivaldybės administracijos, Savivaldybei pavaldžių ir jos valdymo sričiai priskirtų viešųjų juridinių asmenų 2014 metų finansų kontrolės būklės ataskaitai (pridedama).

2. Paskelbti informaciją apie šį sprendimą vietinėje spaudoje, o visą sprendimą – Šilalės rajono savivaldybės interneto tinklalapyje www.silale.lt ir Teisės aktų registre.

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Meras                                                                                                                 Jonas Gudauskas


 

PRITARTA

Šilalės rajono savivaldybės tarybos 

2015 m. birželio 26 d. sprendimu

Nr. T1-157

 

ŠILALĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS, SAVIVALDYBEI PAVALDŽIŲ IR JOS VALDYMO SRIČIAI PRISKIRTŲ VIEŠŲJŲ JURIDINIŲ ASMENŲ 2014 METŲ FINANSŲ KONTROLĖS BŪKLĖS ATASKAITA

 

 

Eil. Nr.

Bendri duomenys

Ataskaitinio laikotarpio pabaigoje

Praėjusio ataskaitinio laikotarpio pabaigoje

1.

Viešajam juridiniam asmeniui pavaldžių arba jo valdymo sričiai priskirtų viešųjų juridinių asmenų skaičius.

47

47

2.

Viešojo juridinio asmens patvirtintas pareigybių (etatų) skaičius (neįskaitant Socialinės paramos skyriaus ir seniūnijų etatų).

88,5

88,5

3.

Viešajame juridiniame asmenyje dirbančių (dirbusių) valstybės tarnautojų ir darbuotojų skaičius (neįskaitant Socialinės paramos skyriaus ir seniūnijų darbuotojų).

91

91

4.

Viešojo juridinio asmens buhalterijoje (struktūriniame padalinyje, tvarkančiame apskaitą) patvirtintas pareigybių (etatų) skaičius.

6

6

5.

Viešojo juridinio asmens buhalterijoje (struktūriniame padalinyje, tvarkančiame apskaitą) dirbančių (dirbusių) valstybės tarnautojų ir darbuotojų skaičius.

6

6

 

Klausimai

 

Atsakymai

Pažymėkite ü

6.

Ar viešajame juridiniame asmenyje yra patvirtinta organizacinė struktūra?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

7.

Ar siekiant viešajam juridiniam asmeniui iškeltų strateginių ir kitų tikslų yra nustatoma rizika, galinti sutrukdyti šiuos tikslus pasiekti?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

8.

Jei taip, kaip ji yra vertinama (pažymėkite tinkamą variantą (variantus):

 

 

 

 

 

8.1.

rizika yra vertinama vadovaujantis auditų išvadomis ir rekomendacijomis;

 

Taip

þ

Ne

ٱ

8.2.

rizika yra vertinama naudojantis rizikos vertinimo modeliais;

 

Taip

ٱ

Ne

ٱ

8.3.

rizika yra vertinama kitais būdais.

 

Taip

þ

Ne

ٱ

9.

Ar viešojo juridinio asmens vadovas yra patvirtinęs Viešojo juridinio asmens sąskaitų planą?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

10.

Ar viešojo juridinio asmens vadovas yra patvirtinęs Viešojo juridinio asmens apskaitos politiką?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

11.

Ar nustatyta ir viešojo juridinio asmens vadovo patvirtinta naudojamų apskaitos registrų:

 

 

 

 

 

11.1.

forma;

 

Taip

þ

Ne

ٱ

11.2.

turinys;

 

Taip

þ

Ne

ٱ

11.3.

skaičius ?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

12.

Ar teisės aktų nustatyta tvarka parengtas ir viešojo juridinio asmens vadovo patvirtintas apskaitos dokumentų ir apskaitos registrų saugojimo tvarkos aprašas?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

13.

Ar viešojo juridinio asmens vadovas yra patvirtinęs asmenų, kuriems suteikta teisė rengti ir pasirašyti arba tik pasirašyti apskaitos dokumentus, sąrašą ir jų parašų pavyzdžius?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

14.

Ar paskirtas darbuotojas, kuris atlieka vyriausiojo buhalterio (buhalterio) arba struktūrinio padalinio, tvarkančio apskaitą, vadovo funkcijas jo atostogų, ligos metu?

 

Taip

ٱ

Ne

þ

15.

Ar viešojo juridinio asmens vadovas yra patvirtinęs Viešojo juridinio asmens finansų kontrolės taisykles?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

16.

Ar jos parengtos atsižvelgus į:

 

 

 

 

 

16.1.

įstaigos veiklos pobūdį ir ypatumus;

 

Taip

þ

Ne

ٱ

16.2.

organizacinę struktūrą;

 

Taip

þ

Ne

ٱ

16.3.

veiklos riziką;

 

Taip

þ

Ne

ٱ

16.4.

apskaitos ir informacinę sistemą;

 

Taip

þ

Ne

ٱ

16.5.

turto apsaugos būklę?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

17.

Ar viešojo juridinio asmens finansų kontrolės taisyklės per ataskaitinį laikotarpį buvo keistos (papildytos)?

 

Taip

ٱ

Ne

þ

18.

Ar viešojo juridinio asmens vadovas yra paskyręs atsakingus už išankstinę, einamąją ir paskesniąją finansų kontrolę darbuotojus?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

19.

Ar viešojo juridinio asmens vadovas užtikrina, kad valstybės tarnautojai ir darbuotojai, atliekantys finansų kontrolę, turi tinkamą kompetenciją atlikti jiems pavestas funkcijas?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

20.

Ar darbuotojų, atliekančių finansų kontrolę, pareigybių aprašymuose ir kituose vidaus dokumentuose yra aiškiai ir tinkamai apibrėžtos funkcijos, teisės, atsakomybė ir pavaldumas?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

21.

Ar vyriausiasis buhalteris (buhalteris) arba struktūrinio padalinio, tvarkančio apskaitą, vadovas, vykdydamas išankstinę finansų kontrolę, pasirašydamas ūkinės operacijos dokumentus, parašu patvirtina, kad:

 

 

 

 

 

21.1.

dokumentai tinkamai parengti;

 

Taip

þ

Ne

ٱ

21.2.

ūkinė operacija yra teisėta;

 

Taip

þ

Ne

ٱ

21.3.

jai atlikti pakaks patvirtintų asignavimų?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

22.

Ar buvo atvejų, kai vyriausiasis buhalteris (buhalteris) arba struktūrinio padalinio, tvarkančio apskaitą, vadovas atsisakė pasirašyti ūkinės operacijos atlikimo dokumentus?

 

Taip

ٱ

Ne

þ

23.

Jei buvo nustatyta atvejų, kai vyriausiasis buhalteris (buhalteris) arba struktūrinio padalinio, tvarkančio apskaitą, vadovas atsisakė pasirašyti ūkinės operacijos atlikimo dokumentus:

 

 

 

 

 

23.1.

ūkinė operacija nebuvo vykdoma;

 

Taip

ٱ

Ne

ٱ

23.2.

ūkinė operacija buvo vykdoma;

 

Taip

ٱ

Ne

ٱ


 

23.3.

ūkinė operacija buvo vykdoma rašytiniu vadovo pavedimu?

 

Taip

ٱ

Ne

ٱ

24.

Ar per ataskaitinį laikotarpį buvo nustatyta atvejų, kai atlikus ūkinę operaciją išaiškėjo, kad:

 

 

 

 

 

24.1.

ji buvo neteisėta;

 

Taip

ٱ

Ne

þ

24.2.

dokumentai buvo netinkamai parengti;

 

Taip

ٱ

Ne

þ

24.3.

ji buvo atlikta viršijant patvirtintas sąmatas ir neatitiko patvirtintų asignavimų?

 

Taip

ٱ

Ne

þ

 

Komentarai.

25.

Jei per ataskaitinį laikotarpį buvo nustatyta atvejų, kai atlikus ūkinę operaciją išaiškėjo šios ataskaitos 24 punkte nurodytos aplinkybės, kas juos nustatė:

 

 

 

 

 

25.1.

vidaus auditoriai;

 

Taip

ٱ

Ne

ٱ

25.2.

Valstybės kontrolės auditoriai;

 

Taip

ٱ

Ne

ٱ

25.3.

savivaldybės kontrolierius (savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos specialistai);

 

Taip

ٱ

Ne

ٱ

25.4.

atestuoti auditoriai;

 

Taip

ٱ

Ne

ٱ

25.5.

viešojo juridinio asmens valstybės tarnautojai ar darbuotojai?

 

Taip

ٱ

Ne

ٱ

26.

Ar viešajame juridiniame asmenyje atliekama kiekvienos ūkinės operacijos einamoji finansų kontrolė?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

27.

Ar, atliekant einamąją finansų kontrolę, viešajame juridiniame asmenyje buvo nustatyta neatitikimų ar klaidų?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

28.

Ar nustatyta atvejų kai, nesant galimybės ištaisyti nustatytų neatitikimų ar klaidų, raštu buvo informuotas viešojo juridinio asmens vadovas, nurodant neatitikimų ar klaidų atsiradimo priežastis?

 

Taip

ٱ

Ne

þ

29.

Kokie sprendimai buvo priimti:

 

 

 

 

 

29.1.

ūkinė operacija nebuvo vykdoma;

 

Taip

ٱ

Ne

ٱ

29.2.

įvertinus sprendimo vykdymo sustabdymo pasekmes ar kitas aplinkybes, ūkinė operacija buvo vykdoma toliau;

 

Taip

ٱ

Ne

ٱ

29.3.

priimti kiti sprendimai?

 

Taip

ٱ

Ne

ٱ

30.

Ar vykdant paskesniąją finansų kontrolę buvo nustatyta neatitikimų ar klaidų ir numatyta priemonių jos metu nustatytiems trūkumams pašalinti?

 

Taip

ٱ

Ne

þ

31.

Ar viešajame juridiniame asmenyje yra atskirtos išankstinės ir paskesniosios finansų kontrolės funkcijos?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

32.

Ar viešajame juridiniame asmenyje laikomasi finansų kontrolės taisyklėse nustatytų procedūrų?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

33.

Ar finansų kontrolės procedūros:

 

 

 

 

 

33.1.

ekonomiškos;

 

Taip

þ

Ne

ٱ

33.2.

veiksmingos;

 

Taip

þ

Ne

ٱ

33.3.

funkcionuoja kaip vientisa sistema?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

34.

Ar finansinės ataskaitos sudarytos vadovaujantis Viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymu?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

35.

Ar sudarant finansines ataskaitas turtas, įsipareigojimai, pajamos ir sąnaudos buvo įvertinti vadovaujantis viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartais?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

36.

Ar viešojo juridinio asmens finansinėse ataskaitose teisingai rodomos finansavimo sumos, grynasis turtas bei pinigų srautai?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

37.

Ar viešajame juridiniame asmenyje yra paskirti už perduoto naudoti viešojo juridinio asmens turto naudojimo kontrolę atsakingi asmenys?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

38.

Ar su visais darbuotojais, įgaliotais saugoti turtą, yra sudarytos visiškos materialinės atsakomybės sutartys?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

39.

Ar per ataskaitinį laikotarpį buvo nustatyta tvarka inventorizuotas visas viešojo juridinio asmens turtas ir įsipareigojimai?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

40.

Ar inventorizacijos metu buvo nustatytų turto ir įsipareigojimų buhalterinės apskaitos duomenų ir faktiškai rastų jų likučių skirtumų?

 

Taip

ٱ

Ne

þ

41.

Ar per ataskaitinį laikotarpį buvo viešojo juridinio asmens turto vagysčių arba netekimų ?

 

Taip

ٱ

Ne

þ

42.

Ar viešajame juridiniame asmenyje yra atskirtos turto apsaugos ir šio turto apskaitos funkcijos?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

43.

Ar viešajame juridiniame asmenyje pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus turi būti įsteigta vidaus audito tarnyba?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

44.

Ar viešajame juridiniame asmenyje yra įsteigta vidaus audito tarnyba?

 

Taip

þ

Ne

ٱ

45.

Ar su Viešojo juridinio asmens finansų kontrolės būklės ataskaita susipažino Vidaus audito tarnybos vadovas?

 

Taip

ٱ

Ne

þ

46.

 

Kiti Finansų kontrolės būklės ataskaitos formoje nepaminėti svarbūs finansų kontrolės klausimai, pateikiami viešajam juridiniam asmeniui pavaldiems ir (arba) jo valdymo sričiai priskirtiems viešiesiems juridiniams asmenims.

(Pildoma, kai buvo gauti klausimai iš viešojo juridinio asmens, kuriam teikiama ši ataskaita.)

47.

Įvertinkite viešojo juridinio asmens finansų kontrolės būklę (labai gera, gera, patenkinama, silpna). Gera.

48.

Pagal pateiktas viešajam juridiniam asmeniui pavaldžių ir (arba) jo valdymo sričiai priskirtų viešųjų juridinių asmenų finansų kontrolės būklės ataskaitas, atliktus vertinimus ir turimus duomenis finansų kontrolės būklė įvertinta, iš viso    47  _ (nurodytas viešajam juridiniam asmeniui pavaldžių ir (arba) jo valdymo sričiai priskirtų viešųjų juridinių asmenų skaičius turi atitikti įvertintų viešųjų juridinių asmenų skaičių), iš jų: labai gera, gera, patenkinama, silpna:

1.   Šilalės rajono savivaldybės administracija – gera

2.   Šilalės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius – gera

3.   Šilalės miesto seniūnija – gera

4.   Šilalės kaimiškoji seniūnija – gera

5.   Bijotų seniūnija – gera

6.   Bilionių seniūnija – patenkinama

7.   Didkiemio seniūnija – patenkinama

8.   Kaltinėnų seniūnija – patenkinama

9.   Kvėdarnos seniūnija – gera

10. Laukuvos seniūnija – gera

11. Palentinio seniūnija – gera

12. Pajūrio seniūnija – gera

13. Tenenių seniūnija – gera

14. Traksėdžio seniūnija – gera

15. Upynos seniūnija – gera

16. Žadeikių seniūnija – gera

17. Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnazija – gera

18. Šilalės r. Laukuvos Norberto Vėliaus gimnazija – patenkinama

19. Šilalės r. Kvėdarnos Kazimiero Jauniaus gimnazija – gera

20. Šilalės r. Kaltinėnų Aleksandro Stulginskio gimnazija - gera

21. Šilalės r. Pajūrio Stanislovo Biržiškio gimnazija – patenkinama

22. Šilalės Dariaus ir Girėno progimnazija – gera

23. Šilalės r.Upynos Stasio Girėno vidurinė mokykla – gera

24. Šilalės suaugusiųjų mokykla – gera

25. Šilalės r. Tenenių pagrindinė mokykla – gera

26. Šilalės r. Obelyno pagrindinė mokykla – gera

27. Šilalės r. Pajūralio pagrindinė mokykla – gera

28. Šilalės r. Bijotų Dionizo Poškos pagrindinė mokykla – patenkinama

29. Šilalės r. Žadeikių pagrindinė mokykla – gera

30. Šilalės r. Kvėdarnos Prano Liatuko pradinė mokykla – gera

31. Šilalės meno mokykla – gera

32. Šilalės sporto mokykla - gera

33. Šilalės lopšelis- darželis „Žiogelis“- gera

34. Šilalės rajono savivaldybės kultūros centras – gera 

35. Šilalės švietimo pagalbos tarnyba – gera

36. Šilalės rajono savivaldybės priešgaisrinė tarnyba –gera

37. Šilalės rajono savivaldybės Pajūrio vaikų globos namai – patenkinama

38. Šilalės Vlado Statkevičiaus muziejus – gera

39. Šilalės rajono savivaldybės viešoji biblioteka – gera

40. Šilalės rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuras – gera

41. Šilalės rajono socialinių paslaugų namai - patenkinama

42. Viešoji įstaiga Šilalės rajono ligoninė – patenkinama

43. Viešoji įstaiga Šilalės pirminės sveikatos priežiūros centras – gera

44. Viešoji įstaiga Kaltinėnų pirminės sveikatos priežiūros centras – patenkinama

45. Viešoji įstaiga Kvėdarnos ambulatorija – patenkinama

46. Viešoji įstaiga Laukuvos ambulatorija – patenkinama

47. Viešoji įstaiga Pajūrio ambulatorija – silpna.

 

Administracijos direktorius Raimundas Vaitiekus _____________________                                    __________                                        _________________

(viešojo juridinio asmens

vadovo pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)