LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRO 2022 M. BIRŽELIO 9 D. ĮSAKYMO NR. V-952 „DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-04-03 „SUKURTI RINKOS POREIKIUS ATLIEPIANČIĄ PROFESINIO UGDYMO SISTEMĄ“ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2025 m. sausio 20 d. Nr. V-55
Vilnius
Vadovaudamasi Strateginio valdymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“, 94 ir 139 punktais ir 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 95 ir 96 punktais, taip pat Strateginio valdymo sistemoje naudojamų pažangos ir tęstinės veiklos stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo gairių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1K-227 „Dėl Strateginio valdymo metodikos taikymo“, 6 punktu ir Stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 34 punktu,
p a k e i č i u 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-04-03 „Sukurti rinkos poreikius atliepiančią profesinio ugdymo sistemą“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. birželio 9 d. įsakymu Nr. V-952 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-04-03 „Sukurti rinkos poreikius atliepiančią profesinio ugdymo sistemą“ aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu I skyrių ir jį išdėstau taip:
„I SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS SIEKIAMI REZULTATAI
Rezultato rodiklio kodas |
Rezultato rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Pradinė rezultato rodiklio reikšmė (metai) |
Siektinos rezultato rodiklio reikšmės |
Finansavimo šaltinis (-iai) |
|
Tarpinė reikšmė 2025 m. |
Galutinė reikšmė 2030 m. |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
R-12-003-03-04-03-01 |
Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokinių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti, dalis |
proc. |
0 (2021) |
n/a |
4 (2029) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų ir bendrojo finansavimo lėšos (ESF+) |
R-12-003-03-04-03-02 |
Profesinio mokymo įstaigų, organizuojančių profesinio mokymo programas pameistrystės forma, dalis |
proc. |
47 (2019) |
65 (2024) |
100 (2026 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
R-12-003-03-04-03-03 |
Mokinių, kurie mokosi pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas bendrojo ugdymo mokyklose ir baigusių pirminio profesinio mokymo programos modulius, skaičiaus padidėjimas |
asmenys |
0 (2020) |
1 500 (2024 II ketv.) |
4 900 (2026 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
R-12-003-03-04-03-04 |
Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus |
asmenys |
0 (2021) |
n/a |
22 860 (2029) |
2021–2027 m. ES fondų ir bendrojo finansavimo lėšos (ERPF) |
R-12-003-03-04-03-19 |
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
asmenys |
n/a |
n/a |
n/a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
R-12-003-03-04-03-20 |
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius |
asmenys |
n/a |
n/a |
n/a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
R-12-003-03-04-03-21 |
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius |
asmenys |
n/a |
n/a |
n/a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
R-12-003-03-04-03-22 |
Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius |
asmenys |
n/a |
n/a |
n/a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)“ |
R-12-003-03-04-03-26
|
Profesinio mokymo įstaigų, įgyvendinančių profesinio mokymo programas trečiųjų šalių piliečiams, dalis |
Proc. |
0 |
0 |
10 (2028) |
Antrojo Šveicarijos įnašo finansinės paramos lėšos ir Antrojo Šveicarijos įnašo finansinės paramos bendrojo finansavimo lėšos“ |
2. Pakeičiu II skyrių ir jį išdėstau taip:
„II SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS FINANSAVIMO PLANAS
Finansavimo šaltiniai |
Finansavimo apimtis, eurais; iš jų: |
|||
Nacionalinio pažangos plano (toliau – NPP) finansinėse projekcijose numatytų lėšų suma |
NPP finansinėse projekcijose nenumatytų papildomai skirtų lėšų suma |
NPP finansinėse projekcijose nenumatytų papildomų lėšų poreikio suma |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
1.1. Valstybės biudžeto lėšos |
2 310 000 |
-- |
|
|
1.1.1.1.2. Valstybės biudžeto lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
2 310 000 |
|
|
|
1.2. Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos bendrojo finansavimo lėšos |
7 183 603 |
- |
- |
|
1.2.2.8.1. 2021–2027 m. ES struktūrinių fondų bendrojo finansavimo lėšos: |
|
|
|
|
ESF+, Sostinės regionas |
477 000 |
- |
- |
|
ESF+, Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas (toliau – VVL regionas) |
709 000 |
- |
- |
|
ERPF, VVL regionas |
5 829 000 |
- |
- |
|
1.2.3.1.68. Antrojo Šveicarijos įnašo finansinės paramos bendrojo finansavimo lėšos |
168 603 |
- |
- |
|
1.3. Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos |
75 485 414 |
- |
- |
|
1.3.2.8.1. 2021–2027 m. ES struktūrinių fondų lėšos: |
|
|
|
|
ESF +, Sostinės regionas |
477 000 |
- |
- |
|
ESF +, VVL regionas |
4 020 000 |
- |
- |
|
ERPF; VVL regionas |
33 033 000 |
- |
- |
|
1.3.3.1.57. Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
37 000 000 |
- |
- |
|
1.3.3.1.68. Antrojo Šveicarijos įnašo finansinės paramos lėšos |
955 414 |
- |
- |
|
1.4. Biudžetinių įstaigų pajamų įmokos ir kitos pajamos |
- |
|
|
|
2. Kitos lėšos |
- |
|
|
|
2.1.Savivaldybių biudžetų lėšos |
- |
|
|
|
2.2. Privačios lėšos |
- |
|
|
|
2.3. Kitos viešosios lėšos |
- |
|
|
|
IŠ VISO |
84 979 017 |
- |
-“ |
|
3. Pakeičiu III skyrių ir jį išdėstau taip:
„III SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS VEIKLŲ SUVESTINĖ
Veikla |
Veiklos (poveiklės, projekto) tipas |
Galimi pareiškėjai |
Projektų atrankos būdas |
Tiesiogiai prisidedama prie horizontaliųjų principų įgyvendinimo ( DV; IN; LG; Neprisidedama) |
Finansavimo forma |
Finansavimo suma (tūkst. eur) |
Finansavimo šaltinis |
Europos Sąjungos lėšų fondas, regionas (Vidurio ir vakarų Lietuvos, Sostinės) |
Rodiklio (rezultato, produkto) kodas, pavadinimas ir matavimo vnt. |
Siektina galutinė rodiklio reikšmė (ir metai) |
Administruojančioji institucija |
Dalyvaujanti institucija |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|
1. Teisės aktų, susijusių su profesinio mokymo reglamentavimu, rengimas |
R |
- |
- |
Ne |
- |
- |
- |
- |
P-12-003-03-04-03-07 Teisės akto dėl Nacionalinės profesinio švietimo ir mokymo pažangos platformos sukūrimo projektas paskelbtas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotosiomis šalimis |
1 (2022 m.) |
ŠMSM |
ŠMSM |
|
P-12-003-03-04-03-08 Nacionalinės profesinio mokymo pažangos platformos sukūrimą patvirtinančių teisės aktų įsigaliojimas |
1 (2022 m.) |
||||||||||||
P-12-003-03-04-03-12 Profesinio mokymo įstatymo dėl profesinio mokymo kompetencijų centrų profesinio švietimo ir mokymo pakeitimo projektas, kuris paskelbtas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotaisiais subjektais
|
1 (2022 m. II ketv.)
|
||||||||||||
P-12-003-03-04-03-13 Įsigalioję Lietuvos Respublikos profesinio mokymo įstatymo pakeitimai dėl profesinio mokymo kompetencijos centrų |
1 (2022 m.) |
||||||||||||
P-12-003-03-04-03-14 Įsigalioję teisės aktai, kuriais nustatoma Paramos pameistrystei ir mokymuisi darbo vietoje schema |
1 (2022 m.) |
||||||||||||
P-12-003-03-04-03-24 Įsigalioję Profesinio mokymo įstatymo pakeitimai dėl priėmimo į valstybės finansuojamas vietas profesiniame mokyme planavimo metodikos |
1 (2022 m.) |
||||||||||||
2. Priemonių profesinio mokymo programoms atnaujinti ar parengti, profesijos mokytojams ir meistrams praktikams pritraukti parengimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1. Formaliojo profesinio mokymo programų atnaujinimas ir (ar) parengimas |
M |
ESFA |
P |
Ne |
D |
2 299,000
|
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (toliau – EGADP) ir Valstybės biudžeto (toliau – VB) lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM
|
EGADP
|
P-12-003-03-04-03-09 Poreikių atnaujinti arba parengti naujas mokymo programas nustatymas, konsultuojantis su socialiniais partneriais |
1 (2023 m.) |
CPVA |
ŠMSM |
|
1 900,000
|
EGADP) lėšos |
P-12-003-03-04-03-10 Užregistruotos naujos ar atnaujintos profesinio mokymo programos, kurios yra prieinamos mokymo paslaugų teikėjams |
95 (2026 m.) |
||||||||||
399,000
|
VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM
|
P-12-003-03-04-03-11 Profesijos mokytojai ir (arba) meistrai, dalyvaujantys pameistrių ir praktikas atliekančių mokinių mokymo procese |
1 000 (2026 m.) |
||||||||||
R-12-003-03-04-03-19 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
n/a (2026 m.) |
||||||||||||
R-12-003-03-04-03-20 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius |
n/a (2026 m.) |
||||||||||||
R-12-003-03-04-03-21 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius |
n/a (2026 m.) |
||||||||||||
2.2. Profesijos mokytojų ir (arba) meistrų kompetencijų tobulinimas |
M |
ESFA |
P |
Ne |
D |
3 751,000
|
EGADP ir VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
EGADP |
P-12-003-03-04-03-09 Poreikių atnaujinti arba parengti naujas mokymo programas nustatymas, konsultuojantis su socialiniais partneriais
|
1 (2023 m.) |
CPVA |
ŠMSM |
|
3 100,000
|
EGADP lėšos
|
P-12-003-03-04-03-10 Užregistruotos naujos ar atnaujintos profesinio mokymo programos, kurios yra prieinamos mokymo paslaugų teikėjams |
95 (2026 m.) |
||||||||||
651,000
|
VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
P-12-003-03-04-03-11 Profesijos mokytojai ir (arba) meistrai, dalyvaujantys pameistrių ir praktikas atliekančių mokinių mokymo procese |
1 000 (2026 m.) |
||||||||||
R-12-003-03-04-03-19 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||||
R-12-003-03-04-03-20 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||||
R-12-003-03-04-03-21 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||||
3. Priemonių bendrajam ugdymui ir profesiniam mokymui suartinti parengimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1. Galimybių mokytis profesinio mokymo programų modulius sudarymas
|
I |
Profesinio mokymo įstaigos |
TA |
Taip |
D |
1 960,000 |
EGADP lėšos |
EGADP |
R-12-003-03-04-03-03 Mokinių, kurie mokosi pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas bendrojo ugdymo mokyklose ir baigusių pirminio profesinio mokymo programos modulius, skaičiaus padidėjimas |
4 900 (2026 m.) |
CPVA |
ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM |
|
P-12-003-03-04-03-17 Pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas bendrojo ugdymo mokyklose besimokantys mokiniai, baigę pirminio profesinio mokymo programos modulius |
4 900 (2026 m.) |
||||||||||||
R-12-003-03-04-03-19 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
n/a (2026 m.) |
||||||||||||
R-12-003-03-04-03-20 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius |
n/a (2026 m.) |
||||||||||||
R-12-003-03-04-03-22 Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||||
R-12-003-03-04-03-21 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||||
3.2. Eksperimentinių profesinio mokymo programų plėtojimas |
I |
Profesinio mokymo įstaigos |
P |
Taip |
D |
4 040,000 |
EGADP lėšos |
EGADP |
P-12-003-03-04-03-18 Paramą gavę pagrindinio ugdymo programų mokiniai, besimokantys pagal eksperimentines profesinio mokymo programas |
4 000 (2026 m.) |
CPVA |
ŠMSM |
|
P-12-003-03-04-03-25 Paramą gavę pagrindinio ugdymo programų mokiniai, besimokantys pagal eksperimentines profesinio mokymo programas |
1050 (2026 m.) |
||||||||||||
R-12-003-03-04-03-19 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||||
R-12-003-03-04-03-20 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||||
R-12-003-03-04-03-22 Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||||
4. Priemonių, skirtų profesiniam mokymui pameistrystės forma organizuoti ir skatinti, sukūrimas ir įgyvendinimas |
M |
ESFA ir profesinio mokymo įstaigos |
Pj |
Taip |
D |
19 105,000
|
EGADP ir VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
EGADP |
|
|
CPVA |
ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM |
|
19 000,000
|
EGADP lėšos
|
P-12-003-03-04-03-15 Įgyvendintos profesinio mokymo programos pameistrystės forma |
3 866 (2026 m.) |
||||||||||
105,000 |
VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
R-12-003-03-04-03-19 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||
R-12-003-03-04-03-20 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||||
R-12-003-03-04-03-22 Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||||
R-12-003-03-04-03-21 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius |
n / a* (2026 m.) |
||||||||||||
5. Įveiklinti sektorinių praktinio mokymo centrų sistemą įgyvendinant nacionalinio mobilumo programą |
I |
ESFA |
Pj |
Taip |
D |
7 260,000
|
EGADP ir VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
|
P-12-003-03-04-03-16 Mokiniai, dalyvavę nacionalinėje mobilumo programoje ir gavę pažymėjimą, patvirtinantį, kad jie pagerino praktinius ir skaitmeninius įgūdžius sektoriniuose praktinio mokymo centruose (skaitmeninius įgūdžius pagerins ne mažiau kaip 40 procentų dalyvių) |
12 394 (2026 m.) |
CPVA |
ŠMSM |
|
6 000,000
|
EGADP lėšos |
R-12-003-03-04-03-19 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||
1 260,000 |
VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
R-12-003-03-04-03-20 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||
R-12-003-03-04-03-22 Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||||
R-12-003-03-04-03-21 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||||
6. Profesinio mokymo prieinamumo gerinimo parama mokiniams iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.1. Profesinio mokymo prieinamumo gerinimo parama mokiniams iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių Sostinės regione |
I |
ESFA |
P |
Taip |
D |
953,236
|
2021–2027 m. ES fondų ir Bendrojo finansavimo (toliau – BF) lėšos |
ES fondai Sostinė |
R-12-003-03-04-03-01 Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokinių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti, dalis |
4 (2029 m.) |
CPVA |
ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM |
|
476,618 |
2021–2027 m. ES fondų lėšos |
P-12-003-03-04-03-05 Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokiniai, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti |
130 (2029 m.) |
||||||||||
476,618 |
Bendrojo finansavimo (toliau – BF) lėšos |
||||||||||||
6.2. Profesinio mokymo prieinamumo gerinimo parama mokiniams iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių Vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
I |
ESFA |
P |
Taip |
D |
4 729,147
|
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
ES fondai, VVL |
R-12-003-03-04-03-01 Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokinių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti, dalis |
4 (2029 m.) |
CPVA |
ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM |
|
4 019,775 |
2021–2027 m. ES fondų lėšos |
P-12-003-03-04-03-05 Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokiniai, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti
|
660 (2029 m.) |
||||||||||
709,372 |
BF lėšos |
||||||||||||
7. Investicijos į profesinio mokymo infrastruktūrą Vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7.1 Investicijų į profesinio mokymo infrastruktūrą poreikio analizė |
A |
ESFA |
P |
Taip |
D |
800,000
|
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
ES fondai VVL |
P-12-003-03-04-03-23 Investicijų į profesinio mokymo infrastruktūrą poreikio analizė |
1 (2025 m.) |
CPVA |
ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM |
|
680,000 |
2021–2027 m. ES fondų lėšos |
||||||||||||
120,000 |
BF lėšos |
||||||||||||
7.2 Profesinio mokymo įstaigų regionuose aprūpinimas praktiniam profesiniam mokymui reikalinga įranga ir priemonėmis |
I |
Profesinio mokymo įstaigos |
P |
Taip |
D |
38 062,145 |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
ES fondai VVL |
P-12-003-03-04-03-04 Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus |
22 860 (2029 m.) |
CPVA |
ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM |
|
32 352,823 |
2021–2027 m. ES fondų lėšos |
P-12-003-03-04-03-06 Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros mokymo klasių talpumas |
28 575 (2029 m.) |
||||||||||
5 709,322 |
BF lėšos |
||||||||||||
8. Profesinio mokymo, organizuojamo pameistrystės mokymo forma, veiklos viešinimo priemonių sukūrimas ir įgyvendinimas |
K |
ESFA |
P
|
Taip |
D |
1 210,000 |
EGADP ir VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
EGADP |
R-12-003-03-04-03-02 Profesinio mokymo įstaigų, organizuojančių profesinio mokymo programas pameistrystės forma, dalis |
100 (2026 m.) |
CPVA |
ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM |
|
1 000,000 |
EGADP lėšos |
||||||||||||
210,000 |
VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
||||||||||||
9. Trečiųjų šalių piliečių integracija į darbo rinką per profesinį mokymą ir susijusias paslaugas |
|
KPMPC |
P |
Taip |
|
955 414 |
Antrojo Šveicarijos įnašo finansinės paramos lėšos
|
- |
R-12-003-03-04-03-26 Profesinio mokymo įstaigų, įgyvendinančių neformaliojo profesinio mokymo programas trečiųjų šalių piliečiams, dalis, proc. |
10 proc. (2028 m.)
|
CPVA |
ŠMSM, UŽT, EIM“ |
|
P-12-003-03-04-03-27 Parengtas metodinis vadovas profesinio mokymo įstaigoms dėl trečiųjų šalių piliečių integracijos, vnt. |
1 (2028 m.) |
|
|
||||||||||
168 603, |
BF lėšos |
||||||||||||
P-12-003-03-04-03-28 Parengtos kvalifikacijos tobulinimo programos, profesijos mokytojams ir kitiems profesinio mokymo įstaigų darbuotojams, siekiant pagerinti jų įgūdžius mokant trečiųjų šalių piliečius, vnt. |
2 (2028 m.) |
|
|
||||||||||
P-12-003-03-04-03-29 Apie įtraukesnį profesinį mokymą apmokyti profesinio mokymo mokytojai ir kiti profesinio mokymo įstaigų darbuotojai, asm. |
190 (2028 m.)
|
|
|
||||||||||
P-12-003-03-04-03-30 Trečiųjų šalių piliečiams pritaikytos neformaliojo profesinio mokymo programos, vnt. |
10 (2028 m.)
|
|
|
||||||||||
P-12-003-03-04-03-31 Trečiųjų šalių piliečiams pritaikytos neformaliojo profesinio mokymo programos, išbandytos praktiškai, vnt. |
5 |
|
|
||||||||||
P-12-003-03-04-03-32 Pagal neformaliąsias profesinio mokymo programas perkvalifikuoti ar įgūdžius patobulinę trečiųjų šalių piliečiai, asm. |
50 |
|
|
4. Pakeičiu 3 priedą:
4.1. Pakeičiu 1.2.4 papunktį ir jį išdėstau taip:
5. Pakeičiu 4 priedą:
5.1. Pakeičiu 1.2.4 papunktį ir jį išdėstau taip:
6. Papildau 9 priedą:
6.1. Papildau XXVI skyriumi:
„XXVI SKYRIUS
Stebėsenos rodiklio
„PROFESINIO MOKYMO ĮSTAIGŲ, ĮGYVENDINANČIŲ NEFORMALIĄSIAS PROFESINIO MOKYMO PROGRAMAS TREČIŲJŲ ŠALIŲ PILIEČIAMS, DALIS“
aprašymo kortelė
|
Elementai |
Kodai, pavadinimai ir aprašymas |
1. |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Profesinio mokymo įstaigų, įgyvendinančių neformaliąsias profesinio mokymo programas trečiųjų šalių piliečiams, dalis |
2. |
Stebėsenos rodiklio matavimo vienetai |
Procentai |
3. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės kryptis |
Didėjimas |
4. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės tipas |
Skaitinės reikšmės |
5. |
Stebėsenos rodiklio tipas |
Rezultato |
6. |
Stebėsenos rodiklio kodas |
R-12-003-03-04-03-26 |
7. |
Europos Komisijos suteiktas stebėsenos rodiklio kodas |
- |
8. |
Stebėsenos rodiklio paaiškinimas, sąvokų apibrėžtys |
Projekto metu kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo neformaliojo profesinio mokymo programos bus pritaikytos trečiųjų šalių piliečių poreikiams. Šias mokymo programas trečiųjų šalių piliečiams vykdys ne mažiau kaip 10 proc. Lietuvos profesinio mokymo įstaigų.
Neformalusis profesinis mokymas – profesinis mokymas, vykdomas pagal neformaliojo profesinio mokymo programas, kurias pabaigus suteikiama kompetencija (kompetencijos), kuri (kurios) gali būti pripažįstama (-os) kaip įgyta kvalifikacija ar jos dalis (šaltinis: Profesinio mokymo įstatymas).
Neformaliojo profesinio mokymo programą sudaro modulis (-iai), suteikiantis (-ys) atitinkamame profesiniame standarte nustatytą (-as) atitinkamos kvalifikacijos kompetenciją (-as). (šaltinis: Profesinio mokymo programų rengimo ir registravimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2018 m. lapkričio 22 d. įsakymu Nr. V-925 „Dėl Profesinio mokymo programų rengimo ir registravimo tvarkos aprašo patvirtinimo“).
Profesinio mokymo įstaiga – mokykla ar kita įstaiga, kurios pagrindinė veikla – profesinis mokymas (šaltinis: Profesinio mokymo įstatymas).
Trečiųjų šalių pilietis šioje stebėsenos rodiklio kortelėje suprantamas kaip asmuo, kuris nėra Europos Sąjungos valstybės narės pilietis.
|
9. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo tipas |
Automatiškai apskaičiuojamas |
10. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo metodas |
x = n × 100 % ÷ m,
n – profesinio mokymo įstaigų, įgyvendinančių neformaliąsias profesinio mokymo programas trečiųjų šalių piliečiams, skaičius;
m – bendras profesinio mokymo įstaigų skaičius. |
11. |
Stebėsenos rodiklio duomenų šaltiniai |
Projekto tarpinės ir galutinės ataskaitos.
|
12. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės skaičiavimo periodiškumas |
Rodiklio reikšmės projekto vykdytojo bus suvedamos į: veiklos ataskaitas, galutinę ataskaitą, ataskaitas po projekto finansavimo pabaigos. |
13. |
Stebėsenos rodiklio pasiekimo momentas |
Projekto veiklų įgyvendinimo metu |
14. |
Už stebėsenos rodiklį atsakinga įstaiga |
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
15. |
Įstaigos padalinys ir kontaktinis telefono numeris |
Mokymosi visą gyvenimą departamento Profesinio mokymo skyrius, tel. +370 620 68 967 |
16. |
Kita svarbi informacija |
-“ |
6.2. Papildau XXVII skyriumi:
„XXVII SKYRIUS
Stebėsenos rodiklio
„Parengtas metodinis vadovas profesinio mokymo įstaigoms dėl trečiųjų šalių piliečių integracijos“
aprašymo kortelė
|
Elementai |
Kodai, pavadinimai ir aprašymas |
1. |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Parengtas metodinis vadovas profesinio mokymo įstaigoms dėl trečiųjų šalių piliečių integracijos |
2. |
Stebėsenos rodiklio matavimo vienetai |
Vienetai |
3. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės kryptis |
Didėjimas |
4. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės tipas |
Skaitinės reikšmės |
5. |
Stebėsenos rodiklio tipas |
Produkto |
6. |
Stebėsenos rodiklio kodas |
P-12-003-03-04-03-27 |
7. |
Europos Komisijos suteiktas stebėsenos rodiklio kodas |
- |
8. |
Stebėsenos rodiklio paaiškinimas, sąvokų apibrėžtys |
Projekto metu bus parengtas metodinis vadovas, profesinio mokymo įstaigoms, skirtas trečiųjų šalių piliečių integracijai į mokymosi procesus.
Profesinio mokymo įstaiga – mokykla ar kita įstaiga, kurios pagrindinė veikla – profesinis mokymas (šaltinis: Profesinio mokymo įstatymas).
Trečiųjų šalių pilietis šioje stebėsenos rodiklio kortelėje suprantamas kaip asmuo, kuris nėra Europos Sąjungos valstybės narės pilietis. |
9. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo tipas |
Automatiškai apskaičiuojamas |
10. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo metodas |
x = n,
n – metodinis vadovas. |
11. |
Stebėsenos rodiklio duomenų šaltiniai |
Projekto tarpinė ir galutinė ataskaitos.
|
12. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės skaičiavimo periodiškumas |
Rodiklio reikšmės projekto vykdytojo bus suvedamos į: veiklos ataskaitas, galutinę ataskaitą, ataskaitas po projekto finansavimo pabaigos. |
13. |
Stebėsenos rodiklio pasiekimo momentas |
Projekto veiklų įgyvendinimo metu |
14. |
Už stebėsenos rodiklį atsakinga įstaiga |
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
15. |
Įstaigos padalinys ir kontaktinis telefono numeris |
Mokymosi visą gyvenimą departamento Profesinio mokymo skyrius, tel. +370 620 68 967 |
16. |
Kita svarbi informacija |
-“ |
6.3. Papildau XXVIII skyriumi:
„XXVIII SKYRIUS
Stebėsenos rodiklio
„PARENGTOS KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO PROGRAMOS PROFESIJOS MOKYMO MOKYTOJAMS IR KITIEMS PROFESINIO MOKYMO ĮSTAIGŲ DARBUOTOJAMS, SIEKIANT PAGERINTI JŲ ĮGŪDŽIUS MOKANT TREČIŲJŲ ŠALIŲ PILIEČIUS“
aprašymo kortelė
|
Elementai |
Kodai, pavadinimai ir aprašymas |
1. |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Parengtos kvalifikacijos tobulinimo programos profesijos mokytojams ir kitiems profesinio mokymo įstaigų darbuotojams, siekiant pagerinti jų įgūdžius mokant trečiųjų šalių piliečius |
2. |
Stebėsenos rodiklio matavimo vienetai |
Vienetai |
3. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės kryptis |
Didėjimas |
4. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės tipas |
Skaitinės reikšmės |
5. |
Stebėsenos rodiklio tipas |
Produkto |
6. |
Stebėsenos rodiklio kodas |
P-12-003-03-04-03-28 |
7. |
Europos Komisijos suteiktas stebėsenos rodiklio kodas |
Netaikoma |
8. |
Stebėsenos rodiklio paaiškinimas, sąvokų apibrėžtys |
Projekto metu parengiamos kvalifikacijos tobulinimo programos profesinio mokymo mokytojams ir kitiems profesinio mokymo įstaigų darbuotojams, pagerinsiančios jų įgūdžius mokant trečiųjų šalių piliečius.
Profesijos mokytojas – mokytojas, vykdantis teorinį arba (ir) praktinį profesinį mokymą (šaltinis: Profesinio mokymo įstatymas).
Profesinio mokymo įstaiga – mokykla ar kita įstaiga, kurios pagrindinė veikla – profesinis mokymas (šaltinis: Profesinio mokymo įstatymas).
Trečiųjų šalių pilietis šioje stebėsenos rodiklio kortelėje suprantamas kaip asmuo, kuris nėra Europos Sąjungos valstybės narės pilietis. |
9. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo tipas |
Automatiškai apskaičiuojamas |
10. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo metodas |
x = n,
n – parengtų kvalifikacijos tobulinimo programų skaičius. |
11. |
Stebėsenos rodiklio duomenų šaltiniai |
Projekto veiklos ataskaitos, galutinė veiklos ataskaita; ataskaitos po projekto finansavimo pabaigos. |
12. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės skaičiavimo periodiškumas |
Rodiklio reikšmės projekto vykdytojo bus suvedamos į: veiklos ataskaitas, galutinę ataskaitą, ataskaitas po projekto finansavimo pabaigos. |
13. |
Stebėsenos rodiklio pasiekimo momentas |
Projekto veiklų įgyvendinimo metu |
14. |
Už stebėsenos rodiklį atsakinga įstaiga |
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
15. |
Įstaigos padalinys ir kontaktinis telefono numeris |
Mokymosi visą gyvenimą departamento Profesinio mokymo skyrius, tel. +370 62068967 |
16. |
Kita svarbi informacija |
-“ |
6.4. Papildau XXIX skyriumi:
„XXIX SKYRIUS
Stebėsenos rodiklio
„APIE ĮTRAUKESNĮ PROFESINĮ MOKYMĄ APMOKYTI PROFESIJOS MOKYTOJAI IR KITI PROFESINIO MOKYMO ĮSTAIGŲ DARBUOTOJAI“
aprašymo kortelė
|
Elementai |
Kodai, pavadinimai ir aprašymas |
1. |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Apie įtraukesnį profesinį mokymą apmokyti profesijos mokytojai ir kiti profesinio mokymo įstaigų darbuotojai |
2. |
Stebėsenos rodiklio matavimo vienetai |
Asmenys |
3. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės kryptis |
Didėjimas |
4. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės tipas |
Skaitinės reikšmės |
5. |
Stebėsenos rodiklio tipas |
Produkto |
6. |
Stebėsenos rodiklio kodas |
P-12-003-03-04-03-29 |
7. |
Europos Komisijos suteiktas stebėsenos rodiklio kodas |
Netaikoma |
8. |
Stebėsenos rodiklio paaiškinimas, sąvokų apibrėžtys |
Skaičiuojami profesijos mokytojai ir profesinių įstaigų darbuotojai, kurie apmokyti įtraukiojo mokymo principų dirbant su trečiųjų šalių piliečiais.
Profesijos mokytojas – mokytojas, vykdantis teorinį arba (ir) praktinį profesinį mokymą (šaltinis: Profesinio mokymo įstatymas).
Įtraukusis ugdymas šioje stebėsenos rodiklio aprašymo kortelėje suprantamas kaip ugdymas, kuris sudaro sąlygas kiekvienam asmeniui ugdytis, plėtoti savo galias ir gebėjimus, gauti reikiamą pagalbą, patirti sėkmę mokantis, socialinėje, kultūrinėje ir kitose veiklose, ir būti nediskriminuojamam dėl ugdymosi poreikių įvairovės
Trečiųjų šalių pilietis šioje stebėsenos rodiklio kortelėje suprantamas kaip asmuo, kuris nėra Europos Sąjungos valstybės narės pilietis. |
9. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo tipas |
Automatiškai apskaičiuojamas |
10. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo metodas |
x = n,
n – mokymuose dalyvavę dalyviai. |
11. |
Stebėsenos rodiklio duomenų šaltiniai |
Projekto vykdytojo teikiamos veiklos ataskaitos, galutinė veiklos ataskaita; ataskaitos po projekto finansavimo pabaigos. |
12. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės skaičiavimo periodiškumas |
Rodiklio reikšmės projekto vykdytojo bus suvedamos į: veiklos ataskaitas, galutinę ataskaitą, ataskaitas po projekto finansavimo pabaigos. |
13. |
Stebėsenos rodiklio pasiekimo momentas |
Projekto veiklų įgyvendinimo metu |
14. |
Už stebėsenos rodiklį atsakinga įstaiga |
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
15. |
Įstaigos padalinys ir kontaktinis telefono numeris |
Mokymosi visą gyvenimą departamento Profesinio mokymo skyrius, tel. +370 620 68 967 |
16. |
Kita svarbi informacija |
-“ |
6.5. Papildau XXX skyriumi:
„XXX SKYRIUS
Stebėsenos rodiklio
„TREČIŲJŲ ŠALIŲ PILIEČIAMS PRITAIKYTOS NEFORMALIOJO PROFESINIO MOKYMO PROGRAMOS“
aprašymo kortelė
|
Elementai |
Kodai, pavadinimai ir aprašymas |
1. |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Trečiųjų šalių piliečiams pritaikytos neformaliojo profesinio mokymo programos |
2. |
Stebėsenos rodiklio matavimo vienetai |
Vienetai |
3. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės kryptis |
Didėjimas |
4. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės tipas |
Skaitinės reikšmės |
5. |
Stebėsenos rodiklio tipas |
Produkto |
6. |
Stebėsenos rodiklio kodas |
P-12-003-03-04-03-30 |
7. |
Europos Komisijos suteiktas stebėsenos rodiklio kodas |
Netaikoma |
8. |
Stebėsenos rodiklio paaiškinimas, sąvokų apibrėžtys |
Skaičiuojamos neformaliojo profesinio mokymo programos, kurios bus pritaikomos mokyti trečiųjų šalių piliečius
Neformalusis profesinis mokymas – profesinis mokymas, vykdomas pagal neformaliojo profesinio mokymo programas, kurias pabaigus suteikiama kompetencija (kompetencijos), kuri (kurios) gali būti pripažįstama (-os) kaip įgyta kvalifikacija ar jos dalis (šaltinis: Profesinio mokymo įstatymas).
Neformaliojo profesinio mokymo programą sudaro modulis (-iai), suteikiantis (-ys) atitinkamame profesiniame standarte nustatytą (-as) atitinkamos kvalifikacijos kompetenciją (-as) (šaltinis: Profesinio mokymo programų rengimo ir registravimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2018 m. lapkričio 22 d. įsakymu Nr. V-925 „Dėl Profesinio mokymo programų rengimo ir registravimo tvarkos aprašo patvirtinimo“).
Trečiųjų šalių pilietis šioje stebėsenos rodiklio kortelėje suprantamas kaip asmuo, kuris nėra Europos Sąjungos valstybės narės pilietis. |
9. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo tipas |
Automatiškai apskaičiuojamas |
10. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo metodas |
x = n,
n – adaptuotos trečiųjų šalių piliečiams neformaliojo profesinio mokymo programos. |
11. |
Stebėsenos rodiklio duomenų šaltiniai |
Projekto vykdytojų rengiamos veiklos ataskaitos, galutinė veiklos ataskaita; ataskaitos po projekto finansavimo pabaigos. |
12. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės skaičiavimo periodiškumas |
Rodiklio reikšmės projekto vykdytojo bus suvedamos į: veiklos ataskaitas, galutinę ataskaitą, ataskaitas po projekto finansavimo pabaigos. |
13. |
Stebėsenos rodiklio pasiekimo momentas |
Projekto veiklų įgyvendinimo metu |
14. |
Už stebėsenos rodiklį atsakinga įstaiga |
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
15. |
Įstaigos padalinys ir kontaktinis telefono numeris |
Mokymosi visą gyvenimą departamento Profesinio mokymo skyrius, tel. +370 620 68 967 |
16. |
Kita svarbi informacija |
-“ |
6.6. Papildau XXXI skyriumi:
„XXXI SKYRIUS
Stebėsenos rodiklio
„TREČIŲJŲ ŠALIŲ PILIEČIAMS PRITAIKYTOS NEFORMALIOJO PROFESINIO MOKYMO PROGRAMOS, IŠBANDYTOS PRAKTIŠKAI“
aprašymo kortelė
|
Elementai |
Kodai, pavadinimai ir aprašymas |
1. |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Trečiųjų šalių piliečiams pritaikytos neformaliojo profesinio mokymo programos, išbandytos praktiškai |
2. |
Stebėsenos rodiklio matavimo vienetai |
Vienetai |
3. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės kryptis |
Didėjimas |
4. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės tipas |
Skaitinės reikšmės |
5. |
Stebėsenos rodiklio tipas |
Produkto |
6. |
Stebėsenos rodiklio kodas |
P-12-003-03-04-03-31 |
7. |
Europos Komisijos suteiktas stebėsenos rodiklio kodas |
Netaikoma |
8. |
Stebėsenos rodiklio paaiškinimas, sąvokų apibrėžtys |
Skaičiuojamos praktiškai išbandytos profesinio mokymo programos, pritaikytos mokyti trečiųjų šalių piliečius.
Neformalusis profesinis mokymas – profesinis mokymas, vykdomas pagal neformaliojo profesinio mokymo programas, kurias pabaigus suteikiama kompetencija (kompetencijos), kuri (kurios) gali būti pripažįstama (-os) kaip įgyta kvalifikacija ar jos dalis (šaltinis: Profesinio mokymo įstatymas).
Neformaliojo profesinio mokymo programą sudaro modulis (-iai), suteikiantis (-ys) atitinkamame profesiniame standarte nustatytą (-as) atitinkamos kvalifikacijos kompetenciją (-as) (šaltinis: Profesinio mokymo programų rengimo ir registravimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2018 m. lapkričio 22 d. įsakymu Nr. V-925 „Dėl Profesinio mokymo programų rengimo ir registravimo tvarkos aprašo patvirtinimo“).
Trečiųjų šalių pilietis šioje stebėsenos rodiklio kortelėje suprantamas kaip asmuo, kuris nėra Europos Sąjungos valstybės narės pilietis. |
9. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo tipas |
Automatiškai apskaičiuojamas |
10. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo metodas |
x = n,
n –praktiškai išbandytų neformaliojo profesinio mokymo programų, pritaikytų mokyti trečiųjų šalių piliečius, skaičius. |
11. |
Stebėsenos rodiklio duomenų šaltiniai |
Projekto vykdytojo veiklos ataskaitos, galutinė veiklos ataskaita; ataskaitos po projekto finansavimo pabaigos. |
12. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės skaičiavimo periodiškumas |
Rodiklio reikšmės projekto vykdytojo bus suvedamos į: veiklos ataskaitas, galutinę ataskaitą, ataskaitas po projekto finansavimo pabaigos. |
13. |
Stebėsenos rodiklio pasiekimo momentas |
Projekto veiklų įgyvendinimo metu |
14. |
Už stebėsenos rodiklį atsakinga įstaiga |
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
15. |
Įstaigos padalinys ir kontaktinis telefono numeris |
Mokymosi visą gyvenimą departamento Profesinio mokymo skyrius, tel. +370 620 68 967 |
16. |
Kita svarbi informacija |
-“ |
6.7. Papildau XXXII skyriumi:
„XXXII SKYRIUS
Stebėsenos rodiklio
„PAGAL NEFORMALIĄSIAS PROFESINIO MOKYMO PROGRAMAS PERKVALIFIKUOTI AR ĮGŪDŽIUS PATOBULINĘ TREČIŲJŲ ŠALIŲ PILIEČIAI“
aprašymo kortelė
|
Elementai |
Kodai, pavadinimai ir aprašymas |
1. |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Pagal neformaliąsias profesinio mokymo programas perkvalifikuoti ar įgūdžius patobulinę trečiųjų šalių piliečiai |
2. |
Stebėsenos rodiklio matavimo vienetai |
Asmenys |
3. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės kryptis |
Didėjimas |
4. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės tipas |
Skaitinės reikšmės |
5. |
Stebėsenos rodiklio tipas |
Produkto |
6. |
Stebėsenos rodiklio kodas |
P-12-003-03-04-03-32 |
7. |
Europos Komisijos suteiktas stebėsenos rodiklio kodas |
Netaikoma |
8. |
Stebėsenos rodiklio paaiškinimas, sąvokų apibrėžtys |
Neformalusis profesinis mokymas – profesinis mokymas, vykdomas pagal neformaliojo profesinio mokymo programas, kurias pabaigus suteikiama kompetencija (kompetencijos), kuri (kurios) gali būti pripažįstama (-os) kaip įgyta kvalifikacija ar jos dalis (šaltinis: Profesinio mokymo įstatymas).
Neformaliojo profesinio mokymo programą sudaro modulis (-iai), suteikiantis (-ys) atitinkamame profesiniame standarte nustatytą (-as) atitinkamos kvalifikacijos kompetenciją (-as) (šaltinis: Profesinio mokymo programų rengimo ir registravimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2018 m. lapkričio 22 d. įsakymu Nr. V-925 „Dėl Profesinio mokymo programų rengimo ir registravimo tvarkos aprašo patvirtinimo“).
Trečiųjų šalių pilietis šioje stebėsenos rodiklio kortelėje suprantamas kaip asmuo, kuris nėra Europos Sąjungos valstybės narės pilietis. |
9. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo tipas |
Automatiškai apskaičiuojamas |
10. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo metodas |
x = n,
n – trečiųjų šalių piliečiai, perkvalifikuoti ar patobulinę įgūdžius pagal adaptuotas programas. |
11. |
Stebėsenos rodiklio duomenų šaltiniai |
Projekto vykdytojo teikiamos veiklos ataskaitos, galutinė veiklos ataskaita; ataskaitos po projekto finansavimo pabaigos. |
12. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės skaičiavimo periodiškumas |
Rodiklio reikšmės projekto vykdytojo bus suvedamos į: veiklos ataskaitas, galutinę ataskaitą, ataskaitas po projekto finansavimo pabaigos. |
13. |
Stebėsenos rodiklio pasiekimo momentas |
Projekto veiklų įgyvendinimo metu |
14. |
Už stebėsenos rodiklį atsakinga įstaiga |
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
15. |
Įstaigos padalinys ir kontaktinis telefono numeris |
Mokymosi visą gyvenimą departamento Profesinio mokymo skyrius, tel. +370 620 68 967 |
16. |
Kita svarbi informacija |
-“ |