LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRO 2022 M. BIRŽELIO 9 D. ĮSAKYMO NR. V-952 „DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-04-03 „SUKURTI RINKOS POREIKIUS ATLIEPIANČIĄ PROFESINIO UGDYMO SISTEMĄ“ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

 

2025 m. sausio 20 d. Nr. V-55

Vilnius

 

 

 

Vadovaudamasi Strateginio valdymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“, 94 ir 139 punktais ir 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 95 ir 96 punktais, taip pat Strateginio valdymo sistemoje naudojamų pažangos ir tęstinės veiklos stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo gairių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1K-227 „Dėl Strateginio valdymo metodikos taikymo“, 6 punktu ir Stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 34 punktu,

p a k e i č i u  2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-04-03 „Sukurti rinkos poreikius atliepiančią profesinio ugdymo sistemą“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. birželio 9 d. įsakymu Nr. V-952 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-04-03 „Sukurti rinkos poreikius atliepiančią profesinio ugdymo sistemą“ aprašo patvirtinimo“:

1. Pakeičiu I skyrių ir jį išdėstau taip:

I SKYRIUS

PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS SIEKIAMI REZULTATAI

 

Rezultato rodiklio kodas

Rezultato rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Pradinė rezultato rodiklio reikšmė (metai)

Siektinos rezultato rodiklio reikšmės

Finansavimo šaltinis (-iai)

Tarpinė reikšmė 2025 m.

Galutinė reikšmė

2030 m.

1

2

3

4

5

6

7

R-12-003-03-04-03-01

Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokinių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti, dalis

proc.

0

(2021)

n/a

4

(2029)

2021–2027 m. Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų ir bendrojo finansavimo lėšos (ESF+)

R-12-003-03-04-03-02

Profesinio mokymo įstaigų, organizuojančių profesinio mokymo programas pameistrystės forma, dalis

proc.

47

(2019)

65

(2024)

100

(2026 II ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

R-12-003-03-04-03-03

Mokinių, kurie mokosi pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas bendrojo ugdymo mokyklose ir baigusių pirminio profesinio mokymo programos modulius, skaičiaus padidėjimas

asmenys

0

(2020)

1 500 (2024

II ketv.)

4 900

(2026

II ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

R-12-003-03-04-03-04

Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus

asmenys

0

(2021)

n/a

22 860 (2029)

2021–2027 m. ES fondų ir bendrojo finansavimo lėšos (ERPF)

R-12-003-03-04-03-19

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius

asmenys

n/a

n/a

n/a

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

R-12-003-03-04-03-20

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius

asmenys

n/a

n/a

n/a

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

R-12-003-03-04-03-21

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius

asmenys

n/a

n/a

n/a

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

R-12-003-03-04-03-22

Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius

asmenys

n/a

n/a

n/a

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)“

 

R-12-003-03-04-03-26

 

 

Profesinio mokymo įstaigų, įgyvendinančių profesinio mokymo programas trečiųjų šalių piliečiams, dalis

Proc.

0

0

10 (2028)

Antrojo Šveicarijos įnašo finansinės paramos lėšos ir Antrojo Šveicarijos įnašo finansinės paramos bendrojo finansavimo lėšos“

 

2. Pakeičiu II skyrių ir jį išdėstau taip:

II SKYRIUS

PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS FINANSAVIMO PLANAS

 

 

Finansavimo šaltiniai

 

Finansavimo apimtis, eurais; iš jų:

Nacionalinio pažangos plano (toliau – NPP) finansinėse projekcijose numatytų lėšų suma

NPP finansinėse projekcijose nenumatytų papildomai skirtų lėšų suma

NPP finansinėse projekcijose nenumatytų papildomų lėšų poreikio suma

 

 

1

 

2

3

4

 

1.1. Valstybės biudžeto lėšos

2 310 000

--

 

 

1.1.1.1.2. Valstybės biudžeto lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

2 310 000

 

 

 

1.2. Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos bendrojo finansavimo lėšos

7 183 603

-

-

 

1.2.2.8.1. 2021–2027 m. ES struktūrinių fondų bendrojo finansavimo lėšos:

 

 

 

 

ESF+, Sostinės regionas

477 000

-

-

 

ESF+, Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas (toliau – VVL regionas)

709 000

-

-

 

ERPF, VVL regionas

5 829 000

-

-

 

1.2.3.1.68. Antrojo Šveicarijos įnašo finansinės paramos bendrojo finansavimo lėšos

168 603

-

-

 

1.3. Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos

75 485 414

-

-

 

1.3.2.8.1. 2021–2027 m. ES struktūrinių fondų lėšos:

 

 

 

 

ESF +, Sostinės regionas

477 000

-

-

 

ESF +, VVL regionas

4 020 000

-

-

 

ERPF; VVL regionas

33 033 000

-

-

 

1.3.3.1.57. Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

37 000 000

-

-

 

1.3.3.1.68. Antrojo Šveicarijos įnašo finansinės paramos lėšos

955 414

-

-

 

1.4. Biudžetinių įstaigų pajamų įmokos ir kitos pajamos

-

 

 

 

2. Kitos lėšos

-

 

 

 

2.1.Savivaldybių biudžetų lėšos

-

 

 

 

2.2. Privačios lėšos

-

 

 

 

2.3. Kitos viešosios lėšos

-

 

 

 

IŠ VISO

84 979 017

-

-

 

 

 

3. Pakeičiu III skyrių ir jį išdėstau taip:

 

III SKYRIUS

PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS VEIKLŲ SUVESTINĖ

 

 

Veikla

Veiklos (poveiklės, projekto) tipas

Galimi pareiškėjai

Projektų

atrankos būdas

Tiesiogiai prisidedama prie horizontaliųjų principų įgyvendinimo

( DV; IN; LG; Neprisidedama)

Finansavimo forma

Finansavimo suma (tūkst. eur)

Finansavimo šaltinis

Europos Sąjungos lėšų fondas, regionas (Vidurio ir vakarų Lietuvos, Sostinės)

Rodiklio (rezultato, produkto) kodas, pavadinimas ir matavimo vnt.

Siektina galutinė rodiklio reikšmė

(ir metai)

Administruojančioji institucija

Dalyvaujanti institucija

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

1. Teisės aktų, susijusių su profesinio mokymo reglamentavimu, rengimas

R

-

-

Ne

-

-

-

-

P-12-003-03-04-03-07

Teisės akto dėl Nacionalinės profesinio švietimo ir mokymo pažangos platformos sukūrimo projektas paskelbtas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotosiomis šalimis 

1

(2022 m.)

ŠMSM

ŠMSM

P-12-003-03-04-03-08 Nacionalinės profesinio mokymo pažangos platformos sukūrimą patvirtinančių teisės aktų įsigaliojimas

1

(2022 m.)

P-12-003-03-04-03-12

Profesinio mokymo įstatymo dėl profesinio mokymo kompetencijų centrų profesinio švietimo ir mokymo pakeitimo projektas, kuris paskelbtas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotaisiais subjektais

 

1

(2022 m. II ketv.)

 

 

 

 

P-12-003-03-04-03-13

Įsigalioję Lietuvos Respublikos profesinio mokymo įstatymo pakeitimai dėl profesinio mokymo kompetencijos centrų

 

1

(2022 m.)

P-12-003-03-04-03-14

Įsigalioję teisės aktai, kuriais nustatoma Paramos pameistrystei ir mokymuisi darbo vietoje schema

1

(2022 m.)

P-12-003-03-04-03-24

Įsigalioję Profesinio mokymo įstatymo pakeitimai dėl priėmimo į valstybės finansuojamas vietas profesiniame mokyme planavimo metodikos

1

(2022 m.)

2. Priemonių profesinio mokymo programoms atnaujinti ar parengti, profesijos mokytojams ir meistrams praktikams pritraukti parengimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1. Formaliojo profesinio mokymo programų atnaujinimas ir (ar) parengimas

M

ESFA

P

Ne

D

2 299,000

 

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (toliau EGADP) ir

Valstybės biudžeto (toliau – VB) lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

 

EGADP

 

P-12-003-03-04-03-09

Poreikių atnaujinti arba parengti naujas mokymo programas nustatymas, konsultuojantis su socialiniais partneriais

1

(2023 m.)

CPVA

ŠMSM

1 900,000

 

EGADP) lėšos

P-12-003-03-04-03-10

Užregistruotos naujos ar atnaujintos profesinio mokymo programos, kurios yra prieinamos mokymo paslaugų teikėjams

95

(2026 m.)

399,000

 

VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

 

P-12-003-03-04-03-11

Profesijos mokytojai ir (arba) meistrai, dalyvaujantys pameistrių ir praktikas atliekančių mokinių mokymo procese

1 000

(2026 m.)

R-12-003-03-04-03-19

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius

n/a

(2026 m.)

R-12-003-03-04-03-20

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius

n/a

(2026 m.)

R-12-003-03-04-03-21

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius

n/a

(2026 m.)

2.2. Profesijos mokytojų ir (arba) meistrų kompetencijų tobulinimas

M

ESFA

P

Ne

D

3 751,000

 

EGADP ir

VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

EGADP

P-12-003-03-04-03-09

Poreikių atnaujinti arba parengti naujas mokymo programas nustatymas, konsultuojantis su socialiniais partneriais

 

1

(2023 m.)

CPVA

ŠMSM

3 100,000

 

EGADP lėšos

 

P-12-003-03-04-03-10

Užregistruotos naujos ar atnaujintos profesinio mokymo programos, kurios yra prieinamos mokymo paslaugų teikėjams

95

(2026 m.)

651,000

 

VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

P-12-003-03-04-03-11

Profesijos mokytojai ir (arba) meistrai, dalyvaujantys pameistrių ir praktikas atliekančių mokinių mokymo procese

1 000

(2026 m.)

R-12-003-03-04-03-19

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius

n / a

(2026 m.)

R-12-003-03-04-03-20

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius

n / a

(2026 m.)

R-12-003-03-04-03-21

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius

n / a

(2026 m.)

3. Priemonių bendrajam ugdymui ir profesiniam mokymui suartinti parengimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1. Galimybių mokytis profesinio mokymo programų modulius sudarymas

 

I

Profesinio mokymo įstaigos

TA

Taip

D

1 960,000

EGADP lėšos

EGADP

R-12-003-03-04-03-03

Mokinių, kurie mokosi pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas bendrojo ugdymo mokyklose ir baigusių pirminio profesinio mokymo programos modulius, skaičiaus padidėjimas

4 900

(2026 m.)

CPVA

ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM

P-12-003-03-04-03-17

Pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas bendrojo ugdymo mokyklose besimokantys mokiniai, baigę pirminio profesinio mokymo programos modulius

4 900

(2026 m.)

R-12-003-03-04-03-19

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius

n/a

(2026 m.)

R-12-003-03-04-03-20

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius

n/a

(2026 m.)

R-12-003-03-04-03-22

Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius

n / a

(2026 m.)

R-12-003-03-04-03-21

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius

n / a

(2026 m.)

3.2. Eksperimentinių profesinio mokymo programų plėtojimas

I

Profesinio mokymo įstaigos

P

Taip

D

4 040,000

EGADP lėšos

EGADP

P-12-003-03-04-03-18

Paramą gavę pagrindinio ugdymo programų mokiniai, besimokantys pagal eksperimentines profesinio mokymo programas

4 000

(2026 m.)

CPVA

ŠMSM

P-12-003-03-04-03-25 

Paramą gavę pagrindinio ugdymo programų mokiniai, besimokantys pagal eksperimentines profesinio mokymo programas

1050

(2026 m.)

R-12-003-03-04-03-19

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius

n / a

(2026 m.)

R-12-003-03-04-03-20

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius

n / a

(2026 m.)

R-12-003-03-04-03-22

Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius

n / a

(2026 m.)

4. Priemonių, skirtų profesiniam mokymui pameistrystės forma organizuoti ir skatinti, sukūrimas ir įgyvendinimas

M

ESFA ir profesinio mokymo įstaigos

Pj

Taip

D

19 105,000

 

 

EGADP ir

VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

EGADP

 

 

CPVA

ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM

19 000,000

 

EGADP lėšos

 

P-12-003-03-04-03-15

Įgyvendintos profesinio mokymo programos pameistrystės forma

3 866

(2026 m.)

105,000

VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

R-12-003-03-04-03-19

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius

n / a

(2026 m.)

R-12-003-03-04-03-20

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius

n / a

(2026 m.)

R-12-003-03-04-03-22

Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius

n / a

(2026 m.)

R-12-003-03-04-03-21

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius

n / a*

(2026 m.)

5. Įveiklinti sektorinių praktinio mokymo centrų sistemą įgyvendinant nacionalinio mobilumo programą

I

ESFA

Pj

Taip

D

7 260,000

 

EGADP ir VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

 

P-12-003-03-04-03-16

Mokiniai, dalyvavę nacionalinėje mobilumo programoje ir gavę pažymėjimą, patvirtinantį, kad jie pagerino praktinius ir skaitmeninius įgūdžius sektoriniuose praktinio mokymo centruose (skaitmeninius įgūdžius pagerins ne mažiau kaip 40 procentų dalyvių)

12 394

(2026 m.)

CPVA

ŠMSM

6 000,000

 

EGADP lėšos

R-12-003-03-04-03-19

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius

n / a

(2026 m.)

1 260,000

VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

R-12-003-03-04-03-20

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius

n / a

(2026 m.)

R-12-003-03-04-03-22

Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius

n / a

(2026 m.)

R-12-003-03-04-03-21

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius

n / a

(2026 m.)

6. Profesinio mokymo prieinamumo gerinimo parama mokiniams iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.1. Profesinio mokymo prieinamumo gerinimo parama mokiniams iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių Sostinės regione

I

ESFA

P

Taip

D

953,236

 

 

2021–2027 m. ES fondų ir

Bendrojo finansavimo (toliau – BF) lėšos

ES fondai

Sostinė

R-12-003-03-04-03-01

Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokinių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti, dalis

4

(2029 m.)

CPVA

ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM

476,618

2021–2027 m. ES fondų lėšos

P-12-003-03-04-03-05

Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokiniai, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti

130

(2029 m.)

476,618

Bendrojo finansavimo (toliau – BF) lėšos

6.2. Profesinio mokymo prieinamumo gerinimo parama mokiniams iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių Vidurio ir vakarų Lietuvos regione

I

ESFA

P

Taip

D

4 729,147

 

2021–2027 m. ES fondų ir

BF lėšos

ES fondai, VVL

R-12-003-03-04-03-01

Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokinių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti, dalis

4

(2029 m.)

CPVA

ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM

4 019,775

2021–2027 m. ES fondų lėšos

P-12-003-03-04-03-05

Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokiniai, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti

 

660

(2029 m.)

709,372

BF lėšos

7. Investicijos į profesinio mokymo infrastruktūrą

Vidurio ir vakarų Lietuvos regione

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.1 Investicijų į profesinio mokymo infrastruktūrą poreikio analizė

A

ESFA

P

Taip

D

800,000

 

2021–2027 m. ES fondų ir

BF lėšos

ES fondai

VVL

P-12-003-03-04-03-23

Investicijų į profesinio mokymo infrastruktūrą poreikio analizė

1

(2025 m.)

CPVA

ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM

680,000

2021–2027 m. ES fondų lėšos

120,000

BF lėšos

7.2 Profesinio mokymo įstaigų regionuose aprūpinimas praktiniam profesiniam mokymui reikalinga įranga ir priemonėmis

I

Profesinio mokymo įstaigos

P

Taip

D

38 062,145

2021–2027 m. ES fondų ir

BF lėšos

ES fondai

VVL

P-12-003-03-04-03-04

Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus

22 860

(2029 m.)

CPVA

ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM

32 352,823

2021–2027 m. ES fondų lėšos

P-12-003-03-04-03-06

Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros mokymo klasių talpumas 

28 575

(2029 m.)

5 709,322  

BF lėšos

8. Profesinio mokymo, organizuojamo pameistrystės mokymo forma, veiklos viešinimo priemonių sukūrimas ir įgyvendinimas

K

ESFA

P

 

 

 

 

 

Taip

D

1 210,000

EGADP ir

VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

EGADP

R-12-003-03-04-03-02

Profesinio mokymo įstaigų, organizuojančių profesinio mokymo programas pameistrystės forma, dalis

100

(2026 m.)

CPVA

ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM

1 000,000

EGADP lėšos

210,000

VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

9. Trečiųjų šalių piliečių integracija į darbo rinką per profesinį mokymą ir susijusias paslaugas

 

KPMPC

P

Taip

 

955 414

Antrojo Šveicarijos įnašo finansinės paramos lėšos

 

 

-

R-12-003-03-04-03-26

Profesinio mokymo įstaigų, įgyvendinančių neformaliojo profesinio mokymo programas trečiųjų šalių piliečiams, dalis, proc.

10 proc. (2028 m.)

 

CPVA

ŠMSM, UŽT, EIM“

 

P-12-003-03-04-03-27

Parengtas metodinis vadovas profesinio mokymo įstaigoms dėl trečiųjų šalių piliečių integracijos, vnt.

1 (2028 m.)

 

 

168 603,

BF lėšos

 

P-12-003-03-04-03-28

Parengtos kvalifikacijos tobulinimo programos, profesijos mokytojams ir kitiems profesinio mokymo įstaigų darbuotojams, siekiant pagerinti jų įgūdžius mokant trečiųjų šalių piliečius, vnt.

2 (2028 m.)

 

 

 

P-12-003-03-04-03-29

Apie įtraukesnį profesinį mokymą apmokyti profesinio mokymo mokytojai ir kiti profesinio mokymo įstaigų darbuotojai, asm. 

190 (2028 m.)

 

 

 

 

P-12-003-03-04-03-30

Trečiųjų šalių piliečiams pritaikytos neformaliojo profesinio mokymo programos, vnt.

10 (2028 m.)

 

 

 

 

P-12-003-03-04-03-31

Trečiųjų šalių piliečiams pritaikytos neformaliojo profesinio mokymo programos, išbandytos praktiškai, vnt.

5

 

 

 

P-12-003-03-04-03-32 Pagal neformaliąsias profesinio mokymo programas perkvalifikuoti ar įgūdžius patobulinę trečiųjų šalių piliečiai, asm.

50

 

 

 

 

4.   Pakeičiu 3 priedą:

4.1. Pakeičiu 1.2.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

1.2.4. atitinkamų mokslo metų pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų bendruosius ugdymo planus, patvirtintus Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymu;“.

4.2. Pakeičiu 1.2.7 papunktį ir jį išdėstau taip:

1.2.7. atitinkamų mokslo metų bendruosius profesinio mokymo planus, patvirtintus Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymu.“

5.   Pakeičiu 4 priedą:

5.1. Pakeičiu 1.2.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

1.2.4. atitinkamų mokslo metų pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų bendruosius ugdymo planus, patvirtintus Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymu;“.

5.2. Pakeičiu 1.2.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

1.2.5. atitinkamų mokslo metų bendruosius profesinio mokymo planus, patvirtintus Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymu.“

6.   Papildau 9 priedą:

6.1. Papildau XXVI skyriumi:

XXVI SKYRIUS

Stebėsenos rodiklio

„PROFESINIO MOKYMO ĮSTAIGŲ, ĮGYVENDINANČIŲ NEFORMALIĄSIAS PROFESINIO MOKYMO PROGRAMAS TREČIŲJŲ ŠALIŲ PILIEČIAMS, DALIS

aprašymo kortelė

 

 

Elementai

Kodai, pavadinimai ir aprašymas

1.

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Profesinio mokymo įstaigų, įgyvendinančių neformaliąsias profesinio mokymo programas trečiųjų šalių piliečiams, dalis

2.

Stebėsenos rodiklio matavimo vienetai

Procentai

3.

Stebėsenos rodiklio reikšmės kryptis

Didėjimas

4.

Stebėsenos rodiklio reikšmės tipas

Skaitinės reikšmės

5.

Stebėsenos rodiklio tipas

Rezultato

6.

Stebėsenos rodiklio kodas

R-12-003-03-04-03-26

7.

Europos Komisijos suteiktas stebėsenos rodiklio kodas

-

8.

Stebėsenos rodiklio paaiškinimas, sąvokų apibrėžtys

Projekto metu kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo neformaliojo profesinio mokymo programos bus pritaikytos trečiųjų šalių piliečių poreikiams. Šias mokymo programas trečiųjų šalių piliečiams vykdys ne mažiau kaip 10 proc. Lietuvos profesinio mokymo įstaigų.

 

Neformalusis profesinis mokymas – profesinis mokymas, vykdomas pagal neformaliojo profesinio mokymo programas, kurias pabaigus suteikiama kompetencija (kompetencijos), kuri (kurios) gali būti pripažįstama (-os) kaip įgyta kvalifikacija ar jos dalis (šaltinis: Profesinio mokymo įstatymas).

 

Neformaliojo profesinio mokymo programą sudaro modulis (-iai), suteikiantis (-ys) atitinkamame profesiniame standarte nustatytą (-as) atitinkamos kvalifikacijos kompetenciją (-as).

(šaltinis: Profesinio mokymo programų rengimo ir registravimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2018 m. lapkričio 22 d. įsakymu Nr. V-925 „Dėl Profesinio mokymo programų rengimo ir registravimo tvarkos aprašo patvirtinimo“).

 

Profesinio mokymo įstaiga – mokykla ar kita įstaiga, kurios pagrindinė veikla – profesinis mokymas (šaltinis: Profesinio mokymo įstatymas).

 

Trečiųjų šalių pilietis šioje stebėsenos rodiklio kortelėje suprantamas kaip asmuo, kuris nėra Europos Sąjungos valstybės narės pilietis.

 

9.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo tipas

Automatiškai apskaičiuojamas

10.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo metodas

x = n × 100 % ÷ m,

 

n – profesinio mokymo įstaigų, įgyvendinančių neformaliąsias profesinio mokymo programas trečiųjų šalių piliečiams, skaičius;

 

m – bendras profesinio mokymo įstaigų skaičius.

11.

Stebėsenos rodiklio duomenų šaltiniai

Projekto tarpinės ir galutinės ataskaitos.

 

 

12.

Stebėsenos rodiklio reikšmės skaičiavimo periodiškumas

Rodiklio reikšmės projekto vykdytojo bus suvedamos į: veiklos ataskaitas, galutinę ataskaitą, ataskaitas po projekto finansavimo pabaigos.

13.

Stebėsenos rodiklio pasiekimo momentas

Projekto veiklų įgyvendinimo metu

14.

Už stebėsenos rodiklį atsakinga įstaiga

Švietimo, mokslo ir sporto ministerija

15.

Įstaigos padalinys ir kontaktinis telefono numeris

Mokymosi visą gyvenimą departamento Profesinio mokymo skyrius, tel. +370 620 68 967

16.

Kita svarbi informacija

-“

 

6.2. Papildau XXVII skyriumi:

XXVII SKYRIUS

Stebėsenos rodiklio

„Parengtas metodinis vadovas profesinio mokymo įstaigoms dėl trečiųjų šalių piliečių integracijos“

aprašymo kortelė

 

 

Elementai

Kodai, pavadinimai ir aprašymas

1.

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Parengtas metodinis vadovas profesinio mokymo įstaigoms dėl trečiųjų šalių piliečių integracijos

2.

Stebėsenos rodiklio matavimo vienetai

Vienetai

3.

Stebėsenos rodiklio reikšmės kryptis

Didėjimas

4.

Stebėsenos rodiklio reikšmės tipas

Skaitinės reikšmės

5.

Stebėsenos rodiklio tipas

Produkto

6.

Stebėsenos rodiklio kodas

P-12-003-03-04-03-27

7.

Europos Komisijos suteiktas stebėsenos rodiklio kodas

-

8.

Stebėsenos rodiklio paaiškinimas, sąvokų apibrėžtys

Projekto metu bus parengtas metodinis vadovas, profesinio mokymo įstaigoms, skirtas trečiųjų šalių piliečių integracijai į mokymosi procesus.

 

Profesinio mokymo įstaiga – mokykla ar kita įstaiga, kurios pagrindinė veikla – profesinis mokymas (šaltinis: Profesinio mokymo įstatymas).

 

Trečiųjų šalių pilietis šioje stebėsenos rodiklio kortelėje suprantamas kaip asmuo, kuris nėra Europos Sąjungos valstybės narės pilietis.

9.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo tipas

Automatiškai apskaičiuojamas

10.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo metodas

x = n,

 

n – metodinis vadovas.

11.

Stebėsenos rodiklio duomenų šaltiniai

Projekto tarpinė ir galutinė ataskaitos.

 

12.

Stebėsenos rodiklio reikšmės skaičiavimo periodiškumas

Rodiklio reikšmės projekto vykdytojo bus suvedamos į: veiklos ataskaitas, galutinę ataskaitą, ataskaitas po projekto finansavimo pabaigos.

13.

Stebėsenos rodiklio pasiekimo momentas

Projekto veiklų įgyvendinimo metu

14.

Už stebėsenos rodiklį atsakinga įstaiga

Švietimo, mokslo ir sporto ministerija

15.

Įstaigos padalinys ir kontaktinis telefono numeris

Mokymosi visą gyvenimą departamento Profesinio mokymo skyrius, tel. +370 620 68 967

16.

Kita svarbi informacija

-“

 

6.3. Papildau XXVIII skyriumi:

XXVIII SKYRIUS

Stebėsenos rodiklio

PARENGTOS KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO PROGRAMOS PROFESIJOS MOKYMO MOKYTOJAMS IR KITIEMS PROFESINIO MOKYMO ĮSTAIGŲ DARBUOTOJAMS, SIEKIANT PAGERINTI JŲ ĮGŪDŽIUS MOKANT TREČIŲJŲ ŠALIŲ PILIEČIUS“

aprašymo kortelė

 

 

Elementai

Kodai, pavadinimai ir aprašymas

1.

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Parengtos kvalifikacijos tobulinimo programos profesijos mokytojams ir kitiems profesinio mokymo įstaigų darbuotojams, siekiant pagerinti jų įgūdžius mokant trečiųjų šalių piliečius

2.

Stebėsenos rodiklio matavimo vienetai

Vienetai

3.

Stebėsenos rodiklio reikšmės kryptis

Didėjimas

4.

Stebėsenos rodiklio reikšmės tipas

Skaitinės reikšmės

5.

Stebėsenos rodiklio tipas

Produkto

6.

Stebėsenos rodiklio kodas

P-12-003-03-04-03-28

7.

Europos Komisijos suteiktas stebėsenos rodiklio kodas

Netaikoma

8.

Stebėsenos rodiklio paaiškinimas, sąvokų apibrėžtys

Projekto metu parengiamos kvalifikacijos tobulinimo programos profesinio mokymo mokytojams ir kitiems profesinio mokymo įstaigų darbuotojams, pagerinsiančios jų įgūdžius mokant trečiųjų šalių piliečius.

 

Profesijos mokytojas – mokytojas, vykdantis teorinį arba (ir) praktinį profesinį mokymą (šaltinis: Profesinio mokymo įstatymas).

 

Profesinio mokymo įstaiga – mokykla ar kita įstaiga, kurios pagrindinė veikla – profesinis mokymas (šaltinis: Profesinio mokymo įstatymas).

 

Trečiųjų šalių pilietis šioje stebėsenos rodiklio kortelėje suprantamas kaip asmuo, kuris nėra Europos Sąjungos valstybės narės pilietis.

9.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo tipas

Automatiškai apskaičiuojamas

10.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo metodas

x = n,

 

n – parengtų kvalifikacijos tobulinimo programų skaičius.

11.

Stebėsenos rodiklio duomenų šaltiniai

Projekto veiklos ataskaitos, galutinė veiklos ataskaita; ataskaitos po projekto finansavimo pabaigos.

12.

Stebėsenos rodiklio reikšmės skaičiavimo periodiškumas

Rodiklio reikšmės projekto vykdytojo bus suvedamos į: veiklos ataskaitas, galutinę ataskaitą, ataskaitas po projekto finansavimo pabaigos.

13.

Stebėsenos rodiklio pasiekimo momentas

Projekto veiklų įgyvendinimo metu

14.

Už stebėsenos rodiklį atsakinga įstaiga

Švietimo, mokslo ir sporto ministerija

15.

Įstaigos padalinys ir kontaktinis telefono numeris

Mokymosi visą gyvenimą departamento Profesinio mokymo skyrius, tel. +370 62068967

16.

Kita svarbi informacija

-“

 

6.4. Papildau XXIX skyriumi:

XXIX SKYRIUS

Stebėsenos rodiklio

APIE ĮTRAUKESNĮ PROFESINĮ MOKYMĄ APMOKYTI PROFESIJOS MOKYTOJAI IR KITI PROFESINIO MOKYMO ĮSTAIGŲ DARBUOTOJAI

aprašymo kortelė

 

 

Elementai

Kodai, pavadinimai ir aprašymas

1.

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Apie įtraukesnį profesinį mokymą apmokyti profesijos mokytojai ir kiti profesinio mokymo įstaigų darbuotojai

2.

Stebėsenos rodiklio matavimo vienetai

Asmenys

3.

Stebėsenos rodiklio reikšmės kryptis

Didėjimas

4.

Stebėsenos rodiklio reikšmės tipas

Skaitinės reikšmės

5.

Stebėsenos rodiklio tipas

Produkto

6.

Stebėsenos rodiklio kodas

P-12-003-03-04-03-29

7.

Europos Komisijos suteiktas stebėsenos rodiklio kodas

Netaikoma

8.

Stebėsenos rodiklio paaiškinimas, sąvokų apibrėžtys

Skaičiuojami profesijos mokytojai ir profesinių įstaigų darbuotojai, kurie apmokyti įtraukiojo mokymo principų dirbant su trečiųjų šalių piliečiais.

 

Profesijos mokytojas – mokytojas, vykdantis teorinį arba (ir) praktinį profesinį mokymą (šaltinis: Profesinio mokymo įstatymas).

 

Įtraukusis ugdymas šioje stebėsenos rodiklio aprašymo kortelėje suprantamas kaip ugdymas, kuris  sudaro sąlygas kiekvienam asmeniui ugdytis, plėtoti savo galias ir gebėjimus, gauti reikiamą pagalbą, patirti sėkmę mokantis, socialinėje, kultūrinėje ir kitose veiklose, ir būti nediskriminuojamam dėl ugdymosi poreikių įvairovės

 

Trečiųjų šalių pilietis šioje stebėsenos rodiklio kortelėje suprantamas kaip asmuo, kuris nėra Europos Sąjungos valstybės narės pilietis.

9.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo tipas

Automatiškai apskaičiuojamas

10.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo metodas

x = n,

 

n – mokymuose dalyvavę dalyviai.

11.

Stebėsenos rodiklio duomenų šaltiniai

Projekto vykdytojo teikiamos veiklos ataskaitos, galutinė veiklos ataskaita; ataskaitos po projekto finansavimo pabaigos.

12.

Stebėsenos rodiklio reikšmės skaičiavimo periodiškumas

Rodiklio reikšmės projekto vykdytojo bus suvedamos į: veiklos ataskaitas, galutinę ataskaitą, ataskaitas po projekto finansavimo pabaigos.

13.

Stebėsenos rodiklio pasiekimo momentas

Projekto veiklų įgyvendinimo metu

14.

Už stebėsenos rodiklį atsakinga įstaiga

Švietimo, mokslo ir sporto ministerija

15.

Įstaigos padalinys ir kontaktinis telefono numeris

Mokymosi visą gyvenimą departamento Profesinio mokymo skyrius, tel. +370 620 68 967

16.

Kita svarbi informacija

-

 

6.5. Papildau XXX skyriumi:

XXX SKYRIUS

Stebėsenos rodiklio

TREČIŲJŲ ŠALIŲ PILIEČIAMS PRITAIKYTOS NEFORMALIOJO PROFESINIO MOKYMO PROGRAMOS

aprašymo kortelė

 

 

Elementai

Kodai, pavadinimai ir aprašymas

1.

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Trečiųjų šalių piliečiams pritaikytos neformaliojo profesinio mokymo programos

2.

Stebėsenos rodiklio matavimo vienetai

Vienetai

3.

Stebėsenos rodiklio reikšmės kryptis

Didėjimas

4.

Stebėsenos rodiklio reikšmės tipas

Skaitinės reikšmės

5.

Stebėsenos rodiklio tipas

Produkto

6.

Stebėsenos rodiklio kodas

P-12-003-03-04-03-30

7.

Europos Komisijos suteiktas stebėsenos rodiklio kodas

Netaikoma

8.

Stebėsenos rodiklio paaiškinimas, sąvokų apibrėžtys

Skaičiuojamos neformaliojo profesinio mokymo programos, kurios bus pritaikomos mokyti trečiųjų šalių piliečius

 

Neformalusis profesinis mokymas  profesinis mokymas, vykdomas pagal neformaliojo profesinio mokymo programas, kurias pabaigus suteikiama kompetencija (kompetencijos), kuri (kurios) gali būti pripažįstama (-os) kaip įgyta kvalifikacija ar jos dalis (šaltinis: Profesinio mokymo įstatymas).

 

Neformaliojo profesinio mokymo programą sudaro modulis (-iai), suteikiantis (-ys) atitinkamame profesiniame standarte nustatytą (-as) atitinkamos kvalifikacijos kompetenciją (-as) (šaltinis: Profesinio mokymo programų rengimo ir registravimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2018 m. lapkričio 22 d. įsakymu Nr. V-925 „Dėl Profesinio mokymo programų rengimo ir registravimo tvarkos aprašo patvirtinimo“).

 

Trečiųjų šalių pilietis šioje stebėsenos rodiklio kortelėje suprantamas kaip asmuo, kuris nėra Europos Sąjungos valstybės narės pilietis.

9.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo tipas

Automatiškai apskaičiuojamas

10.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo metodas

x = n,

 

n – adaptuotos trečiųjų šalių piliečiams neformaliojo profesinio mokymo programos.

11.

Stebėsenos rodiklio duomenų šaltiniai

Projekto vykdytojų rengiamos veiklos ataskaitos, galutinė veiklos ataskaita; ataskaitos po projekto finansavimo pabaigos.

12.

Stebėsenos rodiklio reikšmės skaičiavimo periodiškumas

Rodiklio reikšmės projekto vykdytojo bus suvedamos į: veiklos ataskaitas, galutinę ataskaitą, ataskaitas po projekto finansavimo pabaigos.

13.

Stebėsenos rodiklio pasiekimo momentas

Projekto veiklų įgyvendinimo metu

14.

Už stebėsenos rodiklį atsakinga įstaiga

Švietimo, mokslo ir sporto ministerija

15.

Įstaigos padalinys ir kontaktinis telefono numeris

Mokymosi visą gyvenimą departamento Profesinio mokymo skyrius, tel. +370 620 68 967

16.

Kita svarbi informacija

-“

 

6.6. Papildau XXXI skyriumi:

XXXI SKYRIUS

Stebėsenos rodiklio

TREČIŲJŲ ŠALIŲ PILIEČIAMS PRITAIKYTOS NEFORMALIOJO PROFESINIO MOKYMO PROGRAMOS, IŠBANDYTOS PRAKTIŠKAI

aprašymo kortelė

 

 

Elementai

Kodai, pavadinimai ir aprašymas

1.

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Trečiųjų šalių piliečiams pritaikytos neformaliojo profesinio mokymo programos, išbandytos praktiškai

2.

Stebėsenos rodiklio matavimo vienetai

Vienetai

3.

Stebėsenos rodiklio reikšmės kryptis

Didėjimas

4.

Stebėsenos rodiklio reikšmės tipas

Skaitinės reikšmės

5.

Stebėsenos rodiklio tipas

Produkto

6.

Stebėsenos rodiklio kodas

P-12-003-03-04-03-31

7.

Europos Komisijos suteiktas stebėsenos rodiklio kodas

Netaikoma

8.

Stebėsenos rodiklio paaiškinimas, sąvokų apibrėžtys

Skaičiuojamos praktiškai išbandytos profesinio mokymo programos, pritaikytos mokyti trečiųjų šalių piliečius.

 

Neformalusis profesinis mokymas – profesinis mokymas, vykdomas pagal neformaliojo profesinio mokymo programas, kurias pabaigus suteikiama kompetencija (kompetencijos), kuri (kurios) gali būti pripažįstama (-os) kaip įgyta kvalifikacija ar jos dalis (šaltinis: Profesinio mokymo įstatymas).

 

Neformaliojo profesinio mokymo programą sudaro modulis (-iai), suteikiantis (-ys) atitinkamame profesiniame standarte nustatytą (-as) atitinkamos kvalifikacijos kompetenciją (-as) (šaltinis: Profesinio mokymo programų rengimo ir registravimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2018 m. lapkričio 22 d. įsakymu Nr. V-925 „Dėl Profesinio mokymo programų rengimo ir registravimo tvarkos aprašo patvirtinimo“).

 

Trečiųjų šalių pilietis šioje stebėsenos rodiklio kortelėje suprantamas kaip asmuo, kuris nėra Europos Sąjungos valstybės narės pilietis.

9.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo tipas

Automatiškai apskaičiuojamas

10.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo metodas

x = n,

 

n –praktiškai išbandytų neformaliojo profesinio mokymo programų, pritaikytų mokyti trečiųjų šalių piliečius, skaičius.

11.

Stebėsenos rodiklio duomenų šaltiniai

Projekto vykdytojo veiklos ataskaitos, galutinė veiklos ataskaita; ataskaitos po projekto finansavimo pabaigos.

12.

Stebėsenos rodiklio reikšmės skaičiavimo periodiškumas

Rodiklio reikšmės projekto vykdytojo bus suvedamos į: veiklos ataskaitas, galutinę ataskaitą, ataskaitas po projekto finansavimo pabaigos.

13.

Stebėsenos rodiklio pasiekimo momentas

Projekto veiklų įgyvendinimo metu

14.

Už stebėsenos rodiklį atsakinga įstaiga

Švietimo, mokslo ir sporto ministerija

15.

Įstaigos padalinys ir kontaktinis telefono numeris

Mokymosi visą gyvenimą departamento Profesinio mokymo skyrius, tel. +370 620 68 967

16.

Kita svarbi informacija

-“

 

6.7. Papildau XXXII skyriumi:

XXXII SKYRIUS

Stebėsenos rodiklio

PAGAL NEFORMALIĄSIAS PROFESINIO MOKYMO PROGRAMAS PERKVALIFIKUOTI AR ĮGŪDŽIUS PATOBULINĘ TREČIŲJŲ ŠALIŲ PILIEČIAI

aprašymo kortelė

 

 

Elementai

Kodai, pavadinimai ir aprašymas

1.

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Pagal neformaliąsias profesinio mokymo programas perkvalifikuoti ar įgūdžius patobulinę trečiųjų šalių piliečiai

2.

Stebėsenos rodiklio matavimo vienetai

Asmenys

3.

Stebėsenos rodiklio reikšmės kryptis

Didėjimas

4.

Stebėsenos rodiklio reikšmės tipas

Skaitinės reikšmės

5.

Stebėsenos rodiklio tipas

Produkto

6.

Stebėsenos rodiklio kodas

P-12-003-03-04-03-32

7.

Europos Komisijos suteiktas stebėsenos rodiklio kodas

Netaikoma

8.

Stebėsenos rodiklio paaiškinimas, sąvokų apibrėžtys

Neformalusis profesinis mokymas – profesinis mokymas, vykdomas pagal neformaliojo profesinio mokymo programas, kurias pabaigus suteikiama kompetencija (kompetencijos), kuri (kurios) gali būti pripažįstama (-os) kaip įgyta kvalifikacija ar jos dalis (šaltinis: Profesinio mokymo įstatymas).

 

Neformaliojo profesinio mokymo programą sudaro modulis (-iai), suteikiantis (-ys) atitinkamame profesiniame standarte nustatytą (-as) atitinkamos kvalifikacijos kompetenciją (-as) (šaltinis: Profesinio mokymo programų rengimo ir registravimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2018 m. lapkričio 22 d. įsakymu Nr. V-925 „Dėl Profesinio mokymo programų rengimo ir registravimo tvarkos aprašo patvirtinimo“).

 

Trečiųjų šalių pilietis šioje stebėsenos rodiklio kortelėje suprantamas kaip asmuo, kuris nėra Europos Sąjungos valstybės narės pilietis.

9.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo tipas

Automatiškai apskaičiuojamas

10.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo metodas

x = n,

 

n – trečiųjų šalių piliečiai, perkvalifikuoti ar patobulinę įgūdžius pagal adaptuotas programas.

11.

Stebėsenos rodiklio duomenų šaltiniai

Projekto vykdytojo teikiamos veiklos ataskaitos, galutinė veiklos ataskaita; ataskaitos po projekto finansavimo pabaigos.

12.

Stebėsenos rodiklio reikšmės skaičiavimo periodiškumas

Rodiklio reikšmės projekto vykdytojo bus suvedamos į: veiklos ataskaitas, galutinę ataskaitą, ataskaitas po projekto finansavimo pabaigos.

13.

Stebėsenos rodiklio pasiekimo momentas

Projekto veiklų įgyvendinimo metu

14.

Už stebėsenos rodiklį atsakinga įstaiga

Švietimo, mokslo ir sporto ministerija

15.

Įstaigos padalinys ir kontaktinis telefono numeris

Mokymosi visą gyvenimą departamento Profesinio mokymo skyrius, tel. +370 620 68 967

16.

Kita svarbi informacija

-“

 

 

 

Švietimo, mokslo ir sporto ministrė                                                                  Raminta Popovienė