VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS

MERAS

 

POTVARKIS

DĖL 2023–2024 MOKSLO METŲ BRANDOS EGZAMINŲ ORGANIZAVIMO IR VYKDYMO, MOKYKLINIŲ BRANDOS EGZAMINŲ, BRANDOS DARBŲ VERTINIMO, DALYKŲ TARPINIŲ IR PAGRINDINIO UGDYMO PASIEKIMŲ PATIKRINIMO TVARKOS APRAŠO TVIRTINIMO

 

2023 m. gruodžio 14 d. Nr. 955-1447/23

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 38 straipsnio 4 dalimi ir 58 straipsnio 2 dalies 8 punktu, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 3 straipsnio 3 dalimi, Brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2006 m. gruodžio 18 d. įsakymu Nr. ISAK-2391 „Dėl Brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo ir lietuvių kalbos ir literatūros įskaitos organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Valstybinių brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašu, patvirtintinu Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2023 m. rugsėjo 11 d. įsakymu Nr. V-1187 „Dėl Valstybinių brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“, ir Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2011 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. V-2558 „Dėl Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“,

t v i r t i n u  2023–2024 mokslo metų brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo, mokyklinių brandos egzaminų, brandos darbų vertinimo, dalykų tarpinių ir pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Meras                                                                                                              Valdas Benkunskas

 

 

Patvirtinta

Vilniaus miesto savivaldybės mero

2023 m. gruodžio 14 d.

potvarkiu Nr. 955-1447/23

 

 

2023–2024 MOKSLO METŲ BRANDOS EGZAMINŲ ORGANIZAVIMO IR VYKDYMO, MOKYKLINIŲ BRANDOS EGZAMINŲ, BRANDOS DARBŲ VERTINIMO, DALYKŲ TARPINIŲ IR PAGRINDINIO UGDYMO PASIEKIMŲ PATIKRINIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. 2023–2024 mokslo metų brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo, mokyklinių brandos egzaminų, brandos darbų vertinimo, dalykų tarpinių ir pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo, dalykų tarpinių ir pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo bei mokyklinių brandos egzaminų, brandos darbų vertinimo tvarką Vilniaus miesto savivaldybėje.

2. Vilniaus miesto savivaldybėje (toliau – Savivaldybė) brandos egzaminai, dalykų tarpiniai patikrinimai, pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimai (toliau – PUPP) organizuojami, vykdomi ir mokykliniai brandos egzaminai (toliau – MBE), brandos darbai vertinami vadovaujantis Brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2006 m. gruodžio 18 d. įsakymu Nr. ISAK-2391 Dėl Brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo ir Lietuvių kalbos ir literatūros įskaitos organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Valstybinių brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašu, patvirtintinu Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2023 m. rugsėjo 11 d. įsakymu Nr. V-1187 „Dėl Valstybinių brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2011 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. V-2558 „Dėl Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“, ir Teisės dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“, suteikimo ir panaikinimo asmenims, dirbantiems Vilnius miesto savivaldybės administracijoje ir Vilniaus miesto savivaldybės švietimo įstaigose tvarkos aprašu, patvirtintu Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. kovo 9 d. įsakymu Nr. 40-106/20 Dėl teisės dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“, suteikimo ir panaikinimo asmenims, dirbantiems Vilniaus miesto savivaldybės administracijoje ir Vilniaus miesto savivaldybės švietimo įstaigose, tvarkos aprašo patvirtinimo“.

3. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Tvarkos aprašo 2 punkte nurodytuose teisės aktuose vartojamas sąvokas.

 

II SKYRIUS

BRANDOS EGZAMINŲ, DALYKŲ TARPINIŲ IR PUPP ORGANIZAVIMAS IR VYKDYMAS

 

4. Patvirtintos valstybinio brandos egzamino užduotys tampa dokumentais, sudarančiais tarnybos paslaptį, jiems priskiriama „Riboto naudojimo“ slaptumo žyma. Valstybinio brandos egzamino užduotys tarnybos paslaptimi išlieka iki užduotims patenkant į valstybinio brandos egzamino patalpą:

4.1. visi Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartį, priimantys, saugantys ir perduodantys valstybinio brandos egzamino užduotis, turi turėti teisę dirbti su įslaptinta informacija, žymima „Riboto naudojimo“ slaptumo žyma;

4.2. vyresnysis vykdytojas ir administratorius turi turėti teisę dirbti su riboto naudojimo dokumentais (priimti valstybinio brandos egzamino užduotis, saugoti iki joms patenkant į valstybinio brandos egzamino patalpą);

4.3. teisę dirbti su riboto naudojimo dokumentais suteikia:

4.3.1. Savivaldybės administracijos direktorius Savivaldybės valstybės tarnautojams, darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, ir mokyklų, kurių steigėja yra Savivaldybė, vadovams;

4.3.2. mokyklos direktorius ugdymo įstaigos direktoriaus pavaduotojams ugdymui, ugdymo skyrių vedėjams;

4.4. teisė dirbti su riboto naudojimo dokumentais įforminama įsakymu ir šis leidimas galioja iki tarnybos (darbo) santykių nutraukimo, jeigu per tą laiką neatsirado Lietuvos Respublikos valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymo 16 straipsnio 2 dalyje nustatytų aplinkybių.

5. Valstybinių ir mokyklinių brandos egzaminų, dalykų tarpinio patikrinimo organizavimo ir vykdymo instruktažo mokymai organizuojami kontaktiniu arba nuotoliniu būdu. Dalyviai, išklausę instruktažą, organizatoriaus nurodyta forma patvirtinta, kad dalyvavo ir susipažino su brandos egzaminų vykdymo ir organizavimo tvarka. Egzamino dieną vykdytojai pasirašytinai supažindinami su brandos egzaminų ir dalykų tarpinių patikrinimų vykdymo procedūromis.

6. Valstybinių brandos egzaminų, dalykų tarpinių patikrinimų vyresnysis vykdytojas vykdytojų instruktavimo lapus, elektronines formas, jeigu instruktažas vyko nuotoliniu būdu, saugo iki pakartotinės sesijos pabaigos.

7. Brandos egzaminų, dalykų tarpinių patikrinimų centro administratorius yra atsakingas už vykdymo (vertinimo) grupės narių kortelių su vardu, pavarde ir nuoroda („vyresnysis vykdytojas“, „administratorius“, „vykdytojas“, „vyr. vertintojas“, „vertintojas“) paruošimą, kurias vykdytojai (vertintojai) privalo segėti egzamino vykdymo ar vertinimo dieną.

8. Mokyklinio brandos egzamino, PUPP užduotys (ne elektroninės) išduodamos pagal tvarkaraštį (1 priedas) mokyklos, kurioje įsteigtas dalyko brandos egzamino ar PUPP centras, direktoriui, direktoriaus pavaduotojui, ugdymo skyrių vedėjams, pateikusiems direktoriaus įgaliojimą ir asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

9. Valstybinių brandos egzaminų centrų vyresniesiems vykdytojams arba administratoriams vokus su egzamino užduotimis egzamino dieną, ryte, perduoda Savivaldybės administracijos Bendrojo ugdymo skyriaus (toliau – Skyrius) vedėjo įsakymu įgalioti Savivaldybės administracijos atstovai, turintys teisę dirbti su riboto naudojimo dokumentais.

10. PUPP dalies raštu pakuotes su užduotimis mokyklų vadovams ar jų įgaliotiems asmenims pasiekimų patikrinimo dieną, ryte, perduoda Skyriaus vedėjo įsakymu įgalioti Savivaldybės administracijos atstovai.

11. Egzamino užduotis perduodantys įgalioti Savivaldybės administracijos atstovai turi įsitikinti, kad perduoda jas turinčiam teisę dirbti su slapta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“, vyresniajam vykdytojui arba egzamino centro administratoriui.

12. Mokyklų kandidatai egzaminų laikyti į dalyko egzamino centrus vyksta savarankiškai be lydinčių asmenų.

13. Mokyklų, kurių kandidatai pasirinko laikyti valstybinį užsienio kalbos egzaminą (anglų, prancūzų, rusų, vokiečių), direktoriai parengia įsakymą, kuriuo skiria užsienio kalbos egzamino kalbėjimo dalies vertintojus, atsižvelgdami į egzaminą pasirinkusių kandidatų skaičių (100 kandidatų – 4 vertintojai, išskyrus kitus pagal susitarimą atvejus). Mokyklų direktoriai vertintojų vardinius sąrašus teikia Nacionalinių egzaminų centralizuotoje informacinėje sistemoje (toliau – sistema NECIS).

14. Mokyklos direktorius atsako už egzamino centro, kuriame dirba egzamino vertinimo komisija, nebaigtų taisyti ir įvertintų PUPP ir mokyklinių brandos egzaminų darbų saugumą. Užtikrina įvertintų kandidatų darbų ir vertinimo lapų perdavimą pasirašytinai tų mokyklų, kurių kandidatai laikė egzaminą tame centre, direktoriams arba jų įgaliotiems asmenims pagal aktą (2 priedas).

15. Mokyklų direktoriai ar jų įgalioti asmenys įvertintus kandidatų darbus ir darbų aprašus privalo atsiimti per 3 darbo dienas po rezultatų paskelbimo dienos.

16. Valstybinių brandos egzaminų vykdymo protokolai saugomi Savivaldybėje, mokyklinių brandos egzaminų vykdymo protokolai saugomi egzamino centre teisės aktų nustatyta tvarka.

17. Mokyklinio brandos egzamino vykdymo grupę sudaro mokyklos, kurioje įsteigtas egzamino centras, direktorius. Informaciją apie deleguojamus galimus vykdytojus, mokyklos, kurių mokiniai laikys MBE centre, į pagrindinę ir pakartotinę sesijas iki einamųjų metų kovo 31 d. pateikia atitinkamo egzamino centro direktoriui. Vykdymo grupės sudėties įsakymą egzamino centras savivaldybės administracijos direktoriaus raštiškam tvirtinimui per elektroninę dokumentų pristatymo sistemą pateikia Skyriaus atsakingam asmeniui. Esant nenumatytiems atvejams, pvz., paskyrus papildomą mokyklinio brandos egzamino centrą, mokyklos per 5 darbo dienas siunčia informaciją apie deleguojamus galimus vykdytojus mokyklos, kurioje įsteigtas atitinkamas egzamino centras, direktoriui.

18. Mokykla skiriama bazine mokykla dvejiems metams.

19. Pagrindinės, pakartotinės sesijų brandos egzaminų ir dalykų tarpinių patikrinimų metu žiniasklaidos atstovai į brandos egzamino ar dalykų tarpinio patikrinimo centrą yra įleidžiami toje mokykloje esančio egzamino centro administratoriaus sprendimu. Egzamino centro administratorius užtikrina, kad žiniasklaidos atstovai ne vėliau kaip 8.30 val. palieka egzamino centro patalpas, o 7.30 val. palieka dalyko tarpinio patikrinimo centro patalpas.

20. Pasibaigus brandos egzaminui, dalykų tarpiniam patikinimui vyresnysis vykdytojas užpildo formą (priedas 9), jeigu mokytojas brandos egzaminą ar dalyko tarpinį patikrinimą vykdė su pratęstu laiku, nurodydamas faktines vykdymo valandas. Mokytojas iki brandos egzaminų pakartotinės sesijos pabaigos patvirtintą formą (patvirtintas formas) perduoda savo darbdaviui.

21. Sudariusios valstybinio brandos egzamino vykdymo grupes, mokyklos pateikia Skyriaus atsakingam specialistui vykdytojų skaičių. Numatoma, kad kiekvienoje patalpoje, išskyrus informacinių technologijų brandos egzaminą, būtų ne mažiau kaip vienas vykdytojas ir ne daugiau kaip dviem grupėms dar vienas pagalbą teikiantis vykdytojas.

22. Sudariosios lietuvių kalbos ir literatūros pirmojo tarpinio patikrinimo vykdymo grupę, mokyklos pateikia Skyriaus atsakingam specialistui vykdytojų skaičių. Numatoma, kad vykdymo patalpoje būtų ne mažiau kaip du vykdytojai.

 

III SKYRIUS

MOKYKLINIŲ BRANDOS EGZAMINŲ, BRANDOS DARBŲ, DALYKŲ TARPINIŲ IR PUPP DARBŲ VERTINIMAS

 

23. Mokyklinių brandos egzaminų, brandos darbų ir PUPP darbams vertinti sudaromos vertinimo komisijos.

24. Vertinimo komisijos:

24.1. pasiekimų patikrinimo ar pasiekimų patikrinimo dalies raštu darbų vertinimo komisiją sudaro mokyklos, kurioje yra PUPP vertinimo centras, direktorius (3 priedas, 1 forma);

24.2. mokyklų, kurių mokinių PUPP darbai bus vertinami paskirtuose vertinimo centruose, direktoriai, atsižvelgdami į mokinių skaičių, vertinimo centro direktoriui deleguoja dalyko vertintojus (20 kandidatų – 1 vertintojas);

24.3. mokyklos direktorius, sudaręs PUPP vertinimo komisiją iš skirtingų ugdymo įstaigų dalyko mokytojų, įsakymo priedą (priedus) pateikia per elektroninę dokumentų pristatymo informacinę sistemą Skyriaus atsakingam specialistui, kuris komisijos sudarymą suderina su savivaldybės administracijos direktoriumi (3 priedas, 2 forma);

24.4. mokyklinių brandos egzaminų darbų ir brandos darbų vertinimo komisijas tvirtina savivaldybės vykdomoji institucija, gimtųjų kalbų (baltarusių, rusų) egzamino I dalies – mokyklos, kurioje vykdomas egzaminas direktorius (3 priedas, 1 forma). Mokyklos direktorius parengia įsakymą (4 priedas). Į vertinimo komisiją nebūtinai įtraukiami visi pasiūlyti mokytojai;

24.5. mokyklų direktoriai brandos darbų ir mokyklinių brandos egzaminų kandidatų darbų vertintojus iki einamųjų metų sausio 25 d. deleguoja Skyriaus atsakingam specialistui (20–25 kandidatai – 1 vertintojas);

25. Mokytoją darbams vertinti savo įsakymu skiria bei pasirašytinai supažindina su Tvarkos aprašu jo darbdavys (4 priedas). Mokytojas darbų vertinimo dieną vertinimo komisijos pirmininkui pateikia asmens dokumentą ir skyrimo įsakymą.

26. Mokyklinio brandos egzamino vertinimo, brandos darbo komisijos pirmininko skyrimas gali būti derinamas su miesto metodinio būrelio pirmininku.

27. Pasibaigus mokykliniam brandos egzaminui ar PUPP, ne vėliau kaip tą pačią dieną vyresnysis vykdytojas kandidatų atliktas užduotis bei vykdymo protokolus perduoda vertinimo komisijos pirmininkui arba mokyklos, kurioje įsteigtas egzamino centras, direktoriui (5 priedas), nepanaudotas užduotis – mokyklos, kurioje įsteigtas egzamino ar patikrinimo centras, direktoriui.

28. Vertinimo komisijos nariai į mokyklinio brandos egzamino ar PUPP centrą atvyksta ne vėliau kaip kitą darbo dieną po egzamino ar patikrinimo, jeigu vertinimo komisijos pirmininkas nepaskiria kito laiko.

29. Mokyklos direktorius siunčiamus vertinimo komisijos narius supažindina su įsakymu, kuriame nurodyta vertinimo komisijos darbo vieta ir darbo pradžia. Su įsakymu gali būti supažindinama pasirašytinai, per el. dienyną bei kitas mokykloje įdiegtas elektroninių dokumentų valdymo sistemas.

30. Vertinimo komisijos pirmininkas, gavęs kandidatų darbus:

30.1. nurodo patalpą, kurioje dirbs vertinimo komisija;

30.2. aptaria su komisijos nariais darbo dienos laiką;

30.3. paskirsto vertintojams kandidatų darbus;

30.4. pasirašytinai supažindina vertintojus (pasirašant kitoje vertinimo instrukcijos lapo pusėje) su iš sistemos NECIS  išspausdinta egzamino ar PUPP darbų vertinimo instrukcija, kitais vertinimo dokumentais (pavyzdžiui, egzamino vertinimo programa, užduotimis ir kt.);

30.5. konsultuoja vertintojus, kontroliuoja vertintojų darbą užtikrindamas vertinimo objektyvumą: patikrina kiekvieno komisijos nario po vieną ar kelis pirmą kartą įvertintus darbus kaip antrasis vertintojas ir įsitikina, kad darbai vertinami kokybiškai;

30.6. atsako už darbų saugumą vertinimo komisijos darbo metu;

30.7. nebaigtus vertinti ir įvertintus darbus kartu su vienu iš komisijos narių pasirašytinai perduoda saugoti mokyklos, kurioje dirba vertinimo komisija, direktoriui (6 priedas);

30.8. mokyklinių brandos egzaminų vertinimo komisijai baigus darbą ir atlikus visas numatytas procedūras, vertinimo komisijos pirmininkas užpildo 7 priede pateiktą lentelę ir perduoda ją egzamino centro direktoriui. Ją pasirašo vertinimo komisijos pirmininkas ir egzamino centro administratorius. Nuskaityta 7 priedo lentelė el. paštu per 3 darbo dienas išsiunčiama į mokyklų, iš kurių dalyvavo vertintojai, raštines. Raštas registruojamas mokykloje pagal raštvedybos reikalavimus kaip gautas dokumentas (7 priedas).

31. Vertinimo komisijai taisant kandidatų darbus daugiau nei vieną dieną, komisijos pirmininkas darbus perima iš mokyklos direktoriaus pagal aktą (8 priedas).

32. Kiekvienas vertintojas savo vertinimą įrašo darbe tam skirtoje vietoje arba vertinimo lape ir pasirašo tuo pačiu rašikliu, kuriuo ir taisė darbą.

33. Vertintojų pasirašyta vertinimo instrukcija, kandidatų gautų taškų suvestinė iki mokslo metų pabaigos saugomos mokykloje (egzamino (patikrinimo) centre), kurioje dirbo vertinimo komisija.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

34. Savivaldybės vykdomosios institucijos įsakymu paskirti valstybinių ir mokyklinių brandų egzaminų centrai bei kiti teisės aktai yra skelbiami Savivaldybės internetinėje svetainėje.

35. Mokyklos direktorius su šiuo Tvarkos aprašu pasirašytinai supažindina pedagogus, kurie organizuos, vykdys ar vertins brandos darbus, egzaminus, įskaitas bei pasiekimų patikrinimus, ir mokinius, kurie dalyvaus patikrinimų ar egzaminų sesijose.

36. Apmokėjimą už valstybinių ir mokyklinių egzaminų vykdymą reglamentuoja Įkainių už pagrindinės ir pakartotinės sesijų valstybinių ir mokyklinių brandos egzaminų vykdymą, mokyklinių brandos egzaminų kandidatų darbų vertinimą ir apeliacijų nagrinėjimą nustatymo tvarkos aprašas, tvirtinamas Savivaldybės tarybos sprendimu.

37. Sprendimai, priimami vadovaujantis šiuo Aprašu, gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

38. Pasikeitus teisės aktams, atsižvelgus į ekstremaliąją padėtį ar įvykį, karantiną, šis Aprašas gali būti keičiamas, tikslinamas ar papildomas.

 

_______________________________

 

2023–2024 mokslo metų brandos

egzaminų organizavimo ir vykdymo,

mokyklinių brandos egzaminų,

brandos darbų vertinimo,

dalykų tarpinių ir pagrindinio ugdymo

pasiekimų patikrinimo

tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

 

2024 M. MOKYKLINIŲ BRANDOS EGZAMINŲ UŽDUOČIŲ IŠDAVIMO TVARKARAŠTIS

 

 

 

 

 

 

Eil.

Patikrinimas

Data

Laikas

Vieta

1.

Gimtoji kalba (baltarusių, lenkų, rusų) (II, III dalys)

 

Gegužės 31 d.

 

 

6.30–8.00 val.

 

 

 

 

Vilniaus miesto savivaldybė (Konstitucijos pr. 3)

2.

 

Lietuvių kalba ir literatūra

 

Birželio 5 d.

3.

 

Muzikologija (I dalis)

 

Birželio 6 d.

4.

 

Muzikologija (II dalis)

 

Birželio 11 d.

 

2024 M. PAGRINDINIO UGDYMO PASIEKIMŲ PATIKRINIMO UŽDUOČIŲ IŠDAVIMO TVARKARAŠTIS

 

 

 

Eil.

Patikrinimas

Data

Laikas

Vieta

1.

Lietuvių kalba ir literatūra (raštu) (elektroninis vykdymas)

 

Ne elektroninių užduočių išdavimas vyks pagal Nacionalinės švietimo agentūros užduočių išdavimo tvarką

 

 

 

 

 

 

 

 

Vilniaus miesto savivaldybė (Konstitucijos pr. 3)

2.

 

Matematika (elektroninis vykdymas)

3.

 

Gimtoji kalba (baltarusių, lenkų, rusų)

 

(raštu)

 

______________________________

 

 

2023–2024 mokslo metų brandos

egzaminų organizavimo ir vykdymo,

mokyklinių brandos egzaminų,

brandos darbų vertinimo,

dalykų tarpinių ir pagrindinio ugdymo

pasiekimų patikrinimo

tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Įvertintų kandidatų darbų ir vertinimo lapų perdavimo ir priėmimo akto forma)

 

ĮVERTINTŲ KANDIDATŲ DARBŲ IR VERTINIMO LAPŲ PERDAVIMO IR PRIĖMIMO AKTAS

 

202    m.____________   ____ d.

Vilnius

 

Vilniaus ______________________________________________________________

(mokyklos pavadinimas)

 

________________________________________________________________________________

(pareigos, vardas, pavardė)

 

perduoda šiuos dokumentus:

 

Nr.

Data

Dalykas

Mokykla

Darbų, vertinimo lapų skaičius

Dokumentus paėmusio darbuotojo vardas pavardė, pareigos

Parašas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dokumentus perdaviau:

____________________                    ___________  __________________________

(pareigos )                                         ( parašas)                                                  ( vardas, pavardė)

 

Pastaba. Šis dokumentas saugomas iki einamųjų (kalendorinių) metų pabaigos.

_____________________________

 

 

2023–2024 mokslo metų brandos

egzaminų organizavimo ir vykdymo,

mokyklinių brandos egzaminų,

brandos darbų vertinimo,

dalykų tarpinių ir pagrindinio ugdymo

pasiekimų patikrinimo

tvarkos aprašo

3 priedas

 

 

(Rekomenduojama vertinimo komisijos sudarymo įsakymo forma) 

 

_______________________________________________________

(mokyklos rekvizitai)

 

 

ĮSAKYMAS

DĖL PAGRINDINĖS SESIJOS                                    MOKYKLINIO BRANDOS EGZAMINO / PAGRINDINIO UGDYMO PASIEKIMŲ PATIKRINIMO

VERTINIMO KOMISIJOS SUDARYMO

 

202      m.                         d. Nr.

Vilnius

 

Vadovaudamasis (-asi) Brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2006 m. gruodžio 18 d. įsakymu Nr. ISAK-2391 „Dėl Brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo ir Lietuvių kalbos ir literatūros įskaitos organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2011 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. V-2558 „Dėl Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“, ir 2023–2024 mokslo metų brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo, mokyklinių brandos egzaminų, brandos darbų vertinimo, dalykų tarpinių ir pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo tvarkos aprašu, patvirtintu Vilniaus miesto savivaldybės mero 2023 m. d. potvarkiu Nr. .... „Dėl 2023–2024 mokslo metų brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo, mokyklinių brandos egzaminų, brandos darbų vertinimo, dalykų tarpinių ir pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo tvarkos aprašo tvirtinimo“,

s u d a r a u pagrindinės sesijos mokyklinio brandos egzamino / pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo vertinimo komisiją pagal priedą.

 

 

Direktorius (-ė)

 

 

(Vertinimo komisijų sudarymo įsakymo priedo 1 forma)

 

 

_______________________________________________________

( mokyklos pavadinimas)

 

Vilniaus mokyklos direktoriaus

202       m. d. įsakymo Nr.

N priedas

 

 

__________________________________ MOKYKLINIO BRANDOS EGZAMINO VERTINIMO KOMISIJA

(egzamino/patikrinimo pavadinimas)

 

Nr.

Vertintojo vardas, pavardė

Vertintojo darbovietė, pareigos

Vertintojo specialybė ir kvalifikacinė kategorija

Komisijos pirmininkas

1

 

 

 

Vertintojai

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

 

 

Komisijos darbo vieta______________________________________________________________

( mokyklos pavadinimas ir adresas)

 

Vertinamų darbų saugojimo vieta ____________________________________________________

( mokyklos pavadinimas ir patalpa)

 

 

 

(Vertinimo komisijų sudarymo įsakymo priedo 2 forma)

 

 

_______________________________________________________

( mokyklos pavadinimas)

 

Vilniaus mokyklos direktoriaus

202 m. d. įsakymo Nr.

N priedas

 

___________________________ PAGRINDINIO UGDYMO PASIEKIMŲ PATIKRINIMO VERTINIMO KOMISIJA

 

 

Nr.

Vertintojo vardas, pavardė

Vertintojo darbovietė, pareigos

Vertintojo specialybė ir kvalifikacinė kategorija

Komisijos pirmininkas

1

 

 

 

Vertintojai

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

 

 

Komisijos darbo vieta______________________________________________________________

( mokyklos pavadinimas ir adresas)

 

Vertinamų darbų saugojimo vieta ____________________________________________________

( mokyklos pavadinimas ir patalpa)

 

 

 

 

 

 

 

 

SUDERINTA

Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius

_____________________________________

(parašas)

___________________________________

(vardas, pavardė)

__________________________________

(data)

 

 

2023–2024 mokslo metų brandos

egzaminų organizavimo ir vykdymo,

mokyklinių brandos egzaminų,

brandos darbų vertinimo,

dalykų tarpinių ir pagrindinio ugdymo

pasiekimų patikrinimo

tvarkos aprašo

4 priedas

 

(Rekomenduojama vertintojų skyrimo dirbti vertinimo komisijoje įsakymo forma) 

 

_______________________________________________________

(mokyklos rekvizitai)

 

ĮSAKYMAS

DĖL SKYRIMO DIRBTI                             SESIJOS                         MOKYKLINIO BRANDOS EGZAMINO VERTINIMO KOMISIJOJE

 

202       m.                         d.  Nr.

Vilnius

 

Vadovaudamasis (-asi) Brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2006 m. gruodžio 18 d. įsakymu Nr. ISAK-2391 Dėl Brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo ir Lietuvių kalbos ir literatūros įskaitos organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“, ir 2023–2024 mokslo metų brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo, mokyklinių brandos egzaminų, brandos darbų vertinimo, dalykų tarpinių ir pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo tvarkos aprašu, patvirtintu Vilniaus miesto savivaldybės mero 2023 m. d. potvarkiu Nr. „Dėl 2023–2024 mokslo metų brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo, mokyklinių brandos egzaminų, brandos darbų vertinimo, dalykų tarpinių ir pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo tvarkos aprašo tvirtinimo“,

s k i r i u šiuos mokytojus dirbti mokyklinių brandos egzaminų vertinimo komisijose:

 

Eil. Nr.

Vertintojo vardas, pavardė

Vertintojo darbovietė, pareigos, specialybė ir kvalifikacinė kategorija, kontaktinis telefonas, el. paštas

Sesija (pagrindinė ar pakartotinė)

Egzamino pavadinimas

Egzamino centro pavadinimas

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

Direktorius (-ė)

 

 

Su Brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo aktualia redakcija, 2023–2024 metų brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo, mokyklinių brandos egzaminų, brandos darbų vertinimo, dalykų tarpinių ir pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo tvarkos aprašu, Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu bei su šiuo įsakymu susipažinau:

 

_________________________________________

(mokytojo parašas, vardas, pavardė, data)

 

2023–2024 mokslo metų brandos

egzaminų organizavimo ir vykdymo,

mokyklinių brandos egzaminų,

brandos darbų vertinimo,

dalykų tarpinių ir pagrindinio ugdymo

pasiekimų patikrinimo

tvarkos aprašo

5 priedas

 

(Kandidatų atliktų darbų perdavimo akto forma)

 

 

VILNIAUS

 

___________________________________________________________________________

(mokyklos, kurioje įsteigtas egzamino / patikrinimo centras, pavadinimas)

 

_______________________________ mokyklinis brandos egzaminas / pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimas

(egzamino / patikrinimo pavadinimas)

 

 

KANDIDATŲ ATLIKTŲ DARBŲ PERDAVIMO

AKTAS

 

202 m.________________ _____ d. _____ val.

Vilnius

 

Vykdymo komisijos pirmininkas (-ė) ______________________________________

(darbovietė)

________________________________________________________________________________

(pareigos, vardas, pavardė)

 

perduoda vertinimo komisijos pirmininkui (-ei) ________________________________________

 

____________________________________________vertinti _________kandidatų atliktus darbus.

(darbovietė, pareigos, vardas, pavardė)                                    (skaičius)

 

 

 

Darbus perdaviau:

Vykdymo komisijos pirmininkas (-ė)             ___________  __________________________

( parašas)                                                ( vardas, pavardė)

Darbus priėmiau:

Vertinimo komisijos pirmininkas (-ė)            ___________  __________________________

( parašas)                                           ( vardas, pavardė)                                         

 

 

 

2023–2024 mokslo metų brandos

egzaminų organizavimo ir vykdymo,

mokyklinių brandos egzaminų,

brandos darbų vertinimo,

dalykų tarpinių ir pagrindinio ugdymo

pasiekimų patikrinimo

tvarkos aprašo

6 priedas

 

(Kandidatų atliktų darbų perdavimo akto forma)

 

VILNIAUS

 

___________________________________________________________________________

(mokyklos, kurioje įsteigtas egzamino / patikrinimo centras, pavadinimas)

 

___________________________ mokyklinis brandos egzaminas / pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimas

(egzamino / patikrinimo pavadinimas)

 

KANDIDATŲ ATLIKTŲ DARBŲ PERDAVIMO

AKTAS

 

202 m.________________ _____ d. _____ val.

Vilnius

 

Vertinimo komisijos pirmininkas (-ė) _______________________________________

(darbovietė)

________________________________________________________________________________

(pareigos, vardas, pavardė)

perduoda ________________________________________________ mokyklos direktoriui (-ei)

(mokyklos pavadinimas)

__________________________________________________ iki 202 m.                                d.  

(vardas, pavardė)

saugoti kandidatų atliktus darbus:

 

________________

( skaičius)

 

Darbus perdaviau:

Vertinimo komisijos pirmininkas (-ė)            ___________  __________________________

( parašas)                                                ( vardas, pavardė)

Darbus priėmiau:

Mokyklos direktorius (-ė)                   ___________  __________________________

( parašas)                                           ( vardas, pavardė)

 

Vertinimo komisijos narys (-ė) ___________                                  __________________________

( parašas)                                           ( vardas, pavardė)

 

 

2023–2024 mokslo metų brandos

egzaminų organizavimo ir vykdymo,

mokyklinių brandos egzaminų,

brandos darbų vertinimo,

dalykų tarpinių ir pagrindinio ugdymo

pasiekimų patikrinimo

tvarkos aprašo

7 priedas

 

(Vertintų darbų skaičiaus aprašo forma)

 

 

EGZAMINO CENTRAS:__________________________________________________________

 

PAGRINDINĖS / PAKARTOTINĖS SESIJOS _______________________________ MOKYKLINIS BRANDOS EGZAMINAS

 

 

Kandidatų skaičius centre______

Darbų skaičius centre _________

 

Nr.

Vertintojo vardas, pavardė

Darbovietė

(mokyklos pavadinimas)

Įvertintų darbų skaičius

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

Iš viso (įvertinta darbų)

 

 

 

Vertinimo komisijos pirmininkas (-ė)

 

 

Egzamino centro administratorius (-ė)

 

 

 

2023–2024 mokslo metų brandos

egzaminų organizavimo ir vykdymo,

mokyklinių brandos egzaminų,

brandos darbų vertinimo,

dalykų tarpinių ir pagrindinio ugdymo

pasiekimų patikrinimo

tvarkos aprašo

8 priedas

 

 

(Kandidatų atliktų darbų perdavimo akto forma)

 

 

VILNIAUS

 

___________________________________________________________________________

(mokyklos, kurioje įsteigtas egzamino / patikrinimo centras, pavadinimas)

 

___________________________ mokyklinis brandos egzaminas / pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimas

(egzamino/patikrinimo pavadinimas)

 

KANDIDATŲ ATLIKTŲ DARBŲ PERDAVIMO

AKTAS

 

202 m.________________ _____ d. _____ val.

Vilnius

 

Mokyklos direktorius (-ė) _______________________________________________

(mokyklos pavadinimas)

 

________________________________________________________________________________

(pareigos, vardas, pavardė)

 

perduoda _________________________________________ vertinimo komisijos pirmininkui (-ei)

(darbovietė)

 

__________________________________________________ iki 202 m.                                d.  

(vardas, pavardė)

vertinti kandidatų darbus:

________________

( skaičius)

 

Darbus perdaviau:

Mokyklos direktorius (-ė)                   ___________  __________________________

( parašas)                                                ( vardas, pavardė)

Darbus priėmiau:

Vertinimo komisijos pirmininkas (-ė)            ___________  __________________________

( parašas)                                           ( vardas, pavardė)

 

Vertinimo komisijos narys (-ė) ___________                                  __________________________

( parašas)                                           ( vardas, pavardė)

 

 

2023–2024 mokslo metų brandos

egzaminų organizavimo ir vykdymo,

mokyklinių brandos egzaminų,

brandos darbų vertinimo,

dalykų tarpinių ir pagrindinio ugdymo

pasiekimų patikrinimo

tvarkos aprašo

9 priedas

 

 

(Vykdytojų darbo valandų fiksavimo pažymos forma)

 

 

VILNIAUS

 

___________________________________________________________________________

(mokyklos, kurioje įsteigtas egzamino/patikrinimo centras, pavadinimas)

 

___________________________________________________________________________________________________________________  

(egzamino/patikrinimo pavadinimas)

mokyklinis/valstybinis brandos egzaminas

 

 

VYKDYTOJŲ DARBO VALANDŲ FIKSAVIMO

PAŽYMA

 

202 m.________________ _____ d. _____ val.

Vilnius

 

Patvirtinu, kad pratęsus pagal vykdymo instrukcijas egzamino / patikrinimo laiką išvardinti vykdytojai dirbo šį laiką:

Eil. Nr.

Vardas, pavardė

Darbovietė (mokyklos pavadinimas)

Atliko funkcijas nurodytą laiką

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

 

Ši forma privalo būti pristatyta vykdytojo darbdaviui. Už tai yra atsakingas pats vykdytojas.

Kiekvienam vykdytojui išduodama atskira formos kopija.

 

 

Vyr. vykdytojas (-a)                ___________  __________________________

( parašas)                                                ( vardas, pavardė)

 

Centro administratorius (-ė)    ___________  __________________________

( parašas)                                                ( vardas, pavardė)