ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL ŠAKIŲ RAJONO LEKĖČIŲ PAGRINDINĖS MOKYKLOS PAVADINIMO PAKEITIMO IR NUOSTATŲ TVIRTINIMO
2013 m. lapkričio 28 d. Nr. T-390
Šakiai
Rajono savivaldybės taryba, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1094; 2008, Nr. 113-4290) 18 straipsnio 1 dalimi, Švietimo įstatymo (Žin., 1991, Nr. 23-593; 2003, Nr. 63-2853; 2011, Nr. 38-1804) 43 straipsnio 3 dalimi, Biudžetinių įstaigų įstatymo (Žin., 1995, Nr. 104-2322; 2010, Nr. 15-699) 5 straipsnio 3 ir 4 dalimi, Švietimo ir mokslo ministro 2011 m. liepos 12 d. įsakymu Nr. V-1240 (Žin., 2011, Nr. 92-4397) patvirtintų Mokyklų pavadinimų sudarymo ir rašymo taisyklių 12 ir 16.1 punktais bei atsižvelgdama į Lekėčių pagrindinės mokyklos 2013 m. lapkričio 8 d. prašymą Nr.V7-90, nusprendžia:
1. Pakeisti Šakių rajono Lekėčių pagrindinės mokyklos pavadinimą ir mokyklą vadinti Šakių rajono Lekėčių mokykla.
3. Įgalioti rajono savivaldybės administracijos direktorių pasirašyti darbo sutarties pakeitimą su Šakių rajono Lekėčių mokyklos direktoriumi.
4. Įgalioti Šakių rajono Lekėčių mokyklos direktorių teisės aktų nustatyta tvarka atitinkamose institucijose ir savo vadovaujamoje įstaigoje atlikti visus reikalingus veiksmus, susijusius su įstaigos pavadinimo pakeitimu, pasirašyti Šakių rajono Lekėčių mokyklos nuostatus bei juos įregistruoti Juridinių asmenų registre.
5. Pripažinti netekusiu galios rajono savivaldybės tarybos 2013 m. liepos 25 d. sprendimą Nr. T-286 „Dėl Lekėčių pagrindinės mokyklos nuostatų tvirtinimo“.
7. Konstatuoti, jog šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės tarybos
2013 m. lapkričio 28 d. sprendimu Nr. T-390
ŠAKIŲ RAJONO LEKĖČIŲ MOKYKLOS
NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Mokyklos pavadinimas
5. Savininkas – Šakių rajono savivaldybė, kodas 111105023, Bažnyčios g. 4, Šakiai. Savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Šakių rajono savivaldybės taryba.
6. Pagrindinė mokyklos veikla – švietimas (85).
7. Mokymo forma mokykloje – grupinė ir individuali. Pageidaujantiems (ligos, negalios atveju) sudaromos sąlygos mokytis savarankiškai (Lietuvos Respublikos ŠMM ministro įsakymas Nr.V–1049, 2012-06-27).
9. Asmens formaliojo ar savišvietos būdu įgyti mokymosi pasiekimai įteisinami įstatymų nustatyta tvarka išduotu dokumentu, kurio turinį, formą ir išdavimo tvarką nustato LR Vyriausybė arba jos įgaliota institucija:
9.1. baigus pradinio ugdymo programą (kodas 101001001) – pradinio išsilavinimo pažymėjimu (kodas 1001).
9.3. baigus pagrindinio ugdymo programą (kodas 201001001) – pagrindinio išsilavinimo pažymėjimu (kodas 2001).
9.5. baigus individualizuotą pradinio ugdymo programą (kodas 107001002) – pradinio ugdymo pasiekimų pažymėjimu (kodas 1701).
10. Lekėčių mokykla yra viešasis juridinis asmuo, veikianti kaip biudžetinė įstaiga, turinti savo antspaudą ir sąskaitas banke.
11. Mokykla savo veiklą grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija, Švietimo, Biudžetinių įstaigų ir kitais įstatymais, Vaikų teisių konvencija, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Švietimo ir mokslo ministerijos aktais, Lietuvos higienos norma HN 21:2005 „Bendrojo lavinimo mokykla ir bendrieji sveikatos saugos reikalavimai“, steigėjo ir jo institucijų teisės aktais, šiais nuostatais ir mokyklos vidaus darbo tvarkos taisyklėmis.
13. Mokykla visiškai išlaikoma iš savivaldybės lėšų, atskirais atvejais remiama įstatymų numatyta tvarka.
II. MOKSLEIVIŲ PRIĖMIMAS Į MOKYKLĄ
15. Priėmimo į mokyklą tvarką nustato Šakių rajono savivaldybės taryba, vadovaudamasi ŠMM patvirtintais bendraisiais priėmimo kriterijais.
III. MOKYKLOS PASKIRTIS
17. Bendradarbiaudama su tėvais Lekėčių mokykla ugdo savarankišką, laisvai pajėgų, atsakingai savo gyvenimą kurtis gebantį žmogų. Šituo siekdama ji augina tvirtus dorinius pagrindus ir savarankišką pasaulėžiūrą turinčius visapusiškai išsilavinusius, bendrauti ir bendradarbiauti gebančius, pilietiškai sąmoningus, atsakingus, tvirto charakterio, toliau mokytis ir dirbti pasirengusius, kultūriškai ir ekologiškai susipratusius, kūrybingus ir darnos siekti pajėgiančius jaunuolius ir jaunuoles.
18. Sudaro moksleiviams sąlygas perimti gimtosios kalbos, šiuolaikinės visuomenės ir gamtos mokslų žinių pagrindus, pradinius techninius ir technologinius praktinės veiklos įgūdžius, Europos religinę ir filosofinę patirtį, perprasti pagrindines politines ideologijas ir ekonomines teorijas, įgyti estetinę nuovoką ir Europos žmogui reikalingus kalbinės komunikacijos gebėjimus, istoriškai pagrįstą Vakarų kultūros supratimą.
IV. MOKYKLOS UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS
20. Mokykla:
20.1. Formuoja ir įgyvendina moksleivių ugdymo turinį pagal Švietimo ir mokslo ministerijos patvirtintus bendruosius arba jos nustatyta tvarka suderintus individualius ugdymo planus ir bendrąsias programas. Paiso savo moksleivių poreikių įvairovės, derindama ugdymo turinį, siūlydama ir taikydama skirtingus mokymo (-si) būdus ir tempą.
20.5. Teikia specialiąją pedagoginę pagalbą specialiųjų poreikių vaikams. Organizuoja specialiųjų poreikių vaikų ugdymą bendrosiose ar specialiosiose klasėse.
V. PAGRINDINĖ VEIKLA
21. Mokykla vadovaujasi Švietimo ir mokslo ministerijos patvirtintu bendruoju mokymo planu, universaliomis ir bendrosiomis programomis, Valstybės nustatytu išsilavinimo standartu.
21.1. Formuoja moksleivių ugdymo turinį, atliepiantį pagrindines regiono švietimo nuostatas, individualius mokyklos bendruomenės poreikius.
21.3. Deda tvirtus moksleivių dorovės ir sveikos gyvensenos pagrindus, skiepija bendrąsias žmogaus vertybes, lavina gebėjimus jomis grįsti savo gyvenimą.
VI. STRUKTŪRA IR FUNKCIJOS
22. Lekėčių mokykla yra dviejų pakopų:
23. Mokykla:
23.2. Rengia mokymo planą vadovaudamasi Švietimo ir mokslo ministerijos bendrąjį lavinimą teikiančiais mokyklų mokymo planais.
23.6. Ruošia modifikuotas ir individualias mokymo programas ir jomis vadovaujasi mokydami spec. poreikių vaikus.
23.7. Organizuoja pagrindinės mokyklos baigimo pasiekimų patikrinimą, teikia bendrojo, pagrindinio išsilavinimo cenzą.
23.8. Gali organizuoti prailgintos darbo dienos grupes, parengiamąją klasę (grupę), ikimokyklinę grupę.
VII. MOKSLEIVIŲ, TĖVŲ (AR VAIKO GLOBĖJŲ), PEDAGOGŲ TEISĖS IR PAREIGOS
24. Moksleiviai turi teisę:
24.9. Burtis į sąjungas, nepolitines visuomenines organizacijas ir judėjimus, dalyvauti visuomenės gyvenime, taikiuose susirinkimuose, kurių veikla neprieštarauja Lietuvos Respublikos įstatymams.
24.10. Į minties, sąžinės, religijos, žodžio laisvę. Sukakus 15 metų apsispręsti dėl tikybos mokymosi.
25. Moksleivių pareigos:
25.4. Gerbti savo tėvus, kitus šeimos narius, globoti juos senatvėje, ligos ar kitos negalios atvejais, padėti tėvams ir kitiems šeimos nariams kuriems reikalinga parama.
26. Tėvai ir kiti teisėti vaiko atstovai turi teisę:
26.1. Reikalauti, kad jų vaikui būtų teikiamas valstybinius standartus atitinkantis bendrasis lavinimas.
27. Tėvai ir kiti teisėti vaiko atstovai privalo:
27.1. Sudaryti vaikui saugias ir sveikas gyvenimo bei mokymosi sąlygas, užtikrinti, kad jis įgytų pagrindinį išsilavinimą arba mokytųsi iki 16 metų.
27.4. Mokyti vaiką darbštumo, atsakomybės, pasitikėjimo, atvirumo, iniciatyvos, savarankiškumo, susitelkimo ir reiklumo sau.
28. Pedagogai turi teisę:
28.2. Tobulinti savo kvalifikaciją, persikvalifikuoti, atestuotis ir gauti kvalifikacinę kategoriją atitinkantį atlyginimą.
28.4. Koreguoti tėvų ir kitų teisėtų vaiko atstovų sociokultūrinės aplinkos poveikį moksleivių ugdymui (-si).
28.5. Burtis į visuomenines ir profesines organizacijas, savišvietos, kultūrines grupes, dalykines sekcijas, būrelius ar susivienijimus.
28.6. Nustatyta tvarka gauti mokamas atostogas mokymo priemonėms rengti ir kvalifikacijai tobulinti.
29. Pedagogai privalo:
29.3. Padėti moksleiviams formuoti dorovės ir sveikos gyvensenos pagrindus, lavinti gebėjimą jais vadovautis.
29.4. Mokyti darbštumo, atsakomybės, pasitikėjimo, savarankiškumo, atvirumo, iniciatyvos ir reiklumo sau.
29.5. Kaupti dalykines, pedagogines, psichologines žinias, plėsti kultūrinį akiratį, tobulinti kvalifikaciją ir nustatyta tvarka atestuotis.
29.7. Stebėti, analizuoti ir koreguoti tėvų ir kitų teisėtų vaikų atstovų, sociokultūrinės aplinkos poveikį vaikų ir jaunimo ugdymui, domėtis moksleivių sveikata, rūpintis jų sauga.
29.8. Analizuoti savo pedagoginę veiklą, vertinti ugdymo rezultatus ir su jais supažindinti moksleivius, jų tėvus, kolegas, mokyklos vadovybę, savivaldos institucijas.
29.10. Padėti moksleiviams tenkinti jų saviraiškos bei saviugdos poreikius, plėtoti kultūrinius interesus, formuoti saugos darbe bei buityje įgūdžius.
30. Klasės auklėtojas privalo:
30.2. Reguliuoti moksleivių darbo ir poilsio režimą, informuoti tėvus ir kitus teisėtus vaiko atstovus apie jo mokymąsi ir elgesį.
30.3. Ugdyti moksleivių vertybines nuostatas, pilietiškumą, demokratiškumą, puoselėti dorovę, sveiką gyvenimą.
30.4. Tvarkyti elektroninį klasės dienyną, moksleivių asmens bylas, prižiūrėti, kaip moksleiviai vykdo mokyklos nuostatus, mokyklos bendruomenės prisiimtas darbo tvarkos taisykles.
30.5. Bendrauti su kiekvienu moksleiviu ir jo šeima, burti klasėje dirbančius mokytojus ir kitus mokyklos darbuotojus (bibliotekininką ir papildomo darbo organizatorių) efektyvinant klasės moksleivių ugdymą.
30.6. Suteikti vaikui reikiamą pagalbą pastebėjus, kad jo atžvilgiu taikomas smurtas, prievarta, seksualinis ar kitokio pobūdžio išnaudojimas ir apie tai informuoti mokyklos vadovus bei Vaikų teisių apsaugos tarnybą.
VIII. SAVIVALDA
31. Mokyklos taryba – aukščiausia savivaldos institucija, jungianti moksleivių tėvų, globėjų, rūpintojų ir pedagogų atstovus svarbiausių mokyklos veiklos uždavinių sprendimui.
32. Tėvus į mokyklos tarybą renka visuotinis tėvų susirinkimas, mokytojus – pedagogų taryba, antros pakopos moksleivius – visuotinis šios pakopos moksleivių susirinkimas.
33. Mokyklos taryba susideda iš 15 narių, po 5 atstovus nuo mokinių, tėvų ir pedagogų. Tarybos nariai renkami 2 metams.
34. Mokyklos tarybos pirmininką renka tarybos nariai 2 metams. Mokyklos direktorius negali būti tarybos pirmininku.
36. Mokyklos tarybos pirmininkas kviečia tarybos posėdžius ir jiems pirmininkauja, numato posėdžių darbo tvarką, kontroliuoja nutarimų vykdymą.
37. Mokyklos tarybos sekretorius rašo posėdžių protokolus, registruoja tarybai teikiamus pasiūlymus, tvarko kitą dokumentaciją.
38. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja 2/3 visų jos narių. Nutarimai priimami dalyvaujančių balsų dauguma.
40. Švietimo priežiūrą vykdančios institucijos nustatę, kad tarybos priimti sprendimai prieštarauja įstatymams ir kitiems mokyklos veiklą reglamentuojantiems teisės aktams, siūlo mokyklos tarybai svarstyti juos iš naujo. Mokyklos tarybai atsisakius ginčas sprendžiamas įstatymų numatyta tvarka.
41. Mokyklos taryba:
41.1. Aprobuoja mokyklos nuostatus, vidaus darbo tvarkos taisykles, nustato ugdymo organizavimo tvarką, parenka mokymosi profilius.
41.5. Gali sustabdyti kitų mokyklos savivaldos institucijų sprendimus, kol jų teisingumą ištirs aukštesnės organizacijos.
41.6. Aptaria siūlymus dėl vadovėlių užsakymo, moksleivių žinių ir gebėjimų vertinimo sistemos parinkimo, papildomos veiklos ir renginių organizavimo.
41.7. Teikia siūlymus mokyklos direktoriui priimant darbuotojus ir vertinant jų darbo rezultatus, vertina mokyklos vadovų veiklą, pareiškia nuomonę jiems atestuojantis.
41.8. Skiria pedagogus į pedagogų atestacijos komisiją ir viešo konkurso laisvai direktoriaus vietai užimti komisiją.
42. Pedagogų taryba – nuolat veikianti mokyklos savivaldos institucija, svarstanti moksleivių ugdymo rezultatus, pedagoginės veiklos tobulinimo formas ir metodus. Ją sudaro mokyklos vadovybė, visi mokykloje dirbantys mokytojai, auklėtojai, bibliotekininkas ir kiti ugdymą organizuojantys darbuotojai.
44. Pedagogų tarybos posėdžiai rengiami ne rečiau kaip vieną kartą per pusmetį, taip pat prasidedant ir baigiantis mokslo metams, į posėdžius gali būti kviečiami ir kitų mokyklos savivaldos institucijų atstovai. Prireikus gali būti sušauktas neeilinis pedagogų tarybos posėdis. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 tuo metu dirbančių tarybos narių.
46. Pedagogų taryba:
46.2. Svarsto valstybės nustatytų švietimo standartų įgyvendinimą, optimalių mokymosi sąlygų sudarymą, ugdymo turinio atnaujinimą.
46.4. Aprobuoja ugdymo turinio dalį, atitinkančią mokyklos filosofiją ir regiono švietimo nuostatus.
IX. VALDYMAS
47. Mokyklai vadovauja direktorius, kurį skiria, atleidžia ar skiria nuobaudas mokyklos Savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Šakių rajono savivaldybės taryba įstatymų nustatyta tvarka.
48. Direktorius:
48.1. Telkia mokyklos bendruomenę valstybinės švietimo politikos įgyvendinimui, ilgalaikių ir trumpalaikių veiklos programų vykdymui.
48.2. Aiškina mokyklos bendruomenės nariams valstybinę bei regioninę švietimo politiką, kelia visuomenės poreikius atliepiančius mokyklos veiklos tikslus, inicijuoja ilgalaikių ir trumpalaikių mokyklos veiklos programų rengimą, organizuoja jų vykdymą.
48.3. Organizuoja mokymo planų rengimą, sudaro sąlygas kiekvienam moksleiviui rinktis mokymosi profilį, lygį, papildomo ugdymo kryptį.
48.5. Paskirsto vadybines funkcijas pavaduotojams, sudaro galimybę jiems savarankiškai dirbti, įpareigoja periodiškai atsiskaityti už nuveiktą darbą.
48.9. Stebi moksleivių pamokinį ir papildomą ugdymą, vertina pedagogų praktinio darbo rezultatus, skatina juos atestuotis.
48.10. Palaiko ryšius su vaiko teisių apsaugos skyriumi, moksleivių tėvais, mokyklos rėmėjais, visuomene. Kuria ugdymui palankią sociokultūrinę aplinką.
48.11. Priima ir atleidžia iš darbo pavaduotojus, pedagoginį ir aptarnaujantį personalą, skatina bei skiria drausmines nuobaudas.
48.12. Organizuoja pagrindinės mokyklos baigimo pasiekimų patikrinimą. Nustatyta tvarka teikia informaciją NEC.
48.15. Kontroliuoja, kad mokyklos aplinkoje nebūtų vartojami alkoholiniai gėrimai, narkotinės ir psichotropinės medžiagos.
48.16. Sudaro Vaiko gerovės komisiją, rūpinasi specialiosios pedagoginės – psichologinės pagalbos moksleiviams teikimu.
49. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui:
49.2. Organizuoja mokymo planų, bendrųjų programų vykdymą. Sudaro pamokų ir papildomo ugdymo tvarkaraščius.
49.3. Vadovauja vaikų su negalia integravimosi programų įgyvendinimui, organizuoja sergančių moksleivių mokymą namuose ir ligoninėse.
49.4. Teikia profesinę pagalbą pedagogams, prižiūri, kaip vykdomi švietimo politiką ir pedagogų veiklą reglamentuojantys dokumentai.
49.5. Kontroliuoja, kaip moksleivių žinios, gebėjimai ir įgūdžiai atitinka valstybinius išsilavinimo standartus, vertina ugdymo rezultatus.
49.8. Skatina pedagogus savarankiškam profesiniam tobulėjimui, dalykiniam bendradarbiavimui, atestavimuisi.
49.10. Informuoja tėvus ir kitas suinteresuotas institucijas apie vaikus, vengiančius privalomo mokymosi ir įstatymų nustatyta tvarka, imasi poveikio priemonių.
50. Direktoriaus pavaduotojas administracijos ir ūkio reikalams:
50.2. Užtikrina mokyklos pastatų, inventoriaus ir mokymo priemonių apsaugą, organizuoja aptarnaujančio personalo darbą.
X. DARBUOTOJŲ PRIĖMIMO Į DARBĄ IR DARBO APMOKĖJIMO TVARKA
51. Direktoriaus pavaduotojus, pedagoginį ir kitą personalą priima į darbą ir atleidžia iš jo mokyklos direktorius nustatyta tvarka. Darbuotojai gali būti priimami ir konkurso tvarka. Konkurso sąlygas tvirtina mokyklos direktorius.
XI. VADOVŲ IR PEDAGOGŲ ATESTAVIMO TVARKA IR ORGANIZAVIMAS
XII. ARCHYVAS IR RAŠTVEDYBA
XII. IŠSILAVINIMO PAŽYMĖJIMŲ IŠDAVIMAS
55. Pažymos, pasiekimų bei išsilavinimo pažymėjimai išduodami pagal švietimo ir mokslo ministro patvirtinta tvarka.
58. Pažymėjimus ir kitus mokymosi pasiekimų įteisinimo dokumentus išrašo Registrų tvarkytojas pagal pavaduotojos ugdymui pateiktus duomenis. Įrašų teisingumo patikrinimas organizuojamas pagal švietimo ir mokslo ministro patvirtinta tvarka.
59. Pažymas moksleiviams dėl mokymosi pagal klasių vadovų pateiktą informaciją, sutampančią su įrašais e-dienyne išrašo ir raštvedybos instrukcijos nustatyta tvarka užregistruoja raštinės vedėja.
XIV. MOKYKLOS RYŠIAI
61. Mokykla pavaldi Savininko teises ir pareigas įgyvendinančiajai institucijai – Šakių rajono savivaldybės tarybai.
62. Mokykla bendradarbiauja su jos veiklą įtakojančiais juridiniais bei fiziniais asmenimis (švietimo, sveikatos, kultūros, sporto, teisėsaugos, mokslo ir studijų institucijomis)
XV. MOKYKLOS VEIKLOS PRIEŽIŪRA
64. Mokyklos veiklą prižiūri Šakių rajono savivaldybė Bendrųjų švietimo įstaigų priežiūros nustatyta tvarka. Bendrosios švietimo politikos vykdymą prižiūri atitinkamos institucijos pagal LR Vyriausybės patvirtintus Valstybinės švietimo priežiūros nuostatus. Mokyklos veiklą prižiūrinčios institucijos Švietimo ir mokslo ministerijos nustatyta tvarka informuoja visuomenę, savivaldos ir valstybines valdžios institucijas apie mokyklos atliekamo ugdymo kokybę.
65. Mokyklos finansinės veiklos kontrolę vykdo įgaliotas Valstybės kontrolės institucijos ir Šakių rajono savivaldybė.
XVI. TURTAS, LĖŠŲ ŠALTINIAI IR LĖŠŲ PANAUDOJIMO TVARKA
67. Mokykla patikėjimo teise valdo, naudojasi ir įstatymų nustatyta tvarka disponuoja priskirta žeme, savivaldybės pastatais, finansiniais ištekliais, inventoriumi bei mokymo priemonėmis.
69. Mokykla gali turėti savo fondą, kurio sudarymo šaltiniai yra savanoriški asmenų, organizacijų ir įmonių įnašai, pajamos iš paties fondo veiklos, užsienio valstybių organizacijų bei piliečių, taip pat tarptautinių organizacijų aukojamos lėšos ir materialinės vertybės.
XVII. ATSAKOMYBĖ
72. Moksleiviai, nevykdantys savo pareigų, moksleivių elgesio taisyklių, atsako pagal įstatymus, mokyklos nuostatus ir mokyklos darbo tvarkos taisykles.
73. Tėvai ir kiti teisėti vaiko atstovai, fiziškai ir morališkai žalojantys savo vaikus ir nesudarantys sąlygų mokytis iki 16 metų, atsako įstatymų nustatyta tvarka.
74. Mokytojai, auklėtojai ir kiti pedagogai garantuoja moksleivių sveikatos saugumą, atsako už gyvybę pamokų, papildomo ugdymo bei mokyklos organizuotų renginių metu.
75. Mokyklos vadovybė ir pedagogai LR Darbo kodekso numatyta tvarka gali būti atleisti iš darbo, kai jų elgesys nors ir ne darbo metu yra amoralus ir dėl to nesuderinamas su jų pareigomis.
76. Mokyklos vadovybė atsako už ŠMM ministro įsakymų, kitų norminių dokumentų vykdymą. Užtikrina, kad nebūtų vykdomi moksliniai bandymai ar kitokie eksperimentai su vaiku, galintys pakenkti jo gyvybei, sveikatai, normaliam asmenybės vystymuisi.
XVIII. MOKYKLOS REORGANIZAVIMAS, LIKVIDAVIMAS IR PERTVARKYMAS
78. Mokyklą reorganizuoja, likviduoja ar pertvarko Savininko teise ir pareigas įgyvendinančioji institucija – Šakių rajono savivaldybės taryba pagal LR Vyriausybės įstatymais nustatytos tvarkos nuostatas.
79. Mokyklos Savininko teises ir pareigas įgyvendinančioji institucija – Šakių rajono savivaldybės taryba apie mokyklos reorganizavimą, likvidavimą ar pertvarkymą privalo raštu pranešti kiekvienam mokyklos mokiniui ir jo tėvams (globėjams), mokytojams ir kitiems mokyklos darbuotojams pradžios arba tai padaryti įgalioja mokyklos direktorių. Mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinančioji institucija – Šakių rajono savivaldybės taryba – užtikrina, kad būtų įvykdyti visi sutartyse numatyti mokyklos įsipareigojimai.
XIX. NUOSTATŲ ĮFORMINIMAS
80. Nuostatai, jų pakeitimai ir papildymai įforminami vadovaujantis Dokumentų rengimo ir įforminimo taisyklėmis. Parengus nuostatus visi dokumento lapai sunumeruojami.
81. Su Mokyklos taryba suderinti nuostatai, jų pakeitimai ar papildymai teikiami tvirtinti mokyklos Savininko teise ir pareigas įgyvendinančioji institucijai – Šakių rajono savivaldybės tarybai.
XX. VIEŠŲ PRANEŠIMŲ SKELBIMAS