RADVILIŠKIO raJONO savivaldybės taryba

 

sprendimas

 

DĖL APMOKĖJIMO UŽ DARBĄ RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS, SAVIVALDYBĖS MERO (MERO PAVADUOTOJO), SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS, KITŲ IŠ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO IŠLAIKOMŲ ĮSTAIGŲ VADOVŲ SUDAROMOSE TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ RENGIMO DARBO GRUPĖSE (KOMISIJOSE) TVARKOS APRAŠO IR RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ NUMATOMO TEISINIO REGULIAVIMO POVEIKIO VERTINIMO REZULTATŲ PATEIKIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2014 m. birželio 26 d. Nr. T-788

Radviliškis

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi ir Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo 10 straipsnio 7 dalimi, 15 straipsnio 3 dalimi, Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo metodiką, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 276 „Dėl Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo metodikos patvirtinimo“, atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos Vyriausybės atstovo Šiaulių apskrityje tarnybos 2014 m. vasario 28 d. reikalavimą Nr. 4-18 „Dėl Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo 10 straipsnio 7 dalies ir 15 straipsnio 3 dalies įgyvendinimo“, Radviliškio rajono savivaldybės taryba  n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti Apmokėjimo už darbą Radviliškio rajono savivaldybės tarybos, savivaldybės mero (mero pavaduotojų), savivaldybės administracijos direktoriaus, kitų iš savivaldybės biudžeto išlaikomų įstaigų vadovų sudaromose teisės aktų projektų rengimo darbo grupėse (komisijose) tvarkos aprašą (pridedama).

2. Patvirtinti Radviliškio rajono savivaldybės teisės aktų projektų numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatų pateikimo tvarkos aprašą (pridedama).

 

Sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                           Darius Brazys


 

 

PATVIRTINTA

Radviliškio rajono savivaldybės tarybos

2014 m. birželio 26 d. sprendimu Nr. T-788

 

 

APMOKĖJIMO UŽ DARBĄ RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS, SAVIVALDYBĖS MERO (MERO PAVADUOTOJŲ, SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS, KITŲ IŠ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO IŠLAIKOMŲ ĮSTAIGŲ VADOVŲ SUDAROMOSE TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ RENGIMO DARBO GRUPĖSE (KOMISIJOSE) TVARKOS APRAŠAS

 

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Apmokėjimo už darbą Radviliškio rajono savivaldybės tarybos, Savivaldybės mero (mero pavaduotojų), Savivaldybės administracijos direktoriaus, kitų iš Savivaldybės biudžeto išlaikomų įstaigų vadovų sudaromose darbo grupėse (komisijose) teisės aktų projektų rengimo darbo grupėse (komisijose) tvarkos aprašas (toliau – tvarkos aprašas) reglamentuoja apmokėjimo už darbą savivaldybės tarybos, savivaldybės mero (mero pavaduotojų), savivaldybės administracijos direktoriaus, kitų iš savivaldybės biudžeto išlaikomų įstaigų vadovų sudaromose teisės aktų projektų rengimo darbo grupėse (komisijose) (toliau – grupė (komisija) tvarką.

2. Tvarkos aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais.

3. Tvarkos aprašas taikomas valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, nevyriausybinių organizacijų, mokslo ir studijų institucijų atstovams, atitinkamų sričių specialistams, kitiems asmenims, kurie dalyvauja savivaldybės tarybos, savivaldybės mero (mero pavaduotojų), savivaldybės administracijos direktoriaus, kitų iš savivaldybės biudžeto išlaikomų įstaigų vadovų sudaromose teisės aktų projektų rengimo grupėse (komisijose), išskyrus Radviliškio rajono savivaldybės merą, jo pavaduotojus, Radviliškio rajono savivaldybės tarybos narius, Radviliškio rajono savivaldybės administracijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, iš Radviliškio rajono savivaldybės biudžeto išlaikomų įstaigų atstovus.

4. Grupės (komisijos) sudaromos ir jos visiems nariams ar jų daliai atlyginama už darbą darbo grupėje (komisijoje) tik tais atvejais, kai teisės akto projektui parengti reikalingos specialios ir (ar) mokslinės žinios, išsami esamos padėties ir (ar) užsienio šalių praktikos analizė ir šių žinių ir (ar) gebėjimų neturi ir (ar) reikiamos analizės atlikti negali teisės akto projekto rengimą inicijuojantis subjektas.

5. Grupės (komisijos) teisės aktų projektams rengti sudaromos Radviliškio rajono savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus įsakymais, kitų iš savivaldybės biudžeto išlaikomų įstaigų vadovų sprendimais.

 

II. DARBO GRUPĖS (KOMISIJOS) NARIŲ VEIKLOS APMOKĖJIMO TVARKA

 

6. Grupės (komisijos) nariui yra atlyginama už darbą darbo grupėje (komisijoje):

6.1. valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų atstovams atlyginama sumokant už darbą grupėje (komisijoje) negautą darbo užmokestį toje valstybės ir savivaldybės institucijoje ar įstaigoje, kurioje jis dirba. Mokėtina suma apskaičiuojama vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo, Lietuvos Respublikos darbo kodekso bei kitų teisės aktų nuostatomis;

6.2. nevyriausybinių organizacijų atstovams (jei jie to pageidauja raštu) atlyginama sumokant už darbą grupėje (komisijoje) atlyginimą, kuris apskaičiuojamas pagal skelbiamą vidutinį mėnesio darbo užmokesčio (toliau – VMDU) dydį, atsižvelgiant į faktiškai dirbtą laiką;

6.3. teisės akto projektui parengti reikalingos paslaugos gali būti perkamos Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka, tokiu atveju už darbą grupėje (komisijoje) atlyginama pagal viešojo pirkimo metu nustatytas sąlygas;

6.4. teisės aktuose gali būti nustatytos ir kitos apmokėjimo už darbą darbo grupėje (komisijoje) sąlygos.

7. Faktiškai dirbtas laikas darbo grupėje (komisijoje), kai rengiami Radviliškio rajono savivaldybės tarybos, savivaldybės mero (mero pavaduotojų), savivaldybės administracijos direktoriaus teisės aktų projektai, apskaičiuojamas:

7.1. grupės (komisijos) posėdžio metu (toliau tekste – posėdis) jo sekretorius sudaro posėdyje dalyvavusių asmenų sąrašą, kuriame turi būti nurodyta posėdžio data, dalyvavusių posėdyje grupės (komisijos) narių vardai ir pavardės bei kiekvieno dalyvavusio nario dalyvavimo posėdyje laikas. Sąrašą, kuriame nurodyti grupės (komisijos) posėdyje dalyvavę nariai, pasirašo posėdžiui pirmininkavęs narys ir posėdžio sekretorius;

7.2. pagal grupių (komisijų) posėdžių sekretorių pateiktus protokolus ir sąrašus, pasirašytus posėdžio pirmininko ir sekretoriaus, Radviliškio rajono savivaldybės administracijos Juridinis skyrius  parengia sąrašą, kuriame nurodo posėdžio narių dalyvavimo posėdyje datą ir laiką;

7.3. pasibaigus mėnesiui Radviliškio rajono savivaldybės administracijos Juridinis skyrius apskaičiuoja faktiškai dirbtą grupės (komisijos) narių laiką ir ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po einamojo mėnesio pradžios informaciją pateikia Buhalterinės apskaitos skyriui, kuris teisės aktų nustatyta tvarka apskaičiuoja mokėtiną sumą ir ją perveda į darbo grupės (komisijos) nario nurodytą sąskaitą.

8. Kitų iš savivaldybės biudžeto išlaikomų įstaigų vadovai faktiškai dirbto laiką apskaičiuoja vadovaudamiesi jų nustatyta tvarką.

 

III. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

9. Tvarkos aprašas gali būti pakeistas, papildytas ir (ar) panaikintas Radviliškio rajono savivaldybės tarybos sprendimu.

 

___________________________

 

 

PATVIRTINTA

Radviliškio rajono savivaldybės tarybos

2014 m. birželio 26 d. sprendimu Nr. T-788

 

 

RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ NUMATOMO TEISINIO REGULIAVIMO POVEIKIO VERTINIMO REZULTATŲ PATEIKIMO  TVARKOS APRAŠAS

 

 

 

1. Radviliškio rajono savivaldybės (toliau – savivaldybė) teisės aktų projektų numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatų pateikimo tvarkos aprašas nustato teisės aktų projektų numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatų pateikimo tvarką.

2. Rengiant savivaldybės teisės akto, kuriuo numatoma reglamentuoti iki tol nereglamentuotus santykius, taip pat kuriuo iš esmės keičiamas teisinis reguliavimas, projektą, privalo būti atliekamas numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimas.

3. Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimas (toliau – poveikio vertinimas) – tai teisės akto (įsakymo, potvarkio, sprendimo) projekto rengimo proceso etapas, kurio metu renkama, analizuojama, sisteminama informacija apie galimas projekto įgyvendinimo teigiamas ir neigiamas, trumpalaikes ir ilgalaikes pasekmes (finansines, ekonomines, socialines, aplinkosaugines ir kita), naudą ir sąnaudas. Poveikio vertinimo metu aiškiai apibrėžiamos problemos, galimos neigiamos pasekmės, kokių reikia imtis priemonių, kad jų būtų išvengta, nustatomi tikslai, kurių bus siekiama (norima pasiekti situacija), kokių pozityvių rezultatų laukiama, taip pat nustatomos galimos problemų sprendimo ir tikslų pasiekimo alternatyvos ir įvertinamas jų poveikis.

4. Šio vertinimo išsamumas turi būti proporcingas galimoms numatomo teisinio reguliavimo pasekmėms. Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimą atlieka projekto rengėjas. Kai projektas yra sudėtingas ir reikia specialaus techninio ar kitokio pasirengimo, žinių bei įgūdžių, kurių projekto rengėjai neturi, gali būti pasitelkiami kitų savivaldybės skyrių specialistai, valstybės institucijų ir įstaigų ar ne valstybės institucijose ar įstaigose dirbantys ekspertai.

5. Atsižvelgiant į teisės akte numatomo naujo teisinio reguliavimo pobūdį, mastą, turi būti įvertinamas poveikis ekonomikai, valstybės finansams, socialinei aplinkai, viešajam administravimui, teisinei sistemai, kriminogeninei situacijai, korupcijos mastui, aplinkai, administracinei naštai, regionų plėtrai ir kitoms sritims

6. Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatų apibendrinimas pateikiamas aiškinamajame rašte, kuris teikiamas kartu su savivaldybės teisės akto projektu.

________________________________