LIETUVOS RESPUBLIKOS
SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL VERSLO TVARUMO IR ATSAKINGUMO INDEKSO ADMINISTRATORIAUS ATRANKOS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2020 m. liepos 23 d. Nr. A1-678
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. kovo 24 d. nutarimo Nr. 330 „Dėl ministrams pavedamų valdymo sričių“ 1.6.1 papunkčiu, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. liepos 17 d. nutarimu Nr. 892 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos nuostatų patvirtinimo“, 8.1.4 papunkčiu, Įmonių socialinės atsakomybės 2016–2020 metų veiksmų planu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. vasario 12 d. įsakymu Nr. A1-82 „Dėl Įmonių socialinės atsakomybės 2016–2020 metų veiksmų plano patvirtinimo“, bei 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.5.1-ESFA-V-423 „Socialinės atsakomybės ir socialinio dialogo skatinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. rugpjūčio 8 d. įsakymu Nr. A1-404 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.5.1-ESFA-V-423 „Socialinės atsakomybės ir socialinio dialogo skatinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“,
t v i r t i n u Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administratoriaus atrankos tvarkos aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos
socialinės apsaugos ir darbo ministro
2020 m. liepos 23 d. įsakymu Nr. A1-678
VERSLO TVARUMO IR ATSAKINGUMO INDEKSO ADMINISTRATORIAUS ATRANKOS TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administratoriaus atrankos tvarkos aprašas (toliau – atrankos aprašas) nustato Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – ministerija) vykdomo projekto „Įmonių socialinės atsakomybės skatinimas“ (toliau – projektas) metu sukurto verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administratoriaus (toliau – administratorius) atrankos tvarką, siekiant tinkamai įgyvendinti 2017 m. gruodžio 13 d. Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr. 08.5.1-ESFA-V-423-02-0001 „Įmonių socialinės atsakomybės skatinimas“ sutarties Nr. 08.5.1-ESFA-V-423-02-0001 (toliau – Sutartis) 1 priedo 5 punkte nurodytos priemonės Nr. 3.2.1 „Verslo tvarumo ir atsakingumo indeksas“ tikslą – objektyviai matuoti įmonių pažangą įmonių socialinės atsakomybės (toliau – ĮSA) srityje.
2. Administratoriaus atranką organizuoja ministerija, vadovaudamasi 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.5.1-ESFA-V-423 „Socialinės atsakomybės ir socialinio dialogo skatinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. rugpjūčio 8 d. įsakymu Nr. A1-404 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.5.1-ESFA-V-423 „Socialinės atsakomybės ir socialinio dialogo skatinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“, Įmonių socialinės atsakomybės 2016–2020 metų veiksmų planu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. vasario 12 d. įsakymu Nr. A1-82 „Dėl Įmonių socialinės atsakomybės 2016–2020 metų veiksmų plano patvirtinimo“, atrankos aprašu ir atsižvelgdama į Partnerystės principo taikymo, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą, gaires, patvirtintas Veiksmų programos valdymo komitete 2016 m. birželio 29 d.
3. Atrankos apraše vartojamos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos asociacijų įstatyme, Lietuvos Respublikos darbo kodekse, Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatyme, atrankos aprašo 2 punkte nurodytuose teisės aktuose.
II SKYRIUS
ADMINISTRATORIAUS ATRANKOS KOMISIJA
5. Administratoriaus atranką vykdo administratoriaus atrankos komisija (toliau – komisija), sudaroma socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu iš ministerijos atstovų (nurodomos pareigos, vardas, pavardė). Komisijos nariai privalo turėti žinių, patirties ĮSA srityje ir gebėjimų kompetentingai įvertinti galimą administratorių. Komisija gali pasitelkti kitų institucijų specialistų, ekspertų, turinčių patirties ĮSA srityje.
III SKYRIUS
ADMINISTRATORIAUS ATRANKA
6. Administratoriaus atranka vykdoma indeksui, kuris yra nurodytas Sutarties 1 priedo 5 punkte (priemonė Nr. 3.2.1), administruoti.
7. Vienų metų laikotarpiui bus atrinkti du administratoriai, kuriais gali būti darbdavių organizacija ir nevyriausybinė organizacija.
8. Administratoriaus atranka pradedama ministerijai viešai paskelbus kvietimą tapti indekso administratoriumi (toliau – kvietimas) ministerijos interneto svetainėje www.socmin.lrv.lt.
9. Kvietime turi būti nurodyta:
10. Darbdavių organizacija ir nevyriausybinė organizacija, siekiančios tapti administratoriais, apie tai turi pranešti ministerijai, pateikdamos kvietime nurodytos formos pasiūlymą kvietime nurodytu būdu ir terminu. Kartu su pasiūlymu darbdavių organizacija ir nevyriausybinė organizacija, siekiančios tapti administratoriais, pateikia atrankos aprašo 14 punkte nurodytus dokumentus.
11. Pasiūlyme darbdavių organizacija ir nevyriausybinė organizacija, siekiančios tapti administratoriais, turi pateikti išsamų būsimos administravimo veiklos aprašymą, nurodydamos:
11.1. interneto svetainę, kurioje bus paskelbtas įmonėms ir organizacijoms nemokamai prieinamas indeksas. Kiekviena įmonė ir organizacija turi turėti galimybę pati nemokamai įsivertinti įmonės ir organizacijos pažangą ĮSA srityje pagal indekse nurodytus vertinimo kriterijus (pagrindinis įsivertinimas);
11.2. administravimo išlaidas ir būdą, kuriuo šios išlaidos gali būti padengiamos. Darbdavių organizacija ir nevyriausybinė organizacija gali siūlyti teikti papildomo įmonių ir organizacijų vertinimo, kurį pagal indekse nustatytus kriterijus atliktų kompetentingi darbdavių organizacijos ir nevyriausybinės organizacijos darbuotojai ekspertai, turintys patirties ĮSA srityje (toliau – papildomas ekspertinis įmonių ir organizacijų vertinimas), paslaugas. Jeigu darbdavių organizacija ar nevyriausybinė organizacija pasiūlyme nurodo, kad siūlo teikti papildomo ekspertinio įmonių ir organizacijų vertinimo, kuris įmonėms ir organizacijoms bus mokamas, paslaugas, ji turi nurodyti tokių paslaugų teikimo įkainį. Pajamos, gautos už papildomą ekspertinį įmonių ir organizacijų vertinimą (jeigu jis bus atliekamas), neturi būti didesnės, nei reikia visoms indekso administravimo paslaugų teikimo sąnaudoms padengti;
12. Darbdavių organizacija, siekianti tapti administratoriumi, turi atitikti šiuos kriterijus:
12.4. darbdavių organizacijai neiškelta bankroto byla arba bankroto procesas nevykdomas ne teismo tvarka, nesiekiama priverstinio jos likvidavimo procedūros ar susitarimo su kreditoriais;
12.5. darbdavių organizacija neturi mokestinės nepriemokos Lietuvos Respublikos valstybės biudžetui, savivaldybių biudžetams, fondams, į kuriuos mokamus mokesčius administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, nėra skolinga Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui;
12.6. darbdavių organizacija veikia nacionaliniu lygmeniu. Darbdavių organizacijų nariai – darbdaviai – pagal darbo sutartį ar kitais Lietuvos Respublikos užimtumo įstatyme nurodytais darbo santykiams prilygintų teisinių santykių pagrindais įdarbina ne mažiau kaip tris procentus Lietuvos Respublikos teritorijoje dirbančių asmenų; darbdavių organizacijos nariai veikia ne mažiau kaip 2/3 Lietuvos Respublikos apskričių teritorijų;
12.7. darbdavių organizacija ne mažiau kaip dvejus metus vykdo veiklą ĮSA srityje (pavyzdžiui, organizuoja renginius ar mokymus, įgyvendino ar įgyvendina projektus, padedančius siekti ĮSA tikslų ar kt., jeigu tai nėra tiesioginė darbdavių organizacijos veikla);
13. Nevyriausybinė organizacija, siekianti tapti administratoriumi, turi atitikti šiuos kriterijus:
13.4. nevyriausybinei organizacijai neiškelta bankroto byla arba bankroto procesas nevykdomas ne teismo tvarka, nesiekiama priverstinio jos likvidavimo procedūros ar susitarimo su kreditoriais;
13.5. nevyriausybinė organizacija neturi mokestinės nepriemokos Lietuvos Respublikos valstybės biudžetui, savivaldybių biudžetams, fondams, į kuriuos mokamus mokesčius administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, nėra skolinga Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui;
13.6. nevyriausybinė organizacija ne mažiau kaip dvejus metus vykdo veiklą ĮSA srityje (pavyzdžiui, organizuoja renginius ar mokymus, įgyvendino ar įgyvendina projektus, padedančius siekti ĮSA tikslų ar kt., jeigu tai nėra tiesioginė nevyriausybinės organizacijos veikla);
14. Darbdavių organizacija ir nevyriausybinė organizacija, siekiančios tapti administratoriais, pateikia:
14.1. įstatų ar kitų dokumentų, įrodančių priklausymą darbdavių organizacijai ar nevyriausybinei organizacijai, kopiją;
15. Komisija vertina tik tuos pasiūlymus, kuriuos pateikė atrankos aprašo 12 ir 13 punktuose nurodytus administratoriaus atrankos kriterijus atitinkančios ir 14 punkte nurodytus dokumentus pateikusios darbdavių organizacijos ir nevyriausybinės organizacijos.
Darbdavių organizacijų ir nevyriausybinių organizacijų pasiūlymai registruojami ministerijos dokumentų valdymo sistemoje Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių, patvirtintų Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 „Dėl Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka ir kartu su atrankos aprašo 14 punkte nurodytais dokumentais saugomi, kaip nurodyta atrankos aprašo 18 punkte. Komisija, per kvietime nustatytą dokumentų pateikimo terminą gavusi ne visus atrankos aprašo 14 punkte nurodytus dokumentus ar pritrūkusi informacijos, apie tai per 3 darbo dienas nuo kvietime nustatyto dokumentų pateikimo termino pabaigos paštu arba elektroniniu paštu praneša darbdavių organizacijai ar nevyriausybinei organizacijai ir pasiūlo jai pateikti trūkstamą informaciją arba dokumentus. Trūkstama informacija ir dokumentai gali būti pateikiami paštu, faksu arba elektroniniu paštu. Jeigu per 3 darbo dienas nuo komisijos pranešimo apie trūkstamą informaciją arba dokumentus išsiuntimo dienos trūkstami dokumentai ar informacija nepateikiami, komisija nevertina darbdavių organizacijos ar nevyriausybinės organizacijos pasiūlymo.
16. Kiekvienas komisijos narys atskirai vertina visus darbdavių organizacijų ir nevyriausybinių organizacijų pasiūlymus, užpildydamas Administratoriaus atrankos vertinimo anketą (atrankos aprašo 1 priedas).
17. Komisija sprendimus priima balsų dauguma posėdžių metu. Posėdis laikomas teisėtu, jeigu jame dalyvauja daugiau kaip pusė komisijos narių. Sprendimas įforminamas raštu, jis turi būti motyvuotas.
18. Komisijos posėdžio eiga gali būti fiksuojama garso įrašymo priemonėmis. Skaitmeninis posėdžio garso įrašas perkeliamas į kompiuterinę laikmeną, kuri pridedama prie protokolo, ir sunaikinamas. Prieš pradedant daryti garso įrašą, apie tai komisijos posėdyje dalyvaujantys asmenys informuojami žodžiu. Protokolą rašo posėdžio sekretorius, kurį skiria komisijos pirmininkas iš komisijos narių. Protokolą pasirašo posėdžio pirmininkas ir sekretorius.
Dokumentai (įskaitant dokumentus, kuriuose yra asmens duomenų) saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos vyriausiojo archyvaro nustatytais terminais.
19. Komisija, posėdžio metu apskaičiuodama komisijos narių kiekvienam darbdavių organizacijos ar nevyriausybinės organizacijos pasiūlymui skirtų balų vidurkį, nustato visų pateiktų darbdavių organizacijų ir nevyriausybinių organizacijų pasiūlymų eiliškumą. Darbdavių organizacijai ar nevyriausybinei organizacijai, kurios pasiūlymas surinko daugiausia balų, pasiūloma tapti indekso administratoriumi. Didžiausias galimas balų skaičius – 8. Jeigu pasiūlymas bent pagal vieną atrankos aprašo 1 priedo vertinimo kriterijų gavo 0 balų arba, apskaičiavus visų komisijos narių balų vidurkį, nustatyta, kad pasiūlymas surinko mažiau kaip 4 balus, darbdavių organizacija ar nevyriausybinė organizacija negali tapti administratoriumi.
20. Komisija per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos elektroniniu paštu informuoja kiekvieną darbdavių organizaciją ir nevyriausybinę organizaciją, pateikusią pasiūlymą, ar ji atrinkta tapti indekso administratoriumi. Darbdavių organizacija ir nevyriausybinė organizacija per 3 darbo dienas nuo pranešimo gavimo dienos informuoja ministeriją dėl savo sprendimo tapti administratoriumi.
21. Siekiant užtikrinti atrankos informacijos konfidencialumą, komisijos nariai, prieš pradėdami darbą, privalo pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimus viešai neskelbti ir neplatinti šios informacijos (atrankos aprašo 2 priedas) bei nešališkumo deklaracijas dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačių interesų konflikto vengimo (atrankos aprašo 4 priedas).
22. Siekiant užtikrinti atrankos informacijos konfidencialumą, asmenys, stebėtojų teisėmis dalyvaujantys komisijos posėdžiuose, prieš pradėdami darbą, privalo pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimus viešai neskelbti ir neplatinti šios informacijos (atrankos aprašo 3 priedas).
23. Jei darbdavių organizacija ar nevyriausybinė organizacija, komisijos sprendimu atrinkta tapti indekso administratoriumi, atsisako pasirašyti Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administravimo paslaugų teikimo sutartį, šią sutartį siūloma pasirašyti kitai žemesnę vietą darbdavių organizacijų ar nevyriausybinių organizacijų pasiūlymų sąraše užėmusiai darbdavių organizacijai ar nevyriausybinei organizacijai.
IV SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
24. Ministerija per 5 darbo dienas nuo pranešimo apie sutikimą tapti indekso administratoriumi gavimo dienos parengia Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administravimo paslaugų teikimo sutarties projektą.
25. Atrinktoms darbdavių organizacijai ir nevyriausybinei organizacijai per Aprašo 24 punkte nustatytą laikotarpį pateikiamas Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administravimo paslaugų teikimo sutarties projektas ir siūloma sutartį pasirašyti vienų metų laikotarpiui.
26. Pasibaigus vienų metų dviejų atrinktų indekso administratorių indekso administravimo veiklos laikotarpiui, ministerija turi teisę siūlyti pasirašyti Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administravimo paslaugų teikimo sutartį dviem organizacijoms, t. y. ir darbdavių organizacijai, ir nevyriausybinei organizacijai, arba vienai darbdavių organizacijai ar nevyriausybinei organizacijai, įvertinusi darbdavių organizacijos ir nevyriausybinės organizacijos vienų metų indekso administravimo paslaugų teikimo laikotarpiu pasiektus rezultatus. Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administravimo paslaugų teikimo sutartis pasirašoma per 5 darbo dienas nuo jos pateikimo darbdavių organizacijai ir (ar) nevyriausybinei organizacijai dienos trejų metų laikotarpiui su galimybe šį terminą pratęsti.
27. Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administravimo paslaugų teikimo sutartyje turi būti nustatyta:
28. Indeksui administruoti lėšų iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ar Europos Sąjungos struktūrinių fondų nebus skiriama.
30. Visą su indekso administravimu susijusią informaciją indekso administratorius turi pateikti ministerijai, jai paprašius, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos.
Verslo tvarumo ir atsakingumo
indekso administratoriaus atrankos
tvarkos aprašo
1 priedas
(Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administratoriaus atrankos vertinimo anketos forma)
_____________________________________________________
(pasiūlymą vertinančio komisijos nario vardas ir pavardė)
VERSLO TVARUMO IR ATSAKINGUMO INDEKSO ADMINISTRATORIAUS ATRANKOS VERTINIMO ANKETA
Darbdavių organizacijos ar nevyriausybinės organizacijos pavadinimas |
|
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Galimas balas |
Skirtas balas |
|
Pasiūlymo turinys |
|
|
1. |
Interneto svetainė Nurodytas interneto svetainės, kurioje būtų paskelbtas verslo tvarumo ir atsakingumo indeksas (toliau – indeksas), adresas. Išsamiai aprašyta, kurioje interneto svetainės vietoje būtų paskelbtas indeksas (jis turi būti paskelbtas taip, kad vartotojui, apsilankiusiam interneto svetainėje, būtų aiškiai matomas). Jei indeksas būtų paskelbtas oficialioje darbdavių organizacijos ar nevyriausybinės organizacijos interneto svetainėje, turi būti nurodytas interneto svetainės lankomumas per vienų praėjusių kalendorinių metų laikotarpį, papildomai turi būti nurodytas interneto svetainės lankomumas per bet kurį vieną praėjusių kalendorinių metų mėnesį.
|
2 |
|
2. |
Administravimo išlaidos ir būdas, kuriuo šios išlaidos būtų padengiamos Nurodyta, ar administravimo išlaidos padengiamos indekso administratoriaus lėšomis (ar kitomis lėšomis). Nurodyta, koks įkainis būtų nustatytas, jei būtų teikiama papildoma ekspertinio įmonių ir organizacijų vertinimo paslauga (atsižvelgiant į tai, kad pajamos, gautos už papildomą ekspertinį įmonių ir organizacijų vertinimą, neturi būti didesnės, nei reikia indekso administravimo paslaugų teikimo sąnaudoms padengti) ir jei ši paslauga įmonėms ir organizacijoms būtų mokama.
|
2 |
|
3. |
Administravimo procesas Nurodyta ir, jeigu reikia, išsamiai aprašyta, ar bus kaupiama (jei bus, tai kaip) informacija apie tai: - kiek subjektų atlieka įsivertinimą pagal indeksą; - kokie subjektai atlieka įsivertinimą (nurodant, ar įsivertinimą atlieka įmonė ar organizacija, kiek mažų ir labai mažų įmonių, vidutinių įmonių ir didelių įmonių įsivertina); - kaip dažnai subjektai atlieka įsivertinimą; - koks suinteresuotų subjektų nurodomas poreikis atlikti papildomą ekspertinį įmonių ir organizacijų vertinimą; - kiek subjektų atliktas papildomas ekspertinis įmonių ir organizacijų vertinimas (nurodant, kokiam kiekiui mažų ir labai mažų įmonių, vidutinių įmonių ir didelių įmonių atliktas šis vertinimas); - kurio laikotarpio informacija bus kaupiama; - kita (jeigu siūloma).
|
2 |
|
4. |
Rezultatų pateikimas Nurodyta, ar: - bus atliekama indekso administravimo metu gautų duomenų kiekybinė ir kokybinė analizė; - ši analizė bus skelbiama indekso administratoriaus nurodytoje interneto svetainėje ir / ar kitaip viešinama.
|
2 |
|
|
Iš viso: |
8 |
|
Bendra balų suma |
Maksima-lus – 8 |
|
VERTINIMO PAGRINDIMAS
Vertinami darbdavių organizacijos ar nevyriausybinės organizacijos pasiūlymo privalumai
|
|
Vertinami darbdavių organizacijos ar nevyriausybinės organizacijos pasiūlymo trūkumai |
|
Pasiūlymas, kuris bent pagal vieną šio priedo vertinimo kriterijų gavo 0 balų arba, apskaičiavus visų komisijos narių balų vidurkį, surinko mažiau kaip 4 balus, negali būti laikomas atrinktu.
Komisijos nario siūlymas dėl vertinamos darbdavių organizacijos ar nevyriausybinės organizacijos skyrimo administratoriumi |
Pažymėti X |
Skirti
|
|
Neskirti
|
|
Komisijos narys ____________________ _________________ _______________
(vardas ir pavardė) (parašas) (data)
Verslo tvarumo ir atsakingumo
indekso administratoriaus
atrankos tvarkos aprašo
2 priedas
(Konfidencialumo pasižadėjimo forma)
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS UŽTIKRINTI ATRANKOS INFORMACIJOS KONFIDENCIALUMĄ, VIEŠAI NESKELBTI IR NEPLATINTI ŠIOS INFORMACIJOS
__________________
(data)
Aš, _____________________________________ , būdamas (-a) Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administratoriaus atrankos komisijos nariu (-e),
PASIŽADU:
1) saugoti ir tik verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administratoriaus atrankos tikslais Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administratoriaus atrankos tvarkos aprašo nustatyta tvarka naudoti informaciją, kuri man taps žinoma, esant komisijos nariu (-e) ar sekretoriumi (-e);
2) man patikėtus dokumentus ar duomenis saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar jais pasinaudoti, neatskleisti tretiesiems asmenims informacijos, kuri man taps žinoma, esant komisijos nariu (-e) ar sekretoriumi (-e);
3) nepasilikti jokių man pateiktų dokumentų kopijų;
4) savo ir (ar) man artimų asmenų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią įgijau dalyvaudamas (-a) svarstant, rengiant ar priimant komisijos sprendimą.
Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai ir pareiškėjams padarytus nuostolius.
Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai, svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) ir mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.
______________________ __________________ ________________________
(pareigos (parašas) (vardas ir pavardė)
komisijoje)
Verslo tvarumo ir atsakingumo
indekso administratoriaus
atrankos tvarkos aprašo
3 priedas
(Konfidencialumo pasižadėjimo forma)
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS UŽTIKRINTI ATRANKOS INFORMACIJOS KONFIDENCIALUMĄ, VIEŠAI NESKELBTI IR NEPLATINTI ŠIOS INFORMACIJOS
____________________
(data)
Aš, ___________________________ , būdamas (-a) Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administratoriaus atrankos komisijos posėdžio stebėtoju (-a),
PASIŽADU:
1) saugoti ir tik konkurso stebėsenos tikslais naudoti informaciją, kuri man taps žinoma, stebint komisijos posėdį;
2) savo ir (ar) man artimų asmenų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią įgysiu dalyvaudamas (-a) komisijos posėdyje.
Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai ir pareiškėjams padarytus nuostolius.
Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai, svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) ir mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.
_________________________ __________________ ___________________
(komisijos posėdyje (parašas) (vardas ir pavardė)
dalyvaujančio asmens teisinė
padėtis)
Verslo tvarumo ir atsakingumo
indekso administratoriaus
atrankos tvarkos aprašo
4 priedas
(Nešališkumo deklaracijos forma)
NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA DĖL OBJEKTYVIŲ SPRENDIMŲ PRIĖMIMO BEI VIEŠŲJŲ IR PRIVAČIŲ INTERESŲ KONFLIKTO VENGIMO
_________________
(data)
Aš, _________________________ , būdamas (-a) Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administratoriaus atrankos komisijos nariu (-e):
1. Pasižadu savo pareigas atlikti objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis (-si) įstatymų viršenybės, skaidrumo, nešališkumo, teisėtumo, sąžiningumo principais.
2. Pasižadu informuoti komisijos pirmininką arba Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministrą (jei nusišalina komisijos pirmininkas) apie esamą interesų konfliktą ir nusišalinti nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje, jei, man dalyvaujant, rengiant, svarstant ar priimant komisijos sprendimus:
2.1. šiose procedūrose dalyvauja asmenys, iš kurių aš ar man artimi asmenys gauna bet kokios rūšies pajamų ar kitokio pobūdžio naudos;
2.2. aš ar man artimi asmenys yra procedūrose dalyvaujančio juridinio asmens steigėjas, akcininkas ar dalininkas, darbuotojas ar valdymo organo narys;
2.3. dėl bet kokių kitų aplinkybių negaliu laikytis 1 punkte nustatytų principų.
3. Jei paaiškėtų, kad mano dalyvavimas rengiant, svarstant ar priimant komisijos sprendimus gali sukelti interesų konfliktą, pasižadu nedelsdamas (-a) informuoti apie tai komisijos pirmininką arba socialinės apsaugos ir darbo ministrą (jei nusišalina komisijos pirmininkas) ir nusišalinti nuo sprendimo priėmimo procedūros.
Žinau, kad, kilus šališkumo ar interesų konflikto grėsmei, galiu būti nušalintas (-a) nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje.
Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai, svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) ir mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.
______________________ ________________ _________________________
(pareigos komisijoje) (parašas) (vardas ir pavardė)