LIETUVOS RESPUBLIKOS Ekonomikos ir inovacijų MINISTRAS
įsakymas
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS EKONOMIKOS IR INOVACIJŲ MINISTRO
2016 M. BALANDŽIO 4 D. ĮSAKYMO NR. 4-265 „DĖL RIZIKOS KAPITALO PRIEMONĖS „KO-INVESTICINIS FONDAS“ schemos patvirtinimo“ PAKEITIMO
2021 m. gruodžio 3 d. Nr. 4-1255
Vilnius
1. P a k e i č i u Rizikos kapitalo priemonės „Ko-investicinis fondas“ schemą, patvirtintą Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2016 m. balandžio 4 d. įsakymu Nr. 4-265 „Dėl Rizikos kapitalo priemonės „Ko-investicinis fondas“ schemos patvirtinimo“:
1.1. Pakeičiu 1 punktą ir jį išdėstau taip:
1.2. Pakeičiu 4 punktą ir jį išdėstau taip: |
||||||||
|
||||||||
|
„4. |
Vartojamos sąvokos |
Technologinės ekoinovacijos – tai naujų ar ženkliai pagerintų gaminių ir (arba) paslaugų, naujų ar ženkliai pagerintų technologinių procesų (susijusių su įrenginių, technologijų keitimu), kuriuos įdiegus mažėja neigiamas ūkinės veiklos poveikis aplinkai, skatinama pramonės simbiozė ir užtikrinamas tęstinis aplinkos apsaugos efektas, diegimas ir (ar) kūrimas įmonėje. Technologinės ekoinovacijos apima racionalių išteklių naudojimo ir taršos prevencijos metodus (technologinio proceso modernizavimą (optimizavimą), siekiant sumažinti neigiamą poveikį aplinkai ir (ar) tausoti gamtos išteklius, beatliekę gamybą, atliekų pakartotinį naudojimą ir (ar) perdirbimą, perteklinės šilumos panaudojimą (rekuperavimas, regeneravimas, srautų atskyrimas). Gaminių ir (arba) paslaugų ar technologinių procesų pagerinimas suprantamas kaip patobulinimas, kuris leidžia sumažinti neigiamą poveikį aplinkai dėl oro taršos, nuotekų taršos ir atliekų susidarymo arba šio poveikio išvengti. Kitos šioje schemoje vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Reglamente Nr. 651/2014, Reglamente Nr. 1407/2013 ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. sausio 6 d. nutarime Nr. 5 „Dėl Sostinės regiono ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regiono sudarymo.“ |
|
||||
1.3. Pakeičiu 10 punktą ir jį išdėstau taip:
„10. |
Finansavimo dydis vienai įmonei |
Bendra investicijų iš Subfondo, įskaitant paskesnes investicijas, į vieną labai mažą įmonę ar mažą įmonę, kuriai taikomi Reglamento Nr. 651/2014 reikalavimai, suma negali būti didesnė nei Investicijų iš Subfondo, įskaitant paskesnes investicijas, į vieną labai mažą įmonę, mažą įmonę ar vidutinę įmonę, kuriai taikomi Reglamento Nr. 1407/2013 reikalavimai, suma negali viršyti Reglamente Nr. 1407/2013 numatyto galimos suteikti de minimis pagalbos dydžio. Subfondo investicijos dydis į atitinkamą įmonę negali viršyti 200 000 Eur (dviejų šimtų tūkstančių eurų) per 3 metų laikotarpį, o atitinkamos įmonės, vykdančios ar ketinančios vykdyti krovinių vežimo keliais veiklą samdos pagrindais arba už atlygį, atveju negali viršyti 100 000 Eur (šimto tūkstančių eurų) per 3 metų laikotarpį. Visi tos pačios labai mažos įmonės, mažos įmonės ar vidutinės įmonės, kuriai taikomi Reglamento Nr. 1407/2013 reikalavimai, kontroliuojami subjektai, atitinkantys bent vienos rūšies tarpusavio santykius, nustatytus Reglamento Nr. 1407/2013 2 straipsnio 2 dalyje, laikomi viena įmone. Atliekant investicijas į labai mažas įmones, mažas įmones ar vidutines įmones, kurioms taikomi Reglamento Nr. 1407/2013 reikalavimai, vadovaujamasi Reglamento Nr. 1407/2013 3 straipsnio 7–9 dalių nuostatomis.“ |