ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS

TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2022 M. BIRŽELIO 3 D. SPRENDIMO NR. 1-TS-180 „DĖL PARAMOS TEIKIMO SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO SUBJEKTAMS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2024 m. rugpjūčio 30 d. Nr. 1-TS-237

Anykščiaihttps://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (toliau – VSĮ) 15 straipsnio 4 dalimi, 16 straipsnio 1 dalimi, 6 straipsnio 38 punktu bei Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymo 7 straipsnio 2 pastraipa, Anykščių rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

Pakeisti Anykščių rajono savivaldybės Paramos teikimo smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams tvarkos aprašą, patvirtintą Anykščių rajono savivaldybės tarybos 2022 m. birželio 3 d. sprendimu Nr. TS-180 „Dėl Paramos teikimo smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1.       Pakeisti 1 punktą ir išdėstyti jį taip:

1. Paramos teikimo smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Anykščių savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams (toliau – SVV subjektai) teikiamos finansinės paramos (toliau – parama) priemones ir dydžius, paramos skyrimo reikalavimus, Anykščių savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo rėmimo lėšų administravimo ir paramos panaudojimo kontrolės tvarką.“

2.       Pakeisti 3 punktą ir išdėstyti jį taip:

3. SVV subjektų rėmimo lėšas sudaro Anykščių rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybės) biudžeto lėšos. Lėšos SVV subjektams remti kiekvienais metais numatomos tvirtinant metinio Anykščių rajono savivaldybės strateginiuose veiklos planuose numatytą priemonę, skirtą  smulkiojo ir vidutinio verslo skatinimui.“ 

3.       Pakeisti 4 punktą ir išdėstyti jį taip:

4. Pagrindinės Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos SVVPĮ arba kaip paaiškinamos:“

4.       Pakeisti 4.5 papunktį ir išdėstyti jį taip:

4.5 Socialinis verslas – ekonominė veikla, kuria siekiama visuomenei naudingų tikslų, socialinio ar (ir) aplinkosauginio poveikio ir kurią vykdo socialinei ekonomikai priskiriami socialinio verslo subjektai;“

5.       Pakeisti 4.11 papunktį ir išdėstyti jį taip:

4.11 Išlaidas patvirtinantys dokumentai – juridinę galią turinčių dokumentų, patvirtinančių patirtas išlaidas, patvirtintos kopijos (sąskaitos, darbų atlikimo aktai, sutartys, banko išrašai ir / ar kiti dokumentai). Visi pateikiami dokumentai nevalstybine kalba įstatymų nustatyta tvarka turi būti išversti į valstybinę kalbą, o sumos nurodomos Lietuvos Respublikoje naudojama valiuta – eurais;“

6.       Pakeisti 4.15 papunktį ir išdėstyti jį taip:

4.15 Startuolis – didelį ir inovacijomis grindžiamą verslo plėtros potencialą turinti labai maža ar maža įmonė, Juridinių asmenų registre registruota ne ilgiau kaip 5 metus.“

7.       Pakeisti 4.16 papunktį ir išdėstyti jį taip:

4.16 Ilgalaikis materialus turtas – tai materialusis turtas: kuris skirtas prekėms gaminti, paslaugoms teikti, nuomoti ar administraciniams tikslams; kuris numatomas naudoti ilgiau nei vienerius metus; kurio įsigijimo (pasigaminimo) savikaina yra ne mažesnė už įmonės nusistatytą minimalią ilgalaikio materialiojo turto vieneto vertę mažesnė už įmonės nusistatytą minimalią ilgalaikio materialiojo turto vieneto vertę (12-asis verslo apskaitos standartas „Ilgalaikis materialusis turtas“);“

8.       Pakeisti 4.17 papunktį ir išdėstyti jį taip:

4.17 Darbo priemonės darbo procese naudojamos transporto priemonės ir darbo įrenginiai (mašinos, įrenginiai, aparatai, prietaisai, įrankiai, įtaisai ar kiti reikmenys, būtini darbo vietos tiesioginių funkcijų atlikimui užtikrinti, kurių vieneto (komplekto) kaina ne mažesnė nei 500,00 Eur be PVM ir kurie tiesiogiai susiję su pareiškėjo prašyme nurodyta pagrindine vykdoma veikla), priskirtini ilgalaikiam materialiajam turtui.“

9.       Pakeisti 8.1 papunktį ir išdėstyti jį taip:

8.1 8.1 sudaryti kuo palankesnes sąlygas veiklą pradedantiems ir naujas darbo vietas kuriantiems SVV subjektams;  skatinti ir remti naujų SVV subjektų kūrimąsi, įveiklinimą;“

10.     Pakeisti 8.2 papunktį ir išdėstyti jį taip:

8.2 sudaryti sąlygas veikiančių SVV subjektų potencialui išsaugoti, konkurencingumui didinti ir investicijų pritraukimui skatinti;“

11.     Pakeisti 8.3 papunktį ir išdėstyti jį taip:

8.3 remti nedidelės apimties verslo projektus, reprezentuojančius ir/ar garsinančius Savivaldybę;“

12.     Pakeisti 8.4 papunktį ir išdėstyti jį taip:

8.4 didinti vietos gyventojų užimtumą ir verslumą.“

13.     Panaikinti 8.5 ir 8.6 papunkčius.

14.     Pakeisti 9.2 papunktį ir išdėstyti jį taip:

9.2 sąlygų sveikatingumui užtikrinimas, panaudojant vietinius gamtos resursus, žmogiškuosius išteklius;“

15.     Panaikinti 9.3 ir 9.4 papunkčius.

16.     Pakeisti 10 punktą ir išdėstyti jį taip:

10. Parama pagal Tvarkos aprašą gali būti skiriama:

 

Remiamos veiklos

Reikalavimai veikloms ir Paramos dydžiai

 

10.1. įmonės ar filialo įregistravimo ir su įmonės ar filialo steigimu susijusioms išlaidoms kompensuoti.

10.1.1. įmonė ar filialas Juridinių asmenų registre Anykščių rajone turi būti įregistruota ne anksčiau kaip nuo praėjusių metų lapkričio 1 d. iki gruodžio 31 d. ir einamųjų metų nuo sausio 1 d. / iki paraiškos pateikimo dienos;

10.1.2. įmonės steigėjas turi būti fizinis asmuo;

10.1.3. pagal šią veiklą parama skiriama už ne daugiau kaip vieną steigėjo įsteigtą (įregistruotą) juridinį asmenį ir ne dažniau kaip kartą per 3 metus;

10.1.4. kompensuojama iki 100 proc., bet ne daugiau kaip 200 Eur dokumentais pagrįstų pradinių steigimosi išlaidų. Pradines steigimosi išlaidas sudaro: atlygis notarui už steigiamo juridinio asmens steigimo dokumentų patvirtinimą, mokestis VĮ Registrų centrui už juridinio asmens laikino pavadinimo įtraukimą į registrą ir juridinio asmens įregistravimą, apmokėjimas už suteiktas steigimo dokumentų rengimo paslaugas, juridinio asmens antspaudo gamybos išlaidos.

 

10.2. Naujai įsteigtų darbo vietų įrengimo išlaidoms kompensuoti

10.2.1. Parama teikiama darbo vietos sukūrimui. Įsigyta įranga ir/ar darbo priemonės yra tinkamos kompensuoti tos išlaidos, darbo procese naudojamos priemonės, įrenginiai, prietaisai ir kiti reikmenys, kurių vieneto (komplekto) kaina ne mažesnė nei 500,00 Eur be PVM ir kurie tiesiogiai susiję su pareiškėjo prašyme nurodyta pagrindine.

10.2.2. įkurtoje darbo vietoje turi dirbti tik Savivaldybės gyventojas (darbuotojo deklaruota gyvenamoji vieta Savivaldybės teritorijoje), visu etatu. Darbuotojui turi būti mokamas ne mažesnis nei minimalus darbo užmokestis;

10.2.3. su paraiška pateikiama galiojančios darbo sutarties kopija;

10.2.4. gavęs paramą, SVV subjektas įsipareigoja išlaikyti darbo vietą ne trumpiau kaip 12 mėn. nuo paramos gavimo dienos;

10.2.5. SVV subjektas per kalendorinius metus gali prašyti paramos dėl ne daugiau kaip 2 darbo vietų įkūrimo;

10.2.6. skiriamos paramos dydis už vieną įkurtą darbo vietą – iki 2 000 Eur, kompensuojama iki 80 proc., pagal sukurtų darbo vietų skaičių:

-    - iki 1 000 Eur, kai sukuriama 1 (viena) nauja darbo vieta;

-    - iki 2 000 Eur, kai sukuriamos 2 (dvi) darbo vietos;

10.2.7. parama skiriama tik labai mažoms įmonėms turinčioms iki 10 darbuotojų ir Juridinių asmenų registre registruotoms ne ilgiau kaip 5 metai iki paraiškos pateikimo dienos;

10.2.8. parama neskiriama tų darbo vietų steigimui, kurių steigimui SVV subjektas yra gavęs paramą iš užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos ar kitų įstaigų ar organizacijų.

10.3. Verslo kūrimui / plėtrai reikalingos dokumentacijos parengimo išlaidų kompensavimas: verslo plano, investicijų ar techninio projekto, paraiškos parengimo, žemėtvarkos planavimo dokumentų (žemės sklypo formavimo / ar prie esamo statinio ir kt.) ar techninių projektų parengimo išlaidų (toliau – Dokumentas) išlaidoms kompensuoti.

10.3.1. kompensuojamos patirtos faktinės Dokumento rengimo išlaidos, bet ne daugiau kaip 80 proc. iki 1 000 eurų;

10.3.2. parama skiriama jeigu Dokumentas yra gavęs finansavimą ir yra pasirašyta finansavimo sutartis. Kartu su paraiška pateikiama sutarties kopija ir patirtų išlaidų apmokėjimą pagrindžiantys dokumentai;

10.3.3. Dokumentas turi būti įgyvendinamas Savivaldybės teritorijoje;

10.3.4. SVV subjektas šia paramos priemone gali pasinaudoti vieną kartą per kalendorinius metus.

10.4. Rinkodaros, reklamos priemonių ir dalyvavimo skatinamuosiuose verslo renginiuose išlaidoms kompensuoti.

10.4.1. kompensuojamos SVV subjekto patirtos tiesioginės išlaidos rinkodarai ir reklamai ir / ar išlaidos susijusios su SVV subjekto dalyvavimu parodose, mugėse ar kituose panašaus pobūdžio skatinamuosiuose verslo renginiuose;

10.4.2. SVV subjektas su paraiška turi pateikti dalyvavimą renginyje patvirtinančius ir patirtas išlaidas pagrindžiančius dokumentus;

10.4.3. kompensuojama iki 80 proc. tinkamų finansuoti išlaidų, bet ne daugiau kaip 1000 Eur.

10.5. Interneto svetainės, elektroninės parduotuvės ir kitų elektroninių komercijos priemonių sukūrimo išlaidoms kompensuoti.

10.5.1. kompensuojama iki 80 proc. tinkamų finansuoti išlaidų, patirtų interneto svetainės, elektroninės parduotuvės ir kitų elektroninių komercijos priemonių (išskyrus materialaus turto – kompiuterinės bei programinės įrangos, elektronikos  ir ryšio priemonių), bet ne daugiau kaip 1 000 Eur išlaidų, kai pateikiami tai pagrindžiantys dokumentai (sąskaita faktūra ar darbų perdavimo–priėmimo aktas, apmokėjimą pagrindžiantys dokumentai ir nuoroda į sukurtą objektą).

10.5.2. Tinkamos finansuoti išlaidos – nematerialus turtas (interneto svetainė, elektroninė parduotuvė), jam reikalingi atlikti programavimo darbai.

10.6. Verslo pradžios ir / ar plėtros projektų dalinis kompensavimas

10.6.1. Tinkamos išlaidos: naujos / dėvėtos įrangos įsigijimas, mažosios architektūros, patalpų pritaikymas ūkinei komercinei veiklai bei kitos tiesiogiai su projekto įgyvendinimu susijusios, būtinos išlaidos, kurių vieneto (komplekto) kaina ne mažesnė nei 1000,00 Eur be PVM ir kurie tiesiogiai susiję su pareiškėjo prašyme nurodyta pagrindine veikla.

10.6.2. Kompensuojama iki 60 proc., ne mažiau kaip 1000,00 Eur ir ne daugiau kaip 5000 Eur.

17.     Panaikinti 11.2 papunktį;

18.     Pakeisti 11.3 papunkčio numeraciją ir išdėstyti jį taip:

11.2 SVV subjektas, kurio registracijos vieta nėra  Anykščių rajono savivaldybės teritorija, bet yra laimėjęs valstybės paramą pagal Vietinių užimtumo iniciatyvų (VUI) programą ir kuriantis darbo vietas Anykščių rajono savivaldybės teritorijoje, o jo veiklos vykdymo vieta yra Anykščių rajono savivaldybės teritorija.“

19.     Pakeisti 13 punktą ir išdėstyti jį taip:

13. Bendra suteikta parama vienam smulkiojo ir vidutinio verslo subjektui per paskutinius 3 (tris) metus negali viršyti 8 000,00 Eur.“

20.     Pakeisti 14.11 papunktį ir išdėstyti jį taip:

14.11 netinkamoms kompensuoti išlaidoms: azartinių žaidimų įranga, M1 klasės automobiliai, mobilieji telefonai, kompiuteriai ir / ar kompiuterinė įranga, tiesiogiai nesusijusi su darbo funkcijomis;“

21.     Pakeisti 17 punktą ir išdėstyti jį taip:

17. Paraiška gali būti teikiama dviem būdais:“

22.     Pakeisti 17.1 papunktį ir išdėstyti jį taip:

17.1 Pareiškėjas užpildytą paraiškos formą (Aprašo 1 priedas) ir 10 punkte pagal pasirinktą veiklą nurodytus dokumentus pateikia už Priemonės koordinavimą atsakingam Savivaldybės administracijos skyriaus, kurio funkcijos - užtikrinti Savivaldybės teikiamą paramą verslui bei smulkaus ir vidutinio verslo kūrimosi ir plėtros skatinimą, Priemonės koordinatoriui, vienu elektroniniu laišku skelbime nurodytu el. pašto adresu (paraiška ir visi kartu su paraiška privalomi pateikti dokumentai privalo būti pateikti viename PDF faile).

23.     Pakeisti 17.2 papunktį ir išdėstyti jį taip:

17.2 Pareiškėjas užpildytą paraiškos formą (Aprašo 1 priedas), kuri turi būti užpildyta kompiuteriu, lietuvių kalba, MS WORD formatu,  kartu su skenuotais pridedamais priedais teikiama naudojantis administracinių ir viešųjų elektroninių paslaugų portalu „Elektroniniai valdžios vartai“ www.epaslaugos.lt.“

24.     Pakeisti 18 punktą ir išdėstyti jį taip:

18. Paramos gavėjas, norintis gauti finansinę paramą, Savivaldybės administracijai vienu iš Aprašo 17 punkte nurodytu būdu pateikia užpildytą nustatytos formos paraišką (1 priedas) ir patirtas išlaidas pagrindžiančius dokumentus ar jų kopijas, t. y. visus juridinę galią turinčius dokumentus, patvirtinančius SVV subjekto patirtas ir apmokėtas išlaidas (pvz., sąskaitą faktūrą, atliktų darbų aktą, banko išrašų (ne mokėjimo nurodymų) kopijas, sutartį su paslaugų teikėju ir apmokėjimo pagal šią sutartį dokumentus (Užimtumo tarnybos sutarties dėl finansavimo skyrimo kopija). Dokumentų kopijos turi būti patvirtintos pareiškėjo parašu. Kiekvienai veiklai, kuriai prašoma paramos, pateikiama atskira patirtų išlaidų dokumentų suvestinė, nurodant patirtų išlaidų pavadinimą, ją atitinkančią sumą, sąskaitą, apmokėjimą, atliktų darbų aktą.“

25.     Pakeisti 19.2 papunktį ir išdėstyti jį taip:

19.2 paramos gavėjas, dirbantis pagal verslo liudijimą arba turintis individualios veiklos pažymą ir norintis gauti finansinę paramą, prie paraiškos pateikia verslo liudijimo ir laikotarpio, kuriam buvo išduotas, patvirtinančių dokumentų kopijas,  arba individualios veiklos pažymos kopiją.

Fiziniam asmeniui, vykdančiam veiklą pagal verslo liudijimą arba individualios veiklos vykdymo pažymą, parama dalinai gali būti skiriama tik tai veiklai vykdyti / veiklos plėtrai, kuri nurodyta verslo liudijime ar individualios veiklos vykdymo pažymoje.“

26. Pakeisti 23 punktą ir išdėstyti jį taip:

23. Gautos paraiškos ir jų priedai registruojami Savivaldybės Investicijų ir projektų valdymo skyriaus gaunamų dokumentų registre ir perduodamos Koordinatoriui. Jeigu paraiška gauta po darbo valandų, poilsio ar šventės dieną, jos gavimo diena laikoma po jos einanti darbo diena.“

27. Pakeisti 24. punktą ir išdėstyti jį taip:

24. Koordinatorius apie gautą SVV subjekto paraišką per 2 d. d. elektroniniu paštu informuoja Komisijos pirmininką ir, suderinęs su juo, bet ne rečiau nei kartą per mėnesį, pateikia gautas paraiškas su visais priedais Komisijos nariams vertinimui.“

28. Pakeisti 35.4 papunktį ir išdėstyti jį taip:

35.4 Savivaldybės administracijai pateikta paraiška su visais dokumentais turi būti išnagrinėta Komisijos posėdžiuose per 15 (penkiolika) darbo dienų nuo paraiškos įregistravimo dienos, jei visi reikiami dokumentai pateikti su paraiška ir sprendimui priimti pakanka pateiktos informacijos. Kai dėl objektyvių priežasčių per šį terminą sprendimas negali būti priimtas, Komisija šį terminą gali pratęsti ne ilgiau kaip 10 darbo dienų, pareiškėjui apie tokį termino pratęsimą per 5 darbo dienas nuo sprendimo pratęsti terminą priėmimo dienos pranešama raštu ir nurodomos pratęsimo priežastys.“

29. Pakeisti 35.5 papunktį ir išdėstyti jį taip:

35.5 kai pareiškėjas nepateikė visos reikalaujamos informacijos kartu su paraiška ir, Komisijos sprendimu, jam el. paštu arba raštu išsiųsta užklausa informacijos patikslinimui ir  (ar) papildomų dokumentų pateikimui, patikslinta paraiška su pateikta papildoma informacija ir pateiktais papildomais dokumentais turi būti išnagrinėta per 15 (penkiolika) darbo dienų nuo paskutinių dokumentų pateikimo registracijos datos;“

30. Pakeisti 39. punktą ir išdėstyti jį taip:

39. Direktorius, vadovaudamasis Komisijos protokolu, priima sprendimą dėl lėšų skyrimo ar neskyrimo. Sprendimas priimamas per 5 darbo dienas nuo Komisijos pasiūlymų pateikimo.“

31. Pakeisti 42. punktą ir išdėstyti jį taip:

42. Su Pareiškėjais, kuriems skirta parama, pasirašoma  Sutartis. Ji sudaryta, vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžeto sudarymo ir vykdymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. 543 „Dėl Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo įgyvendinimo“, 61 punktu.“

32. Pakeisti Aprašo 1 priedą ir išdėstyti jį nauja redakcija (pridedama).

Šis sprendimas skelbiamas Teisės aktų registre ir Savivaldybės interneto svetainėje www.anyksciai.lt.

 

 

 

Meras                                                                                                                               Kęstutis Tubis

 

Paramos teikimo smulkiojo ir vidutinio

verslo subjektams tvarkos aprašo

1 priedas

 

PARAIŠKA

SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO SUBJEKTAMS

PARAMAI GAUTI

_________________________

(data)

__________

(sudarymo vieta)

I. INFORMACIJA APIE PAREIŠKĖJĄ

Pareiškėjo pavadinimas

 

Juridinio asmens kodas / fizinio asmens gimimo data

 

Įmonės registracijos data

 

Registracijos vieta (adresas)

 

Veiklos vykdymo vieta (adresas)

 

Darbuotojų skaičius

 

Interneto svetainė

 

Banko pavadinimas

 

Sąskaitos numeris

 

PVM mokėtojo kodas

 

Organizacijos vadovas

(pareigos, vardas, pavardė, el. p., tel. Nr.)

 

Projekto vadovas

(vardas, pavardė, el. p., tel. Nr.)

 

 

 

 

Papildoma informacija apie pareiškėją

  labai maža įmonė (iki 10 darbuotojų)

 

 

  maža įmonė (iki 50 darbuotojų)

 

 

  vidutinė įmonė (virš 50 darbuotojų)

 

 

individuali veikla

 

 

  verslo liudijimas

 

 

kita (patikslinti)

 

 

Įmonės veiklos pradžia (metai, mėnuo)

 

 

 

Ekonominės veiklos rūšies kodas (EVRK)

 

 

 

Pagrindinė įmonės veikla

(gaminami produktai, teikiamos paslaugos)

 

 

 

SVV metinės pajamos, Eur

 

 

 

SVV balanse nurodyta turto vertė, Eur

 

 

 

Vidutinis metų sąrašinis darbuotojų skaičius, vnt.

Metų pradžioje

Teikiant paraišką

 

 

 

 

 

Informacija apie pareiškėjo ar artimo giminaičio susijusius verslo subjektus ir gautą paramą per paskutinius 2 (dvejus) metus:

Ar pareiškėjas arba jo artimas asmuo per paskutinius dvejus metus (einamuosius ir prieš tai ėjusius paskutinius vienerius metus) yra gavęs paramą pagal Aprašo 10.1–10.6 papunkčiuose nurodytas veiklas atitinkamai Aprašo 13 punkte nurodytoms sumoms;

NE       Jei į klausimą atsakėte „NE“, papildomos informacijos pateikti nereikia

TAIP Jei į klausimą atsakėte „TAIP“, turite nurodyti su gauta parama susijusią informaciją:

Eil.

Nr.

Fizinio asmens ar Įmonės pavadinimas

Projekto, kuriam skirta parama, pavadinimas, vykdymo metai, skirta metai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ, KURIAM PRAŠOMA PARAMOS

Projekto pavadinimas

 

Projekto įgyvendinimo vieta

 

Projekto trukmė (mėn.)

Nuo 202... m. ... mėn. iki 202... m.... mėn.

 

 

Trumpas projekto idėjos, eigos pagal įgyvendintas priemones aprašymas 

(Trumpai aprašykite, kokia pagrindinė jūsų įmonės veikla (gaminami produktai, teikiamos paslaugos), kokia idėja / problema paskatino jus imtis pokyčių veikloje, kokį sprendimą pasirinkote minėtai idėjai / problemai spręsti, kaip įgyvendinote, kokie pasiekti rezultatai, kiek darbo vietų sukurta, kokią įtaką šis projektas turės jūsų verslo, Anykščių rajono verslo plėtrai, kodėl kreipėtės paramos. Kaip, kokiomis priemonėmis ją viešinsite.)

 

 

 

 

III. INFORMACIJA APIE NAUJAI ĮSTEIGTAS DARBO VIETAS

Darbo sutarties Nr. ir data

Įdarbinto darbuotojo nuasmeninta darbo vieta / etatas

Pareigų pavadinimas

 

 

 

 

 

 

 

IV. INFORMACIJA APIE REMIAMAS VEIKLAS

 

Remiamos veiklos

Veikla, kuriai prašoma paramos

(Pažymėkite x)

Galimas maksimalus kompensavimo procentas

Viso patirta išlaidų, Eur

Prašoma paramos suma, Eur

Savos lėšos, Eur

1.Įmonės ar filialo įregistravimo ir su įmonės ar filialo steigimu susijusioms išlaidoms

 

Iki 100 proc.

 

 

 

2.Naujai įsteigtų darbo vietų įrengimo išlaidoms kompensuoti

 

Iki 80 proc.

 

 

 

3.Verslo kūrimui / plėtrai reikalingos dokumentacijos parengimo išlaidų kompensavimas: verslo plano, investicijų ar techninio projekto, paraiškos parengimo, žemėtvarkos planavimo dokumentų (žemės sklypo formavimo / ar prie esamo statinio ir kt.) ar techninių projektų parengimo išlaidų (toliau – Dokumentas) išlaidoms kompensuoti.

 

Iki 80 proc.

 

 

 

 

 

4. Rinkodaros, reklamos priemonių ir dalyvavimo skatinamuosiuose verslo renginiuose išlaidoms kompensuoti.

 

Iki 80 proc.

 

 

 

5. Interneto svetainės, elektroninės parduotuvės ir kitų elektroninių komercijos priemonių sukūrimo išlaidoms kompensuoti.

 

Iki 80 proc.

 

 

 

6. Verslo pradžios ir / ar plėtros projektų dalinis kompensavimas

 

Iki 60 proc.

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

VI. PRIDEDAMI DOKUMENTAI

Eil. Nr.

Dokumentų pavadinimas

Lapų skaičius

1.

Verslo liudijimo (ar kito dokumento, patvirtinančio teisę į veiklą) kopija

 

2.

Dokumentai, patvirtinantys paraiškos teikėjo turto priskyrimą ilgalaikiam materialiajam turtui

 

3.

Išlaidas ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijos

(sąskaitos-faktūros, banko išrašai, perdavimo – priėmimo aktai, Sutartys, kiti dokumentai) kopijos

4.

Patvirtinta nustatytos formos Smulkiojo ir vidutinio verslo subjekto statuso deklaracija

 

5.

Projekto įgyvendinimą įrodančių dokumentų kopijos (pvz.: suteiktas kvalifikacijos pažymėjimas, parodos ar misijos dalyvio pažymėjimas, nuotraukos, sutarties su Lietuvos užimtumo tarnyba kopija dėl paramos skyrimo pagal vietinių užimtumo iniciatyvų projektus, įdarbinto darbuotojo darbo sutarties kopija, informacija spaudoje ir kt.)

6.

Kiti dokumentai (išvardyti pridedant):

 

 

VII. PAREIŠKĖJO DEKLARACIJA

Aš, pretenduojantis (-i) gauti paramą pagal Paramos teikimo smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams tvarkos aprašą, pasirašydamas (-a) šioje paramos paraiškoje, patvirtinu, kad:

1.   Šioje paramos paraiškoje ir su ja pateikiamuose dokumentuose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga.

2.   Esu informuotas (-a), kad Savivaldybė tikrins pateiktus duomenis kituose valstybės registruose ir duomenų bazėse. Esu informuotas (-a), kad esu atsakingas (-a) už reikiamų dokumentų ir (arba) informacijos pateikimą Savivaldybei laiku.

3.   Prašoma parama yra mažiausia verslo projektui įgyvendinti reikalinga suma.

4.   Paraiškoje numatytos išlaidos tuo pačiu metu nefinansuojamos iš kitų vietos, nacionalinių ir ES programų.

5.   Nesu pažeidęs (-usi) jokios kitos sutarties dėl paramos skyrimo iš Europos Sąjungos arba Lietuvos Respublikos biudžeto ar savivaldybių biudžeto lėšų.

6.   Man nėra iškelta byla dėl bankroto.

7.   Aš, kaip fizinis asmuo, mano atstovaujama įmonė (pabraukti tinkamą) nėra likviduojama, jai nėra pradėta bankroto procedūra ir (ar) nėra vykdoma restruktūrizacija.

8.   Sutinku, kad Anykščių rajono savivaldybės SVV komisija turi teisę gauti papildomą informaciją ir dokumentus, jos nuomone, reikalingus tinkamam paraiškos išnagrinėjimui.

9.   Sutinku, kad informacija apie mano pateiktą paraišką, nurodant pareiškėjo pavadinimą, prašomos paramos formą ir skirtą paramos sumą būtų skelbiama Anykščių rajono savivaldybės interneto svetainėje www.anyksciai.lt.

10. Esu smulkaus ir vidutinio verslo subjektas taip, kaip tai apibrėžia Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymas.

11. Gavęs paramą išlaidų finansavimui iš kitų šaltinių, apie tai tuojau pat informuosiu Anykščių rajono savivaldybę.

12. Atitinku reikalavimus De minimis pagalbos gavėjams.

13. Įsipareigoju, gavęs (-usi) Savivaldybės sprendimą dėl paramos neskyrimo, paramos sumažinimo, reikalavimo grąžinti paramos lėšas ar jų dalį, per sprendime nustatytą terminą įvykdyti sprendime išvardytus reikalavimus ir (arba) grąžinti paramos lėšas į sprendime nurodytą sąskaitą, o apie reikalavimų įvykdymą raštu informuoti Savivaldybę. Esu informuotas (-a), kad per Savivaldybės sprendime nustatytą terminą negrąžinus paramos lėšų ar jų dalies, bus skaičiuojamos palūkanos. Palūkanos už pavėluotas grąžinti lėšas apskaičiuojamos Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

14. Žinau, kad Savivaldybė gali patikrinti pateiktus duomenis ir atlikti patikrą vietoje, gauti papildomos informacijos apie mano projektą ir su juo susijusią veiklą. Pateiktus duomenis kontrolės tikslams gali panaudoti ir kitos Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos institucijos.

15. Esu informuotas (-a), jei netinkamai vykdysiu projektą pagal šią paramos paraišką ar kitaip pažeisiu teisės aktų, reglamentuojančių paramos teikimą ir administravimą, reikalavimus, man gali būti taikomos teisės aktų nustatytos sankcijos.

16. Esu informuotas (-a), kad turiu teisę žinoti apie savo asmens duomenų tvarkymą, susipažinti su tvarkomais savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi, reikalauti ištaisyti, ištrinti savo asmens („teisė būti pamirštam“) duomenis, apriboti savo asmens duomenų tvarkymą, kai duomenys tvarkomi nesilaikant ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, taip pat nesutikti (teisiškai pagrindžiant), kad būtų tvarkomi mano asmens duomenys, įgyvendinti teisę į duomenų perkeliamumą.

17. Esu informuotas (-a), kad mano asmens duomenys bus saugomi iki paramos įgyvendinimo laikotarpio pabaigos, vėliau šie duomenys bus archyvuojami ir perduodami valstybės archyvams.

18. Esu informuotas (-a), kad visi su man skirta parama susiję dokumentai turi būti saugomi mažiausiai 3 metus nuo paramos patvirtinimo datos.

19. Su finansinės paramos gavimo sąlygomis, teikimo tvarka ir iš to atsirandančiais įsipareigojimais esu susipažinęs (-usi) ir su sąlygomis sutinku.

 

Projekto vadovas ___________ ___________________ __________________

(parašas)                    (vardas ir pavardė)                        (data)

A.  V.

(Kai pareiga turėti antspaudą nustatyta juridinio asmens steigimo dokumentuose arba įstatymuose)

 

Finansininkas                     ____________ __________________ __________________

(parašas) (vardas ir pavardė)                                            (data)