LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRO 2006 M. BIRŽELIO 1 D. ĮSAKYMO NR. D1-275 „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTERIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2016 m. spalio 14 d. Nr. D1-687
Vilnius
1. P a k e i č i u Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2006 m. birželio 1 d. įsakymą Nr. D1-275 „Dėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“ ir jį išdėstau nauja redakcija (Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos darbo reglamentas nauja redakcija nedėstomas):
„LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTERIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. rugsėjo 22 d. nutarimu Nr. 1138 „Dėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos nuostatų patvirtinimo“, 19 punkto antrąja pastraipa ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. rugpjūčio 12 d. nutarimu Nr. 1002 „Dėl Pavyzdinio ministerijų darbo reglamento patvirtinimo“,
2. P a k e i č i u nurodytuoju įsakymu patvirtintą Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos darbo reglamentą:
2.2. pakeičiu 3 punktą ir jį išdėstau taip:
2.3. pakeičiu II skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
2.4. pakeičiu 8 punktą ir jį išdėstau taip:
2.5. pakeičiu 12 punktą ir jį išdėstau taip:
„12. Ministras priima ir pasirašo įsakymus. Prireikus ministras gali priimti bendrus įsakymus kartu su kitais ministrais. Ministro įsakymai įforminami ministro blanke. Ministro įsakymai turi atitikti Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymą, Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijas, patvirtintas Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2013 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 1R-298 „Dėl Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijų patvirtinimo“ (toliau - Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijos), Dokumentų rengimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117„Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“(toliau – Dokumentų rengimo taisyklės), Reglamentą ir kitų teisės aktų reikalavimus.“;
2.6. pakeičiu 13.3 papunktį ir jį išdėstau taip:
„13.3. Lietuvos Respublikos aplinkos ministro politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojų, įstaigų prie Ministerijos ir Ministerijos reguliavimo sričiai priskirtų įstaigų vadovų, Ministerijos kanclerio, Centralizuoto vidaus audito skyriaus vedėjo, Ministerijos departamentų direktorių ir jų pavaduotojų, skyrių vedėjų, specialiųjų atašė, kitų Ministerijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų (jei atskiru įsakymu nepaveda šių funkcijų vykdyti Ministerijos kancleriui) priėmimo į pareigas ir atleidimo iš pareigų, atostogų suteikimo, pašalpų ir tarnybinių ar drausminių nuobaudų skyrimo, skatinimo;“;
2.7. pakeičiu 13.4 papunktį ir jį išdėstau taip:
„13.4. Ministerijos administracijos padalinių nuostatų, valstybės tarnautojų ir darbuotojų pareigybių aprašymų patvirtinimo, Lietuvos Respublikos Vyriausybės pavedimu - įstaigų prie Ministerijos nuostatų ir jų administracijų struktūrų patvirtinimo; kitų Ministerijos reguliavimo sričiai priskirtų įstaigų, kurių savininko teises ir pareigas (išskyrus sprendimų dėl šių įstaigų reorganizavimo ir likvidavimo priėmimą) įgyvendina Ministerija, nuostatų patvirtinimo;“;
2.8. pakeičiu 13.7 papunktį ir jį išdėstau taip:
2.9. pakeičiu 14.6 papunktį ir jį išdėstau taip:
„14.6. Teisės ir personalo departamento Teisėkūros skyriaus (toliau-Teisėkūros skyrius) vedėjas ir Teisėkūros skyriaus specialistas (pagal kuravimo sritį). Teisėkūros skyriaus vedėjas taip pat sprendžia klausimą dėl įsakymo paskelbimo Teisės aktų registre ar Ministerijos interneto svetainėje, ir rašo atitinkamą rezoliuciją;“;
2.11. pakeičiu 15 punktą ir jį išdėstau taip:
„15. Ministro įsakymo rengiamas tik vienas egzempliorius (originalas). Jeigu rengiamas kelių ministrų bendras įsakymas, jo originalo egzempliorių rengiama tiek, kiek ministrų pasirašo įsakymą. Prieš ministrui pasirašant, kiekvienas egzempliorius vizuojamas Reglamento 14 punkte nustatyta tvarka.
Kartu su ministrui pasirašyti teikiamu įsakymo projektu parengiamas aiškinamasis raštas. Jame nurodoma parengto teisės akto projekto tikslas ir uždaviniai, esamas teisinis reguliavimas ir numatomo teisinio reguliavimo nuostatos, teisės akto projekto derinimo metu gautos specialistų išvados, pastabos ir pasiūlymai. Jei teisės akto projektas vizuotas su pastaba, nurodomi motyvai, kodėl neatsižvelgta. Aiškinamąjį raštą vizuoja rengėjas, rengėjo tiesioginis vadovas ir pasirašo Ministerijos savarankiško administracijos padalinio, įstaigos prie Ministerijos ar Ministerijos reguliavimo sričiai priskirtos įstaigos vadovas.
Rengiant ministro įsakymo pakeitimo projektą, kartu parengiamas ir šio įsakymo pakeitimo projekto lyginamasis variantas. Ministro įsakymo pakeitimo projekto lyginamasis variantas rengiamas, laikantis Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijų 113 punkte nustatytų reikalavimų. Įsakymo projekto lyginamasis variantas nerengiamas Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijų 114 punkte numatytais atvejais. Įsakymo pakeitimo projekto lyginamąjį variantą vizuoja rengėjas, rengėjo tiesioginis vadovas ir Ministerijos savarankiško administracijos padalinio, įstaigos prie Ministerijos ar Ministerijos reguliavimo sričiai priskirtos įstaigos vadovas.
Jeigu rengiamas norminio pobūdžio ministro įsakymo projektas, kartu teikiama numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo pažyma, parengta vadovaujantis Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 276 „Dėl Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo metodikos patvirtinimo“. Minėtą pažymą turi vizuoti rengėjas, rengėjo tiesioginis vadovas ir pasirašyti Ministerijos savarankiško administracijos padalinio, įstaigos prie Ministerijos ar Ministerijos reguliavimo sričiai priskirtos įstaigos vadovas.
Jeigu rengiamas ministro įsakymo projektas, dėl kurio turi būti atliktas poveikio ūkio subjektų administracinei naštai vertinimas, kartu teikiama Administracinės naštos ūkio subjektams apskaičiavimo ataskaita, parengta vadovaujantis Administracinės naštos ūkio subjektams nustatymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. sausio 11d. nutarimu Nr. 4 „Dėl Administracinės naštos ūkio subjektams nustatymo metodikos patvirtinimo“.
Rengiant ministro įsakymo projektą, kuriam pagal Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 8 straipsnio 1 dalį privalo būti atliktas antikorupcinis vertinimas, kartu teikiama ministro įsakymo projekto antikorupcinio vertinimo pažyma, parengta vadovaujantis Teisės aktų projektų antikorupcinio vertinimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. kovo 12 d. nutarimu Nr. 243 „Dėl Teisės aktų projektų antikorupcinio vertinimo taisyklių patvirtinimo“.
Jeigu rengiamas ministro įsakymo projektas, perkeliantis ir (ar) įgyvendinantis Europos Sąjungos direktyvų ar kitų Europos Sąjungos teisės aktų nuostatas, kartu teikiama atitikties lentelė, parengta vadovaujantis Europos Sąjungos reikalų koordinavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. sausio 9 d. nutarimu Nr. 21 „Dėl Europos Sąjungos reikalų koordinavimo“, 7 priedu. Minėtą lentelę turi vizuoti rengėjas, rengėjo tiesioginio vadovas ir Ministerijos savarankiško administracijos padalinio vadovas, įstaigos prie Ministerijos ar Ministerijos reguliavimo sričiai priskirtos įstaigos vadovas ir minėtos įstaigos teisininkas, jei kiti teisės aktai nenustato kitaip.
Taip pat kartu su įsakymo projektu teikiami ir kiti įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyti įsakymui privalomi dokumentai.“;
2.12. pakeičiu 19 punktą ir jį išdėstau taip:
„19. Ministro įsakymai registruojami, skelbiami ir įsigalioja Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo, Teisės aktų pateikimo, registravimo ir paskelbimo Teisės aktų registre tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Seimo kanclerio 2013 m. gruodžio 5 d. įsakymu Nr. 400-ĮVK-369 „Dėl Teisės aktų pateikimo, registravimo ir paskelbimo Teisės aktų registre tvarkos aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka.“;
2.13. pakeičiu 20 punktą ir jį išdėstau taip:
2.14. pakeičiu 21 punktą ir jį išdėstau taip:
„21. Ministerija turi savo administraciją. Ministerijos administracijai, išskyrus Ministerijos administracijos padalinius ir pareigybes, nepriskirtas Ministerijos administracijos padaliniams, kurie yra tiesiogiai pavaldūs ministrui, vadovauja Ministerijos kancleris. Jeigu Ministerijos kanclerio laikinai nėra, visas arba dalį jo funkcijų ministras paveda atlikti vienam iš Ministerijos administracijos padalinių vadovui.“;
2.15. pakeičiu 22 punktą ir jį išdėstau taip:
„22. Ministerijos kancleris, o kai jo laikinai nėra, - ministro paskirtas Ministerijos administracijos padalinio vadovas pagal kompetenciją priima potvarkius dėl:
22.1. Ministerijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų (kai pavestas šių funkcijų vykdymas ministro įsakymu), išskyrus ministro politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojų, įstaigų prie Ministerijos ir Ministerijos reguliavimo sričiai priskirtų įstaigų vadovų, Ministerijos kanclerio, Centralizuoto vidaus audito skyriaus vedėjo, specialiųjų atašė, priėmimo į pareigas ir atleidimo iš pareigų, atostogų suteikimo, nuobaudų skyrimo;
22.2. Ministerijos valstybės tarnautojų (išskyrus nurodytus 13.7 papunktyje), darbuotojų komandiruočių (stažuočių) Lietuvoje ir užsienyje;
22.3. priedų skyrimo (už tarnybos Lietuvos valstybei stažą, kvalifikacinių klasių suteikimą), vienkartinių piniginių išmokų (už labai gerą ar gerą darbą kalendoriniais metais; už vienkartines ypatingos svarbos užduotis; jubiliejinių sukakčių progomis; išeinant į pensiją), priemokų už įprastą darbo krūvį viršijančią veiklą ar papildomų užduočių atlikimą ir kitais Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme ir kituose teisės aktuose nurodytais atvejais valstybės tarnautojams (išskyrus nurodytiems 13.7 papunktyje) ir darbuotojams;
22.4. ministrui pavedus pašalpos skyrimo ligos, šeimos narių ligos ar mirties, stichinės nelaimės ar turto netekimo atvejais valstybės tarnautojams (išskyrus nurodytiems 13.7 papunktyje) ir darbuotojams;
2.16. pakeičiu 23 punktą ir jį išdėstau taip:
„23. Ministerijos administraciją sudaro departamentai, skyriai ir poskyriai (toliau–Ministerijos administracijos padaliniai). Departamentams vadovauja direktoriai, skyriams ir poskyriams–vedėjai. Departamentų direktoriai ir skyrių vedėjai gali turėti pavaduotojus (departamentų direktoriai, skyrių ir poskyrių vedėjai, jų pavaduotojai toliau Reglamente vadinami Ministerijos administracijos padalinių vadovais).“;
2.17. pakeičiu 25 punktą ir jį išdėstau taip:
„25. Ministerijos administracijos padaliniai darbą organizuoja, vadovaudamiesi ministro patvirtintais jų nuostatais, Ministerijos administracijos padalinių vadovai, ministro politinio (asmeninio) pasitikėjimo ir kiti valstybės tarnautojai - pareigybių aprašymais, parengtais ir patvirtintais pagal Valstybės tarnautojų pareigybių aprašymo ir vertinimo metodiką, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. gegužės 20 d. nutarimu Nr. 685 „Dėl Valstybės tarnautojų pareigybių aprašymo ir vertinimo metodikos patvirtinimo“, darbuotojai - pareigybių aprašymais. Ministerijos administracijos padalinių vadovai atsako už jų vadovaujamų padalinių nuostatų parengimą, taip pat paskelbimą ir atnaujinimą Ministerijos interneto tinklalapyje.“;
2.18. pakeičiu 26 punktą ir jį išdėstau taip:
2.19. pakeičiu 37 punktą ir jį išdėstau taip:
2.20. pakeičiu 44 punktą ir jį išdėstau taip:
„44. Prieš ministrui pasirašant 42 punkte nurodytus dokumentus, antruosius egzempliorius vizuoja dokumento rengėjas, jo tiesioginis vadovas, dokumentą rengusio Ministerijos administracijos padalinio ar įstaigos prie Ministerijos, Ministerijos reguliavimo sričiai priskirtos įstaigos vadovas, o, jei teikiamas teisės akto projektas, - ir tos įstaigos teisininkas, jeigu dokumentas susijęs su kito Ministerijos administracijos padalinio ar įstaigos prie Ministerijos, Ministerijos reguliavimo sričiai priskirtos įstaigos veikla, - šio Ministerijos administracijos padalinio ar įstaigos prie Ministerijos, Ministerijos reguliavimo sričiai priskirtos įstaigos vadovas, valstybės tarnautojas ar darbuotojas, atsakingas už kalbos taisyklingumą (išskyrus dokumentus, parengtus užsienio kalba), viceministras pagal ministro nustatytas veiklos sritis arba Ministerijos kancleris pagal ministro nustatytas administravimo sritis. Už visų pagal šį Reglamentą reikiamų vizų ant teisės akto projekto ar dokumento (rašto) surinkimą atsako tiesioginis teisės akto projekto ar dokumento (rašto) rengėjas.“;
2.21. pakeičiu 48 punktą ir jį išdėstau taip:
2.22. pakeičiu 49.1. papunktį ir jį išdėstau taip:
2.23. pakeičiu 50 punktą ir jį išdėstau taip:
„50. Prieš viceministrui ar Ministerijos kancleriui pasirašant (vizuojant) dokumentus, jų antruosius egzempliorius (kopijas) vizuoja tiesioginis dokumento rengėjas, jo tiesioginis vadovas, dokumentą rengusio Ministerijos administracijos padalinio vadovas, valstybės tarnautojas ar darbuotojas, atsakingas už kalbos taisyklingumą (išskyrus dokumentus parengtus užsienio kalba), suinteresuotų padalinių vadovai ar (ir) įstaigos prie Ministerijos ar Ministerijos reguliavimo sričiai priskirtos įstaigos vadovas, o, jei teikiamas teisės akto projektas, - ir tos įstaigos teisininkas. Perdavimo aktus vizuoja atliktus darbus, paslaugas, prekes, daiktus tiesiogiai priimantis (perduodantis) valstybės tarnautojas ar darbuotojas, prieš tai patikrinęs perduodamų darbų, prekių paslaugų, daiktų kokybę ir atitiktį sutartyje nustatytiems reikalavimams. Už visų pagal šį Reglamentą reikiamų vizų ant teisės akto projekto ar dokumento (rašto) surinkimą atsako tiesioginis teisės akto projekto ar dokumento (rašto) rengėjas.“;
2.24. Papildau 511 punktu:
„511. Ministerijos parengto teisės akto (išskyrus įsakymo) projekto, projekto priedų, projekto lyginamojo varianto, rašto, kuriuo teisės akto projektas teikiamas išvadoms gauti, teikimo, kuriuo Vyriausybei teikiamas teisės akto projektas, aiškinamojo rašto, atitikties lentelės, numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo pažymos, derinimo pažymos antrieji egzemplioriai turi būti vizuoti atitinkamai pagal Reglamento 44 ir 50 punktus ir Teisėkūros skyriaus vedėjo ir Teisės ir personalo departamento direktoriaus.“;
2.25. papildau 541 punktu:
„541. Kai dokumentą reikia išversti iš užsienio kalbos arba į užsienio kalbą, vertimą užsakantis valstybės tarnautojas ar darbuotojas parengia prašymą Ministerijos kancleriui, kurį vizuoja jo tiesioginis vadovas, Ministerijos administracijos padalinio vadovas, Finansų skyriaus vedėjas, Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjas ir Ekonomikos ir tarptautinių ryšių departamento Europos Sąjungos ir tarptautinių ryšių skyriaus vedėjas. Prie prašymo pridedamas pageidaujamas išversti dokumentas. Ministerijos kancleriui pritarus (rezoliucija prašyme), vertimą užsakantis valstybės tarnautojas ar darbuotojas organizuoja vertimo darbus.“;
2.26. pakeičiu III skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
2.27. pakeičiu 69 punktą ir jį išdėstau taip:
„69. Pavedimus duoti turi teisę:
69.1. ministras - viceministrams, Ministerijos kancleriui, Ministerijos administracijos padalinių, įstaigų prie Ministerijos ar Ministerijos reguliavimo sričiai priskirtų įstaigų vadovams, kitiems Ministerijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams;
69.2. viceministrai - Ministerijos administracijos padalinių, įstaigų prie Ministerijos ar Ministerijos reguliavimo sričiai priskirtų įstaigų vadovams, kitiems Ministerijos valstybės tarnautojams, išskyrus Ministerijos kanclerį, Centralizuoto vidaus audito skyriaus vedėją, ir darbuotojams;
69.3. Ministerijos kancleris - Ministerijos administracijos padalinių, įstaigų prie Ministerijos ar Ministerijos reguliavimo sričiai priskirtų įstaigų vadovams, kitiems Ministerijos valstybės tarnautojams, išskyrus ministro politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojus, Centralizuoto vidaus audito skyriaus vedėją, ir darbuotojams.“;
2.28. pakeičiu 79 punktą ir jį išdėstau taip:
„79. Ministro pavedimų, suformuluotų Ministerijos vadovybės protokoluose, vykdymo apskaitą tvarko, jų vykdymo duomenis apibendrina ir pateikia ministrui ministro padėjėjas. Informaciją apie Lietuvos Respublikos Vyriausybės kontroliuojamų pavedimų vykdymą renka ir apibendrinęs kiekvienos savaitės antradienį viceministrams ir Ministerijos kancleriui pateikia Ministerijos kanclerio padėjėjas.“;
2.29. pakeičiu IV skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
2.30. pakeičiu 89 punktą ir jį išdėstau taip:
„89. Ministerijos rengiami teisės aktų projektai turi atitikti Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymą, Teisės aktų rengimo rekomendacijas ir Dokumentų rengimo taisykles. Teisės aktų projektuose vartojami terminai, vadovaujantis Lietuvos Respublikos terminų banko įstatymu, Lietuvos Respublikos terminų banko metodika, patvirtinta Valstybinės lietuvių kalbos komisijos 2004 m. vasario 2 d. nutarimu Nr. N-1(90) „Dėl Lietuvos Respublikos terminų banko metodikos patvirtinimo“, ir Aplinkos ministerijai priskirtų sričių terminų inventorizavimo ir terminų straipsnių pateikimo Valstybinei lietuvių kalbos komisijai tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2004 m. lapkričio 11 d. įsakymu Nr. D1-582 „Dėl Aplinkos ministerijai priskirtų sričių terminų inventorizavimo ir terminų straipsnių teikimo Valstybinei lietuvių kalbos komisijai tvarkos aprašu patvirtinimo ir Terminijos komisijos sudarymo“, turi būti teikiami ir svarstomi Ministerijos terminijos komisijoje ir derinami su Valstybine lietuvių kalbos komisija.“;
2.31. pakeičiu 90 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:
„90. Teisės akto projekto rengėjas kartu su teisės akto projektu parengia ir kitus dokumentus, nurodytus Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamente, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1994 m. rugpjūčio 11 d. nutarimu Nr. 728 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamento patvirtinimo“ (toliau - Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamentas).“;
2.32. pakeičiu 91 punkto ketvirtąją pastraipą ir ją išdėstau taip:
2.33. papildyti 921 punktu:
„921. Teisės aktų projektų, perkeliančių ir (ar) įgyvendinančių direktyvas ir kitus Europos Sąjungos teisės aktus, atitikties lentelės elektroniniu paštu pateikiamos Ekonomikos ir tarptautinių ryšių departamento Europos Sąjungos ir tarptautinių ryšių skyriui:
921.1. kai rengiamas ministro įsakymo projektas, - ne vėliau kaip ministro įsakymo projekto išsiuntimo išvadoms gauti ir pateikimo ministrui pasirašyti dieną;
2.34. papildyti 922 punktu:
„922. Ekonomikos ir tarptautinių ryšių departamento Europos Sąjungos ir tarptautinių ryšių skyrius atitikties lenteles į Lietuvos narystės Europos Sąjungoje informacinę sistemą (LINESIS) įveda Europos Sąjungos reikalų koordinavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. sausio 9 d. nutarimu Nr. 21 „Dėl Europos Sąjungos reikalų koordinavimo“, nustatyta tvarka ir terminais.“;
2.35. pakeičiu 94 punktą ir jį išdėstau taip:
„94. Ministerija Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamento nustatyta tvarka teikia išvadas dėl jai pateiktų derinti kitų valstybės institucijų ar įstaigų parengtų teisės aktų projektų (išskyrus nurodytus šio punkto antrojoje ir trečiojoje pastraipose) ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo jų gavimo Ministerijoje dienos, o kai pateikiami didelės apimties teisės aktų projektai ar sudėtingi įstatymų projektai, - ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo jų gavimo Ministerijoje dienos.
Dėl Vyriausybės nutarimų projektų, kuriuose teikiamos Vyriausybės išvados dėl Seime svarstomų teisės aktų projektų, Ministerija savo išvadas privalo pateikti per 7 darbo dienas.
Dėl mobilizacijos, karo ar nepaprastosios padėties metu teikiamų teisės aktų projektų, būtinų valstybės karinės gynybos ir kitoms gyvybiškai svarbioms valstybės funkcijoms užtikrinti, Ministerija savo išvadas privalo pateikti nedelsdama, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas. Jeigu šioje pastraipoje nurodyti teisės aktų projektai išvadoms gauti buvo pateikti iki mobilizacijos paskelbimo, karo ar nepaprastosios padėties įvedimo ir nėra pasibaigęs šio punkto pirmojoje pastraipoje nurodytas terminas, Ministerija savo išvadas privalo pateikti nedelsdama, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo mobilizacijos paskelbimo, karo ar nepaprastosios padėties įvedimo.
Jeigu Ministerija nustatytu laiku nepateikia išvadų, laikoma, kad teisės akto projektui pritarta.“;
2.36. pakeičiu 95 punktą ir jį išdėstau taip:
2.37. papildau IV skyrių poskyriu, einančiu po 99 punkto:
2.38. pakeičiu 100 punktą ir jį išdėstau taip:
„100. Įstatymų ir kitų norminių teisės aktų projektai skelbiami Teisės aktų informacinėje sistemoje Teisės aktų informacinės sistemos naudojimo teisėkūrai tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2013 m. gruodžio 27 d. įsakymu Nr. 1R-312 „Dėl Teisės aktų informacinės sistemos naudojimo teisėkūrai tvarkos aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka. Už minėtų projektų paskelbimą atsakingi rengėjai. Ministerijos parengti įstatymų ir kitų norminių teisės aktų projektai, skelbiant juos Teisės aktų informacinėje sistemoje per nuorodas taip pat skelbiami ir Ministerijos interneto svetainėje Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. balandžio 18 d. nutarimu Nr. 480 „Dėl Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms aprašo patvirtinimo", nustatyta tvarka.“;
2.39. pakeičiu 101 punktą ir jį išdėstau taip:
„101. Teisės aktų informacinėje sistemoje skelbiami norminiai įsakymų projektai turi būti suderinti ir pavizuoti Reglamento 14 punkte nustatyta tvarka. Į Teisės aktų informacinę sistemą talpinamus norminius įsakymų projektus turi pavizuoti viceministras pagal ministro nustatytas veiklos sritis ar Ministerijos kancleris pagal ministro nustatytas administravimo sritis ir Teisės ir personalo departamento direktorius. Teisės aktų informacinėje sistemoje kartu su norminiu įsakymo projektu skelbiami Reglamento 15 punkte nurodyti dokumentai ir kiti įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyti privalomi dokumentai.“;
2.40. pakeičiu 102 punktą ir jį išdėstau taip:
„102. Tarptautinės sutartys rengiamos ir sudaromos vadovaujantis Lietuvos Respublikos tarptautinių sutarčių įstatymu ir Lietuvos Respublikos tarptautinių sutarčių rengimo ir sudarymo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. spalio 1 d. nutarimu Nr. 1179 „Dėl Lietuvos Respublikos tarptautinių sutarčių rengimo ir sudarymo taisyklių patvirtinimo“;
2.41. pakeičiu 109 punktą ir jį išdėstau taip:
„109. Sutarčių, sudaromų įgyvendinant Ministerijos ūkinę ir finansinę veiklą, taip pat susijusių su Europos Sąjungos fondų parama, projektus rengia suinteresuotas Ministerijos administracijos padalinys, išskyrus sutartis, kurias rengia Viešųjų pirkimų skyrius ir pirkimo organizatoriai pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą atliktas viešųjų pirkimų procedūras.“;
2.42. pakeičiu 110 punktą ir jį išdėstau taip:
„110. Sutarčių turinys ir forma turi atitikti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso sutartims nustatytus reikalavimus ir kitus reikalavimus, jei atskiroms sutartims taikomi specialūs reikalavimai, kuriuos nustato galiojantys teisės aktai. Sutartyse turi būti nurodytas už sutarties vykdymo kontrolę atsakingas asmuo.“;
2.43. pakeičiu 112 punktą ir jį išdėstau taip:
„112. Sutartis (įskaitant ir jų priedus) vizuoja:
112.7. Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjas, kai sutartis pasirašoma pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nuostatas atliktas viešųjų pirkimų procedūras (kiekvieną sutarties lapą);
2.44. papildau 1121 punktu:
„1121. Sutartis, sudaromas per VšĮ CPO LT elektroninį katalogą, vizuoja:
2.45. pakeičiu V skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
2.46. pakeičiu 115 punktą ir jį išdėstau taip:
2.47. pakeičiu 118 punktą ir jį išdėstau taip:
„118. Gauti dokumentai, įskaitant gautus per TAIS, Lietuvos teismų informacinės sistemos Viešųjų elektroninių paslaugų posistemį ir LINESIS teismų posistemį jų gavimo dieną užregistruojami Ministerijos informacijos kompiuterinėje sistemoje. Dokumento pirmajame lape dedamas registracijos spaudas, kuriame įrašoma registracijos data ir numeris.
Parengti dokumentai jų pasirašymo ar tvirtinimo dieną registruojami Ministerijos informacijos kompiuterinėje sistemoje. Dokumentų tvarkymo skyrius talpina užregistruotus Ministerijos informacijos kompiuterinėje sistemoje procesinius dokumentus, teikiamus teismams Lietuvos teismų informacinės sistemos Viešųjų elektroninių paslaugų posistemyje ir dokumentus LINESIS teismų posistemyje.
Ministerijos informacijos kompiuterinėje sistemoje neregistruojami informaciniai pranešimai apie posėdžius (išskyrus teismo šaukimus ir pranešimus, Lietuvos Respublikos Seimo komitetų posėdžių darbotvarkes) ir pasitarimus, reklaminiai lankstinukai, kito pobūdžio reklaminė informacija, konferencijų programos, periodiniai leidiniai, sveikinimo ir asmeninio pobūdžio laiškai, kvietimai ir kita korespondencija, nesusijusi su atsakomybe ir rizika, kylančia dėl dokumentų neįtraukimo į dokumentų apskaitos sistemą.“;
2.48. pakeičiu 123 punktą ir jį išdėstau taip:
„123. Dokumentų tvarkymo skyrius, atsižvelgdamas į rezoliucijas tą pačią darbo dieną originalą atiduoda pirmajam rezoliucijoje nurodytam asmeniui. Kopijas Dokumentų tvarkymo skyrius daro Ministerijos vadovybei ir rezoliucijoje nurodytoms įstaigoms prie Ministerijos, Ministerijos reguliavimo sričiai priskirtoms įstaigoms, valstybės įmonėms, kuriose savininko teises ir pareigas įgyvendina Ministerija ir uždarosioms akcinėms bendrovėms, kuriose valstybė yra vienintelė akcininkė ir Ministerija jų akcijas valdo patikėjimo teise.“;
2.49. pakeičiu 126 punktą ir jį išdėstau taip:
„126. Dokumentai, susiję su valstybės ir tarnybos paslaptį sudarančia informacija, rengiami, įforminami, registruojami, siunčiami, saugojami, jų apskaita tvarkoma ir jie naikinami Lietuvos Respublikos valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymo, Įslaptintos informacijos administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. gruodžio 5 d. nutarimu Nr. 1307 „Dėl Įslaptintos informacijos administravimo taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka.“;
2.50. pakeičiu VI skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
2.51. pakeičiu VII skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
2.52. pakeičiu 139 punktą ir jį išdėstau taip:
2.53. pakeičiu VIII skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
2.54. pakeičiu 140 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:
„140. Asmenų prašymai nagrinėjami vadovaujantis Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių ir prašymo, skundo ar kito kreipimosi priėmimo faktą patvirtinančio dokumento formos patvirtinimo“. Asmenų skundai ir pranešimai nagrinėjami Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme nustatyta tvarka.“;
2.55. pakeičiu 146 punktą ir jį išdėstau taip:
„146. Ministerijos administracijos padalinių valstybės tarnautojai ir darbuotojai asmenis Ministerijoje priima ir aptarnauja Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2008 m. spalio 29 d. įsakymo Nr. D1-577 "Dėl asmenų aptarnavimo Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijoje, taikant "vieno langelio" principą" nustatyta tvarka.“;
2.58. pakeičiu 148 punktą ir jį išdėstau taip:
„148. Ministro politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojų, Ministerijos kanclerio, kitų Ministerijos administracijos padalinių valstybės tarnautojų ir darbuotojų, įstaigų prie Ministerijos ir Ministerijos reguliavimo sričiai priskirtų įstaigų vadovų išvykimas į tarnybines komandiruotes Lietuvos Respublikos teritorijoje ir į užsienį organizuojamas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 29 d. nutarimo Nr. 526 „Dėl Tarnybinių komandiruočių išlaidų apmokėjimo biudžetinėse įstaigose taisyklių patvirtinimo" nustatyta tvarka ir aplinkos ministro nustatyta tvarka (tvarkomis).“;
2.61. pakeičiu 156 punktą ir jį išdėstau taip:
„156. Kasmetinės, nemokamos atostogos, atostogos kvalifikacijai tobulinti, atostogos dėl valstybės tarnautojo perkėlimo į kitas pareigas Ministerijos valstybės tarnautojams suteikiamos Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo nustatyta tvarka. Kitos tikslinės atostogos Ministerijos valstybės tarnautojams suteikiamos Lietuvos Respublikos darbo kodekso nustatyta tvarka.“;
2.62. pakeičiu 159 punktą ir jį išdėstau taip:
„159. Ministro politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojų, Ministerijos kanclerio, Ministerijos administracijos padalinių, tiesiogiai pavaldžių ministrui, vadovų, įstaigų prie Ministerijos ir Ministerijos reguliavimo sričiai priskirtų įstaigų, valstybės įmonių, kuriose savininko teises ir pareigas įgyvendina Ministerija, uždarųjų akcinių bendrovių, kuriose valstybė yra vienintelė akcininkė ir Ministerija jų akcijas valdo patikėjimo teise, vadovų, specialiojo atašė atostogų suteikimo grafiką (eilę) nustato ministras.“;
2.63. pakeičiu 160 punktą ir jį išdėstau taip:
2.64. pakeičiu 162 punktą ir jį išdėstau taip:
„162. Ministerijos kanclerio, viceministrų, padalinių vadovų, įstaigų prie Ministerijos ar Ministerijos reguliavimo sričiai priskirtų įstaigų, valstybės įmonių, kuriose savininko teises ir pareigas įgyvendina Ministerija, uždarųjų akcinių bendrovių, kuriose valstybė yra vienintelė akcininkė ir Ministerija jų akcijas valdo patikėjimo teise, vadovų atostogų metu jų funkcijas vykdantys asmenys nurodomi atskiru Ministro įsakymu.“;
2.65. pakeičiu XI skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
2.66. pakeičiu XII skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
2.67. pakeičiu XIII skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
2.68. pakeičiu 170.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
„170.1. keičiantis viceministrams, Ministerijos kancleriui, įstaigų prie Ministerijos ir Ministerijos reguliavimo sričiai priskirtų įstaigų vadovams, kitiems ministro politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojams, Centralizuoto vidaus audito skyriaus vadovui, specialiajam atašė, – ministras;“;
2.69. pakeičiu 171 punktą ir jį išdėstau taip:
„171. Keičiantis viceministrui, Ministerijos kancleriui, padalinio vadovui, reikalai perduodami paskirtam naujam viceministrui, Ministerijos kancleriui, padalinio vadovui. Jeigu nėra paskirto naujo viceministro, Ministerijos kanclerio, padalinio vadovo, viceministro reikalai ministro pavedimu perduodami kitam viceministrui, Ministerijos kanclerio reikalai – ministro pavedimu vienam iš Ministerijos administracijos padalinių vadovų, padalinio vadovo – aukštesniam pagal pavaldumą Ministerijos valstybės tarnautojui, o Centralizuoto vidaus audito skyriaus vadovo reikalai – ministro pavedimu kitam Ministerijos valstybės tarnautojui.“;
2.72. pakeičiu 177 punktą ir jį išdėstau taip:
2.73. pakeičiu XVI skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
2.74. pakeičiu XVII skyrių ir jį išdėstau taip:
„XVII SKYRIUS
TARNYBINIO TRANSPORTO NAUDOJIMAS
197. Tarnybinis transportas naudojamas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. lapkričio 17 d. nutarimo Nr. 1341 „Dėl tarnybinių lengvųjų automobilių biudžetinėse įstaigose", Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos tarnybinių lengvųjų automobilių naudojimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2009 m. rugpjūčio 28 d. įsakymu Nr. D1-494 „Dėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos tarnybinių lengvųjų automobilių naudojimo taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka.“.