VILNIAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL VILNIAUS R. EGLIŠKIŲ ŠV. JONO BOSKO VIDURINĖS MOKYKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2014 m. gegužės 30 d. Nr. T3-176
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 43 straipsnio 3, 4 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 4 straipsnio 3 dalies 1 punktu, 6 straipsniu, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. V-1164 patvirtintais Nuostatų, įstatų ar statutų įforminimo reikalavimais ir atsižvelgdama į Vilniaus rajono savivaldybės tarybos 2014 m. kovo 28 d. sprendimą Nr. T3-98 „Dėl Vilniaus rajono savivaldybės ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo grupių steigimo bendrojo ugdymo mokyklose“, Vilniaus rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Patvirtinti Vilniaus r. Egliškių šv. Jono Bosko vidurinės mokyklos nuostatų naują redakciją (pridedama).
2. Įgalioti Vilniaus r. Egliškių šv. Jono Bosko vidurinės mokyklos direktorių Zbignevą Čechą pasirašyti ir įregistruoti savo vadovaujamos švietimo įstaigos patvirtintus nuostatus Juridinių asmenų registre bei atlikti kitus su tuo susijusius veiksmus teisės aktų nustatyta tvarka.
3. Pripažinti netekusia galios nuo 1 punkte patvirtintų nuostatų įregistravimo dienos Juridinių asmenų registre Vilniaus rajono savivaldybės tarybos 2013 m. gegužės 31 d. sprendimo Nr. T3-179 „Dėl Vilniaus r. Egliškių šv. Jono Bosko vidurinės mokyklos nuostatų patvirtinimo“ 2 p. tą dalį, kuria patvirtinti Vilniaus r. Egliškių šv. Jono Bosko vidurinės mokyklos nuostatai.
4. Šį sprendimą teisės aktų nustatyta tvarka paskelbti Teisės aktų registre ir Savivaldybės tinklalapyje.
PATVIRTINTA
Vilniaus rajono savivaldybės tarybos
2014 m. gegužės 30 d.
sprendimu Nr. T3-176
VILNIAUS R. EGLIŠKIŲ ŠV. JONO BOSKO
VIDURINĖS MOKYKLOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vilniaus r. Egliškių šv. Jono Bosko vidurinės mokyklos nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Vilniaus r. Egliškių šv. Jono Bosko vidurinės mokyklos (toliau – Mokyklos) teisinę formą, priklausomybę, savininką, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją, buveinę, Mokyklos grupę, tipą, pagrindinę paskirtį, mokymo kalbą ir mokymo formas, veiklos teisinį pagrindą, sritį, rūšis, tikslą, uždavinius, funkcijas, mokymosi pasiekimus įteisinančių dokumentų išdavimą, Mokyklos teises, Mokyklos veiklos organizavimą ir valdymą, Mokyklos savivaldą, darbuotojų priėmimą į darbą, jų darbo apmokėjimo tvarką ir atestaciją, Mokyklos turtą, lėšas, jų naudojimo tvarką, finansinės veiklos kontrolę, reorganizavimo, likvidavimo ir pertvarkymo tvarką.
3. Trumpasis pavadinimas – Egliškių šv. Jono Bosko vidurinė mokykla. Mokykla įregistruota
Juridinių asmenų registre, kodas 191318362.
4. Mokyklos įsteigimo data: 1999 09 01 (1999 m. birželio 7 d. Vilniaus r. savivaldybės tarybos sprendimas Nr. 233). Vilniaus rajono savivaldybės tarybos 2006 m. birželio 9 d. sprendimu Nr. T3-170 Egliškių pagrindinė mokykla reorganizuota į Egliškių vidurinę mokyklą.
7. Mokyklos savininkas – Vilniaus rajono savivaldybė, kodas – 111104987, Rinktinės g. 50, LT – 09318, Vilnius. Savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Vilniaus rajono savivaldybės taryba:
14. Vykdomos švietimo programos – ikimokyklinio ugdymo, priešmokyklinio ugdymo, pradinio ugdymo, pagrindinio ugdymo ir vidurinio ugdymo programos. Išduodami mokymosi pasiekimus įteisinantys dokumentai: mokymosi pasiekimų pažymėjimai, pradinio ugdymo pasiekimų pažymėjimai, pradinio išsilavinimo pažymėjimai, pagrindinio ugdymo pasiekimų pažymėjimai, pagrindinio išsilavinimo pažymėjimai, vidurinio ugdymo pasiekimų pažymėjimai, brandos atestatai ir jų priedai.
15. Mokykla yra viešasis juridinis asmuo, turintis antspaudą su savivaldybės herbu ir savo pavadinimu, atributiką, uniformą, atsiskaitomąsias ir kitas sąskaitas Lietuvos Respublikos registruotose bankuose. Mokyklai suteiktas paramos gavėjo statusas.
16. Mokykla savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Jungtinių Tautų vaiko teisių konvencija, Lietuvos Respublikos švietimo bei kitais įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Švietimo ir mokslo ministro įsakymais, Vilniaus rajono savivaldybės tarybos sprendimais, Vilniaus rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, kitais teisės aktais ir šiais Nuostatais.
II. MOKYKLOS VEIKLOS SRITYS IR RŪŠYS, TIKSLAS, UŽDAVINIAI, FUNKCIJOS, MOKYMOSI PASIEKIMUS ĮTEISINANČIŲ DOKUMENTŲ IŠDAVIMAS
19. Kitos švietimo veiklos rūšys:
20. Kitos ne švietimo veiklos rūšys:
21. Mokyklos tikslas – plėtoti dvasines, intelektines ir fizines asmens galias, bendrąsias ir esmines dalykines kompetencijas, būtinas tolesniam mokymuisi, profesinei karjerai ir savarankiškam gyvenimui.
22. Mokyklos veiklos uždaviniai:
22.1. teikti vaikams kokybišką ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą, mokiniams kokybišką pradinį, pagrindinį ir vidurinį išsilavinimą;
22.2. formuoti ir įgyvendinti mokinių ugdymo turinį pagal Švietimo ir mokslo ministerijos patvirtintas bendrąsias arba individualias ugdymo programas, parenkant skirtingus mokymosi būdus ir tempus kiekvienam mokiniui arba mokinių grupei;
22.3. išugdyti kiekvieno mokinio(-ės) vertybines orientacijas, leidžiančias tapti doru, siekiančiu žinių, savarankišku, atsakingu, patriotiškai nusiteikusiu žmogumi, išlavinti dabartiniam gyvenimui svarbius jo komunikacinius gebėjimus, padėti įsisavinti žinias apie visuomenei būdingą informacinę kultūrą, užtikrinant gimtosios, valstybinės ir užsienio kalbų mokėjimą, informacinį raštingumą, taip pat šiuolaikinę socialinę kompetenciją ir gebėjimus savarankiškai kurti savo gyvenimą;
22.4. skatinti iniciatyvumą, savarankiškumą, nusiteikimą imtis atsakomybės, nuostatą ir gebėjimą mokytis visą gyvenimą, tobulėti, tėvų pageidavimu puoselėti tikėjimą Dievu;
22.6. sudaryti sąlygas mokiniui įgyti demokratijos tradicijas, įkūnijančias pilietinės bei politinės kultūros pagrindus;
22.7. sudaryti kiekvienam norinčiam mokiniui saviauklos, saviugdos ir saviraiškos poreikių tenkinimo metodiką ir jam vadovauti;
22.8. padėti nustatyti gebėjimus jam renkantis profesiją konkurencijos sąlygomis ir perteikti šiuolaikinės technologinės, ekonominės bei verslo kultūros pagrindus;
23. Mokykla atlieka šias funkcijas:
23.1. formuoja ugdymo turinį ir organizuoja mokyklos darbą pagal Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro patvirtintas Bendrąsias programas ir išsilavinimo standartus, bendrojo lavinimo mokyklų bendruosius arba nustatyta tvarka suderintus individualius ugdymo planus, užtikrina ugdymo planų įgyvendinimą;
23.4. sudaro formaliojo švietimo programas, papildančius bei mokinių saviraiškos poreikius, tenkinančius šių programų modulius;
23.7. laiduoja programos turinio lankstumą ir variantiškumą, programos turinio ir jo perteikimo būdų dermę, individualizuotų pagal mokinių poreikius bei gebėjimus programų ir valstybės nustatytų išsilavinimo standartų atitikimą;
23.8. teikia specialiąją pedagoginę ir specialiąją pagalbą specialiųjų poreikių mokiniams, organizuoja specialiųjų poreikių mokinių integruotą mokymą bendrojo lavinimo klasėse;
23.9. vykdo pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimą ir brandos egzaminus švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;
23.14. Mokyklos valdymą grindžia demokratiniais principais, sudaro sąlygas mokiniams ugdyti(s) pilietiškumo nuostatas dalyvaujant savivaldoje, skatina mokinių organizacijų veiklą;
23.15. kuria Mokykloje laisvalaikio ir pramogų kultūrą, plėtoja dalyvavimą projektuose, vykdo reikiamus tyrimus;
23.16. kuria Mokykloje modernią informavimo sistemą, įdiegia ją bibliotekoje ir skaitykloje, aprūpina mokinius vadovėliais;
23.19. sistemingai kontroliuoja, kaip vykdo sutartyse numatytus įsipareigojimus mokytojai, mokyklos valdymo ir pedagoginės-psichologinės pagalbos funkcijas atliekantys darbuotojai, kiti administracijos darbuotojai, pagalbinis personalas, mokiniai bei mokyklos partneriai;
23.23. organizuoja tėvų (globėjų) pageidavimu jų apmokamas papildomas paslaugas (būrelius, ekskursijas ir kt.) teisės aktų nustatyta tvarka;
III. MOKYKLOS TEISĖS IR PAREIGOS
25. Mokykla, įgyvendindama jai pavestus tikslą ir uždavinius, atlikdama jai priskirtas funkcijas, turi teisę:
25.2. kurti naujus ugdymo(-si), mokymo ir mokymosi modelius, užtikrinančius geros kokybės išsilavinimą;
26. Mokykla, įgyvendindama iškeltus tikslą ir uždavinius, atlikdama jai priskirtas funkcijas, privalo:
26.1. užtikrinti sveiką, saugią, užkertančią kelią smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams ugdymo aplinką;
IV. MOKYKLOS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS IR VALDYMAS
27. Mokyklos veiklos organizavimo teisinis pagrindas:
27.1. Mokyklos strateginis planas, patvirtintas Mokyklos direktoriaus, pritarus Mokyklos tarybai ir savivaldybės vykdomajai institucijai ar jos įgaliotam asmeniui;
27.2. Mokyklos metinis veiklos planas, patvirtintas Mokyklos direktoriaus, pritarus Mokyklos tarybai;
28. Mokyklai vadovauja direktorius, skiriamas į pareigas konkurso būdu ir atleidžiamas iš jų teisės aktų nustatyta tvarka.
29. Mokyklos direktorius yra pavaldus Vilniaus rajono savivaldybės tarybai, savivaldybės vykdomajai institucijai ar jos įgaliotam asmeniui.
30. Mokyklos direktorius:
30.1. vadovauja Mokyklos strateginio plano, metinio veiklos plano rengimui, jų įgyvendinimui, organizuoja ir koordinuoja Mokyklos veiklą pavestoms funkcijoms atlikti, uždaviniams įgyvendinti, analizuoja ir vertina Mokyklos veiklą;
30.2. aiškina Mokyklos bendruomenės nariams valstybinę bei regioninę švietimo politiką visuotinių Mokyklos bendruomenės susirinkimų, mokytojų tarybos posėdžių, Mokyklos tarybos posėdžių metu ar Mokyklos bendruomenės nariams pageidaujant abipusiai suderintu laiku;
30.3. užtikrina Mokyklai keliamų tikslų ir uždavinių įgyvendinimą, užtikrina jų dermę su valstybine, savivaldybės programomis;
30.4. organizuoja Mokyklos veiklos planavimą, planų, programų tvarkaraščių patvirtinimą, vykdo jų priežiūrą;
30.5. rūpinasi palankiu ugdymo ir darbo mikroklimatu, puoselėja demokratinius Mokyklos bendruomenės santykius;
30.6. užtikrina tinkamą ugdymo proceso vyksmą, ugdymo turinio kaitą, diegia naujoves, organizuoja tyrimus, įtakojančius mokyklos veiklos efektyvumą;
30.7. skiria vadybines funkcijas pavaduotojams, sudaro galimybes jiems savarankiškai dirbti; organizuoja reguliarų atsiskaitymą už nuveiktą darbą;
30.9. organizuoja mokyklos vidaus tvarkos taisyklių rengimą ir jų projekto svarstymą ir teikia Mokyklos tarybai aprobuoti;
30.11. kontroliuoja, kad Mokyklos aplinkoje nebūtų vartojami alkoholiniai gėrimai, narkotinės ir psichotropinės medžiagos; skatina sveiką gyvenseną, nusikaltimų prevenciją, palaiko ryšius su Vaiko teisių apsaugos skyriumi, plėtoja ryšius su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais);
30.13. rūpinasi metodinės veiklos organizavimu, darbuotojų profesiniu tobulėjimu, sudaro jiems sąlygas kelti kvalifikaciją, mokytojams ir kitiems pedagoginiams darbuotojams galimybę atestuotis ir organizuoja jų atestaciją švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;
30.14. inicijuoja specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo mokiniams modelio rengimą, įsakymu tvirtina specialiųjų poreikių mokinių sąrašus, Vaiko gerovės komisijos veiklos planą;
30.15. nustatyta tvarka organizuoja pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimą ir brandos egzaminus; nustatyta tvarka teikia informaciją Nacionaliniam egzaminų centrui;
30.16. rūpinasi Mokyklos intelektiniais, materialiniais ir finansiniais ištekliais, darbo ir civiline sauga;
30.19. imasi priemonių, kad laiku būtų suteikta pagalba mokiniui, kuris patyrė smurtą, prievartą, seksualinį ar kitokį išnaudojimą, ir apie tai informuoja suinteresuotas institucijas;
30.24. tvirtina Mokyklos struktūrą, Mokyklos darbuotojų pareigybių sąrašą, neviršijant nustatyto didžiausio leistino pareigybių skaičiaus;
31. Mokyklos mokytojų metodinei veiklai organizuoti sudaromos mokytojų metodinės grupės ir Metodinė taryba.
32. Metodinės grupės skirtos mokytojams kartu su pagalbos specialistais pasirengti ugdyti mokinius: planuoti ir aptarti ugdymo turinį (programas, mokymo ir mokymosi metodus, kontekstą, mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo būdus, mokymo(-si) ir ugdymo(-si) priemones bei patyrimą, kurį mokiniai sukaupia ugdymo procese), pritaikyti jį mokinių individualioms reikmėms, nagrinėti praktinę veiklą, plėtoti mokytojų profesinės veiklos kompetencijas, suderintas su Mokyklos strateginiais tikslais, ir kartu siekti mokinių ir Mokyklos pažangos.
33. Metodinė taryba nustato mokytojų metodinės veiklos prioritetus, mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, inicijuoja pedagoginių inovacijų diegimą Mokykloje, teikia Mokyklos direktoriui suderintus metodinių grupių siūlymus dėl ugdymo turinio formavimo ir jo įgyvendinimo organizavimo gerinimo.
34. Metodinę tarybą sudaro Metodinių grupių pirmininkai. Metodinei tarybai vadovauja tarybos narių išrinktas pirmininkas ir jos veiklą koordinuoja direktoriaus pavaduotojas ugdymui.
35. Metodinės grupės nariai yra vieno ar kelių mokomųjų dalykų mokytojai. Metodinei grupei vadovauja grupės narių išrinktas pirmininkas. Metodinių grupių veiklą organizuoja Metodinės grupės pirmininkas, o koordinuoja Mokyklos direktoriaus pavaduotojas ugdymui.
V. MOKYKLOS SAVIVALDA
37. Mokykloje veikia šios savivaldos institucijos: Mokyklos taryba, Mokytojų taryba, Mokinių taryba, Mokyklos tėvų komitetas, klasės tėvų komitetai.
38. Mokyklos taryba – aukščiausioji Mokyklos savivaldos institucija, jungianti mokinių, jų tėvų (globėjų, rūpintojų) ir mokytojų atstovus svarbiausiems Mokyklos veiklos uždaviniams spręsti.
38.1. Mokyklos taryba sudaroma iš 9 narių: 3 mokytojų, 3 tėvų, 3 mokinių ir veikia pagal Mokyklos direktoriaus patvirtintus Mokyklos tarybos nuostatus;
38.2. tėvus į Mokyklos tarybą renka Tėvų komitetas, mokytojus – Mokytojų taryba, mokinius – Mokinių taryba slaptu balsavimu balsų dauguma;
38.3. Mokyklos tarybos pirmininkas ir sekretorius renkamas ir atšaukiamas atviru balsavimu balsų dauguma Tarybos posėdyje (Mokyklos tarybos pirmininku negali būti Mokyklos direktorius);
38.4. Mokyklos tarybos narį gali atšaukti jį išrinkusi institucija. Į atšaukto nario vietą išrenkamas naujas narys;
38.5. Mokyklos tarybos dokumentus pagal dokumentacijos planą ir dokumentų valdymo taisykles tvarko Mokyklos tarybos sekretorius, išrenkamas iš Mokyklos tarybos narių atviru balsavimu balsų dauguma;
39. Mokyklos taryba:
39.2. pritaria Mokyklos strateginiam planui, metiniam veiklos planui, suderina ugdymo planą, nuostatų projektą bei kitus Mokyklos veiklą reglamentuojančius dokumentus;
39.3. teikia siūlymų Mokyklos direktoriui dėl Mokyklos nuostatų pakeitimo ar papildymo, Mokyklos vidaus struktūros tobulinimo;
39.5. išklauso Mokyklos metinės veiklos ataskaitas ir teikia siūlymų Mokyklos direktoriui dėl Mokyklos veiklos tobulinimo;
39.6. teikia siūlymų Vilniaus rajono savivaldybės tarybai dėl Mokyklos materialinio aprūpinimo, veiklos tobulinimo;
39.7. svarsto Mokytojų metodinės tarybos, mokinių ir tėvų (globėjų, rūpintojų) savivaldos institucijų ar Mokyklos bendruomenės narių iniciatyvas ir teikia siūlymų Mokyklos direktoriui;
39.8. teikia siūlymus dėl Mokyklos darbo tobulinimo, saugių mokinių ugdymo ir darbo sąlygų sudarymo, talkina formuojant Mokyklos materialinius, finansinius ir intelektinius išteklius;
42. Mokytojų taryba – nuolat veikianti Mokyklos savivaldos institucija, svarstanti mokinių ugdymo rezultatus, pedagoginės veiklos formas ir metodus. Ją sudaro Mokyklos direktorius, pavaduotojai ugdymui, visi Mokykloje dirbantys mokytojai, logopedas, psichologas, specialusis pedagogas, socialinis pedagogas, visuomenės sveikatos priežiūros specialistas, bibliotekininkas.
43. Mokytojų tarybai vadovauja Mokyklos direktorius, jei jo nėra – Mokyklos direktoriaus pavaduotojas ugdymui.
44. Mokytojų tarybos dokumentus pagal dokumentacijos planą ir dokumentų valdymo taisykles tvarko mokytojų tarybos sekretorius, išrenkamas atviru balsavimu balsų dauguma.
45. Mokytojų tarybos posėdžiai šaukiami ne rečiau, kaip vieną kartą per pusmetį, taip pat prasidedant ir baigiantis mokslo metams. Į posėdį gali būti kviečiami ir kitų Mokyklos savivaldos institucijų atstovai. Prireikus gali būti sušauktas neeilinis Mokytojų tarybos posėdis. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 tarybos narių.
47. Mokytojų taryba svarsto ir priima nutarimus teisės aktų nustatytais ir Mokyklos direktoriaus teikiamais klausimais.
48. Mokytojų taryba:
48.7. kartu su Mokyklos specialistais sprendžia mokyklos mokinių sveikatos, mokymosi saugos, poilsio ir mitybos klausimus;
49. Mokykloje veikia tėvų savivaldos institucijos: Mokyklos tėvų komitetas, klasių tėvų komitetai, kurie atstovauja mokinių tėvams (globėjams).
50. Mokyklos tėvų komitetas susideda iš klasių tėvų atstovų. Kiekvienos klasės tėvai išrenka po vieną atstovą į Mokyklos tėvų komitetą.
51. Tėvų komitetas gali:
51.3. teikti siūlymus dėl ugdymo proceso ir mokinių laisvalaikio organizavimo Mokyklos tarybai, Mokytojų tarybai;
51.4. bendradarbiauti su kitomis Mokyklos savivaldos institucijomis sprendžiant iškilusias problemas ir opiausius Mokyklos gyvenimo klausimus;
54. Klasių tėvų komitetas:
54.1. padeda klasės vadovui spręsti ūkinius, klasės renginių organizavimo klausimus, išvykas, kurti edukacinę aplinką;
54.2. aptaria su klasės vadovu klasės mokinių lankomumo, elgesio ir pažangumo, saugumo, maitinimo klausimus;
55. Mokinių ugdymo organizavimo, elgesio, lankomumo, saugumo užtikrinimo ir kitais mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams) aktualiais klausimais Mokyklos direktorius gali organizuoti klasių tėvų pirmininkų pasitarimus.
59. Mokinių tarybos sudėtį, pasibaigus pavienių mokinių narystei taryboje dėl Mokyklos baigimo, išvykimo iš jos ar kitų priežasčių, galima papildyti kandidatais, rinkimuose gavusiems daugiausia balsų pagal sąrašą arba organizuoti papildomus rinkimus.
60. Mokinių taryba:
60.1. svarsto Mokyklos veiklą reglamentuojančių dokumentų, mokymo planų, programų projektus ir teikia siūlymus dėl jų įgyvendinimo;
60.5. padeda organizuoti mokinių socialinės pagalbos veiklą, organizuoja drausmės ir tvarkos palaikymo Mokykloje, žalingų įpročių prevencijos akcijas;
61. Mokinių tarybos veiklai vadovauja pirmininkas, jam nesant — pirmininko pavaduotojas. Mokinių tarybos veiklą koordinuoja Mokyklos direktoriaus paskirtas mokytojas.
62. Mokinių tarybos pirmininkas, pavaduotojas, sekretorius renkami balsų dauguma tarybos posėdyje atviro balsavimo metu.
64. Klasių mokinių komitetai renkami klasėse vieneriems metams atviro balsavimo metu balsų dauguma.
65. Mokyklos savivaldos institucijos veikia bendradarbiaudamos tarpusavyje ir su kitomis Mokyklos savivaldos institucijomis.
VI. DARBUOTOJŲ PRIĖMIMAS Į DARBĄ, JŲ DARBO APMOKĖJIMO TVARKA IR ATESTACIJA
67. Darbuotojai į darbą Mokykloje priimami ir atleidžiami iš jo Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
68. Mokyklos darbuotojams už darbą mokama Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
VII. MOKYKLOS TURTAS, LĖŠOS, JŲ NAUDOJIMO TVARKA, FINANSINĖS VEIKLOS KONTROLĖ IR MOKYKLOS VEIKLOS PRIEŽIŪRA
70. Mokykla valdo patikėjimo teise perduotą savivaldybės turtą, naudoja ir disponuoja juo pagal įstatymus Vilniaus rajono savivaldybės tarybos sprendimų nustatyta tvarka.
71. Mokyklos lėšas sudaro:
71.1. valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų savivaldybės biudžetui skirtos lėšos ir Vilniaus rajono savivaldybės biudžeto lėšos, skiriamos pagal patvirtintas sąmatas;
71.2. fondų, organizacijų, kitų juridinių ir fizinių asmenų dovanotos ar kitaip teisėtais būdais perduotos lėšos, tikslinės paskirties lėšos pagal pavedimus;
73. Mokyklos buhalterinę apskaitą organizuoja ir finansinę atskaitomybę tvarko teisės aktų nustatyta tvarka.
VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
76. Mokykla turi interneto svetainę, atitinkančią teisės aktų nustatytus reikalavimus, informacija apie Mokyklos veiklą skelbiama Mokyklos direktoriaus nustatyta tvarka. Pranešimai skelbiami mokyklos internetiniame puslapyje, kvietimuose, skelbimuose, mokyklos informaciniuose stenduose, periodinėje spaudoje. Pranešimai, kuriuos pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus reikia skelbti viešai, skelbiami Mokyklos interneto svetainėje, prireikus teisės aktų nustatyta tvarka įstaigos savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos interneto svetainėje.
77. Pranešimai apie Mokyklos likvidavimą, reorganizavimą ar pertvarkymą bei kitais Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų ir kituose įstatymuose numatytais atvejais įstatymų nustatyta tvarka ir terminais skelbiami viešai (Lietuvos teritorijoje leidžiamame dienraštyje) arba pranešama visiems įstatymų numatytiems asmenims pasirašytinai ir (arba) registruotu laišku.
78. Mokyklos nuostatus, jų pakeitimus ir papildymus savo sprendimu tvirtina Vilniaus rajono savivaldybės taryba, Mokyklos tarybai pritarus.
79. Nuostatų pakeitimus ar papildymus gali inicijuoti savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija, Mokyklos taryba bei Mokyklos direktorius, atsižvelgdamas į įvykusius pokyčius dėl Mokyklos statuso pakeitimo ir kitas priežastis.