ŠILALĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

 

ĮSAKYMAS

DĖL PARAMOS UŽ PIENO, PARDUODAMO PERDIRBTI, KIEKIO SUMAŽINIMĄ ADMINISTRAVIMO ŠILALĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE PROCEDŪROS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2016 m. rugsėjo 26 d. Nr. DĮV-1446

Šilalė

 

Vadovaudamasis Paramos už pieno, parduodamo perdirbti, kieko sumažinimo administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2016 m. rugsėjo 14 d. įsakymu Nr. 3D-531 „Dėl Paramos už pieno, parduodamo perdirbti, kiekio sumažinimą administravimo taisyklių patvirtinimo“, 32 punktu, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu:

1. T v i r t i n u Paramos už pieno, parduodamo perdirbti, kiekio sumažinimą administravimo Šilalės rajono savivaldybėje procedūros aprašą (pridedama).

2. N u r o d a u paskelbti šį įsakymą Šilalės rajono savivaldybės interneto svetainėje www.silale.lt ir Teisės aktų registre.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Direktorius Raimundas Vaitiekus

 


 

 

 

PATVIRTINTA 

Šilalės rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2016 m. rugsėjo 26 d.

įsakymu Nr. DĮV-1446

 

 

Paramos už PIENO, PARDUODAMO PERDIRBTI, KIEKIO SUMAŽINIMĄ administravimo Šilalės RAJONO sAVIVALDYBĖJE procedūrOS aprašAS

 

 

I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.   Paramos už pieno, parduodamo perdirbti, kiekio sumažinimą administravimo Šilalės rajono savivaldybėje procedūros aprašas (toliau – Aprašas) – tai Šilalės rajono savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių, kurių deleguota funkcija yra paraiškų ir kitų dokumentų priėmimas, registravimas, pirminis patikrinimas, paraiškų egzempliorių pateikimas pareiškėjams, paraiškų ir informacijos teikimas paramos gavėjams, darbuotojų - darbą reglamentuojantis dokumentas, nustatantis paraiškų paramai už pieno pardavimo perdirbti sumažinimą gauti priėmimą: užpildymą, patikrinimą, patvirtinimą, atspausdinimą, registravimą ir kitus susijusius veiksmus, dokumentų, patvirtinančių pieno gamintojų parduoto perdirbti pieno kiekius ataskaitiniu laikotarpiu bei pieno pardavimus perdirbti 2016 m. liepos mėn., išdavimą, informacijos apie surinktas paraiškas perdavimą iš seniūnijų savivaldybei, informavimas pieno gamintojų, pateikusius paraiškas, apie EK priimtus sprendimus dėl ES planuojamų sumažinti pieno pardavimo perdirbti kiekių ir taikomų / netaikomų sumažinimo koeficientų.

2.  Siekiant užtikrinti tinkamą Europos žemės ūkio garantijų fondo, Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai ir kitų priemonių įgyvendinimą, Savivaldybės administracijos ir valstybės įmonės ŽŪIKVC santykius reglamentuoja bendradarbiavimo sutartys.

 

II SKYRIUS
TEISINIS PAGRINDAS

 

3.       Aprašas parengtas vadovaujantis šių Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatomis:

3.1.    2016 m. rugsėjo 8 d. Komisijos deleguotuoju reglamentu (ES) 2016/1612, kuriuo skiriama pagalba pieno gamybai mažinti; 2013 m. gruodžio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 1306/2013 dėl bendros žemės ūkio politikos finansavimo, valdymo ir stebėsenos, kuriuo panaikinami Tarybos reglamentai (EEB) Nr. 352/78, (EB) Nr. 165/94, (EB) Nr. 2799/98, (EB) Nr.

3.2.    814/2000, (EB) Nr. 1290/2005 ir (EB) Nr. 485/2008;

3.3.    2014 m. kovo 11 d. Komisijos deleguotuoju reglamentu (ES) Nr. 907/2014, kuriuo papildomos Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 1306/2013 nuostatos dėl mokėjimo agentūrų ir kitų įstaigų, finansų valdymo, sąskaitų patvirtinimo, užstatų ir dėl euro naudojimo;

3.4.    Paramos už pieno pardavimo perdirbti sumažinimą taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2016 m. rugsėjo 14 d. įsakymu Nr. 3D-531 „Dėl Paramos už pieno, parduodamo perdirbti, kiekio sumažinimą administravimo taisyklių patvirtinimo“;

3.5.    Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2002 m. spalio 3 d. įsakymu Nr. 399 „Dėl integruotos administravimo ir kontrolės sistemos įgyvendinimo“;

 


 

III SKYRIUS
SĄVOKOS, SUTRUMPINIMAI IR ŽYMĖJIMAI

 

4.       Apraše vartojamos sąvokos ir sutrumpinimai:

4.1.    Agentūra – Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos;

4.2.    BITS – valstybės įmonės Žemės ūkio informacijos ir kaimo verslo centro Bendrosios informacijos teikimo skyrius;

4.3. EK – Europos Komisija;

4.4. Paraiška – užpildytas nustatytos formos dokumentas (1 priedas), kuriuo sumažinimo laikotarpiu (2016 m. spalio - gruodžio mėn. ar 2016 m. lapkričio - 2017 m. sausio mėn., ar 2016 m. gruodžio - 2017 m. vasario mėn., ar 2017 m. sausio - kovo mėn.) pieno gamintojas įsipareigoja sumažinti pieno, parduodamo perdirbti, kiekį palyginti su praėjusių metų atitinkamais mėnesiais ir prašoma skirti paramą už tai.

4.5.    Paraiškos pateikimas - Pieno gamintojui ir savivaldybės / seniūnijos darbuotojui parašais patvirtinus išspausdintos paraiškos teisingumą, paraiška laikoma pateikta.

4.6.    Pareiškėjas – pieno gamintojas, kuris sumažinimo laikotarpiu ir 2016 m. liepos mėnesį registruotiems pieno supirkėjams pardavė žalią pieną, yra įsiregistravęs ŽUIKVC registre valdos valdytoju ar partneriu ne vėliau kaip iki LR ŽŪM Paramos už pieno pardavimo perdirbti sumažinimą taisyklių įsigaliojimo dienos,  nustatyta tvarka teikiantis paraišką paramai gauti už pieno pardavimo perdirbti sumažinimą.

4.7.    Mažinimo laikotarpiai – tai laikotarpiai, kuriais pieno gamintojas įsipareigoja sumažinti pieno, parduodamo perdirbti, kiekį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais (toliau – ataskaitinis laikotarpis) (I laikotarpis – 2016 m. spalio, lapkričio ir gruodžio mėn., II laikotarpis –2016 m. lapkričio, gruodžio ir 2017 m. sausio mėn., III laikotarpis – 2016 m. gruodžio, 2017 m. sausio, vasario mėn., IV laikotarpis – 2017 m. sausio, vasario ir kovo mėn.).

4.8.    Savivaldybė – Savivaldybės administracijos Žemės ūkio skyrius, kurio deleguota funkcija yra paraiškų ir kitų dokumentų priėmimas, registravimas, pirminis savivaldybėse / seniūnijose užpildytų paraiškų egzempliorių pateikimas pareiškėjams, paraiškų ir informacijos teikimas paramos gavėjams.

4.9.    Seniūnija – Savivaldybės administracijos struktūrinis filialas, veikiantis tam tikroje savivaldybės teritorijos dalyje ir kurio deleguota funkcija paraiškų ir kitų dokumentų priėmimas, registravimas, pirminis patikrinimas, savivaldybėse / seniūnijose užpildytų paraiškų egzempliorių pateikimas pareiškėjams, dokumentų perdavimas ŽUIKVC ir informacijos teikimas paramos gavėjams.

 

 

IV SKYRIUS
PAREIGOS IR ATSAKOMYBĖ

 

5.       Savivaldybės administracijos Žemės ūkio skyriaus vedėjas atsakingas už:

5.1.    Savivaldybės ar seniūnijų darbuotojų darbo organizavimą, užduočių paskirstymą ir jų vykdymo kontrolę;

5.2.    registracijos dokumentų, gautų iš seniūnijų, perdavimo ŽŪIKVC kontrolę.

6.       Savivaldybės Žemės ūkio skyriaus darbuotojas atsakingas už:

6.1.      paraiškų ir kitų pareiškėjo pateiktų dokumentų priėmimą, pareiškėjo informavimą apie paraiškos neatitikimus ir jų ištaisymą, paraiškų užpildymą, atspausdinimą, patvirtinimą ir pateikimą pareiškėjui, pareiškėjo paraiškos įvertinimą ir užregistravimą Gautų dokumentų ( paraiškų / mokėjimo prašymų) registro žurnale (5 priedas);

6.2.    Dokumento, patvirtinančio pareiškėjo parduoto perdirbti pieno kiekius referenciniu laikotarpiu, pieno pardavimo perdirbti faktą 2016 m. liepos mėn. ir parduoto perdirbti pieno kiekį mažinimo laikotarpiu;

6.3.    Pieno gamintojų sąrašų, gautų iš ŽŪIKVC, elektroniniu būdu MS Exel formatu tą pačia darbo dieną perdavimą atitinkamoms seniūnijoms;

6.4.    Duomenų apie surinktas paraiškas ir jose nurodytą planuojamą pieno, parduodamo perdirbti, kiekio mažinimą (3 priedas) ŽŪIKVC perdavimą;

6.5.    Seniūnijų informavimą (tiesiogiai) ir pateikusius paraiškas pieno gamintojus (netiesiogiai) apie EK priimtą sprendimą, kokiai paraiškose nurodyto kiekio daliai leidžiama teikti paramą;

6.6.    Kartą per savaitę raštu ŽŪIKVC duomenų apie surinktus mokėjimų prašymus, perdavimą;

6.7.    dokumentų, gautų iš seniūnijų, priėmimą, vizualinę jų patikrą;

6.8.    Paramos už pieno, parduodamo perdirbti, kiekio sumažinimą administravimo darbo procedūrų aprašų rengimą ir teikimą Agentūrai derinti.

7.       Seniūnijos darbuotojas, dalyvaujantis paraiškų administravimo procese, atsakingas už:

7.1.    paraiškų ir kitų pareiškėjo pateiktų dokumentų priėmimą, pareiškėjo informavimą apie paraiškos neatitikimus ir jų ištaisymą, paraiškų užpildymą, atspausdinimą, patvirtinimą ir pateikimą pareiškėjui, pareiškėjo paraiškos įvertinimą ir užregistravimą Gautų dokumentų (paraiškų / mokėjimo prašymų) registro žurnale (5 priedas);

7.2.    Dokumento, patvirtinančio pareiškėjo parduoto perdirbti pieno kiekius referenciniu laikotarpiu, pieno pardavimo perdirbti faktą 2016 m. liepos mėn. ir parduoto perdirbti pieno kiekį mažinimo laikotarpiu;

7.3.    Pasibaigus atitinkamam paraiškų rinkimo terminui iki tos pačios darbo dienos 17 val. informacijos apie surinktas paraiškas, išsiunčiant užpildytą ŽŪIKVC atsiųstą suvestinę (3 priedas) perdavimą Savivaldybėms;

7.4.    pieno gamintojų, pateikusių paraiškas, apie EK priimtus sprendimus dėl ES planuojamų sumažinti pieno pardavimo perdirbti kiekių ( kokiai paraiškose nurodyto kiekio daliai leidžiama teikti paramą) ir taikomų / netaikomų sumažinimo koeficientų informavimą;

7.5.    Savivaldybei duomenų (elektroniniu  būdu MS Exel formatu) apie surinktus mokėjimų prašymus, užpildant Centro atsiųstos lentelės tam skirtus stulpelius, perdavimą.

 

V SKYRIUS
PARAIŠKĄ TEIKIANČIO ASMENS TAPATYBĖS PATIKRINIMAS

 

8.       Paraiškų priėmimo procesas inicijuojamas, kai pareiškėjas tiesiogiai kreipiasi į savivaldybės / seniūnijos darbuotoją.

9.       Savivaldybės / seniūnijos darbuotojas, prieš pradėdamas pildyti paraišką, turi patikrinti asmens, kuris atvyko pateikti paraiškos, tapatybę:

9.1.    kai fizinis asmuo kreipiasi asmeniškai, turi būti paprašytas pateikti asmens tapatybę įrodantį dokumentą;

9.2.    kai kreipiasi fizinio ar juridinio asmens įgaliotas asmuo, turi būti paprašytas pateikti asmens tapatybę įrodantį dokumentą ir teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintą galiojantį įgaliojimą arba jo kopiją;

9.3.    kai kreipiasi juridinio asmens vadovas, turi būti paprašytas pateikti juridinio asmens vadovo paskyrimo, išrinkimo dokumentą, pažymą arba jos išrašą iš Juridinių asmenų registro (originalą arba notariškai patvirtintą kopiją ar nuorašą) ir asmens tapatybę įrodantį dokumentą. Jeigu juridinio asmens vadovas pateikia Juridinių asmenų registro išrašą, kuriame nurodytas vadovas, ir asmens tapatybę įrodantį dokumentą, kitų šiame papunktyje išvardytų dokumentų pateikti nereikia;

9.4.    kai kreipiasi mirusio fizinio asmens žemės ūkio valdos paveldėtojas, turi būti paprašyta pateikti pareiškėjo mirties liudijimą, paveldėjimo teisės liudijimą (jeigu paraiškos teikimo metu jis yra išduotas paveldėtojui) ir paveldėtojo asmens tapatybę įrodantį dokumentą.

 

 


 

VI SKYRIUS
PARAIŠKOS PATEIKIMAS, PILDYMAS, REGISTRAVIMAS

 

10.     Pareiškėjas gali pateikti paraišką tik vienam sumažinimo laikotarpiui. Kai pareiškėjas pateikia daugiau kaip vieną paraišką, nepriimamam nė viena iš jo paraiškų, išskyrus atvejį, kuomet pareiškėjas yra pateikęs paraišką pirmajam sumažinimo laikotarpiui, tada jis gali dar kartą teikti paraišką ketvirtajam sumažinimo laikotarpiui.

11.     Paraiška gali būti teikiama, jei pareiškėjas sumažinimo laikotarpiu ir 2016 m. liepos mėnesį pardavė žalią pieną ŽŪIKVC registruotiems pieno supirkėjams.

12.     Paraiška gali būti teikiama, jei pareiškėjas yra įsiregistravęs Lietuvos Respublikos žemės ūkio ir kaimo verslo registre valdo valdytoju ar partneriu ne vėliau kaip iki LR ŽŪM Dėl Paramos už pieno, parduodamo perdirbti, kiekio sumažinimą administravimo taisyklių įsigaliojimo dienos.

13.     Paraiškos gali būti teikiamos tiesiogiai tik pieno gamintojų ar jų įgaliotų asmenų.

14.     Paraiška adresuojama rajono / miesto, kuriame registruota pieno gamintojo valda, savivaldybės administracijai.

15.     Pieno gamintojas iki paraiškų priėmimo etapų pabaigos datos, nurodytos EK reglamento Nr. 2016/1612 2 str. 2 dalyje turi atvykti į savivaldybę ar seniūniją pagal pieno gamintojo valdos registracijos vietą ir pateikti paraišką.

16.     Savivaldybės /seniūnijos darbuotojas, remiantis ŽŪIKVC pateiktomis pieno gamintojų duomenų suvestinėmis (3 priedas), padeda pareiškėjui užpildyti paraišką.

17.    Pareiškėjas, teikdamas paraišką savivaldybės /seniūnijos darbuotojui, pateikia šiuos dokumentus:

17.1.  Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;

17.2.  teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintą įgaliojimą, kai paraišką teikia fizinio arba juridinio asmens įgaliotas asmuo;

17.3.  kitus dokumentus, kurie, pareiškėjo nuožiūra, reikalingi paraiškai pateikti.

18.     Savivaldybės / seniūnijos darbuotojas, įvertinęs pareiškėjo pateiktus dokumentus, informaciją ir vadovaudamasis teisės aktais, reglamentuojančiais paramos teikimą, nurodytais Apraše, pradeda pildyti paraišką paramai už pieno pardavimo perdirbti sumažinimą gauti (toliau – Paraiška):

 

18.1Pirmiausia, savivaldybės / seniūnijos darbuotojas Gautų dokumentų (paraiškų / mokėjimo prašymų) registro žurnale (5 priedas) patikrina, ar pieno gamintojas teikia paraišką pirmą kartą, išskyrus atvejus, kai paraiška buvo pateikta pirmajam sumažinimo laikotarpiui ir dar kartą teikiama ketvirtajam sumažinimo laikotarpiui. Kai pareiškėjas pateikia daugiau kaip vieną paraišką, nepriimamam nė viena iš jo paraiškų.

 

18.2Į paraišką iš pareiškėjo asmens / įmonės dokumento/ registracijos pažymėjimo įrašo pareiškėjo vardą, pavardę / įmonės pavadinimą.

 

18.3Į paraišką įrašomas pieno gamintojo adresas.

 

18.4Į paraišką iš pareiškėjo asmens / įmonės dokumento/ registracijos pažymėjimo įrašomas asmens / įmonės kodas.

 

18.5Darbuotojas iš LR žemės ūkio ir kaimo verslo registro įrašo į paraišką valdos numerį, tik įsitikinęs, kad valdos valdytoju ar partneriu pareiškėjas tapo ne vėliau kaip iki ŽŪM taisyklių įsigaliojimo dienos.

 

18.6Paraiškoje nurodoma, kokios savivaldybės administracijai yra teikiama (adresuojama) paraiška.

 

18.7Nurodomas 3 mėnesių laikotarpis, per kurį planuojama sumažinti pieno pardavimą perdirbti.

 

18.8Nurodomas parduoto perdirbti pieno kiekis ataskaitiniu laikotarpiu (praėjusių metų atitinkamas 3 mėn. laikotarpis) kilogramais.

 

18.9Nurodomas planuojamas parduoti perdirbti pieno kiekis sumažinimo laikotarpiu kilogramais.

 

18.10Nurodomas planuojamas pieno pardavimo perdirbti kiekio sumažinimas.

 

18.11Prie paraiškos pridedamas savivaldybių / seniūnijų, remiantis ŽŪIKVC pateiktomis pieno gamintojų duomenų suvestinėmis (3 priedas), išduotas pieno gamintojams dokumentas (6 priedas), patvirtinantis jų parduoto perdirbti pieno kiekius ataskaitiniu laikotarpiu bei pieno pardavimo perdirbti faktą 2016 m. liepos mėn.

 

19.     Užpildžius visus reikalingus duomenis paraiškoje, paraiška 2 egzemplioriais atspausdinama.

20.     Pareiškėjas patikrina, ar visi paraiškos duomenys yra teisingi.

21.     Jeigu netikslumų nėra, pareiškėjas pasirašo taip patvirtindamas paraiškos duomenų teisingumą (2 egzempliorius).

22.     Jei paraiškoje nustatoma neatitikimų, jie taisomi, pareiškėjui spausdinamas patikslintas paraiškos egzempliorius. Paraiškos taisymas tepikliu ir pan. yra griežtai draudžiamas.

23.     Pareiškėjui patvirtinus paraiškos duomenų teisingumą ir pasirašius paraišką, savivaldybės / seniūnijos darbuotojas dar kartą patikrina paraiškos duomenis, įrašo paraiškos įvertinimo ir užregistravimo datą, nurodo savo vardą, pavardę, pareigas ir pasirašo. Užpildomi 2 paraiškos egzemplioriai.

24.     Paraiškos vienas egzempliorius atiduodamas pareiškėjui, kitas lieka savivaldybėje / seniūnijoje.

25.     Gautą paraišką, pažymint jos gavimo datą, pieno, parduoti perdirbti, kiekio mažinimo laikotarpį, už kurį prašoma suteikti paramą, pateikėją, savivaldybės / seniūnijos darbuotojas užregistruoja Gautų dokumentų (paraiškų / mokėjimo prašymų) registro žurnale (5 priedas) bendra savivaldybės / seniūnijos administracijoje nustatyta tvarka.

26.    

VII SKYRIUS

MOKĖJIMO PRAŠYMO PATEIKIMAS, PILDYMAS IR REGISTRAVIMAS

 

27.     Pieno gamintojas mokėjimo prašymą paramai gauti pateikti gali pateikti savivaldybėje / seniūnijoje, kurioje teikė paraišką, per 45 dienas po pieno pardavimo perdirbti sumažinimo laikotarpio pabaigos.

28.     Savivaldybės / seniūnijos darbuotojas, remiantis ŽŪIKVC pateiktomis pieno gamintojų duomenų suvestinėmis (4 priedas), padeda pareiškėjui užpildyti mokėjimo prašymą ir išspausdina  paraiškos 2 egzempliorius. Pieno gamintojas ir savivaldybės / seniūnijos darbuotojas parašais patvirtina išspausdinto mokėjimo prašymo teisingumą. Pasirašytas mokėjimo prašymas laikomas pateiktu. Vienas mokėjimo prašymo egzempliorius atiduodamas pieno gamintojui, o kitas užregistruojamas Gautų dokumentų (paraiškų / mokėjimo prašymų) registro žurnale (5 priedas) ir saugomas savivaldybėje / seniūnijoje.

29.    Pareiškėjas, teikdamas mokėjimo paraišką savivaldybės / seniūnijos darbuotojui, pateikia šiuos dokumentus:

29.1.  Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;

29.2.  teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintą įgaliojimą, kai paraišką teikia fizinio arba juridinio asmens įgaliotas asmuo;

29.3.  kitus dokumentus, kurie, pareiškėjo nuožiūra, reikalingi paraiškai pateikti.

30.     Savivaldybės / seniūnijos darbuotojas, įvertinęs pareiškėjo pateiktus dokumentus, informaciją ir vadovaudamasis teisės aktais, reglamentuojančiais paramos teikimą, nurodytais Aprašo 1 priede, pradeda pildyti mokėjimo prašymą paramai už pieno parduodamo perdirbti, kiekio sumažinimą gauti (toliau – Mokėjimo prašymas):

30.1Į mokėjimo prašymą iš pareiškėjo asmens / įmonės dokumento/ registracijos pažymėjimo įrašo pareiškėjo vardą, pavardę / įmonės pavadinimą.

 

30.2Į mokėjimo prašymą įrašomas pieno gamintojo adresas.

 

30.3Į mokėjimo prašymą iš pareiškėjo asmens / įmonės dokumento/ registracijos pažymėjimo įrašomas asmens / įmonės kodas.

 

30.4 Iš LR žemės ūkio ir kaimo verslo registro darbuotojas įrašo į paraišką valdos numerį,  tik įsitikinęs, kad valdos valdytoju ar partneriu pareiškėjas tapo ne vėliau kaip iki ŽŪM taisyklių įsigaliojimo dienos.

30.5Mokėjimo prašyme nurodoma kokios savivaldybės administracijai yra teikiamas (adresuojama) mokėjimo prašymas.

 

30.6Nurodomas 3 mėnesių laikotarpis, per kurį buvo sumažintas pieno pardavimas perdirbti.

 

30.7Nurodomas parduotas perdirbti pieno kiekis (kg) sumažinimo laikotarpiu.

 

30.8Nurodomas sumažintas pieno pardavimo perdirbti kiekis kilogramais.

 

30.9Prie mokėjimo prašymo pridedamas seniūnijų, remiantis ŽŪIKVC pateiktomis pieno gamintojų duomenų suvestinėmis (4 priedas), išduotas pieno gamintojams dokumentas ( 7 priedas), patvirtinantis jų parduoto perdirbti pieno kiekį sumažinimo laikotarpiu.

 

31.     Užpildžius visus reikalingus duomenis mokėjimo prašyme, mokėjimo prašymas 2 egzemplioriais atspausdinamas.

32.     Pareiškėjas patikrina, ar visi duomenys mokėjimo prašyme yra teisingi.

33.     Jeigu netikslumų nėra, pareiškėjas pasirašo taip patvirtindamas mokėjimo prašymo duomenų teisingumą (2 egzempliorius).

34.     Jei mokėjimo prašyme nustatoma neatitikimų, jie taisomi, pareiškėjui spausdinamas patikslintas mokėjimo prašymo egzempliorius. Mokėjimo prašymo taisymas tepikliu ir pan. yra griežtai draudžiamas.

35.     Pareiškėjui patvirtinus mokėjimo prašymo duomenų teisingumą ir pasirašius mokėjimo prašymą, savivaldybės / seniūnijos darbuotojas dar kartą patikrina mokėjimo prašymo duomenis, įrašo mokėjimo prašymo įvertinimo ir užregistravimo datą, nurodo savo vardą, pavardę, pareigas ir pasirašo. Užpildomi 2 paraiškos egzemplioriai.

36.     Mokėjimo prašymo vienas egzempliorius atiduodamas pareiškėjui, kitas lieka savivaldybėje / seniūnijoje.

37.     Gautą mokėjimo prašymą, pažymint jo gavimo datą, pateikėją, savivaldybės / seniūnijos darbuotojas užregistruoja Gautų dokumentų (paraiškų / mokėjimo prašymų) registro žurnale (5 priedas) bendra savivaldybės / seniūnijos administracijoje nustatyta tvarka.

 

 

VIII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

38.     Paraiškų administravimo procesai ir procesuose naudojami dokumentai gali būti keičiami priklausomai nuo atsiradusių poreikių.

39.     Aprašas tvirtinamas, keičiamas, pripažįstamas netekusiu galios Šilalės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, suderinus jį su Lietuvos savivaldybių asociacija ir Agentūra. Tais atvejais, kai yra keičiami ar išleidžiami nauji Lietuvos Respublikos ar Europos Sąjungos teisės aktai, reglamentuojantys paraiškų administravimo sritį, taip pat išaiškėjus sisteminiams Aprašo trūkumams, Aprašas papildomas ar keičiamas.

40.     Aprašo keitimą gali inicijuoti kiekvienas ŽŪIKVC, savivaldybių, seniūnijų darbuotojas, suderinęs keitimą su savo vadovu, kuris vizuoja Aprašą parašu.

41.     Aprašas įsigalioja nuo jo patvirtinimo Šilalės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu dienos.

42.     Už Aprašo papildymą ar jo keitimą atsakingas Šilalės rajono savivaldybės administracijos Žemės ūkio skyriaus vedėjas.

43.     Šilalės rajono savivaldybės administracijos Žemės ūkio skyriaus vedėjas atsakingas už Žemės ūkio skyriaus specialistų ir seniūnijų žemės ūkio specialistų supažindinimą su Aprašu.

44.     Įtarusi ar nustačiusi galimą pažeidimo, sukčiavimo atvejį, remdamasi įtariamos nusikalstamos veiklos požymiais (dokumentai tomis pačiomis datomis, numeriais ir (arba) kitu turiniu arba atvirkščiai; duomenys, kuriuos pateikė pareiškėjas, nesutampa su duomenimis išorinėse informacinėse sistemose, su gauta informacija iš kitų įstaigų; vizualiai skiriasi to paties asmens parašai ant dokumentų; ryšiai tarp pareiškėjų ir pirkimuose dalyvaujančių tiekėjų; pasikartojančios klaidos pirkimų pasiūlymuose; tiekėjų tapatybės anomalijos ar esant kitiems požymiams), Savivaldybė apie tai per 5 (penkias) d. d. informuoja Agentūrą, pateikdama užpildytą Klausimyną dėl įtariamos nusikalstamos veiklos (8 priedas).

 

______________________