ragai1

ŠIRVINTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL Širvintų rajono savivaldybės tarybos 2012-02-23 sprendimo Nr. 1-31 „dėl MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ PASKIRSTYMO, PERSKIRSTYMO, NAUDOJIMO IR PERDAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2016 m. rugsėjo 29 d. Nr. 1-275

Širvintos

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi ir 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimu Nr. 785 „Dėl Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikos patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. balandžio 4 d. įsakymo Nr. ISAK-605 „Dėl Mokinių profesiniam konsultavimui skirtų lėšų naudojimo metodinių rekomendacijų patvirtinimo“ 13 punktu, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. spalio 2 d. įsakymo Nr. ISAK-1934 „Dėl Mokinių pažintinei veiklai skirtų lėšų naudojimo metodinių rekomendacijų patvirtinimo“ 9 punktu bei Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2014 m. spalio 2 d. įsakymu Nr. V-872 „Dėl rekomendacinių įkainių už pagrindinės sesijos valstybinių ir mokyklinių brandos egzaminų vykdymą, mokyklinių brandos egzaminų kandidatų darbų vertinimą ir apeliacijų nagrinėjimą, pakartotinės sesijos valstybinių ir mokyklinių brandos egzaminų vykdymą, kandidatų darbų vertinimą ir apeliacijų nagrinėjimą patvirtinimo“,

Širvintų rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a :

Pakeisti Mokinio krepšelio lėšų paskirstymo, perskirstymo, naudojimo ir perdavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Širvintų rajono savivaldybės tarybos 2012-02-23 sprendimu Nr. 1-31 „Dėl mokinio krepšelio lėšų paskirstymo, perskirstymo, naudojimo ir perdavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir išdėstyti jį nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Savivaldybės merė                                                                                          Živilė Pinskuvienė


 

PATVIRTINTA

Širvintų rajono savivaldybės tarybos

2012-02-23 sprendimu Nr.1-31

(Širvintų rajono savivaldybės tarybos

2016-09-29 sprendimo Nr.1-175 redakcija)

 

MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ PASKIRSTYMO, PERSKIRSTYMO, NAUDOJIMO IR PERDAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Mokinio krepšelio lėšų paskirstymo, perskirstymo, naudojimo ir perdavimo tvarkos aprašas (toliau – tvarkos aprašas) reglamentuoja mokinio krepšelio lėšų paskirstymo, perskirstymo, naudojimo principus mokinių, besimokančių pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, formalųjį švietimą papildančio, pradinio, pagrindinio arba vidurinio ugdymo programą (toliau – mokiniai), mokymo reikmėms tenkinti. Šis tvarkos aprašas taikomas Savivaldybės mokykloms, teikiančioms bendrąjį ugdymą, ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą, ikimokyklinėms įstaigoms (toliau kartu –švietimo įstaigoms), neformaliojo vaikų švietimo mokykloms ir formalųjį švietimą papildančio ugdymo mokykloms (toliau – neformaliojo švietimo įstaigoms), Širvintų rajono švietimo centrui, teikiančiam pedagoginę psichologinę pagalbą ir Širvintų rajono savivaldybės administracijai.

2. Tvarkos apraše vartojama sąvoka „mokinio krepšelis“ – lėšos, skiriamos vienam sutartiniam mokiniui vienų metų mokymo reikmėms. Kitos šiame tvarkos apraše vartojamos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme.

3. Skiriant mokinio krepšelio lėšas švietimo įstaigoms siekiama:

3.1. užtikrinti efektyvų mokinio krepšeliui finansuoti skirtų valstybės biudžeto lėšų panaudojimą;

3.2. didinti švietimo įstaigų vadovų atsakomybę vykdant klasių, grupių komplektavimą;

3.3. racionaliau sutvarkyti mokyklų tinklą, skatinti mokyklų konkurenciją, sudaryti vienodas sąlygas visiems mokiniams įgyti geros kokybės išsilavinimą;

3.4. stiprinti švietimo įstaigų finansinį savarankiškumą.

 

II. MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ PASKIRSTYMAS IR PERSKIRSTYMAS

 

4. Sutartinių mokinių skaičius ir mokinio krepšelio lėšos ateinantiems biudžetiniams metams pagal einamųjų mokslo metų mokinių duomenų bazės duomenis rugsėjo 1 d. skaičiuojamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtinta Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodika (toliau – Metodika).

5. Sutartinių mokinių skaičius gaunamas švietimo įstaigos mokinių skaičių dauginant iš atitinkamų Metodikoje nustatytų sutartinių mokinių apskaičiavimo koeficientų.

6. Savivaldybės administracijos Ekonomikos ir strateginio planavimo skyriaus Biudžeto valdymo ir strateginio planavimo poskyris:

6.1. suderinęs su Savivaldybės administracijos Švietimo ir kultūros skyriumi sutartinių mokinių skaičių, apskaičiuoja kiekvienos švietimo įstaigos bendrą mokinio krepšelio lėšų poreikį, kuris apskaičiuojamas sutartinių mokinių skaičių padauginus iš mokinio krepšelio dydžio. Mokinio krepšelio dydis tvirtinamas kiekvienų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymu;

6.2. 93 procentus atitinkamiems metams Savivaldybei skirtų mokinio krepšelio lėšų paskirsto proporcingai kiekvienai Savivaldybės švietimo įstaigai šio tvarkos aprašo 6.1. punkte nustatyta tvarka pagal apskaičiuotą mokinio krepšelio lėšų poreikį.

7. Savivaldybė 7 procentus atitinkamiems metams skirtų mokinio krepšelio lėšų naudoja šioms mokymo reikmėms tenkinti (pagal Metodiką):

7.1. pedagoginei ir psichologinei pagalbai organizuoti;

7.2. brandos egzaminams organizuoti ir vykdyti;

7.3. profesinės linkmės moduliams neformaliojo švietimo mokyklose finansuoti;

7.4. formalųjį švietimą papildančio ugdymo programoms finansuoti;

7.5. pedagoginių darbuotojų tarifinių atlygių koeficientų skirtumams išlyginti mokyklose, priemokoms už laikinai nesančių darbuotojų funkcijų (pareigų) arba papildomų darbų atlikimą (jeigu dėl papildomo darbo nesulygstama darbo sutartyje), bendrojo ugdymo, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo paslaugų prieinamumui užtikrinti, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo formų įvairovei įgyvendinti;

7.6. finansuoti mažiau pasirenkamų užsienio kalbų (prancūzų, vokiečių ir kitų) mokymuisi mobiliosiose grupėse, mažesnėse už numatytąsias švietimo ir mokslo ministro tvirtinamuose bendruosiuose pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų ugdymo planuose.

8. Duomenis apie tvarkos aprašo 7.1.–7.6. punktuose nustatytų mokinio krepšelio lėšų poreikį nustato Ekonomikos ir strateginio planavimo skyriaus Biudžeto valdymo ir strateginio planavimo poskyris, kuris patikrina iš švietimo įstaigų ir Širvintų rajono švietimo centro gautą informaciją.

9. Šio tvarkos aprašo 7.1., 7.2., 7.4. punktuose nurodytoms mokymo reikmėms tenkinti Savivaldybė skiria 100 procentų Metodikos 2 priede atitinkamai mokymo reikmei nurodytos rekomenduojamos mokinio krepšelio lėšų sumos. Mokinio krepšelio lėšoms nustatyti aprašo 7.1. ir 7.4. punktuose nurodytoms mokymo reikmėms tenkinti, suaugusiųjų mokinių skaičius į mokinių skaičių ir suaugusiųjų sutartinių mokinių skaičius į sutartinių mokinių skaičių neįtraukiamas. Jeigu atitinkamais metais yra poreikis 7.3. tvarkos aprašo punkte nurodytai mokymo reikmei tenkinti, Savivaldybė skiria 100 procentų Metodikos 2 priede šiai mokymo reikmei nurodytos rekomenduojamos mokinio krepšelio lėšų sumos.

10. Tvarkos aprašo 7 punkte nustatytos mokinio krepšelio lėšos Savivaldybės tarybos sprendimu paskirstomos:

10.1. Širvintų rajono švietimo centrui – pedagoginei psichologinei pagalbai organizuoti.

10.2. Bendrąjį ugdymą teikiančioms mokykloms – brandos egzaminams organizuoti ir vykdyti. Ekonomikos ir strateginio planavimo skyriaus Biudžeto valdymo ir strateginio planavimo poskyris lėšas paskirsto vadovaudamasis Švietimo ir kultūros skyriaus sudaryta valstybinių ir mokyklinių brandos egzaminų pagrindinės ir pakartotinės sesijos vykdymo ir vertinimo suvestine. Informaciją, reikalingą egzaminų vykdymo ir vertinimo suvestinei sudaryti, mokyklos pateikia Švietimo ir kultūros skyriui iki kiekvienų metų liepos 20 d.

10.3. Neformaliojo švietimo įstaigai – profesinės linkmės moduliams, vykdomiems pagal Profesinės linkmės muzikinio ugdymo modulio aprašą, finansuoti.

10.4. Neformaliojo švietimo įstaigoms – formalųjį švietimą papildančio ugdymo programoms finansuoti. Ekonomikos ir strateginio planavimo skyriaus Biudžeto valdymo ir strateginio planavimo poskyris lėšas paskirsto proporcingai pagal lankančių vaikų skaičių vadovaudamasis neformaliojo švietimo įstaigų pateiktais ir vadovų patvirtintais atitinkamų mokslo metų pradžios mokytojų ir kitų darbuotojų tarifiniais sąrašais.

10.5. Ikimokyklinio ugdymo įstaigoms, švietimo įstaigoms, turinčioms ikimokyklinio ugdymo skyrius ir grupes, ir Širvintų rajono savivaldybės administracijai, finansuojančiai ne viešąjį asmenį – ikimokyklinio bei priešmokyklinio ugdymo prieinamumui užtikrinti, ikimokyklinio bei priešmokyklinio ugdymo formų įvairovei įgyvendinti. Mokinio krepšelio lėšos paskirstomos proporcingai pagal šių įstaigų sutartinius mokinius.

10.6. Švietimo įstaigoms, teikiančioms bendrąjį ugdymą, – pedagoginių darbuotojų tarifinių atlygių koeficientų skirtumams išlyginti mokyklose, priemokoms už laikinai nesančių darbuotojų funkcijų (pareigų) arba papildomų darbų atlikimą (jeigu dėl papildomo darbo nesulygstama darbo sutartyje), bendrojo ugdymo, ikimokyklinio bei priešmokyklinio ugdymo prieinamumui užtikrinti, ikimokyklinio bei priešmokyklinio ugdymo formų įvairovei įgyvendinti, finansuoti mažiau pasirenkamų užsienio kalbų (prancūzų, vokiečių ir kitų) mokymuisi mobiliosiose grupėse, mažesnėse už numatytąsias švietimo ir mokslo ministro tvirtinamuose bendruosiuose pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų ugdymo planuose. Mokinio krepšelio lėšos skiriamos mokinio krepšelio lėšų trūkumui padengti. Lėšų poreikio trūkumas apskaičiuojamas taip: švietimo įstaigų pedagoginių darbuotojų atlyginimų koeficientų minimumas lyginamas su pagal Metodiką priklausiančiomis lėšomis (93 procentais) ir įvertinamos lėšų taupymo galimybės. Mokinio krepšelio lėšos paskirstomos proporcingai kiekvienai mokyklai iš dalies trūkumui padengti.

11. Švietimo ir mokslo ministerija, atsižvelgdama į pasikeitusį sutartinių mokinių skaičių einamųjų metų rugsėjo 1 d., perskirsto mokinio krepšelio lėšas tarp savivaldybių nuo rugsėjo 1 d. iki einamųjų metų pabaigos (jeigu tokia galimybė numatyta atitinkamų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatyme), todėl atitinkamai lėšos perskirstomos ir tarp rajono mokyklų.

 

III. MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ NAUDOJIMAS

 

12. Už mokinio krepšelio lėšų naudojimą pagal paskirtį yra atsakingi švietimo įstaigų, neformaliojo švietimo įstaigų, Širvintų rajono švietimo centro ir Širvintų rajono savivaldybės administracijos vadovai.

13. Švietimo įstaigos, neformaliojo švietimo įstaigos ir Širvintų rajono švietimo centras skirtas mokinio krepšelio lėšas naudoja šioms mokymo reikmėms tenkinti:

13.1. darbo užmokesčiui pagal ugdymo planą (ir už ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo valandas, finansuojamas iš mokinio krepšelio lėšų, sumokėti) mokyklos ugdymo procesui organizuoti ir valdyti (ne daugiau kaip 10 procentų lėšų, skirtų ugdymo planui įgyvendinti, išskyrus kaimo gyvenamojoje vietovėje esančias mokyklas, turinčias iki 120 mokinių, kurioms numatoma ne daugiau kaip 13 procentų lėšų, skirtų ugdymo planui įgyvendinti), mokyklos bibliotekos darbuotojams išlaikyti, priemokoms už laikinai nesančių darbuotojų funkcijų (pareigų) arba papildomų darbų atlikimą (jeigu dėl papildomo darbo nesulygstama darbo sutartyje), taip pat darbo užmokesčiui ir paslaugoms, susijusioms su psichologine, specialiąja pedagogine, specialiąja ir socialine pedagogine pagalba; ne mažiau kaip 4 procentai šių lėšų turi būti skiriami psichologinei, specialiajai pedagoginei, specialiajai ir socialinei pedagoginei pagalbai organizuoti ir paslaugoms apmokėti; iš šiame papunktyje nurodytų mokinio krepšelio lėšų gali būti mokama už darbą pedagoginiams darbuotojams, nurodytiems švietimo ir mokslo ministro patvirtintame Pareigybių, kurias atliekant darbas yra laikomas pedagoginiu, sąraše, išskyrus užmokestį už darbą, kai mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) pageidavimu teikiamos papildomos paslaugos (pailgintos dienos grupės, popamokinė mokinių priežiūra, klubai, būreliai, stovyklos, ekskursijos ir kita), taip pat už darbą mokyklos bibliotekos darbuotojams, gestų kalbos vertėjams, mokytojų padėjėjams ir darbuotojams, kurių funkcijoms priskiriamas mokyklų veiklos įsivertinimas;

13.2. vadovėliams ir kitoms mokymo priemonėms, kurios skaičiuojamos pagal Metodiką faktiniam mokinių skaičiui;

13.3. mokinių pažintinei veiklai ir profesiniam orientavimui, kurios skaičiuojamos pagal Metodiką faktiniam mokinių skaičiui;

13.4. mokytojų ir kitų ugdymo procese dalyvaujančių asmenų kvalifikacijai tobulinti, kurios skaičiuojamos pagal Metodiką sutartiniam mokinių skaičiui;

13.5. informacinėms ir komunikacinėms technologijoms (IKT) diegti ir naudoti (internetui diegti ir naudoti, duomenų bazėms, elektroniniams dienynams tvarkyti, apmokėti už darbą IKT aptarnaujantiems darbuotojams ir kitoms išlaidoms, susijusioms su IKT), kurios skaičiuojamos pagal Metodiką faktiniam mokinių skaičiui.

14. Šio tvarkos aprašo 13.2.–13.5 punktuose nurodytoms mokymo reikmėms tenkinti Ekonomikos ir strateginio planavimo skyriaus Biudžeto valdymo ir strateginio planavimo poskyris finansinių metų pradžioje švietimo įstaigoms planuoja ne mažesnį procentą negu numatytas Metodikoje, o per metus švietimo įstaigos gali skirti didesnį procentą Metodikos 2 priede atitinkamoms mokymo reikmėms nurodytų rekomenduojamų mokinio krepšelio lėšų sumų.

15. Švietimo įstaiga, įvykdžiusi ugdymo planą, likusią nepanaudotą sumą Savivaldybės tarybos sprendimu gali naudoti vadovaudamasi atitinkamų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo bei pakeitimo įstatymų reglamentuotomis nuostatomis.

16. Nepanaudotas per metus lėšas mokinio krepšeliui finansuoti švietimo įstaigos, neformaliojo švietimo įstaigos, Širvintų rajono švietimo centras ir Širvintų rajono savivaldybės administracija grąžina į Savivaldybės biudžeto sąskaitą, o Ekonomikos ir strateginio planavimo skyriaus Biudžeto valdymo ir strateginio planavimo poskyris – į valstybės institucijos ar įstaigos sąskaitą, iš kurios buvo gautos mokinio krepšelio lėšos iki kitų metų sausio 10 d.

 

IV. MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ, SKIRTŲ MOKINIŲ PAŽINTINEI VEIKLAI IR PROFESINIAM ORIENTAVIMUI, NAUDOJIMAS

 

17. Mokinių pažintinę veiklą organizuoja bendrojo ugdymo mokykla, kuriai Savivaldybės taryba tvirtina asignavimus mokinio krepšeliui finansuoti.

18. Lėšos naudojamos Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintai Valstybinės švietimo strategijos 2013–2022 metų nuostatų įgyvendinimo programai vykdyti.

19. Pažintinė veikla organizuojama išnaudojant teritorijos, kurioje yra mokykla, teikiamas galimybes, palaipsniui pereinant prie savivaldybės, regiono ar šalies pažintinių objektų.

20. Rekomenduotina pažintinė veikla:

20.1. pažintiniai objektai: muziejai, istorijos, gamtos, geografijos, kultūros paminklai;

20.2. pažintinės veiklos formos - ekskursijos, išvykos, kraštotyrinė veikla, vaikų turizmo renginiai pažintiniais tikslais.

21. Lėšos, skirtos mokinių pažintinei veiklai, naudojamos apmokėti už:

21.1. mokinių dalyvavimą kitų švietimo teikėjų organizuojamose pažintinėse edukacinėse programose ir projektuose;

21.2. bilietus į pažintinius objektus;

21.3. mokinių ir juos lydinčių asmenų kelionės (transporto) į pažintinius objektus išlaidas;

21.4. gido paslaugas.

22. Lėšų, skirtų mokinių pažintinei veiklai, negalima naudoti:

22.1. kelionių į užsienį ir su jomis susijusioms išlaidoms apmokėti;

22.2. mokytojo darbui už organizuojamą pažintinę veiklą apmokėti;

22.3. mokinių išvykoms į olimpiadas, konkursus, sporto varžybas ir pan. apmokėti;

22.4. pramoginių renginių lankymo ir organizavimo išlaidoms apmokėti;

22.5. projektų, programų parengimo išlaidoms apmokėti;

22.6. mokinių poilsiui organizuoti.

23. Pažintinei veiklai finansuoti gali būti naudojamos ne tik mokinio krepšelio lėšos, bet ir rėmėjų, tėvų ir kitos lėšos teisės aktų nustatyta tvarka.

24. Siekdama pažintinės veiklos kokybės, veiksmingumo didinimo, paslaugų savikainos mažinimo, mokykla gali sudaryti bendradarbiavimo sutartis dėl pažintinės veiklos organizavimo su neformaliojo švietimo, kultūros ir kitomis įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis.

25. Bendrąjį ugdymą teikiančios įstaigos mokinių profesiniam orientavimui lėšas planuoja atsižvelgdamos į profesinio orientavimo veiklų planą, mokinių interesus, gebėjimus, galimybes ir turimas moksleivio krepšelio lėšas.

26. Lėšas, skirtas mokinių profesiniam orientavimui, galima naudoti:

26.1. seminarams, paskaitoms, parodoms, mugėms ir kitiems renginiams, susijusiems su profesiniu mokinių orientavimu;

26.2. renginiuose dalyvaujančių mokinių nakvynei;

26.3. patalpų nuomai organizuojant renginius;

26.4. mokinių kelionei į renginius (seminarus, konferencijas, profesinių ir aukštųjų mokyklų muges, parodas);

26.5. renginiuose dalyvaujančių mokinių maitinimui;

26.6. mokymo priemonėms, literatūrai, mokomosioms kompiuterinėms priemonėms, skirtoms profesiniam orientavimui, įsigyti bei informacinei medžiagai gaminti.

27. Švietimo įstaigos vadovas paskiria asmenį, atsakingą už profesinio orientavimo veiklų mokykloje organizavimą.

28. Nepanaudotas mokinių pažintinei veiklai bei profesiniam orientavimui skirtas mokinio krepšelio lėšas švietimo įstaiga Savivaldybės tarybos sprendimu gali naudoti vadovaudamasi atitinkamų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo bei pakeitimo įstatymų reglamentuotomis nuostatomis.

29. Švietimo įstaigos vadovas atsako už teisingą mokinių pažintinei veiklai bei profesiniam orientavimui skirtų mokinio krepšelio lėšų naudojimą, teisingą ir laiku lėšų apskaitą, mokinio krepšelio lėšų išlaidų sąmatos patikslinimą kalendorinių metų pabaigoje.

 

 

V. MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ, SKIRTŲ BRANDOS EGZAMINAMS ADMINISTRUOTI, VYKDYTI IR VERTINTI, NAUDOJIMAS

 

30. Mokinio krepšelio lėšos, skirtos brandos egzaminams administruoti, vykdyti ir vertinti, naudojamos:

30.1. apmokėti už pagrindinės ir pakartotinės sesijų valstybinių brandos egzaminų vykdymą egzaminų centrų vykdymo grupių vyresniesiems vykdytojams, administratoriams ir vykdytojams;

30.2. apmokėti už pagrindinės sesijos mokyklinių brandos egzaminų vykdymą, kandidatų darbų vertinimą ir apeliacijų nagrinėjimą mokyklinių brandos egzaminų centrų, vykdymo grupių vyresniesiems vykdytojams, administratoriams, vykdytojams, vertinimo, apeliacinių komisijų pirmininkams, vertintojams, menų dalykų, technologijų ir profesijos mokytojams (darbų vadovams) ir apeliacinių komisijų nariams;

30.3. apmokėti už pakartotinės sesijos mokyklinių brandos egzaminų organizavimą, vykdymą, kandidatų darbų vertinimą ir apeliacijų nagrinėjimą mokyklinių brandos egzaminų centrų, vykdymo grupių vyresniesiems vykdytojams, administratoriams, vykdytojams, vertinimo, apeliacinių komisijų pirmininkams, vertintojams ir apeliacinių komisijų nariams.

31. Švietimo įstaigos apmokėjimą vykdo vadovaudamosi Švietimo ir kultūros skyriaus sudaryta ir su Ekonomikos ir strateginio planavimo skyriaus Biudžeto valdymo ir strateginio planavimo poskyriumi suderinta pagrindinės ir pakartotinės sesijos brandos valstybinių ir mokyklinių egzaminų vykdymo ir vertinimo suvestine.

32. Apmokant už darbą, vadovaujamasi valandiniais rekomendaciniais įkainiais, patvirtintais Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu.

33. Švietimo įstaigos vadovas atsako už lėšų naudojimo tikslingumą, lėšų apskaitos bei atskaitomybės teisingumą.

 

 

 

VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

34. Mokinio krepšelio lėšos naudojamos laikantis teisės aktų, reglamentuojančių Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymą ir vykdymą, ir atsižvelgiant į švietimo ir mokslo ministro tvirtinamas lėšų naudojimo atitinkamoms mokymo reikmėms tenkinti rekomendacijas.

35. Informaciją, kurios reikia mokinio krepšelio lėšų sumai apskaičiuoti, švietimo įstaigos teikia Švietimo informacinių technologijų centrui švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka.

36. Mokinio krepšelio lėšų naudojimo kontrolę vykdo Valstybės kontrolė, Širvintų rajono savivaldybės kontrolierius ir Širvintų rajono savivaldybės administracijos Centralizuotas vidaus audito skyrius.

 

______________________________________