LAZDIJŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL LAZDIJŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2013 M. VASARIO 28 D. SPRENDIMO NR. 5TS-621 „DĖL LAZDIJŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO TVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2015 m. birželio 29 d. Nr. 5TS-69
Lazdijai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 16 straipsnio 2 dalies 1 punktu, Lazdijų rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
Pakeisti Lazdijų rajono savivaldybės tarybos 2013 m. vasario 28 d. sprendimą Nr. 5TS-621 „Dėl Lazdijų rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento tvirtinimo”:
1. 32 punktą ir jį išdėstyti taip:
2. 49 punktą ir jį išdėstyti taip:
3. 92 punktą ir jį išdėstyti taip:
„92. Slaptai balsuojama kai skiriamas mero pavaduotojas, administracijos direktorius, administracijos direktoriaus pavaduotojas, sprendžiamas nepasitikėjimo meru, mero pavaduotoju, administracijos direktoriumi, administracijos direktoriaus pavaduotoju klausimas.
Esant 1/3 visų Tarybos narių siūlymui ir daugumos Tarybos posėdyje dalyvaujančių Tarybos narių pritarimui, kuris išreiškiamas balsuojant, Tarybos posėdžio pirmininkas skelbia, kad bus balsuojama slaptai ir tais atvejais, kai skiriami Kontrolės komiteto pirmininkas, Kontrolės komiteto pirmininko pavaduotojas, Administracinės komisijos pirmininkas, Etikos komisijos pirmininkas, Antikorupcijos komisijos pirmininkas, sprendžiamas nepasitikėjimo Kontrolės komiteto pirmininku, Kontrolės komiteto pirmininko pavaduotoju, Administracinės komisijos pirmininku, Etikos komisijos pirmininku, Antikorupcijos komisijos pirmininku klausimas.“
4. 139 punktą ir jį išdėstyti taip:
„139. Merui ir mero pavaduotojui atostogos suteikiamos mero potvarkiu. Meras ir mero pavaduotojas turi teisę į kasmetines atostogas. Vadovaujantis Darbo kodekso nuostatomis, merui ir mero pavaduotojui gali būti suteikiamos šios tikslinės atostogos: nėštumo ir gimdymo, tėvystės, mokymosi, valstybinėms ar visuomeninėms pareigoms atlikti, nemokamos.“
5. 140 punktą ir jį išdėstyti taip:
6. 180 punktą ir jį išdėstyti taip:
„180. Taryba savo įgaliojimų laikui sudaro Administracinę komisiją, Etikos ir Antikorupcijos komisiją. Komisijų atsakingųjų sekretorių pareigas atlieka administracijos direktoriaus paskirti valstybės tarnautojai ir šios funkcijos įrašomos į jų pareigybės aprašymą.
Etikos komisijos ir Antikorupcijos komisijos pirmininką Taryba mero teikimu skiria iš Tarybos narių. Jei yra paskelbta Tarybos mažuma (opozicija), ji merui siūlo Komisijos pirmininko kandidatūrą, kurią meras teikia Tarybai.
Jei kelios frakcijos, Tarybos narių grupės ar Tarybos nariai yra pasiskelbę Tarybos mažuma (opozicija) ir kiekviena iš jų atskirai siūlo kandidatus į Etikos komisijos ir Antikorupcijos komisijos pirmininko pareigas, meras Tarybai teikia visas pasiūlytas kandidatūras, Taryba už kiekvieną pasiūlytą kandidatūrą balsuoja atskirai.
Komisijos pirmininku skiriamas tas kandidatas, kuris surinko posėdyje dalyvavusių Tarybos narių balsų daugumą. Balsuojama šio reglamento nustatyta tvarka. Jeigu už pasiūlytą kandidatą nebalsuoja posėdyje dalyvavusių Tarybos narių balsų dauguma, tą patį kandidatą galima siūlyti dar vieną kartą. Jeigu ir antrą kartą pasiūlytai kandidatūrai Taryba nepritaria, turi būti siūloma kita kandidatūra.
Etikos komisijoje ir Antikorupcijos komisijoje 1/3 komisijos narių sudaro gyvenamųjų vietovių bendruomenių atstovai.
Jeigu Tarybos mažuma (opozicija) nepasiūlo Etikos komisijos pirmininko ir Antikorupcijos komisijos pirmininko kandidatūros, Etikos komisijos pirmininką ir Antikorupcijos komisijos pirmininką Taryba skiria mero teikimu.“
7. 181 punktą ir jį išdėstyti taip:
„181. Komisijos pirmininko kandidatūrą iš komisijos narių Tarybai tvirtinti teikia meras.
Administracinės komisijos, Etikos komisijos ir Antikorupcijos komisijos pirmininkai turi būti iš Tarybos narių.
Komisijos pirmininko pavaduotojo kandidatūrą ir iš komisijos narių Tarybai tvirtinti teikia komisijos pirmininkas. Jeigu Taryba nepatvirtina mero ar komisijos pirmininko pateiktų kandidatų, tą patį kandidatą galima siūlyti dar vieną kartą. Jeigu ir antrą kartą pasiūlytai kandidatūrai Taryba nepritaria, turi būti siūloma kita kandidatūra.“
8. 223 punktą ir jį išdėstyti taip:
9. 225 punktą ir jį išdėstyti taip:
„225. Apklausos pasiūlymo iniciatyvos teisę 1/4 Tarybos narių įgyvendina pateikdami Tarybai ir merui argumentuotą reikalavimą, kuriame turi būti nurodoma: apklausai teikiamo (teikiamų) klausimo (klausimų) tekstas, siūlomas apklausos būdas ir Tarybos narių grupės atstovas (atstovai). Be to, reikalavime gali būti nurodoma apklausos teritorija. Reikalavimą pasirašo visi Tarybos narių grupės nariai.
Reikalavimas registruojamas savivaldybės administracijos Dokumentų ir informacijos skyriuje.
Meras privalo paskelbti apklausą ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo Tarybos narių grupės reikalavimo gavimo.“
10. 227 punktą ir jį išdėstyti taip:
„227. Pateiktą seniūno pasiūlymą rengti apklausą nagrinėja administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta darbo grupė. Darbo grupė pasiūlymą turi išnagrinėti ne vėliau kaip per 10 darbo dienų ir išvadas pateikti administracijos direktoriui.
Jei nustatomi trūkumai, administracijos direktorius raštu paprašo seniūną per 5 kalendorines dienas pataisyti trūkumus. Jei trūkumai nustatytu laiku nepašalinami, pasiūlymas paliekamas nenagrinėtas.
Jei trūkumai nustatytu laiku pašalinami, meras ne vėliau kaip per vieną mėnesį gali paskelbti apklausą.“
11. 228 punktą ir jį išdėstyti taip:
„228. Jeigu per Vietos savivaldos įstatymo 41 straipsnio 5 dalyje nustatytą terminą
yra surinktas reikiamas parašų dėl reikalavimo paskelbti apklausą skaičius ir nenustatyta parašų rinkimo pažeidimų (gyventojų parašų klastojimo atvejų ar savanoriškumo principo pažeidimų), ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo parašų rinkimo baigiamojo akto ir gyventojų reikalavimo pateikimo savivaldybės administracijos direktoriui dienos meras privalo paskelbti apklausą.“
12. 229 punktą ir jį išdėstyti taip:
13. 230 punktą ir jį išdėstyti taip:
14. 231 punktą ir jį išdėstyti taip: