Paveikslėlis, kuriame yra eskizas, piešimas, iliustracija, simbolis  Automatiškai sugeneruotas aprašymas

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS

2023 M. LIEPOS 31 D. NUTARIMO NR. 612 DĖL 2021–2027 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ PROGRAMOS IR EKONOMIKOS GAIVINIMO IR ATSPARUMO DIDINIMO PLANO „NAUJOS KARTOS LIETUVA“ LIETUVAI SKIRTŲ LĖŠŲ PASKIRSTYMO“ ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠO

PATVIRTINIMO

 

2024 m. lapkričio 13 d. Nr. 1V-668

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos administruojančiųjų institucijų ir tarpinės institucijos funkcijų sąrašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. liepos 2 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl funkcijų paskirstymo įgyvendinant 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programą“, 3.10.1 papunkčiu,

t v i r t i n u Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2023 m. liepos 31 d. nutarimo Nr. 612 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ Lietuvai skirtų lėšų paskirstymo“ įgyvendinimo tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Teisingumo ministrė, pavaduojanti vidaus reikalų ministrą                           Ewelina Dobrowolska

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro

2024 m. lapkričio 13 d. įsakymu Nr. 1V-668

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS

2023 M. LIEPOS 31 D. NUTARIMO NR. 612 DĖL 2021–2027 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ PROGRAMOS IR EKONOMIKOS GAIVINIMO IR ATSPARUMO DIDINIMO PLANO „NAUJOS KARTOS LIETUVA“ LIETUVAI SKIRTŲ LĖŠŲ PASKIRSTYMO“ ĮGYVENDINIMO
TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2023 m. liepos 31 d. nutarimo Nr. 612 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ Lietuvai skirtų lėšų paskirstymo“ įgyvendinimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja reikalavimų, kurie nustatyti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2023 m. liepos 31 d. nutarime Nr. 612 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ Lietuvai skirtų lėšų paskirstymo“, (toliau – Nutarimas) 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos, patvirtintos Europos Komisijos 2022 m. rugpjūčio 3 d. sprendimu Nr. C(2022) 5742 (su vėlesniais pakeitimais, toliau – Investicijų programa), lėšomis bendrai finansuojamiems projektams, kuriais įgyvendinamos 2022–2030 metų Regionų plėtros programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. birželio 29 d. nutarimu Nr. 713 „Dėl 2022–2030 metų regionų plėtros programos patvirtinimo“ (toliau – RPP), regioninės pažangos priemonės, (toliau – projektai) įgyvendinimo tvarką:

1.1. Nutarimo 2.2 papunktyje nustatyto reikalavimo dėl lankstumo sumos taikymo Investicijų programos Europos Sąjungos fondų (toliau – fondai, fondas) lėšų daliai, numatytai RPP įgyvendinti, ir Nutarimo 2.3 papunktyje nustatytų reikalavimų dėl fondų lėšų sumų, iki kurių prisiimant įsipareigojimus pagal sudarytas projektų sutartis ir laikantis lankstumo sumos reikalavimų galima viršyti 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos lėšų paskirstymo plane, patvirtintame Nutarimu (toliau – Investicijų programos lėšų paskirstymo planas), numatytas fondų lėšas (toliau kartu – lankstumo sumos reikalavimai);

1.2. Nutarimo 2.4 papunktyje nustatyto reikalavimo dėl fondų lėšų, kurių visuose regionų plėtros planuose (toliau – RPPl) suplanuota daugiau, nei numatyta asignavimų valdytojui Investicijų programos lėšų paskirstymo plane pagal Investicijų programos prioritetą ar specialųjį prioritetą (toliau – prioritetas), fondą ir Investicijų programos regioną, t. y. Sostinės regioną ar Vidurio ir vakarų Lietuvos regioną, (toliau – regionas) pakartotinio planavimo ir naudojimo.

2. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos regioninės plėtros įstatyme, 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklėse (toliau – Administravimo taisyklės) ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse (toliau – Projektų taisyklės), patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“.

3. Aprašo 1.1 ir 1.2 papunkčiuose nurodytų reikalavimų vykdymas užtikrinamas, vadovaujantis Aprašo II ir III skyrių nuostatomis:

3.1. regionų plėtros taryboms rengiant ir derinant RPPl pakeitimų projektus Strateginio valdymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“, III skyriaus ketvirtajame skirsnyje ir Administravimo taisyklių VIII skyriaus antrajame skirsnyje nustatyta tvarka;

3.2. administruojančiajai institucijai rengiant, derinant kvietimo teikti projektų įgyvendinimo planų (toliau – PĮP) planą (toliau – kvietimų planas) ar jo pakeitimus Administravimo taisyklių VIII skyriaus ketvirtajame skirsnyje nustatyta tvarka;

3.3. administruojančiajai institucijai atliekant papildomo finansavimo skyrimo projektui vertinimą ir sprendžiant dėl projekto įgyvendinimo metu sutaupytų lėšų panaudojimo projektui įgyvendinti Projektų taisyklių IV skyriaus trečiajame skirsnyje nustatyta tvarka.

 

II SKYRIUS

LANKSTUMO SUMOS

REIKALAVIMŲ VYKDYMO TVARKA

 

Lankstumo sumos paskirstymas RPPl

 

4. Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija analizuoja RPPl, jų pakeitimų projektuose planuojamus pažangos priemonių veiklų, poveiklių ir projektų įgyvendinimo pradžios terminus ir vertina, ar yra lankstumo sumos reikalavimų neįgyvendinimo rizikų. Jei Vidaus reikalų ministerija nustato, kad tokių rizikų yra pagal bent vieną iš Investicijų programos lėšų paskirstymo kategorijų, t. y. pagal Investicijų programos prioritetą, fondą, regioną ir (ar), kai taikoma pagal Nutarimo 2.3 papunktį, pagal asignavimų valdytoją, (toliau – Investicijų programos lėšų paskirstymo kategorijos), ji paskirsto lankstumo sumą, dėl kurios nustatytos rizikos, RPPl, t. y.:

4.1. apskaičiuoja fondų lėšų sumas (pagal Investicijų programos lėšų paskirstymo kategorijas), dėl kurių, įgyvendinant kiekvieną RPPl, gali būti sudaryta projektų sutarčių iki 2025 m. liepos 1 d.; šios fondų lėšų sumos apskaičiuojamos:

4.1.1. atsižvelgiant į fondų lėšų sumas (pagal Investicijų programos lėšų paskirstymo kategorijas), kurios visuose RPPl yra suplanuotos pažangos priemonėms, dėl kurių administruojančioji institucija yra paskelbusi kvietimus teikti PĮP (toliau – kvietimai) ir dėl kurių yra sudarytos projektų sutartys;

4.1.2. laikantis RPPl lygiateisiškumo principo, kuris reiškia, kad lankstumo suma paskirstoma visiems RPPl proporcingai pagal konkrečiame RPPl suplanuotas fondų lėšų sumas (pagal Investicijų programos lėšų paskirstymo kategorijas), išskyrus atvejus, kai šio principo laikymasis yra neįmanomas; laikoma, kad RPPl lygiateisiškumo principo laikymasis yra neįmanomas, kai konkrečiame RPPl planuojamos fondų lėšų sumos dalis, dėl kurios dar nėra paskelbta kvietimų ir (ar) sudaryta projektų sutarčių, yra mažesnė už lankstumo sumos dalį, kuri RPPl tektų, jei lankstumo suma RPPl būtų skirstoma laikantis RPPl lygiateisiškumo principo. Šis papunktis netaikomas Vilniaus RPPl, kai Investicijų programos lėšų paskirstymo plane Sostinės regionui yra nustatyta konkreti lankstumo suma pagal Investicijų programos lėšų paskirstymo kategorijas;

4.2. apie kiekvienam RPPl apskaičiuotas fondų lėšų sumas (pagal Investicijų programos lėšų paskirstymo kategorijas), dėl kurių, įgyvendinant RPPl, gali būti sudaryta projektų sutarčių iki 2025 m. liepos 1 d., raštu informuoja regionų plėtros tarybas ir administruojančiąją instituciją per 3 darbo dienas nuo šiame punkte nurodytų rizikų nustatymo dienos.

 

Lankstumo sumos reikalavimų vykdymas, keičiant RPPl

 

5. Regiono plėtros taryba, keisdama RPPl, užtikrina konkrečiam RPPl taikomų lankstumo sumos reikalavimų vykdymą, vadovaudamasi:

5.1. Aprašo 4.2 papunktyje nustatyta tvarka Vidaus reikalų ministerijos regiono plėtros tarybai pateikta informacija apie RPPl apskaičiuotas fondų lėšų sumas (pagal Investicijų programos lėšų paskirstymo kategorijas), dėl kurių, įgyvendinant RPPl, gali būti sudaryta projektų sutarčių iki 2025 m. liepos 1 d.;

5.2. lankstumo sumos reikalavimais, kurie Nutarimu nustatyti Sostinės regionui dėl fondų lėšų dalies, numatytos RPP įgyvendinti, pagal Investicijų programos lėšų paskirstymo kategorijas (taikoma tik Vilniaus RPPl dėl Europos regioninės plėtros fondo, Europos socialinio fondo +“ ir Investicijų programos 8 prioriteto „Tvarus judumas miestuose“ Sanglaudos fondo lėšų).

6. Laikoma, kad RPPl yra užtikrinamas jam taikomų lankstumo sumos reikalavimų vykdymas, jeigu visų RPPl suplanuotų projektų, kurių įgyvendinimo pradžia yra ankstesnė nei 2025 m. III ketv., ir (kai RPPl numatytas projektų atrankos būdas – konkursas ar tęstinė atranka) visų RPPl pažangos priemonių veiklų ir (ar) poveiklių, kurių įgyvendinimo pradžia yra ankstesnė nei 2025 m. I ketv., biudžetų fondų lėšų sumos (pagal Investicijų programos lėšų paskirstymo kategorijas):

6.1. neviršija Vidaus reikalų ministerijos regiono plėtros tarybai nurodytų fondų lėšų sumų (pagal Investicijų programos lėšų paskirstymo kategorijas), dėl kurių, įgyvendinant RPPl, gali būti sudaryta projektų sutarčių iki 2025 m. liepos 1 d.;

6.2. neviršija fondų lėšų dalies be lankstumo sumos, kuri Nutarimu numatyta Sostinės regionui RPP įgyvendinti pagal Investicijų programos lėšų paskirstymo kategorijas (taikoma tik Vilniaus RPPl dėl Europos regioninės plėtros fondo, Europos socialinio fondo +“ ir Investicijų programos 8 prioriteto „Tvarus judumas miestuose“ Sanglaudos fondo lėšų).

 

Lankstumo sumos reikalavimų vykdymas, rengiant, keičiant kvietimų planus ir projektams skiriant papildomą finansavimą

 

7. Administruojančioji institucija, atsižvelgdama į Vidaus reikalų ministerijos informaciją, pateiktą vadovaujantis Aprašo 4.2 ir (ar) 11 punktais, patikrina administruojančiosios institucijos parengtų kvietimų planų ir RPPl, kuriam rengiami kvietimų planai, atitiktį lankstumo sumos reikalavimams. Nustačiusi, kad kvietimų planu ir (ar) RPPl nėra užtikrinamas lankstumo sumos reikalavimų įvykdymas, kaip nustatyta Aprašo 6 punkte, administruojančioji institucija rengia kvietimų plano keitimą (ar, kai kvietimų planas dar nėra parengtas, – kvietimų planą), kuriame, laikydamasi Aprašo 8 punkte nustatytos tvarkos, nurodo vėlesnes kvietimų pradžios datas, nei planuojama pagal parengtą kvietimų planą ir (ar) RPPl.

8. Kvietimų pradžios datos kvietimų plane vėlinamos, laikantis tokios tvarkos:

8.1. vėlinama tokio skaičiaus kvietimų pradžios datos, kiek reikia, kad kvietimų plane esanti informacija atitiktų Vidaus reikalų ministerijos nustatytas fondų lėšų sumas, dėl kurių, įgyvendinant RPPl, gali būti sudaryta projektų sutarčių iki 2025 m. liepos 1 d.;

8.2. vėlinamos tų kvietimų pradžios datos, kuriuos pasiūlo regiono plėtros taryba; regiono plėtros taryba pasiūlymą administruojančiajai institucijai turi pateikti per 5 darbo dienas nuo administruojančiosios institucijos prašymo gavimo dienos.

9. Administruojančioji institucija projektui skiria papildomą finansavimą, jeigu, atsižvelgdama į Vidaus reikalų ministerijos Aprašo 4.2 papunktyje nustatyta tvarka pateiktą informaciją, nustato, kad skyrus projektui papildomą finansavimą nebus pažeisti lankstumo sumos reikalavimai.

 

Lankstumo sumos reikalavimų vykdymo priežiūra

 

10. Vidaus reikalų ministerija prižiūri, ar RPPl užtikrinamas lankstumo sumos reikalavimų vykdymas, t. y. vertina, ar RPPl pakeitimo projektais, kurie pateikti derinti Vidaus reikalų ministerijai, ir patvirtintais RPPl yra užtikrinamas lankstumo sumos reikalavimų vykdymas, kaip nustatyta Aprašo 6 punkte.

11. Jei Vidaus reikalų ministerija nustato, kad RPPl pakeitimo projektu neužtikrinamas lankstumo sumos reikalavimų vykdymas, ji nurodo regiono plėtros tarybai nustatytus trūkumus ištaisyti. Jeigu Vidaus reikalų ministerija nustato, kad regiono plėtros taryba neištaiso nurodytų trūkumų, apie tai ji informuoja regiono plėtros tarybą ir administruojančiąją instituciją, kartu administruojančiajai institucijai nurodydama imtis lankstumo sumos reikalavimų įvykdymui užtikrinti reikalingų veiksmų, kaip nustatyta Aprašo 7 ir 8 punktuose.

 

III SKYRIUS

REIKALAVIMŲ, SUSIJUSIŲ SU FONDŲ LĖŠŲ,

KURIŲ RPPL SUPLANUOTA DAUGIAU, NEI NUMATYTA INVESTICIJŲ PROGRAMOS LĖŠŲ PASKIRSTYMO PLANE, PLANAVIMU IR PANAUDOJIMU, VYKDYMO TVARKA

 

12. Kai Nutarimu administruojančiajai institucijai yra nustatyta galimybė, skelbiant kvietimus ir prisiimant įsipareigojimus pagal sudarytas projektų sutartis, viršyti Investicijų programos lėšų paskirstymo plane asignavimų valdytojui RPP įgyvendinti nurodytas fondų lėšas pagal Investicijų programos lėšų paskirstymo kategorijas, šių fondų lėšų planavimui RPPl ir naudojimui taikomi Aprašo 13–16 punktuose nustatyti apribojimai.

13. Regiono plėtros taryba negali pakartotinai planuoti Aprašo 14 punkte nurodomiems projektams fondų lėšų sumų, sutaupytų įgyvendinant RPPl pažangos priemonę (-es), toms RPPl pažangos priemonių veikloms, poveiklėms, projektams, kurie finansuojami iš tų asignavimų valdytojui numatytų fondų lėšų (pagal Investicijų programos lėšų paskirstymo kategorijas), kurių visuose RPPl yra suplanuota daugiau už asignavimų valdytojui Investicijų programos lėšų paskirstymo plane RPP įgyvendinti numatytą fondų lėšų sumą ir (ar) daugiau už regioninės pažangos priemonės finansavimo gairėse (toliau – Gairės) atitinkamai regioninei pažangos priemonei numatytą fondų lėšų sumą.

14. Aprašo 13 punkte nurodytos fondų lėšų sumos negali būti planuojamos naujiems projektams ir įgyvendinamiems projektams, t. y. papildomo finansavimo įgyvendinamiems projektams skyrimui.

15. Sutaupyta įgyvendinant RPPl pažangos priemonę laikoma ta fondų lėšų suma, kuri:

15.1. PĮP vertinimo metu nėra įtraukta į administruojančiosios institucijos nustatytą didžiausią galimą skirti fondo lėšų sumą projektui;

15.2. yra sutaupyta, pareiškėjui pakartotinai (t. y. po to, kai PĮP buvo atmestas administruojančiosios institucijos ar atsiimtas pareiškėjo) pateikus administruojančiajai institucijai PĮP už mažesnę fondo lėšų sumą, nei buvo suplanuota administruojančiosios institucijos atmestame ar pareiškėjo atsiimtame to paties projekto PĮP;

15.3. yra sutaupyta, kai, administruojančiajai institucijai atmetus PĮP ar pareiškėjui atsiėmus PĮP, pareiškėjas pakartotinai nebeteikia administruojančiajai institucijai to paties projekto PĮP (sutaupyta fondų lėšų suma yra lygi atmesto ar atsiimto PĮP biudžeto fondo lėšų sumai);

15.4. yra sutaupyta, sumažinus projekto sutartyje nustatytą projektui skirtą finansavimą ar nutraukus projekto sutartį.

16. Laikoma, kad administruojančiajai institucijai pakartotinai teikiamas PĮP yra dėl to paties projekto, kurio PĮP buvo atmestas administruojančiosios institucijos arba atsiimtas pareiškėjo, kai tenkinama bent viena iš šių sąlygų:

16.1. nesikeičia projekto tikslas ir projektas yra skirtas tai pačiai RPPl pažangos priemonei įgyvendinti;

16.2. administruojančiajai institucijai teikiamas PĮP, į vieną projektą sujungus kelis anksčiau RPPl planuotus projektus, iš kurių bent vieno PĮP buvo atmestas administruojančiosios institucijos ar atsiimtas pareiškėjo;

16.3. administruojančiajai institucijai teikiami keli PĮP, išskaidžius anksčiau RPPl planuotą projektą, kurio PĮP buvo atmestas administruojančiosios institucijos ar atsiimtas pareiškėjo.

17. Keičiant kvietimų planą, į kvietimų planą negali būti įtraukiamas naujas kvietimas dėl RPPl pažangos priemonės veiklos, poveiklės ar projekto, jeigu yra visos šios sąlygos:

17.1. RPPl pažangos priemonės veikla, poveiklė ar projektas suplanuotas RPPl papildomai, perskirsčius įgyvendinant RPPl pažangos priemonę sutaupytas fondų lėšas;

17.2. RPPl pažangos priemonės veiklą, poveiklę ar projektą numatyta finansuoti iš tų tam tikram asignavimų valdytojui numatytų fondų lėšų (pagal Investicijų programos lėšų paskirstymo kategorijas), kurių visuose RPPl suplanuota daugiau, nei numatyta asignavimų valdytojui Investicijų programos lėšų paskirstymo plane RPP įgyvendinti, ir (ar) daugiau, nei numatyta Gairėse regioninei pažangos priemonei įgyvendinti.

18. Projektui negali būti skiriamas papildomas finansavimas iš įgyvendinant RPPl pažangos priemonę sutaupytų fondų lėšų ir projekto įgyvendinimo metu sutaupytos fondų lėšos negali būti naudojamos projektui įgyvendinti, jeigu papildomas finansavimas ar sutaupytos lėšos yra finansuojamos iš tam tikram asignavimų valdytojui numatytų fondų lėšų (pagal Investicijų programos lėšų paskirstymo kategorijas), kurių visuose RPPl suplanuota daugiau, nei numatyta asignavimų valdytojui Investicijų programos lėšų paskirstymo plane RPP įgyvendinti, ir (ar) daugiau, nei numatyta Gairėse regioninei pažangos priemonei įgyvendinti.

19. Vidaus reikalų ministerija stebi fondų lėšų sutaupymus, įgyvendinant RPPl pažangos priemones. Kai Vidaus reikalų ministerija nustato, kad visuose RPPl suplanuota fondo lėšų suma nebeviršija asignavimų valdytojui Investicijų programos lėšų paskirstymo plane RPP įgyvendinti numatytos fondo lėšų sumos (pagal Investicijų programos lėšų paskirstymo kategorijas) ir Gairėse regioninei pažangos priemonei numatytos fondo lėšų sumos, apie tai ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo šiame punkte nurodytų aplinkybių nustatymo dienos informuoja regionų plėtros tarybas ir administruojančiąją instituciją, kartu nurodydama didžiausias galimas fondo lėšų sumas (pagal Investicijų programos lėšų paskirstymo kategorijas), kurios gali būti planuojamos kiekviename iš RPPl. Didžiausia galima fondo lėšų suma (pagal Investicijų programos lėšų paskirstymo kategorijas) konkrečiam RPPl nustatoma, atsižvelgus į RPPl projektų, dėl kurių yra vertinami PĮP ar sudarytos projektų sutartys, ir kitų RPPl projektų, kurių biudžetų fondo lėšos nėra laikomos sutaupytomis pagal Aprašo 15 punktą, bendrą fondo lėšų sumą.

20. Kai Vidaus reikalų ministerija informuoja regionų plėtros tarybas ir administruojančiąją instituciją apie Aprašo 19 punkte nurodytas aplinkybes:

20.1. nebetaikomi šiame Aprašo skyriuje nustatyti ribojimai dėl projekto įgyvendinimo metu sutaupytų fondų lėšų naudojimo tam pačiam projektui įgyvendinti;

20.2. regiono plėtros taryba gali pakartotinai planuoti RPPl Aprašo 14 punkte nurodomiems projektams konkrečią fondo lėšų sumą, sutaupytą įgyvendinant RPPl pažangos priemonę (-es), ir administruojančioji institucija gali į kvietimų planą įtraukti naują projektą ir projektui skirti papildomą finansavimą, neviršydamos Vidaus reikalų ministerijos atitinkamam RPPl nurodytos didžiausios galimos fondo lėšų sumos (pagal Investicijų programos lėšų paskirstymo kategorijas).

21. Vidaus reikalų ministerija teikia administruojančiajai institucijai informaciją apie tai, ar į kvietimų planą įtraukus naują projektą ar projektui skyrus papildomą finansavimą, nebus viršijama Vidaus reikalų ministerijos Aprašo 19 punkte nustatyta tvarka atitinkamam RPPl nurodyta didžiausia galima fondo lėšų suma (pagal Investicijų programos lėšų paskirstymo kategorijas), ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo tokio prašymo gavimo dienos.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

22. Aprašo II skyriaus nuostatos nustoja galioti, kai lankstumo suma galutinai priskiriama Investicijų programai, atlikus laikotarpio vidurio peržiūrą ir Europos Komisijai priėmus sprendimą pagal 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2021/1060, kuriuo nustatomos bendros Europos regioninės plėtros fondo, „Europos socialinio fondo +“, Sanglaudos fondo, Teisingos pertvarkos fondo ir Europos jūrų reikalų, žvejybos ir akvakultūros fondo nuostatos ir šių fondų bei Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Vidaus saugumo fondo ir Sienų valdymo ir vizų politikos finansinės paramos priemonės taisyklės, 18 straipsnį.

 

_________________