LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL REIKALAVIMŲ ŠVIETIMO ĮSTAIGos (IŠSKYRUS AUKŠTĄją MOKYKLą) VADOVo METŲ VEIKLOS ATASKAITAI PATVIRTINIMO
2018 m. gruodžio 5 d. Nr. V-986
Vilnius
t v i r t i n u Reikalavimus švietimo įstaigos (išskyrus aukštąją mokyklą) vadovo metų veiklos ataskaitai (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo
ministro 2018 m. gruodžio 5 d.
įsakymu Nr. V- 986
REIKALAVIMAI ŠVIETIMO ĮSTAIGOS (IŠSKYRUS AUKŠTĄJĄ MOKYKLĄ) VADOVO METŲ VEIKLOS ATASKAITAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Reikalavimai švietimo įstaigos (išskyrus aukštąją mokyklą) vadovo metų veiklos ataskaitai (toliau – Reikalavimai) nustato reikalavimus švietimo įstaigos (išskyrus aukštąją mokyklą) vadovo (toliau – švietimo įstaigos vadovas) metų veiklos ataskaitų struktūrai ir turiniui.
2. Reikalavimai taikomi švietimo įstaigos vadovo metų veiklos ataskaitai (toliau – Ataskaita), kurią švietimo įstaigos vadovas teikia vadovaudamasis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu.
3. Reikalavimų tikslas – nustatyti Ataskaitos struktūrą ir teikiamą informaciją, kuria remiantis galima būtų vykdyti švietimo įstaigos raidos ir kokybės stebėseną, analizuoti švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) pateiktus duomenis, teikti rekomendacijas tobulinti veiklą, analizuoti švietimo įstaigų vadovų veiklos veiksmingumą ir kompetencijų augimą.
II SKYRIUS
REIKALAVIMAI ATASKAITAI
5. Ataskaitą sudaro šios dalys: švietimo įstaigos strateginio plano ir metinio veiklos plano įgyvendinimo analizė; švietimo įstaigos vadovo metų veiklos užduotys, rezultatai ir rodikliai; pasiektų rezultatų vykdant užduotis įsivertinimas ir numatomas kompetencijų tobulinimas.
6. Ataskaitoje taip pat gali būti pateiktas Švietimo įstatyme nustatytų subjektų Ataskaitos vertinimo pagrindimas, siūlymai ir galutinis Ataskaitos įvertinimas. Pabaigoje gali būti formuluojamos kitų metų veiklos užduotys, rezultatai ir rodikliai.
7. Ataskaitoje turi būti aptartas švietimo įstaigos strateginio plano ir metinio veiklos plano įgyvendinimas, pateikiant trumpą jų vykdymo (ar įvykdymo) analizę.
8. Ataskaitoje nurodomos praeitų metų veiklos vertinimo užduotys, jų įgyvendinimo rezultatai ir rodikliai, iliustruojantys įgyvendinimo rezultatus. Jei kurios nors užduotys nebuvo įvykdytos ar įvykdytos iš dalies ir buvo numatyta rizika, kuriai esant užduotys gali būti neįvykdytos, tai nurodoma ataskaitoje.
9. Ataskaitoje taip pat nurodomos užduotys ar veiklos, kurios nebuvo planuotos ir nustatytos vadovui, bet yra įvykdytos. Nurodomos tos iš anksto neplanuotos veiklos, kurios turėjo poveikį švietimo įstaigos veiklai.
10. Jei metų veiklos užduotys buvo pakoreguotos, nurodomos pakoreguotos metų užduotys, jų įgyvendinimo rezultatai ir rodikliai, iliustruojantys įgyvendinimo rezultatus.
11. Jei buvo suformuluotos tęstinės metų veiklos užduotys, kurios svarbios stebėti švietimo įstaigos vadovo veiklos veiksmingumą ir įstaigos raidos tendencijas, jų įgyvendinimo rezultatai ir rodikliai pateikiami kaip tęstiniai.
12. Ataskaitos pabaigoje švietimo įstaigos vadovas įsivertina praeitų metų veiklą ir įvardija, kokias kompetencijas norėtų tobulinti, atsižvelgdamas į savo veiklos veiksmingumą.
III SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
14. Ataskaitos skelbiamos švietimo įstaigos savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos ar institucijos, įgyvendinančios savivaldybės ar valstybės dalininko teises, interneto svetainėje ir švietimo įstaigos interneto svetainėje kartu su kitų metų užduotimis ir vadovo kompetencijų ir veiklos tobulinimo rekomendacijomis (kryptimis) ir privalo būti prieinamos ne mažiau kaip 6 metus.
_____________________
Reikalavimų švietimo įstaigos (išskyrus aukštąją mokyklą) vadovo metų veiklos ataskaitai
priedas
(Pavyzdinė švietimo įstaigos (išskyrus aukštąją mokyklą) vadovo metų veiklos ataskaitos forma)
_________________________________________________________________
(švietimo įstaigos pavadinimas)
_________________________________________________________________
(švietimo įstaigos vadovo vardas ir pavardė)
I SKYRIUS
STRATEGINIO PLANO IR METINIO VEIKLOS PLANO ĮGYVENDINIMAS
(Trumpai aptariamos švietimo įstaigos strateginio plano ir įstaigos metinio veiklos plano įgyvendinimo kryptys ir pateikiami svariausi rezultatai bei rodikliai)
|
II SKYRIUS
METŲ VEIKLOS UŽDUOTYS, REZULTATAI IR RODIKLIAI
1. Pagrindiniai praėjusių metų veiklos rezultatai
Metų užduotys (toliau – užduotys) |
Siektini rezultatai |
Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos) |
Pasiekti rezultatai ir jų rodikliai |
1.1. |
|
|
|
1.2. |
|
|
|
1.3. |
|
|
|
1.4. |
|
|
|
1.5. |
|
|
|
2. Užduotys, neįvykdytos ar įvykdytos iš dalies dėl numatytų rizikų (jei tokių buvo)
Užduotys |
Priežastys, rizikos |
2.1. |
|
2.2. |
|
2.3. |
|
2.4. |
|
2.5. |
|
3. Užduotys ar veiklos, kurios nebuvo planuotos ir nustatytos, bet įvykdytos
(pildoma, jei buvo atlikta papildomų, svarių įstaigos veiklos rezultatams)
Užduotys / veiklos |
Poveikis švietimo įstaigos veiklai |
3.1. |
|
3.2. |
|
3.3. |
|
3.4. |
|
3.5. |
|
III SKYRIUS
PASIEKTŲ REZULTATŲ VYKDANT UŽDUOTIS ĮSIVERTINIMAS IR KOMPETENCIJŲ TOBULINIMAS
5. Pasiektų rezultatų vykdant užduotis įsivertinimas
Užduočių įvykdymo aprašymas |
Pažymimas atitinkamas langelis |
5.1. Užduotys įvykdytos ir viršijo kai kuriuos sutartus vertinimo rodiklius |
Labai gerai ☐ |
5.2. Užduotys iš esmės įvykdytos pagal sutartus vertinimo rodiklius |
Gerai ☐ |
5.3. Įvykdytos tik kai kurios užduotys pagal sutartus vertinimo rodiklius |
Patenkinamai ☐ |
5.4. Užduotys neįvykdytos pagal sutartus vertinimo rodiklius |
Nepatenkinamai ☐ |
IV SKYRIUS
VERTINIMO PAGRINDIMAS IR SIŪLYMAI
7. Įvertinimas, jo pagrindimas ir siūlymai: _______________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
____________________ __________ _________________ __________
(mokykloje – mokyklos tarybos (parašas) (vardas ir pavardė) (data)
įgaliotas asmuo, švietimo pagalbos įstaigoje –
savivaldos institucijos įgaliotas asmuo
/ darbuotojų atstovavimą įgyvendinantis asmuo)
8. Įvertinimas, jo pagrindimas ir siūlymai: _______________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
______________________ __________ _________________ __________
(švietimo įstaigos savininko teises ir (parašas) (vardas ir pavardė) (data)
pareigas įgyvendinančios institucijos
(dalininkų susirinkimo) įgalioto asmens
pareigos)
Galutinis metų veiklos ataskaitos įvertinimas ______________________.
IV SKYRIUS
KITŲ METŲ VEIKLOS UŽDUOTYS, REZULTATAI IR RODIKLIAI
9. Kitų metų užduotys
(nustatomos ne mažiau kaip 3 ir ne daugiau kaip 5 užduotys)
Užduotys |
Siektini rezultatai |
Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos) |
9.1. |
|
|
9.2. |
|
|
9.3. |
|
|
9.4. |
|
|
9.5. |
|
|
10. Rizika, kuriai esant nustatytos užduotys gali būti neįvykdytos (aplinkybės, kurios gali turėti neigiamos įtakos įvykdyti šias užduotis)
(pildoma suderinus su švietimo įstaigos vadovu)
10.1. |
10.2. |
10.3. |
______________________ __________ _________________ __________
(švietimo įstaigos savininko teises ir (parašas) (vardas ir pavardė) (data)
pareigas įgyvendinančios institucijos
(dalininkų susirinkimo) įgalioto asmens
pareigos)
Susipažinau.
____________________ __________ _________________ __________
(švietimo įstaigos vadovo pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė) (data)