LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2003 M. GRUODŽIO 24 D. ĮSAKYMO NR. ISAK-1880 „DĖL SAVIVALDYBĖS PEDAGOGINĖS PSICHOLOGINĖS TARNYBOS PAVYZDINIŲ NUOSTATŲ“ PAKEITIMO
2021 m. rugpjūčio 26 d. Nr. V-1553
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymo Nr. XIII-198 7, 8, 14 straipsnių ir 5 priedo pakeitimo įstatymu:
1. P a k e i č i u Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2003 m. gruodžio 24 d. įsakymą Nr. ISAK-1880 „Dėl Savivaldybės pedagoginės psichologinės tarnybos pavyzdinių nuostatų“:
1.1. pakeičiu nurodytą įsakymą ir jį išdėstau nauja redakcija (Savivaldybės pedagoginės psichologinės tarnybos pavyzdiniai nuostatai nauja redakcija nedėstomi):
„LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL SAVIVALDYBĖS PEDAGOGINĖS PSICHOLOGINĖS TARNYBOS PAVYZDINIŲ NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2003 m. gruodžio 16 d. įsakymu Nr. ISAK-1811 „Dėl Pedagoginės ir psichologinės pagalbos teikimo modelio įgyvendinimo 2003–2005 metais priemonių plano“:
1.2. pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintus Savivaldybės pedagoginės psichologinės tarnybos pavyzdinius nuostatus:
1.2.1. pakeičiu tvirtinimo žymą ir ją išdėstau taip:
1.2.2. pakeičiu 28 punktą ir jį išdėstau taip:
„28. Tarnybos specialistai ne daugiau kaip 60 procentų savo darbo laiko skiria tiesioginiam darbui su švietimo pagalbos gavėjais (vaikų, mokinių švietimo pagalbos ir (arba) specialiesiems ugdymosi poreikiams įvertinti, konsultuoti švietimo pagalbos gavėjus (vaikus, mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), taip pat Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 231 straipsnio 4 dalyje nustatytais atvejais – mokytojus ir kitus švietimo įstaigos darbuotojus), vesti jiems užsiėmimus), o kita jų darbo laiko dalis skiriama netiesioginiam darbui su švietimo pagalbos gavėjais (veikloms planuoti ir joms pasirengti, dokumentams rengti, bendradarbiauti su mokytojais, vaikų, mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis ugdymo ir (arba) švietimo pagalbos klausimais ir kita).“