Paveikslėlis, kuriame yra eskizas, piešimas, iliustracija, simbolis  Automatiškai sugeneruotas aprašymas

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRO 2023 M. rugpjūčio 11 d. įsakymo Nr. V-1063 „DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-01-03 „UŽTIKRINTI VISIEMS PRIEINAMĄ ŠIUOLAIKINĮ UGDYMO TURINĮ“ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2023 m. gruodžio 20 d. Nr. V-1585

Vilnius

 

Vadovaudamasis Strateginio valdymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“, 94 ir 139 punktais ir 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 96 punktu,

pakeičiu2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-01-03  „Užtikrinti visiems prieinamą šiuolaikinį ugdymo turinį“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2023 m. rugpjūčio 11 d. įsakymu Nr. V-1063 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-01-03 „Užtikrinti visiems prieinamą šiuolaikinį ugdymo turinį“ aprašo patvirtinimo“:

1.  Pakeičiu I skyrių ir jį išdėstau taip:

I SKYRIUS

PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS SIEKIAMI REZULTATAI

 

Rodiklio kodas

Rodiklio tipas (rezultato)

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Pradinė rodiklio reikšmė (metai)

Siektinos rodiklio reikšmės

Finansavimo šaltinis

Tarpinė reikšmė 2025 m.

Galutinė reikšmė

2030 m.

1

2

3

4

5

6

7

8

R-12-003-03-01-03-01

Rezultato

Tarptautinių olimpiadų ir konkursų 1–3 vietų, aukso, sidabro ir bronzos laimėtojų, tenkančių 10 000 mokinių

Procentas

15,8

(2020)

17,7

20

Valstybės biudžetas

R-12-003-03-01-03-02

Rezultato

Bendrojo ugdymo mokyklų, turinčių gamtos mokslų laboratorijas, dalis

Procentas

Sostinės regione

47,2

(2020)

n/a

Sostinės regione

58

(2029)

2021–2027 IP (ERPF)

Vidurio ir vakarų Lietuvos regione

41,7

(2020)

Vidurio ir vakarų Lietuvos regione

56

(2029)

R-12-003-03-01-03-04

Rezultato

Mokyklų, turinčių standartus atitinkančias laboratorijas ir / ar technikos kabinetus, dalis (proc.)

Procentas

38,6

(2021)

57

80

Valstybės biudžetas

R-12-003-03-01-03-05

Rezultato

Savivaldybių, kuriose vykdomos visų neformaliojo vaikų švietimo mokyklų ugdymo krypčių klasifikatoriuje patvirtintų krypčių programos, skaičius

Vienetai

0

(2022)

36

50

Valstybės biudžetas

R-12-003-03-01-03-06

Rezultato

Lituanistinių mokyklų, kuriose įvertinta ugdymo kokybė, dalis (proc.)

Procentas

0

(2020)

8,9

20

2021–2027 IP (ESF+)

R-12-003-03-01-03-07

Rezultato

Lituanistinių mokyklų, naudojančių lietuvių kalbos testavimo sistemą, skaičius

Skaičius

6

(2020)

48

100

2021–2027 IP (ESF+)

R-12-003-03-01-03-08

Rezultato

Lituanistinių mokyklų, naudojančių Lituanistinio švietimo integruotą programą, skaičius

Skaičius

6

(2020)

48

100

2021–2027 IP (ESF+)

R-12-003-03-01-03-09

Rezultato

Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus

Naudotojai per metus

0

(2021)

n/a

59 520

(2029)

2021–2027 IP (ERPF)

R-12-003-03-01-03-10

Rezultato

Mokinių pasiekimų skirtumas tarp mažiausių (mažiau nei 3 tūkst. gyventojų) ir didžiausių (per 15 tūkst.) vietovių (didžiausias iš visų PISA tyrimų tiriamų sričių) (skirtumas taškais)

Skirtumas taškais

67,68

(2018)

55

ne daugiau 40

R-12-003-03-01-03-11

Rezultato

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius

Asmenys

0

(2021)

(2026

II ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė (toliau – EGADP)

R-12-003-03-01-03-12

Rezultato

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ir mokymo veiklos dalyvių skaičius

Asmenys

0

(2021)

(2026

II ketv.)

EGADP

R-12-003-03-01-03-13

Rezultato

Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis

Procentas

0

(2021)

n / a

80

2021–2027 IP (ESF+)

R-12-003-03-01-03-14

Rezultato

Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją

Asmenys

0

(2021)

n /a

6 004

(2029)

2021–2027 IP (ESF+)

Pastabos:

1. Rodiklio R-12-003-03-01-03-13 „Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją“ siektina reikšmė nesutampa su 2021–2027 IP 4.2.1 veiklos rodiklių ir IP 4.2.3 veiklos rodiklių siektinomis reikšmėmis. Rezultato rodiklio „Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją“ siektinos reikšmės (IP 4.2.1) (Sostinės regione – 212 ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regione (toliau – VVL regionas) – 752 asmenys) įgyvendinamos šioje priemonėje ir papildo 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-06-01 „Pirmiausia – mokytojas“ (siektinos reikšmės Sostinės regione –1 368 ir VVL regione – 4 840 asmenų). Taip pat rezultato rodiklis (IP 4.2.3 veiklos) „Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją“ siektinos reikšmės (Sostinės regione – 1 430 ir VVL regione – 3 610 asmenų) įgyvendinamos šioje priemonėje ir papildo 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-01-04 „Užtikrinti visiems prieinamą ankstyvąjį ugdymą“.

2. Rodiklis R-12-003-03-01-03-12Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis“ yra 2021–2027 IP 4.3.1 veiklos dalis ir papildo 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-02-01 „Įgyvendinti įtraukųjį švietimą“.  

3. Rodikliai R-12-003-03-01-03-09 Mokinių pasiekimų skirtumas tarp mažiausių (mažiau nei 3 tūkst. gyventojų) ir didžiausių (per 15 tūkst.) vietovių (didžiausias iš visų PISA tyrimų tiriamų sričių) (skirtumas taškais) ir R-12-003-03-01-03-01Tarptautinių olimpiadų ir konkursų 1–3 vietų, aukso, sidabro ir bronzos laimėtojų, tenkančių 10 000 mokinių“ bei jų siektinos galutinės reikšmės yra nustatytos 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. gruodžio 1 d. nutarimu Nr. 1016 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos patvirtinimo“ (toliau – ŠPP), ir bus siekiamos visos pažangos priemonės lygiu įgyvendinant skirtingas veiklas (poveikles), finansuojamas skirtingais finansavimo šaltiniais. Rodiklio siektina galutinė reikšmė nėra skaidoma prie veiklų, kuriomis jos siekiama, nurodoma visos apimties.

4. Rodiklis R-12-003-03-01-03-03 Mokyklų, turinčių standartus atitinkančias laboratorijas ir / ar technikos kabinetus, dalis (proc.)“ yra numatytas ŠPP, nėra 2021–2027 IP 4.5.4 veiklos dalis, tačiau glaudžiai susijęs su 1 veikla „Gerinti švietimo paslaugų kokybę aprūpinant efektyviai veikiančias bendrojo ugdymo mokyklas laboratorine įranga ir priemonėmis“, todėl pasirinkta rezultato rodiklį numatyti nacionaliniu rodikliu.

5. Rodikliai R-12-003-03-01-03-05 Lituanistinių mokyklų, kuriose įvertinta ugdymo kokybė, dalis (proc.)“; R-12-003-03-01-03-06 „Lituanistinių mokyklų, naudojančių lietuvių kalbos testavimo sistemą, skaičius“ ir R-12-003-03-01-03-07 „Lituanistinių mokyklų, naudojančių Lituanistinio švietimo integruotą programą, skaičius“ yra numatyti ŠPP, nėra 2021–2027 IP 4.3.1 veiklos dalis, tačiau glaudžiai susiję su 5 veikla „Pagerinti švietimo įtrauktį asmenims, patiriantiems atskirtį ar socialines rizikas, dėl kurių kyla grėsmė patirti socialinę atskirtį, suteikti švietimo pagalbą bei koordinuotai teikiamas paslaugas“ ir per šios veiklos įgyvendinimą bus pasiekiamos rodiklių reikšmės, todėl pasirinkta rezultato rodiklį numatyti nacionaliniu rodikliu.

6. Rodiklis R-12-003-03-01-03-04 „Savivaldybių, kuriose vykdomos visų neformaliojo vaikų švietimo mokyklų ugdymo krypčių klasifikatoriuje patvirtintų krypčių programos, skaičius“ yra numatytas ŠPP, tačiau yra tęstinės veiklos dalis, todėl jam nėra skiriamos pažangos priemonės lėšos. Rodiklio reikšmė bus pasiekiama tęstinėmis valstybės biudžeto lėšomis, tad į šios pažangos priemonės veiklas jis neįtraukiamas.“

2.  Pakeičiu II skyrių ir jį išdėstau taip:

II SKYRIUS

PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS FINANSAVIMO ŠALTINIAI

 

Finansavimo apimtis ir šaltiniai 

Lėšų poreikis (tūkst. eurų) 

1 

2 

1.1. Valstybės biudžeto lėšos 

1.1.1.1.1. Valstybės biudžeto (toliau – VB) lėšos 

1.1.1.1.2. VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamus iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

1 746,954

1.2. Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos bendrojo finansavimo lėšos 

18 890,548

1.2.2.8.1. 2021–2027 m. ES fondų bendrojo finansavimo lėšos 

Sostinės regionas („Europos socialinis fondas + (toliau – ESF+))

3 495,015

Sostinės regionas (Europos regioninės plėtros fondas (toliau – ERPF))

6 119,183

VVL regionas (ESF+) 

3 298,189

VVL regionas (ERPF) 

5 978,161

1.3. Europos Sąjungos ir kita tarptautinė finansinė parama

76 180,192

1.3.2.8.1. 2021–2027 m. ES fondų lėšos

Sostinės regionas (ESF+) 

3 495,015

Sostinės regionas (ERPF) 

6 119,183

VVL regionas (ESF+) 

18 689,745

VVL regionas (ERPF) 

33 876,249

1.3.3.1.57. Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (toliau – EGADP) lėšos

14 000

1.6. Tikslinės paskirties valstybės biudžeto lėšos 

2. Kitos lėšos

2.1. Savivaldybių biudžetų lėšos 

2.2. Privačios lėšos 

2.3. Kitos viešosios lėšos1 

IŠ VISO 

96 817,694

3.  Pakeičiu III skyrių ir jį išdėstau taip:

 

III SKYRIUS

PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS VEIKLŲ SUVESTINĖ

 

Veikla

Veiklos (poveiklės, projekto) tipas

Galimi pareiškėjai

Projektų

atrankos būdas

Tiesiogiai prisidedama prie HP

(Taip / Ne)

Finansavimo forma

Finansavimo suma (tūkst. eurų)

Finansavimo šaltinis (-iai)

Rodiklio pavadinimas ir tipas

Siektina galutinė rodiklio reikšmė

(ir metai)

Administruo

jančioji institucija

Dalyvaujanti institucija

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1. Gerinti švietimo paslaugų kokybę aprūpinant efektyviai veikiančias bendrojo ugdymo mokyklas laboratorine įranga ir priemonėmis

I

NŠA

P

Taip

D

52 092,776

2021–2027 m. Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų ir bendrojo finansavimo (toliau – BF) lėšos

Poveiklėse nurodyti rodikliai ir jų siektinos reikšmės

 

CPVA

Savivaldybės

R – Mokyklų, turinčių standartus atitinkančias laboratorijas ir / ar technikos kabinetus, dalis (proc.)

80

(2030)

ŠMSM

1.1. Gerinti švietimo paslaugų kokybę aprūpinant efektyviai veikiančias bendrojo ugdymo mokyklas laboratorine įranga ir priemonėmis Sostinės regione

I

NŠA

P

Taip

D

12 238,366:

6 119,183 – ES fondų lėšos,

6 119,183 – BF lėšos

2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos

P-12-003-03-01-03-01, Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros mokymo klasių talpumas (asm.)

14 230

(2029)

CPVA

 

P-12-003-03-01-03-02,  Bendrojo ugdymo mokyklos, kuriose įrengtos gamtos mokslų laboratorijos (skaičius)

30

(2029)

R – Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus

10 890

(2029)

R – Bendrojo ugdymo mokyklų, turinčių gamtos mokslų laboratorijas, dalis, (proc.)

58

(2029)

1.2. Gerinti švietimo paslaugų kokybę aprūpinant efektyviai veikiančias bendrojo ugdymo mokyklas laboratorine įranga ir priemonėmis Vidurio ir vakarų Lietuvos regione

I

NŠA

P

Taip

D

39 854,410:

33 876,249ES fondų lėšos,

5 978,161BF lėšos

2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos

P-12-003-03-01-03-01, Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros mokymo klasių talpumas (asm.)

67 550

(2029)

CPVA

 

P-12-003-03-01-03-02,  Bendrojo ugdymo mokyklos, kuriose įrengtos gamtos mokslų laboratorijos (skaičius)

95

(2029)

R – Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus

48 630

(2029)

R – Bendrojo ugdymo mokyklų, turinčių gamtos mokslų laboratorijas, dalis, procentai

56

(2029)

2.

Stiprinti formuojamąjį ir apibendrinamąjį vertinimą diegiant atnaujintas ugdymo programas

I

NŠA

P

Taip

D

7 600

2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos

Poveiklėse nurodyti rodikliai ir jų siektinos reikšmės

CPVA

 

 

2.1. Sukurti pagalbos mokytojui sistemą darbui su atnaujintu ugdymo turiniu Sostinės regione

 

I

NŠA

P

Taip

D

1 674,736:

837,368 – ES fondų lėšos,

837,368 – BF lėšos

2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos

P-12-003-03-01-03-03,   Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5-8 kodai) išsilavinimą (asm.)

251

(2029)

CPVA

 

R – Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją (asm.)

212

(2029)

2.2. Sukurti pagalbos mokytojui sistemą darbui su atnaujintu ugdymo turiniu Vidurio ir vakarų Lietuvos regione

 

I

NŠA

P

Taip

D

5 925,264:

5 036,475 – ES fondų lėšos,

888,789 – BF lėšos

2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos

P-12-003-03-01-03-03, Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą (asm.)

888

(2029)

CPVA

 

R – Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją (asm.)

752

(2029)

3. Sukurti mokinių ir mokytojų kompetencijų tobulinimo programą, įgyvendinančią STEAM ugdymo ekosistemą, paremtą įveiklintų STEAM ugdymo atviros prieigos centrų, sustiprinto STEAM mokyklų tinklo bei įgalintų STEAM ambasadorių (inovatyvių mokytojų) tinklaveika

I

LINEŠA, Vilniaus universitetas

P

Taip

D

14 000 – EGADP lėšos, 1 746,954 – VB lėšos

EGADP ir VB lėšos

P-12-003-03-01-03-04, Modernizuotų STEAM centrų skaičius (skaičius)

10

(2026 II ketv.)

CPVA

 

 

R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius (asm.)

(2026 II ketv.)

 

R-Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ir mokymo veiklos dalyvių skaičius (asm.)

(2026 II ketv.)

 

P-12-003-03-01-03-05

Viešųjų pirkimų STEAM centrams modernizuoti užbaigimas (vnt.)

2

(2025IV ketv.)

 

P-12-003-03-01-03-06, Mobiliųjų laboratorijų skaičius (skaičius)

40

(2026 II ketv.)

 

P-12-003-03-01-03-07

Viešųjų pirkimų procedūros užbaigimas (vnt.)

2

(2025 IV ketv.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P-12-003-03-01-03-08 STEAM ekosistemos skatinamiems ryšiams stiprinti skirti projektai (vnt.)

20

(2026 II ketv.)

 

 

4. Pagerinti užsienio lietuvių švietimo įtrauktį, šalinant atskirtį ar socialines rizikas, dėl kurių kyla grėsmė patirti socialinę atskirtį

I

NŠA

P

Taip

D

2 190

2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos

Poveiklėse nurodyti rodikliai ir jų siektinos reikšmės

CPVA

 

4.1. Sukurti lietuvių kalbos testavimo sistemą užsienio lietuviams, užsieniečiams ir sugrįžusiems asmenims, pagrįstą kalbos mokėjimo lygiais, ir susieti su Lietuvoje veikiančia pasiekimų vertinimo sistema

I

NŠA

P

Taip

D

900:

765ES fondų lėšos,

135BF lėšos

2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos

P-12-003-03-01-03-03,   Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą (asm.)

70

(2029)

CPVA

 

R – Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis (proc.)

80

(2029)

4.2. Sukurti metodines (mokymo) priemones, pagrįstas kalbos mokėjimo lygiais ir pritaikytas skirtingo amžiaus ir skirtingų kalbinių gebėjimų užsienyje gyvenantiems lietuviams

I

NŠA

P

Taip

D

1 290:

1 096,500ES fondų lėšos,

193,500BF lėšos

2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos

P-12-003-03-01-03-03, Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą (asm.)

150

(2029)

CPVA

 

R – Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis (proc.)

80

(2029)

 

 

 

 

 

 

R – Lituanistinių mokyklų, naudojančių Lituanistinio švietimo integruotą programą, skaičius (vnt.)

100

(2030)

 

ŠMSM

 

R – Lituanistinių mokyklų, naudojančių lietuvių kalbos testavimo sistemą, skaičius (vnt.)

100

(2030)

 

ŠMSM

 

R – Lituanistinių mokyklų, kuriose įvertinta ugdymo kokybė, dalis (proc.)

20

(2030)

 

ŠMSM

 

5. Stiprinti ugdymo, atliepiančio mokinių amžių ir poreikius, kokybę

I

NŠA

P

Taip

D

19 187,964

2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos

Poveiklėse nurodyti rodikliai ir jų siektinos reikšmės

 

 

CPVA

 

5.1. Stiprinti ugdymo, atliepiančio mokinių amžių ir poreikius, kokybę Sostinės regione

I

NŠA

P

Taip

D

5 315,294:

2 657,647 – ES fondų lėšos,

2 657,647 – BF lėšos

2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos

P-12-003-03-01-03-03,   Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą (asm.)

1 685

(2029)

CPVA

 

R – Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją (asm.)

1 430

(2029)

5.2. Stiprinti ugdymo, atliepiančio mokinių amžių ir poreikius, kokybę Vidurio ir vakarų Lietuvos regione

I

NŠA

P

Taip

D

13 872,670:

11 791,770 – ES fondų lėšos,

2 080,900 – BF lėšos

2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos

P-12-003-03-01-03-03,   Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą (asm.)

4 245

(2029)

CPVA

 

R – Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją (asm.)

3 610

(2029)

 

Pastabos:

1. Produkto rodiklio „Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą“ ir rezultato „Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją“ siektinos reikšmės nesutampa su 2021–2027 IP 4.2.1 veiklos rodiklių siektinomis reikšmėmis. Produkto rodiklio „Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą“ 2024 m. siektinos reikšmės (Sostinės regione – 38 ir VVL regione – 133 asmenys, 2029 m. Sostinės regione – 251 ir VVL regione – 888 asmenys), rezultato rodiklio „Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją“ siektinos reikšmės (Sostinės regione – 212 ir VVL regione – 752 asmenys) įgyvendinamos šioje priemonėje ir papildo 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-06-01 „Pirmiausia – mokytojas“ (produkto rodiklio siektinos reikšmės „Pirmiausia – mokytojas“: Sostinės regione – 1 609 ir VVL regione – 5 692 asmenys;  rezultato rodiklio siektinos reikšmės „Pirmiausia – mokytojas“: Sostinės regione – 1 368 ir VVL regione – 4 840 asmenų).

2. IP metodologinio dokumento 4.3.1 veikla įgyvendinama per dvi pažangos priemones: Nr. 12-003-03-02-01 „Įgyvendinti įtraukųjį švietimą“ bei Nr. 12-003-03-01-03 „Užtikrinti visiems prieinamą šiuolaikinį ugdymo turinį“. Rodiklio P-12-003-03-01-03-05Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą“ siektina reikšmė nesutampa su 2021–2027 IP 4.3.1 veiklos rodiklių siektinomis reikšmėmis. Produkto rodiklio Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą“ siektinos reikšmės (IP 4.3.1) (VVL regione – 220) įgyvendinamos šioje priemonėje ir papildo 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-02-01 „Įgyvendinti įtraukųjį švietimą“ (siektinos reikšmės VVL – 50 asmenų).

3. IP metodologinio dokumento 4.2.3 veikla įgyvendinama per dvi pažangos priemones: Nr. 12-003-03-01-04 „Užtikrinti visiems prieinamą ankstyvąjį ugdymą“ bei Nr. 12-003-03-01-03 „Užtikrinti visiems prieinamą šiuolaikinį ugdymo turinį“. Rodiklio P-12-003-03-01-03-05Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą“ siektina reikšmė nesutampa su 2021–2027 IP 4.2.3 veiklos rodiklių siektinomis reikšmėmis. Produkto rodiklio Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą“ siektinos reikšmės (IP 4.3.1) (Sostinės regione – 1 685 ir VVL regione – 4 245) įgyvendinamos šioje priemonėje ir papildo 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-01-04 „Užtikrinti visiems prieinamą ankstyvąjį ugdymą“ (siektinos reikšmės Sostinės regione – 2 740, VVL – 7 060 asmenų).“

 

4.  Pakeičiu 3 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

Švietimo, mokslo ir sporto ministras                                        Gintautas Jakštas