LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRO 2023 M. rugpjūčio 11 d. įsakymo Nr. V-1063 „DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-01-03 „UŽTIKRINTI VISIEMS PRIEINAMĄ ŠIUOLAIKINĮ UGDYMO TURINĮ“ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2023 m. gruodžio 20 d. Nr. V-1585
Vilnius
Vadovaudamasis Strateginio valdymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“, 94 ir 139 punktais ir 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 96 punktu,
pakeičiu2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-01-03 „Užtikrinti visiems prieinamą šiuolaikinį ugdymo turinį“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2023 m. rugpjūčio 11 d. įsakymu Nr. V-1063 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-01-03 „Užtikrinti visiems prieinamą šiuolaikinį ugdymo turinį“ aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu I skyrių ir jį išdėstau taip:
„I SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS SIEKIAMI REZULTATAI
Rodiklio kodas |
Rodiklio tipas (rezultato) |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Pradinė rodiklio reikšmė (metai) |
Siektinos rodiklio reikšmės |
Finansavimo šaltinis |
|
Tarpinė reikšmė 2025 m. |
Galutinė reikšmė 2030 m. |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
R-12-003-03-01-03-01 |
Rezultato |
Tarptautinių olimpiadų ir konkursų 1–3 vietų, aukso, sidabro ir bronzos laimėtojų, tenkančių 10 000 mokinių |
Procentas |
15,8 (2020) |
17,7 |
20 |
Valstybės biudžetas |
R-12-003-03-01-03-02 |
Rezultato |
Bendrojo ugdymo mokyklų, turinčių gamtos mokslų laboratorijas, dalis |
Procentas |
Sostinės regione 47,2 (2020) |
n/a |
Sostinės regione 58 (2029) |
2021–2027 IP (ERPF) |
Vidurio ir vakarų Lietuvos regione 41,7 (2020) |
Vidurio ir vakarų Lietuvos regione 56 (2029) |
||||||
R-12-003-03-01-03-04 |
Rezultato |
Mokyklų, turinčių standartus atitinkančias laboratorijas ir / ar technikos kabinetus, dalis (proc.) |
Procentas |
38,6 (2021) |
57 |
80 |
Valstybės biudžetas |
R-12-003-03-01-03-05 |
Rezultato |
Savivaldybių, kuriose vykdomos visų neformaliojo vaikų švietimo mokyklų ugdymo krypčių klasifikatoriuje patvirtintų krypčių programos, skaičius |
Vienetai |
0 (2022) |
36 |
50 |
Valstybės biudžetas |
R-12-003-03-01-03-06 |
Rezultato |
Lituanistinių mokyklų, kuriose įvertinta ugdymo kokybė, dalis (proc.) |
Procentas |
0 (2020) |
8,9 |
20 |
2021–2027 IP (ESF+) |
R-12-003-03-01-03-07 |
Rezultato |
Lituanistinių mokyklų, naudojančių lietuvių kalbos testavimo sistemą, skaičius |
Skaičius |
6 (2020) |
48 |
100 |
2021–2027 IP (ESF+) |
R-12-003-03-01-03-08 |
Rezultato |
Lituanistinių mokyklų, naudojančių Lituanistinio švietimo integruotą programą, skaičius |
Skaičius |
6 (2020) |
48 |
100 |
2021–2027 IP (ESF+) |
R-12-003-03-01-03-09 |
Rezultato |
Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus |
Naudotojai per metus |
0 (2021) |
n/a |
59 520 (2029) |
2021–2027 IP (ERPF) |
R-12-003-03-01-03-10 |
Rezultato |
Mokinių pasiekimų skirtumas tarp mažiausių (mažiau nei 3 tūkst. gyventojų) ir didžiausių (per 15 tūkst.) vietovių (didžiausias iš visų PISA tyrimų tiriamų sričių) (skirtumas taškais) |
Skirtumas taškais |
67,68 (2018) |
55 |
ne daugiau 40 |
– |
R-12-003-03-01-03-11 |
Rezultato |
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
Asmenys |
0 (2021) |
– |
– (2026 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė (toliau – EGADP) |
R-12-003-03-01-03-12 |
Rezultato |
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ir mokymo veiklos dalyvių skaičius |
Asmenys |
0 (2021) |
– |
– (2026 II ketv.) |
EGADP |
R-12-003-03-01-03-13 |
Rezultato |
Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
Procentas |
0 (2021) |
n / a |
80 |
2021–2027 IP (ESF+) |
R-12-003-03-01-03-14 |
Rezultato |
Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją |
Asmenys |
0 (2021) |
n /a |
6 004 (2029) |
2021–2027 IP (ESF+) |
Pastabos:
1. Rodiklio R-12-003-03-01-03-13 „Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją“ siektina reikšmė nesutampa su 2021–2027 IP 4.2.1 veiklos rodiklių ir IP 4.2.3 veiklos rodiklių siektinomis reikšmėmis. Rezultato rodiklio „Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją“ siektinos reikšmės (IP 4.2.1) (Sostinės regione – 212 ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regione (toliau – VVL regionas) – 752 asmenys) įgyvendinamos šioje priemonėje ir papildo 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-06-01 „Pirmiausia – mokytojas“ (siektinos reikšmės Sostinės regione –1 368 ir VVL regione – 4 840 asmenų). Taip pat rezultato rodiklis (IP 4.2.3 veiklos) „Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją“ siektinos reikšmės (Sostinės regione – 1 430 ir VVL regione – 3 610 asmenų) įgyvendinamos šioje priemonėje ir papildo 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-01-04 „Užtikrinti visiems prieinamą ankstyvąjį ugdymą“.
2. Rodiklis R-12-003-03-01-03-12 „Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis“ yra 2021–2027 IP 4.3.1 veiklos dalis ir papildo 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-02-01 „Įgyvendinti įtraukųjį švietimą“.
3. Rodikliai R-12-003-03-01-03-09 „Mokinių pasiekimų skirtumas tarp mažiausių (mažiau nei 3 tūkst. gyventojų) ir didžiausių (per 15 tūkst.) vietovių (didžiausias iš visų PISA tyrimų tiriamų sričių) (skirtumas taškais)“ ir R-12-003-03-01-03-01 „Tarptautinių olimpiadų ir konkursų 1–3 vietų, aukso, sidabro ir bronzos laimėtojų, tenkančių 10 000 mokinių“ bei jų siektinos galutinės reikšmės yra nustatytos 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. gruodžio 1 d. nutarimu Nr. 1016 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos patvirtinimo“ (toliau – ŠPP), ir bus siekiamos visos pažangos priemonės lygiu įgyvendinant skirtingas veiklas (poveikles), finansuojamas skirtingais finansavimo šaltiniais. Rodiklio siektina galutinė reikšmė nėra skaidoma prie veiklų, kuriomis jos siekiama, nurodoma visos apimties.
4. Rodiklis R-12-003-03-01-03-03 „Mokyklų, turinčių standartus atitinkančias laboratorijas ir / ar technikos kabinetus, dalis (proc.)“ yra numatytas ŠPP, nėra 2021–2027 IP 4.5.4 veiklos dalis, tačiau glaudžiai susijęs su 1 veikla „Gerinti švietimo paslaugų kokybę aprūpinant efektyviai veikiančias bendrojo ugdymo mokyklas laboratorine įranga ir priemonėmis“, todėl pasirinkta rezultato rodiklį numatyti nacionaliniu rodikliu.
5. Rodikliai R-12-003-03-01-03-05 „Lituanistinių mokyklų, kuriose įvertinta ugdymo kokybė, dalis (proc.)“; R-12-003-03-01-03-06 „Lituanistinių mokyklų, naudojančių lietuvių kalbos testavimo sistemą, skaičius“ ir R-12-003-03-01-03-07 „Lituanistinių mokyklų, naudojančių Lituanistinio švietimo integruotą programą, skaičius“ yra numatyti ŠPP, nėra 2021–2027 IP 4.3.1 veiklos dalis, tačiau glaudžiai susiję su 5 veikla „Pagerinti švietimo įtrauktį asmenims, patiriantiems atskirtį ar socialines rizikas, dėl kurių kyla grėsmė patirti socialinę atskirtį, suteikti švietimo pagalbą bei koordinuotai teikiamas paslaugas“ ir per šios veiklos įgyvendinimą bus pasiekiamos rodiklių reikšmės, todėl pasirinkta rezultato rodiklį numatyti nacionaliniu rodikliu.
6. Rodiklis R-12-003-03-01-03-04 „Savivaldybių, kuriose vykdomos visų neformaliojo vaikų švietimo mokyklų ugdymo krypčių klasifikatoriuje patvirtintų krypčių programos, skaičius“ yra numatytas ŠPP, tačiau yra tęstinės veiklos dalis, todėl jam nėra skiriamos pažangos priemonės lėšos. Rodiklio reikšmė bus pasiekiama tęstinėmis valstybės biudžeto lėšomis, tad į šios pažangos priemonės veiklas jis neįtraukiamas.“
2. Pakeičiu II skyrių ir jį išdėstau taip:
„II SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS FINANSAVIMO ŠALTINIAI
Finansavimo apimtis ir šaltiniai |
Lėšų poreikis (tūkst. eurų) |
1 |
2 |
1.1. Valstybės biudžeto lėšos |
|
1.1.1.1.1. Valstybės biudžeto (toliau – VB) lėšos |
|
1.1.1.1.2. VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamus iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
1 746,954 |
1.2. Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos bendrojo finansavimo lėšos |
18 890,548 |
1.2.2.8.1. 2021–2027 m. ES fondų bendrojo finansavimo lėšos |
|
Sostinės regionas („Europos socialinis fondas + (toliau – ESF+)) |
3 495,015 |
Sostinės regionas (Europos regioninės plėtros fondas (toliau – ERPF)) |
6 119,183 |
VVL regionas (ESF+) |
3 298,189 |
VVL regionas (ERPF) |
5 978,161 |
1.3. Europos Sąjungos ir kita tarptautinė finansinė parama |
76 180,192 |
1.3.2.8.1. 2021–2027 m. ES fondų lėšos |
|
Sostinės regionas (ESF+) |
3 495,015 |
Sostinės regionas (ERPF) |
6 119,183 |
VVL regionas (ESF+) |
18 689,745 |
VVL regionas (ERPF) |
33 876,249 |
1.3.3.1.57. Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (toliau – EGADP) lėšos |
14 000 |
1.6. Tikslinės paskirties valstybės biudžeto lėšos |
|
2. Kitos lėšos |
|
2.1. Savivaldybių biudžetų lėšos |
|
2.2. Privačios lėšos |
|
2.3. Kitos viešosios lėšos1 |
|
IŠ VISO |
96 817,694“ |
3. Pakeičiu III skyrių ir jį išdėstau taip:
„III SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS VEIKLŲ SUVESTINĖ
Veikla |
Veiklos (poveiklės, projekto) tipas |
Galimi pareiškėjai |
Projektų atrankos būdas |
Tiesiogiai prisidedama prie HP (Taip / Ne) |
Finansavimo forma |
Finansavimo suma (tūkst. eurų) |
Finansavimo šaltinis (-iai) |
Rodiklio pavadinimas ir tipas |
Siektina galutinė rodiklio reikšmė (ir metai) |
Administruo jančioji institucija |
Dalyvaujanti institucija |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1. Gerinti švietimo paslaugų kokybę aprūpinant efektyviai veikiančias bendrojo ugdymo mokyklas laboratorine įranga ir priemonėmis |
I |
NŠA |
P |
Taip |
D |
52 092,776 |
2021–2027 m. Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų ir bendrojo finansavimo (toliau – BF) lėšos |
Poveiklėse nurodyti rodikliai ir jų siektinos reikšmės |
|
CPVA |
Savivaldybės |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
R – Mokyklų, turinčių standartus atitinkančias laboratorijas ir / ar technikos kabinetus, dalis (proc.) |
80 (2030) |
– |
ŠMSM |
1.1. Gerinti švietimo paslaugų kokybę aprūpinant efektyviai veikiančias bendrojo ugdymo mokyklas laboratorine įranga ir priemonėmis Sostinės regione |
I |
NŠA |
P |
Taip |
D |
12 238,366: 6 119,183 – ES fondų lėšos, 6 119,183 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
P-12-003-03-01-03-01, Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros mokymo klasių talpumas (asm.) |
14 230 (2029) |
CPVA |
|
P-12-003-03-01-03-02, Bendrojo ugdymo mokyklos, kuriose įrengtos gamtos mokslų laboratorijos (skaičius) |
30 (2029) |
||||||||||
R – Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus |
10 890 (2029) |
||||||||||
R – Bendrojo ugdymo mokyklų, turinčių gamtos mokslų laboratorijas, dalis, (proc.) |
58 (2029) |
||||||||||
1.2. Gerinti švietimo paslaugų kokybę aprūpinant efektyviai veikiančias bendrojo ugdymo mokyklas laboratorine įranga ir priemonėmis Vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
I |
NŠA |
P |
Taip |
D |
39 854,410: 33 876,249 – ES fondų lėšos, 5 978,161 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
P-12-003-03-01-03-01, Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros mokymo klasių talpumas (asm.) |
67 550 (2029) |
CPVA |
|
P-12-003-03-01-03-02, Bendrojo ugdymo mokyklos, kuriose įrengtos gamtos mokslų laboratorijos (skaičius) |
95 (2029) |
||||||||||
R – Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus |
48 630 (2029) |
||||||||||
R – Bendrojo ugdymo mokyklų, turinčių gamtos mokslų laboratorijas, dalis, procentai |
56 (2029) |
||||||||||
2. Stiprinti formuojamąjį ir apibendrinamąjį vertinimą diegiant atnaujintas ugdymo programas |
I |
NŠA |
P |
Taip |
D |
7 600 |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Poveiklėse nurodyti rodikliai ir jų siektinos reikšmės |
– |
CPVA
|
|
2.1. Sukurti pagalbos mokytojui sistemą darbui su atnaujintu ugdymo turiniu Sostinės regione
|
I |
NŠA |
P |
Taip |
D |
1 674,736: 837,368 – ES fondų lėšos, 837,368 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
P-12-003-03-01-03-03, Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5-8 kodai) išsilavinimą (asm.) |
251 (2029) |
CPVA |
|
R – Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją (asm.) |
212 (2029) |
||||||||||
2.2. Sukurti pagalbos mokytojui sistemą darbui su atnaujintu ugdymo turiniu Vidurio ir vakarų Lietuvos regione
|
I |
NŠA |
P |
Taip |
D |
5 925,264: 5 036,475 – ES fondų lėšos, 888,789 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
P-12-003-03-01-03-03, Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą (asm.) |
888 (2029) |
CPVA |
|
R – Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją (asm.) |
752 (2029) |
||||||||||
3. Sukurti mokinių ir mokytojų kompetencijų tobulinimo programą, įgyvendinančią STEAM ugdymo ekosistemą, paremtą įveiklintų STEAM ugdymo atviros prieigos centrų, sustiprinto STEAM mokyklų tinklo bei įgalintų STEAM ambasadorių (inovatyvių mokytojų) tinklaveika |
I |
LINEŠA, Vilniaus universitetas |
P |
Taip |
D |
14 000 – EGADP lėšos, 1 746,954 – VB lėšos |
EGADP ir VB lėšos |
P-12-003-03-01-03-04, Modernizuotų STEAM centrų skaičius (skaičius) |
10 (2026 II ketv.) |
CPVA
|
|
R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius (asm.) |
– (2026 II ketv.) |
|
|||||||||
R-Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ir mokymo veiklos dalyvių skaičius (asm.) |
– (2026 II ketv.) |
|
|||||||||
P-12-003-03-01-03-05 Viešųjų pirkimų STEAM centrams modernizuoti užbaigimas (vnt.) |
2 (2025IV ketv.) |
|
|||||||||
P-12-003-03-01-03-06, Mobiliųjų laboratorijų skaičius (skaičius) |
40 (2026 II ketv.) |
|
|||||||||
P-12-003-03-01-03-07 Viešųjų pirkimų procedūros užbaigimas (vnt.) |
2 (2025 IV ketv.) |
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
P-12-003-03-01-03-08 STEAM ekosistemos skatinamiems ryšiams stiprinti skirti projektai (vnt.) |
20 (2026 II ketv.) |
|
|
4. Pagerinti užsienio lietuvių švietimo įtrauktį, šalinant atskirtį ar socialines rizikas, dėl kurių kyla grėsmė patirti socialinę atskirtį |
I |
NŠA |
P |
Taip |
D |
2 190 |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Poveiklėse nurodyti rodikliai ir jų siektinos reikšmės |
– |
CPVA |
|
4.1. Sukurti lietuvių kalbos testavimo sistemą užsienio lietuviams, užsieniečiams ir sugrįžusiems asmenims, pagrįstą kalbos mokėjimo lygiais, ir susieti su Lietuvoje veikiančia pasiekimų vertinimo sistema |
I |
NŠA |
P |
Taip |
D |
900: 765 – ES fondų lėšos, 135 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
P-12-003-03-01-03-03, Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą (asm.) |
70 (2029) |
CPVA |
|
R – Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis (proc.) |
80 (2029) |
||||||||||
4.2. Sukurti metodines (mokymo) priemones, pagrįstas kalbos mokėjimo lygiais ir pritaikytas skirtingo amžiaus ir skirtingų kalbinių gebėjimų užsienyje gyvenantiems lietuviams |
I |
NŠA |
P |
Taip |
D |
1 290: 1 096,500 – ES fondų lėšos, 193,500 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
P-12-003-03-01-03-03, Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą (asm.) |
150 (2029) |
CPVA |
|
R – Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis (proc.) |
80 (2029) |
||||||||||
– |
–
|
–
|
–
|
–
|
–
|
–
|
R – Lituanistinių mokyklų, naudojančių Lituanistinio švietimo integruotą programą, skaičius (vnt.) |
100 (2030) |
|
ŠMSM
|
|
R – Lituanistinių mokyklų, naudojančių lietuvių kalbos testavimo sistemą, skaičius (vnt.) |
100 (2030) |
|
ŠMSM
|
||||||||
R – Lituanistinių mokyklų, kuriose įvertinta ugdymo kokybė, dalis (proc.) |
20 (2030) |
|
ŠMSM
|
||||||||
5. Stiprinti ugdymo, atliepiančio mokinių amžių ir poreikius, kokybę |
I |
NŠA |
P |
Taip |
D |
19 187,964 |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Poveiklėse nurodyti rodikliai ir jų siektinos reikšmės
|
–
|
CPVA |
|
5.1. Stiprinti ugdymo, atliepiančio mokinių amžių ir poreikius, kokybę Sostinės regione |
I |
NŠA |
P |
Taip |
D |
5 315,294: 2 657,647 – ES fondų lėšos, 2 657,647 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
P-12-003-03-01-03-03, Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą (asm.) |
1 685 (2029) |
CPVA |
|
R – Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją (asm.) |
1 430 (2029) |
||||||||||
5.2. Stiprinti ugdymo, atliepiančio mokinių amžių ir poreikius, kokybę Vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
I |
NŠA |
P |
Taip |
D |
13 872,670: 11 791,770 – ES fondų lėšos, 2 080,900 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
P-12-003-03-01-03-03, Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą (asm.) |
4 245 (2029) |
CPVA |
|
R – Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją (asm.) |
3 610 (2029) |
Pastabos:
1. Produkto rodiklio „Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą“ ir rezultato „Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją“ siektinos reikšmės nesutampa su 2021–2027 IP 4.2.1 veiklos rodiklių siektinomis reikšmėmis. Produkto rodiklio „Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą“ 2024 m. siektinos reikšmės (Sostinės regione – 38 ir VVL regione – 133 asmenys, 2029 m. Sostinės regione – 251 ir VVL regione – 888 asmenys), rezultato rodiklio „Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją“ siektinos reikšmės (Sostinės regione – 212 ir VVL regione – 752 asmenys) įgyvendinamos šioje priemonėje ir papildo 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-06-01 „Pirmiausia – mokytojas“ (produkto rodiklio siektinos reikšmės „Pirmiausia – mokytojas“: Sostinės regione – 1 609 ir VVL regione – 5 692 asmenys; rezultato rodiklio siektinos reikšmės „Pirmiausia – mokytojas“: Sostinės regione – 1 368 ir VVL regione – 4 840 asmenų).
2. IP metodologinio dokumento 4.3.1 veikla įgyvendinama per dvi pažangos priemones: Nr. 12-003-03-02-01 „Įgyvendinti įtraukųjį švietimą“ bei Nr. 12-003-03-01-03 „Užtikrinti visiems prieinamą šiuolaikinį ugdymo turinį“. Rodiklio P-12-003-03-01-03-05 „Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą“ siektina reikšmė nesutampa su 2021–2027 IP 4.3.1 veiklos rodiklių siektinomis reikšmėmis. Produkto rodiklio „Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą“ siektinos reikšmės (IP 4.3.1) (VVL regione – 220) įgyvendinamos šioje priemonėje ir papildo 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-02-01 „Įgyvendinti įtraukųjį švietimą“ (siektinos reikšmės VVL – 50 asmenų).
3. IP metodologinio dokumento 4.2.3 veikla įgyvendinama per dvi pažangos priemones: Nr. 12-003-03-01-04 „Užtikrinti visiems prieinamą ankstyvąjį ugdymą“ bei Nr. 12-003-03-01-03 „Užtikrinti visiems prieinamą šiuolaikinį ugdymo turinį“. Rodiklio P-12-003-03-01-03-05 „Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą“ siektina reikšmė nesutampa su 2021–2027 IP 4.2.3 veiklos rodiklių siektinomis reikšmėmis. Produkto rodiklio „Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą“ siektinos reikšmės (IP 4.3.1) (Sostinės regione – 1 685 ir VVL regione – 4 245) įgyvendinamos šioje priemonėje ir papildo 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-01-04 „Užtikrinti visiems prieinamą ankstyvąjį ugdymą“ (siektinos reikšmės Sostinės regione – 2 740, VVL – 7 060 asmenų).“