PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS

TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS VISUOMENĖS SVEIKATOS RĖMIMO SPECIALIOSIOS PROGRAMOS RENGIMO IR ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2024 m. birželio 27 d. Nr. T1-173

Plungė

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymo 41 straipsniu, 63 straipsnio 5 punktu ir 69 straipsnio 2 punktu, Plungės rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti pridedamą Plungės rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos rengimo ir įgyvendinimo tvarkos aprašą.

2. Pripažinti netekusiu galios Plungės rajono savivaldybės tarybos 2020 m. spalio 29 d. sprendimą Nr. T1-234 Dėl Plungės rajono savivaldybės bendruomenės sveikatos tarybos nuostatų ir Plungės rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos rengimo ir įgyvendinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                      Audrius Klišonis

 

 

PATVIRTINTA

Plungės rajono savivaldybės tarybos

2024 m. birželio 27 d. sprendimu Nr. T1-173

 

 

PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS VISUOMENĖS SVEIKATOS RĖMIMO SPECIALIOSIOS PROGRAMOS RENGIMO IR ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1Plungės rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos rengimo ir įgyvendinimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja Plungės rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos (toliau – Specialioji programa) sudarymą, programos lėšų šaltinius, projektų priemonių finansavimo tvarką, paraiškų skelbimą, pateikimą, priėmimą, paraiškų atranką ir vertinimą, viešinimą, sutarčių sudarymą, Specialiosios programos atskaitomybę ir kontrolę.

2Specialioji programa – tai kompleksas visuomenės sveikatos ugdymo, profilaktikos, saugos priemonių, kurios įgyvendinamos siekiant pagerinti gyventojų sveikatą ir gyvenimo kokybę.

3Specialiosios programos paskirtis – remti Plungės rajono savivaldybėje (toliau – Savivaldybė) vykdomas visuomenės sveikatinimo priemones.

4Tvarkos aprašą tvirtina, keičia, papildo ar pripažįsta netekus galios Savivaldybės taryba.

 

II SKYRIUS

SPECIALIOSIOS PROGRAMOS SUDARYMAS

 

5Specialioji programa rengiama atsižvelgiant į Lietuvos sveikatos programoje numatytas sveikatinimo veiklos kryptis, Nacionalinės sveikatos tarybos, Sveikatos apsaugos ministerijos rekomendacijas, Savivaldybės visuomenės sveikatos stebėsenos ataskaitos rezultatus, Savivaldybės strateginį veiklos planą, Savivaldybės kompleksines programas ir kitus teisės aktus.

6Specialiosios programos prioritetines sritis kasmet nustato Savivaldybės Bendruomenės sveikatos taryba (toliau – Bendruomenės sveikatos taryba):

6.1. užkrečiamųjų ligų prevencija ir kontrolė;

6.2. aplinkos sveikata (triukšmo prevencija, geriamojo vandens, maudyklų vandens stebėsena);

6.3. burnos higiena ir sveikata;

6.4. sveikos mitybos skatinimas ir nutukimo prevencija;

6.5. fizinio aktyvumo skatinimas;

6.6. lytinė sveikata;

6.7. nelaimingų atsitikimų ir traumų prevencija (tarp jų ir pirmosios pagalbos teikimo);

6.8. psichikos sveikatos stiprinimo (smurto, savižudybių prevencija, streso kontrolė ir kt.)

6.9. sveikatai žalingos elgsenos prevencija (rūkymo, alkoholio ir kitų psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencija ir kt.);

6.10. visuomenės sveikatos stebėsena;

6.11. kitos sritys.

7. Bendruomenės sveikatos taryba, atsižvelgdama į Savivaldybės gyventojų poreikius, sveikatos politiką bei teisės aktus, atsiradusias nenumatytas problemas sveikatos srityje, rekomenduoja Savivaldybės merui ir Administracijos direktoriui skirti Specialiosios programos lėšas konkrečiai problemai spręsti.

8. Specialiojoje programos paraiškoje „Dėl dalyvavimo Plungės rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių sveikatos rėmimo projektų atrankos konkurse“ (priedas Nr. 1) turi būti šios dalys: projekto tikslas, uždaviniai, prioritetai, projekto lėšos, finansavimas, įgyvendinimas, vertinimo kriterijai, laukiami rezultatai.

9. Savivaldybės administracija kasmet iki gegužės 1 d., remdamasi ataskaitinių biudžetinių metų (nuo sausio 1 d. iki gruodžio 31 d. įskaitytinai) duomenimis, teikia praeitų biudžetinių metų Specialiosios programos priemonių vykdymo ataskaitą Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centrui.

10Savivaldybės administracija kasmet iki gegužės 31 d. paskelbia praeitų biudžetinių metų Specialiosios programos priemonių vykdymo ataskaitą Savivaldybės interneto svetainėje https://www.plunge.lt/, kurią Informacinių technologijų skyriui pateikia savivaldybės gydytojas.

11. Specialiosios programos remiamos priemonės yra skirtos Savivaldybės gyventojams.

 

III SKYRIUS

SPECIALIOSIOS PROGRAMOS LĖŠOS

 

12Specialiosios programos priemonės finansuojamos Specialiosios programos lėšomis.

13Specialiosios programos finansavimo šaltiniai:

13.1. Savivaldybės biudžeto asignavimai;

13.2. 20 procentų Savivaldybės aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos lėšų;

13.3. savanoriškos fizinių ir juridinių asmenų įmokos;

13.4. kitos teisėtai gautos lėšos.

 

IV SKYRIUS

SPECIALIOSIOS PROGRAMOS PROJEKTŲ PRIEMONIŲ FINANSAVIMO TVARKA

 

14Specialiosios programos lėšomis finansuojami tie projektai, kurių tikslai, uždaviniai ir veiklos susijusios su visuomenės sveikata, sveikatos išsaugojimu, stiprinimu, stebėjimu, sauga, jų prioritetus kiekvienais biudžetiniais metais nustato Bendruomenės sveikatos taryba.

15Maksimali Specialiosios programos vieno projekto veikloms įgyvendinti skiriama suma negali viršyti 2 000 Eur (dviejų tūkstančių eurų).

16. Tinkamos finansuoti išlaidų kategorijos:

16.1. projekto įgyvendinimui būtinų kanceliarinių prekių, reprezentacinių išlaidų, sveikatinimo inventoriaus įsigijimas, viešinimo priemonės;

16.2. sveikatinimo stovyklų organizavimas;

16.3. transporto išlaidų (nuoma) (pagrindžiant sutartimi) kompensavimas;

16.4. samdomų darbuotojų (lektorių) paskaitų, praktinių užsiėmimų, seminarų, konsultacijų apmokėjimas;

16.5. kitos, tiesiogiai su projekto įgyvendinimu susijusios, išlaidos, pagrįstos projekto paraiškoje ir/ar komerciniais pasiūlymais.

17. Nefinansuojamos išlaidų kategorijos:

17.1. įprastinės/kasdienės įstaigų/organizacijų veiklos;

17.2. asmens sveikatos priežiūros paslaugos, už kurias yra apmokama iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšų;

17.3. draudimas, lizingas, išperkamoji nuoma;

17.4. su visuomenės sveikata nesusijusios laisvalaikio veiklos išlaidos;

17.5. pastatų (patalpų) rekonstrukcija, kapitalinis remontas, statinių statyba, viešųjų erdvių tvarkymas, remontas, statybinės medžiagos;

17.6. transporto priemonių remontas ir eksploatacinių (išskyrus kuro ir nuomos) išlaidų apmokėjimas;

17.7. kitos, tiesiogiai su projekto įgyvendinimu nesusijusios, išlaidos.

18. Specialiosios programos lėšos kaupiamos atskiroje Savivaldybės biudžeto sąskaitoje.

19. Finansavimą gavusioms organizacijoms lėšos pervedamos į jų nurodytą sąskaitą.

 

V SKYRIUS

PARAIŠKŲ PRIĖMIMO SKELBIMAS, PATEIKIMAS IR PRIĖMIMAS

 

20. Specialiosios programos projektų paraiškas gali teikti biudžetinės ir viešosios įstaigos, asociacijos, bendruomenės, nevyriausybinės organizacijos, kiti juridiniai asmenys, veikiantys pagal Lietuvos Respublikoje galiojančius įstatymus.

21. Pranešimas apie Specialiosios programos projektų konkursą ir paraiškų priėmimą skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje www.plunge.lt. Savivaldybės gydytojas, koordinuojantis Specialiąją programą, paraiškų pateikimo laikotarpiu žodžiu, telefonu ir elektroniniu paštu konsultuoja visais paraiškų teikimo klausimais, o jam nesant – bendruomenės sveikatos tarybos pirmininkas.

22. Priimamos tik elektroniniu parašu pasirašytos paraiškos su visais priedais, kurios siunčiamos el. paštu adresu: savivaldybe@plunge.lt pagal nustatytą formą (priedas Nr. 1). Prie paraiškos pridedama: įmonės ar įstaigos Registrų centro elektroninis išrašas (ESI), arba kopija PDF formatu, lektorių kvalifikaciją patvirtinantys dokumentai, komerciniai pasiūlymai (pvz.: lektorių, edukacijų, t. t.).

23. Paraiška ir visi prie paraiškos pridėti dokumentai turi būti pateikti lietuvių kalba, vadovaujantis raštvedybos taisyklėmis.

24. Vienas pareiškėjas gali teikti tik 1 paraišką ir gauti tik 1 finansavimą per vienerius finansinius kalendorinius metus.

 

VI SKYRIUS

PARAIŠKŲ ATRANKA IR VERTINIMAS

 

25. Specialiosios programos projektų atrankas vykdo Savivaldybės tarybos sprendimu patvirtinta Bendruomenės sveikatos taryba.

26. Bendruomenės sveikatos tarybos narys privalo nusišalinti nuo paraiškos vertinimo, jei yra susijęs su vertinama paraiška ir/arba su ją pateikusiu (-iais ) subjektu (-ais).

27. Bendruomenės sveikatos tarybos darbo forma yra posėdžiai, posėdžiai gali būti organizuojami nuotoliniu ar kitokiu būdu. Bendruomenės sveikatos tarybos darbą organizuoja Bendruomenės sveikatos tarybos pirmininkas. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja daugiau kaip pusė Bendruomenės sveikatos tarybos narių. Pirmasis Bendruomenės sveikatos tarybos posėdis sušaukiamas ne vėliau kaip per 15 (penkiolika) darbo dienų nuo paskutinės paraiškų pateikimo konkursui dienos.

28. Bendruomenės sveikatos tarybos nutarimai įforminami protokolu, kurį pasirašo Atrankos komisijos pirmininkas ir sekretorius.

29. Bendruomenės sveikatos taryba ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo paskutinės paraiškų pateikimo konkursui dienos įvertina projektus pagal nustatytus reikalavimus (priedas Nr. 2) ir siūlo Administracijos direktoriui atrinktus projektus finansuoti.

30. Pareiškėjams, kurie neįsiregistravę Juridinių asmenų registre ir/ar neatsiskaitę už anksčiau programoms vykdyti skirtų lėšų panaudojimą nustatyta tvarka, ir/ar gautos lėšos buvo panaudotos ne pagal paskirtį, nevykdė kitų sutartinių įsipareigojimų, finansavimas neskiriamas.

31. Jei Bendruomenės sveikatos taryba nustato, kad pildant paraišką padarytos klaidos, neužpildyta paraiška, nepateikti reikalaujami priedai nurodyti paraiškos 5 priede ir t. t.) informuoja pareiškėją ir suteikia jam galimybę per 5 (penkias) darbo dienas ištaisyti trūkumus. Pareiškėjas per nustatytą terminą neištaisęs trūkumų, yra laikomas nepateikęs paraiškos ir toliau tokia paraiška nevertinama.

32. Bendruomenės sveikatos tarybos nariai atrinktus projektus įvertina balais. Projektus vertina kiekvienas Bendruomenės sveikatos tarybos narys atskirai. Vienam projektui maksimaliai galima skirti 24 balus. Po to apskaičiuojamas įvertinimų vidurkis. Projektai surinkę mažiau kaip 15 balų, nefinansuojami. Finansavimas skiriamas vadovaujantis surinktų vertinimo balų vidurkiu.

33. Bendruomenės sveikatos taryba svarstymo metu paraišką pateikusiai įstaigai ar organizacijai gali siūlyti mažesnę už prašomą lėšų sumą, jeigu:

33.1. pagal turimą lėšų kiekį visiems projektų vykdytojams negali būti skirta visa prašoma suma;

33.2. paraiškoje numatyta veikla yra susijusi su tiesiogine (įprastine) pareiškėjo veikla arba siūlomą veiklą neatlygintinai vykdo kita institucija;

33.3. vykdytojas disponuoja paraiškoje nurodytomis vykdymo priemonėmis ir įranga.

34. Jei paraiškai skiriama mažesnė suma, nei nurodyta paraiškoje, paraišką pateikusi įstaiga/organizacija turi teisę sumažinti priemonės įgyvendinimo darbų apimtį, tačiau neturi teisės keisti paraiškoje nurodytų tikslų ir veiklos turinio.

35. Bendruomenės sveikatos taryba savo rekomendacijas surašo ir prideda prie protokolo.

36. Bendruomenės sveikatos tarybos išvados pateikiamos savivaldybės gydytojui.

37. Savivaldybės gydytojas per 7 (septynias) darbo dienas nuo projektų patvirtinimo informuoja projektus pateikusias įstaigas ar organizacijas raštu arba elektroniniu paštu apie priimtą sprendimą.

 

VII SKYRIUS

SUTARČIŲ SUDARYMAS

 

38. Savivaldybės gydytojas, vadovaudamasis Bendruomenės sveikatos tarybos išvadomis ir pasiūlymais, ruošia ir tvirtina Specialiosios programos sąmatą.

39. Projektus tvirtina ir jiems lėšos skiriamos Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

40. Su Specialiosios programos projektų, kuriems skirtas finansavimas, vykdytojais Administracijos direktorius pasirašo Specialiosios programos lėšų panaudojimo sutartis ir patvirtina lėšų naudojimo sąmatą.

41. Jei pareiškėjas per 90 kalendorinių dienų nuo projekto tvirtinimo nepasirašo projekto vykdymo sutarties, tai pripažįstama, kad įstaiga ar organizacija atsisakė pasirašyti sutartį, todėl finansavimas jai nėra skiriamas.

42. Įstaigai ar organizacijai nepasirašius sutarties ar projektų vykdytojams panaudojus ne visas skirtas lėšas, Bendruomenės sveikatos tarybos siūlymu, Administracijos direktoriaus įsakymu šie asignavimai gali būti perskirstyti likusiems vykdytojams.

 

VIII SKYRIUS

PROJEKTŲ VYKDYMO IR LĖŠŲ PANAUDOJIMO KONTROLĖ

 

43. Projektų vykdymą kontroliuoja Administracijos direktorius ir Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba.

44. Programos projektų įgyvendinimas gali būti tikrinamas per visą projektų įgyvendinimo laikotarpį. Bendruomenės sveikatos tarybos nariai turi teisę dalyvauti projektų vykdomuose renginiuose.

45. Įstaigos ar organizacijos vadovas, pasirašęs sutartį su Administracijos direktoriumi, atsako už projekto įgyvendinimą ir tikslinį lėšų panaudojimą.

46. Įstaiga ar organizacija už lėšų panaudojimą atsiskaito Administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui sutartyje nustatyta tvarka, pateikdama programos įgyvendinimo priemonių vykdymo ataskaitas.

47. Įstaigai ar organizacijai, nevykdančiai sutartyje prisiimtų įsipareigojimų arba naudojančiai lėšas ne pagal patvirtintą sąmatą, Administracijos direktorius turi teisę sustabdyti projekto finansavimą ir pareikalauti grąžinti gautas lėšas.

48. Finansavimo gavėjai privalo viešinti informaciją, susijusią su Savivaldybės lėšomis finansuojamo projekto vykdymu (per žiniasklaidos priemones, socialinius tinklus, leidinius ir kt.).

49. Specialiosios programos priemonių vykdymo ataskaita kasmet tvirtinama Savivaldybės taryboje ir pateikiama Higienos institutui teisės aktų nustatyta tvarka.

50. Per metus nepanaudotos, panaudotos ne pagal paskirtį Programos lėšos, gautos iš Savivaldybės biudžeto, grąžinamos į Savivaldybės biudžetą iki einamųjų metų gruodžio 31 d.

51. Asmenys pažeidę šį Tvarkos aprašą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

52. Administracijos direktoriaus sprendimai, priimti pagal šio Tvarkos aprašo nuostatas, gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka.

53Bendruomenės sveikatos tarybos priimti nutarimai yra rekomendacinio pobūdžio.

 

_________________________________

 

Plungės rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos rengimo ir įgyvendinimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

PARAIŠKA

DĖL DALYVAVIMO PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS

VISUOMENĖS SVEIKATOS RĖMIMO SPECIALIOSIOS PROGRAMOS PRIEMONIŲ SVEIKATOS RĖMIMO PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSE

 

I. INFORMACIJA APIE ORGANIZACIJĄ

 

1.1. Organizacijos, įmonės pavadinimas, kodas

 

 

1.2. Informacija apie projektą teikiančią organizaciją:

Adresas, telefono Nr., el. pašto adresas, banko duomenys, atsiskaitomoji sąskaita

 

1.3. Organizacijos, įmonės vadovas (vardas, pavardė, adresas, telefonas)

 

 

1.4. Projekto vadovas (vardas, pavardė, pareigos, adresas, telefonas, el. pašto adresas)

1.5. Buhalterinės apskaitos vadovas (vardas, pavardė, pareigos, adresas, telefonas, el. pašto adresas)

 

1.6. Sėkmingai įvykdyti projektai (nurodyti ne daugiau 3 projektų per paskutinius 2 metus)

 

 

1.7. Kiti projekto dalyviai (bendradarbiaujančios šiame projekte institucijos ir/ar asmenys)

 

 

II. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ

 

2.1. Projekto pavadinimas

 

 

2.2. Projekto įgyvendinimo laikas

 

 

2.3. Projekto rengimo dokumentai (glaustai aprašykite konkrečią problemą, kurią sieksite spręsti įgyvendindami projektą: kokia tai problema, kiek ir kaip ji aktuali bendruomenei ir kt., kokie pavojai, jūsų organizacijos vaidmuo, vizija ir pan.)

 

 

2.4. Santrauka (trumpas projekto pristatymas ne daugiau 10 sakinių)

 

 

2.5. Projekto tikslas (išspręsti tam tikrą problemą)

 

 

2.6. Projekto uždaviniai, kurie bus įgyvendinti siekiant projekto tikslo

 

 

2.7. Bendra projekto vertė

2.8. Iš Savivaldybės sveikatos rėmimo specialiosios programos prašoma suma

 

2.9. Kiti projekto finansavimo šaltiniai

 

2.10. Ar anksčiau gavote paramą iš Savivaldybės sveikatos rėmimo specialiosios programos? Kokią sumą?

 

 

2.11. Programos įgyvendinimo vertinimo kriterijai

 

Renginių, parodų, konsultacijų skaičius

 

Bendruomenės narių, dalyvausiančių renginiuose skaičius

 

Vaikų ir mokinių, dalyvausiančių sveikatos ugdymo programose, skaičius

 

Seminarų, konkursų skaičius

 

Viešinimo pranešimų skaičius

 

 

2.12. Projekto įgyvendinimo planas, veiklos etapai (nurodyti konkrečias veiklas)

Mėnuo

Kas bus daroma?

 

 

 

3. Projekto vykdytojai:

Bendras projekto vykdytojų skaičius

 

Projekto vykdytojų amžius

 

 

4. Projekto dalyviai:

Bendras projekto dalyvių skaičius

 

Projekto dalyvių amžius

 

 

5. Projekto partneriai, jeigu projektas įgyvendinamas su partneriais (aprašykite kiekvieną numatomą projekto partnerį),

Organizacijos, įmonės pavadinimas

Būstinės adresas

Telefonas

Bendradarbiavimo statusas (privaloma bendradarbiavimo sutartis, susijusi su konkrečiu projektu)

Glaustai apibrėžkite organizacijos, įmonės vaidmenį projekte, konkrečias planuojamas partnerio veiklas (išskyrus prisidėjimą projekto viešinimui ir dalyvių delegavimui)

 

6.  Projekto tęstinumas (jei projektas tęstinis, nurodykite programos pavadinimą, kurios rėmuose tas projektas buvo finansuojamas Plungės rajono savivaldybės biudžeto lėšomis. Taip pat nurodykite kitus finansavimo šaltinius)

Programos pavadinimas

Projekto pavadinimas, lėšų skyrimo data

Gauta parama (Eur)

 

 

 

 

 

III. PROJEKTO BIUDŽETAS

 

3.1. Pateikite detalią informaciją apie projekto išlaidas

 

Eil. Nr.

Išlaidų paskirtis

Reikalinga suma, Eur

Išlaidų detalizavimas

Prašoma suma, Eur

1.

Apmokėjimas už darbą projekto lektoriams, edukatoriams ir kitiems specialistams bei asmenims vykdant autorinę sutartį, pridėjus komercinius pasiūlymus

 

 

 

2.

Transporto nuoma (pagal sutartį)

 

 

 

3.

Mažaverčio sveikatinimo inventoriaus, kanceliarinių, reprezentacinių, viešinimui skirtų prekių, būtinų projekte numatytiems uždaviniams įgyvendinti, įsigijimas

 

 

 

4.

Kitos išlaidos tiesiogiai susijusios su projekto įgyvendinimu

 

 

 

5.

IŠ VISO:

 

IŠ VISO:

 

 

 

IV. TURIMI PROJEKTO ĮGYVENDINIMO RESURSAI

 

4.1. Organizacijos, įmonės resursai (patalpos, įranga, personalas, patirtis ir kt.)

 

 

4.2. Papildomi finansavimo šaltiniai (nurodykite jų pavadinimus ir skiriamas lėšas)

 

 

V. PRIEDAI

 

5.1. Prie paraiškos pridedama:

5.1.1. teikiančios projektą organizacijos registracijos pažymėjimo kopija Registrų centro ESI (elektroninis sertifikuotas išrašas);

5.1.2. lektorių, edukatorių, projekto vykdytojų kvalifikaciją įrodantys dokumentai ir komerciniai pasiūlymai;

5.1.3. projekto partnerių bendradarbiavimo/partnerystės sutartys (kopijos), jeigu projektas vykdomas su partneriais.

 

 

20    m.                     mėn.           d.

 

 

A.V.

Organizacijos vadovas                                        (Parašas)                                        Vardas ir pavardė

 

Plungės rajono savivaldybės

visuomenės sveikatos rėmimo

specialiosios programos rengimo

ir įgyvendinimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

PROGRAMOS VERTINIMO KRITERIJAI

 

Programos teikėjo (organizacijos, įmonės) pavadinimas

________________________________________________________________________________

Programos pavadinimas____________________________________________________________

 

Programos registracijos Nr.___________

 

Eil.

Nr.

Vertinimo kriterijai

Maksimalus

galimų balų skaičius

Rekomen-duojamos balų ribos

Įvertinimas balais

1.

Projekto atitiktis keliamiems konkurso reikalavimams

·    atitinka reikalavimus

·    dalinai atitinka

·    neatitinka

2

 

 

2

1

0

 

2.

Ar projektą vykdančios organizacijos turimi ištekliai ir materialinė bazė tinkami projekto tikslams pasiekti?

·    atitinka reikalavimus

·    dalinai atitinka

·    neatitinka

2

 

 

 

2

1

0

 

 

 

 

3.

Ar projektą vykdančios organizacijos lektorių ir vadovų kvalifikacija atitinka projekto keliamus reikalavimus?

·    atitinka reikalavimus

·    dalinai atitinka

·    neatitinka

2

 

 

 

2

1

0

 

4.

Projekto įgyvendinimo planas

·    nuoseklus ir detalus

·    trūksta detalumo, nepakankamai argumentuota veikla

·    nėra priemonių įgyvendinimo plano

2

 

2

1

 

0

 

 

5.

Projekte numatoma:

 

·    diegti gyvenimo įgūdžius

·    organizuoti renginius

·    teikti žinių, informacijos

·    bendruomenių mokymai

·    visuomenės informavimas apie projektą

 

5

(balai sumuojami)

1

1

1

1

1

 

 

6.

Ar projekte iškelti tikslai ir uždaviniai atitinka programos reikalavimus?

·    atitinka reikalavimus

·    dalinai atitinka

·    neatitinka

2

 

 

2

1

0

 

7.

Biudžeto lėšų panaudojimo sąmata

·    pagrįstos ir tiksliai argumentuotos lėšos;

·    dalinai pagrįstos lėšos;

·    yra kitų finansavimo šaltinių;

·    nepilnai užpildyta sąmata (neįrašytos grafos, netikslūs skaičiai)

·    nėra išlaidų pagrįstumo ir detalizuotos sąmatos

5

 

4

2

1

1

 

0

 

 

8.

Projekto dalyvaujančiųjų skaičius:

·    iki 50;

·    nuo 50

2

 

1

2

 

 

9.

Projekto paraiškos atitiktis reikalavimams

· Pilnai užpildyta, tvarkinga paraiška

· Nepilnai užpildyta paraiška, nepridėti prašomi priedai

2

 

2

0

 

 

Bendra balų suma

24

 

 

 

 

 

Recenzento išvada argumentuotai (visiškai, dalinai finansuoti, nefinansuoti)

 

 

 

 

Surinkus mažiau kaip 15 balų projektas nefinansuojamas

 

Recenzento vardas, pavardė, pareigos, parašas, data

______________________