Lietuvos Respublikos Vyriausybė
nutarimas
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2019 M. LIEPOS 3 D. NUTARIMO NR. 709 „DĖL NACIONALINĖS KIBERNETINIO SAUGUMO STRATEGIJOS ĮGYVENDINIMO TARPINSTITUCINIO VEIKLOS PLANO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2019 m. gruodžio 30 d. Nr. 1320
Vilnius
Pakeisti Nacionalinės kibernetinio saugumo strategijos įgyvendinimo tarpinstitucinį veiklos planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2019 m. liepos 3 d. nutarimu Nr. 709 „Dėl Nacionalinės kibernetinio saugumo strategijos įgyvendinimo tarpinstitucinio veiklos plano patvirtinimo“:
2. Pakeisti 2 priedą:
2.1. Pakeisti 2 punktą ir jį išdėstyti taip:
„2. |
Tikslas – užtikrinti nusikalstamų veikų kibernetinėje erdvėje prevenciją, užkardymą ir tyrimą |
|
|
|
|
|
R-2-1 |
Mokymus baigusių pareigūnų, prokurorų, specialistų, ekspertų, dalyvaujančių tiriant nusikalstamas veikas kibernetinėje erdvėje, dalis procentais |
0 |
25 |
50 |
67 |
Krašto apsaugos ministerija |
R-2-2 |
Sukurtų ar įdiegtų techninių įrankių, procedūrų, analizės platformų, skirtų kovai su nusikalstamomis veikomis kibernetinėje erdvėje, skaičius |
0 |
1 |
1 |
3 |
Krašto apsaugos ministerija |
2.1. |
Uždavinys – plėtoti valstybės pajėgumus ir gebėjimus kovoti su nusikalstamomis veikomis kibernetinėje erdvėje |
|
|
|
|
|
P-2-1-1 |
Policijos departamente prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos sukurtų ar įdiegtų pažangių veiklos metodų ir procedūrų, analizės platformų ar techninių įrankių, skirtų kovai su nusikalstamomis veikomis kibernetinėje erdvėje, skaičius |
0 |
0 |
0 |
1 |
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija |
P-2-1-2 |
Lietuvos teismo ekspertizės centre sukurtų ar įdiegtų pažangių veiklos metodų ir procedūrų, analizės platformų ar techninių įrankių, skirtų kovai su nusikalstamomis veikomis kibernetinėje erdvėje, skaičius |
0 |
1 |
0 |
1 |
Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija
|
P-2-1-3 |
Patobulinusių kvalifikaciją Lietuvos teismo ekspertizės centro ekspertų, dalyvaujančių tiriant nusikalstamas veikas kibernetinėje erdvėje, skaičius |
0 |
6 |
3 |
3 |
Teisingumo ministerija
|
P-2-1-4 |
Patobulinusių kvalifikaciją Policijos departamento pareigūnų, specialistų, ekspertų, dalyvaujančių tiriant nusikalstamas veikas kibernetinėje erdvėje, skaičius |
0 |
15 |
38 |
52 |
Vidaus reikalų ministerija |
2.2. |
Uždavinys – stiprinti nusikalstamų veikų kibernetinėje erdvėje prevenciją ir kontrolę |
|
|
|
|
|
P-2-2-1 |
Projektų, skirtų nusikalstamų veikų kibernetinėje erdvėje prevencijai ir kontrolei stiprinti, skaičius |
2 |
0 |
0 |
2 |
Vidaus reikalų ministerija |
P-2-2-2 |
Dalyvavimo nusikalstamų veikų kibernetinėje erdvėje prevencijos ir tyrimo tarptautiniuose renginiuose ir darbo grupėse skaičius |
12 |
12 |
13 |
14 |
Vidaus reikalų ministerija |
P-2-2-3 |
Dalyvavimo tarptautinėse operacijose, tiriant nusikalstamas veikas kibernetinėje erdvėje, skaičius |
3 |
2 |
2 |
4 |
Vidaus reikalų ministerija |
P-2-2-4 |
Ištirtų pranešimų apie patyčias kibernetinėje erdvėje bei kitą draudžiamą ar ribojamą skleisti viešąją informaciją dalis nuo užregistruotų, procentais |
100 |
100 |
100 |
100 |
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba“. |
2.2. Pakeisti 3.3 papunktį ir jį išdėstyti taip:
„3.3. |
Uždavinys – skatinti viešojo ir privataus sektorių bei mokslo ir studijų institucijų bendradarbiavimą, kuriant kibernetinio saugumo srities inovacijas |
|
|
|
|
|
P-3-3-1 |
Priemonių, skirtų kibernetinio saugumo sertifikavimo sistemai Lietuvoje sukurti, skaičius |
0 |
0 |
1 |
4 |
Krašto apsaugos ministerija“. |
2.3. Pakeisti 5.1 papunktį ir jį išdėstyti taip:
„5.1. |
Uždavinys – plėtoti tarptautinį, tarpvalstybinį ir Baltijos regiono šalių bendradarbiavimą kibernetinio saugumo srityje |
|
|
|
|
|
P-5-1-1 |
Pasirašytų bendradarbiavimo susitarimų su tarptautinėmis organizacijomis, ES, NATO, Baltijos regiono ir kitomis šalimis kibernetinio saugumo srityje skaičius |
2 |
1 |
1 |
1 |
Krašto apsaugos ministerija |
P-5-1-2 |
ES, Europos saugumo ir bendradarbiavimo organizacijos, Jungtinių Tautų, „NB8“ kartu su Jungtinėmis Amerikos Valstijomis organizuojamų susitikimų, forumų ar kitų renginių kibernetinio saugumo tema, kuriuose dalyvavo Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos atstovai, skaičius |
0 |
8 |
9 |
8 |
Užsienio reikalų ministerija“. |
Nacionalinės kibernetinio saugumo
strategijos įgyvendinimo tarpinstitucinio
veiklos plano
1 priedas
NACIONALINĖS KIBERNETINIO SAUGUMO STRATEGIJOS ĮGYVENDINIMO TARPINSTITUCINIO VEIKLOS PLANO
2019–2021 M. TIKSLAI, UŽDAVINIAI, PRIEMONĖS, ASIGNAVIMAI IR DALYVAUJANČIOS INSTITUCIJOS
Eil. Nr. |
Tikslo, uždavinio, priemonės pavadinimas |
2019 m. asignavimai, tūkst. eurų |
2020 m. asignavimai, tūkst. eurų |
2021 m. asignavimai, tūkst. eurų |
Dalyvaujanti institucija |
||||||||||||
iš viso |
iš jų |
iš viso |
iš jų |
iš viso |
iš jų |
||||||||||||
išlaidoms |
turtui įsigyti |
išlaidoms |
turtui įsigyti |
išlaidoms |
turtui įsigyti |
||||||||||||
iš viso |
iš jų darbo užmo-kesčiui |
iš viso |
iš jų darbo užmo-kesčiui |
iš viso |
iš jų darbo užmo-kesčiui |
||||||||||||
1. |
Tikslas – stiprinti valstybės kibernetinį saugumą ir kibernetinių gynybos pajėgumų plėtrą |
1 545,9 |
1 010 |
0 |
535,9 |
2 069 |
1 190 |
0 |
879 |
2 695 |
1 110 |
0 |
1 585 |
||||
1.1. |
Uždavinys – kurti sisteminį požiūrį į kibernetinį saugumą ir prevencinę veiklą |
1 510,9 |
1 000 |
0 |
510,9 |
1 270 |
1 130 |
0 |
140 |
2 290 |
1 050 |
0 |
1 240 |
||||
1.1.1. |
Priemonė – vystyti Lietuvos kariuomenės Specialiųjų operacijų pajėgų karinių bazių infrastruktūrą (įkurti Regioninį kibernetinio saugumo centrą) |
10,9 |
0 |
0 |
10,9 |
140 |
0 |
0 |
140 |
1 240 |
0 |
0 |
1 240 |
Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerija |
|||
1.1.2. |
Priemonė – užtikrinti kibernetinio saugumo techninių reikalavimų įgyvendinimą Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijoje, Informatikos ir ryšių departamente prie Vidaus reikalų ministerijos ir Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro valdymo srities įstaigų valdomose ypatingos svarbos informacinėse infrastruktūrose ir valstybės informaciniuose ištekliuose
|
500 |
0 |
0 |
500 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Vidaus reikalų ministerija |
|||
1.1.3. |
Priemonė – atnaujinti Valstybės informacinių išteklių atitikties elektroninės informacijos saugos reikalavimų stebėsenos sistemą (ARSIS) |
0 |
0 |
0 |
0 |
80 |
80 |
0 |
0 |
50 |
50 |
0 |
0 |
Krašto apsaugos ministerija |
|||
1.1.4. |
Priemonė – formuoti kibernetinio saugumo atpažinties paveikslą ir rizikos žemėlapį |
0 |
0 |
0 |
0 |
50 |
50 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Krašto apsaugos ministerija |
|||
1.1.5. |
Priemonė – vykdyti kibernetinį ir informacinį atsparumą skatinančią visuomenės informavimo kampaniją |
1 000 |
1 000 |
0 |
0 |
1 000 |
1 000 |
0 |
0 |
1 000 |
1 000 |
0 |
0 |
Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija |
|||
1.2. |
Uždavinys – didinti kibernetinio saugumo politikos formavimo ir įgyvendinimo efektyvumą, mažinant administracinę naštą kibernetinio saugumo subjektams |
0 |
0 |
0 |
0 |
50 |
50 |
0 |
0 |
50 |
50 |
0 |
0 |
|
|||
1.2.1. |
Priemonė – parengti kaštų ir naudos kibernetiniam saugumui užtikrinti analizės ir kontrolės modelį, siekiant sudaryti galimybes kibernetinio saugumo subjektams planuoti kibernetiniam saugumui užtikrinti skirtas lėšas |
0 |
0 |
0 |
0 |
50 |
50 |
0 |
0 |
50 |
50 |
0 |
0 |
Krašto apsaugos ministerija |
|||
1.3. |
Uždavinys – skatinti nacionalinių pratybų vykdymą ir dalyvavimą tarptautinėse pratybose
|
10 |
10 |
0 |
0 |
10 |
10 |
0 |
0 |
10 |
10 |
0 |
0 |
|
|||
1.3.1. |
Priemonė – organizuoti nacionalines kibernetinio saugumo pratybas „Kibernetinis skydas“ ir dalyvauti Šiaurės Atlanto sutarties organizacijos (toliau – NATO), Europos Sąjungos (toliau – ES), regioninėse ir kitose tarptautinėse kibernetinio saugumo pratybose |
10 |
10 |
0 |
0 |
10 |
10 |
0 |
0 |
10 |
10 |
0 |
0 |
Krašto apsaugos ministerija |
|||
1.4. |
Uždavinys – plėtoti valstybės kibernetinės gynybos pajėgumus |
25 |
0 |
0 |
25 |
739 |
0 |
0 |
739 |
345 |
0 |
0 |
345 |
|
|||
1.4.1. |
Priemonė – aprūpinti Ryšių ir informacinių sistemų batalioną kibernetinės gynybos priemonėmis |
0 |
0 |
0 |
0 |
492 |
0 |
0 |
492 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Krašto apsaugos ministerija |
|||
1.4.2. |
Priemonė – palaikyti ir modernizuoti Ryšių ir informacinių sistemų bataliono kibernetinės gynybos priemones |
0 |
0 |
0 |
0 |
197 |
0 |
0 |
197 |
295 |
0 |
0 |
295 |
Krašto apsaugos ministerija |
|||
1.4.3. |
Priemonė – diegti ir atnaujinti priemones Kibernetinio saugumo informaciniame tinkle (toliau – tinklas), siekiant užtikrinti efektyvią Lietuvos kariuomenės kibernetinio saugumo pajėgumų sąveiką su valstybės kibernetiniais pajėgumais |
25 |
0 |
0 |
25 |
50 |
0 |
0 |
50 |
50 |
0 |
0 |
50 |
Krašto apsaugos ministerija |
|||
2. |
Tikslas – užtikrinti nusikalstamų veikų kibernetinėje erdvėje prevenciją, užkardymą ir tyrimą |
9 |
6 |
0 |
3 |
15 |
12 |
0 |
3 |
160,1 |
12 |
0 |
148,1 |
|
|||
2.1. |
Uždavinys – plėtoti valstybės pajėgumus ir gebėjimus kovoti su nusikalstamomis veikomis kibernetinėje erdvėje |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
149,1 |
1 |
0 |
148,1 |
|
|||
2.1.1. |
Priemonė – kurti analizės platformas, diegti pažangius veiklos metodus ir procedūras, techninius įrankius Policijos departamente prie Vidaus reikalų ministerijos[1] |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
146,1 |
0 |
0 |
146,1 |
Vidaus reikalų ministerija |
|||
2.1.2. |
Priemonė – organizuoti specializuotus mokymus, siekiant tobulinti teismo ekspertų gebėjimus tirti nusikalstamas veikas kibernetinėje erdvėje |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija
|
|||
2.1.3. |
Priemonė – diegti pažangius veiklos metodus ir procedūras, kurti ar diegti analizės platformas ar techninius įrankius Lietuvos teismo ekspertizės centre |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
Teisingumo ministerija
|
|||
2.2. |
Uždavinys – stiprinti nusikalstamų veikų kibernetinėje erdvėje prevenciją ir kontrolę |
9 |
6 |
0 |
3 |
14 |
11 |
0 |
3 |
11 |
11 |
0 |
0 |
|
|||
2.2.1. |
Priemonė – tobulinti teisėsaugos institucijų valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, gebėjimus ir žinias apie kibernetinius incidentus, rengiant apskritojo stalo diskusijas |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
5 |
0 |
0 |
5 |
5 |
0 |
0 |
Krašto apsaugos ministerija |
|||
2.2.2. |
Priemonė – priimti ir tirti pranešimus apie patyčias kibernetinėje erdvėje ir kitą draudžiamą ar ribojamą skleisti viešąją informaciją[2] |
9 |
6 |
0 |
3 |
9 |
6 |
0 |
3 |
6 |
6 |
0 |
0 |
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba |
|||
3. |
Tikslas – skatinti kibernetinio saugumo kultūrą ir inovacijų plėtrą |
15 |
15 |
0 |
0 |
839,3 |
602,6 |
12,7 |
236,7 |
1 329 |
599,1 |
12,7 |
729,9 |
|
|||
3.1. |
Uždavinys – plėtoti mokslinius tyrimus ir didelę pridėtinę vertę kuriančias veiklas kibernetinio saugumo srityje |
15 |
15 |
0 |
0 |
290 |
115 |
0 |
175 |
410 |
30 |
0 |
380 |
|
|||
3.1.1. |
Priemonė – sukurti ankstyvojo kibernetinių grėsmių aptikimo ir užkardymo sistemą |
10 |
10 |
0 |
0 |
110 |
10 |
0 |
100 |
230 |
20 |
0 |
210 |
Krašto apsaugos ministerija |
|||
3.1.2. |
Priemonė – sukurti saugų kriptografiniais metodais pagrįstą dalijimosi informacija būdą |
5 |
5 |
0 |
0 |
80 |
5 |
0 |
75 |
180 |
10 |
0 |
170 |
Krašto apsaugos ministerija |
|||
3.1.3. |
Priemonė – sukurti nacionalinio kibernetinio saugumo aplinkos rizikų vertinimo ir sprendimų priėmimo metodiką ir jai įgyvendinti reikalingus įrankius |
0 |
0 |
0 |
0 |
100 |
100 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Krašto apsaugos ministerija |
|||
3.2. |
Uždavinys – ugdyti kūrybiškumą, pažangius gebėjimus ir rinkos poreikius atitinkančius kibernetinio saugumo įgūdžius ir kvalifikaciją |
0 |
0 |
0 |
0 |
513,6 |
451,9 |
12,7 |
61,7 |
909 |
559,1 |
12,7 |
349,9 |
|
|||
3.2.1. |
Priemonė – sukurti Valstybės tarnautojų registro ir valstybės tarnybos valdymo informacinės sistemos modulį, skirtą valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymams, tarp jų – kibernetinio saugumo[3] |
0 |
0 |
0 |
0 |
61,7 |
0 |
0 |
61,7 |
349,9 |
0 |
0 |
349,9 |
Vidaus reikalų ministerija |
|||
3.2.2. |
Priemonė – įgyvendinti projektą „Kompleksiniai kibernetinės saugos mokymai valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų dirbantiesiems“[4] |
0 |
0 |
0 |
0 |
440,9 |
440,9 |
12,7 |
0 |
559,1 |
559,1 |
12,7 |
0 |
Krašto apsaugos ministerija |
|||
3.2.3. |
Priemonė – atnaujinti ir plėsti saugesnio interneto ambasadorių tinklą Lietuvoje[5] |
0 |
0 |
0 |
0 |
11 |
11 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
|||
3.3. |
Uždavinys – skatinti viešojo ir privataus sektorių bei mokslo ir studijų institucijų bendradarbiavimą, kuriant kibernetinio saugumo srities inovacijas |
0 |
0 |
0 |
0 |
35,7 |
35,7 |
0 |
0 |
10 |
10 |
0 |
0 |
|
|||
3.3.1. |
Priemonė – parengti galimybių studiją dėl Lietuvos rinkos subjektų poreikio ir gebėjimų dalyvauti kibernetinio saugumo sertifikavimo sistemoje bei nacionalinei kibernetinio saugumo sertifikavimo institucijai reikalingų gebėjimų ir jų įgijimo atlikti sertifikavimo funkcijas, įgyvendinant 2019 m. balandžio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos Reglamentą (ES) 2019/881 dėl ENISA (Europos Sąjungos kibernetinio saugumo agentūros) ir informacinių ir ryšių technologijų kibernetinio saugumo sertifikavimo, kuriuo panaikinamas Reglamentas (ES) Nr. 526/2013 |
0 |
0 |
0 |
0 |
35,7 |
35,7 |
0 |
0 |
10 |
10 |
0 |
0 |
Krašto apsaugos ministerija |
|||
4. |
Tikslas – stiprinti glaudų viešojo ir privataus sektorių bendradarbiavimą
|
0,3 |
0,3 |
0 |
0 |
404 |
0 |
0 |
404 |
539 |
50 |
0 |
489 |
|
|||
4.1. |
Uždavinys – gerinti viešojo ir privataus sektorių bendradarbiavimo koordinavimą |
0 |
0 |
0 |
0 |
404 |
0 |
0 |
404 |
489 |
0 |
0 |
489 |
|
|||
4.1.1. |
Priemonė – diegti ir atnaujinti priemones tinkle, siekiant užtikrinti efektyvų ir abipusį pasitikėjimą skatinantį tinklo narių bendradarbiavimą |
0 |
0 |
0 |
0 |
404 |
0 |
0 |
404
|
489
|
0
|
0 |
489 |
Krašto apsaugos ministerija |
|||
4.2. |
Uždavinys – didinti viešojo bei mažų ir vidutinių privataus sektorių atstovų kibernetinio saugumo brandą |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
50 |
50 |
0 |
0 |
|
|||
4.2.1. |
Priemonė – periodiškai vykdyti viešojo bei mažų ir vidutinių privataus sektorių atstovų interneto svetainių pažeidžiamumo vertinimą |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
50 |
50 |
0 |
0 |
Krašto apsaugos ministerija |
|||
4.3. |
Uždavinys – kurti atsakingą viešojo ir privataus sektorių informacinių ir ryšių technologijų (toliau – IRT) saugumo spragų atskleidimo praktiką |
0,3 |
0,3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|||
4.3.1. |
Priemonė – parengti galimybių studiją dėl atsakingo viešojo ir privataus sektorių IRT saugumo spragų atskleidimo praktikos taikymo Lietuvoje |
0,3 |
0,3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Krašto apsaugos ministerija |
|||
5. |
Tikslas – stiprinti tarptautinį bendradarbiavimą ir užtikrinti tarptautinių įsipareigojimų kibernetinio saugumo srityje vykdymą |
13 |
13 |
0 |
0 |
62,5 |
62,5 |
0 |
0 |
9 |
9 |
0 |
0 |
|
|||
5.1. |
Uždavinys – plėtoti tarptautinį, tarpvalstybinį ir Baltijos regiono šalių bendradarbiavimą kibernetinio saugumo srityje |
4 |
4 |
0 |
0 |
7,5 |
7,5 |
0 |
0 |
4 |
4 |
0 |
0 |
|
|||
5.1.1. |
Priemonė – atstovauti Lietuvos Respublikai ir įgyvendinti kibernetinio saugumo nacionalinius interesus ES, NATO, Jungtinių Tautų, Europos saugumo ir bendradarbiavimo organizacijos, Baltijos regiono ir kitų tarptautinių organizacijų veikloje |
4 |
4 |
0 |
0 |
7,5 |
7,5 |
0 |
0 |
4 |
4 |
0 |
0 |
Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija |
|||
5.2. |
Uždavinys – stiprinti tarptautinius kibernetinio saugumo pajėgumus ir gebėjimus |
4 |
4 |
0 |
0 |
55 |
55 |
0 |
0 |
5 |
5 |
0 |
0 |
|
|||
5.2.1. |
Priemonė – vykdyti Nuolatinio struktūrizuoto bendradarbiavimo projektą „Kibernetinės greitojo reagavimo pajėgos ir tarpusavio pagalba kibernetinio saugumo srityje“ |
4
|
4 |
0 |
0 |
55 |
55 |
0 |
0 |
5 |
5 |
0 |
0 |
Krašto apsaugos ministerija |
|||
5.3. |
Uždavinys – plėsti dialogą su Jungtinėmis Amerikos Valstijomis kibernetinės gynybos srityje, siekti Jungtinių Amerikos Valstijų dalyvavimo Lietuvos kibernetinio saugumo užtikrinimo projektuose |
5 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|||
5.3.1. |
Priemonė – plėtoti bendradarbiavimą su Jungtinėmis Amerikos Valstijomis energetikos sektoriaus kibernetinio saugumo srityje |
5 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Krašto apsaugos ministerija |
|||
|
1. Iš viso Lietuvos Respublikos valstybės biudžetas |
1 580,2 |
1 041,3 |
0 |
538,9 |
2 944,9 |
1 422,2 |
0 |
1 522,7 |
4 026,9 |
1 221 |
0 |
2 805,9 |
|
|||
|
iš jo: 1.1. bendrojo finansavimo lėšos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
1.2. ES ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos |
0 |
0 |
0 |
0 |
67,7 |
6 |
0 |
61,7 |
349,9 |
0 |
0 |
349,9 |
|
|||
|
1.3. tikslinės paskirties lėšos ir pajamų įmokos |
6 |
3 |
0 |
3 |
5 |
2 |
0 |
3 |
6 |
6 |
0 |
0 |
|
|||
|
2. Kiti šaltiniai (ES finansinė parama projektams įgyvendinti ir kitos teisėtai gautos lėšos) |
3 |
3 |
0 |
0 |
444,9 |
444,9 |
12,7 |
0 |
705,2 |
559,1 |
12,7 |
146,1 |
|
|||
|
Iš viso planui finansuoti (1 + 2) |
1 583,2 |
1 044,3 |
0 |
538,9 |
3 389,8 |
1 867,1 |
12,7 |
1 522,7 |
4 732,1 |
1 780,1 |
12,7 |
2 952 |
|
|||
_________________________________________
¹ Priemonei įgyvendinti numatoma panaudoti tik nacionalinės Vidaus saugumo fondo 2014–2020 m. programos lėšas
[2] Šiai priemonei vykdyti Europos infrastruktūros tinklų priemonės lėšos 2019 m. yra 3 tūkst. eurų išlaidoms, tikslinės paskirties lėšos ir pajamų įmokos 2019 m. yra 3 tūkst. eurų išlaidoms ir 3 tūkst. eurų turtui; Europos infrastruktūros tinklų priemonės lėšos 2020 m. yra 4 tūkst. eurų išlaidoms, tikslinės paskirties lėšos ir pajamų įmokos 2020 m. yra 2 tūkst. eurų išlaidoms ir 3 tūkst. eurų turtui; 2021 m. priemonei vykdyti yra numatytos tik tikslinės paskirties lėšos ir pajamų įmokos.
[3] Tik ES paramos lėšomis finansuojama priemonė.
[4] Tik ES paramos lėšomis finansuojama priemonė.
[5] Šiai priemonei vykdyti Europos infrastruktūros tinklų priemonės lėšos 2020 m. yra 6 tūkst. eurų išlaidoms, valstybės biudžeto lėšos 2020 m. yra 5 tūkst. eurų.