herbas_jb_sm.jpg

 

Joniškio rajono savivaldybės
Administracijos direktorius

 

Įsakymas

 

DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS 2023 METŲ UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2023 m. gegužės 4 d. Nr. A-392

Joniškis

 

Vadovaudamasis Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. A1-257 „Dėl Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 6.6.2 papunkčiu, Joniškio rajono savivaldybės 2023 metų užimtumo didinimo programos, patvirtintos Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2023 m. kovo 30 d. sprendimu               Nr. T-44Dėl Joniškio rajono savivaldybės 2023 metų užimtumo didinimo programos patvirtinimo“, 19 punktu:

1. T v i r t i n u pridedamą Joniškio rajono savivaldybės 2023 metų užimtumo didinimo programos įgyvendinimo tvarkos aprašą.

2. P r i p a ž į s t u netekusiais galios:

2.1. Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. liepos 16 d. įsakymą Nr. A-690 „Dėl Užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, tvarkos aprašo patvirtinimo ir atvejo komandos sudarymo“ su visais pakeitimais;

2.2. Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. vasario 19 d. įsakymą Nr. A-142 „Dėl darbdavių, pageidaujančių dalyvauti Joniškio rajono savivaldybės 2020-2022 metų užimtumo didinimo programoje, atrankos organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ su visais pakeitimais;

2.3. Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. kovo 9 d. įsakymą Nr. A-257 „Dėl kvietimo teikti paraiškas pagal Joniškio rajono savivaldybės 2020-2022 metų užimtumo didinimo programos 1 priemonę „Organizuoti laikino pobūdžio darbus“, patvirtinimo su visais pakeitimais.

 

 

Administracijos direktorius                                                                Tomas Armonavičius

 


 

PATVIRTINTA

Joniškio rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2023 m. gegužės 4 d. įsakymu Nr. A-392

 

JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS 2023 METŲ UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Joniškio rajono savivaldybės 2023 metų užimtumo didinimo programos įgyvendinimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) parengtas vadovaujantis Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. A1-257 „Dėl Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Tvarkos aprašas), Joniškio rajono savivaldybės 2023 metų užimtumo didinimo programa, patvirtinta Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2023 m. kovo 30 d. sprendimu Nr. T-44 „Dėl Joniškio rajono savivaldybės 2023 metų užimtumo didinimo programos patvirtinimo“ (toliau Programa).

2. Aprašas nustato Joniškio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybės) Socialinės paramos ir sveikatos skyriaus atvejo vadybininko, atliekančio ir priemonių įgyvendinimą koordinuojančio savivaldybės administracijos darbuotojo (toliau – Atvejo vadybininkas) funkcijas, užimtumo didinimo programos atvejo komandos (toliau – Atvejo komanda) darbo organizavimą, asmenų siuntimo pas Atvejo vadybininką sąlygas ir tvarką, nustato darbdavių, pageidaujančių dalyvauti užimtumo didinimo programoje (toliau – Darbdaviai), atrankos organizavimo tvarką, nustato kitas nuostatas, susijusias su Programos įgyvendinimu Savivaldybėje.

3. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip nurodyta Tvarkos aprašo 4 punkte.

 

II SKYRIUS

ASMENS SIUNTIMO PAS ATVEJO VADYBININKĄ SĄLYGOS IR TVARKA

 

4. Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Joniškio skyriaus (toliau – Užimtumo tarnyba) specialistai, nustatę, kad asmeniui tikslinga dalyvauti Programoje, siunčia darbo rinkai besirengiančius ir Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalies 1-10 punktuose nurodytus asmenis pas Atvejo vadybininką. Joniškio rajono savivaldybės ir (ar) NVO darbuotojai, seniūnijos, kurioje gyvena asmuo, seniūnas, šeimos atvejo vadybininkai, socialiniai darbuotojai nustatę, kad asmeniui tikslinga dalyvauti užimtumo didinimo programoje, nukreipia jį į Užimtumo tarnybą.

5. Atvejo vadybininkas siūlymo dalyvauti užimtumo didinimo programoje formoje, patvirtintoje 2023 m. vasario 27 d. Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus įsakymu Nr. V-41, užpildo sprendimą dėl nukreipto asmens ir pasirašo.  

 

III SKYRIUS

ATVEJO VADYBININKO IR ATVEJO KOMANDOS DARBO

ORGANIZAVIMAS

 

6. Atvejo vadybininkas atlieka šias funkcijas:

6.1. bendradarbiauja su Užimtumo tarnybos darbuotojais, paslaugų teikėjais ir kitais Programos įgyvendinimui reikalingais subjektais;

6.2. supažindina asmenį su Programa ir pateikia jam pasirašyti sutikimą dalyvauti Programoje (1 priedas);

6.3. įvertina darbo rinkai besirengiančių, o esant poreikiui – kitų Užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalies 1-10 punktuose nurodytų asmenų poreikius ir galimybes, užpildydamas asmens poreikių ir galimybių vertinimo anketą (2 priedas) pagal Tvarkos aprašo 6.6.2. papunktį.

6.4. išanalizuoja turimą informaciją apie asmenį, asmens poreikių ir galimybių vertinimo anketoje įrašo savo išvadas;

6.5. įvertina Užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalies 1-10 punktuose nurodytų asmenų galimybes dalyvauti Programos 14.1 papunktyje nurodytose priemonėse (toliau – Priemonės), užpildydamas asmens galimybių vertinimo anketą (3 priedas) pagal Tvarkos aprašo 6.6.6.1. papunktį.

6.6. vadovaudamasis Tvarkos aprašo 6.6.6.2. papunkčiu, parenka Priemones Programoje dalyvaujantiems asmenims.

6.7. jeigu atvejo vadybininkas nustato, kad Užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalies 1-10 punktuose nurodyti asmenys nėra pasirengę dalyvauti Priemonėse ir jiems būtų tikslinga teikti paslaugas, atvejo vadybininkas atlieka šių asmenų poreikių ir galimybių vertinimą pagal aprašo 7.3. papunktį ir jiems yra paskiriamos teikti paslaugos.

6.8. asmeniui sutikus dalyvauti Programoje ir Atvejo vadybininkui atlikus asmens poreikių ir galimybių vertinimą, parengia ir su asmeniu pasirašo Susitarimą dėl integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas) (4 priedas). Susitarime numatytų teikti paslaugų sąrašas, pagal poreikį, gali būti papildomas įrašant naujas paslaugas, apie tai informuojant asmenį žodžiu arba telefonu;

6.9. organizuoja atvejo komandos posėdžius, kuriuose pristato asmens situaciją (aptaria surinktą informaciją ir prieitas išvadas, atlikus asmens poreikių ir galimybių įvertinimą) ir, atsižvelgdamas į atvejo komandos pasiūlymus, parenka Programos dalyviui reikalingas paslaugas;

6.10. koordinuoja Susitarimo įgyvendinimą pagal Tvarkos aprašo 6.6.5. papunktį;

6.11. informuoja Užimtumo tarnybos specialistus apie asmens nedalyvavimą jam paskirtose Priemonėse ar paslaugose.

7. Atvejo komandos darbo organizavimas:

7.1. atvejo komandos sudėtis tvirtinama Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Esant poreikiui, atvejo komanda turi teisę į savo posėdžius kviesti ir kitus suinteresuotus asmenis (juridinius, fizinius);

7.2. atvejo komandos pirmininku skiriamas Savivaldybės administracijos atstovas. Atvejo komandos sekretoriaus funkcijas vykdo Atvejo vadybininkas, o jo nesant darbe – jį pavaduojantis asmuo;

7.3. prieš pradėdami darbą atvejo komandoje, jos nariai pasirašo konfidencialumo pasižadėjimą (5 priedas);

7.4. atvejo komanda pateikia Atvejo vadybininkui pasiūlymus dėl paslaugų asmeniui parinkimo pagal Tvarkos aprašo 6.6.3.2. papunktį;

7.5. atvejo komanda vertina asmens pasirengimą darbo rinkai ir Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo tikslingumą pagal Tvarkos aprašo 6.6.5.4. papunktį;

7.6. Atvejo komandos sprendimai priimami balsuojant, Atvejo vadybininkas balsavimo teisės neturi. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, sprendimą lemia atvejo komandos pirmininko balsas;

7.7. atvejo komandos posėdžiai gali būti organizuojami asmenų gyvenamojoje vietovėje (pvz., seniūnijoje), taip pat gali būti organizuojami nuotoliniu būdu.

 

IV SKYRIUS

UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS PRIEMONIŲ ĮGYVENDINIMAS

 

8. Darbdavių atranką vykdo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta Užimtumo didinimo programos darbų įgyvendinimo ir darbdavių atrankos komisija (toliau – Komisija).

9. Darbdavių atrankos tikslas – Aprašo nustatyta tvarka organizuoti Darbdavių atranką pagal Programoje numatytus darbus.

10. Darbdaviai, pagal Programą organizuodami darbus, privalo užtikrinti darbo sąlygas, atitinkančias Lietuvos Respublikos darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymo ir kitų, saugų darbą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus, atsiųstus dirbti asmenis aprūpinti reikalingomis darbo priemonėmis.

11. Darbdavių, pageidaujančių dalyvauti Programoje, atranka organizuojama vadovaujantis šiuo Aprašu, Programa ir Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintu Komisijos darbo reglamentu.

12. Darbdavių atranka Programoje numatytiems darbams atlikti organizuojama pagal poreikį, bet ne rečiau kaip kartą per metus.

13. Atrankoje gali dalyvauti Darbdaviai, vykdantys veiklą Savivaldybės teritorijoje.

14. Pagal Programos 14.5. papunktį, kvietimą teikti paraiškas (6 priedas) ir paraiškos formą (7 priedas) savo įsakymu tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.

15. Kvietimas teikti paraiškas skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje www.joniskis.lt. Skelbiant kvietimą, nurodomas atsakingas už atrankos dokumentų priėmimą asmuo, jo telefono numeris ir kita reikalinga informacija.

16. Darbdaviai, pageidaujantys dalyvauti Programoje, turi pateikti užpildytą paraišką pagal formą (7 priedas).

17. Paraiška gali būti teikiama Savivaldybės administracijai elektroniniu paštu arba tiesiogiai Savivaldybės administracijoje.

18. Paraiška turi būti pateikta iki kvietime nurodytos galutinės pateikimo datos.

19. Sprendimą dėl atrinktų Darbdavių tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius įsakymu.

20. Su atrinktais Darbdaviais, vadovaujantis Programos 14.7 punktu, Savivaldybės administracija sudaro Programos įgyvendinimo ir finansavimo sutartis.

21. Pasirašytų Programos įgyvendinimo ir finansavimo sutarčių vykdymo kontrolę, vadovaudamasis Programa, atlieka Savivaldybės administracijos Socialinės paramos ir sveikatos skyrius.

22. Kilus abejonių dėl tinkamo Programos įgyvendinimo ir finansavimo sutarčių vykdymo, Savivaldybės administracija turi teisę iš Darbdavių reikalauti informacijos ir dokumentų, pagrindžiančių sutartinių įsipareigojimų vykdymą.

23. Jeigu Darbdavių atrankai negauta nei viena paraiška, Savivaldybės administracija kviečia teikti paraiškas pakartotinai.

24. Jeigu atrankos būdu parinktas darbdavys atsisako sudaryti Programos įgyvendinimo ir finansavimo sutartį ir raštiškai atsisako organizuoti darbus, Komisija, vadovaudamasi šiuo Aprašu, atrenka kitą darbdavį.

 

V SKYRIUS

ATVEJO KOMANDOS IR DARBDAVIŲ ATRANKOS KOMISIJOS POSĖDŽIŲ ĮFORMINIMO TVARKA

 

25. Atvejo komandos ir darbdavių atrankos komisijos posėdžių eigai fiksuoti daromi garso įrašai ir rašomi posėdžių protokolai arba daromi tik garso įrašai. Sprendimą dėl posėdžių eigos fiksavimo būdo priima Atvejo komanda arba darbdavių atrankos komisija.

26. Priėmus sprendimą posėdį fiksuoti tik posėdžio garso įrašu, surašoma informacinė pažyma, kurioje nurodomas posėdžio pavadinimas, posėdžio data, vieta, posėdžio pradžios ir pabaigos laikas, posėdyje dalyvaujantys asmenys, posėdžio metu svarstyti klausimai ir priimti sprendimai, kita posėdžio pirmininko nuožiūra aktuali informacija.

27. Jei posėdžio protokolas nerašomas, garso įrašas laikomas posėdžio protokolu.

28. Posėdžio protokolas ar informacinė pažyma surašoma ir pasirašoma ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po posėdžio. Posėdžio protokolą ar informacinę pažymą pasirašo Atvejo komandos ar Komisijos pirmininkas (jo nesant – pirmininko pavaduotojas) ir sekretorius.

29. Posėdžiai laikomi teisėti, jeigu juose dalyvauja daugiau kaip pusė Atvejo komandos ar darbdavių atrankos komisijos narių.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

30. Aprašas gali būti papildomas, keičiamas ir naikinamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

31. Šio Aprašo vykdymo kontrolę atlieka Savivaldybės administracijos Socialinės paramos ir sveikatos skyrius.

 

___________________________

 

 

part_0ed98ab3458c45b0b8c8d890aa90434b_end