PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO, PATVIRTINTO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2015 M. KOVO 26 D. SPRENDIMU NR. 1-44, PAKEITIMO
2017 m. gruodžio 21 d. Nr. 1-401
Panevėžys
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 1 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Panevėžio miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Pakeisti Panevėžio miesto savivaldybės tarybos veiklos reglamentą, patvirtintą Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2015 m. kovo 26 d. sprendimu Nr. 1-44:
1.2. Pakeisti 25.15 papunktį ir išdėstyti jį taip:
„25.15. sprendimų dėl papildomų ir planą viršijančių Savivaldybės biudžeto pajamų ir kitų piniginių lėšų paskirstymo, tikslinės paskirties ir specializuotų fondų sudarymo ir naudojimo priėmimas, įvertinus išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimus.
Rengiant sprendimo projektą dėl papildomų ir planą viršijančių Savivaldybės biudžeto pajamų ir kitų piniginių lėšų paskirstymo, tikslinės paskirties ir specializuotų fondų sudarymo ir naudojimo, nagrinėjami tik tie seniūnaičių išplėstinių sueigų sprendimai, dėl kurių finansavimo tikslingumo Reglamento 213 punkte nustatyta tvarka savo sprendimu yra pritarusi Taryba;“.
1.3. 25.17 papunktį išdėstyti taip:
„25.17. mero, Savivaldybės administracijos direktoriaus, Savivaldybės kontrolieriaus, biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė yra Savivaldybė), Savivaldybės kontroliuojamų įmonių ir organizacijų vadovų ataskaitų ir atsakymų į Tarybos narių paklausimus išklausymas, sprendimų dėl šių ataskaitų ir atsakymų priėmimas.
Taryba išklauso mero ir Tarybos, Savivaldybės administracijos direktoriaus ir Savivaldybės administracijos, Savivaldybės kontrolieriaus, biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė yra Savivaldybė), Savivaldybės kontroliuojamų įmonių ir organizacijų vadovų ataskaitas ir priima sprendimus dėl šių ataskaitų tokia tvarka:
25.17.1. parengiamas Tarybos sprendimo projektas (Tarybos sprendimo projektą rengia: dėl mero ir Tarybos ataskaitos – mero pavestas Sekretoriato darbuotojas; dėl Savivaldybės administracijos direktoriaus ir Savivaldybės administracijos ataskaitos – administracijos direktoriaus pavestas administracijos darbuotojas, dėl Savivaldybės kontrolieriaus ataskaitos – Savivaldybės kontrolierius ar jo pavestas Kontrolės ir audito tarnybos darbuotojas; biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė yra Savivaldybė), Savivaldybės kontroliuojamų įmonių ir organizacijų vadovų ataskaitas – atitinkamo administracijos skyriaus darbuotojai skyriaus vadovo pavedimu);
25.17.2. Administracijos direktoriaus ataskaita svarstoma visuose komitetuose, išskyrus Kontrolės komitetą. Savivaldybės kontrolieriaus ataskaita svarstoma visuose komitetuose. Biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė yra Savivaldybė), Savivaldybės kontroliuojamų įmonių ir organizacijų vadovų ataskaitos svarstomos atitinkamos srities veiklą kuruojančiame komitete;
25.17.3. komitetas (-ai) apsvarsto kiekvieną pateiktą ataskaitą, teikia pasiūlymus dėl Tarybos sprendimo projekto, prireikus išklauso vadovus. Komiteto pirmininkas iš anksto informuoja sprendimo projekto rengėją, ar bus reikalingas vadovo dalyvavimas, svarstant ataskaitą komitete;
25.17.5. Taryba svarsto Tarybos sprendimo projektą ir priima vieną iš Tarybos veiklos reglamento 84 punkte nurodytų sprendimų;
25.17.6. dėl mero ir Tarybos, administracijos direktoriaus ir Savivaldybės administracijos, Savivaldybės kontrolieriaus ataskaitų Taryba priima sprendimus iki kovo 31 d. Dėl biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė yra Savivaldybė), Savivaldybės kontroliuojamų įmonių ir organizacijų vadovų ataskaitų sprendimai priimami iki balandžio 30 d.;
1.4. Pakeisti 25.27 papunktį ir išdėstyti jį taip:
„25.27. įstatymų nustatyta tvarka gavus Savivaldybės kontrolieriaus išvadą, sprendimų dėl viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektų įgyvendinimo tikslingumo priėmimas; gavus Savivaldybės kontrolieriaus išvadą, pritarimas galutinėms viešojo ir privataus sektoriaus partnerystės sutarties sąlygoms, jeigu jos skiriasi nuo sprendime dėl viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektų įgyvendinimo tikslingumo nurodytų partnerystės projekto sąlygų;“.
1.6. Pakeisti 128 punktą ir išdėstyti jį taip:
„128. Komitetų darbe patariamojo balso teise gali dalyvauti visuomenės atstovai – seniūnaičiai, išplėstinės seniūnaičių sueigos deleguoti atstovai, ekspertai, valstybės tarnautojai ir kiti suinteresuoti asmenys, apie tai informavę Komiteto pirmininką. Kai komiteto posėdyje svarstomas su valstybės, tarnybos ar komercine paslaptimi susijęs klausimas, komitetas gali nuspręsti jį nagrinėti uždarame posėdyje.“.
1.7. Pakeisti 136 punktą ir išdėstyti jį taip:
1.8. Pakeisti 146.4 papunktį ir išdėstyti jį taip:
„146.4. rengia ir Savivaldybės tarybai teikia išvadas dėl viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektų įgyvendinimo tikslingumo ir pritarimo galutinėms viešojo ir privataus sektoriaus partnerystės sutarties sąlygoms, jeigu jos skiriasi nuo sprendime dėl viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektų įgyvendinimo tikslingumo nurodytų partnerystės projekto sąlygų;“.
1.10. Pakeisti 160 punktą ir išdėstyti jį taip:
„160. Savivaldybės tarybos sudaromų komisijų nariais gali būti Savivaldybės tarybos nariai, valstybės tarnautojai, ekspertai, gyvenamųjų vietovių bendruomenių atstovai – seniūnaičiai, išplėstinės seniūnaičių sueigos deleguoti atstovai, visuomenės atstovai (Lietuvos Respublikoje įregistruotų viešųjų juridinių asmenų, išskyrus valstybės ar Savivaldybės institucijas ar įstaigas, įgalioti atstovai), bendruomeninių organizacijų atstovai, kiti savivaldybės gyventojai. Etikos komisijoje ir Antikorupcijos komisijoje seniūnaičiai arba seniūnaičiai ir visuomenės atstovai turi sudaryti ne mažiau kaip 1/3 komisijos narių.“.
1.11. Papildyti 213 punktą ir išdėstyti jį taip:
„213. Gyventojų pareiškimai privalo būti išnagrinėti įstatymų nustatyta tvarka ir terminais. Gyventojai gali pateikti pasiūlymus dėl biudžeto projekto, juos apibendrina Savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyrius.
Išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimai vertinami ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimo gavimo dienos. Išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimų vertinimas atliekamas šia tvarka: seniūnaičių sueigos pirmininkas parengia su inicijuojamu klausimu susijusią medžiagą ir kartu su išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimu ją pateikia Savivaldybės merui. Meras paveda Savivaldybės administracijos direktoriui išnagrinėti pateiktą medžiagą ir pagal kompetenciją priimti sprendimą arba parengti motyvuotą Tarybos sprendimo projektą dėl pritarimo (ar nepritarimo) sueigos sprendimui. Tokie sprendimų projektai teikiami svarstyti artimiausiame Tarybos posėdyje bendra tvarka.“.