PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS MERAS
POTVARKIS
DĖL LEIDIMŲ DIRBTI KITĄ DARBĄ IŠDAVIMO PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS KULTŪROS ĮSTAIGŲ VADOVAMS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO IR SAVIVALDYBĖS MERO 2018 M. LAPKRIČIO 21 D. POTVARKIO NR. M-45(2.1E) PRIPAŽINIMO NETEKUSIU GALIOS
2024 m. rugsėjo 16 d. Nr. M-568
Panevėžys
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 25 straipsnio 5 dalimi, 27 straipsnio 2 dalies 7 ir 9 punktais, Lietuvos Respublikos muziejų įstatymo 15 straipsniu, Lietuvos Respublikos profesionaliojo scenos meno įstatymo 12 straipsniu, Lietuvos Respublikos kultūros centrų įstatymo 8 straipsniu, Lietuvos Respublikos bibliotekų įstatymo 61 straipsnio 6 ir 7 dalimis, Panevėžio miesto savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2023 m. balandžio 20 d. sprendimu Nr. 1-103 „Dėl Panevėžio miesto savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo ir Savivaldybės tarybos 2015 m. kovo 26 d. sprendimo Nr. 1-44 pripažinimo netekusiu galios“, 292 punktu:
1. T v i r t i n u Leidimų dirbti kitą darbą išdavimo Panevėžio miesto savivaldybės kultūros įstaigų vadovams tvarkos aprašą (pridedama).
2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Panevėžio miesto savivaldybės mero 2018 m. lapkričio 21 d. potvarkį Nr. M-45(2.1E) „Dėl Panevėžio miesto savivaldybės teatrų, kultūros centrų, muziejų, viešųjų bibliotekų vadovų prašymų leisti dirbti kitą darbą ir už šį darbą gauti atlyginimą nagrinėjimo tvarkos patvirtinimo ir Panevėžio miesto savivaldybės mero 2017 m. gegužės 22 d. potvarkio Nr. M-40 pripažinimo netekusiu galios“.
3. N u r o d a u, kad potvarkis:
PATVIRTINTA
Panevėžio miesto savivaldybės mero
2024 m. rugsėjo 16 d. potvarkiu Nr. M-568
LEIDIMŲ DIRBTI KITĄ DARBĄ IŠDAVIMO PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS KULTŪROS ĮSTAIGŲ VADOVAMS TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Leidimų dirbti kitą darbą išdavimo Panevėžio miesto savivaldybės kultūros įstaigų vadovams tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Panevėžio miesto savivaldybės teatrų, kultūros centrų, muziejų, viešųjų bibliotekų vadovų (toliau – vadovas) prašymų leisti dirbti kitą darbą ir už šį darbą gauti darbo užmokestį ar atlyginimą (toliau – prašymas) pateikimo, nagrinėjimo, sprendimų dėl leidimo vadovams dirbti kitą darbą ir už šį darbą gauti darbo užmokestį ar atlyginimą (toliau – leidimas dirbti kitą darbą) priėmimo tvarką.
II SKYRIUS
PRAŠYMŲ PATEIKIMAS
3. Vadovas prašymą Panevėžio miesto savivaldybės merui (toliau – meras) teikia ne vėliau kaip prieš 10 darbo dienų iki įsidarbinimo įmonėje, įstaigoje ar organizacijoje (toliau – Įstaiga), nesvarbu, kokia jos nuosavybės ir teisinė forma, rūšis ar veiklos pobūdis, dienos.
4. Prašyme nurodoma:
4.1. Įstaigos, kurioje vadovas ketina įsidarbinti, pavadinimas, teisinė forma, veiklos pobūdis, arba fizinio asmens, iš kurio bus gaunamas atlygis už kitą darbą, vardas ir pavardė;
4.2. konkrečios profesijos, specialybės, kvalifikacijos darbas, kurį vadovas ketina dirbti, pareigos, kurias jis ketina eiti arba konkreti paslauga ar veikla, kurią jis ketina teikti ar atlikti;
5. Prie prašymo pridedama:
5.1. darbdavio ar jo įgalioto asmens išduota pažyma apie funkcijas, kurias vadovas atliks joje įsidarbinęs, jeigu vadovas ketina dirbti kitą darbą pagal darbo sutartį;
III SKYRIUS
PRAŠYMŲ NAGRINĖJIMAS
6. Prašymus nagrinėja mero potvarkiu sudaryta Panevėžio miesto savivaldybės teatrų, kultūros centrų, muziejų, viešųjų bibliotekų vadovų prašymų leisti dirbti kitą darbą ir už šį darbą gauti darbo užmokestį ar atlyginimą nagrinėjimo komisija (toliau – komisija). Komisija sudaroma iš Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir (ar) darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis. Komisija sudaroma iš 3–7 narių. Meras iš komisijos narių skiria komisijos pirmininką ir komisijos pirmininko pavaduotoją, kuris atlieka komisijos pirmininko pareigas jo nesant, taip pat skiriamas komisijos sekretorius, kuris nėra komisijos narys.
8. Komisijos posėdžio laiką skiria komisijos pirmininkas. Komisijos sekretorius apie paskirtą posėdžio laiką informuoja komisijos narius ir kartu pateikia vadovo prašymą ir kitus gautus dokumentus ir (ar) informaciją.
9. Komisijos posėdyje turi dalyvauti visi jos nariai. Dėl svarbių priežasčių kai kuriems jos nariams neatvykus, komisija gali nagrinėti prašymus, jeigu posėdyje dalyvauja daugiau kaip pusė komisijos narių. Komisijos sprendimai priimami dalyvaujančių posėdyje komisijos narių balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, sprendimą lemia komisijos pirmininko balsas, o jo nesant – komisijos pirmininko pavaduotojo balsas. Komisijos posėdis įforminamas protokolu.
10. Komisija, įvertinusi gautą prašymą ir nustačiusi, kad prašyme trūksta Aprašo 4 ir 5 punktuose nurodytų duomenų ar dokumentų, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos raštu prašo vadovo pateikti trūkstamus duomenis, dokumentus ir (ar) papildomus paaiškinimus dėl prašyme nurodytų aplinkybių, nustatydama pateikimo terminą, kuris negali būti ilgesnis kaip 3 darbo dienos. Vadovui per komisijos nustatytą terminą nepateikus trūkstamų duomenų, dokumentų ir (ar) paaiškinimų ir nepaprašius nurodytą terminą dėl objektyvių priežasčių pratęsti protingam terminui arba komisijai nusprendus termino nepratęsti, komisija merui teikia siūlymą neišduoti leidimo dirbti kitą darbą.
11. Komisija, nagrinėdama prašymą, analizuoja pateiktus dokumentus, paaiškinimus, prašymą pateikusio vadovo pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas, kitus turimus duomenis, galinčius turėti įtakos leidimo dirbti kitą darbą išdavimui.
12. Vadovas savo iniciatyva arba komisijai pakvietus gali dalyvauti posėdyje ir pateikti papildomos informacijos arba paaiškinimų, kurie padėtų įvertinti, ar vadovui dirbant kitą darbą galimai atsirastų viešųjų ir privačių interesų konfliktas ir ar jis nediskredituotų jo vadovaujamos įstaigos autoriteto.
13. Komisija per 5 darbo dienas nuo jai perduoto nagrinėti prašymo ir visų reikalingų dokumentų ir (ar) informacijos gavimo dienos išnagrinėja, ar vadovui dirbant kitą darbą atsiras arba gali atsirasti aplinkybių, sukeliančių viešųjų ir privačių interesų konfliktą ir (ar) diskredituojančių įstaigos, kurioje jis eina vadovo pareigas, autoritetą, ir teikia rekomendacinio pobūdžio motyvuotą siūlymą merui:
14. Komisija teikia siūlymą merui neleisti dirbti kito darbo, jeigu nustatoma, kad:
14.1. vadovui dirbant kitą darbą atsiras aplinkybių, dėl kurių kils arba gali kilti nuolatinio pobūdžio viešųjų ir privačių interesų konfliktas, kurio neįmanoma išvengti nusišalinant nuo interesų konfliktą keliančio klausimo rengimo, svarstymo ar priėmimo procedūrų;
15. Komisijos siūlymą komisijos sekretorius įrašo komisijos posėdžio protokole ne vėliau kaip per 1 darbo dieną nuo įvykusio komisijos posėdžio dienos. Protokolą dokumentų valdymo sistemoje derina visi posėdyje dalyvavę komisijos nariai, pasirašo komisijos pirmininkas ir sekretorius. Komisijos posėdžio protokolas perduodamas merui sprendimui priimti.
IV SKYRIUS
SPRENDIMO PRIĖMIMAS
17. Gavęs komisijos posėdžio protokolą su siūlymu, meras per 2 darbo dienas priima ir potvarkiu įformina motyvuotą sprendimą:
18. Šio Aprašo 17 punkte nurodytas sprendimas turi būti priimtas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo tos dienos, kai meras gavo vadovo prašymą, neįskaitant Aprašo 10 punkte nurodyto termino.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
20. Sprendimas dėl leidimo dirbti kitą darbą galioja tol, kol vadovas dirba šį darbą. Jeigu toks sprendimas priimtas dėl vadovo kito darbo Europos Sąjungos, tarptautinių organizacijų, užsienio valstybių, Lietuvos arba bendrai finansuojamuose paramos teikimo ir (ar) Lietuvos vystomojo bendradarbiavimo projektuose, leidimo dirbti kitą darbą galioja iki projekto pabaigos.
22. Vadovų pateikti asmens duomenys, nurodyti Aprašo 4 ir 5 punktuose, tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų apsaugą ir tvarkymą.
23. Asmens duomenų tvarkymo tikslas – identifikuoti prašymus pateikusius vadovus, nustatyti, ar egzistuoja įstatymuose nustatytos sąlygos, kurioms esant vadovui leidžiama dirbti kitą darbą, ir priimti sprendimą dėl leidimo dirbti kitą darbą vadovui suteikimo.