HERB21

LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL papildomos paramos ir bendrojo finansavimo lėšų skyrimo įgyvendinamiems projektams, kurie finansuojami 2009–2014 m. EUROPOS EKONOMINĖS ERDVĖS finansinio mechanizmo LT03 PROGRAMOS „BIOLOGINĖ ĮVAIROVĖ IR EKOSISTEMŲ FUNKCIJOS“ lėšomis ir dėl kurių yra pasirašytos projekto įgyvendinimo sutartys, tvarkos aprašo patvirtinimo

 

2016 m. birželio 29 d. Nr. D1-458

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. sausio 18 d. nutarimo Nr. 57 „Dėl 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų administravimo Lietuvoje“ 2.1.2 papunkčiu ir 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų, programų ir projektų finansavimo ir įgyvendinimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2012 m. balandžio 11 d. įsakymu Nr. 1K-135 „Dėl 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų įgyvendinimo Lietuvoje“, 246.1 papunkčiu:

t v i r t i n u Papildomos paramos ir bendrojo finansavimo lėšų skyrimo įgyvendinamiems projektams, kurie finansuojami 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės  finansinio mechanizmo LT03 programos „Biologinė įvairovė ir ekosistemų funkcijos“  lėšomis ir dėl kurių yra pasirašytos projekto įgyvendinimo sutartys, tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Aplinkos ministras                                                                                                   Kęstutis Trečiokas


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos aplinkos ministro

2016 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. D1-458

 

PAPILDOMos paramos ir bendrojo Finansavimo lėšų skyrimo ĮGYVENDINAMIEMS PROJEKTAMS, kurie finansuojami 2009–2014 m. EUROPOS EKONOMINĖS ERDVĖS finansinio mechanizmo lt03 PROGRAMOS „BIOLOGINĖ ĮVAIROVĖ IR EKOSISTEMŲ FUNKCIJOS“ lėšomis ir dėl kurių yra pasirašytos projekto įgyvendinimo sutartys, TVARKOS APRAŠAS

 

I skyrius

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.      Papildomos paramos ir bendrojo finansavimo lėšų skyrimo įgyvendinamiems projektams, kurie finansuojami 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo LT03 programos „Biologinė įvairovė ir ekosistemų funkcijos“ lėšomis ir dėl kurių yra pasirašytos projekto įgyvendinimo sutartys, tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato papildomos paramos ir bendrojo finansavimo lėšų (toliau – papildomas finansavimas) skyrimo 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo LT03 programos „Biologinė įvairovė ir ekosistemų funkcijos“  (toliau – Programa) projektams (toliau – projektas) sąlygas ir procedūrą.

2.      Šis Aprašas parengtas vadovaujantis 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo įgyvendinimo reglamentu, patvirtintu 2011 m. sausio 18 d. Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo komiteto (toliau – Reglamentas), 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų, programų ir projektų finansavimo ir įgyvendinimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2012 m. balandžio 11 d. įsakymu Nr. 1K-135 „Dėl 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų įgyvendinimo Lietuvoje“, (toliau – Administravimo taisyklės) ir Gairėmis pareiškėjams gauti paramą pagal 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo LT03 programą „Biologinė įvairovė ir ekosistemų funkcijos“, patvirtintomis Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2014 m. vasario 18 d. įsakymu Nr. D1-155 „Dėl Gairių pareiškėjams gauti paramą pagal 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo LT03 programą „Biologinė įvairovė ir ekosistemų funkcijos“ patvirtinimo“ (toliau – Gairės).

3.      Šiame Apraše vartojamos sąvokos atitinka Reglamente, Administravimo taisyklėse, Gairėse ir kituose teisės aktuose vartojamas sąvokas.

 

 

 

 

 

 

II skyrius

PAPILDOMO FINANSAVIMO projektams SKYRIMO SĄLYGOS

 

4.      Papildomas finansavimas projektams skiriamas atrankos būdu, kai projektą numatoma įgyvendinti didesnės apimties, t. y. pasiekti daugiau kiekybinių rezultatų ir (ar) vykdyti daugiau veiklų, tiesiogiai susijusių su įgyvendinamu projektu, negu buvo numatyta projekto įgyvendinimo sutartyje (toliau – Sutartis).

5.      Pagal Programą įgyvendinamam projektui papildomas finansavimas gali būti skiriamas, jei dėl didesnės apimties projektas duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos, taip pat geriau prisidėtų siekiant Sutartyje numatytų projekto tikslų.

6.   Papildomas finansavimas projektams gali būti skiriamas, jeigu atitinka visas šias sąlygas:

6.1.       projekto vykdytojas, laikydamasis Europos Sąjungos (toliau – ES) ir Lietuvos Respublikos teisės aktų bei Reglamento nuostatų, ėmėsi visų priemonių, galinčių sumažinti projekto papildomų išlaidų sumą;

6.2.       projekto vykdytojas neturi galimybių projekto papildomas išlaidas dengti iš nuosavų lėšų;

6.3.       projekto veiklos nėra pabaigtos ir projekto vykdytojas nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir (arba) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos;

6.4.       papildomas finansavimas nepadidins Sutartyje nustatyto finansavimo intensyvumo. Todėl skyrus papildomą finansavimą projektui, kurio Sutartyje nurodytas finansavimo intensyvumas yra mažesnis nei 100 proc., projekto vykdytojas privalo prisidėti atitinkamai prie projekto įgyvendinimo nuosavomis lėšomis tiek, kad nebūtų viršytas Sutartyje nustatytas finansavimo intensyvumas;

6.5.       projekto vykdytojas įsipareigoja įgyvendinti papildomo finansavimo informavimo ir viešinimo priemones, jeigu dėl projekto vertės padidėjimo pasikeičia Administravimo taisyklėse nustatyti informavimo ir viešinimo priemonėms taikomi reikalavimai.

 

III skyrius

PAPILDOMO FINANSAVIMO projektui SKYRIMO PROCEDŪRA

 

7.      Šis Aprašas skelbiamas interneto svetainėse www.eeagrants.lt ir www.cpva.lt. ne vėliau kaip prieš vieną mėnesį prieš aplinkos ministrui priimant sprendimą skirti papildomą finansavimą.

8.      Aplinkos ministerija nustato ne trumpesnį nei 1 mėnesį galiojantį kvietimą (toliau – Kvietimas) teikti šio Aprašo 13 ir 14 punktuose nurodytus dokumentus. Apie numatomą Kvietimą Aplinkos ministerija ne mažiau kaip prieš 5 darbo dienas iki Kvietimo paskelbimo informuoja viešąją įstaigą Centrinę projektų valdymo agentūrą (toliau – CPVA) ir nurodo Kvietimo galiojimo terminą ir Kvietimo biudžetą.

9.      Kvietimo skelbimo formą rengia ir tvirtina CPVA, suderinusi su Aplinkos ministerija.

10.    Kvietime turi būti nurodyta:

10.1.  Kvietimo pavadinimas;

10.2.  Kvietimo numeris;

10.3.  galimi pareiškėjai;

10.4.  papildomo finansavimo sąlygos;

10.5.  Kvietimo biudžetas;

10.6.  galutinis šio Aprašo 13 ir 14 punktuose nurodytų dokumentų pateikimo terminas;

10.7.  CPVA buveinės adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas;

10.8.  kontaktai, kuriais teikiama informacija;

10.9.    kita reikalinga informacija.

11. Kvietimą CPVA skelbia interneto svetainėje www.eeagrants.lt,ir išsiunčia kvietimą teikti papildomo finansavimo paraiškas pagal Programą įgyvendinamų projektų, atrinktų atviro kvietimo būdų, vykdytojams. Kvietimas taip pat skelbiamas interneto svetainėse www.cpva.lt ir www.am.lt.

12.    CPVA per 2 darbo dienas nuo Kvietimo paskelbimo šio Aprašo 11 punkte nurodytuose informacijos šaltiniuose apie galimybę gauti papildomą finansavimą raštu informuoja visus projektų, atrinktų kvietimo būdu, vykdytojus, įgyvendinančius projektus pagal Programą.

13.    Kilus projekto papildomo finansavimo poreikiui per Kvietime nustatytą terminą, projekto vykdytojas (toliau – Prašymo teikėjas) CPVA turi pateikti prašymą skirti papildomą finansavimą, užpildytą pagal šio Aprašo 1 priedo Prašymo skirti papildomos paramos ir bendrojo finansavimo lėšas įgyvendinamam projektui, kuris finansuojamas 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo LT03 programos „Biologinė įvairovė ir ekosistemų funkcijos“ programos lėšomis ir dėl kurio yra pasirašyta projekto įgyvendinimo sutartis, formą (toliau – Prašymas skirti papildomą finansavimą).

14.    Kartu su Prašymu skirti papildomą finansavimą Prašymo teikėjas turi pateikti patikslintus Projekto sutarties priedus (projekto aprašymas, projekto biudžetas, projekto biudžeto pagrindimo lentelė ir viešinimo planas, jei taikoma), atitiktį papildomo finansavimo skyrimo sąlygoms, nustatytoms šio Aprašo 4–6 punktuose, pagrindžiančius dokumentus ir kitą informaciją, kuri, Prašymo teikėjo manymu, gali būti svarbi sprendimui dėl papildomo finansavimo skyrimo priimti (toliau – pagrindžiantys dokumentai). Dokumentų, kurie buvo pateikti CPVA kartu su projekto paraiška, pakartotinai teikti nebūtina. Tai reikia nurodyti Prašyme skirti papildomą finansavimą.

15.    Prašymas skirti papildomą finansavimą kartu su pagrindžiančiais dokumentais iki Kvietime nurodyto termino gali būti išsiųstas CPVA naudojantis registruoto pašto ir (ar) pasiuntinių teikiamomis paslaugomis arba pristatytas Kvietime nurodytu adresu. CPVA elektroniniu paštu gali būti pateikta Prašymo skirti papildomą finansavimą ir pagrindžiančių dokumentų kopija, jei Prašymo skirti papildomą finansavimą ir pagrindžiančių dokumentų originalai bus pateikti CPVA ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Prašymo skirti papildomą finansavimą ir pagrindžiančių dokumentų kopijų pateikimo elektroniniu paštu dienos.

16.    CPVA užregistruoja gautą Prašymą skirti papildomą finansavimą vadovaudamasi CPVA vidaus procedūrose nustatyta Prašymų skirti papildomą finansavimą registravimo tvarka ir suteikia jam unikalų Prašymo skirti papildomą finansavimą registracijos numerį. Jei buvo pateiktas Prašymas skirti papildomą finansavimą, nepateikiant pagrindžiančių dokumentų, laikoma, kad Prašymo skirti papildomą finansavimą registracijos data yra data, kai pateikiami pagrindžiantys dokumentai. Jei pagrindžiantys dokumentai pateikiami po Kvietimo galiojimo pabaigos, tokia paraiška neregistruojama.

17.    Prašymo teikėjas, teikdamas Prašymą skirti papildomą finansavimą, turi objektyviai įvertinti vykdomo projekto apimtį, siekiamus tikslus ir planuojamus rezultatus, kadangi projektui papildomas finansavimas gali būti skiriamas tik pagrįstais atvejais.

18.    Prašymo teikėjas CPVA raštu ir (arba) elektroniniu paštu gali pateikti klausimų dėl papildomo finansavimo sąlygų, taip pat su Prašymo skirti papildomą finansavimą pildymu ir kitų su papildomo finansavimo skyrimu susijusių klausimų.

19.    Atsakymas į raštu ir (arba) elektroniniu paštu pateiktą Prašymo teikėjo klausimą turi būti pateiktas ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo paklausimo gavimo CPVA dienos.

20.    Atsakymai į Prašymų teikėjų klausimus, kurie gali būti aktualūs daugeliui potencialių Prašymų teikėjų, pateikiami interneto svetainėse www.eeagrants.lt ir www.cpva.lt.

21.    Prašymų skirti papildomą finansavimą vertinimą atlieka CPVA, vadovaudamasi šiuo Aprašu, Administravimo taisyklėmis, Gairėmis ir CPVA patvirtintomis vidaus procedūromis, reguliuojančiais projektų administravimo ir vertinimo procedūras.

22.    CPVA Prašymus skirti papildomą finansavimą įvertina per 1 mėnesį pasibaigus Kvietime nurodytam Prašymų skirti papildomą finansavimą pateikimo terminui. Šis terminas pagrįstais atvejais gali būti pratęstas, suderinus jį su Aplinkos ministerija, bet ne ilgiau kaip 10 darbo dienų. CPVA turi teisę pradėti vertinti Prašymus skirti papildomą finansavimą nuo jų užregistravimo dienos.

23.    Vertindama Prašymą skirti papildomą finansavimą CPVA pirmiausia įvertina, ar Prašymas skirti papildomą finansavimą atitinka šio Aprašo 4–6 punktuose nustatytas papildomo finansavimo projektui skyrimo sąlygas, ir nustato, kokio dydžio papildomas finansavimas projektui gali būti skiriamas. Jeigu Prašymas skirti papildomą finansavimą neatitinka bent vienos papildomo finansavimo projektui skyrimo sąlygos, CPVA Prašymą skirti papildomą finansavimą atmeta. Apie sprendimą atmesti Prašymą skirti papildomą finansavimą CPVA Prašymo teikėją turi informuoti ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo vertinimo rezultatų ataskaitos CPVA patvirtinimo dienos ir nurodyti konkrečius Prašymo skirti papildomą finansavimą atmetimo argumentus.

24.    Jei Prašyme skirti papildomą finansavimą ar pagrindžiančiuose dokumentuose nurodyta neišsami ar netiksli informacija ar dėl nepateiktų duomenų ar dokumentų CPVA negali tinkamai įvertinti Prašymo skirti papildomą finansavimą, ji turi teisę raštu ir (arba) elektroniniu paštu prašyti Prašymo teikėjo per nustatytą terminą, kuris negali būti trumpesnis nei 3 darbo dienos, papildyti ar patikslinti pateiktą informaciją, pateikti trūkstamus duomenis ir (ar) dokumentus. Prašymo teikėjui per CPVA nustatytą terminą nepapildžius ar nepatikslinus pateiktos informacijos, nepateikus papildomų duomenų ir dokumentų, CPVA turi teisę Prašymą skirti papildomą finansavimą atmesti ir apie tai informuoti Prašymo teikėją šio Aprašo 23 punkte nustatyta tvarka.

25.    Vertindami Prašymą skirti papildomą finansavimą, CPVA atstovai gali:

25.1.     kreiptis į atitinkamas valstybės institucijas ir įstaigas dėl papildomos informacijos, susijusios su Prašymo teikėju ar Prašymu skirti papildomą finansavimą, pateikimo ir naudotis oficialiais informacijos šaltiniais;

25.2.     atlikti patikrą vietoje. Apie planuojamą patikrą vietoje Prašymo teikėjas informuojamas raštu, kuriame CPVA nurodo, kokia informacija, duomenys, dokumentai patikros vietoje metu turi būti prieinami CPVA atstovams;

25.3.     kviesti projekto Prašymo teikėją pokalbio. Pokalbyje turi dalyvauti ne mažiau kaip 2 CPVA atstovai, jis turi būti protokoluojamas, arba įspėjus pokalbio dalyvius, gali būti daromas skaitmeninis garso įrašas.

26.    CPVA, Prašymo skirti papildomą finansavimą vertinimo metu nustačiusi, kad Prašymo teikėjas pateikė klaidinančią informaciją, Prašymą skirti papildomą finansavimą atmeta ir apie tai informuoja Prašymo teikėją šio Aprašo 23 punkte nustatyta tvarka.

27.    CPVA, atlikusi Prašymo skirti papildomą finansavimą vertinimą, užpildo Prašymų skirti papildomą finansavimą vertinimo ataskaitą, užpildytą pagal šio Aprašo 2 priedo Prašymo skirti papildomos paramos ir bendrojo finansavimo lėšas įgyvendinamam projektui, kuris finansuojamas 2009–2014 m. Ekonominės erdvės finansinio mechanizmo LT03 programos „Biologinė įvairovė ir ekosistemų funkcijos“ programos lėšomis ir dėl kurio yra pasirašyta projekto įgyvendinimo sutartis, vertinimo ataskaitos formą  (toliau – Prašymų vertinimo ataskaita) kiekvienam Prašymui skirti papildomą finansavimą atskirai. Kiekvienoje Prašymų vertinimo ataskaitoje CPVA teikia išvadą, ar projektas yra tinkamas gauti papildomą finansavimą, ir nurodo rekomenduojamą skirti projektui papildomo finansavimo sumą.

28.    Jeigu Prašymo skirti papildomą finansavimą vertinimo metu CPVA nustatyta projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma yra mažesnė už Prašymo teikėjo prašomą projektui papildomo finansavimo sumą, CPVA turi raštu apie tai informuoti Prašymo teikėją ir raštu suderinti, ar jis sutinka su CPVA siūloma projekto papildomo finansavimo suma. Jeigu Prašymo teikėjas nesutinka įgyvendinti projekto veiklų su mažesne nei jo prašoma projekto papildomo finansavimo suma arba dėl kitų objektyvių priežasčių, CPVA turi teisę atmesti Prašymą skirti papildomą finansavimą ir apie tai informuoti Prašymo teikėją šio Aprašo 23 punkte nustatyta tvarka.

29.    Įvertinusi visus gautus Prašymus skirti papildomą finansavimą, CPVA nustato tinkamų finansuoti projekto papildomo finansavimo sumą ir teikia Aplinkos ministerijai Prašymų tinkamumo  papildomam finansavimui vertinimo rezultatų ataskaitą, užpildytą  pagal šio Aprašo 3 priedo Prašymų skirti papildomos paramos ir bendrojo finansavimo lėšų įgyvendinamiems projektams, kurie finansuojami 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo LT03 programos „Biologinė įvairovė ir ekosistemų funkcijos“ lėšomis ir dėl kurių yra pasirašytos projektų įgyvendinimo sutartys, tinkamumo papildomam finansavimui vertinimo rezultatų ataskaitos formą (toliau – Vertinimo rezultatų ataskaita) ir Prašymų vertinimo ataskaitas, kurios teikiamos svarstyti aplinkos ministro įsakymu sudarytam Projektų atrankos komitetui (toliau – Projektų atrankos komitetas).

30.    Prašymai skirti papildomą finansavimą, kurie atitinka visas šio Aprašo 4–6 punktuose nustatytas papildomo finansavimo projektui skyrimo sąlygas, Vertinimo rezultatų ataskaitoje išdėstomi eilės tvarka pagal jų registracijos CPVA datą.

31.    Aplinkos ministerija, Prašymų vertinimo ataskaitose ir Vertinimo rezultatų ataskaitoje nustačiusi trūkumų (netikslumų) ir (ar) poreikį gauti papildomos informacijos, grąžina dokumentus CPVA, nurodo trūkumus (netikslumus) ir (ar) reikalingą pateikti papildomą informaciją ir nustato ne trumpesnį kaip 5 darbo dienų terminą, per kurį CPVA turi pašalinti (ištaisyti) trūkumus (netikslumus) ir (ar) pateikti papildomą informaciją.

32.    Projektų atrankos komitetas rekomendacijas dėl papildomo finansavimo skyrimo (neskyrimo) projektams priima remdamasis CPVA parengtomis Prašymų vertinimo ataskaitomis ir Vertinimo rezultatų ataskaita, Projektų atrankos komiteto stebėtojų (socialinių ir ekonominių partnerių, kitų institucijų ir įstaigų atstovų bei ekspertų) ir CPVA atstovų pateiktais argumentais ir informacija.

33.    Projektų atrankos komitetas gali teikti Aplinkos ministerijai vieną iš šių rekomendacijų:

33.1.       skirti papildomą finansavimą projektui;

33.2.       neskirti papildomo finansavimo projektui;

33.3.     teikti kitokį negu Vertinimo rezultatų ataskaitoje nurodytą Prašymų skirti papildomą finansavimą prioritetiškumą, jeigu Projektų atrankos komitetas nusprendžia, kad tam tikri projektai yra svarbesni Lietuvos Respublikos socialinei ir ekonominei plėtrai, socialinei ekonominei sanglaudai tarp skirtingų Lietuvos regionų didinti. Pagrįsti argumentai, kodėl nustatomas kitoks Prašymų skirti papildomą finansavimą prioritetiškumas išdėstomi PAK posėdžio metu ir nurodomi Projektų atrankos komiteto posėdžio protokole.

34.    Projektų atrankos komitetas taip pat gali priimti rezervinio Prašymų skirti papildomą finansavimą sąrašo sudarymo rekomendacijas. Rezervinis Prašymų skirti papildomą finansavimą sąrašas sudaromas iš Prašymų teikėjų pateiktų Prašymų skirti papildomą finansavimą, kurie CPVA buvo įvertinti kaip atitinkantys visas šio Aprašo 4–6 punktuose nustatytas papildomo finansavimo projektui skyrimo sąlygas, tačiau dėl kurių nebuvo priimta rekomendacija skirti papildomą finansavimą, nes buvo viršytas Kvietime numatytas paskirstyti lėšų limitas. Prašymai skirti papildomą finansavimą į rezervinį Prašymų skirti papildomą finansavimą sąrašą įtraukiami eiliškumo tvarka pagal jų registracijos CPVA datą. Rezervinį Prašymų skirti papildomą finansavimą sąrašą įsakymu tvirtina aplinkos ministras.

35.    Patvirtintas rezervinis Prašymų skirti papildomą finansavimą sąrašas nelaikomas galutiniu sprendimu skirti papildomą finansavimą projektui. Rezervinis Prašymų skirti papildomą finansavimą sąrašas pripažįstamas netekusiu galios, jeigu keičiami šiame Apraše nustatyti Prašymų skirti papildomą finansavimą skyrimo atvejai ir (ar) sąlygos.

36.    Projektų atrankos komiteto protokolo nutariamoji dalis skelbiama interneto svetainėse www.eeagrants.lt ir www.am.lt ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo jos pasirašymo dienos.

37.    Sprendimą dėl papildomo finansavimo skyrimo (neskyrimo) per kuo trumpesnį laiką, bet ne vėliau kaip per 20 dienų po to, kai pasirašoma Projektų atrankos komiteto protokolo nutariamoji dalis, priima aplinkos ministras, atsižvelgdamas į Projektų atrankos komiteto rekomendacijas. Išimtiniais atvejais aplinkos ministras gali neatsižvelgti į Projektų atrankos komiteto rekomendacijas, jei tokiam sprendimui yra svarbių priežasčių ir šios priežastys nebuvo svarstytos iki Projektų atrankos komiteto posėdžio ir (ar) jo metu.

38.    Jeigu Projektų atrankos komitetas rekomenduoja skirti papildomą finansavimą, bet iki sprendimo dėl projekto papildomo finansavimo priėmimo dienos paaiškėja aplinkybių, dėl kurių papildomas finansavimas projektui negali būti skirtas, aplinkos ministras gali priimti sprendimą atsisakyti skirti papildomą finansavimą projektui ir grąžinti projektą Projektų atrankos komitetui svarstyti pakartotinai. Jei aplinkybės, dėl kurių papildomas finansavimas projektui negali būti skirtas, susijusios su projekto vertinimo rezultatais, Aplinkos ministerija perduoda turimą informaciją CPVA ir sprendimas dėl projekto papildomo finansavimo priimamas tik gavus CPVA pakartotinio Prašymų skirti papildomą finansavimą vertinimo rezultatams.

39.    Aplinkos ministerija apie aplinkos ministro įsakymą dėl papildomo finansavimo skyrimo (neskyrimo) projektui per 3 darbo dienas nuo aplinkos ministro įsakymo priėmimo dienos informuoja CPVA.

40.    CPVA, gavusi aplinkos ministro įsakymą dėl papildomo finansavimo skyrimo (neskyrimo) projektui, per 3 darbo dienas nuo jo gavimo dienos apie priimtą aplinkos ministro įsakymą raštu informuoja Prašymo teikėją. Po to, kai priimamas aplinkos ministro įsakymas dėl papildomo finansavimo skyrimo, atliekami su Sutarties pakeitimu susiję veiksmai, nustatyti CPVA patvirtintose vidaus procedūrose ir aplinkos ministro patvirtintame vidaus procedūrų vadove, reguliuojančiame projektų administravimo procedūras.

41.    Informacija apie aplinkos ministro priimtus sprendimus dėl papildomo finansavimo skyrimo (neskyrimo) skelbiama interneto svetainėje www.eeagrants.lt ne vėliau kaip per 5 dienas nuo sprendimo priėmimo dienos: nurodomas projekto vykdytojo pavadinimas, projekto pavadinimas, projekto kodas ir projektui skirta papildomo finansavimo suma.

42.    Prašymo teikėjas turi teisę apskųsti CPVA ar aplinkos ministerijos veiksmus arba neveikimą, susijusius su papildomo finansavimo skyrimu, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka ir terminais.

 

IV skyrius

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

43.    Tais atvejais, kurių nereguliuoja šis Aprašas (papildomo finansavimo išmokėjimo tvarka, projektų, kuriems skirtas papildomas finansavimas, įgyvendinimo priežiūros ir atsiskaitymo už gautą papildomą finansavimą tvarka ir kt.), taikomos Administravimo taisyklių,  Gairių ir projektų sutarčių nuostatos.

_____________