ŠVENČIONIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL ŠVENČIONIŲ VIDURINĖS MOKYKLOS TIPO IR PAVADINIMO PAKEITIMO IR ŠVENČIONIŲ PROGIMNAZIJOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2015 m. balandžio 30 d. Nr. T-44
Švenčionys
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 6 straipsnio 5 dalimi, Vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Švietimo įstatymo 41 straipsnio 2 ir 4 dalimis ir 43 straipsnio 3 ir 4 dalimis, Švenčionių rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2012–2015 metų bendrojo plano, patvirtinto Švenčionių rajono savivaldybės tarybos 2012 m. vasario 28 d. sprendimu Nr. T-36 „Dėl Švenčionių rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2012-2015 metų bendrojo plano patvirtinimo“ 1 priedo 7 punktu, Švenčionių rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
4. Įgalioti Švenčionių vidurinės mokyklos direktorių Jurijų Semaško pasirašyti Švenčionių progimnazijos nuostatus.
5. Įpareigoti Švenčionių vidurinės mokyklos direktorių:
5.1. teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais apie įstaigos pavadinimo pakeitimą pranešti viešai vieną kartą arba pranešti visiems įstaigos kreditoriams raštu iki įregistruojant pavadinimo pakeitimą Juridinių asmenų registre;
5.2. iki 2015 m rugpjūčio 31 d. (bet ne anksčiau 2015 m. rugpjūčio 1 d.) įregistruoti sprendimo 3 punktu patvirtintus nuostatus Juridinių asmenų registre teisės aktų nustatyta tvarka, taip pat atlikti kitus su šiuo pavedimu susijusius veiksmus;
5.3. apie sprendimo 1 ir 2 punktuose nurodytos įstaigos tipo ir pavadinimo pakeitimą raštu pranešti kiekvienam mokiniui ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo šio sprendimo priėmimo dienos;
7. Nustatyti, kad Švenčionių vidurinės mokyklos tipo ir pavadinimo pakeitimas ir sprendimo 3 punkte nurodyti nuostatai įsigalioja nuo jų įregistravimo Juridinių asmenų registre dienos.
8. Įgalioti Švenčionių rajono savivaldybės administracijos direktorių pakeisti Švenčionių vidurinės mokyklos direktoriaus Jurijaus Semaško darbo sutartį, pakeičiant darbovietės pavadinimą į Švenčionių progimnaziją.
9. Pripažinti netekusiu galios Švenčionių rajono savivaldybės tarybos 2014-05-29 sprendimo Nr. T-86 „Dėl Švenčionių rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų nuostatų patvirtinimo“ 1.3. papunktį, įregistravus naujus Švenčionių progimnazijos nuostatus Juridinių asmenų registre.
PATVIRTINTA
Švenčionių rajono savivaldybės
tarybos 2015 m. balandžio 30 d.
sprendimu Nr. T-44
ŠVENČIONIŲ PROGIMNAZIJOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Švenčionių progimnazijos nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Švenčionių progimnazijos (toliau – Progimnazijos) teisinę formą, priklausomybę, savininką, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją, buveinę, mokyklos grupę, tipą, pagrindinę paskirtį, mokymo kalbą, mokymo formas ir mokymo proceso organizavimo būdus, veiklos teisinį pagrindą, sritį, rūšis, tikslą, uždavinius, funkcijas, mokymosi pasiekimus įteisinančių dokumentų išdavimą, Progimnazijos teises ir pareigas, veiklos organizavimą ir valdymą, savivaldą, darbuotojų priėmimą į darbą, jų darbo apmokėjimo tvarką ir atestaciją, lėšas, jų naudojimo tvarką, finansinės veiklos kontrolę ir Progimnazijos veiklos priežiūrą, reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkymo tvarką.
2. Oficialusis mokyklos pavadinimas: Švenčionių progimnazija, trumpasis progimnazijos pavadinimas: Švenčionių progimnazija. Progimnazija įregistruota juridinių asmenų registre, kodas 190505971.
5. Progimnazijos savininkas – Švenčionių rajono savivaldybė, kodas 111108284, adresas: Vilniaus g. 19, LT-18116 Švenčionys. Progimnazijos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Švenčionių rajono savivaldybės taryba. Taryba tvirtina Progimnazijos nuostatus, nustato mokinių priėmimo į Progimnaziją tvarką, priima sprendimus dėl Progimnazijos reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkymo, teisės aktų nustatyta tvarka priima ir atleidžia Progimnazijos vadovą, sprendžia kitus teisės aktų nustatytus ir jos kompetencijai priskirtus klausimus.
6. Progimnazijos buveinė – Lentupio g. 32, LT-18126, Švenčionys, Švenčionių r. sav., Lietuvos Respublika.
7. Progimnazijos grupė – bendrojo ugdymo mokykla. Tipas – progimnazija. Pagrindinė paskirtis – progimnazijos tipo progimnazija. Mokymo kalbos – lietuvių, rusų. Mokymosi formos: grupinio mokymosi (klasė, laikinoji grupė), pavienio mokymosi. Grupinio mokymosi forma įgyvendinama kasdieniu būdu, pavienio mokymosi forma – savarankišku būdu. Vykdoma pradinio ugdymo programa ir pagrindinio ugdymo programos pirmoji dalis. Išduodami mokymosi pasiekimus įteisinantys dokumentai: mokymosi pasiekimų pažymėjimas, pradinio ugdymo pasiekimų pažymėjimas, pradinio išsilavinimo pažymėjimas, pažymėjimas (baigus pagrindinio ugdymo programos I dalį).
8. Progimnazija yra viešasis juridinis asmuo, turintis antspaudus su valstybės herbu ir Progimnazijos pavadinimu, atsiskaitomąją ir kitas sąskaitas Lietuvos Respublikos įregistruotuose bankuose, atributiką, savo veiklą grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymais, Švenčionių rajono savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, savivaldybės administracijos Kultūros, švietimo jaunimo ir sporto skyriaus vedėjo įsakymais, kitais teisės aktais ir kitais teisės aktais ir šiais Nuostatais.
II. PROGIMNAZIJOS VEIKLOS SRITIS IR RŪŠYS, TIKSLAS, UŽDAVINIAI, FUNKCIJOS, MOKYMOSI PASIEKIMUS ĮTEISINANČIŲ DOKUMENTŲ IŠDAVIMAS
12. Kitos ne švietimo veiklos rūšys:
13. Progimnazijos tikslas – ugdyti mokinių vertybines nuostatas, leidžiančias tapti doru, aktyviu ir atsakingu Lietuvos piliečiu; padėti įsisavinti žinių visuomenei būdingą informacinę kultūrą, užtikrinant valstybinės kalbos, užsienio kalbų ir gimtosios kalbos mokėjimą bei informacinį raštingumą; išlavinti bendrąsias ir dalykines kompetencijas, būtinas sėkmingai socialinei integracijai, profesinei veiklai ir mokymuisi visą gyvenimą.
14. Progimnazijos veiklos uždaviniai ir funkcijos:
14.1. uždavinys – teikti mokiniams kokybišką pradinį išsilavinimą ir sudaryti sąlygas įgyti pagrindinio išsilavinimo I dalį;
14.1.1. funkcijos:
14.1.1.1. konkretina ir individualizuoja ugdymo turinį vadovaudamasi švietimo ir mokslo ministro patvirtintomis bendrosiomis programomis, atsižvelgdama į vietos ir Progimnazijos bendruomenės interesus bei mokinių poreikius;
14.1.1.2. vykdydama pradinio ugdymo programą, suteikia asmeniui dorinės ir socialinės brandos pradmenis, kultūros, taip pat etninės, pagrindus, elementarų raštingumą, padeda jam pasirengti mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą lietuvių ir/ar rusų kalba;
14.2. uždavinys – tenkinti mokinių pažinimo, ugdymosi ir saviraiškos poreikius;
14.2.1. funkcijos:
14.2.1.1. vadovaudamasi atnaujintomis pradinio, pagrindinio ugdymo bendrosiomis programomis bei švietimo ir mokslo ministro patvirtintais bendraisiais ugdymo planais, orientuojasi į tokį ugdymo procesą, kurio metu mokinys įsitraukia į aktyvų ir sąmoningą mokymąsi, taiko aktyvaus mokymo(si) metodus;
14.2.1.2. rengia ugdymo programas, papildančius bei mokinių poreikius tenkinančius šių programų modulius, siūlo mokiniams pasirenkamųjų dalykų ir neformaliojo švietimo programas;
14.2.1.3. organizuoja mokinių mokymąsi ir neformalųjį ugdymą, integruodama jį su bendruoju lavinimu;
14.3. uždavinys – užtikrinti sveiką ir saugią mokinių mokymo (-si) aplinką;
14.3.1. funkcijos:
14.3.1.3. nustato ugdymo proceso organizavimo tvarką, kurią reglamentuoja pamokų ir neformaliojo ugdymo tvarkaraščiai;
14.4. uždavinys – padėti mokiniams įgyti karjeros planavimo ir valdymo kompetencijas;
14.5. uždavinys – teikti mokiniams reikiamą pagalbą;
14.5.1. funkcijos:
14.5.1.1. teikia informacinę, psichologinę, socialinę pedagoginę, specialiąją pedagoginę, specialiąją pagalbą, medicinos pagalbą, aktyviai bendradarbiauja su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais);
14.5.1.2. sprendžia prevencinio darbo klausimus, vykdo teisės pažeidimų, alkoholio, tabako, narkotinių ir psichotropinių medžiagų vartojimo, smurto, nusikalstamumo prevenciją;
14.5.1.3. vertina mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius, organizuoja specialiųjų poreikių vaikų ugdymą(-si) bendrosiose klasėse;
14.6. uždavinys – viešinti Progimnazijos veiklą;
14.6.1. funkcijos:
14.6.1.1. progimnazijos interneto svetainėje, spaudoje viešai skelbia informaciją apie Progimnazijos veiklą Lietuvos Respublikos Vyriausybės, švietimo ir mokslo ministro ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka;
15. Vykdydama jai pavestus uždavinius, Progimnazija atlieka ir kitas Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų numatytas funkcijas.
III. PROGIMNAZIJOS TEISĖS IR PAREIGOS
17. Progimnazija turi teisę:
IV. PROGIMNAZIJOS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS IR VALDYMAS
19. Progimnazijos veikla organizuojama pagal:
19.1. direktoriaus patvirtintą Progimnazijos strateginį planą, kuriam yra pritarusi Progimnazijos taryba ir Švenčionių rajono savivaldybės administracijos Kultūros, švietimo, jaunimo ir sporto skyriaus vedėjas;
19.2 direktoriaus patvirtintą metinį Progimnazijos veiklos planą, kuriam yra pritarusi Progimnazijos taryba ir Švenčionių rajono savivaldybės administracijos Kultūros, švietimo, jaunimo ir sporto skyriaus vedėjas;
20. Progimnazijai vadovauja direktorius, kuris į pareigas skiriamas Švenčionių rajono savivaldybės tarybos viešo konkurso būdu ir atleidžiamas iš jų Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
21. Direktorius:
21.1. suderinęs su Švenčionių rajono savivaldybės administracijos Kultūros, švietimo, jaunimo ir sporto skyriaus vedėju tvirtina Progimnazijos vidaus struktūrą, Progimnazijos darbuotojų pareigybių sąrašą neviršydamas Švenčionių rajono savivaldybės tarybos nustatyto didžiausio leistino pareigybių skaičiaus;
21.2. nustato Progimnazijos direktoriaus pavaduotojų ugdymui, direktoriaus pavaduotojo ūkiui veiklos sritis;
21.3. tvirtina Progimnazijos darbuotojų pareigybių aprašymus, Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka priima į darbą ir atleidžia iš jo Progimnazijos darbuotojus, skatina juos, skiria drausmines nuobaudas;
21.4. priima mokinius Švenčionių rajono savivaldybės tarybos nustatyta tvarka. Sudaro mokymo sutartis teisės aktų nustatyta tvarka;
21.5. vadovaudamasis įstatymais ir kitais teisės aktais, Progimnazijos darbo tvarkos taisyklėse nustato mokinių teises, pareigas ir atsakomybę;
21.6. suderinęs su darbuotojų atstovais, Progimnazijos taryba, tvirtina Progimnazijos darbo tvarkos taisykles;
21.7. sudaro mokiniams ir darbuotojams saugias ir sveikatai nekenksmingas darbo,
ugdymo(-si), mokymo(-si) sąlygas;
21.8. vadovauja Progimnazijos strateginio plano, metinio veiklos plano rengimui ir įgyvendinimui, organizuoja ir koordinuoja mokyklos veiklą pavestoms funkcijoms atlikti, uždaviniams įgyvendinti, analizuoja ir vertina Progimnazijos veiklą, materialinius ir intelektinius išteklius;
21.10. sudaro teisės aktų nustatyta tvarka komisijas, darbo grupes, metodines grupes, metodinę tarybą;
21.13. teisės aktų nustatyta tvarka valdo, naudoja Progimnazijos turtą, lėšas ir jais disponuoja; rūpinasi intelektiniais, finansiniais, informaciniais ištekliais, užtikrina jų optimalų valdymą ir naudojimą, užtikrina veiksmingą Progimnazijos vidaus kontrolės sistemos funkcionavimą;
21.14. rūpinasi metodinės veiklos organizavimu, darbuotojų profesiniu tobulėjimu, sudaro jiems sąlygas kelti kvalifikaciją, mokytojams ir kitiems pedagoginiams darbuotojams galimybę atestuotis ir organizuoja jų atestaciją švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;
21.16. bendradarbiauja su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikiančiomis įstaigomis, teritorinėmis policijos, socialinių paslaugų, sveikatos įstaigomis, vaiko teisių apsaugos tarnybomis ir kitomis institucijomis, dirbančiomis vaiko teisių apsaugos srityje;
21.17. kartu su Progimnazijos taryba sprendžia, ar leisti ant Progimnazijos pastatų ar Progimnazijos teritorijoje statyti judriojo (mobiliojo) ryšio stotis įstatymų nustatyta tvarka;
21.19. užtikrina, prižiūri ir atsako už gerą ir veiksmingą vaiko minimalios priežiūros priemonių vykdymą mokykloje;
21.20. Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo nustatyta tvarka kreipiasi į Švenčionių rajono savivaldybės administracijos direktorių dėl minimalios ir vidutinės priežiūros priemonių vaikui skyrimo;
21.21. už mokinio elgesio normų pažeidimą gali skirti mokiniui drausmines auklėjamojo poveikio priemones, numatytas Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme;
21.24. garantuoja, kad pagal Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymą teikiami ataskaitų rinkiniai ir statistinės ataskaitos būtų teisingos;
22. Progimnazijos metodinei veiklai organizuoti sudaroma Metodinė taryba. Ją sudaro metodinių grupių pirmininkai. Metodinė taryba veikia pagal Progimnazijos direktoriaus patvirtintą Metodinės tarybos darbo reglamentą.
23. Progimnazijos veiklai organizuoti sudaroma direkcinė taryba:
23.1. Progimnazijos direkcinė taryba – kolegialus valdymo organas, kuriam direktorius perduoda dalį valdymo įgaliojimų.
23.2. Progimnazijos direkcinę tarybą sudaro progimnazijos direktorius, direktoriaus pavaduotojai ugdymui ir direktoriaus pavaduotojas ūkiui. Į progimnazijos direkcinės tarybos posėdžius gali būti kviečiami progimnazijos savivaldos institucijų atstovai, progimnazijos darbuotojai, mokiniai, tėvai, socialiniai partneriai, rėmėjai, švietimo ir valdymo institucijų vadovai ar juos atstovaujantys asmenys;
23.3. Progimnazijos direkcinės tarybos kompetencija:
23.3.1 vadovaudamasi Progimnazijos strateginiu planu, metiniu veiklos planu, ugdymo planu ir kitais progimnazijos veiklą reglamentuojančiais dokumentais, konsensuso (susitarimo) būdu priima sprendimus, kurie yra privalomi progimnazijos darbuotojams ir mokiniams;
23.3.3. kartu su progimnazijos savivaldos institucijomis aptaria ugdymo organizavimo, projektinės veiklos, įvairių renginių, koncertų organizavimo tvarkos ir kitus mokyklos veiklos klausimus;
23.6. direkcinės tarybos posėdžiai numatomi Progimnazijos mėnesio plane, vadovaujantis Progimnazijos metiniu veiklos planu arba vykdant mokytojų tarybos nutarimus;
V. PROGIMNAZIJOS SAVIVALDA
24. Progimnazijos taryba – aukščiausia Progimnazijos savivaldos institucija, atstovaujanti mokiniams, mokytojams, tėvams (globėjams, rūpintojams), socialiniams partneriams ir vietos bendruomenei. Ji telkia mokinių, tėvų (globėjų rūpintojų), mokytojų atstovus svarbiausiems progimnazijos veiklos tikslams numatyti ir uždaviniams spręsti.
25. Progimnazijos taryba vadovaujasi tarybos nuostatais, kuriuos tvirtina Progimnazijos direktorius.
27. Progimnazijos tarybą lygiomis dalimis sudaro: 5 mokinių tėvai (globėjai, rūpintojai), 5 mokiniai ir 5 mokytojai.
28. Į Progimnazijos tarybą renkami antros ir trečios ugdymo pakopos mokiniai. Į Progimnazijos tarybą renka:
29. Į Progimnazijos tarybą išrenkami asmenys, surinkę daugiausiai balsų. Balsams pasiskirsčius po lygiai, balsuojama pakartotinai, į balsavimo kortelę įrašant vienodą balsų skaičių gavusių pretendentų pavardes.
30. Išvykus vienam iš tarybos narių nesibaigus 3 metų laikotarpiui, jo vietą užima atstovas, turintis daugiausia balsų.
31. Progimnazijos tarybos pirmininką renka tarybos nariai. Progimnazijos direktorius negali būti Progimnazijos tarybos pirmininkas.
32. Progimnazijos tarybos posėdžiai vyksta prasidėjus ir besibaigiant mokslo metams, bet ne rečiau kaip kartą per pusmetį. Prireikus gali būti šaukiami neeiliniai Progimnazijos tarybos posėdžiai.
33. Progimnazijos tarybos posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja 2/3 visų jos narių. Nutarimai priimami dalyvaujančiųjų balsų dauguma. Progimnazijos tarybos nutarimus, kurie prieštarauja Progimnazijos veiklą reglamentuojantiems dokumentams, Progimnazijos direktorius prašo svarstyti iš naujo. Į posėdžius gali būti kviečiami Progimnazijos bendruomenės nariai, rėmėjai, socialinių partnerių atstovai.
34. Progimnazijos taryba:
34.1. nustato Progimnazijos veiklos perspektyvas, pagrindines darbo kryptis, darbo tvarkos taisykles, ugdymo planą, nustato ugdymo organizavimo tvarką;
34.3. aptaria siūlymus dėl vadovėlių užsakymo, mokinių žinių ir gebėjimų vertinimo sistemos parinkimo, neformaliojo švietimo veiklos ir renginių organizavimo;
35. Mokytojų taryba – nuolat veikianti Progimnazijos savivaldos institucija, kurios paskirtis – mokytojų, profesinių ir bendrųjų ugdymo klausimų sprendimas. Mokytojų taryba vadovaujasi Mokytojų tarybos nuostatais, kuriuos tvirtina Progimnazijos direktorius. Ją sudaro Progimnazijos administracija, visi Progimnazijoje dirbantys mokytojai, psichologas, pagalbos mokiniui specialistai, bibliotekininkai ir kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys darbuotojai. Į posėdžius gali būti kviečiami kitų savivaldos institucijų atstovai.
36. Mokytojų tarybai vadovauja Progimnazijos direktorius. Mokytojų tarybos sekretorių renka mokytojų tarybos nariai vieneriems metams.
37. Mokytojų tarybos posėdžiai šaukiami mokslo metų pradžioje ir pabaigoje, ne rečiau kaip kartą per pusmetį. Prireikus gali būti sušauktas neeilinis Mokytojų tarybos posėdis.
38. Mokytojų tarybos funkcijos:
38.1. aptaria praktinius mokinių ugdymo organizavimo klausimus, svarsto mokinių ugdymo rezultatus, pedagoginės veiklos tobulinimo būdus;
38.2. diskutuoja dėl Progimnazijos veiklos programos, aptaria ugdymo planų, bendrųjų ugdymo programų įgyvendinimo ir bendrojo išsilavinimo standartų pasiekimo klausimus;
39. Mokytojų tarybos posėdžiai yra teisėti, jei juose dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 tuo metu dirbančių mokytojų tarybos narių.
41. Mokinių taryba – demokratiškai išrinkta mokinių savivaldos institucija Progimnazijoje, jos paskirtis – atstovauti mokinių interesams mokyklos bendruomenėje, ugdyti mokinių pilietinį aktyvumą, organizuotumą, kūrybiškumą bei individualumą, inicijuoti ir organizuoti popamokinę veiklą mokykloje bei skatinti mokinius aktyviai joje dalyvauti. Mokinių taryba vadovaujasi mokinių tarybos nuostatais, kuriuos tvirtina Progimnazijos direktorius.
42. Mokinių taryba renkama einamųjų mokslo metų spalio mėnesį. Mokinių tarybos nariai rengia tarybos darbo planą mokslo metams. Planą tvirtina Progimnazijos direktorius.
VI. DARBUOTOJŲ PRIĖMIMAS Į DARBĄ, JŲ DARBO APMOKĖJIMO TVARKA IR ATESTACIJA
44. Darbuotojus į darbą Progimnazijoje priima ir atleidžia iš jo Progimnazijos direktorius Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
45. Darbo apmokėjimo tvarką Progimnazijos darbuotojams nustato Darbo kodeksas, Lietuvos Respublikos įstatymai, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimai, švietimo ir mokslo ministro įsakymai, Švenčionių rajono savivaldybės tarybos sprendimai.
VII. PROGIMNAZIJOS TURTAS, LĖŠOS, JŲ NAUDOJIMO TVARKA, FINANSINĖS VEIKLOS KONTROLĖ IR PROGIMNAZIJOS
VEIKLOS PRIEŽIŪRA
47. Progimnazija valdo patikėjimo teise perduotą savivaldybės turtą, naudoja ir disponuoja juo įstatymų nustatyta tvarka.
48. Progimnazijos lėšos:
48.1. Valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų savivaldybės biudžetui skirtos lėšos ir Švenčionių rajono savivaldybės biudžeto lėšos, skiriamos pagal patvirtintas programų sąmatas;
48.3. fondų, organizacijų, kitų juridinių ir fizinių asmenų dovanotos ar kitaip teisėtais būdais perduotos lėšos, tikslinės paskirties lėšos pagal pavedimus;
50. Progimnazija buhalterinę apskaitą organizuoja, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymu, Lietuvos Respublikos Viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymu, Progimnazijos direktoriaus patvirtinta apskaitos politika, finansų kontrolės taisyklėmis ir Švenčionių rajono savivaldybės tarybos sprendimais.
51. Progimnazijos finansinę veiklą kontroliuoja Švenčionių rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba, Švenčionių rajono savivaldybės administracijos Centralizuotas vidaus audito skyrius.
52. Progimnazijos veiklos priežiūrą atlieka Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija ir Švenčionių rajono savivaldybės administracija įstatymų nustatyta tvarka.
VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
54. Progimnazija turi interneto svetainę http://www.vidurine.svencionys.lm.lt/, kurioje teisės aktų nustatyta tvarka teikia informaciją visuomenei apie Progimnazijos veiklą.
55. Progimnazijos nuostatų keitimą ar papildymą gali inicijuoti Švenčionių rajono savivaldybės taryba, savivaldybės administracija, Progimnazijos direktorius ir Progimnazijos Taryba. Jei Nuostatų keitimą ar papildymą inicijuoja Progimnazijos direktorius, Švenčionių rajono savivaldybės taryba ar administracija, keitimai ar papildymai derinami su Progimnazijos taryba. Progimnazijos Nuostatus, jų pakeitimus, papildymus tvirtina Švenčionių rajono savivaldybės taryba.