LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2015 M. BIRŽELIO 25 D. ĮSAKYMO NR. V-680 „DĖL PRODUKTYVIOJO MOKYMOSI ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2019 m. rugpjūčio 19 d. Nr. V-915
Vilnius
P a k e i č i u Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2015 m. birželio 25 d. įsakymą Nr. V-680 „Dėl Produktyviojo mokymosi organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu nurodytą įsakymą ir jį išdėstau nauja redakcija (Produktyviojo mokymosi organizavimo tvarkos aprašas nauja redakcija nedėstomas):
„LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL PRODUKTYVIOJO MOKYMOSI ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
Siekdamas įgyvendinti Septynioliktosios Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos, kuriai pritarta Lietuvos Respublikos Seimo 2016 m. gruodžio 13 d. nutarimu Nr. XIII-82 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos“, 126.1 papunktį ir vadovaudamasis 2019–2020 ir 2020–2021 mokslo metų pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų bendrųjų ugdymo planų, patvirtintų Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2019 m. balandžio 15 d. įsakymu Nr. V-417 „Dėl 2019–2020 ir 2020–2021 mokslo metų pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų bendrųjų ugdymo planų patvirtinimo“, 63.4 papunkčiu:
2. Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintą Produktyviojo mokymosi organizavimo tvarkos aprašą:
2.1. Pakeičiu tvirtinimo žymą ir ją išdėstau taip:
2.2. Pakeičiu 4.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
2.3. Pakeičiu 5.3 papunktį ir jį išdėstau taip:
2.4. Pakeičiu 5.8 papunktį ir jį išdėstau taip:
„5.8. rengia mokyklos ugdymo planą, vadovaudamasi Pradinio ir pagrindinio ugdymo bendrosiomis programomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2008 m. rugpjūčio 26 d. įsakymu Nr. ISAK-2433 „Dėl Pradinio ir pagrindinio ugdymo bendrųjų programų patvirtinimo“ (toliau – Pagrindinio ugdymo bendrosios programos), Pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2015 m. gruodžio 21 d. įsakymu Nr. V-1309 „Dėl Pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų aprašo patvirtinimo“ (toliau – Ugdymo programų aprašas), Geros mokyklos koncepcija, patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2015 m. gruodžio 21 d. įsakymu Nr. V-1308 „Dėl Geros mokyklos koncepcijos patvirtinimo“, 2019–2020 ir 2020–2021 mokslo metų pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų bendraisiais ugdymo planais, patvirtintais Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2019 m. balandžio 15 d. įsakymu Nr. V-417 „Dėl 2019–2020 ir 2020–2021 mokslo metų pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų bendrųjų ugdymo planų patvirtinimo“ (toliau – Bendrieji ugdymo planai), ir šiuo Aprašu;“.
2.5. Pakeičiu 5.9 papunktį ir jį išdėstau taip:
„5.9. nustato mokinio mokymosi mokykloje ir praktinio mokymosi vietoje savaitinių valandų santykį (mokymasis mokykloje iki 20 val. per savaitę ir mokymasis praktinio mokymosi vietose iki 12 val. per savaitę), išlaikydama Bendruosiuose ugdymo planuose numatytą minimalų pamokų skaičių dalykams mokytis;“.
2.6. Pakeičiu 6.7 papunktį ir jį išdėstau taip:
2.7. Pakeičiu 7.3 papunktį ir jį išdėstau taip:
„7.3. kartu su mokiniu ir jo tėvais rengia individualų mokinio ugdymo planą, atsižvelgdamas į mokinio gebėjimus, ugdymosi poreikius, turimą mokymosi patirtį, polinkius, motyvaciją, pasirinktą praktinio mokymosi vietą ir kt. Mokinio individualus ugdymo planas rengiamas mokslo metams, jame nurodomi dalykai, jų integracija, įgyvendinimui mokykloje ir praktinio mokymosi vietoje skiriamas valandų skaičius. Mokinio individualus ugdymo planas nuolat koreguojamas, atsižvelgiant į mokinio pažangą ir mokymosi pasiekimus, pasirinktas praktinio mokymosi vietas;“.
2.8. Pakeičiu 9 punktą ir jį išdėstau taip:
„9. Mokinių mokymosi pasiekimų ir pažangos vertinimas yra ugdymo turinio dalis ir turi derėti su produktyviojo mokymosi organizavimo keliamais tikslais. Vertinant mokinių mokymosi pasiekimus ir pažangą vadovaujamasi Pagrindinio ugdymo bendrosiomis programomis, Ugdymo programų aprašo, Bendrųjų ugdymo planų nuostatomis ir šiuo Aprašu.“
2.9. Pakeičiu 11 punktą ir jį išdėstau taip: