JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL JURBARKO NAUJAMIESČIO PAGRINDINĖS MOKYKLOS VIDAUS STRUKTŪROS PERTVARKOS IR PAVADINIMO PAKEITIMO BEI JURBARKO NAUJAMIESČIO PROGIMNAZIJOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2018 m. kovo 29 d. Nr. T2-66
Jurbarkas
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 21 punktu, 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 2.43 straipsniu, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 41 straipsniu, 44 straipsnio 4 dalimi bei 58 straipsnio 1 dalies 3 punktu, Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. birželio 29 d. nutarimu Nr. 768 „Dėl mokyklų, vykdančių švietimo programas, tinklo kūrimo tvarkos patvirtinimo“, ir atsižvelgdama į Jurbarko rajono mokyklų tinklo pertvarkos 2016–2020 metais siūlymų planą, patvirtintą Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2016 m. kovo 31 d. sprendimu Nr. T2-58 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės mokyklų tinklo pertvarkymo 2016–2020 metais bendrojo plano patvirtinimo“, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Vykdyti Jurbarko Naujamiesčio pagrindinės mokyklos vidaus struktūros pertvarką, pakeičiant mokyklos paskirtį į progimnaziją.
2. Pakeisti nuo 2018 m. rugpjūčio 31 d. Jurbarko Naujamiesčio pagrindinės mokyklos pavadinimą į naują pavadinimą – Jurbarko Naujamiesčio progimnazija.
4. Įgalioti Jurbarko Naujamiesčio pagrindinės mokyklos direktorę Almą Uznę pasirašyti patvirtintus nuostatus ir įregistruoti juos valstybės įmonėje Registrų centre teisės aktų nustatyta tvarka ir tokiais terminais, kad jie įsigaliotų nuo 2018 m. rugpjūčio 31 d.
5. Įpareigoti Jurbarko Naujamiesčio pagrindinės mokyklos direktorę Almą Uznę:
5.1. teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais apie mokyklos vidaus struktūros pertvarką ir pavadinimo pakeitimą paskelbti viešai, raštu pranešti visiems kreditoriams ir Jurbarko Naujamiesčio pagrindinės mokyklos mokiniams;
6. Pripažinti netekusius galios nuo 2018 m. rugpjūčio 31 d. Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2016 m. birželio 30 d. sprendimo Nr. T2-218 „Dėl Jurbarko r. Girdžių pagrindinės mokyklos reorganizavimo, prijungiant ją prie Jurbarko Naujamiesčio pagrindinės mokyklos, reorganizavimo sąlygų aprašo ir Jurbarko Naujamiesčio pagrindinės mokyklos nuostatų patvirtinimo“ 2.2 papunktį.
8. Paskelbti šį sprendimą Teisės aktų registre ir Jurbarko rajono savivaldybės interneto svetainėje.
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Jurbarko rajono savivaldybės tarybos
2018 m. kovo 29 d. sprendimu Nr. T2-66
JURBARKO NAUJAMIESČIO PROGIMNAZIJOS NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Jurbarko Naujamiesčio progimnazijos nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Jurbarko Naujamiesčio progimnazijos (toliau – Progimnazija) teisinę formą, priklausomybę, savininką, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją, buveinę, progimnazijos grupę, tipą, pagrindinę paskirtį, mokymo kalbą ir mokymo formas, veiklos teisinį pagrindą, sritis, rūšis, tikslą, uždavinius, funkcijas, mokymosi pasiekimų įteisinimo dokumentų išdavimą, Progimnazijos teises, pareigas, veiklos organizavimą ir valdymą, savivaldą, darbuotojų priėmimą į darbą, jų darbo apmokėjimo tvarką ir atestaciją, lėšų šaltinius, jų naudojimo tvarką ir finansinės veiklos kontrolę, reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkymo tvarką.
2. Progimnazijos oficialusis pavadinimas – Jurbarko Naujamiesčio progimnazija, trumpasis pavadinimas – Naujamiesčio progimnazija. Progimnazija įregistruota Juridinių asmenų registre, juridinio asmens kodas 190917932.
5. Progimnazijos savininkas – Jurbarko rajono savivaldybė, kodas 188713933, savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Jurbarko rajono savivaldybės taryba, adresas Dariaus ir Girėno g. 96, Jurbarkas, LT–74187.
6. Savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Jurbarko rajono savivaldybės taryba, kuri vykdo Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų, Lietuvos Respublikos švietimo ir kituose įstatymuose bei šiuose Nuostatuose jos kompetencijai priskirtus įgaliojimus.
8. Progimnazijos grupė – bendrojo ugdymo mokykla, kurios:
8.2. pagrindinė paskirtis – bendrosios paskirties progimnazija, vykdanti ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio I dalies ugdymo ir neformaliojo vaikų švietimo programas;
9. Progimnazija mokiniams išduoda mokymosi pasiekimus įteisinančius dokumentus: pradinio išsilavinimo, mokymosi pasiekimų pažymėjimus, kurių turinį ir formą nustato Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministras.
10. Progimnazijos skyrius, turintis kitą buveinę – Jurbarko Naujamiesčio progimnazijos Girdžių skyrius:
12. Progimnazija yra viešasis juridinis asmuo, turintis antspaudą su Lietuvos herbu ir savo pavadinimu, atsiskaitomąją ir kitas sąskaitas Lietuvos Respublikos įregistruotuose bankuose, atributiką; savo veiklą grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija, Jungtinių Tautų vaiko teisių konvencija, Lietuvos Respublikos švietimo ir kitais įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, švietimo ir mokslo ministro įsakymais, kitais teisės aktais ir šiais Nuostatais.
II SKYRIUS
PROGIMNAZIJOS VEIKLOS SRITYS IR RŪŠYS, TIKSLAS, UŽDAVINIAI,
FUNKCIJOS, MOKYMOSI PASIEKIMUS ĮTEISINANČIŲ DOKUMENTŲ IŠDAVIMAS
14. Progimnazijos švietimo veiklos rūšys (pagal Ekonominės veiklos rūšių klasifikatorių, patvirtintą Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2007 m. spalio 31 d. įsakymu Nr. DĮ-226):
14.2. kitos švietimo veiklos rūšys:
14.3. kitos ne švietimo veiklos rūšys:
15. Progimnazijos veiklos tikslas – plėtoti dvasines, intelektines ir fizines asmens galias, ugdyti kūrybingą, atsakingą pilietį, įgijusį kompetencijų, būtinų sėkmingai socialinei integracijai ir tolimesniam mokymuisi, profesinei karjerai.
16. Progimnazijos veiklos uždaviniai:
16.1. pradinio ugdymo programos:
16.1.1. sukurti saugią ir sveiką aplinką, būtiną kūrybinėms, emocinėms ir intelektualinėms galioms skleistis;
16.1.3. ugdymo procesą grįsti pedagogo asmenybe ir jo pasaulėžiūros, dorovinės ir profesinės kompetencijos nuolatinio augimo nuostata;
16.1.4. skatinti savarankišką mokinių veiklą, padėti jiems plėtoti savo kūrybines galias, problemų sprendimo įgūdžius;
16.2. pagrindinio ugdymo programos:
16.2.1. užtikrinti darnią prigimtinių mokinio galių plėtotę, puoselėti jo dvasinę kultūrą, pilietiškumą;
16.2.2. siekti aukštų mokinių pasiekimų moksle, jiems įgyjant žinių ir išsiugdant bendruosius gebėjimus ir kompetencijas;
16.2.3. padėti mokiniams išsiugdyti komunikacinius gebėjimus, įgyti informacinės kultūros, kompiuterinio raštingumo pagrindus, atitinkančius šiandienio gyvenimo ir ateities poreikius;
16.2.4. atskleisti ir plėtoti kūrybines mokinių galias, ugdyti meninę ir estetinę kompetenciją, padėti įsitraukti į kultūrinį bendruomenės gyvenimą;
17. Vykdydama pavestus uždavinius, Progimnazija:
17.1. vadovaudamasi Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro patvirtinamomis Bendrosiomis programomis, atsižvelgdama į vietos ir Progimnazijos bendruomenės reikmes, mokinių ugdymo(-si) poreikius ir interesus, mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo ugdymo procese informaciją, Progimnazijos veiklos įsivertinimo ir išorinio vertinimo duomenis, konkretina ir individualizuoja ugdymo turinį;
17.2. rengia pradinio ugdymo ir pagrindinio ugdymo programas papildančius bei mokinių poreikius tenkinančius šių programų modulius, neformaliojo vaikų švietimo programas;
17.3. vykdo ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ir pagrindinio ugdymo, neformaliojo vaikų švietimo programas, mokymo sutartyse sutartus įsipareigojimus, užtikrina geros kokybės švietimą;
17.5. sudaro palankias sąlygas veikti mokinių organizacijoms, skatinančioms mokinių dorovinį, tautinį, pilietinį sąmoningumą, patriotizmą, puoselėjančioms kultūrinę ir socialinę brandą, padedančioms tenkinti saviugdos ir saviraiškos poreikius;
17.6. teikia informacinę, psichologinę, socialinę pedagoginę, specialiąją pedagoginę pagalbą, vykdo mokinių sveikatos priežiūrą, profesinį orientavimą, vaiko minimalios priežiūros priemones;
17.7. įvertina mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius, skiria specialųjį ugdymą teisės aktų nustatyta tvarka;
17.11. kuria ugdymo turinio reikalavimams įgyvendinti reikiamą materialinę bazę vadovaudamasi švietimo ir mokslo ministro patvirtintais Švietimo aprūpinimo standartais;
17.13. viešai skelbia informaciją apie Progimnazijos veiklą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;
III SKYRIUS
MOKINIŲ PRIĖMIMAS Į PROGIMNAZIJĄ, PERKĖLIMAS MOKYTIS Į KITĄ MOKYKLĄ, IŠREGISTRAVIMAS BEI PAŠALINIMAS IŠ PROGIMNAZIJOS
IV SKYRIUS
PROGIMNAZIJOS TEISĖS IR PAREIGOS
19. Progimnazija, įgyvendindama jai pavestus tikslus ir uždavinius, atlikdama jai priskirtas funkcijas, turi teisę:
20. Progimnazija, įgyvendindama jai pavestus tikslus ir uždavinius, atlikdama jai priskirtas funkcijas, privalo:
20.1. užtikrinti sveiką, saugią, užkertančią kelią smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką;
20.4. užtikrinti atvirumą vietos bendruomenei, viešai skelbti informaciją apie Progimnazijos veiklą;
20.5. užtikrinti Progimnazijos Vaiko gerovės komisijos veiklą įgyvendinant teisės aktų nustatytus reikalavimus;
V SKYRIUS
PROGIMNAZIJOS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS IR VALDYMAS
21. Progimnazijos veikla organizuojama pagal:
21.1. direktoriaus patvirtintą Progimnazijos strateginį veiklos planą, kuriam yra pritarusios Progimnazijos taryba ir Progimnazijos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija;
21.2. direktoriaus patvirtintą Progimnazijos metinį veiklos planą, kuriam yra pritarusi Progimnazijos taryba;
22. Progimnazijai vadovauja Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka konkurso būdu išrinktas direktorius, kurį Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka į pareigas priima ir atleidžia savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija. Kitos funkcijos, susijusios su vadovo darbo santykiais, įgyvendinamos Darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
23. Progimnazijos direktorius:
23.1. vadovauja Progimnazijos strateginio plano ir metinio veiklos plano rengimui, juos tvirtina, vadovauja jų vykdymui;
23.3. nustatyta tvarka skiria ir atleidžia darbuotojus, tvirtina jų pareigybių aprašymus, pareigybių sąrašą, neviršydamas nustatyto didžiausio leistino pareigybių skaičiaus, atlieka kitas su darbo santykiais susijusias funkcijas teisės aktų nustatyta tvarka;
23.4. viešai skelbia informaciją apie Progimnazijoje vykdomas formaliojo ir neformaliojo švietimo programas, jų pasirinkimo galimybes, priėmimo sąlygas, mokytojų kvalifikaciją, svarbiausius Progimnazijos išorinio vertinimo rezultatus, Progimnazijos bendruomenės tradicijas ir pasiekimus;
23.5. atsako už demokratinį švietimo įstaigos valdymą, užtikrina bendradarbiavimu grįstus santykius, mokytojo etikos normų laikymąsi, skaidriai priima sprendimus, bendruomenės narių informavimą, pedagoginio ir nepedagoginio personalo profesinį tobulėjimą, sveiką, saugią, užkertančią kelią bet kokioms smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką;
23.6. analizuoja Progimnazijos veiklos ir valdymo išteklių būklę, atsako už Progimnazijos veiklos rezultatus;
23.7. įstatymų nustatyta tvarka kartu su Progimnazijos taryba sprendžia klausimą dėl leidimo ant Progimnazijos pastatų ar Progimnazijos teritorijoje statyti judriojo (mobiliojo) ryšio stotis;
23.8. už mokinio elgesio normų pažeidimą gali skirti mokiniams drausmines auklėjamojo poveikio priemones, nustatytas Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme;
23.9. Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo nustatyta tvarka kreipiasi į savivaldybės administracijos direktorių dėl minimalios ir vidutinės priežiūros priemonių vaikui skyrimo;
23.10. atlieka kitas teisės aktuose ir Progimnazijos direktoriaus pareiginiuose nuostatuose nustatytas funkcijas;
24. Progimnazijoje metodinei veiklai organizuoti sudaromos dalykų metodinės grupės. Metodinės grupės nariai yra vieno ar kelių mokomųjų dalykų mokytojai, švietimo pagalbos specialistai. Metodinei grupei vadovauja atviru balsavimu grupės narių dvejiems metams išrinktas pirmininkas. Grupių veiklą koordinuoja direktoriaus pavaduotojas ugdymui.
VI SKYRIUS
PROGIMNAZIJOS SAVIVALDA
25. Progimnazijos taryba yra aukščiausioji Progimnazijos savivaldos institucija. Taryba telkia Progimnazijos mokinių, mokytojų ir tėvų (globėjų, rūpintojų) bendruomenę demokratiniam Progimnazijos valdymui, padeda spręsti Progimnazijai aktualius klausimus.
26. Progimnazijos taryba vadovaujasi humaniškumo, demokratiškumo, viešumo, racionalumo ir tęstinumo principais.
27. Tarybą sudaro 9 nariai: lygiomis dalimis mokiniai, mokinių tėvai (globėjai, rūpintojai) ir pedagoginiai darbuotojai.
28. Tarybos narius slaptu balsavimu dvejiems metams renka:
28.1. Progimnazijos 3 (tris) pedagoginius darbuotojus renka Mokytojų taryba pasirinktu (slaptu ar atviru) balsavimo būdu,
28.2. Progimnazijos 3 (tris) mokinius iš 6–7 klasių – Mokinių taryba. Perėję į aukštesnę klasę mokiniai išlieka tarybos nariais;
29. Tarybos posėdžiai kviečiami ne rečiau kaip du kartus per metus. Posėdis teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančiųjų balsų dauguma. Progimnazijos direktorius Tarybos posėdžiuose gali dalyvauti kviestojo nario teisėmis.
31. Progimnazijos taryba:
31.2. suderina Progimnazijos strateginį veiklos planą, metinį Progimnazijos veiklos planą, Progimnazijos ugdymo planą, Progimnazijos nuostatus, Progimnazijos vidaus darbo tvarkos taisykles, kitus Progimnazijos veiklą reglamentuojančius dokumentus, teikiamus Progimnazijos direktoriaus;
31.3. teikia siūlymų Progimnazijos direktoriui dėl Progimnazijos nuostatų pakeitimo ar papildymo, Progimnazijos vidaus struktūros tobulinimo;
31.5. išklauso Progimnazijos metines veiklos ataskaitas ir teikia siūlymus Progimnazijos direktoriui dėl Progimnazijos veiklos tobulinimo;
31.6. svarsto metodinių grupių, Progimnazijos savivaldos institucijų ar Progimnazijos bendruomenės narių iniciatyvas ir teikia siūlymus Progimnazijos direktoriui;
31.7. teikia siūlymus dėl Progimnazijos darbo tobulinimo, saugių ugdytinių mokinių ugdymosi ir darbo sąlygų sudarymo, talkina formuojant Progimnazijos materialinius, finansinius ir intelektinius išteklius;
31.9. aptaria siūlymus dėl vadovėlių ir mokymo priemonių užsakymo, mokinių žinių ir gebėjimų vertinimo sistemos parinkimo, papildomos veiklos ir renginių organizavimo;
31.10. teikia siūlymus Progimnazijos direktoriui vertinant darbuotojų darbo rezultatus, vertina Progimnazijos vadovų veiklą;
33. Progimnazijos taryba už savo veiklą vieną kartą per metus atsiskaito Progimnazijos bendruomenei.
34. Mokytojų taryba – nuolat veikianti Progimnazijos savivaldos institucija mokytojų profesiniams ir bendriesiems ugdymo klausimams spręsti. Ją sudaro Progimnazijos direktorius, direktoriaus pavaduotojai ugdymui, visi Progimnazijoje dirbantys mokytojai, švietimo pagalbą teikiantys specialistai, bibliotekininkai ir kiti ugdymo procese dalyvaujantys darbuotojai.
35. Mokytojų tarybai vadovauja Progimnazijos direktorius. Mokytojų tarybos sekretorių renka Mokytojų tarybos nariai atviru balsavimu dvejiems metams.
36. Mokytojų tarybos posėdžiai šaukiami prasidedant ir baigiantis mokslo metams, taip pat ne rečiau kaip vieną kartą per pusmetį (trimestrą). Prireikus gali būti sušauktas neeilinis mokytojų tarybos posėdis.
37. Mokytojų tarybos posėdžiai yra teisėti, jei juose dalyvauja ne mažiau kaip 2 / 3 tuo metu dirbančių tarybos narių. Nutarimai priimami dalyvaujančiųjų balsų dauguma.
38. Į Mokytojų tarybos posėdžius gali būti kviečiami kitų savivaldos institucijų atstovai, socialiniai partneriai.
39. Mokytojų taryba:
39.1. aptaria praktinius švietimo įgyvendinimo klausimus, svarsto mokinių ugdymosi rezultatus, pedagoginės veiklos tobulinimo būdus, veiklos kokybės įsivertinimo rezultatus;
39.2. teikia siūlymus dėl Progimnazijos strateginio veiklos plano, metinio veiklos plano, aptaria ugdymo plano, bendrųjų programų įgyvendinimo ir išsilavinimo standartų pasiekimo bei kitus klausimus;
39.3. aptaria mokinių sveikatos, saugos darbe, mokymosi, mokymosi pasiekimų rezultatus, poilsio ir mitybos klausimus.
39.4. renka atstovus į Progimnazijos tarybą bei Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų atestacijos komisiją;
40. Mokytojų taryba svarsto ir priima nutarimus teisės aktų nustatytais ir Progimnazijos direktoriaus teikiamais klausimais.
41. Progimnazijoje veikia Direkcinė taryba, kurią sudaro Progimnazijos direktorius, direktoriaus pavaduotojai ugdymui ir ūkio reikalams.
43. Direkcinė taryba posėdžius organizuoja vieną kartą per mėnesį pagal metinį veiklos planą, o esant reikalui gali rinktis ir dažniau.
44. Direkcinės tarybos posėdžiai teisėti, jei juose dalyvauja 2/3 narių; posėdžių nutarimai priimami balsų dauguma.
45. Direkcinė taryba:
45.1. svarsto Progimnazijos perspektyvinės veiklos kryptis, darbo planus ir jų įgyvendinimą, metodinį darbą, personalo darbo tobulinimą, ugdomojo proceso būklę įgyvendinant Progimnazijos tikslus, uždavinius ir priemones jam gerinti;
45.2. analizuoja sveikatingumo, higienos klausimus, materialinį Progimnazijos aprūpinimą, ūkinę-finansinę veiklą ir kitus reikalus;
46. Progimnazijoje steigiama mokinių savivaldos institucija – Mokinių taryba. Mokinių tarybą sudaro 5–8 klasių mokinių deleguoti atstovai.
47. Mokinių taryba:
47.2. svarsto Progimnazijos direktoriaus teikiamus klausimus, dalyvauja rengiant Progimnazijos veiklą reglamentuojančius dokumentus;
47.3. inicijuoja ir padeda organizuoti Progimnazijos renginius, akcijas, vykdyti prevencines programas;
48. Progimnazijoje veikia klasių tėvų (globėjų, rūpintojų) komitetai, kuriuos klasės mokinių tėvai (globėjai, rūpintojai) renka balsų dauguma savo susirinkime. Klasės tėvų (globėjų, rūpintojų) komitetai kartu su klasės vadovu planuoja klasės tėvų (globėjų, tėvų) susirinkimus ir padeda klasės vadovams spręsti iškilusias organizacines problemas.
VII SKYRIUS
DARBUOTOJŲ PRIĖMIMAS Į DARBĄ, JŲ DARBO APMOKĖJIMO
TVARKA IR ATESTACIJA
49. Progimnazijos darbuotojai į darbą priimami ir iš jo atleidžiami Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
50. Progimnazijos darbuotojams už darbą mokoma Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
VIII SKYRIUS
PROGIMNAIJOS TURTAS, LĖŠOS, JŲ NAUDOJIMO TVARKA IR
FINANSINĖS VEIKLOS KONTROLĖ IR PROGIMNAZIJOS VEIKLOS PRIEŽIŪRA
52. Progimnazija patikėjimo teise valdo, disponuoja Jurbarko rajono savivaldybės patikėjimo teise perduotą savivaldybės turtą: priskirtą žemę, savivaldybės pastatus, inventorių, mokymo priemones ir kita Lietuvos Respublikos ir kitų teisės aktų bei Jurbarko rajono savivaldybės tarybos nustatyta tvarka.
53. Progimnazijos lėšas sudaro:
53.1. valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų savivaldybės biudžetui skirtos lėšos ir Jurbarko rajono savivaldybės biudžeto lėšos, skiriamos pagal patvirtintas sąmatas;
53.3. fondų, organizacijų, kitų juridinių ir fizinių asmenų dovanotos ar kitaip teisėtais būdais perduotos lėšos, tikslinės paskirties lėšos pagal pavedimus;
55. Progimnazijos buhalterinė apskaita organizuojama ir finansinė atskaitomybė tvarkoma teisės aktų nustatyta tvarka.
IX SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
58. Progimnazija turi interneto svetainę (www.jnp.lt), atitinkančią teisės aktų nustatytus reikalavimus, kurioje skelbiami vieši pranešimai ir Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu nustatyta informacija visuomenei apie Progimnazijos veiklą.
59. Progimnazijos nuostatus, jų pakeitimus, papildymus suderina Progimnazijos taryba, tvirtina savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Jurbarko rajono savivaldybės taryba.
60. Progimnazijos nuostatai keičiami ir papildomi Jurbarko rajono savivaldybės, Progimnazijos direktoriaus ar Progimnazijos tarybos iniciatyva.