ZARASŲ RAJONO SAVIVALDYBĖs ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ZARASŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2020 M. RUGPJŪČIO 7 D. ĮSAKYMO NR. I(6.6 E)-484 „DĖL ZARASŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS VEIKLOS DOKUMENTŲ VALDYMO PROCEDŪRŲ APRAŠŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2023 m. sausio 31 d. Nr. I(6.6 E)-41

Zarasai

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 1, 2 punktais, siekdamas užtikrinti Rekomendacijų, pateiktų Zarasų rajono savivaldybės administracijos Centralizuoto vidaus audito skyriaus 2022 m. lapkričio 25 d. vidaus audito ataskaitoje Nr. A3-2 „Leidimų kirsti, persodinti, kitaip pašalinti, genėti saugotinus medžius ir krūmus išdavimo proceso vertinimas“ įgyvendinimą,

k e i č i u Zarasų rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. rugpjūčio 7 d. įsakymą Nr. I(6.6 E)-484 „Dėl Zarasų rajono savivaldybės veiklos dokumentų valdymo procedūrų aprašų patvirtinimo“:

1. Zarasų rajono savivaldybės dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos, saugojimo, naudojimo ir kontrolės apraše:

1.1 išdėstau 10 punktą taip:

10. Apskaitos ir materialinio aprūpinimo skyrius atsakingas už Savivaldybės antspaudų ir spaudų gaminimą, apskaitą, išdavimą ir naikinimą teisės aktų nustatyta tvarka.“

1.2.    išdėstau 59 punktą taip:

59. Savivaldybės parengtus siunčiamus, vidaus dokumentus, teikiamus kitoms įstaigoms, asmenims, kurių saugojimo terminas pagal administracijos Dokumentacijos planą (toliau – Dokumentacijos planas) 10 metų ir mažiau, privaloma pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu, atitinkančiu elektroninių dokumentų specifikaciją (išskyrus 34 punkte nurodytus dokumentus)“.

1.3. išdėstau 70 punktą taip:

70. Savivaldybės parengtus ir gautus su jos veikla susijusius dokumentus privaloma užregistruoti pagal Dokumentacijos planą EDVS @vilys nustatytuose registruose. Jiems suteikiamas registracijos numeris. Registracijos numeris dokumentų registruose suteikiamas iš eilės.“

1.4 išdėstau 76 puntą taip:

76. Savivaldybėje registruojami vaizdo ir garso įrašai, fotodokumentai, o jei neregistruojami, jų apskaita vykdoma pagal administracijos Dokumentacijos planą.“

1.5 išdėstau 80 punktą taip:

80. Gautas siuntas bei dokumentus paštu, kurjerių paštu, elektroniniu paštu, faksu, Elektroninių pranešimų ir dokumentų pristatymo fiziniams ir juridiniams asmenims informacine sistema (toliau – E. pristatymo sistema), kitų įstaigų elektroninių dokumentų valdymo sistemomis, taip pat asmenų atneštus dokumentus (raštus, prašymus, pareiškimus, skundus) (toliau – gauti dokumentai), adresuotus Savivaldybės institucijoms, Savivaldybės tarybos sudarytoms komisijoms Savivaldybės vadovybei, Savivaldybės administracijos vadovybei, administracijai, priima ir EDVS @vilys užregistruoja Priimamasis, o seniūnijose – raštvedžiai.“

1.6 papildau 82I punktu ir jį išdėstau taip:

82I. Patvirtinimą apie gautą dokumentą dokumentų registratoriaus teises padaliniuose turintys darbuotojai esant poreikiui išsiunčia siuntėjui (Priimamojo registratorius – visiems iš karto po dokumento užregistravimo) elektroniniu paštu EDVS @vilys funkcijos „Siųsti patvirtinimą el. paštu“ pagalba.

1.7. išdėstau 83 punktą taip:

 

„83. Asmenų prašymai persiunčiami ar kitos reikiamos procedūros atliekamos Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo, Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka.“

1.8. išdėstau 122 punktą taip:

122. Parengti Savivaldybės tarybos sprendimų, Savivaldybės mero potvarkių ir administracijos direktoriaus įsakymų aiškinamieji raštai įforminami administracijos arba administracijos padalinio blanke, pasirašomi nekvalifikuotu elektroniniu parašu ir registruojami administracijos (arba padalinio) siunčiamų dokumentų registre EDVS @vilys. Darbuotojai, neįeinantys į struktūrinius padalinius, įformina aiškinamuosius raštus arba savo, arba administracijos blanke.“

1.9. Išdėstau 124 punktą taip:

124. Visi Savivaldybės siunčiami dokumentai registruojami tik po to, kai rengėjai projektus pateikia į EDVS @vilys ir jie po atsakingų asmenų derinimų pasirašomi Savivaldybės, Savivaldybės administracijos vadovybės arba, padalinio vadovo, arba darbuotojo, neįeinančio į struktūrinį padalinį.“

1.10Išdėstau 125 punktą taip:

125. Visus siunčiamus dokumentus (raštus, pažymas ir kitus dokumentus, įformintus Savivaldybės institucijų, vadovybės oficialioje rašto formoje ir turinčius gavėjo metaduomenis), pasirašytus Savivaldybės, Savivaldybės administracijos vadovybės, registruoja Dokumentų valdymo skyriaus referentas, o įformintus padalinio arba darbuotojo, neįeinančio į struktūrinį padalinį, oficialioje rašto formoje atitinkamai registruoja padalinio dokumentų registratoriai arba darbuotojas, neįeinantis į struktūrinį padalinį, tam skirtuose registruose EDVS @vilys.“

1.11išdėstau 176 punktą taip:

176. Tie struktūriniai padaliniai, kurių nuolat ir ilgai saugomų bylų susidaro nedaug ir jų apskaitą veda Dokumentų valdymo skyrius (Apskaitos ir materialinio aprūpinimo, Centralizuoto vidaus audito, Dokumentų valdymo, Investicijų ir plėtros, Teisės ir civilinės metrikacijos (išskyrus buvusį Civilinės metrikacijos skyrių), civilinės saugos ir mobilizacijos vyriausiojo specialisto, jaunimo reikalų koordinatoriaus (vyriausiojo specialisto), vyriausiojo specialisto (tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriaus), Savivaldybės tarybos, mero) parengtas (pagal taisykles susiūtas) bylas saugoti iki kovo 1 d. perduoda Dokumentų valdymo skyriaus archyvarui įrašyti jas į atitinkamų apyrašų tęsinius.“

2Zarasų rajono savivaldybės sutarčių valdymo aprašo 9.3 papunktį išdėstau taip:

9.3.  valstybės tarnautojas, neįeinantis į struktūrinio padalinio sudėtį – už sutarties įgyvendinimą, darbų (paslaugų) atlikimo priežiūrą ir priėmimą, o šios sutarties kontrolę – Apskaitos ir materialinio aprūpinimo skyriaus vedėjas;“

Įsakymas skelbiamas Teisės aktų registre.

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                   Benjaminas Sakalauskas