LIETUVOS RESPUBLIKOS KULTŪROS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
Dėl autorių teisių ir gretutinių teisIų apsaugos programos aprašo, paraiškos, sutarties, išlaidų sąmatos, išlaidas patvirtinančių dokumentų sąrašo, ataskaitos, ekspertų komisijos nario NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJOS IR vertinimo formų patvirtinimo
2017 m. gegužės 15 d. Nr. ĮV-674
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo 20 straipsnio 9 dalies ir 20(1) straipsnio 8 dalies nuostatomis ir Kompensacinio atlyginimo už audiovizualinių kūrinių ar fonogramose įrašytų kūrinių atgaminimą asmeniniais tikslais surinkimo, paskirstymo, mokėjimo ir grąžinimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. birželio 13 d. nutarimu Nr. 699 „Dėl kompensacinio atlyginimo už audiovizualinių kūrinių ar fonogramose įrašytų kūrinių atgaminimą asmeniniais tikslais surinkimo, paskirstymo, mokėjimo ir grąžinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 13 punkto nuostatomis ir Kompensacinio atlyginimo už kūrinių atgaminimą asmeniniais tikslais reprografijos būdu surinkimo, paskirstymo, mokėjimo ir grąžinimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. gruodžio 7 d. nutarimu Nr. 1227 „Dėl Kompensacinio atlyginimo už kūrinių atgaminimą asmeniniais tikslais reprografijos būdu surinkimo, paskirstymo, mokėjimo ir grąžinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 19 punkto nuostatomis:
2. Autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugos programos projekto dalinio finansavimo paraiškos formą;
3. Autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugos programos projekto dalinio finansavimo sutarties formą;
5. Autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugos programos projekto įvykdymo faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų sąrašo formą;
7. Autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugos programos ekspertų komisijos nario nešališkumo deklaracijos formą;
8. Autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugos programos dalinio finansavimo projekto vertinimo formą.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos kultūros ministro
2017 m. gegužės 15 d. įsakymu Nr. ĮV-674
AUTORIŲ TEISIŲ IR GRETUTINIŲ TEISIŲ APSAUGOS
PROGRAMOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugos programos aprašas (toliau – Programos aprašas) reglamentuoja Autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugos programos (toliau – Programa) tikslus ir Programos lėšomis finansuojamus projektus, projektų finansavimo kriterijus, paraiškų teikimo ir svarstymo tvarką, lėšų skyrimo ir atsiskaitymo už skirtų lėšų panaudojimą tvarką ir sąlygas.
2. Programos aprašas parengtas įgyvendinant:
2.1. Lietuvos Respublikos autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo (toliau – Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymas) 20 straipsnio 9 dalies ir 20(1) straipsnio 8 dalies nuostatas;
2.2. Kompensacinio atlyginimo už audiovizualinių kūrinių ar fonogramose įrašytų kūrinių atgaminimą asmeniniais tikslais surinkimo, paskirstymo, mokėjimo ir grąžinimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. birželio 13 d. nutarimu Nr. 699 „Dėl kompensacinio atlyginimo už audiovizualinių kūrinių ar fonogramose įrašytų kūrinių atgaminimą asmeniniais tikslais surinkimo, paskirstymo, mokėjimo ir grąžinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, (toliau – Kompensacinio atlyginimo už audiovizualinių kūrinių ar fonogramose įrašytų kūrinių atgaminimą tvarkos aprašas) 13 punkto nuostatas;
2.3. Kompensacinio atlyginimo už kūrinių atgaminimą asmeniniais tikslais reprografijos būdu surinkimo, paskirstymo, mokėjimo ir grąžinimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. gruodžio 7 d. nutarimu Nr. 1227 „Dėl Kompensacinio atlyginimo už kūrinių atgaminimą asmeniniais tikslais reprografijos būdu surinkimo, paskirstymo, mokėjimo ir grąžinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Kompensacinio atlyginimo už kūrinių atgaminimą asmeniniais tikslais reprografijos būdu tvarkos aprašas) 19 punkto nuostatas.
3. Programos tikslai ir finansuojami projektai numatyti įvertinus:
3.1. Lietuvos kultūros politikos kaitos gairių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Seimo 2010 m. birželio 30 d. nutarimu Nr. XI-977 „Dėl Lietuvos kultūros politikos kaitos gairių patvirtinimo“, 4 punkte numatytą Lietuvos kultūros politikos kaitos tikslą – užtikrinti autorių teisių ir gretutinių teisių aukšto lygio apsaugą, didinti Lietuvos kūrėjų intelektinį kapitalą ir juo pagrįstą kūrybinių industrijų konkurencingumą;
3.2. Lietuvos Respublikos kultūros ministerijos (kodas 14) (2017-2019) metų strateginio veiklos plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2016 m. lapkričio 18 d. įsakymu Nr. ĮV-888 „Dėl Kultūros ministerijos 2017-2019 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“, 2017 metų tikslus, kuriais siekiama skatinti kultūros ir meno kūrėjų kūrybinę raišką bei jos sklaidą, modernizuoti autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugą.
4. Atsižvelgiant į poreikį modernizuoti autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugą skaitmeninėje aplinkoje, Programos tikslai ir finansuojami projektai suderinti su Komisijos 2015 m. birželio 6 d. komunikatu Europos Parlamentui, Tarybai, Europos Ekonomikos ir Socialinių reikalų komitetui ir Regionų komitetui Nr. COM (2015) 192 final „Europos bendrosios skaitmeninės rinkos strategija“, Komisijos 2015 m. gruodžio 9 d. komunikatu Europos Parlamentui, Tarybai, Europos Ekonomikos ir Socialinių reikalų komitetui ir Regionų komitetui Nr. COM (2015) 626 final „Šiuolaikiškos ir labiau visai Europai pritaikytos autorių teisių sistemos kūrimas“ ir Komisijos 2016 m. rugsėjo 14 d. komunikatu Europos Parlamentui, Tarybai, Europos Ekonomikos ir Socialinių reikalų komitetui ir Regionų komitetui COM(2016) 592 final „Sąžiningos, veiksmingos ir konkurencingos autorių teisėmis grindžiamos Europos ekonomikos skatinimas bendrojoje skaitmeninėje rinkoje“. Šiuose dokumentuose pripažįstama strateginė autorių teisių svarba bendrosios skaitmeninės rinkos plėtrai, kartu atkreipiamas dėmesys, kad modernizuojant autorių teisių apsaugą ir sudarant palankesnes sąlygas autorių teisių ir gretutinių teisių licencijavimui, turi būti užtikrintas aukštas intelektinės nuosavybės apsaugos lygis, skatinama kūrybinė veikla ir kultūrų įvairovė.
5. Pagrindiniai Programos tikslai:
5.1. skatinti autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugos modernizavimą, atsižvelgiant į naujų skaitmeninių technologijų įtaką kūrinių išraiškos ir sklaidos būdams bei visuomenės poreikiams;
5.2. sudaryti palankesnes sąlygas teisėtomis priemonėmis ir būdais internetu pasiekti literatūros, mokslo ir meno kūrinius, užtikrinant visuomenės ir intelektinės nuosavybės teisių turėtojų interesų pusiausvyrą;
6. Programos lėšas sudaro dalis (60 procentų) Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo 20 straipsnio 9 dalyje ir 20(1) straipsnio 8 dalyje kūrybinės veiklos programoms bei autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugos programoms skiriamų kompensacinio atlyginimo lėšų, kurias atsakingos kolektyvinio administravimo organizacijos, vykdydamos Kompensacinio atlyginimo už audiovizualinių kūrinių ar fonogramose įrašytų kūrinių atgaminimą tvarkos aprašo 13 punkto ir Kompensacinio atlyginimo už kūrinių atgaminimą asmeniniais tikslais reprografijos būdu tvarkos aprašo 19 punkto nuostatas, kasmet perveda į Lietuvos Respublikos kultūros ministerijos (toliau – Kultūros ministerija) kitų (nebiudžetinių) lėšų sąskaitą.
7. Programa įgyvendinama konkurso tvarka finansuojant Programos aprašo nustatyta tvarka atrinktus projektus. Programą įgyvendina ir administruoja Kultūros ministerija pagal Lietuvos Respublikos kultūros ministro (toliau – kultūros ministras) nustatytos formos paties kultūros ministro ar jo įgalioto asmens patvirtintą Programos lėšų sąmatą, kurioje Programos administravimui gali būti numatyta iki 5 procentų Programos lėšų (Kultūros ministerijos darbuotojų, atsakingų už Programos administravimą, darbo užmokesčiui; ekspertų paslaugų apmokėjimui; kompiuterių programų ir duomenų bazių sukūrimui bei palaikymui; kitoms su Programos administravimu susijusioms išlaidoms, taip pat su Programos administravimu ir autorių teisių apsauga susijusių tyrimų bei projektų įgyvendinimo audito paslaugų ir teisinių paslaugų apmokėjimui). Atskaičius Programos administravimui skirtą sumą, Programos lėšos skiriamos finansuoti Programos projektus.
8. Programos apraše vartojamos sąvokos:
8.1. Autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugos projektas – apibrėžta laike kryptingos veiklos neskaidoma priemonių visuma, kurios tikslas – suteikti paslaugas arba sukurti produktus, skatinančius teisėtą kūrinių ir gretutinių teisių objektų prieigą, naujus teisių licencijavimo modelius, visuomenės švietimą autorių teisių ir gretutinių teisių srityje ir šių teisių gynimą.
8.2. Projekto įgyvendinimo terminas – kalendorine data apibrėžtas laikotarpis, skirtas projekto veikloms įgyvendinti, kurio pradžia ir pabaiga nurodyta projekto dalinio finansavimo sutartyje.
8.3. Kitos Programos apraše vartojamos sąvokos, susijusios su autorių teisėmis ir gretutinėmis teisėmis (autorius, atlikėjas, autorinė kūrinio užsakymo sutartis, autorinė licencinė sutartis, kūrinys, kolektyvinio administravimo organizacija ir kt.), apibrėžtos Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatyme.
II SKYRIUS
FINANSUOJAMI PROGRAMOS PROJEKTAI
9. Įgyvendinant Programos aprašo 5 punkte numatytus Programos tikslus, gali būti finansuojami autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugos projektai (toliau – projektai), skirti:
9.1. interneto platformų, svetainių ir kitų internetinės prieigos priemonių, suteikiančių visuomenei teisėtą literatūros, mokslo ir meno kūrinių prieigą, kūrimui, įdiegimui ir palaikymui;
9.2. visuomenei viešai prieinamų duomenų bazių, kuriose surinkta ir susisteminta informacija apie literatūros, mokslo ir meno kūrinius ar gretutinių teisių objektus, teisių turėtojus ir teisių valdymą bei teisėtą kūrinių naudojimą, kūrimui ir plėtojimui;
9.3. naujų autorių teisių ir gretutinių teisių kolektyvinio administravimo sistemų ir licencijavimo modelių, skatinančių žinių visuomenės plėtrą ir skaitmeninį teisių valdymą, kūrimui ir įgyvendinimui, taip pat kūrinių ir gretutinių teisių objektų panaudojimo identifikavimo ir monitoringo sistemų kūrimui ir palaikymui;
9.4. kultūros, švietimo ir mokslo įstaigų kolekcijose esančių nenustatytų teisių turėtojų kūrinių – išleistų rašytinių ir audiovizualinių kūrinių bei fonogramų (vadinamųjų kūrinių našlaičių) teisių turėtojų paieškai, paieškos dokumentų saugojimui ir kūrinių, kuriems suteiktas nenustatytų teisių turėtojų kūrinio statusas, skaitmeninimui;
9.5. informacinės visuomenės paslaugų teikėjų ir kolektyvinio autorių teisių ir gretutinių teisių administravimo organizacijų bendradarbiavimui, užtikrinant internete naudojamų kūrinių ir gretutinių teisių objektų apsaugą, taikant internetinio turinio atpažinimo technologijas ir gaunant informaciją apie internete naudojamą turinį;
9.6. aukštųjų mokyklų (universitetų ir kolegijų) tarptautinių ir nacionalinių mokslinių konferencijų bei seminarų intelektinės nuosavybės klausimais organizavimui, mokslinių tyrimų ar studijų, skirtų aktualiems autorių teisių ir gretutinių teisių įgyvendinimo ir gynimo klausimams spręsti, atlikimui;
9.7. švietimo įstaigų vaikų ir jaunimo ugdymui intelektinės nuosavybės klausimais rengiamoms ir įgyvendinamoms programoms bei organizuojamiems tokio pobūdžio renginiams;
10. Skiriant Programos lėšas autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugos projektams, prioritetas teikiamas:
10.1. projektams, skatinantiems naujus autorių teisių ir gretutinių teisių licencijavimo modelius, reikšmingus literatūros, mokslo ir meno kūrinių teisėtos prieigos plėtrai ir skaitmeninės rinkos kūrimui;
10.2. mokslinių tyrimų ir studijų projektams, kurių išvados ir pasiūlymai sudarytų sąlygas tobulinti autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugos teisinio reguliavimo ir praktinio įgyvendinimo priemones;
III SKYRIUS
PARAIŠKŲ PROGRAMOS PROJEKTAMS FINANSUOTI TEIKIMO TVARKA IR ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES VERTINIMAS
11. Paraiškas Programos projektams finansuoti (toliau – paraiškos) gali teikti teisės aktų nustatyta tvarka registruoti juridiniai asmenys (toliau – pareiškėjai).
12. Kvietimą teikti paraiškas (toliau – kvietimas) Kultūros ministerija skelbia vieną kartą per kalendorinius metus, gegužės mėnesį, Kultūros ministerijos interneto svetainėje www.lrkm.lt. Kvietime nurodoma ši informacija:
12.1. Programos pavadinimas ir nuoroda į Kultūros ministerijos interneto svetainėje viešai prieinamą Programos aprašą;
12.2. paraiškų pateikimo terminas, kuris negali būti trumpesnis nei 20 darbo dienų, skaičiuojant nuo kvietimo paskelbimo dienos;
13. Paraiškos rengiamos pagal kultūros ministro nustatytą paraiškos formą ir teikiamos Kultūros ministerijai patvirtintos pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens parašu ir antspaudu, jeigu juridinis asmuo privalo jį turėti. Kartu su paraiška turi būti pateikiama pareiškėjo vadovo parašu patvirtinta įstatų ar nuostatų kopija, jeigu šie dokumentai nėra viešai prieinami interneto tinkle.
14. Paraiškoje numatytas projektas negali būti finansuojamas kitų Kultūros ministerijos strateginiame plane numatytų programų, Lietuvos kultūros tarybos ir Lietuvos kino centro prie Kultūros ministerijos (toliau – Lietuvos kino centras) programų lėšomis.
15. Programos aprašo 13 punkte nurodytus dokumentus pareiškėjas pristato į Kultūros ministeriją arba siunčia paštu adresu: Kultūros ministerija, J. Basanavičiaus g. 5, LT-01118 Vilnius. Paraiškos pateikimo kalendorinė data laikoma pristatymo Kultūros ministerijai data, o jeigu siunčiama paštu – pašto spaude pažymėta išsiuntimo data.
16. Pateiktų paraiškų administracinės atitikties vertinimą atlieka Kultūros ministerijos darbuotojai. Administracinės atitikties vertinimo metu registruojamos pateiktos paraiškos ir tikrinama ar:
16.1. paraiška atitinka Programos apraše nustatytą formą ir kvietime numatytus administracinius reikalavimams, ar pareiškėjas nepraleido kvietime numatyto termino paraiškai pateikti;
16.2. pareiškėjas yra įvykdęs sutartinius įsipareigojimus, susijusius su anksčiau Kultūros ministerijos iš dalies finansuotu projektu, kurio įgyvendinimo terminas paraiškos pateikimo metu jau yra pasibaigęs;
17. Paraiška nesvarstoma, jeigu atliekant administracinės atitikties vertinimą nustatoma bent viena iš šių aplinkybių:
17.2. paraiška neatitinka Programos apraše nustatytos paraiškos formos reikalavimų ir (ar) kvietime nurodytų sąlygų, paraiškos dokumentuose yra aritmetinių skaičiavimo klaidų ar kitų neesminių paraiškos formos ar turinio reikalavimų trūkumų ir šie paraiškos trūkumai nebuvo pašalinti per 5 darbo dienas nuo tos dienos, kai pareiškėjas gavo Kultūros ministerijos elektroninį pranešimą apie administracinės atitikties vertinimo metu nustatytus paraiškos trūkumus;
17.3. paraiškoje numatytam projektui vykdyti pareiškėjui ar projekto partneriui skirtas finansavimas iš kitų Kultūros ministerijos strateginiame veiklos plane nurodytų programų, Lietuvos kultūros tarybos ar Lietuvos kino centro programų;
17.4. pareiškėjas nėra įvykdęs sutartinių įsipareigojimų, susijusių su anksčiau Kultūros ministerijos iš dalies finansuotu projektu, kurio įgyvendinimo terminas paraiškos pateikimo metu jau yra pasibaigęs.
18. Sprendimą nesvarstyti paraiškos priima kultūros ministras arba jo įgaliotas asmuo. Apie priimtą sprendimą pareiškėjas informuojamas elektroniniu pranešimu per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos. Visų paraiškų administracinės atitikties vertinimas turi būti atliktas ne vėliau nei per 20 darbo dienų nuo kvietime nurodyto paraiškų teikimo termino pabaigos.
IV SKYRIUS
PARAIŠKŲ SVARSTYMO TVARKA IR VERTINIMO KRITERIJAI
19. Paraiškas svarsto ir teikia rekomendacijas kultūros ministrui dėl projektų dalinio finansavimo Autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugos programos ekspertų komisija (toliau – Ekspertų komisija), kurios sudėtį dvejiems metams įsakymu tvirtina kultūros ministras. Ekspertų komisija susideda iš 7 narių, iš kurių 2 narius skiria kultūros ministras, kitus 5 narius (autorių teisių ir gretutinių teisių specialistus bei šios srities mokslininkus) deleguoja kolektyvinio teisių administravimo organizacijos.
20. Ekspertų komisijos narių (išskyrus Ekspertų komisijos narius – valstybės tarnautojus, kurie tiesiogiai dirba su Programos administravimu) darbas vertinant projektų paraiškas apmokamas iš Programos administravimui skirtų lėšų, atsižvelgiant į ekspertų dalyvavimą Ekspertų komisijos posėdžiuose ir ekspertų užpildytas kultūros ministro nustatytos formos projektų vertinimo balais formas (toliau – vertinimo formos).
21. Ekspertų komisijos darbui vadovauja ir pirmininkauja Ekspertų komisijos posėdžiams Ekspertų komisijos pirmininkas, kurį skiria kultūros ministras.
22. Ekspertų komisijos sekretoriumi skiriamas Kultūros ministerijos valstybės tarnautojas arba darbuotojas, kuris nėra Ekspertų komisijos narys ir neturi balso teisės. Ekspertų komisijos sekretorius atlieka šias funkcijas:
22.1. priima ir registruoja paraiškas, atlieką jų administracinės atitikties vertinimą vadovaudamasis Programos aprašo 16 punkto nuostatomis ir teikia jas svarstyti Ekspertų komisijai;
22.2. informuoja pareiškėjus (elektroniniu paštu) apie paraiškas, neatitinkančias Programos aprašo 17.2 papunktyje numatytų reikalavimų, priima ir registruoja patikslintas paraiškas;
22.3. informuoja pareiškėjus (elektroniniu paštu) apie paraiškų administracinės atitikties vertinimo metu priimtus sprendimus nesvarstyti paraiškų;
22.5. koordinuoja su projektų vykdytojais sudaromų sutarčių ir sąmatų parengimą (prireikus sutarčių ir sąmatų tikslinimą);
23. Ekspertų komisijos darbas svarstant paraiškas organizuojamas posėdžiuose. Ekspertų komisijos posėdžiai ir juose priimti sprendimai yra teisėti, kai posėdyje dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 Ekspertų komisijos narių. Negalintys dalyvauti posėdyje Ekspertų komisijos nariai iki posėdžio pradžios gali pateikti nuomonę raštu posėdžio darbotvarkėje numatytais klausimais.
24. Visi Ekspertų komisijos nariai pirmajame posėdyje Ekspertų komisijos sekretoriui turi pateikti pasirašytą Autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugos programos ekspertų komisijos nario nešališkumo deklaraciją (toliau – nešališkumo deklaracija) pagal kultūros ministro nustatytą nešališkumo deklaracijos formą. Negalintys dalyvauti posėdyje Ekspertų komisijos nariai nešališkumo deklaraciją pateikia iki posėdžio pradžios kartu su raštu teikiama nuomone posėdžio darbotvarkėje numatytais klausimais. Ekspertų komisijos narys neturi teisės svarstyti projekto paraiškos ir teikti pasiūlymų dėl projekto finansavimo, jeigu:
24.4. jis susijęs artimos giminystės ar svainystės ryšiais su projektą vykdysiančio pareiškėjo darbuotojais ar steigėjais;
25. Jeigu Ekspertų komisijos narys prieš projektų svarstymą nepraneša apie privačių ir viešųjų interesų konfliktą bei nenusišalina nuo projektų svarstymo, kilus konfliktui jo balsavimas anuliuojamas.
26. Ekspertinį paraiškų svarstymą sudaro trys etapai:
26.1. pradinis paraiškose numatytų projektų svarstymas vertinant juose numatytų veiklų ir priemonių atitiktį Programos tikslams bei projektų sąmatų pagrįstumą;
26.2. projektų vertinimas balais ir preliminaraus rekomenduojamų finansuoti projektų sąrašo sudarymas;
27. Pradiniame paraiškų svarstymo etape Ekspertų komisijos nariai teikia savo nuomones dėl kiekvieno projekto atitikties Programos tikslams, numatytiems Programos aprašo 5 punkte, ir projekto atitikties Programos aprašo 9 punkte numatytiems projektų aprašymams. Šiame paraiškų svarstymo etape taip pat vertinamas kiekvieno projekto sąmatos pagrįstumas ir teikiami pasiūlymai dėl sąmatoje numatyto projektui įgyvendinti lėšų poreikio galimo mažinimo. Vertinant pasiūlymus mažinti projekto veikloms prašomą lėšų sumą, kartu vertinamos ir galimybės mažesnėmis išlaidų sąnaudomis pasiekti projekto tikslus. Šio paraiškų svarstymo etapo posėdyje Ekspertų komisija priima sprendimą dėl projektų teikimo kitam projektų svarstymo etapui. Sprendimai priimami posėdyje dalyvaujančių Ekspertų komisijos narių paprasta balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia Ekspertų Komisijos pirmininko balsas.
28. Antrajame paraiškų svarstymo etape Ekspertų komisijos nariai pradiniame paraiškų svarstymo etape atrinktus projektus vertina balais, kurie įrašomi į vertinimo formas, atsižvelgiant į šiuos kriterijus:
28.1. Programos aprašo 5 punkte numatytus Programos tikslus, 9 punkte numatytų Programos projektų aprašymus bei 10 punkte numatytus projektų prioritetus;
28.2. projekto kokybę – originalumą, numatomus rezultatus, projekto veiklos rezultatų tvarumą ir tęstinumą;
28.3. projekto rezultatų išliekamąją vertę autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugos tobulinimui;
29. Ekspertų komisijos nariai, įvertinę kiekvieną projektą balais, vertinimo formose kartu pateikia ir eksperto komentarus, kuriuose išdėstomi eksperto argumentai ir paaiškinimai dėl projektui suteiktų vertinimo balų pagrįstumo. Projektams, surinkusiems mažiau nei 50 procentų galimų balų skaičiaus, Ekspertų komisija nerekomenduoja skirti finansavimo.
30. Užpildytas vertinimo formas Ekspertų komisijos nariai pateikia Ekspertų komisijos sekretoriui, kuris susumuoja kiekvienam projektui skirtus vertinimo balus ir sudaro įvertintų projektų sąrašą (toliau – įvertintų projektų sąrašas). Skaičiuojant vertinimo balus projektui, kurį svarstant nusišalino Ekspertų komisijos narys, projektui skiriamas balų vidurkis, kuris apskaičiuojamas susumavus projekto vertinime dalyvavusių Ekspertų komisijos narių skirtus balus ir padalinus gautą balų sumą iš svarstyme dalyvavusių Ekspertų komisijos narių skaičiaus.
31. Įvertintų projektų sąraše išskiriami projektai, surinkę vienodą vertinimo balų skaičių ir projektai, kuriems atskirų ekspertų suteiktų vertinimo balais minimali ir maksimali skaičių suma skiriasi daugiau nei 50 procentų. Šiuos projektus Ekspertų komisija papildomai aptaria galutiniame projektų ekspertinio vertinimo etape ir teikia pasiūlymus dėl jų galutinio įvertinimo.
32. Ekspertų komisijos sprendimai dėl Programos aprašo 31 punkte numatyto projektų galutinio įvertinimo ir projektų, kuriems rekomenduojama skirti finansavimą, sąrašo tvirtinimo priimami posėdyje dalyvaujančių Ekspertų komisijos narių paprasta balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, sprendimą lemia Ekspertų komisijos pirmininko balsas.
V SKYRIUS
LĖŠŲ SKYRIMO PROJEKTAMS TVARKA
34. Projektui gali būti skiriama ne daugiau nei 80 procentų Programos lėšų. Kitą projektui įgyvendinti būtinų lėšų dalį turi padengti projekto vykdytojas savo lėšomis arba teisės aktų nustatyta tvarka iš kitų finansavimo šaltinių gautomis lėšomis.
35. Finansuojamos tik tinkamos projekto veiklų išlaidos. Išlaidų tinkamumas nustatomas remiantis šiais kriterijais:
35.2. išlaidos patiriamos projekto įgyvendinimo laikotarpiu, kurio terminas apibrėžiamas projekto dalinio finansavimo sutartyje ir negali būti ilgesnis, kaip vieneri kalendoriniai metai, skaičiuojant nuo sutartyje numatytos projekto įgyvendinimo termino pradžios;
36. Visos projekto išlaidos turi būti nurodytos projekto paraiškos sąmatoje pagal atskirus sąmatos išlaidų straipsnius:
36.1. autorinio atlyginimo ir atlyginimo atlikėjams išlaidos su mokesčiais (autorinio atlyginimo literatūros, meno ir mokslo kūrinių autoriams (bendraautoriams) už kūrinių sukūrimą ar už suteiktas teises (išimtinę ar neišimtinę licenciją) naudoti projekte anksčiau sukurtus kūrinius, atlyginimo atlikėjui (atlikėjams) už tiesioginį (gyvą) kūrinių atlikimą ar už suteiktas teises (išimtinę ar neišimtinę licenciją) projekte panaudoti atlikimo įrašus);
36.2. atlyginimo mokamo per kolektyvinio administravimo organizacijas už kolektyvinio administravimo organizacijų suteiktas licencijas naudoti projekte kūrinius ar gretutinių teisių objektus;
36.3. atlyginimo už intelektines ir kitas paslaugas išlaidos su mokesčiais (leidybos ir spaudos, vertimo, redagavimo, reklamos, fotografavimo, kopijavimo ir kitų paslaugų išlaidos);
36.4. nuomos išlaidos (patalpų, transporto, įvairios techninės įrangos nuomos išlaidos), atlyginimo, mokamo pagal verslo liudijimą ar individualios veiklos pažymėjimą, išlaidos.
36.5. prekėms įsigyti skirtos išlaidos (projekto tikslams pasiekti būtinoms prekėms, kurių kiekvienos vertė ne didesnė nei 1000 eurų);
36.7. komandiruočių išlaidos ir kviestinių projekto dalyvių išlaidos (projekto tikslams pasiekti būtinos kelionės, nakvynės, maitinimo ir kelionės draudimo išlaidos, apskaičiuojamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 2 d. nutarimu Nr. 1515 „Dėl neapmokestinamųjų piniginių kompensacijų dydžių nustatymo“). Į užsienio komandiruotes vykstančių asmenų dienpinigių ir gyvenamojo ploto nuomos išlaidos apskaičiuojamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos finansų ministro 1996 m. lapkričio 21 d. įsakymu Nr. 116 „Dėl dienpinigių ir gyvenamojo ploto nuomos normų vykstantiems į užsienio komandiruotes“. Iš Programos lėšų apmokamos tik ekonominės klasės užsienio kelionių išlaidos;
36.8. projekto administravimo išlaidos (pareiškėjo paskirto projekto vadovo ir kitų projekto įgyvendinime dalyvaujančių darbuotojų darbo užmokesčio ar atlyginimo, mokamo pagal paslaugų sutartį, išlaidos, biuro nuomos, komunalinių ir ryšių paslaugų, kanceliarinių prekių išlaidos). Projekto administravimo išlaidoms gali būti skiriama ne daugiau nei 10 procentų sumos, skirtos projektui iš Programos lėšų;
37. Netinkamos finansuoti išlaidos negali būti įtrauktos į sąmatą. Programos lėšos neskiriamos:
37.4. baudoms, delspinigiams ir paskolų palūkanoms mokėti, skolų ar bylinėjimosi išlaidoms padengti;
38. Lėšas atrinktiems projektams iš dalies finansuoti įsakymu skiria kultūros ministras, atsižvelgdamas į Ekspertų komisijos rekomendacijas. Kultūros ministro įsakyme nurodomas projekto vykdytojas, projekto pavadinimas, projektui skiriama Programos lėšų suma.
39. Apie Programos lėšų skyrimą projektui arba atsisakymą skirti lėšas pareiškėjai informuojami elektroniniu paštu per 5 darbo dienos nuo kultūros ministro įsakymo įsigaliojimo dienos. Kultūros ministro įsakymas dėl lėšų skyrimo projektams yra skelbiamas Kultūros ministerijos interneto svetainėje.
40. Projektų finansavimas vykdomas pagal Kultūros ministerijos ir projekto vykdytojo, kuriam skiriamos lėšos, sudarytą kultūros ministro nustatytos formos projekto dalinio finansavimo sutartį. Sutartyje nurodomi projekto įgyvendinimo terminai, lėšų skyrimo tvarka, atsiskaitymas, šalių atsakomybė už sutarties nevykdymą ir kitos sąlygos. Prie sutarties pridedama detali projektui skirtų lėšų išlaidų sąmata, kuri yra neatskiriama sutarties dalis.
42. Jeigu įgyvendinant projektą iškyla poreikis keisti lėšų paskirstymą pagal atskirus sąmatos išlaidų straipsnius, toks pakeitimas nederinamas su Kultūros ministerija, jei skirtumas tarp sąmatos straipsnyje numatytų lėšų sumos ir planuojamų naudoti lėšų sumos neviršija 10 procentų.
43. Projekto vykdytojas privalo tikslinti sąmatą ne vėliau nei likus 20 darbo dienų iki sutartyje nustatyto projekto įvykdymo termino pabaigos, jeigu faktinės projekto išlaidos viršija sąmatoje numatytas išlaidas daugiau nei 10 procentų arba dėl objektyvių priežasčių keičiama sąmatoje numatytų išlaidų rūšis. Prašymą tikslinti sąmatą, nurodydamas pagrįstas sąmatos tikslinimo priežastis, projekto vykdytojas pateikia Kultūros ministerijai kartu su patikslintos sąmatos projektu. Sprendimą dėl sąmatos tikslinimo priima kultūros ministras ar jo įgaliotas asmuo per 10 darbo dienų nuo tos dienos, kai Kultūros ministerija gavo projekto vykdytojo prašymą.
44. Praleidus sąmatos tikslinimo terminą ar kitaip pažeidus sąmatos tikslinimo tvarką, sąmatos tikslinti nebegalima. Tokiu atveju išlaidos, viršijančios leidžiamus nukrypimus, laikomos netinkamomis ir turi būti grąžintos Kultūros ministerijai per 10 darbo dienų nuo tos dienos, kai pasibaigė sutartyje numatytas projekto įgyvendinimo terminas.
VI SKYRIUS
ATSISKAITYMAS UŽ PROJEKTAMS SKIRTŲ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ IR PROJEKTŲ REZULTATUS
45. Projekto išlaidos teisės aktų nustatyta tvarka turi būti įtrauktos į projekto vykdytojo buhalterinę apskaitą, pagrįstos ir patvirtintos atitinkamais išlaidas pateisinančiais ir išlaidų apmokėjimą įrodančiais dokumentais, turinčiais teisės aktais nustatytus apskaitos dokumentams privalomus rekvizitus. Projekto išlaidų tinkamumas nustatomas remiantis Programos aprašo 35 punkte numatytais kriterijais.
46. Projekto vykdytojas, įgyvendindamas projektą, jo reklaminėje ir informacinėje medžiagoje, išleistuose ar viešai paskelbtuose kultūros ir autorių teisių apsaugai skirtuose produktuose ar teikiamos paslaugos informacinėje medžiagoje turi nurodyti Programos pavadinimą ir programos administratorių – Kultūros ministeriją.
47. Nepanaudotas lėšas projekto vykdytojas turi grąžinti Kultūros ministerijai per 10 darbo dienų nuo tos dienos, kai pasibaigė sutartyje numatytas projekto įgyvendinimo terminas.
48. Projekto įgyvendinimo terminas gali būti pratęstas tik išimtinais atvejais, projekto vykdytojui pateikus pagrįstas vėlavimo priežastis ir informaciją apie jau pasiektus dalinius projekto tikslus. Prašymą pratęsti projekto įgyvendinimo terminą projekto vykdytojas turi pateikti Kultūros ministerijai nedelsiant, kai paaiškėja, kad dėl objektyvių priežasčių negalės įvykdyti projekto laiku, bet ne vėliau nei likus 20 darbo dienų iki sutartyje numatyto projekto įgyvendinimo termino pabaigos. Sprendimą dėl projekto įgyvendinimo termino pratęsimo Kultūros ministerija priima ir informuoja projekto vykdytoją per 10 darbo dienų nuo tos dienos, kai buvo gautas projekto vykdytojo pagrįstas prašymas pratęsti projekto įgyvendinimo terminą.
49. Projekto vykdytojas, įvykdęs projektą, per 20 darbo dienų nuo sutartyje nurodyto projekto įgyvendinimo termino pabaigos atsiskaito Kultūros ministerijai už panaudotas Programos lėšas ir projekto veiklos rezultatus pateikdamas šiuos dokumentus:
50. Projekto vykdytojas projekto įvykdymo ataskaitą ir faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų sąrašą pristato į Kultūros ministeriją arba siunčia registruotu paštu adresu: Kultūros ministerija, J. Basanavičiaus g. 5, LT-01118 Vilnius.
51. Jeigu projekto sąmatoje numatytas Programos lėšas, skirtas autoriniam atlyginimui sumokėti už literatūros, mokslo ar meno kūrinio sukūrimą projektui ar atlyginimui už suteiktą teisę (išimtinę ar neišimtinę licenciją) naudoti projekte anksčiau sukurtą kūrinį ar gretutinių teisių objektą, projekto vykdytojas pagal sąskaitą faktūrą perveda autorių teisių ar gretutinių teisių perėmėjui (kompiuterių programos gamintojui, audiovizualinio kūrinio ar fonogramos gamintojui (prodiuseriui) ar kitam teisių perėmėjui), projekto faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų sąraše turi būti pateikta informacija, kokiu teisiniu pagrindu (autorine sutartimi, sutartimi dėl atlikėjo teisių perdavimo ar darbo sutarties pagrindu kūrinio autoriui ar atlikėjui vykdant darbo užduotis) autorių teisių perėmėjas įgijo autorių teises ar gretutines teises į projekte panaudotus kūrinius ar gretutinių teisių objektus.
52. Kultūros ministerijai pareikalavus, projekto vykdytojas per 10 darbo dienų nuo tos dienos, kai buvo gautas Kultūros ministerijos rašytinės formos reikalavimas, turi patikslinti Programos apraše nurodytų reikalavimų neatitinkančią ataskaitą ir pateikti Kultūros ministerijai visų išlaidas pateisinančių ir apmokėjimą įrodančių dokumentų patvirtintas kopijas, įskaitant dokumentų, įrodančių projekto vykdytojo lėšų dalies panaudojimą, patvirtintas kopijas.
53. Kultūros ministerija kasmet atlieka ne mažiau nei 10 atrankos būdu pasirinktų projektų įgyvendinimo ataskaitų ir faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų patikrą.
54. Projekto vykdytojas, neteisėtai panaudojęs projekto įgyvendinimui skirtas Programos lėšas ar pažeidęs sutartyje nustatytą finansavimo arba atsiskaitymo tvarką, Kultūros ministerijos reikalavimu privalo grąžinti neteisėtai panaudotas Programas lėšas Kultūros ministerijai. Programos lėšos, negrąžintos per Kultūros ministerijos nustatytą terminą, išieškomos teisės aktų nustatyta tvarka.
VII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
56. Projekto vykdytojas privalo kaupti ir penkerius metus saugoti su projekto įgyvendinimu susijusią informaciją bei finansinius ir kitus dokumentus.
57. Projektų dokumentai (projektų paraiškos ir jų registras, Ekspertų komisijos posėdžių protokolai ir jų registras, sutartys ir sutarčių registras, projektų ataskaitos ir jų registras) saugomi Kultūros ministerijoje. Šių dokumentų saugojimo terminai teisės aktų nustatyta tvarka nustatomi Kultūros ministerijos dokumentacijos planuose.
58. Kultūros ministerija parengia ir tvarko Programos projektų duomenų bazę, skirtą kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją apie projektų įgyvendinimą, nustatytus Programos aprašo ir (ar) sutarties sąlygų pažeidimus įgyvendinant projektus ir kitą Programos administravimui reikšmingą informaciją.
59. Pareiškėjams, projektų vykdytojams ir tretiesiems asmenims informacija, susijusi su paraiškomis ir finansuotais projektais, teikiama Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos kultūros ministro
2017 m. gegužės 15 d. įsakymu Nr. ĮV-674
Autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugos programos projekto dalinio finansavimo sutarties forma
SUTARTIS
20__ m. ________________ d. Nr. _______
Vilnius
Lietuvos Respublikos kultūros ministerija (toliau – Kultūros ministerija), atstovaujama __________________________, ir ___________________________________________________
(projekto vykdytojo pavadinimas)
(toliau – Projekto vykdytojas), atstovaujama (-as) _______________________________, sudarė šią sutartį.
1. Sutarties dalykas:
Šios sutarties dalykas yra Autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugos programos (toliau – Programa) projekto___________________________________________________________________(toliau – Projektas),
(projekto pavadinimas)
dalinis finansavimas iš Programos lėšų (nebiudžetinės lėšos, numatytos Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo 20 str. 9 d. ir 20(1) str. 8 d., kurių pirminis davėjas neviešojo sektoriaus subjektas – atsakinga kolektyvinio administravimo organizacija) ir Projekto įgyvendinimas.
2. Šalių įsipareigojimai:
2.1. Kultūros ministerija įsipareigoja:
2.1.1. vadovaudamasi Lietuvos Respublikos kultūros ministro _____ m. _________d. įsakymo Nr._____ ____ p., iš dalies finansuoti šios sutarties 1 punkte nurodytą Projektą ir skirti šiam tikslui, atsižvelgiant į Projekto vykdytojo pateiktą sąmatą (kuri yra neatskiriama sutarties dalis),_____________________ (________________________________________________) eurų; (suma skaičiais ir žodžiais)
2.2. Projekto vykdytojas įsipareigoja:
2.2.1. sutarties 1 punkte nurodytą Projektą pradėti vykdyti nuo _____________ ir baigti vykdyti iki ___________________
(projekto vykdymo laikotarpis negali būti ilgesnis, kaip vieneri kalendoriniai metai, skaičiuojant nuo sutartyje numatytos projekto įgyvendinimo termino pradžios)
pagal prie šios sutarties pridedamą sąmatą;
2.2.2. skirtas Programos lėšas naudoti tik pagal Kultūros ministerijos patvirtintą sąmatą ir tik tinkamoms Projekto išlaidoms padengti. Tinkamomis yra laikomos išlaidos:
2.2.3. Pasibaigus projektui iki _________________
(ne vėliau nei per 20 darbo dienų nuo sutartyje nurodyto projekto įgyvendinimo termino pabaigos)
pateikti Kultūros ministerijai:
2.2.3.2. kultūros ministro nustatytos formos Projekto įvykdymo faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų sąrašą;
2.2.4. Projekto reklaminėje ir informacinėje medžiagoje, išleistuose ar viešai paskelbtuose autorių teisių apsaugai skirtuose produktuose ar teikiamos paslaugos informacinėje medžiagoje nurodyti Programos pavadinimą ir programos administratorių – Kultūros ministeriją.
2.2.5. Kultūros ministerijai pareikalavus, per 10 darbo dienų nuo tos dienos, kai buvo gautas Kultūros ministerijos rašytinės formos reikalavimas, pateikti Kultūros ministerijai visų išlaidas pateisinančių ir apmokėjimą įrodančių dokumentų patvirtintas kopijas;
2.2.6. nepanaudotas Projekto vykdymui Programos lėšas pasibaigus Projektui per 10 darbo dienų nuo tos dienos, kai pasibaigė sutartyje numatytas projekto įgyvendinimo terminas, grąžinti į Kultūros ministerijos sąskaitą (LT51 7300 0101 5110 5738);
2.2.7. apskaitą, susijusią su Projekto įgyvendinimu, tvarkyti vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais;
3. Papildomos sutarties sąlygos:
3.1. Jeigu įgyvendinant Projektą iškyla poreikis keisti lėšų paskirstymą pagal atskirus sąmatos straipsnius, toks pakeitimas nederinamas su Kultūros ministerija, jei skirtumas (nukrypimas) tarp sąmatos straipsniui skirtų ir planuojamų naudoti lėšų neviršija 10 procentų .
3.2. Jeigu skirtumas tarp skirtų ir planuojamų naudoti lėšų sąmatos straipsnyje gali viršyti 10 procentų arba dėl objektyvių priežasčių gali keistis išlaidų rūšis, Projekto vykdytojas privalo tikslinti sąmatą, bet ne vėliau nei likus 20 darbo dienų iki sutarties 2.2.1 punkte nustatyto Projekto įvykdymo termino pabaigos. Prašymą tikslinti sąmatą, nurodydamas pagrįstas sąmatos tikslinimo priežastis, Projekto vykdytojas pateikia Kultūros ministerijai kartu su patikslintos sąmatos projektu.
3.3. Praleidus sąmatų tikslinimo terminą ar kitaip pažeidus sąmatų tikslinimo tvarką, sąmatų tikslinti nebegalima. Išlaidos, viršijančios leidžiamus nukrypimus, yra pripažįstamos netinkamomis ir turi būti grąžintos į šios sutarties 2.2.6 punkte nurodytą sąskaitą.
3.4. Skiriamos lėšos negali būti naudojamos kitiems tikslams, nei nurodyta šioje sutartyje. Kultūros ministerijai nustačius, kad Projekto vykdytojas pažeidė sutartyje nustatytą finansavimo ir atsiskaitymo tvarką, Projekto vykdytojas privalo grąžinti Kultūros ministerijai neteisėtai panaudotas Programos lėšas per Kultūros ministerijos nustatytą laikotarpį. Toks Projekto vykdytojas praranda teisę trejus metus teikti paraiškas ir gauti finansavimą iš Programos lėšų. Jeigu Projekto vykdytojas per Kultūros ministerijos nustatytą laikotarpį negrąžina nurodytų lėšų, jos išieškomos teisės aktų nustatyta tvarka.
3.5. Už įsipareigojimų nevykdymą ar netinkamą vykdymą šios sutarties šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
3.6. Kultūros ministerija neatsako už sutarties vykdymo nesklandumus, kylančius dėl sutartyje neteisingai nurodytų Projekto vykdytojo rekvizitų bei duomenų. Už jų tikslumą atsako Projekto vykdytojas.
3.7. Jeigu viena iš šalių dėl nenumatytų priežasčių negali įvykdyti kurio nors šios sutarties punkto, nedelsdama raštu kreipiasi į kitą šalį dėl sutarties papildymo, pakeitimo ar nutraukimo.
3.8. Sutartis gali būti nutraukta:
3.9. Sutarties papildymai, pakeitimai arba sutarties nutraukimas galioja tik raštu susitarus abiem šalims.
3.10. Ginčai dėl šios sutarties vykdymo sprendžiami šalių susitarimu, o nesusitarus – Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
3.11. Sutartį nutraukus dėl Projekto vykdytojo kaltės, Projekto vykdytojas privalo per 10 darbo dienų grąžinti Kultūros ministerijai visą iš Programos lėšų pagal šią sutartį gautą sumą.
3.12. Sutartį nutraukus dėl Kultūros ministerijos kaltės, Kultūros ministerija pagal Projekto vykdytojo pateiktus atsiskaitymo dokumentus apmoka sąmatoje numatytas Projekto išlaidas, padarytas iki sutarties nutraukimo dienos, neviršijant šios sutarties 2.1.1 punkte numatytos sumos.
3.13. Sutartis sudaryta 2 (dviem) vienodą teisinę galią turinčiais egzemplioriais, po vieną kiekvienai šaliai.
4. Šalių rekvizitai:
Kultūros ministerija Projekto vykdytojas
Kodas 188683671 ________________________________
J.Basanavičiaus g. 5, 01118 Vilnius
AB „Swedbank“ ________________________________
Sąsk. Nr. LT51 7300 0101 5110 5738
Banko kodas 73000 ________________________________
Tel. 8 5 219 3400 ________________________________
Faksas 8 5 262 3120 ________________________________
________________________________
(pareigų pavadinimas) A. V. (pareigų pavadinimas) A. V.
(parašas) (parašas)
(vardas ir pavardė) (vardas ir pavardė)
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos kultūros ministro
2017 m. gegužės 15 d. įsakymu Nr. ĮV-674
Autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugos programos projekto įvykdymo ataskaitos forma
___________________________________________________
(Projekto vykdytojo teisinė forma, pavadinimas, kodas)
______________________________________________
(Projekto vykdytojo adresas, telefonas, el. pašto adresas)
Lietuvos Respublikos kultūros ministerijai
Jono Basanavičiaus g. 5,
LT-01118 Vilnius
PROJEKTO ____________________________________________________________
(projekto pavadinimas)
ĮVYKDYMO ATASKAITA
____________ Nr. _____
(data)
Sutartyje (__________ Nr. _______) nurodytas projekto įgyvendinimo terminas: nuo 20 __m. _______d.
(data)
iki 20__ m. ________ __ d.
(data) (data)
Projekto įvykdymo rezultatai:
Įvykdytų projekto veiklų detalus aprašymas
|
|
Projekto tikslų, uždavinių įgyvendinimas (įgyvendinimo data, vieta ir kt.)
|
|
Pasiekti projekto rezultatai ir jų detalus aprašymas. Projekto rezultatų kiekybiniai ir kokybiniai rodikliai
|
|
Projekto sklaida Lietuvoje ir/ar užsienio šalyse
|
|
Informacijos apie projektą ir jo rezultatus sklaida visuomenei informavimo priemonėse
|
|
Informacija apie kitus projekto rėmėjus, jų finansinis indėlis |
|
Informacija apie iš projekto gautas faktines pajamas |
|
Patvirtiname, kad projekto vykdymui skirtos lėšos____________________________________
(suma skaičiais ir žodžiais)
panaudotos pagal paskirtį sąmatoje prie 20__ m. _____ mėn._ d. sutarties Nr._________ nurodytoms išlaidoms padengti.
(Nepanaudotos lėšos _____________________________________________________ (suma skaičiais ir žodžiais)
grąžintos į Kultūros ministerijos sąskaitą _______________________________________.)
(grąžinimo dokumento data ir Nr. )
Išlaidų sumos atitinka išlaidas pateisinančius dokumentus, nurodytus faktines projekto išlaidas patvirtinančių dokumentų sąraše. Visos Kultūros ministerijos skirtos lėšos panaudotos projekto tikslui pasiekti.
Projekto vykdytojas _____________ ____________________________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Vyriausiasis buhalteris (finansininkas) _____________ ____________________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Ataskaitą užpildęs asmuo _______________________________ ________________________
(vardas ir pavardė) (tel., el. pašto adresas)
ATASKAITĄ PRIĖMĖ:
_____________________________________________________________________________
(Kultūros ministerijos valstybės tarnautojo (darbuotojo) pareigų pavadinimas)
_______________________________________
(parašas)
_______________________________________
(vardas ir pavardė)
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos kultūros ministro
2017 m. gegužės 15 d. įsakymu Nr. ĮV-674
Autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugos programos ekspertų komisijos nario nešališkumo deklaracijos forma
NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA
2017 m. d. Nr.____
Vilnius
Aš, _______________________________________būdama (-s) Autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugos programos ekspertų komisijos (toliau –Ekspertų komisija) nare (-iu) pasižadu:
1. Objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasi (-s) įstatymų viršenybės principais, atlikti savo pareigas.
2. Raštu arba žodžiu informuoti Ekspertų komisijos pirmininką ir Ekspertų komisijos narius, kurie kartu dalyvauja Autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugos programos projektų paraiškų (toliau – projektų paraiškos) svarstymo procedūroje, apie esamą interesų konfliktą ir nusišalinti nuo dalyvavimo tolesnėje projektų paraiškų svarstymo procedūroje, jei paaiškėtų, kad:
2.1. projekto paraišką yra pateikę asmenys, iš kurių aš, asmenys, susiję su manimi artimos giminystės ar svainystės ryšiais, gautų bet kurios rūšies pajamų ar kitokio pobūdžio naudos;
3. Pasižadu savo, asmenų, susijusių su manimi artimos giminystės ar svainystės ryšiais, privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią sužinosiu dalyvaudama (-s) projektų paraiškų svarstymo procedūroje, kitokia tvarka ir mastu, nei nustato Lietuvos Respublikos teisės aktai.
Žinau, kad kilus šališkumo ar interesų konflikto grėsmei galiu būti nušalinta (-s) nuo dalyvavimo tolesnėje projektų svarstymo procedūroje.
Man išaiškinta, kad asmenys, susiję su manimi artimos giminystės ar svainystės ryšiais, yra: tėvai, įtėviai, broliai, seserys ir jų vaikai, seneliai, sutuoktiniai, vaikai, įvaikiai, jų sutuoktiniai ir jų vaikai, taip pat sutuoktinių tėvai, broliai, seserys ir jų vaikai.
_________________ _______________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)