TAURAGĖS APYLINKĖS TEISMO
KANCLERIS
Į S A K Y M A S
DĖL ASMENŲ APTARNAVIMO, JŲ PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMO TAURAGĖS APYLINKĖS TEISME TAISYKLIŲ 13 PUNKTO PAKEITIMO
2023 m. gruodžio 18 d. Nr. Į-218
Tauragė
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos teismų įstatymo 106 straipsnio 3 dalimi, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis (aktuali redakcija):
1. P a k e i č i u 2023 m. balandžio 27 d. Tauragės apylinkės teismo kanclerės įsakymu Nr. Į-85 patvirtintų Asmenų aptarnavimo, jų prašymų ir skundų nagrinėjimo Tauragės apylinkės taisyklių 13 punktą ir išdėstau jį taip:
„13. Asmenys rašytinius ir žodinius prašymus ar skundus gali pateikti pirmadieniais–ketvirtadieniais nuo 8.00 val. iki 17.00 val., penktadieniais nuo 8.00 val. iki 15.45 val. (pietų pertrauka nuo 12.00 val. iki 12.45 val.). Kiekvienos darbo dienos pietų pertraukos (nuo 12.00 val. iki 12.45 val.) metu, taip pat antradieniais ir ketvirtadieniais nuo 7.30 val. teisme gali būti priimami iš anksto užsiregistravusių asmenų prašymai ir skundai.
Tauragės rūmuose – Stoties g. 25A, LT-72303 Tauragė, I aukštas, 101 kabinetas;
Šilutės rūmuose – Lietuvininkų g. 11, LT-99134 Šilutė, I aukštas, 110 kabinetas;
Šilalės rūmuose - Dvaro g. 9, LT-75133 Šilalė, I aukštas, 110 kabinetas.
Švenčių dienų išvakarėse darbo dienos trukmė yra trumpesnė viena valanda“.
2. P a v e d u:
2.1. Raštinės skyriaus vedėjai su įsakymu supažindinti teisėjus, teisėjų padėjėjus, raštinės skyriaus ir biuro darbuotojus, archyvarus.
2.2. Informacinių technologijų sistemų administratoriui Gediminui Narmontui įsakymą patalpinti vidiniame tinkle prie teisės aktų ir Taisyklių pakeitimą paskelbti Tauragės apylinkės teismo interneto svetainėje ir įregistruoti Teisės aktų registre.
2.3. Raštinės skyriaus vyriausiajai specialistei Danutei Laugalienei, biuro vyriausiajai specialistei Laimai Venckuvienei, biuro vedėjai Eglei Barškėtienei atlikti pakeitimus informaciniame stende, prie įėjimo durų ir informuoti telefonu darbo grafike nurodytą darbuotoją apie poreikį atvykti aptarnauti iš anksto užsiregistravusius asmenis.