PRIEŠGAISRINĖS APSAUGOS IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTO
PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL PRIEŠGAISRINĖS APSAUGOS IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTO PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2010 M. RUGSĖJO 16 D. ĮSAKYMO NR. 1-266 „DĖL DUOMENŲ, REIKALINGŲ CIVILINĖS SAUGOS UŽDAVINIAMS VYKDYTI SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOJE, KAUPIMO, TVARKYMO IR TEIKIMO PRIEŠGAISRINĖS APSAUGOS IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTUI PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2016 m. liepos 21 d. Nr.1-239
Vilnius
P a k e i č i u Duomenų, reikalingų civilinės saugos uždaviniams vykdyti savivaldybės administracijoje, kaupimo, tvarkymo ir teikimo Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui prie Vidaus reikalų ministerijos tvarkos aprašą, patvirtintą Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2010 m. rugsėjo 16 d. įsakymu Nr. 1-266, ir jį išdėstau nauja redakcija:
„PRIEŠGAISRINĖS APSAUGOS IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTO
PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL DUOMENŲ, REIKALINGŲ CIVILINĖS SAUGOS UŽDAVINIAMS VYKDYTI SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOJE, KAUPIMO, TVARKYMO IR TEIKIMO PRIEŠGAISRINĖS APSAUGOS IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTUI PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2016 m. liepos 21 d. Nr. 1-239
Vilnius
PATVIRTINTA
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo
departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus
2010 m. rugsėjo 16 d. įsakymu
Nr. 1-266 (Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus
2016 m. liepos 21 d. įsakymo
Nr. 1-239 redakcija )
DUOMENŲ, REIKALINGŲ CIVILINĖS SAUGOS UŽDAVINIAMS VYKDYTI SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOJE, KAUPIMO, TVARKYMO IR TEIKIMO PRIEŠGAISRINĖS APSAUGOS IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTUI PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS TVARKOS APRAŠAS
i SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Duomenų, reikalingų civilinės saugos uždaviniams vykdyti savivaldybės administracijoje, kaupimo, tvarkymo ir teikimo Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui prie Vidaus reikalų ministerijos tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja informacijos apie savivaldybės teritorijoje vykdomas priemones, reikalingas civilinės saugos uždaviniams įvykdyti ir teisės aktų reikalavimams įgyvendinti, kaupimą, tvarkymą ir teikimą.
II SKYRIUS
DUOMENŲ KAUPIMAS
3. Savivaldybės administracijoje kaupiami šie civilinės saugos uždaviniams įvykdyti reikalingi duomenys apie:
3.1. savivaldybės ekstremaliųjų situacijų prevencijos priemonių plano įgyvendintas ir neįgyvendintas priemones, jų įgyvendinimo rezultatus, priežastis, dėl kurių planuotos priemonės nebuvo įgyvendintos;
3.2. savivaldybės ekstremalių situacijų komisijos ir savivaldybės ekstremaliųjų situacijų operacijų centro veiklos organizavimą;
3.5. savivaldybės teritorijoje esančius kolektyvinės apsaugos statinius ir slėptuves, jų būklę, skaičių, galimų juose apsaugoti gyventojų skaičių, kolektyvinės apsaugos statinių poreikį savivaldybėje;
3.6. savivaldybės teritorijoje esančių ūkio subjektų ir kitų įstaigų civilinės saugos būklės patikrinimą;
3.7. savivaldybėje turimus materialinius ir techninius išteklius, kuriuos prireikus galima būtų panaudoti gresiančioms ar susidariusioms ekstremaliosioms situacijoms likviduoti ir jų padariniams šalinti;
3.9. savivaldybės teritorijoje kilusius ekstremaliuosius įvykius ir susidariusias ekstremaliąsias situacijas, jų pobūdį, kilimo priežastis ir likvidavimo eigą;
4. Savivaldybės administracijoje taip pat saugomi parengti ir patikslinti savivaldybės ekstremaliųjų situacijų valdymo planas, galimų pavojų ir rizikos analizė, savivaldybės ekstremaliųjų situacijų prevencijos priemonių planas, tarpusavio pagalbos planai su gretimomis savivaldybėmis, sutartys su ūkio subjektais ir kitomis įstaigomis dėl savivaldybės ekstremaliųjų situacijų valdymo plane nurodytų užduočių vykdymo, pavojingųjų objektų išorės avariniai planai.
5. Aprašo 3 ir 4 punktuose nurodyti kaupiami duomenys nuolat atnaujinami, kad savivaldybėje būtų sukaupta aktuali informacija.
III SKYRIUS
DUOMENŲ tvarkymas IR TEIKIMAS PRIEŠGAISRINĖS APSAUGOS
IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTUI PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS
7. Aprašo 3 punkte, išskyrus 3.10 papunktį, ir 4 punkte nurodyti duomenys kartą per metus iki einamųjų metų sausio 5 d. teikiami apskrities priešgaisrinei gelbėjimo valdybai (toliau – APGV).
8. APGV kaupia ir tvarko visus duomenis, gautus iš apskrities teritorijoje esančių savivaldybių administracijų, juos apibendrina iki einamųjų metų sausio 10 d. ir pateikia Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui prie Vidaus reikalų ministerijos (toliau – departamentas) (1 priedas).
9. Įvertinusi bendrą savivaldybių civilinės saugos veiklos organizavimą, APGV iki einamųjų metų sausio 25 d. pateikia departamentui civilinės saugos uždavinių vykdymo analizę (2 priedas).
10. Aprašo 3.10 papunktyje nurodyti duomenys teikiami vadovaujantis Techninių perspėjimo sistemos priemonių priežiūros organizavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2016 m. sausio 8 d. įsakymu Nr. 1-3.
11. Pasikeitus savivaldybės ekstremalių situacijų komisijos sudėčiai, savivaldybės ekstremaliųjų situacijų operacijų centro kontaktiniams duomenims arba sudėčiai, savivaldybės administracija apie visus pakeitimus nedelsdama informuoja APGV, o ši – departamentą. Savivaldybės turi užtikrinti, kad saugomi duomenys būtų atnaujinami ne rečiau kaip kas ketvirtį.
Duomenų, reikalingų civilinės saugos uždaviniams vykdyti savivaldybės administracijoje, kaupimo, tvarkymo ir teikimo Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui prie Vidaus reikalų ministerijos tvarkos aprašo
1 priedas
civilinės saugos uždavinių vykdymo ______________________________apskrities savivaldybėse
(apskrities pavadinimas)
________ metų statistiniai ir kiti suvestiniai duomenyS
(metai)
1 lentelė. Ekstremaliųjų įvykių ir ekstremaliųjų situacijų padariniai
Savivaldybė |
Gyventojų prašymų už žalą, patirtą dėl ekstremaliosios situacijos, skaičius |
Valstybės skirtos paramos gyventojams už žalą, patirtą dėl ekstremaliosios situacijos, suma, Eur |
Ekstremaliųjų situacijų metu vykdytas laikinas gyventojų perkėlimas, evakavimas |
|
evakuota, kartai |
perkeltų ar evakuotų gyventojų skaičius |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Iš viso apskrityje: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 lentelė. Savivaldybės ekstremalių situacijų komisija ir ekstremaliųjų situacijų operacijų centras
Savivaldybė |
Savivaldybės ekstremalių situacijų komisija (toliau – ESK) |
Savivaldybės ekstremalių situacijų operacijų centras (toliau – ESoc) |
||||||||||||||||||
ESK nariai, |
ESK posėdžiai, |
ESoc nariai, |
ESoc aktyvinimai, |
ESoc darbo vieta |
||||||||||||||||
patalpose, |
apsaugotose patalpose |
|||||||||||||||||||
narių skaičius, iš viso |
narių, kurie išklausė |
narių, kurie per ataskaitinius metus išklausė CS kursus, skaičius |
planuota posėdžių, skaičius |
surengta posėdžių |
narių (kartu su koordinatoriumi) skaičius |
narių, kurie išklausė CS kursus, skaičius |
narių, kurie per ataskaitinius metus išklausė CS kursus, skaičius |
EĮ ir ES metu |
CS mokymų ir CS |
parinkta / ne – 1 / 0 |
įrengimas |
|||||||||
surengta posėdžių, iš viso |
iš jų |
įrengta – 2 |
iš dalies įrengta – 1 |
neįrengta – 0 |
||||||||||||||||
dėl ekstremaliųjų |
CS mokymų ir CS |
prevenciniais |
||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
||
Iš viso apskrityje: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3 lentelė. Savivaldybės galimų pavojų ir ekstremaliųjų situacijų rizikos analizė, ekstremaliųjų situacijų valdymo ir ekstremaliųjų situacijų prevencijos priemonių planai
Savivaldybė |
Rizikos analizė |
Ekstremaliųjų situacijų valdymo planas |
Ekstremaliųjų situacijų prevencijos priemonių planas |
Informacija savivaldybės internetinėje svetainėje, |
||||||||||||||||||||
planuotos priemonės, skaičius |
Įvykdytos priemonės, skaičius |
|||||||||||||||||||||||
yra / ne – 1 / 0 |
peržiūrėta / ne – 1 / 0 |
nustatytų grėsmių, kurių labai |
nustatytų grėsmių, kurių didelė rizika (toliau – DR), skaičius |
nustatytų grėsmių, kurių vidutinė rizika (toliau – VR), skaičius |
nustatytų grėsmių, kurių priimtina rizika (toliau – PR), skaičius |
planas patikslintas / ne – 1 / 0 |
valdymo aprašymas |
priedai |
tęstinės priemonės, iš viso |
netęstinės priemonės |
užbaigtos tęstinės priemonės |
netęstinės priemonės |
rizikos analizė |
ekstremaliųjų situacijų valdymo planas |
ekstremaliųjų situacijų prevencijos priemonių planas |
|||||||||
visoms LDR / ne visoms –1 / 0 |
visoms DR / ne visoms –1 / 0 |
kolektyvinės apsaugos statinių aprūpinimas, |
evakavimas, |
materialinių išteklių žinynas, yra / ne –1 / 0 |
pavojingųjų objektų išorės avarijų valdymo planai, yra |
LDR |
DR |
VR |
LDR |
DR |
VR |
|||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
Iš viso apskrityje: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 lentelė. Savivaldybės tarpusavio pagalbos planai su savivaldybėmis, sutartys su ūkio subjektais, kitomis įstaigomis ir nevyriausybinėmis organizacijomis ir asociacijomis
Savivaldybė |
Gretimų savivaldybių |
Tarpusavio pagalbos planai, skaičius |
Sutartys, |
Subjektų, kuriems savivaldybės ekstremaliųjų situacijų valdymo plane numatytos užduotys, skaičius |
Savivaldybės sudarytų sutarčių dėl ekstremaliųjų situacijų valdymo plane numatytų užduočių vykdymo, skaičius |
|||||||||
su GS |
su kitomis savivaldybėmis |
su GS |
su kitomis savivaldybėmis |
ūkio |
kitos |
nevyriausybinės organizacijos ir asociacijos |
su ūkio subjektais |
su kitomis įstaigomis |
su nevyriausybinėmis organizacijomis ir asociacijomis |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Iš viso apskrityje: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
5 lentelė. Savivaldybės CS pratybos ir CS mokymas
Savivaldybė |
Planuotos CS pratybos, skaičius |
Įvykdytos CS pratybos, skaičius |
Dalyvauta kitų institucijų CS pratybose, kartai |
CS mokymas |
||||||||||
iš |
iš jų |
iš |
iš jų |
vykdomas / |
CS kursuose apmokytų darbuotojų skaičius |
darbo vietoje apmokytų darbuotojų skaičius |
||||||||
funkcinių |
kompleksinių |
stalo |
funkcinių |
kompleksinių |
stalo |
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
||
Iš viso apskrityje: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
6 lentelė. Savivaldybės administracijos gyventojų CS švietimas
Savivaldybė |
Suplanuotų gyventojų civilinės saugos švietimo (toliau – gš) priemonių skaičius |
Įvykdytų GŠ |
Įykdytos priemonės pagal pobūdį, skaičius |
||||||||||||||||
renginiai |
mokomoji medžiaga |
viešinimas žiniasklaidoje |
kitos priemonės |
||||||||||||||||
akcijos |
konkursai |
stovyklos |
kita |
atmintinės, |
plakatai |
rekomendacijos |
CD, DVD, YouTube |
kita |
televizija |
radijas |
interneto |
Laikraščiai, |
kita |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
||
Iš viso apskrityje: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
7 lentelė. Statistiniai duomenys apie savivaldybės teritorijoje esančius ūkio subjektus ir kitas įstaigas
Savivaldybė |
Tikrintinų ūkio subjektų ir kitų įstaigų sąrašas (pagal 5 ir 8 skilčių duomenis), |
Ūkio subjektai, skaičius |
Kitos įstaigos, kurios privalo rengti ekstremaliųjų situacijų valdymo planus, skaičius |
||||||||||
ūkio subjektų, kurie privalo turėti ekstremaliųjų situacijų operacijų centrus, skaičius |
ūkio subjektų, kurie privalo turėti ekstremaliųjų situacijų valdymo planus, skaičius |
ūkio subjektai pagal grupes (toliau – gr.) |
iš viso |
iš jų |
|||||||||
iš viso |
iš jų |
socialinės |
švietimo |
kultūros |
sporto |
sveikatos |
nepaminėtos |
||||||
2 gr. |
3 gr. |
||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
Iš viso apskrityje: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 lentelė. Savivaldybės atlikti planiniai ir neplaniniai CS būklės patikrinimai ūkio subjektuose ir kitose įstaigose
Savivaldybė |
patikrinimų grafikas, |
CS būklės patikrinimų ūkio subjektuose (toliau – ŪS) ir kitose įstaigose (toliau – KĮ) planavimas ir įvykdymas, |
Patikrintų ŪS ir KĮ CS būklės įvertinimas, skaičius |
ŪS ir KĮ, kuriems buvo pritaikytas Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso straipsnis, skaičius |
Neplaninių CS būklės patikrinimų ŪS ir KĮ skaičius |
|||||||||||||||||||||
planuota tikrinti |
patikrinti ŪS ir KĮ |
CS būklė įvertinta |
CS būklė įvertinta |
CS būklė įvertinta |
||||||||||||||||||||||
iš viso |
ŪS |
KĮ |
iš viso |
ŪS |
KĮ |
iš viso |
ŪS |
KĮ |
iš viso |
ŪS |
KĮ |
iš viso |
ŪS |
KĮ |
iš viso |
ŪS |
KĮ |
|||||||||
2 gr. |
3 gr. |
2 gr. |
3 gr. |
2 gr. |
3 gr. |
2 gr. |
3 gr. |
2 gr. |
3 gr. |
2 gr. |
3 gr. |
|||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
Iš viso apskrityje: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 lentelė. Savivaldybės parinkti kolektyvinės apsaugos statiniai (toliau – KAS) gyventojams apsaugoti
Savivaldybė |
Nustatytas savivaldybės gyventojų, planuojamų apgyvendinti KAS, skaičius (pagal Lietuvos statistikos departamento praėjusių metų |
KAS, kurie parinkti gyventojams apsaugoti |
|||||||||||||||
KAS gyventojams apsaugoti skaičius ir KAS (patalpų ir statinių) priklausymas nuosavybės teisėmis |
parinktų KAS gyvenamųjų patalpų plotas, m2 |
KAS gyvenamųjų patalpose planuojamų apgyvendinti žmonių (žmogaus gulimai vietai numatoma ne mažiau kaip 1,8 m2) skaičius |
|||||||||||||||
iš |
iš jų |
parinkta KAS |
iš jų priklauso |
iš |
iš jų |
||||||||||||
10% nuo visų savivaldybės gyventojų |
vaikai iki 7 m |
Neįgalieji |
valstybės institucijoms ir įstaigoms |
savivaldybės institucijoms ir įstaigoms |
ūkio |
kitoms |
privatiems |
valstybės institucijose ir įstaigose |
savivaldybės institucijose ir įstaigose |
ūkio |
kitose |
privačių |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
Iš viso apskrityje: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 lentelė. Savivaldybės parinkti KAS darbuotojams apsaugoti
1.
Savivaldybė |
KAS valstybės institucijose ir įstaigose, ūkio subjektuose ir kitose įstaigose, kurie parinkti pamainos darbuotojams, vykdantiems nustatytas funkcijas ir (ar) teikiantiems gyvybiškai svarbias paslaugas gyventojams, apsaugoti |
specialiuoju ženklu pažymėtų KAS |
||||||||||
iš |
KAS skaičius darbuotojams apsaugoti |
minimalus numatytas funkcijas vykdančių darbuotojų skaičius |
||||||||||
užtikrina medicininį aptarnavimą |
užtikrina maisto produktų gamybą |
teikia transporto ir ryšių paslaugas |
užtikrina elektros tiekimą |
užtikrina šilumos tiekimą |
užtikrina |
užtikrina |
užtikrina nuotekų šalinimą |
užtikrina kitų užduočių vykdymą |
||||
1 | 2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
Iš viso apskrityje: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 lentelė. Papildomai skirtos savivaldybės biudžeto lėšos CS priemonėms savivaldybėje organizuoti
Savivaldybė |
Iš viso skirta |
Iš vykdomų CS projektų, Eur |
Iš savivaldybės |
Savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo fondas, Eur |
|
numatyta |
panaudota |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Iš viso apskrityje: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 lentelė. Savivaldybei skirtų valstybės biudžeto asignavimų CS funkcijai atlikti naudojimo ataskaita
Savivaldybė |
Skirtų lėšų paskirstymas, Eur |
Iš viso, Eur |
|||||||
darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms, iš viso |
kitoms išlaidoms |
perspėjimo sistemų eksploatavimo ir techninės priežiūros išlaidoms |
valstybės rezervo CS priemonių saugojimo išlaidoms |
skirta |
grąžinta |
||||
gyventojų švietimui ir mokymui |
CS |
prekėms ir paslaugoms |
asmeninės apsaugos priemonėms |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
Iš viso apskrityje: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 lentelė. Valstybės biudžeto asignavimai, skirti darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms valstybės tarnautojams, atliekantiems CS funkciją savivaldybėje
Eil. Nr. |
Pareigybės pavadinimas |
Pareigybių skaičius |
Lygis ir kategorija |
Pareiginės algos koeficientas |
1 mėnesio vieno darbuotojo pareiginė alga, Eur |
Stažas |
Kvalifikacinė klasė |
Kitos priemokos |
Darbo užmokestis, Eur |
12 mėnesių visų darbuotojų socialinio draudimo įmokos, Eur |
||||||||
patvirtinta |
užimta |
metai |
proc. |
Eur |
proc. |
Eur |
proc. |
1 mėnesio vieno darbuotojo |
12 mėnesių visų darbuotojų |
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
|||
1. |
Skyriaus vedėjas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. |
Vedėjo pavaduotojas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3. |
Vyriausiasis specialistas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
4. |
Vyresnysis specialistas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
5. |
Specialistas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
14 lentelė. Valstybės biudžeto asignavimai, skirti darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis ir savivaldybėje atliekantiems CS funkciją
Eil. Nr. |
Pareigybės pavadinimas |
Pareigybių skaičius |
Koeficientas |
1 mėnesio vieno darbuotojo pareiginė alga, Eur |
1 mėnesio vieno darbuotojo priedai ir priemokos |
Darbo užmokestis, Eur |
12 mėnesių visų darbuotojų socialinio draudimo įmokos, Eur |
|||
patvirtinta |
užimta |
Eur |
proc. |
1 mėn. vieno darbuotojo |
12 mėn. visų darbuotojų |
|||||
1. |
Padalinio vadovas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Specialistas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Darbininkas (specialistas) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
________________________
Duomenų, reikalingų civilinės saugos
uždaviniams vykdyti savivaldybės
administracijoje, kaupimo, tvarkymo ir teikimo
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo
departamentui prie Vidaus reikalų ministerijos
tvarkos aprašo
2 priedas
CIVILINĖS SAUGOS UŽDAVINIŲ VYKDYMO apskrities
(apskrities pavadinimas)
savivaldybėse metais ANALIZĖ
(metai)
1. Ekstremalieji įvykiai, ekstremaliosios situacijos ir jų padariniai:
2. Ekstremalių situacijų komisijos (toliau – komisija) ir ekstremaliųjų situacijų operacijų centrai (toliau – operacijų centras):
2.5. civilinės saugos mokymo kursus baigusių operacijų centrų narių skaičiaus pokyčio per metus analizė;
3. Galimų pavojų ir ekstremaliųjų situacijų rizikos analizė, ekstremaliųjų situacijų valdymo ir ekstremaliųjų situacijų prevencijos priemonių planai:
3.3. išorės avarijų likvidavimo planų skaičiaus pokytis per metus, priežasčių, dėl kurių nerengiami ir (ar) neatnaujinami planai, analizė, problematika;
3.4. vieši planų svarstymai, informacijos apie planus sklaida savivaldybėje ir gretimose savivaldybėse;
3.5. prevencijos priemonių atitikties galimų pavojų ir rizikos analizėje nustatytoms grėsmėms analizė;
3.7. įgyvendintų prevencijos priemonių veiksmingumo analizė, priežasčių, dėl kurių planuotos priemonės nebuvo įgyvendintos, analizė;
4. Tarpusavio pagalbos planai (ar sutartys) su gretimomis ir kitomis savivaldybėmis, ūkio subjektais ir kitomis įstaigomis, jų apibendrinimas, pasiūlymai dėl padėties gerinimo.
5. Savivaldybės lygio civilinės saugos kompleksinės, funkcinės, stalo pratybos ir civilinės saugos mokymas darbo vietoje:
6. Gyventojų švietimas civilinės saugos klausimais:
7. Ūkio subjektų ir kitų įstaigų civilinės saugos būklė:
7.2. pagrindinių patikrinimų metu nustatytų pažeidimų analizė, jų šalinimas, kontrolė, problematika;
7.4. priežasčių, dėl kurių neparengti ūkio subjektų ir kitų įstaigų ekstremaliųjų situacijų valdymo planai, analizė ir problematika;
7.5. priežasčių, dėl kurių neįsteigiami ūkio subjektų ir kitų įstaigų operacijų centrai, analizė ir problematika;
8. Kolektyvinės apsaugos statiniai:
8.1. parinktų kolektyvinės apsaugos statinių skaičiaus pokyčio per metus analizė, numatomų apsaugoti gyventojų skaičiaus pokyčio per metus analizė;
8.2. kolektyvinės apsaugos statinių aprūpinimo planavimas, materialinių išteklių žinyno tikslinimo problematika;
9. Civilinės saugos funkcijai atlikti savivaldybėse skirtų valstybės ir savivaldybių biudžeto asignavimų panaudojimas:
9.1. darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms skirtų asignavimų savivaldybei valstybės perduotai civilinės saugos funkcijai atlikti atitiktis pagal Valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti lėšų apskaičiavimo metodikos reikalavimuose nustatytus kriterijus, lėšų panaudojimo analizė;