KRETINGOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL KRETINGOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2009 M. KOVO 26 D. SPRENDIMO NR. T2-77 „DĖL KRETINGOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO“ PAKEITIMO
2023 m. lapkričio 30 d. Nr. T2-318
Kretinga
1. Pakeisti Kretingos rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamentą, patvirtintą Kretingos rajono savivaldybės tarybos 2009 m. kovo 26 d. sprendimu Nr. T2-77 „Dėl Kretingos rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento“ (2023 m. birželio 19 d. sprendimo Nr. T2-235 redakcija):
1.1. pakeisti 12.7 papunktį ir jį išdėstyti taip:
„12.7. Mėnesiui pasibaigus:
12.7.1. Mero paskirtas valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, parengia Tarybos narių lankomumo žiniaraštį, kuriame turi būti nurodyta ataskaitinį mėnesį vykusių Tarybos, komitetų, komisijų, Kolegijos posėdžių data, pažymėta Tarybos narių (nurodant vardą ir pavardę), dalyvavusių ir nedalyvavusių posėdžiuose, informacija (Priedas);
12.7.2. lankomumo žiniaraštis pateikiamas Savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui už kiekvieną mėnesį per 3 darbo dienas, pasibaigus ataskaitiniam mėnesiui;
1.2. pakeisti 24 punktą ir jį išdėstyti taip:
„24. Tarybos veiklos formos:
24.1. Taryba savo įgaliojimus įgyvendina kolegialiai Tarybos posėdžiuose. Taryba svarstomais klausimais priima sprendimus ir kontroliuoja, kaip jie įgyvendinami.
24.2. Tarybos veikla tarp Tarybos posėdžių tęsiama komitetuose, komisijose, savivaldybės kolegijoje, savivaldybės tarybos narių frakcijose, grupėse ir mišrioje grupėje, taip pat tarybos nariams priimant savivaldybės nuolatinius gyventojus Reglamento 11 punkte nustatyta tvarka.
1.3. pakeisti 31.13 papunktį ir jį išdėstyti taip:
„31.13. Komiteto sprendimus, siūlymus, protokolą ir išvadas pasirašo pirmininkas, kai jo nėra – pirmininko pavaduotojas, pirmininkavęs posėdžiui bei posėdžio sekretorius. Protokolas turi būti parengtas per 3 darbo dienas nuo posėdžio dienos, o pasirašytas – ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo posėdžio dienos. Posėdžių protokolai skelbiami savivaldybės interneto svetainėje.“;
1.4. pakeisti 51.3 papunktį ir jį išdėstyti taip:
1.5. pakeisti 96 punktą ir jį išdėstyti taip:
„96. Kolegijos įgaliojimai:
96.1. analizuoja savivaldybės teritorijoje esančių valstybės institucijų padalinių veiklą, teikia siūlymus Tarybai dėl šių padalinių veiklos gerinimo ir jų vadovų išklausymo;
96.4. svarsto klausimus dėl mero politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojų pareigybių skaičiaus nustatymo;
96.5. susipažįsta su specialiųjų ir detaliųjų planų projektais, dėl jų gali teikti rekomendacijas merui;
96.6. svarsto savivaldybės įstaigų metinių ataskaitų rinkinius ir savivaldybės valdomų įmonių metinių finansinių ataskaitų rinkinius, metinius pranešimus ir (arba) veiklos ataskaitas;
96.9. savo iniciatyva ar tarybos narių iniciatyva svarsto ir teikia pasiūlymus dėl naujų tarybos komitetų ar komisijų steigimo ir jų įgaliojimų, dėl esamų komitetų ar komisijų įgaliojimų pakeitimo (išskyrus Kontrolės komitetą, Etikos ir Antikorupcijos komisijas), dėl esamų komitetų ar komisijų narių skaičiaus pakeitimo;
1.6. pakeisti 97 punktą ir jį išdėstyti taip:
„97. Kolegijos darbo tvarka.
97.1. Kolegija yra Tarybos patariamasis organas. Kolegijos posėdžius šaukia ir posėdžio darbotvarkę sudaro meras, o kai jo nėra, – merą pavaduojantis vicemeras, iškilus poreikiui.
97.2. Kolegija sprendimus priima posėdžiuose. Kolegijos sprendimai įrašomi į posėdžių protokolą, kurį pasirašo Kolegijos posėdžio pirmininkas ir posėdžio sekretorius. Kolegijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja daugiau kaip pusė Kolegijos narių.
97.3. Kolegijos posėdžiams pirmininkauja meras. Šio Reglamento 86.1 papunktyje numatytais atvejais arba kai svarstomi su mero asmeniu susiję klausimai, Kolegijos posėdžiams pirmininkauja vicemeras. Šio Reglamento 86.4 papunktyje numatytais atvejais, Kolegijos posėdžiams pirmininkauja mero pareigas laikinai einantis tarybos narys.
97.4. Kolegijos svarstytinus klausimus ir sprendimų projektus ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas iki Kolegijos posėdžio dienos pateikia komitetai, komisijos, frakcijos, Savivaldybės meras, Tarybos nariai, Savivaldybės administracijos direktorius.
97.5. Apie Kolegijos posėdžio tikslų laiką (mėnuo, diena bei posėdžio pradžios valanda), vietą bei svarstyti parengtus klausimus meras, o kai jis negali eiti pareigų arba jo nėra, vicemeras arba Reglamento 86.4 papunktyje numatytais atvejais, mero pareigas laikinai einantis tarybos narys, ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki Kolegijos posėdžio pradžios paskelbia išleisdamas potvarkį. Mero paskirtas valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki Kolegijos posėdžio dienos privalo svarstytinus klausimus, sprendimų projektus ir kitą posėdžio medžiagą paskelbti Savivaldybės interneto svetainėje ir pranešti Kolegijos nariams, Tarybos nariams, Savivaldybės administracijos direktoriui, Savivaldybės kontrolieriui, Vyriausybės atstovui, asmenims, kurie Kolegijos darbotvarkėje numatytus klausimus pristato Kolegijos posėdyje, bei kitiems asmenims, kviečiamiems į Kolegijos posėdį.
97.6. Kolegijos sprendimai priimami posėdyje dalyvaujančių Kolegijos narių balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia posėdžio pirmininko balsas. Balsuojama atvirai.
97.7. Kolegijos posėdžiai yra vieši. Kai posėdyje svarstomas su valstybės, tarnybos ar komercine (gamybine) paslaptimi susijęs klausimas, Kolegija privalo jį nagrinėti uždarame posėdyje. Uždaras posėdis, kurio metu naudojama įslaptinta informacija, turi būti organizuojamas ir vykdomas taip, kad taikomos saugumo užtikrinimo priemonės atitiktų Lietuvos Respublikos valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymo nustatytus reikalavimus, keliamus posėdžio ar pasitarimo metu naudojamos įslaptintos informacijos apsaugai. Kolegijos posėdžiai transliuojami ir įrašai skelbiami Tarybos nustatyta tvarka.