http://10.230.32.84/aktai/PictureThumbnail.aspx?Id=f2e53030-8727-42cb-b3df-5e6ff2d2650f

 

IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2018 M. KOVO 29 D. SPRENDIMO NR. T-49 „DĖL IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS FINANSUOJAMŲ PROJEKTŲ KONKURSŲ ORGANIZAVIMO IR  FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2021 m. vasario 25 d. Nr. T-8

Ignalina

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 12, 13,  29 punktais, 16 straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos sporto įstatymo 8 straipsnio 1 dalies 2 ir 3 punktais, Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatymo 7 straipsniu, Lietuvos Respublikos bendruomeninių organizacijų plėtros įstatymo 6 straipsnio 1 dalies 3 punktu, įgyvendindama Ignalinos rajono savivaldybės 2018–2024 metų strateginio plėtros plano, patvirtinto Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2017 m. gruodžio 21 d. sprendimu Nr. T-153 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės 2018–2024 metų strateginio plėtros plano patvirtinimo“, III dalies „Ignalinos rajono savivaldybės plėtros vizija, prioritetai, tikslai ir uždaviniai“ I prioriteto „Rajono ekonominė ir kompleksinė plėtra“ 1.1 tikslą „Turizmo, kultūros ir gamtos paveldo vystymas“, II prioritetą „Žmogiškųjų išteklių ir visuomenės socialinės gerovės plėtra“, IV prioritetą „Saugi visuomenė ir efektyvus viešasis valdymas“, Ignalinos rajono savivaldybės 2020–2022 metų strateginio veiklos plano, patvirtinto Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2020 m. vasario 20 d. sprendimu Nr. T-23 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės 2020–2022 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“, Kultūros ir turizmo, sporto, jaunimo ir bendruomenių veiklos aktyvinimo programos suvestinės priedo 1 lentelės „Kultūros ir turizmo, sporto, jaunimo ir bendruomenių veiklos aktyvinimo programos Nr. 3 tikslų, uždavinių, priemonių maksimalių asignavimų ir produkto vertinimo kriterijų suvestinė“ 1.2.1, 1.2.2 ir 1.4.2 priemones bei siekdama tobulinti projektų atranką ir finansavimą, Ignalinos rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Pakeisti Ignalinos rajono savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamų projektų konkursų organizavimo ir finansavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Ignalinos rajono  savivaldybės  tarybos 2018 m. kovo 29 d. sprendimu Nr. T-49 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamų projektų konkursų organizavimo ir finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (2020 m. birželio 4 d. sprendimo Nr. T-118 redakcija), ir išdėstyti jį nauja redakcija (pridedama).

2. Paskelbti šį sprendimą Teisės aktų registre ir Ignalinos rajono savivaldybės interneto svetainėje www.ignalina.lt.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                         Justas Rasikas

 

PATVIRTINTA

Ignalinos rajono savivavldybės tarybos 2018 m.

kovo 29 d. sprendimu Nr. T-49

(Ignalinos rajono savivavldybės tarybos 2020 m.

birželio 4 d. sprendimo Nr. T-118

redakcija

Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2021 m.

vasario 25 d. sprendimo Nr. T-8

redakcija)

 

IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS FINANSUOJAMŲ PROJEKTŲ KONKURSŲ ORGANIZAVIMO IR FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1Ignalinos rajono savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamų projektų konkursų organizavimo ir finansavimo tvarkos aprašo (toliau aprašas) paskirtis sudaryti finansines, administracines, teisines sąlygas aktyvinti Ignalinos rajono bendruomenę, didinti jos vaidmenį rajone, skatinti kultūrinę veiklą, jaunimo užimtumą, tarptautinį bendradarbiavimą, turizmo plėtojimą, stiprinti Ignalinos rajono įstaigų ir bendruomenių ryšius.

2Aprašas nustato Ignalinos rajono teritorijoje registruotų ir (ar) veikiančių juridinių asmenų (toliau – juridiniai asmenys) – asociacijų, nevyriausybinių organizacijų, bendruomeninių organizacijų, viešųjų įstaigų, sporto srityje veikiančių fizinių asmenų, biudžetinių įstaigų, išskyrus biudžetinių įstaigų, išlaikomų iš savivaldybės biudžeto, priemonių, susijusių su kultūrinių, socialinių, švietimo, sporto, tarptautinio bendradarbiavimo, turizmo veiklų rėmimu ir jų skatinimu, finansavimo paraiškų pateikimo, jų vertinimo ir atrankos bei finansavimo skyrimo tvarką.

3Lėšos projektams finansuoti numatomos savivaldybės biudžete.

4Projektų finansavimo savivaldybės biudžeto lėšomis konkursą (toliau – konkursas) organizuoja savivaldybės administracija.

5Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos teisės aktuose vartojamas sąvokas.

6Projekto teikėjas turi užtikrinti vykdomo projekto kokybę, jo turinio atitiktį projekto paraiškoje pateiktai informacijai.

7Viena organizacija vieno kvietimo metu gali teikti vieną projektą, išskyrus 11 punkte nurodytą atvejį.

 

II SKYRIUS

TIKSLAI IR UŽDAVINIAI

 

8. Šiame apraše nustatytų veiklų priemonių finansavimo pagrindinis tikslas didinti kultūros, švietimo, sporto, socialinių, turizmo paslaugų bei tarptautinio bendradarbiavimo sklaidą rajone, suteikti gyventojams platesnes galimybes tenkinti įvairiapusius poreikius, remti jaunimo iniciatyvas, aktyvinti bendruomenes.

9. Uždaviniai:

9.1. Sudaryti teisines, finansines ir valdymo sąlygas vykdant savivaldybės politiką kultūros, švietimo, sporto, turizmo, jaunimo, tarptautinio bendradarbiavimo, pilietinių iniciatyvų srityse.

9.2. Skatinti gyventojus aktyviai dalyvauti projektinėje veikloje.

9.3. Skatinti Ignalinos rajono kultūros, švietimo, sporto, turizmo bei tarptautinio bendradarbiavimo plėtrą, puoselėti jaunimo, asociacijų, bendruomenių veiklos tradicijas, užtikrinant jų tęstinumą, skatinant atskirų veiklos sričių sąveiką.

10. Remiamos veiklos sritys, kurioms gali būti skirtas finansavimas:

10.1. Kultūrinės veiklos kultūros edukacija; kūrybinių raiškų įvairovė; etninės kultūros ir kultūros paveldo pažinimui skirtos veiklos; gyventojų meniniam ugdymui ir saviraiškai skirtos veiklos; informacinės visuomenės kūrimui skirtos veiklos; skaitymo skatinimui skirtos veiklos; kūrybinę įvairovę skatinančios veiklos; kultūrinis tarptautinis bendradarbiavimas, kultūros kelių sukūrimas, krašto tapatumą (išskirtinumą) kuriantys projektai; kultūrinių ir kūrybinių, industrijų plėtros projektai inovacijoms skatinti; profesionalaus meno sklaida; menininkų rezidencijos ir mobilumas; kultūros sektoriaus kompetencijų tobulinimas; meno mėgėjų kolektyvų aprangos įsigijimas; muzikos instrumentų, garso aparatūros įsigijimas.

10.2. Turizmo veiklos viešosios poilsio ar turizmo infrastruktūros atnaujinimas ar įrengimas; turizmo informacijos stendų prie (apie) Ignalinos rajono savivaldybės lankytinų objektų įrengimas, atnaujinimas; kelio ženklų (Nr. 628 ir (ar) 629) įrengimas; turizmo maršrutų, suderintų su Ignalinos rajono turizmo informacijos centru, ženklinimas; mažosios architektūros (skulptūrų) Ignalinos rajono viešosiose erdvėse įrengimas; informacinių turistinių leidinių leidimas; inovatyvių technologijų naudojimas teikiant turizmo informaciją; renginių, orientuotų į svečius ir pritraukiančius lankytojų, Ignalinos rajone organizavimas, kai planuojama, kad ne mažiau kaip 60 proc. dalyvių bus ne vietos gyventojai; mokymų, konferencijų, skirtų gerinti turizmo paslaugų teikimą, organizavimas; turizmo paslaugų teikėjų bendradarbiavimą skatinančių veiklų vykdymas; gamtos ir kultūros paveldo objektų pritaikymas turizmo, rekreacijos, viešosioms, edukacinėms, bendruomeninėms reikmėms.

10.3. Socialinės veiklos – socialinių paslaugų teikimas šeimai, vaikams; socialinių paslaugų teikimas neįgaliems asmenims; tęstinių socialinių projektų vykdymas; socialinės paslaugos, mažinančios socialinę atskirtį; veiklos, skirtos socialiai pažeidžiamiems bendruomenės nariams ir (ar) grupėms (labdaros akcijų organizavimas, senyvo amžiaus ir kitų vienišų, pagalbos reikalingų asmenų lankymas, pagalbos sau grupių organizavimas nuo priklausomybių ar kitų socialinių problemų kenčiantiems asmenims bei jų artimiesiems, renginių ir kitų veiklų, skatinančių socialinę atskirtį patiriančių asmenų ir grupių įsitraukimą į bendruomenės gyvenimą, organizavimas); viešosios tvarkos užtikrinimo ir nusikaltimų prevencijos veiklos; bendruomenės akcijos ir iniciatyvos, skatinant naujų bendruomenių, asociacijų steigimąsi; veiklos, skirtos viešosioms erdvėms ir viešojo naudojimo pastatams, skirtiems visuomenės bendriesiems interesams, tvarkyti; nevyriausybinių organizacijų veiklos ir bendradarbiavimo sprendžiant aktualias miesto bei kaimo žmonių problemas stiprinimas.

10.4. Švietimo ir sporto veiklos – fizinių asmenų ir asociacijų, kurios aktyviai dalyvauja įvairiose sporto varžybose, rėmimas; mokinių užimtumo didinimas; bendradarbiavimas su rajono, šalies įstaigomis ir organizacijomis; varžybų ir sporto švenčių organziavimas; jaunų žmonių kompetencijų, prisidedančių prie jų sėkmingos integracijos į visuomenę, didinimas ir plėtojimas; nuolatinės ir tęstinės organizacijų veiklos skatinimas.

10.5. Tarptautinio bendradarbiavimo veiklos – organizuoti veiklą, skirtą bendradarbiavimui su Latvijos, Baltarusijos bei kitų šalių partneriais, inicijuoti tarptautinio bendradarbiavimo projektus.

10.6. Jaunimo veiklos – remti jaunimo ar su jaunimu dirbančių organizacijų iniciatyvas, skatinančias jaunimo savanorystę ir aktyvų dalyvavimą socialinėje, kultūrinėje, sportinėje veikloje, mažinančioje mažiau galimybių turinčių jaunų žmonių socialinę atskirtį; stiprinti jaunimo savanorius priimančias organizacijas; remti jaunimo savanoriškos tarnybos modelio įgyvendinimą; užtikrinti atvirųjų jaunimo erdvių veiklų finansavimą ir skatinti darbo su jaunimu įvairovės plėtrą; remti bendrus jaunimo organizacijų ir kitų nevyriausybinių organizacijų projektus, iniciatyvas, taip skatinant jų bendradarbiavimą.

11. Taip pat remiami projektai bendrajam finansavimui gauti, kuriems gautas finansavimas iš kitų (ne savivaldybės biudžeto) šaltinių. Parama negali viršyti 10 tūkst. Eur kalendoriniais metais reikalingų prisidėti lėšų vienam projektui. Teikiant paraišką, turi būti pridėta sutarties dėl gauto finansavimo kopija. Bendrajam finansavimui paramai gauti paraiškas gali teikti aprašo 2 punkte nurodyti asmenys, išskyrus sporto srityje veikiančius fizinius asmenis. Teikiant paraišką projekto bendrajam finansavimui gauti, vienam kvietimui galima teikti dar vieną projekto paraišką pagal 10.1–10.6 papunkčiuose nurodytas veiklas.

 

III SKYRIUS

KONKURSŲ ORGANIZAVIMAS

 

12. Ignalinos rajono savivaldybės administracija informaciją apie kasmetinį ir galimus papildomus priemonių finansavimo konkursus pagal atskiras finansuojamas veiklos sritis, tarp jų ir projektų bendrajam finansavimui gauti skelbia viešai vietinėje spaudoje ir savivaldybės interneto svetainėje likus ne mažiau kaip 20 kalendorinių dienų iki paskutinės paraiškų teikimo dienos. Sporto srityje veikiantys fiziniai asmenys paraiškas gali teikti tik pagal 10.4 papunktyje nurodytą sritį.

13. Konkurse turi būti išskirtos ne mažiau kaip dvi finansuojamos veiklos sritys, tarp jų ir projektų bendrasis finansavimas, iš kurių bent viena – jaunimo veiklos. Šiai sričiai ne mažiau kaip kartą per kalendorinius metus turi būti skiriama ne mažiau kaip 2 tūkst. Eur arba ne mažiau kaip 10 proc. konkurse planuojamos skirti sumos. Finansuojamos veiklos sritys ar projektų bendrasis finansavimas ir joms skiriamos lėšos nurodomos kvietimo skelbime. Baigus projekto paraiškų vertinimą ir likus nepanaudotų lėšų vienoje iš finansuojamų veiklos sričių ar projektų bendrajam finansavimui gauti, jos gali būti perkeliamos į kitą finansuojamą veiklos sritį ar projektų bendrąjį finansavimą arba gali būti skelbiamas papildomas kvietimas teikti paraiškas.

14. Pareiškėjai elektroniniu būdu užpildytos priemonių paraiškos (1 priedas) originalą teikia Ignalinos rajono savivaldybės administracijai.

15. Paraiškas gali teikti visos Ignalinos rajone registruotos ir (ar) veikiančios nevyriausybinės organizacijos, asociacijos, biudžetinės, išskyrus išlaikomas iš savivaldybės biudžeto, viešosios įstaigos bei jų padaliniai.

16. Pareiškėjas prie paraiškos privalo pateikti šiuos dokumentus (11 punkte nurodytai veiklai neprivaloma):

16.1. juridinio asmens registracijos pažymėjimo kopiją ar išrašą apie registraciją iš Registrų centro (netaikoma sporto srityje veikiantiems fiziniams asmenims);

16.2. juridinio asmens įstatų (nuostatų) kopiją, patvirtintą juridinio asmens antspaudu ir vadovo parašu (netaikoma sporto srityje veikiantiems fiziniams asmenims);

16.3. išlaidas pagrindžiančius dokumentus (komerciniai pasiūlymai ar viešai prieinama informacija);

16.4. nuosavą įnašą pagrindžiančius dokumentus, jei prisidedama nuosavomis lėšomis;

16.5. verslo liudijimo kopiją planuojamoms sporto veikloms įgyvendinti (taikoma sporto srityje veikiantiems fiziniams asmenims).

17. Konkursui kvietime nurodytu elektroninio pašto adresu pateikiama ir elektroninė užpildytos paraiškos formos versija.

 

IV SKYRIUS

PARAIŠKŲ VERTINIMO TVARKA

 

18. Pateiktas paraiškas vertina komisija, kurios sudėtį ir darbo reglamentą tvirtina savivaldybės administracijos direktorius įsakymu.

19. Komisija pateiktas paraiškas vertina užpildydama projekto paraiškų vertinimo kriterijų anketą (2 priedas). Kiekviena pateikta paraiška vertinama nuo 0 iki 100 balų. Nustatant paraiškos įvertinimą, susumuojami kiekvieno komisijos nario skirti balai, kurie dalijami iš vertinusių komisijos narių skaičiaus. Kiekvienas komisijos narys pateikia savo įvertinimą, įrašydamas jį į vertinimo anketą.

20. Finansuojami tie projektai, kurie atitinka visas būtinas apraše išvardytas sąlygas, kurie surenka 40 ir daugiau balų ir kuriems užtenka lėšų atsižvelgiant į projektų eilę pagal balus ir pagal turimas lėšas kvietimui. Surinkus vienodą balų kiekį, pirmenybė teikiama projektui, kuriam prašoma mažesnė paramos suma.

21. Sudaroma tiek projektų finansavimo eilių, kiek kvietimu paskelbta finansuojamų veiklos sričių, įskaitant projektų bendrąjį finansavimą.

22. Komisija, matydama nežymių paraiškos trūkumų, kurie neturi įtakos suteikiamiems balams, gali paprašyti paraiškos teikėją patikslinti reikiamą informaciją. Per nustatytą laiką nepateikus prašomos informacijos, paraiška atmetama. 

23. Komisija, įvertinusi projekto biudžeto pagrįstumą ir planuojamas išlaidas, gali siūlyti skirti mažesnę finansuojamą sumą, nei prašoma paraiškoje.

24. Parama paraiškos teikėjui taip pat neskiriama tuo atveju, jeigu nustatoma bent viena iš šių aplinkybių:

24.1. jei juridinis asmuo, anksčiau gavęs paramą, praėjusį finansavimo laikotarpį nepateikė dalykinės ataskaitos, neatsiskaitė už lėšų panaudojimą numatyta tvarka arba buvo nustatyta, kad gautos lėšos panaudotos ne pagal tikslinę jų paskirtį;

24.2. juridinio asmens veikla sustabdyta ar apribota įstatymų nustatytais pagrindais;

24.3. juridiniam asmeniui taikomas turto areštas ir išieškojimas galėtų būti nukreiptas į projektui įgyvendinti skirtas savivaldybės biudžeto lėšas, juridinis asmuo yra likviduojamas arba pradėtos juridinio ar kito asmens bankroto procedūros ir išieškojimas galėtų būti nukreiptas į projektui įgyvendinti skirtas savivaldybės biudžeto lėšas;

24.4. juridinis asmuo, prašydamas savivaldybės biudžeto lėšų, pateikė tikrovės neatitinkančius duomenis arba suklastotus dokumentus;

24.5. juridinis asmuo, naudodamas savivaldybės biudžeto lėšas, buvo neįvykdęs savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties, sudarytos su savivaldybės institucija, ar netinkamai ją įvykdęs, ir tai buvo esminis (kaip nurodyta sutartyje) savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties pažeidimas;

24.6. juridinis asmuo neatitinka apraše nustatytų reikalavimų;

24.7. juridinis asmuo teisės aktų nustatyta tvarka nėra pateikęs finansinių ataskaitų rinkinio, veiklos ataskaitos.

25. Sprendimą dėl siūlymo skirti finansavimą paraiškoms komisija įformina protokolu. Komisijos siūlymas yra rekomendacinio pobūdžio.

26. Savivaldybės administracijos direktorius, atsižvelgdamas į komisijos protokolą, įsakymu skiria lėšas atrinktiems projektams finansuoti.

27. Paraiškų teikėjai, gavę informacinį pranešimą apie paskirtas lėšas, per 5 darbo dienas, jeigu projekte prašytos lėšos nesutampa su paskirtomis, programos vykdytojui privalo pateikti patikslintą paraišką. Patikslintos paraiškos suma negali viršyti finansuoti skirtų lėšų dydžio. Gavus patikslintą paraišką, pasirašoma finansavimo sutartis su paraiškos teikėju.

28. Jeigu paraiškos teikėjas iki nustatyto laiko patikslintos paraiškos nepristato, sutartis su šiuo paraiškos teikėju nepasirašoma ir jis netenka teisės į atrinktos paraiškos finansavimą.

29. Pasirašant sutartį, lėšos projektui finansuoti skiriamos atsižvelgiant į savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirtas lėšas ir patikslintų paraiškų sumas.

 

V SKYRIUS

FINANSAVIMAS

 

30. Administracijos direktoriui pasirašius įsakymą dėl projektų finansavimo, apie konkurso rezultatus pareiškėjai per 3 darbo dienas informuojami raštu ir (ar) elektroniniu paštu ir kviečiami pasirašyti finansavimo sutartį. Lėšų naudojimo sutartis su finansavimą gavusių juridinių asmenų vadovais pasirašo Ignalinos rajono savivaldybės administracijos direktorius.

31. Jei pareiškėjas per 14 kalendorinių dienų nuo kvietimo pasirašyti sutartį išsiuntimo dienos nepasirašo sutarties, laikoma, kad jis atsisakė vykdyti priemonę.

32. Priemonių vykdytojai gautas lėšas naudoja tik sutartyse nurodytoms veikloms vykdyti, įgyvendina priemones, teikia finansines bei dalykines ataskaitas, kurių formas, pateikimo terminus nustato administracijos direktorius.

33. Priemonėms finansuoti tinkamos išlaidos turi būti tiesiogiai susijusios su numatyta vykdyti veikla. Priemonei įgyvendinti skirtos lėšos negali būti skiriamos:

33.1. veiklai, kuri kelia grėsmę žmonių sveikatai, garbei ir orumui, populiarina smurtą, prievartą, neapykantą;

33.2. naujo statinio, kuriam reikalingas statybą leidžiantis dokumentas, statybos darbams;

33.3. investiciniams projektams rengti ir įgyvendinti (išskyrus 11 punkte numatytą atvejį);

33.4. įsiskolinimams padengti;

34. Skirtas lėšas draudžiama naudoti veikloms ar projektams, kurie bet kokiais metodais, formomis ir būdais pažeidžia Lietuvos Respublikos Konstituciją, įstatymus ir kitus teisės aktus.

35. Projektas turi būti įgyvendintas einamaisiais metais, išskyrus 11 punkte nurodytą atvejį, kuomet projekto trukmė nurodyta projekto finansavimo sutartyje.

 

VI SKYRIUS

ATSAKOMYBĖ IR KONTROLĖ

 

36. Pareiškėjas užtikrina priemonių įgyvendinimą ir atsako už lėšų, numatytų finansavimo sąmatoje, panaudojimą pagal tikslinę paskirtį.

37. Paraiškos ir dalykinės ataskaitos saugomos administracijos direktoriaus nustatyta tvarka.

38. Paraiškos įgyvendinimo veiklą gali tikrinti komisijos nariai administracijos direktoriaus ar komisijos posėdžio sprendimu.

39. Savivaldybės administracija turi teisę sustabdyti priemonės finansavimą ir pareikalauti grąžinti pervestas lėšas, jei priemonių vykdytojai nevykdo sutartyje prisiimtų įsipareigojimų.

40. Apraše numatytų priemonių įgyvendinimo finansinė ir veiklos kontrolė atliekama Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

41. Kilę ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

42. Aprašas gali būti keičiamas ar pripažįstamas netekusiu galios Ignalinos rajono savivaldybės tarybos sprendimu.

 

______________________

 

Ignalinos rajono savivaldybės biudžeto

lėšomis finansuojamų projektų konkursų

organizavimo ir finansavimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

(Ignalinos rajono savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamų projektų konkursų organizavimo ir finansavimo paraiškos forma)

 

________________________________________________________________

(paraišką teikiantis juridinis ar fizinis asmuo, kodas)

________________________________________________________________

( adresas, tel. Nr., el. paštas)

 

 

PARAIŠKA

IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS FINANSUOJAMŲ PROJEKTŲ KONKURSUI

 

_______________ Nr. __________

(data)

______

(sudarymo vieta)

 

1. PAREIŠKĖJO REKVIZITAI:

1.1. Pareiškėjo pavadinimas

 

 

1.2. Pareiškėjo teisinė forma

 

 

1.3. Kontaktiniai duomenys

 

 

1.4. Kontaktinis asmuo / vadovas

 

 

2.  PROJEKTO APRAŠYMAS

 

2.1. Kryptis, pagal kurią teikiama projekto paraiška

 

 

2.2. Projekto pavadinimas

 

 

2.3. Projekto bendra vertė su PVM (Jei prisidedama nuosavomis lėšomis, išskiriamos prašomos ir nuosavos lėšos)

 

 

2.4. Projekto įgyvendinimo laikotarpis

 

 

 

2.5. Projekto tikslas

 

 

2.6. Projekto uždaviniai

 

 

2.7. Projekto idėjos pagrindimas, atitiktis remiamoms veikloms

 

 

2.8. Trumpas veiklų aprašymas

 

 

2.9. Tikslinė grupė ir dalyviai

 

 

2.10. Laukiami rezultatai ir nauda

 

 

2.11. Projekto atikties vertinimo kriterijams (aprašo 2 priedas) pagrindimas, jei nepateikta kituose paraiškos skyriuose

 

 

 

3. VEIKLŲ ĮGYVENDINIMO PLANAS

Eil. Nr.

Priemonės / veiklos pavadinimas

Planuojama vykdymo data (trukmė)

Planuojama vykdymo vieta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. PROJEKTO ĮGYVENDINIMO SĄMATA (bendrojo finansavimo atveju ir perkeliant lėšas į kitus metus, teikiama daugiau lentelių su kitų metų išlaidomis ketvirčiais)

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

I ketv.

II ketv.

III ketv.

IV ketv.

Iš viso

Iš jų nuosavų lėšų

Kitų šaltinių lėšos (bendrojo finansavimo atveju)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IŠ VISO:

 

 

 

 

 

 

 

 

5. PAPILDOMA INFORMACIJA

5.1. Pagrindinio (-ių) projekto vykdytojo (-ų) kvalifikacija, patirtis, gebėjimai įgyvendinti planuojamą projektą ar kita pareiškėjo norima nurodyti papildoma informacija

 

 

5.2. Viešinimas

 

 

6. PRIDEDAMI DOKUMENTAI

Dokumento pavadinimas

Lapų skaičius

Pareiškėjo steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų, steigimo sutarties) kopijos, patvirtintos pareiškėjo antspaudu, jei jis antspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu

 

Jei pareiškėjui atstovauja ne vadovas – dokumento, patvirtinančio asmens teisę veikti pareiškėjo vardu, originalas ar tinkamai patvirtinta jo kopija

 

Projekto poreikį pagrindžiantys dokumentai

 

Projekto išlaidas pagrindžiantys dokumentai

 

Nuosavą įnašą pagrindžiantys dokumentai (jei prisidedama savo lėšomis)

 

Verslo liudijimo kopiją planuojamoms sporto veikloms įgyvendinti

 

Kiti dokumentai

 

 

Pareiškėjo vadovas / įgaliotas asmuo ________________                    ________________________

(parašas)                                           (vardas, pavardė)

 

A. V.

________________

 

Ignalinos rajono savivaldybės biudžeto

lėšomis finansuojamų projektų konkursų

organizavimo ir finansavimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

PROJEKTŲ PARAIŠKŲ VERTINIMO KRITERIJŲ ANKETA

 

Projekto pavadinimas....................................................................................................

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijaus aprašas

Vertinant atitiktį vertinimo kriterijui

galimi skirti balai

Vertinimo kriterijaus paaiškinimas

Komisijos nario skiriamas balas

1

2

3

4

5

1.

Nuosavas įnašas

 

10

Vertinama 10 balų, jeigu pareiškėjas prisideda prie projekto ne mažiau kaip 10 proc. projekto vertės

 

5

Vertinama 5 balais, jeigu pareiškėjas prisideda prie projekto ne mažiau kaip 5 proc. projekto vertės

0

Vertinama 0 balų, jeigu nuosavo įnašo nėra

2.

Į projekto rengimą buvo įtraukta vietos bendruomenė

10

Vietovėje buvo įtraukta ne mažiau kaip 20 vietos gyventojų (pateikiami vietos gyventojų parašai su pritarimu projektui, susirinkimo protokolai, viešos apklausos ar kt.)

 

5

Vietovėje buvo įtraukta nuo  10 iki 19 vietos gyventojų (pateikiami vietos gyventojų parašai su pritarimu projektui, susirinkimo protokolai, viešos apklausos ar kt.)

0

Vietovėje buvo įtraukta 9 ir mažiau vietos gyvenojų (pateikiami vietos gyventojų parašai su pritarimu projektui, susirinkimo protokolai, viešos apklausos ar kt.)

3.

Projekto investicijomis atnaujinama (tvarkoma, gerinama, rekonstruojama) esama viešoji infrastruktūra

10

Informacija pateikiama paraiškoje

 

Projekto investicijomis nėra atnaujinama esama viešoji infrastruktūra

0

4.

Projekto veiklos prisideda prie jaunimo (iki 29 m.) laisvalaikio ir (arba) užimtumo didinimo

5

Informacija pateikiama paraiškoje

 

Projekto veiklos neprisideda prie jaunimo (iki 29 m.) laisvalaikio ir (arba) užimtumo didinimo

0

5.

Projekto veiklos prisideda prie senjorų (65 m. ir daugiau) laisvalaikio ir (arba) užimtumo didinimo

5

Informacija pateikiama paraiškoje

 

Projekto veiklos neprisideda prie senjorų (65 m. ir daugiau) laisvalaikio ir (arba) užimtumo didinimo

0

6.

Projekto atitiktis veiklos sričiai

5

Visiškai atitinka veiklos sritį

 

0

Iš dalies atitinka veiklos sritį

 

7.

Projekto novatoriškumas

5

Nauja ir reikalinga veikla

 

3

Veikla, papildanti ankstesnę veiklą

1

Mažai aktuali veikla

8.

Laukiamų rezultatų pagrįstumas

10

Pagrįsti

 

5

Iš dalies pagrįsti

0

Nepagrįsti

9.

Projekto biudžeto pagrįstumas

10

Biudžetas racionalus ir pagrįstas

 

5

Biudžetas iš dalies racionalus ir pagrįstas

0

Biudžetas neracionalius, ne visos išlaidos pagrįstos ir ne visos susiję su veiklomis

10.

Projekto parengimo ir turinio kokybė

10

Išsamiai ir aiškiai parengtas aprašymas, detalizuotos veiklos, numatyta projekto veiklų ir rezultatų sklaida, originaliai ir patraukliai perteikta idėja

 

5

Projekto aprašymo kokybė vidutiniška, aprašytos ne visos veiklos, nepakankama projekto veiklų ir rezultatų sklaida, projekto idėjos perteikimas vidutiniškas

 

0

Neišsamus, padrikas, neaiškus aprašymas, nedetalizuotos veiklos, nenumatytas viešinimas, nepatraukliai pateikta projekto idėja

 

11.

Projekto įgyvendinimas iš kitų lėšų (bendrajam finansavimui)

20

Prašoma lėšų projektui, kuriam skirtos lėšos iš kitų (ne savivaldybės biudžeto) šaltinių (pateikiama skirto finansavimo sutarties kopija)

 

0

Naujam projektui be finansavimo iš kitų šaltinių

 

Bendra balų suma

100

 

 

 

Komisijos nario išvada:

-finansuoti (100 proc.)

-iš dalies finansuoti (komisijos nario pagrindimas)

-nefinansuoti (komisijos nario pagrindimas)

 

Siūloma skirti suma (Eur)

 

 

Komisijos nario vardas, pavardė, parašas .....................................................................................

 

___________