LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO
2015 M. LIEPOS 2 D. ĮSAKYMO NR. 3-285(1.5 E) „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTERIJOS 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETŲ ĮGYVENDINIMO PRIEMONIŲ ĮGYVENDINIMO PLANO IR NACIONALINIŲ STEBĖSENOS RODIKLIŲ SKAIČIAVIMO APRAŠŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2020 m. rugsėjo 16 d. Nr. 3-545
Vilnius
P a k e i č i u Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioritetų įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2015 m. liepos 2 d. įsakymu Nr. 3-285(1.5 E) „Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioritetų įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo plano ir nacionalinių stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašų patvirtinimo“:
1. Pakeičiu I skyriaus pirmojo skirsnio 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Sanglaudos fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti šalies daugiarūšės susisiekimo sistemos ir transeuropinių transporto tinklų sąveiką“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. TEN-T kelių tinklo, įskaitant su jais susijusius privažiuojamuosius kelius ir tiesioginius jungiamuosius kelius, rekonstrukcija ir tiesimas. 1.3.2. Eismo saugos ir aplinkos apsaugos priemonių diegimas TEN-T kelių tinkle. 1.3.3. Išorės sienų ir pasienio kontrolės punktų (TEN-T tinklo) transporto infrastruktūros kartu su privažiuojamaisiais ir tiesioginiais jungiamaisiais keliais rekonstravimas ir modernizavimas. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija; 1.4.2. VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija. 1.4.3. Pasienio kontrolės punktų direkcija prie Susisiekimo ministerijos. |
1.5. Galimi partneriai: 1.5.1. VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija; 1.5.2. VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija; 1.5.3. Klaipėdos miesto savivaldybės administracija; 1.5.4. AB „LTG Infra“.“ |
2. Pakeičiu I skyriaus trečiojo skirsnio 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Sanglaudos fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti šalies daugiarūšės susisiekimo sistemos ir transeuropinių transporto tinklų sąveiką“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. 1435 mm pločio vėžės geležinkelių infrastruktūros įrengimas I transporto koridoriuje („Rail Baltica“); 1.3.2. 1520 mm pločio vėžės geležinkelių infrastruktūros atnaujinimas, patobulinimas ir plėtra (įskaitant antrųjų kelių tiesimą ir elektrifikavimą) IX B transporto koridoriuje; 1.3.3. Naujų geležinkelių transporto eismo valdymo ir kontrolės sistemų diegimas; 1.3.4. ERTMS sistemos diegimas naujose 1435 mm pločio vėžės TEN-T geležinkelių linijose. |
1.4. Galimas pareiškėjas – AB „LTG Infra“. |
1.5. Galimi partneriai: 1.5.1. VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija; 1.5.2. savivaldybių administracijos; 1.5.3. VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija.“ |
3. Pakeičiu I skyriaus ketvirtojo skirsnio 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti regionų judumą plėtojant regionų jungtis su pagrindiniu šalies transporto tinklu ir diegiant eismo saugos priemones“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. geležinkelio viadukų, viadukų per geležinkelį ir jų prieigų rekonstrukcija ir statyba; 1.3.2. tunelių po geležinkeliu ir jų prieigų rekonstrukcija ir statyba; 1.3.3. eismo organizavimo ir eismo saugos priemonių diegimas geležinkelio perėjose, pervažose ir jų prieigose. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija; 1.4.2. AB „LTG Infra“; 1.4.3. savivaldybių administracijos. |
1.5. Galimi partneriai: 1.5.1. AB „LTG Infra“; 1.5.2. VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija; 1.5.3. savivaldybių administracijos.“ |
4. Pakeičiu I skyriaus penktojo skirsnio 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti regionų judumą plėtojant regionų jungtis su pagrindiniu šalies transporto tinklu ir diegiant eismo saugos priemones“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. Valstybinės reikšmės kelių (regionų jungtyse su TEN-T tinklu) rekonstrukcija ir tiesimas. 1.3.2. Eismo saugos ir aplinkos apsaugos priemonių diegimas valstybinės reikšmės keliuose (regionų jungtyse su TEN-T tinklu), nepriklausančiuose TEN-T kelių tinklui. 1.3.3. Intelektinių kelių transporto eismo saugos, saugumo, eismo informavimo ir srautų valdymo transporto sistemų diegimas valstybinės reikšmės keliuose (regionų jungtyse su TEN-T tinklu), nepriklausančiuose TEN-T tinklui. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija. |
1.5. Galimi partneriai: 1.5.1. savivaldybių administracijos; 1.5.2. Informatikos ir ryšių departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos.“ |
5. Pakeičiu I skyriaus šeštojo skirsnio 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti regionų judumą plėtojant regionų jungtis su pagrindiniu šalies transporto tinklu ir diegiant eismo saugos priemones“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. eismo saugos ir aplinkos apsaugos priemonių diegimas vietinės reikšmės keliuose ir gyvenamųjų vietovių gatvėse, kurios yra valstybinės reikšmės kelių tąsa, įgyvendinant regionų plėtros planus ir savivaldybių strateginius veiklos planus; 1.3.2. vietinės reikšmės kelių transporto infrastruktūros vystymas, įgyvendinant regionų plėtros planus, savivaldybių strateginius veiklos planus ir integruotas teritorijų vystymo programas. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. savivaldybių administracijos. |
1.5. Galimi partneriai: 1.5.1. VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija; 1.5.2. privatūs juridiniai asmenys (tais atvejais, kai projektai įgyvendinami viešos ir privačios partnerystės būdu).“ |
6. Pakeičiu I skyriaus septintojo skirsnio 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti regionų judumą plėtojant regionų jungtis su pagrindiniu šalies transporto tinklu ir diegiant eismo saugos priemones“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. Geležinkelių transporto aplinkos apsaugos priemonių (triukšmą slopinančių priemonių) diegimas. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. AB „LTG Infra“. |
1.5. Galimi partneriai: 1.5.1. Savivaldybių administracijos.“ |
7. Pakeičiu I skyriaus devintojo skirsnio 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Sanglaudos fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti šalies daugiarūšės susisiekimo sistemos ir transeuropinių transporto tinklų sąveiką“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. Intelektinių transporto sistemų (eismo saugos, saugumo, eismo informavimo ir srautų valdymo) diegimas TEN-T tinkle. |
1.4. Galimi pareiškėjai – VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija. |
1.5. Galimi partneriai: 1.5.1. savivaldybių administracijos; 1.5.2. AB „LTG Infra“; 1.5.3. Informatikos ir ryšių departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos.“ |
8. Pakeičiu III skyriaus antrojo skirsnio 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Skatinti darnų judumą ir plėtoti aplinkai draugišką transportą siekiant sumažinti anglies dioksido išmetimus“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. Intelektinių transporto sistemų diegimas ir plėtra mieste. 1.3.2. Miesto gatvių ir kitos transporto infrastruktūros pritaikymas viešojo transporto poreikiams, lyninio transporto diegimas. 1.3.3. Miesto transporto infrastruktūros pritaikymas specialiųjų poreikių turintiems žmonėms. 1.3.4. Viešojo ir privataus transporto sąveikos sistemų, dviračių infrastruktūros ir jos sistemų diegimas ir plėtra. 1.3.5. Viešojo vietinio (miesto ir priemiestinio) transporto priemonių pritaikymas dviračiams vežti ir specialiųjų poreikių turintiems žmonėms. 1.3.6. Viešojo transporto saugumo įrangos diegimas ir plėtra. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. Savivaldybių, kuriose yra miestų, turinčių daugiau kaip 25 tūkst. gyventojų, ir miestų, turinčių kurorto statusą, administracijos. |
1.5. Galimi partneriai: 1.5.1. Esami ar būsimi viešosios transporto infrastruktūros ir (arba) intelektinės transporto sistemos, susijusios su planuojama pagal projektą vykdyti veikla, valdytojai (juridiniai asmenys). 1.5.2. Privatūs juridiniai asmenys, turintys teisę vykdyti keleivių ir bagažo vežimo veiklą (tais atvejais, kai projektai įgyvendinami viešosios ir privačios partnerystės būdu). 1.5.3. VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija.“ |
9. Pakeičiu III skyriaus trečiojo skirsnio 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Skatinti darnų judumą ir plėtoti aplinkai draugišką transportą siekiant sumažinti anglies dioksido išmetimus“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. Elektromobilių greitojo įkrovimo prieigų įrengimas valstybinės reikšmės keliuose. 1.3.2. Elektromobilių įkrovimo prieigų įrengimas miestuose. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija. 1.4.2. Savivaldybių, kuriose yra miestų, turinčių daugiau kaip 25 tūkst. gyventojų, daugiau kaip 1000 km vietinės reikšmės kelių (gatvių), įregistruota daugiau kaip 10 tūkst. lengvųjų automobilių, arba miestų, turinčių kurorto statusą, administracijos. |
1.5. Galimi partneriai: 1.5.1. Savivaldybių administracijos. 1.5.2. AB „Energijos skirstymo operatorius“. 1.5.3. Elektromobilių įkrovimo prieigų operatoriai – juridiniai ar fiziniai asmenys, teikiantys elektromobilių įkrovimo paslaugą ir atsakingi už elektromobilių įkrovimo prieigos įrengimą ir (arba) priežiūrą.“ |
10. Pakeičiu III skyriaus ketvirtojo skirsnio 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Skatinti darnų judumą ir plėtoti aplinkai draugišką transportą siekiant sumažinti anglies dioksido išmetimus“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. pėsčiųjų ir dviračių takų ir dviračių juostų tiesimas ir rekonstrukcija. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. savivaldybių administracijos. |
1.5. Galimi partneriai: 1.5.1. privatūs juridiniai asmenys (tais atvejais, kai projektai įgyvendinami viešos ir privačios partnerystės būdu); 1.5.2. VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija.“ |