VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS

TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL VEIKLIŲ SENJORŲ PROGRAMOS FINANSAVIMO IR ADMINISTRAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2025 m. sausio 29 d. Nr. 1-888

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 8, 13, 29 dalimis, Vilniaus miesto savivaldybės taryba nusprendžia:

1.  Patvirtinti Veiklių senjorų programos finansavimo ir administravimo tvarkos aprašą (pridedama).

2.  Įgalioti Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Jaunimo reikalų ir neformalaus užimtumo skyriaus vedėją (jaunimo reikalų koordinatorių) Vidmantą Mitkų, jo nesant jį pavaduojantį asmenį pasirašyti patvirtintajame apraše nustatytos formos veiklių senjorų programos finansavimo sutartis ir susitarimus dėl šios sutarties pakeitimo.

 

 

 

Meras                                                                                                              Valdas Benkunskas

 

PATVIRTINTA

Vilniaus miesto savivaldybės tarybos

2025 m. sausio 29 d.  

sprendimu Nr. 1-888

 

 

VEIKLIŲ SENJORŲ PROGRAMOS FINANSAVIMO IR ADMINISTRAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Vilniaus miesto savivaldybės veiklių senjorų programos, finansuojamų savivaldybės biudžeto lėšomis, finansavimo ir administravimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato veiklių senjorų programos, skirtos vyresnio amžiaus asmenims, (toliau – Programa) finansavimo, administravimo, paraiškų teikimo, vertinimo, atrankos, ir atsiskaitymo tvarką.

2. Programos tikslas – aktyvinti bendruomenę, teikti sociokultūrines paslaugas siekiant mažinti vyresnio amžiaus žmonių socialinę atskirtį, tobulinti asmenines, pilietines, socialines ir profesines kompetencijas.

3. Siekiant sudaryti sąlygas oriam, aktyviam ir sveikam senėjimui bei užtikrinti galimybes ekonominiam, socialiniam, kultūriniam vyresnio amžiaus žmonių dalyvavimui, Programa skirta nevyriausybinėms organizacijoms, asociacijoms, neformaliojo švietimo tiekėjams ir kitiems juridiniams asmenims ir laisviesiems mokytojams (toliau – Pareiškėjas), kurie veikia senjorų užimtumo srityje Vilniaus miesto savivaldybėje (toliau – Savivaldybė).

4. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme, Lietuvos Respublikos neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi įstatyme, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų kataloge, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatyme ir kituose teisės aktuose.

 

II SKYRIUS

PROGRAMŲ FINANSAVIMAS IR PROGRAMŲ DALYVIAI

 

5. Programos įgyvendinimui gali būti skiriama nuo 5 000 (penkių tūkstančių) iki 15 000 (penkiolikos tūkstančių) Eur:

5.1. jei Pareiškėjas Savivaldybės biudžeto lėšomis planuoja užimti ne mažiau kaip 40 dalyvių per mėnesį ir vykdys ne mažiau kaip 4 veiklas per mėnesį vieną kartą per savaitę, atsižvelgiant į Programos turinį Programai gali būti skiriama iki 5000 (penkių tūkstančių) Eur;

5.2. jei Pareiškėjas Savivaldybės biudžeto lėšomis planuoja užimti ne mažiau kaip 80 dalyvių per mėnesį ir vykdys ne mažiau kaip 8 veiklas per mėnesį du kartus per savaitę, atsižvelgiant į Programos turinį Programai gali būti skiriama iki 10 000 (dešimt tūkstančių) Eur;

5.3. jei Pareiškėjas Savivaldybės biudžeto lėšomis planuoja užimti ne mažiau kaip 120 dalyvių per mėnesį ir vykdys ne mažiau kaip 12 veiklų per mėnesį tris kartus per savaitę, atsižvelgiant į Programos turinį Programai gali būti skiriama iki 15 000 (penkiolikos tūkstančių) Eur.

6. Minimalus vienoje veikloje dalyvaujančių asmenų skaičius – 10 asmenų. Programos vykdymo laikotarpis turi būti ne mažesnis kaip 6 mėnesiai.

7. Finansuojamos tos programos, kurios yra skirtos Savivaldybės teritorijoje gyvenantiems vyresnio amžiaus asmenims nuo 60 metų amžiaus (toliau – Dalyvis).

8. Programa skirta plėtoti priemones pagal šias kryptis:

8.1. švietimo ir mokymosi srityje –  imasi priemonių plėtoti mokymosi visą gyvenimą galimybes, kurti ir įgyvendinti mokymosi programas, kurios formuotų  bendruosius gebėjimus, tobulinti turimą kvalifikaciją, persikvalifikuoti ar įgyti naujų įgūdžių;

8.2. sporto ir sveikatingumo srityje – siekiama, kad vyresnio amžiaus žmonės būtų kuo sveikesni, aktyviai leistų laisvalaikį, praleistų daugiau laiko gryname ore, atliktų fizinius pratimus ir dalyvautų fizinio aktyvumo priemonėse, grūdintų organizmą ir propaguotų sveiką gyvenseną neatsižvelgiant į socialinę padėtį;

8.3. teikiant sociokultūrines paslaugas:

8.3.1. socialinius įgūdžius ugdančių užsiėmimų organizavimas;

8.3.2. spektaklių, parodų, koncertų, miesto švenčių ir kitų renginių organizavimas;

8.3.3. teminių popiečių, paskaitų, diskusijų, susitikimų su žymiais žmonėmis organizavimas;

8.3.4. muzikos ir meno terapijos užsiėmimų organizavimas;

8.3.5. filmų peržiūrų, knygų ir kitų leidinių skaitymo ir aptarimo organizavimas;

8.3.6. ekskursijų, išvykų organizavimas;

8.3.7. saviveiklos organizavimas;

8.4. užimtumo srityje – kuria paskatas vyresnio amžiaus žmonėms siekti užimtumo, didina vyresnio amžiaus žmonių verslumą ir skatina imtis verslo;

8.5. kultūros srityje – imasi veiksmų sudaryti vyresnio amžiaus žmonėms sąlygas dalyvauti kultūriniame gyvenime ir kūrybinėje veikloje.

9. Programos yra rengiamos ir vykdomos einamaisiais kalendoriniais metais, bet ne ilgiau kaip iki gruodžio 31 d., jeigu Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje (5 priedas)
(toliau – Sutartis) nenumatyta kitaip;

10. Pareiškėjas negali dalyvauti Programoje jeigu:

10.1.  jo veikla sustabdyta ar apribota įstatymų nustatytais pagrindais;

10.2.  jam yra taikomas turto areštas ir išieškojimas galėtų būti nukreiptas į programai įgyvendinti skirtas Savivaldybės biudžeto lėšas, yra likviduojamas arba pradėtos jo ar kito asmens bankroto procedūros ir išieškojimas galėtų būti nukreiptas į Programai įgyvendinti skirtas Savivaldybės biudžeto lėšas;

10.3.  prašydamas Savivaldybės biudžeto lėšų, pateikė tikrovės neatitinkančius duomenis arba suklastotus dokumentus;

10.4.   neįvykdė arba netinkamai įvykdė anksčiau sudarytoje Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje numatytus įsipareigojimus;

10.5.   neatitinka Savivaldybės administracijos Jaunimo reikalų ir neformalaus užimtumo skyriaus (toliau – Skyrius) paskelbtame Programos skelbime nustatytų reikalavimų.

11. Dalyviai Programoje dalyvauja nemokamai, jeigu yra deklaravę gyvenamąją vietą Savivaldybėje.

 

III SKYRIUS

PARAIŠKŲ TEIKIMAS

 

12. Paraiškas Programai gali teikti Savivaldybės teritorijoje veiklą vykdantys Pareiškėjai:

12.1. kurių vienas veiklos tikslų yra organizuoti ir teikti neformaliojo švietimo paslaugas vyresnio amžiaus žmonėms arba dirbti su vyresnio amžiaus žmonėmis. Programoje norinčių dalyvauti Pareiškėjų įstatuose ar kituose įstatams prilygstančiuose steigimo dokumentuose privalo būti nurodytas veiklos tikslas ir (ar) uždaviniai, ir (ar) veiklos rūšys, susiję su skelbiamos Programos paslaugų teikimu;

12.2. turintys nuosavas arba turintys teisę naudotis veiklai (-oms) įgyvendinti pritaikytas patalpas, įrangą, priemones.

12.3. turintys asmenis, turinčius teisę teikti paslaugas, arba patys turi teisę teikti reikiamas paslaugas priemonei įgyvendinti;

12.4. atitinkantys higienos normas ir teisės aktų nustatytus saugos bei sveikatos reikalavimus;

12.5. pareiškėjas turi ne mažesnę nei vienų metų patirtį suaugusiųjų neformaliojo švietimo srityje ir (ar) darbo su vyresnio amžiaus žmonėmis arba yra registruotas Švietimo ir mokslo institucijų registre.

13. Paraiška su priedais teikiama lietuvių kalba elektroniniu būdu per Savivaldybės elektroninių paraiškų sistemą http://konkursai.vilnius.lt/. Juridinio asmens paraišką su priedais turi teisę teikti juridinio asmens vadovas arba jo įgaliotas asmuo.

14. Pareiškėjas kartu su paraiška privalo pateikti įstatų ar kitų įstatams prilygstančių steigimo dokumentų kopiją, kurioje būtų matoma informacija apie įstaigos atitiktį Programos nuostatų 12.1 papunkčiui ir kitus Programos skelbime nurodytus dokumentus.

15. Pareiškėjas einamaisiais metais gali pateikti tik vieną paraišką. Jei Pareiškėjas einamaisiais metais pateikia kelias paraiškas, vertinama vėliausiai pateikta paraiška. Jei paraiškai finansavimas neskiriamas, pakartotinai paraiškos einamaisiais metais pateikti negalima. 

16Programoje negali būti numatyta apribojimų, kurie turėtų neigiamą poveikį lygių galimybių ir nediskriminavimo dėl lyties, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, negalios, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos principams įgyvendinti, įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą (paslaugų, infrastruktūros, fizinės ar e. aplinkos sprendimai, informacijos, transporto prieinamumo ir pan.), kuriais gali naudotis visi žmonės kuo platesniu mastu, neatsižvelgiant į jų funkcines galimybes;

17Į Programos paslaugų kainą įtraukiamos visos su jos vykdymu susijusios išlaidos.

18. Programos turi būti įgyvendinamos Savivaldybės teritorijoje.

 

IV SKYRIUS

PROGRAMOS ORGANIZAVIMAS IR PARAIŠKŲ VERTINIMAS

 

19.     Programą organizuoja Skyrius.

20.     Informacija apie Programą (toliau – ir Kvietimas) skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje www.konkursai.vilnius.lt. Skelbime nurodoma:

20.1. Programos aprašymas;

20.2. paraiškų priėmimo laikas;

20.3. paraiškų pateikimo būdas ir forma;

20.4. kontaktinis asmuo;

20.5. programų pareiškėjams keliami reikalavimai;

20.6. nuoroda į Programos dokumentus;

20.7. Programos biudžetas.

21. Pareiškėjai paraiškas Programai pagal elektroninę paraiškos formą (1 priedas) gali teikti iki einamųjų metų birželio 1 d. Paraiškos, pateiktos pasibaigus nustatytam terminui, nevertinamos.

22. Skyrius apie nevertintiną paraišką, pateiktą po Programos skelbime nurodyto termino, Pareiškėjui el. paštu praneša per 5 darbo dienas nuo paraiškos gavimo dienos.

23. Pateikus paraiškas, Pareiškėjo iniciatyva Programos aprašymo taisyti, tikslinti, pildyti ar pateikti papildomus dokumentus negalima.

24.  Pareiškėjui pateikus paraišką, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų atliekamas pirminis paraiškos (administracinis) vertinimas.

25. Atlikdamas pirminį paraiškos vertinimą, Skyriaus darbuotojas tikrina, ar paraiška atitinka šiuos formalius Programos reikalavimus:

25.1. ar paraiška pateikta laiku;

25.2. ar paraišką pateikė Aprašo reikalavimus atitinkantis pareiškėjas (ar pareiškėjas atitinka Aprašo 3, 10, 12, 18 punktų reikalavimus); 

25.3. ar visos paraiškos dalys yra užpildytos, pateikiant jose prašomą informaciją;

25.4. ar pateikti visi privalomi priedai.

26. Paraiškos, neatitikusios Aprašo 25 punkte nurodytų reikalavimų, atmetamos ir vertinti neteikiamos. Apie tai Skyrius informuoja Pareiškėją per 5 darbo dienas.

27Paraiškas vertina mero potvarkiu sudaryta nepriklausoma ekspertų komisija
(toliau – Komisija), sudaryta iš ne mažiau nei 3 įvairių institucijų atstovų, nepriklausomų vertintojų, turinčių patirties neformaliojo švietimo ar darbo su vyresnio amžiaus žmonėmis programų vertinimo srityje. Komisija savo veikloje vadovaujasi skaidrumo, nešališkumo, konfidencialumo, teisingumo, sąžiningumo ir protingumo principais. Komisijų nariai pasirašo konfidencialumo pasižadėjimą ir nešališkumo deklaraciją (4 priedas). Ekspertų komisijos narių paslaugos perkamos Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka.

28. Komisija pirmojo posėdžio metu išrenka pirmininką ir sekretorių. Komisijos sekretorius nėra Komisijos narys. Komisijos pirmininkas šaukia Komisijos posėdžius, pirmininkauja posėdžiams, koordinuoja Komisijos darbą. Komisijos sekretorius organizuoja ir protokoluoja komisijos posėdžius, Komisijos pavedimu nurodo patikslinti paraiškose pateiktą informaciją, renka paaiškinimus ir patikslintus dokumentus ir juos teikia Komisijai.

29. Komisijos posėdžiai yra teisėti, jeigu juose dalyvauja ne mažiau nei pusė Komisijos narių.

30. Komisijos sprendimai priimami posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma, o Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo Komisijos pirmininkas. Jei Komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, galutinį sprendimą priima Komisijos pirmininkas.

31. Komisijos nariai privalo deklaruoti viešuosius ir privačiuosius interesus, vengti interesų konflikto situacijų, būti nepriekaištingos reputacijos. Nepriekaištinga reputacija šiuo atveju suprantama taip, kaip ji apibrėžta Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme.

32. Vieną Paraišką vertina 2 Komisijos nariai, užpildydami programos vertinimo formą (2 priedas) (toliau – Vertinimo forma).

33. Paraiškos vertinamos balais. Apskaičiuojamas paraišką vertinusių Komisijos narių balų vidurkis, kuris įrašomas į apibendrintą įvertintų paraiškų sąrašą.

34. Maksimalus balų skaičius, galimas skirti vienai paraiškai, – 35 balai.

35. Paraiškos, Komisijos narių įvertintos mažiau nei 17 balų, atmetamos.

36. Jeigu vieną paraišką Komisijos narys įvertino mažiau nei 17 balų, o kitas Komisijos narys įvertino daugiau negu 17 balų, paraišką vertina trečias Komisijos narys, kurio sprendimas yra galutinis.

37.  Komisija paraiškos vertinimą atlieka ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo paraiškos pateikimo dienos pagal Aprašo 2 priede nurodytus vertinimo kriterijus.

38. Jei visų neatmestų paraiškų bendra prašoma skirti suma viršija konkurso projektams įgyvendinti skirtą lėšų sumą, Komisija gali priimti sprendimą paraiškas reitinguoti pagal Komisijos narių skirtų balų vidurkį nuo didžiausio iki mažiausio. Tokiu atveju finansuojamos paraiškos, kurios surinko didžiausią Komisijos balsų skaičių, ir paraiškų įgyvendinama tiek, kad neviršytų Programai įgyvendinti numatyto biudžeto.

39.  Savivaldybės meras, atsižvelgdamas į Komisijos siūlymus, priima sprendimą dėl finansuojamų Programų sąrašo ir finansavimo dydžio tvirtinimo

40. Mero potvarkiu patvirtintas finansuojamų programų sąrašas yra skelbiamas interneto svetainėje vilnius.lt, jame nurodant juridinio asmens pavadinimą ar laisvojo mokytojo vardą bei pavardę, programos pavadinimas ir skirtą Programai sumą.

 

V SKYRIUS

PROGRAMŲ ATSKAITOMYBĖ IR KONTROLĖ

 

41.  Už Programos kokybę atsako programos pareiškėjas. Įgyvendinus Programą ne vėliau kaip per 30 darbo dienų Pareiškėjas užpildo elektroninę ataskaitą interneto svetainėje www.konkursai.vilnius.lt, kur pateikia informaciją ir dokumentus apie:

41.1. Programos išlaidas;

41.2. Programos dalyvius;

41.3. pasiektus rezultatus.

42. Programų įgyvendinimo pažeidimus ir kitus klausimus, susijusius su skundais, sprendžia Skyriaus darbuotojai (toliau – Stebėtojai). Stebėtojų veiklą koordinuoja Skyriaus vedėjas arba jį pavaduojantis asmuo.

43. Dalyviams baigus Programą pasirinktinai suteikiama galimybė užpildyti Programos dalyvio anketą (3 priedas).

 

VI SKYRIUS

PROGRAMŲ FINANSAVIMAS, LĖŠŲ NAUDOJIMAS IR ATSISKAITYMAS UŽ JŲ PANAUDOJIMĄ

 

44. Lėšos Pareiškėjams skiriamos Savivaldybės mero potvarkiu dėl finansuojamų Programų sąrašo ir finansavimo dydžio tvirtinimo, atsižvelgiant į Komisijos siūlymus. Lėšų skyrimas įforminamas Sutartimi (5 priedas). Prie Sutarties pridedama detali Programai skirtų lėšų sąmata, kuri yra neatskiriama Sutarties dalis.

45.  Pareiškėjas gautas Savivaldybės biudžeto lėšas privalo panaudoti tik Sutartyje nurodytai Programai įgyvendinti.

46.  Savivaldybės biudžeto lėšų panaudojimas pripažįstamas tinkamu, jeigu išlaidos yra tiesiogiai susijusios ir būtinos Programai įgyvendinti, pagrįstos įrodančiais dokumentais ir numatytos prie Sutarties pridėtoje sąmatoje.

47.  Tinkamomis pripažįstamos šios Programų įgyvendinimo išlaidos:

47.1. Programą vykdančio personalo darbo užmokestis ir su darbo santykiais susiję darbdavio įsipareigojimai, apskaičiuoti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka, taip pat administruojančio ir (ar) vykdančio personalo paslaugų įsigijimas (užsiimantys individualia veikla pagal pažymą ar verslo liudijimą);

47.2. išlaidos Programai įgyvendinti reikalingoms priemonėms, įrangai, prekėms ir reikmenims įsigyti;

47.3. patalpų, skirtų Programos veiklai vykdyti, nuomos ir (ar) eksploatavimo išlaidos (šildymo, elektros energijos, vandens, nuotekų šalinimo) ir kitos patalpų išlaikymo, aplinkos priežiūros išlaidos);

47.4. ryšio paslaugų išlaidos (interneto, mobiliojo ryšio paslaugos);

47.5. transporto išlaidos (degalai, transporto nuoma, viešojo transporto priemonių bilietai (išskyrus taksi), patirtos Lietuvoje;

47.6.  kitos Programos vykdymo ir organizavimo išlaidos, kurios atitinka Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme nustatytas mokymo lėšas, – tiesiogiai švietimo procesui organizuoti būtinas lėšas.

48. Lėšos negali būti numatytos ir naudojamos:

48.1. baldams, transporto priemonėms, kompiuterinei, medicininei įrangai ir kitam inventoriui įsigyti;

48.2. įsiskolinimams padengti ar investiciniams projektams finansuoti;

48.3. ilgalaikei patalpų nuomai ar išperkamajai nuomai, remontui, rekonstrukcijai ir statybai, patalpų eksploatacijai, darbo užmokesčiui, nesusijusiam su Programos vykdymu;

48.4. paraiškos ir Programos parengimo išlaidoms padengti.

49. Už Programos įgyvendinimą, Programos lėšų tikslingą panaudojimą atsako pareiškėjas – laisvasis mokytojas, pasirašęs sutartį, arba juridinio asmens vadovas.

50. Komisijai pasiūlius ir merui priėmus potvarkį dėl finansuojamos Programos termino pratęsimo bei atitinkamai pasirašius Sutartis, Programos finansavimas gali būti pratęsiamas kitiems kalendoriniams metams, bet ne ilgiau kaip iki kitų metų gruodžio 31 d. ir ne daugiau nei du kartus. Tokiu atveju naujas Kvietimas neskelbiamas.

51. Pasikeitus Programos sąmatai lėšų gavėjas pateikia Skyriui patikslintą sąmatą. Programą įgyvendinantis Pareiškėjas gali tikslinti detalią išlaidų sąmatą tik, jei nėra įtraukiama nauja išlaidų rūšis ir išlaidų dydžio pakeitimai neviršija 30 proc. tikslinamos bendros išlaidų rūšies eilutės dydžio.

52. Programų įgyvendinimo stebėseną – analizuoja Programos pareiškėjo pateiktus duomenis, dokumentus ir informaciją, stebi Programos įgyvendinimą vietoje – vykdo Skyriaus darbuotojai.

53. Nustačius, kad Pareiškėjas netinkamai atsiskaitė už Programai vykdyti panaudotas lėšas arba skirtos lėšos pripažintos netinkamomis finansuoti, jos turi būti grąžinamos Savivaldybei.

54. Nustačius, kad Programai įgyvendinti skirtos lėšos buvo naudojamos ne pagal paskirtį, Pareiškėjas Savivaldybės administracijai privalo jas grąžinti per 5 darbo dienas nuo elektroniniu paštu ar raštu gauto pranešimo į Savivaldybės atsiskaitomąją sąskaitą, kuri nurodyta Sutartyje.

55. Savivaldybės skirtos, bet Programoms įgyvendinti nepanaudotos lėšos turi būti grąžinamos į Savivaldybės biudžetą ne vėliau kaip iki gruodžio 15 d.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

56. Pareiškėjas teisės aktų nustatyta tvarka saugo su Programos vykdymu susijusius dokumentus. Veiklos dokumentai tvarkomi ir saugomi teisės aktų nustatyta tvarka.

57. Pareiškėjas neatsako už visišką ar dalinį įsipareigojimų pagal Aprašą nevykdymą, jeigu įrodo, kad įsipareigojimų neįvykdė dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių.

58. Nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių sąvoka apibrėžiama Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.212 straipsnyje ir Atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. liepos 15 d. nutarimu Nr. 840 „Dėl Atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms taisyklių patvirtinimo“.

59. Pareiškėjas privalo laikytis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (toliau – Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų teisinę apsaugą, atsako už informacijos, susijusios su programų įgyvendinimu, duomenų tikslumą, teisėtumą, gautų valstybės biudžeto lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą. Dokumentus, susijusius su programos įgyvendinimu, programos teikėjas privalo tvarkyti ir saugoti dokumentų tvarkymą ir saugojimą reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka.

60.  Viešai skelbiama Programos informacija pateikiama laikantis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento nuostatų.

61. Ginčai, kylantys dėl paraiškos vertinimo rezultatų ar lėšų skyrimo, naudojimo ir atsiskaitymo, sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

62. Pareiškėjų ir Dalyvių asmens duomenys tvarkomi, teikiami Savivaldybei, vadovaujantis Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu. Asmens duomenų tvarkymo tikslas – identifikuoti Pareiškėjus, įvertinti atitiktį Aprašo reikalavimams ir teisę vykdyti programas bei Savivaldybei tvarkyti programų finansavimo apskaitą ir kontrolę. Duomenų subjektų teisės įgyvendinamos Bendrajame duomenų apsaugos reglamente ir duomenų valdytojo, į kurį kreipiamasi dėl duomenų subjekto teisių įgyvendinimo, nustatyta tvarka.

 

_________________________

 

Veiklių senjorų programos

finansavimo ir administravimo

tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Veiklių senjorų programos elektroninės paraiškos forma)

 

VEIKLIŲ SENJORŲ PROGRAMOS ELEKTRONINĖ PARAIŠKA

 

20__ m. ________________ _____ d.

(mėnuo)

 

1. Informacija apie pareiškėją:

 

Juridinio asmens pavadinimas / laisvojo mokytojo vardas ir pavardė

 

Kodas

 

Adresas

 

Telefonas

 

Elektroninis paštas

 

Juridinio asmens vadovo vardas, pavardė, tel., el. p.

 

Programos koordinatoriaus vardas, pavardė, tel., el. p.

 

 

2. Programos aprašymas

 

2.1. Programos pavadinimas

 

2.2. Programos įgyvendinimo laikotarpis ir vieta (Nurodykite programos įgyvendinimo laikotarpį mėnesiais nuo – iki, paslaugų teikimo adresą)

 

2.3. Programos tikslinė grupė (Aprašykite trumpai tikslinę grupę, nurodykite programos dalyvių skaičių. Paaiškinkite, kaip užtikrinsite, kad dalyvaus tikslinės grupės nariai)

 

2.4. Programos tikslas ir uždaviniai (Tikslas turi būti aiškus, konkretus, susiję su programos tikslu ir įgyvendinamas. Programos uždaviniai turėtų parodyti, kaip tikslas bus pasiektas)

 

2.5. Trumpas programos aprašymas (Aiškiai aprašykite, kokia socialinė problema sprendžiama šia programa, kodėl  ši problema aktuali. Pagrįskite, kodėl ši programa ir numatytos veiklos yra veiksmingas būdas spręsti minėtas problemas (pav.: apklausos, tyrimai, statistiniai duomenys ir kt..

 

2.6. Programos partneriai (Jeigu programa vykdoma su partneriu (-iais), nurodyti partnerio ( ių) pavadinimą, kontaktus, pasirinkimo priežastis ir konkretų jo (jų) vaidmenį ( enys) įgyvendinant programą, partnerystės pagrindą (bendradarbiavimo sutarties ar ketinimo (-ų) protokolo (-ų) sudarymo data / numeris.

 

2.7. Programai vykdyti turima patirtis (Nurodykite, kiek metų Jūsų organizacija teikia paslaugas. Jeigu galite, pateikite 3 pastarųjų metų svarbiausias įgyvendintas panašaus pobūdžio programas ir jų rezultatus)

 

2.8. Laukiami rezultatai ir nauda tikslinei grupei (Nurodykite planuojamus kokybinius ir kiekybinius rezultatus ir jų naudą tikslinei grupei)

 

 

3. Programos įgyvendinimo planas ir veiklos vertinimo rodikliai

(Aprašykite programos vykdymo planą: nurodykite konkrečios paslaugos (-ų) pavadinimą (-us), trumpai ir aiškiai ją (jas) apibūdinkite. Taip pat nurodykite planuojamus paslaugos -(ų) teikėjus (specialistus) ir jų darbo krūvius..)

 

Eil.

Nr.

Programos paslaugos pavadinimas

Veiklos vertinimo rodikliai

Programos veiklos aprašymas

(Trumpai ir aiškiai apibūdinkite veiklą, nurodykite planuojamos paslaugos teikėją (specialistą) ir jo darbo krūvį)

Paslaugos (-ų) periodiškumas

(Nurodykite, kiek kartų  paslauga

(-os) bus teikiama (-os) per mėnesį ir kokia bus jos (-ų) trukmė (val.)

Planuojama pasiekti reikšmė

(Nurodykite paslaugos gavėjų skaičių, planuojamų suteikti paslaugų skaičių ir pan.) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Programos biudžetas

4.1. Programos pajamų šaltiniai

Eil. Nr.

Pavadinimas

Suma (Eur)

1.

Iš Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto prašomos lėšos

 

2.

Kiti finansavimo šaltiniai: (Pateikite, iš kur yra gautas (planuojama)s gauti papildomas finansavimas šios programos veikloms įgyvendinti)

1.   ..........

2.   ..........

 

3.

Visa programos vertė:

 

 

4.2. Detali išlaidų sąmata ir prašomų lėšų pagrindimas

Eil. Nr.

Išlaidų rūšis

Skaičiavimai

Programai įgyvendinti reikalinga suma                    Eur

Iš jų:

Planuojamų išlaidų ir jų skaičiavimų detalizavimas, pagrindimas bei sąsaja su konkrečiomis paslaugomis, nurodytomis paraiškos 3 punkte, išskiriant partneriui (jeigu planuojama partnerystė) planuojamas išlaidas ir sumas

Programai įgyvendinti prašoma suma                    Eur                           

Iš kitų finansavimo šaltinių skiriama suma Eur

I. Administravimo išlaidos

1.

Programos vadovo darbo užmokestis, įskaitant socialinio draudimo įmokas ir įmokas į Garantinį fondą; nurodomas darbo dienų, valandų skaičius per mėnesį arba pareigybės (etato) dydis ir darbo trukmė mėnesiais, socialinio draudimo įmokos ir įmokos į Garantinį fondą 

2.

Programos buhalterio darbo užmokestis, įskaitant socialinio draudimo įmokas ir įmokas į Garantinį fondą (jei paslauga nėra perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės (įstaigos) ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens); nurodomas programos buhalterio darbo laikas (darbo dienų, valandų skaičius per mėnesį arba pareigybės (etato) dydis ir darbo trukmė mėnesiais, socialinio draudimo įmokos ir įmokos į Garantinį fondą)

3.

Užmokestis už buhalterinės apskaitos paslaugas pagal paslaugų sutartį (jei paslauga perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės (įstaigos) ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens)

Iš viso (1 + 2 + 3):

Administravimo išlaidos (1 + 2 + 3) nuo programai prašomų lėšų (procentais):

II. Programos įgyvendinimo išlaidos

4.

Programos vykdytojų darbo užmokestis, įskaitant socialinio draudimo įmokas ir įmokas į Garantinį fondą (jeigu programos vykdytojo veikla, susijusi su programos vykdymu, trunka tik dalį darbo laiko, į programos išlaidas turi būti įskaičiuojamas tik užmokestis už tą laiką, kuris bus skirtas programos veiklai vykdyti (tiesiogiai dirbti su programoje numatyta tiksline grupe ir netiesiogiai – pasirengti ir užbaigti vykdomą veiklą); nurodomas kiekvienos programos vykdytojo darbo dienų, valandų skaičius per mėnesį arba pareigybės (etato) dydis ir darbo trukmė mėnesiais, socialinio draudimo įmokos ir įmokos į Garantinį fondą)   

Iš viso 4:

5.

Išlaidos programai įgyvendinti reikalingoms priemonėms, įrangai, prekėms ir reikmenims įsigyti  

Iš viso 5:

6.

Išlaidos individualią veiklą vykdantiems fiziniams asmenims už suteiktas paslaugas (pagal paslaugų teikimo sutartis), jei šie fiziniai asmenys ir paslaugų teikėjai nėra pareiškėjo (ar partnerio) programoje įdarbinti asmenys

Iš viso 6:

7.

Patalpų, skirtų programos veiklai vykdyti, nuomos ir (ar) eksploatavimo išlaidos (šildymo, elektros energijos, vandens, nuotekų šalinimo) ir kitos patalpų išlaikymo, aplinkos priežiūros išlaidos)

Iš viso 7:

8.

Ryšio paslaugų išlaidos (interneto, fiksuotojo ir (ar) mobiliojo ryšio paslaugos, pašto išlaidos)

Iš viso 8:

9.

Transporto išlaidos (degalai, transporto nuoma, visuomeninio transporto priemonių bilietai (išskyrus taksi), patirtos Lietuvoje   

Iš viso 9:

10.

Išlaidos mokesčiams už bankų, kitų kredito ar mokėjimo įstaigų suteiktas piniginių lėšų pervedimo paslaugas

Iš viso 10:

Iš viso (1 + 2 + 3 + … + 10):

 

5. Programai vykdyti turimi ištekliai

 

5.1. Žmogiškieji ištekliai (Nurodykite darbuotojo vardą, pavardę, pareigybę, išsilavinimą (studijų sritis ir kryptis), darbo patirtį Jūsų įstaigoje)._____________________________________

___________________________________________________________________________

5.2. Patalpos (Programos vykdymo vieta ir patalpų, kuriose bus teikiamos paslaugos, aprašymas).______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.3. Kiti turimi ištekliai, reikalingi programai įgyvendinti ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________

 

 

Veiklių senjorų programos

finansavimo ir administravimo

tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Veiklių senjorų programos atitikties reikalavimams vertinimo forma)

 

VEIKLIŲ SENJORŲ PROGRAMOS ATITIKTIES REIKALAVIMAMS

VERTINIMAS

 

Programos pavadinimas

Pareiškėjo pavadinimas

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Vertinimo kriterijai

Skirtų balų skaičius

1.

Programos aprašymas

(paraiškos 2.2, 2.4, 2.5 papunkčiai)

 

 

1. Programos aprašymas nuoseklus, išsamus ir gerai parengtas: sprendžiama problema aktuali, pasirinktos tinkamos veiklos tikslui pasiekti, tinkamai pasirinkta tikslinė grupė, tikslai ir uždaviniai aiškūs, konkretūs ir įgyvendinami – skiriami 5 balai.

2. Programai trūksta nuoseklumo ir išsamumo – skiriami 1–4 balai.

3. Programa nenuosekli ir neišsami – skiriama 0 balų.

 

2.

Organizacijos patirtis teikiant paskelbto konkurso paslaugas

(paraiškos 2.7 papunktis)

1. Už organizacijos patirtį teikiant paslaugas daugiau nei 10 metų skiriami 5 balai.

2. Už organizacijos patirtį teikiant paslaugas nuo 7 iki 10 metų skiriami 4 balai.

3. Už organizacijos patirtį teikiant paslaugas nuo 5 iki 7 metų skiriami 3 balai.

4. Už organizacijos patirtį teikiant paslaugas nuo 4 iki 5 metų skiriami 2 balai.

5. Už organizacijos patirtį teikiant paslaugas nuo 1 iki 3 metų skiriamas 1 balas.

6. Už organizacijos patirtį teikiant paslaugas iki 1 metų skiriama 0 balų.

 

3.

Laukiami programos įgyvendinimo rezultatai ir nauda

(paraiškos 2.8 papunktis)

1. Laukiami rezultatai konkretūs ir realūs, poveikis tikslinei grupei ilgalaikis ir žymus – skiriami 5 balai.

2. Laukiami rezultatai iš dalies konkretūs ir realūs, poveikis tikslinei grupei trumpalaikis arba nelabai žymus – skiriami 1–4 balai.

3. Laukiami rezultatai nepagrįsti, poveikis tikslinei grupei abejotinas – skiriama 0 balų.

 

4.

Programos įgyvendinimo planas

(paraiškos 3 punktas)

1. Programos veiklos nuoseklios, pagrįstos ir tinkamos programos tikslui bei uždaviniams pasiekti, pasirinktas tinkamas paslaugų teikimo periodiškumas, aiški planuojama pasiekti reikšmė – 5 balai.

2. Programos veikloms trūksta išsamaus aprašymo ir pagrindimo – skiriami 1–4 balai.

3. Programos veiklos nenuoseklus ir neišsamios, nėra aiškus paslaugos periodiškumas, abejotina planuojama pasiekti reikšmė – skiriama 0 balų.

 

5.

Organizacijos lėšos prisidedant prie programos įgyvendinimo

(paraiškos 4.1 papunktis)

1. Organizacija skirs ne mažiau 20 proc. kitų finansavimo šaltinių lėšų nuo programos įgyvendinimo sumos – skiriami 5 balai.

2. Organizacija skirs 10–20 proc. savo lėšų kitų finansavimo šaltinių lėšų nuo programos įgyvendinimo sumos – skiriami 1–4 balai.

3. Organizacija neprisidės savo lėšų kitų finansavimo šaltinių lėšomis arba prisidės mažiau nei 10 procentų prie programos įgyvendinimo – skiriama 0 balų.

 

6.

Prašomų lėšų pagrindimas

(paraiškos 4.2 papunktis)

1. Programos išlaidų sąmata aiški, detali, pagrįsta ir siejasi su programos veiklomis – skiriami 5 balai.

2. Programos sąmata iš dalies aiški, iš dalies detali ir racionali, iš dalies pagrįsta ir sietina su programos veiklomis – skiriami 1–4 balai.

3. Programos sąmata neaiški, nedetali ir neracionali, nepagrįsta ir nesietina su veiklomis – skiriama 0 balų.

 

7.

Programos veikloms vykdyti turimi ištekliai

(paraiškos 5 punktas)

1. Organizacija turi pakankamai išteklių programos veikloms vykdyti: organizacijos darbuotojai turi reikiamą kvalifikaciją ir darbo patirtį, organizacija turi patalpas ir reikiamą įrangą veiklai vykdyti – skiriama 5 balai.

2. Organizacija turi iš dalies pakankamų žmogiškųjų ir materialinių išteklių programos veikloms vykdyti – skiriama 1–4 balai.

3. Organizacija neturi pakankamai žmogiškųjų ir materialinių išteklių programos veikloms vykdyti – skiriama 0 balų.

 

Balų suma

 

Nurodomos Komisijos nario pastabos, komentarai, nuomonė dėl programos ir kita svarbi informacija (pildoma, kai programai skiriama mažiau nei 17 balų).

 

 

___________

(parašas)

_______________

(vardas ir pavardė)

 

 

 

 

Veiklių senjorų programos

finansavimo ir administravimo tvarkos

aprašo

3 priedas

 

VEIKLIŲ SENJORŲ PROGRAMOS VERTINIMO ANKETA

 

(programos pavadinimas)

 

 

Prašome pareikšti nuomonę pagal trijų balų vertinimo skalę:

(atitinkamose skiltyse prašome pažymėti „+“):

Kas vertinama

Įvertinimas:

1 – ne, 2 – iš dalies, 3 – taip

1

2

3

1. Ar pasiteisino Jūsų lūkesčiai įgyti, patobulinti kompetenciją (-as) (žinias, įgūdžius, gebėjimus)?

2. Ar įgytas žinias, gebėjimus, įgūdžius taikote (taikysite) kasdieniame darbe (gyvenime)?

3. Ar gerai vertinate programą vykdžiusio asmens darbą?

4. Ar programą vykdęs asmuo sukūrė gerą psichologinę atmosferą?

5. Ar vykdytų veiklų turinys atitiko programos turinį?

6. Ar medžiaga (priemonės) padėjo geriau suprasti programos turinį?

7. Ar vieta (aplinka) buvo palanki veiklai vykdyti?

8. Ar veiklų organizavimas buvo tinkamas?

9. Ar pakankamai buvo praktinio darbo (praktinių) užsiėmimų?

10. Ar programa Jums buvo naudinga?

 

 

 

11. Ar rekomenduotumėte šią programą savo pažįstamiems?

 

Jei kažkurį klausimą įvertinote 1 balu, prašome paaiškinti, kodėl:

……………………………………………………………………………………………………………..……

………………………………………………………………………………………………..

Pastabos ir pasiūlymai:

……………………………………………………………………………………………………………..……

………………………………………………………………………………………………..

Dėkojame už atsakymus.

_____________

 

 

Veiklių senjorų programos

finansavimo ir administravimo tvarkos

aprašo

4 priedas

 

 

KOMISIJOS NARIO

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS IR NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA

 

20__ m._____________ d. Nr. ______

 

_____________

(vieta)

 

Būdamas (-a) ekspertų komisijos, vertinančios Veiklių senjorų programos  paraiškų atitiktį reikalavimams (toliau – Komisija), nariu (-e), pasižadu:

1. Objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis (-asi) konfidencialumo užtikrinimo, lygiateisiškumo, nediskriminavimo, proporcingumo, abipusio pripažinimo ir skaidrumo principais, atlikti man pavestas pareigas (užduotis).

2. Saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, dirbant Komisijos nariu (-e).

3. Man patikėtus dokumentus, kuriuose yra konfidenciali informacija, saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti.

4. Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:

4.1. kiekvienos Veiklių senjorų programos atitikties reikalavimams paraiškos (toliau – Paraiška) duomenys ir turinys;

4.2. Paraiškos vertinimo išvados;

4.3. Paraiškos vertinimo rezultatų duomenys;

4.4. kita informacija, susijusi su Paraiškų nagrinėjimu, aiškinimu, vertinimu ir palyginimu, jeigu jos atskleidimas prieštarauja teisės aktams;

4.5. kita informacija, susijusi su vertinimo procedūromis, jeigu jos atskleidimas prieštarauja įstatymams, daro nuostolių teisėtiems šalių interesams arba trukdo užtikrinti sąžiningą konkurenciją.

5. Patvirtinu, kad atsisakysiu vertinti man pateiktą Paraišką, jei paaiškės, kad aš esu:

5.1. Paraišką pateikusio juridinio asmens narys (-ė);

5.2. dalyvauju Paraišką pateikusio juridinio asmenio valdymo organų veikloje;

5.3. esu įtrauktas (-a) į Paraiškos vykdymo procesą;

5.4. galiu nesuderinti viešųjų ir privačių interesų ir galiu būti šališkas (-a).

6. Esu perspėtas (-a), kad pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, atsakysiu teisės aktų nustatyta tvarka ir turėsiu atlyginti padarytą žalą.

 

____________________                                            ____________________

(vardas ir pavardė)                                                                                  (parašas)

 

____________

 

Veiklių senjorų programos

finansavimo ir administravimo tvarkos

aprašo

5 priedas

 

(Veiklių senjorų programos finansavimo sutarties forma)

 

VEIKLIŲ SENJORŲPROGRAMOS FINANSAVIMO SUTARTIS

 

20__ m. ___________________d. Nr. __________

Vilnius

 

Vilniaus miesto savivaldybės administracija, juridinio asmens kodas 188710061, atstovaujama Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Jaunimo reikalų ir neformalaus užimtumo skyriaus ____________________ (pareigos, vardas, pavardė), veikiančio (-ios) pagal Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2024 m. ___________ d. sprendimą Nr. _____________ „Dėl Vilniaus miesto savivaldybės veiklių senjorų programos finansavimo ir administravimo tvarkos aprašo tvirtinimo“ (toliau – Lėšų davėjas), ir ____________________ (juridinio asmens pavadinimas/laisvojo mokytojo vardas ir pavardė, kodas (toliau – Lėšų gavėjas), atstovaujamas (-a) __________________ (atstovo pareigos, vardas, pavardė), veikiančio (-ios) pagal _________________________ , (toliau – Šalys) sudaro šią Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį (toliau – Sutartis).

 

I. SUTARTIES TIKSLAS

 

1.  Vadovaudamasis Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2024 m. ___________ d. sprendimu Nr. _____________ „Dėl Vilniaus miesto savivaldybės veiklių senjorų programos finansavimo ir administravimo tvarkos aprašo tvirtinimo“ ir Vilniaus miesto savivaldybės mero _______ d. potvarkiu Nr. __ „Dėl ______________“ Lėšų davėjas skiria Lėšų gavėjui šioje Sutartyje nustatyta tvarka _______ Eur (suma žodžiais) Eur iš Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Jaunimo reikalų ir neformalaus užimtumo skyriaus programos ___ „__________“, sąmatos Nr. _________.

2.  Lėšų skyrimo tikslas – finansuoti Lėšų gavėjo programą „____________________“.

 

II. SUTARTIES ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI IR TEISĖS

 

3.  Lėšų davėjas įsipareigoja pervesti Sutarties 1 punkte nurodytas lėšas pagal Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintą programos sąmatos formos aktualiąją redakciją ________________________________________ (nurodomas lėšų pervedimo periodiškumas ir kitos detalės, pvz. „apmokant faktiškai suteiktas paslaugas pagal Paslaugų gavėjų sąrašą“) į Lėšų gavėjo atsiskaitomąją sąskaitą, nurodytą Sutarties VI skyriuje.

4.  Lėšų davėjas turi teisę:

4.1. reikalauti, kad Lėšų gavėjas pateiktų Lėšų davėjui duomenis, susijusius su Sutarties vykdymu;

4.2. prireikus reikalauti iš Lėšų gavėjo papildomos informacijos ar dokumentų, jeigu, Lėšų davėjo nuomone, pateiktos informacijos nepakanka;

4.3. kontroliuoti šia Sutartimi skirtų lėšų tikslinį naudojimą;

4.4.      reikalauti patikslinti Sutartyje nurodytas Lėšų gavėjo pateiktas ataskaitas;

4.5.      paaiškėjus, kad Lėšų gavėjui skirtos lėšos panaudotos ne pagal šios Sutarties 2 punkte nurodytą tikslinę paskirtį ar nesilaikant šios Sutarties sąlygų – reikalauti, kad Lėšų gavėjas nedelsdamas grąžintų į Lėšų davėjo atsiskaitomąją sąskaitą banke;

4.6.      tikslinti prie šios Sutarties pridėtą sąmatą.

5.  Lėšų gavėjas įsipareigoja:

5.1.      įgyvendinti Sutarties 2 punkte nurodytą Sutarties tikslą ir gautas lėšas naudoti pagal suderintą, išlaidų sąmatą ir tik Sutarties 2 punkte nurodytam tikslui pasiekti;

5.2.      teikti paslaugos gavėjams užpildyti programos vertinimo anketą (Veiklių senjorų programos finansavimo ir administravimo tvarkos aprašo 3 priedas);

5.3.      pasibaigus Sutarties terminui arba įgyvendinus Sutarties tikslą, per 30 kalendorinių dienų, bet ne vėliau kaip iki sausio 10 d., Lėšų davėjui pateikti biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą pagal Lietuvos Respublikos finansų ministro patvirtintą formą Nr. 2 ir užpildyti elektroninę programos įgyvendinimo ataskaitą (Veiklių senjorų programos finansavimo ir administravimo tvarkos aprašo 6 priedas) puslapyje konkursai.vilnius.lt;

5.4.      Lėšų davėjui pareikalavus per 5 darbo dienas pateikti išlaidas pateisinančių dokumentų ir apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas;

5.5.      savo jėgomis ir lėšomis pašalinti dėl savo kaltės padarytus trūkumus, pažeidžiančius šios Sutarties sąlygas;

5.6.      apskaitą tvarkyti ir veiklą vykdyti Lietuvos Respublikoje galiojančių teisės aktų nustatyta tvarka;

5.7.      nustačius, kad lėšos panaudotos ne pagal paskirtį, per 5 darbo dienas gautas lėšas grąžinti į Lėšų davėjo atsiskaitomąją sąskaitą, kuri nurodyta šios Sutarties VI skyriuje;

5.8.        nepanaudotas gautas lėšas metams pasibaigus per 5 darbo dienas privalo grąžinti į Lėšų davėjo atsiskaitomąją sąskaitą, kuri nurodyta šios Sutarties VI skyriuje;

5.9.        raštu informuoti Lėšų davėją apie visus su Sutarties įgyvendinimu susijusius pakeitimus ir jų priežastis;

5.10.      su Sutarties įgyvendinimu susijusius dokumentus saugoti vadovaujantis Lietuvos Respublikos archyvų įstatymu;

5.11.      bendradarbiauti su Lėšų davėjo atsakingais darbuotojais, laiku teikti jiems visą prašomą informaciją, sudaryti sąlygas jiems apžiūrėti Sutarties vykdymo vietą, susipažinti su dokumentais, susijusiais su šios Sutarties vykdymu;

5.12.      ne vėliau kaip per 10 darbo dienų pranešti Lėšų davėjui apie Lėšų gavėjo adreso, telefono, fakso, banko sąskaitos rekvizitų pasikeitimus;

5.13.      įgyvendinti Sutarties tikslą iki 20__ m. gruodžio 31 d.

6.    Lėšų gavėjas turi teisę:

6.1.      raštu teikti Lėšų davėjui paklausimus, susijusius su Sutartimi;

6.2.      dėl iš anksto nenumatytų priežasčių ar dėl atsiradusių aplinkybių, kurioms esant Sutarties tikslo įgyvendinimas būtų neįmanomas, atsisakyti vykdyti Sutartį. Tokiu atveju turi būti pateiktas oficialus raštas Lėšų davėjui, o į Lėšų gavėjo sąskaitą pervestos lėšos turi būti grąžintos Lėšų davėjui ne vėliau nei per 5 darbo dienas po oficialaus rašto pateikimo;

6.3.      gautas lėšas naudoti tik pagal paskirtį ir kontroliuoti jų panaudojimą.

 

III. SUTARTIES GALIOJIMAS IR NUTRAUKIMAS

 

7.    Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki sutartinių įsipareigojimų įvykdymo.

8.    Sutartis gali būti nutraukta:

8.1. Šalių susitarimu;

8.2. pasibaigus Sutarties teisiniam pagrindui;

8.3. kai šalys nevykdo savo įsipareigojimų;

8.4. kituose teisės aktuose numatytais pagrindais.

9. Lėšų davėjas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį pranešdamas apie tai Lėšų gavėjui prieš 10 (dešimt) kalendorinių dienų, jei Lėšų gavėjas nevykdo arba netinkamai vykdo Sutartį, nevykdo savo įsipareigojimų ir pažeidžia šios Sutarties sąlygas, taip pat jei:

9.1. laiku nepateikė Sutarties įgyvendinimo ataskaitų šioje Sutartyje nustatyta tvarka;

9.2. Sutarties finansavimui gauti ar vykdydamas šią Sutartį pateikė klaidinančią informaciją arba nuslėpė informaciją, turinčią reikšmės sprendimui skirti lėšas arba tinkamai šios Sutarties vykdymo kontrolei;

9.3. įgyvendindamas Sutartį pažeidė Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus, susijusius su Sutarties tikslo įgyvendinimu;

9.4. nustojo vykdyti Sutarties tikslo veiklas arba nesilaikė Sutarties 5 punkte nurodytų reikalavimų, arba negalėjo pasiekti šioje Sutartyje nustatytų Sutarties tikslų ir apie tai neinformavo;

9.5. nesudaro sąlygų ar neleidžia Lėšų davėjo įgaliotiems asmenims apžiūrėti vietoje ir (arba) patikrinti, kaip įgyvendinamas Sutarties tikslas ir (arba) kaip vykdoma veikla po lėšų pervedimo;

9.6. nevykdo Sutarties sąlygų, nustatančių pareigą tvarkyti apskaitą taip, kad apskaitos informacija būtų tinkama, objektyvi ir palyginama, pateikiama laiku bei išsami;

9.7. įgyja likviduojamo ar bankrutuojančio ūkio subjekto statusą Sutarties tikslų įgyvendinimo metu;

9.8. pažeidžia kitas šios Sutarties sąlygas.

10. Nustačius arba gavus informacijos, kad esama šios Sutarties 9.1.9.8. punktuose išvardytų pažeidimų, Lėšų davėjo įgaliotas asmuo, kaip galima greičiau atlieka papildomą gautų dokumentų patikrinimą ir (arba) patikrą programos įgyvendinimo vietoje (ar įstaigoje).

11. Atlikęs papildomą gautų dokumentų patikrinimą ir (arba) patikrą vietoje ir aptikęs pažeidimų, sustabdo lėšų mokėjimą, nustatydamas terminą, per kurį padaryti pažeidimai turi būti pašalinti. Lėšų gavėjas gavęs informaciją apie priimtą sprendimą dėl lėšų mokėjimo sustabdymo ir pažeidimų pašalinimo, privalo per sprendime nustatytą terminą įvykdyti sprendime nurodytus reikalavimus ir apie jų įvykdymą raštu informuoti Lėšų davėją.

12. Sustabdytą lėšų mokėjimą Lėšų davėjas atnaujina tik kitai šaliai pašalinus pažeidimus.

13. Lėšų gavėjui per nustatytą sprendime terminą neįvykdžius nurodytų reikalavimų  Lėšų davėjas per 5 darbo dienas nuo sprendimo nutraukti arba sumažinti lėšų mokėjimą priėmimo dienos informuoja apie šį sprendimą registruotu laišku Lėšų gavėją.

14, Sutartis laikoma nutraukta nuo tada, kai Lėšų davėjas priima sprendimą nutraukti lėšų mokėjimą Lėšų gavėjui ir raštu informuoja apie Sutarties nutraukimą.

 

IV. PRANEŠIMAI

 

15. Pranešimai Šalims turi būti siunčiami adresais, kurie yra nurodyti šios Sutarties VI skyriuje.

16. Kontaktiniai asmenys:

16.1.      Lėšų davėjo: ____________ (pareigos, vardas pavardė, tel., el. paštas);

16.2.      Lėšų gavėjo: ____________ (pareigos, vardas pavardė, tel., el. paštas).

17. Šalys privalo nedelsdamos viena kitą informuoti apie savo adreso ar telefono numerio pasikeitimą. Šalis, neįvykdžiusi šio reikalavimo, negali pareikšti pretenzijų, kad kitos Šalies veiksmai, atlikti pagal naujausius jai žinomus duomenis, neatitinka šios Sutarties sąlygų arba ji negavo pranešimų, siųstų pagal šiuos duomenis.

18. Sutartyje numatytos ataskaitos teikiamos elektroniniu būdu per Savivaldybės elektroninių rengiamų konkursų elektroninės paraiškų sistemą http://konkursai.vilnius.lt/. Kilus techninių nesklandumų, ataskaitos gali būti teikiamos Sutarties VI skyriuje nurodytu adresu.

 

V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

19. Šalys neturi teisės savo įsipareigojimų perduoti tretiesiems asmenims.

20. Šalys yra atleidžiamos nuo atsakomybės dėl šios Sutarties vykdymo pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. liepos 15 d. nutarimą Nr. 840 „Dėl Atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms taisyklių patvirtinimo“.

21. Sutartis vykdoma vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

22. Sutarties pakeitimai ir papildymai įforminami raštišku Šalių susitarimu, kuris yra neatsiejama šios Sutarties dalis.

23. Nesutarimai, kurie gali atsirasti dėl šios Sutarties ir yra susiję su jos galiojimu, vykdymu ir nutraukimu, sprendžiami abiejų Šalių susitarimu, o nesutarus – Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka bus sprendžiami teisme pagal Lėšų davėjo buveinės vietą.

24. Sutartis sudaryta dviem egzemplioriais, po vieną kiekvienai Šaliai. Abu egzemplioriai turi vienodą teisinę galią.

25. Sutarties priedai laikomi neatskiriama šios Sutarties dalimi.

26. Sutartyje neaptartos sąlygos sprendžiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatomis.

27. Lėšų davėjas, vykdydamas tvarkos apraše nurodytą lėšų panaudojimo kontrolę, ir Lėšų gavėjas, vykdydami Sutartyje nurodytas veiklas bei funkcijas, turi užtikrinti 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo reikalavimų laikymąsi. Lėšų gavėjas fizinių asmenų duomenis tvarko tik paslaugų teikimo ir atsiskaitymo už gautą finansavimą tikslais, Lėšų davėjas – Sutartyje nurodytų Savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamų veiklų kokybės kontrolės tikslu.

 

PRIDEDAMA. Detali programos vykdymo išlaidų sąmata

 

 

 

VI. ŠALIŲ REKVIZITAI

 

 

 

Lėšų davėjas

 

Vilniaus miesto savivaldybės administracija

Kodas 188710061

Konstitucijos pr. 3, LT 09601 Vilnius

Tel. (0 5) 211 2673

El. paštas savivaldybe@vilnius.lt

Luminor Bank AB

LT

Banko kodas 40100

 

 

________________________________

(parašas)

 

 

Lėšų gavėjas

 

Juridinio asmens pavadinimas / laisvojo mokytojo vardas ir pavardė                

Kodas ..................

Adresas...................

Tel. ......................

El. paštas ..............

Bankas ....................

A. s. LT ...................

 

Direktorius..........................

 

_____________________________

(parašas)

 

________________________

 

Veiklių senjorų programos

finansavimo ir administravimo tvarkos

aprašo

6 priedas

 

(Veiklių senjorų programos įgyvendinimo ataskaitos forma)

 

VEIKLIŲ SENJORŲ PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO ATASKAITA

 

20__ m. ___________________d. Nr. __________

Vilnius

 

1. Programos įgyvendinimo laikotarpis  nuo………….. iki …………….., iš viso ...... mėn.

2. Programos įgyvendinimas, veiklos vertinimo rodikliai

 

Eil.

Nr.

Programos veiklos pavadinimas

Veiklos vertinimo rodikliai

Programos veiklos aprašymas

Paslaugos (-ų) periodiškumas

 

Pasiekti rezultatai (kiekybiniai ir kokybiniai)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Programos finansavimo šaltiniai

 

Lėšų šaltinis

Skirtos lėšos (Eur)

Panaudotos lėšos (Eur)

Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto lėšos

 

 

Pareiškėjo nuosavos lėšos (nurodykite, kur lėšos buvo panaudotos)

 

 

Kiti šaltiniai (nurodykite finansavimo šaltinį ir kur lėšos buvo panaudotos)

 

 

Mums labai svarbi Jūsų nuomonė, todėl prašome pasidalinti savo patirtimi įgyvendinant programą:

1.       Trumpai pristatykite kaip sekėsi įgyvendinti programą, kokius tikslus ir uždavinius pavyko įgyvendinti?

2.       Ar įgyvendinant programą teko susidurti su iššūkiais? Nurodykite kokiais.

3.       Ar turite siūlymų dėl  programos įgyvendinimo?

4.       Nurodykite programos tęstinumo poreikį.

 

Dėkojame už Jūsų pastebėjimus.

 

Juridinio asmens vadovas /

Laisvasis mokytojas __________________ ___________________________

(parašas) (vardas ir pavardė)