CIVILINĖS AVIACIJOS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS
Į S A K Y M A S
DĖL PATIKROS LAPŲ TVIRTINIMO
2004 m. sausio 23 d. Nr. 4R-14
Vilnius
Atsižvelgdamas į 2001 m. gruodžio 19 d. CAA direktoriaus įsakymu Nr. 105 patvirtintų Civilinių orlaivių tinkamumo skraidyti pažymėjimų išdavimo taisyklių (Žin., 2002, Nr. 9-350, Nr. 125-5717; 2003, Nr. 74) 18 ir 23 punktų reikalavimus ir 2003 m. vasario 11 d. CAA direktoriaus įsakymu Nr. 4R-13 patvirtintų Civilinių orlaivių specialiųjų tinkamumo skraidyti pažymėjimų išdavimo taisyklių (Žin., 2003, Nr. 21-928, Nr. 74) 17 ir 21 punkto reikalavimus:
1. Tvirtinu pridedamus:
2. Įpareigoju Civilinės aviacijos administracijos darbuotojus tikrinant civilinius orlaivius pildyti šio įsakymo 1 punkte nurodytus atitinkamus patikros lapus.
1 priedas
CIVILINĖS AVIACIJOS ADMINISTRACIJA
|
Komercinės kategorijos lėktuvų patikros lapas (parengtas pagal JAR-OPS 1, JAR 25, ICAO 6 priedo I dalies reikalavimus)
Patikros tikslas: |
||||||||||
Lėktuvo reg. ženklas___________________Tipas___________________Serijos numeris___________________
Pagaminimo metai_______________Lėktuvo TSP Nr._______________Variklio tipas_____________________ Mokestis sumokėtas ÿ Lėktuvas naudojamas pagal: ÿ VST ÿ SPT Minimalus pilotų skaičius: ÿ 1 pilotas ÿ 2 pilotai |
||||||||||
|
|
Įvertinimas |
||||||||
1 |
Registracijos liudijimas |
|
||||||||
2 |
Tinkamumo skraidyti pažymėjimas |
|
||||||||
3 |
Vežėjo pažymėjimas |
|
||||||||
4 |
Eksporto pažymėjimas |
|
||||||||
5 |
Patvirtintas MEL |
|
||||||||
7 |
Draudimo liudijimas |
|
||||||||
8 |
Orlaivio žurnalas |
|
||||||||
9 |
Radijo stočių licencija |
|
||||||||
10 |
Triukšmo pažymėjimas |
|
||||||||
11 |
Patvirtintas skrydžių vykdymo vadovas |
|
||||||||
12 |
Operacijų patikros lapas (check-list) |
|
||||||||
13 |
Patvirtinta techninės priežiūros darbų vykdymo programa |
|
||||||||
14 |
Formuliarai |
|
||||||||
15 |
Tinkamumo skraidyti direktyvų sąrašas |
|
||||||||
16 |
Kaip vykdomos tinkamumo skraidyti direktyvos ir biuleteniai |
|
||||||||
17 |
Resursai |
Paskirtasis |
|
|||||||
|
Kalendorinis |
|
||||||||
18 |
Kaip vykdomi techninės priežiūros darbai |
|
||||||||
19 |
Orlaivio identifikavimo lentelė |
|
||||||||
20 |
Registracijos ženklai |
|
||||||||
21 |
Vidinė konstrukcija |
|
||||||||
22 |
Liemuo |
|
||||||||
23 |
Sparnai, uodega |
|
||||||||
24 |
Važiuoklė |
|
||||||||
Lėktuvo išorė |
|
|||||||||
JAR-OPS 1 |
Įranga |
Pastabos |
Kiekis |
Įverti-nimas |
|
|||||
|
|
|
reikiamas |
esamas |
|
|
||||
1.640 |
Apšvietimo sistemos |
Skraidant dieną: |
Susidūrimų vengimo žiburių sistema (anti-collision lights). |
1 |
|
|
|
|||
|
|
Skraidant naktį: (papildomai) |
navigaciniai/padėties žiburiai; |
3 |
|
|
|
|||
|
|
|
2 tūpimo žiburiai, arba 1 su dviem atskirai maitinamais kaitinimo siūleliais; |
|
|
|
|
|||
|
|
|
reikiami papildomi žiburiai jūrų lėktuvuose ir amfibijose. |
|
|
|
|
|||
JAROPS 1 |
Įranga |
Pastabos |
Kiekis |
Įvertinimas |
|
|
|
|
reikiamas |
esamas |
|
1.800 |
Įsilaužimo vietų (jei jos yra) ženklinimas |
Spalvos – geltona arba raudona. Kampų linijų matmenys – 9x3 cm. Jei tarp kampinių ženklų atstumas didesnis nei 2 m, turi būti tarpinės linijos. |
|
|
|
JAR 25.811 |
Avarinių angų/durų išorinis ženklinimas |
Ženklinama kontrastingos spalvos 5 cm pločio linija. |
|
|
|
Kabinos pokalbių savirašiai (CVR) ir skrydžio duomenų savirašiai (FDR) |
|||||
1.700 |
CVR-1 (Eurocae ED 56A, 1993 12) |
Lėktuvuose, kurių TSP gautas 1998-04-01, ar vėliau, jei jie: a) turi MSKM1>5700kg arba b) yra daugiavarikliai turbininiai, su KVS2>9; CVR turi išlaikyti informaciją, įrašytą mažiausiai per paskutines 2 skrydžio valandas. Lėktuvuose, kurių MSKM<5700kg, CVR įrašo trukmė gali būti 30 min. |
1 |
|
|
|
|
Įrangos P/N arba pavadinimas |
|||
1.705 |
CVR-2 (Eurocae ED 56 1988 02, arba ED |
Daugiavarikliuose turbininiuose lėktuvuose, kurių TSP išduotas tarp 1990-01-01 ir 1998-03-31, bei jų MSKM<5700kg ir KVS>9, turi būti naudojami CVR, kurių įrašo trukmė ne mažesnė, kaip 30 min. |
1 |
|
|
|
|
Įrangos P/N arba pavadinimas |
|||
1.710 |
CVR-3 (Eurocae ED 56A 1993 12) |
Lėktuvuose, kurių MSKM>5700kg, ir jų TSP išduotas iki 1998-04-01, turi būti naudojamas CVR, kurio įrašo trukmė yra ne mažesnė, kaip 30 min. |
1 |
|
|
|
|
Įrangos P/N arba pavadinimas |
|||
1.715 |
FDR-1 (Eurocae ED 55 1990 03) |
Lėktuvuose, kurių TSP gautas 1998-04-01 ar vėliau, ir a) yra daugiavarikliniai turbininiai su KVS>9, b) arba jų MSKM>5700kg, turi būti skaitmeninis FDR, įrašantis ne mažiau 25 val. Lėktuvuose, kurių MSKM<5700kg, FDR įrašo trukmė turi būti ne mažiau 10 val. |
1 |
|
|
|
|
Įrangos P/N arba pavadinimas |
|||
1.720 |
FDR-2 (ICAO 6 priedas) |
Lėktuvai, kurių TSP išduotas laikotarpyje nuo 1990-06-01 iki 1998 03 31, ir jų MSKM>5700kg, turi turėti skaitmeninį FDR, įrašinėjantį ne mažiau 25 val. |
1 |
|
|
|
|
Įrangos P/N arba pavadinimas |
|||
1.725 |
FDR-3 (ICAO 6 priedas) |
Turbininiai lėktuvai, kurių TSP išduotas iki 1990-06-01, ir jų MSKM>5700kg, turi turėti skaitmeninį FDR, kuris įrašinėtų mažiausiai 25 val. |
1 |
|
|
|
|
Įrangos P/N arba pavadinimas |
|||
Pastaba: Kad savirašiai yra lėktuve sumontuoti, galima nustatyti pagal tai, ar yra pilotų kabinoje testo mygtukas, ištrynimo mygtukas, atitinkami saugikliai. |
|
||||||||||||||||||||
JAR-OPS 1 |
Įranga |
Pastabos |
Kiekis |
Įvertini mas |
||||||||||||||||
|
|
|
reikiamas |
esamas |
|
|||||||||||||||
1.635 |
Saugikliai |
Po 10%, arba po 3 kiekvieno nominalo |
|
|
|
|||||||||||||||
1.640 |
Apšvietimo sistemos |
Prietaisų ir įrangos apšvietimo sistema; |
1 |
|
|
|||||||||||||||
|
|
Žibintuvėlis kiekvienam įgulos nariui |
|
|
|
|||||||||||||||
1.645 |
Langų valytuvai |
Turi būti lėktuvuose, kurių MSKM>5700kg, kiekvieno piloto vietoje (vietoj valytuvų gali būti ekvivalentiška įranga) |
|
|
|
|||||||||||||||
1.660 |
Aukščio įspėjimo sistema (Altitude alert) |
Turbosraigtiniuose lėktuvuose, kurių MSKM>5700kg, arba KVS>9, ir reaktyviniuose lėktuvuose. Nereikalaujama: lėktuvuose, kurių MSKM <5700 kg ir KVS>9, ir kurių TSP gautas anksčiau, nei 1972 04 01, ir jie registruoti šalyje-JAA narėje anksčiau, nei 1995-04-01. |
1 |
|
|
|||||||||||||||
JAR 25.841 |
Slėgio ribos viršijimo įspėjimo indikatorius (Cabin pressure altitude warning) |
1 indikatorius hermetiškiems lėktuvams, įspėjantis apie diferencinio slėgio ribos viršijimą. Turi įspėti, kai kabinos slėgis viršija 10000 pėdų. |
|
|
|
|||||||||||||||
1.665 |
Žemės artumo įspėjimo sistema (GPWS ir E-GPWS) |
1 GPWS turbininiuose lėktuvuose, kurių MSKM>5700 kg, arba KVS>9; 1 E-GPWS turbininiuose lėktuvuose, kurių MSKM> 15000 kg, arba KVS >30, ir kurių: a) iki 2005 m. TSP išduotas 2001 10 01, arba vėliau, b) nuo 2005 m. TSP išduotas prieš 2001 10 01. 1 E-GPWS turbininiuose lėktuvuose, kurių 5700kg<MSKM<15000kg arba 30>KVS>9, ir kurių TSP išduotas 2003-01-01 ar vėliau; |
|
|
|
|||||||||||||||
1.668 |
Susidūrimo ore vengimo sistema ACAS II |
1 ACAS II turbininiuose lėktuvuose, kurių MSKM>15000 kg, arba KVS>30; nuo 2005 01 01 1 ACAS II lėktuvuose, kurių 5700kg<MSKM<15000kg, arba 30>KVS>9. |
|
|
|
|||||||||||||||
1.670 |
Meteorologinis radiolokatorius (wheather radar) |
1 radiolokatorius a) hermetiškuose lėktuvuose, arba; b) nehermetiškuose lėktuvuose, kurių MSKM>5700kg, arba KVS>9, jei jie naudojami naktį arba skrydžiams pagal SPT meteorologinėmis sąlygomis, palankiomis susidaryt audros debesims. Propeleriniuose hermetiškuose lėktuvuose, kurių MSKM<5700 kg ir KVS<9, oro radaras gali būti pakeistas kita atitinkama įranga, galinčia nustatyti audros vietas (pvz. Stormscope). |
|
|
|
|||||||||||||||
1.675 |
Įranga skristi apledėjimo sąlygomis |
Skrydžiams naktį, lėktuvas turi turėti specialų apšvietimą, arba detektorius, kurie gali nustatyti prasidedantį apledėjimą. |
|
|
|
|||||||||||||||
1.680 |
Kosminės radiacijos nustatymo įranga |
1 įrangos komplektas lėktuvuose, kurie skraido aukščiau, nei 15000 m (49000 pėdų). |
|
|
|
|||||||||||||||
1.685 |
Skrydžio įgulos vidaus ryšio sistema |
1 sistema, jei įgula susideda iš 2 ir daugiau narių. |
|
|
|
|||||||||||||||
1.690 |
Vidaus ryšio sistema tarp skrydžio įgulos ir keleivių įgulos (crew member intephone system) |
Lėktuvuose, kurių MSKM>15000kg, arba KVS>19, išskyrus tuos, kurie gavo TSP prieš 1965-04-01, ir užregistruoti šalyje-JAA narėje prieš 1995-04-01. Sistemos savybės: abipusis ryšys; nepriklausoma nuo keleivių informavimo sistemos; priemonės nustatyti, ar signalas įprastas, ar avarinis; abipusis ryšys su antžeminiu personalu. |
|
|
|
|||||||||||||||
Pilotų kabina |
||||||||||||||||||||
JAR-OPS1 |
Įranga |
Pastabos |
Kiekis |
Įvertinimas |
||||||||||||||||
|
|
|
reikiamas |
esamas |
|
|||||||||||||||
1.695 |
Keleivių informavimo sistema |
1 sistema, jei KVS> 19. Sistemos savybės:girdima visose keleivių vietose, tualetuose; pasiekiama per 10 s. |
1 |
|
|
|||||||||||||||
1.730 |
Saugos diržai, krėslai |
1 kiekvienam asmeniui; skrydžio įgulos saugos diržai turi būti su automatiniu sulaikymu staigaus stabdymo metu. |
|
|
|
|||||||||||||||
1.735, ICAO 6 priedas, 13 skyrius |
Pilotų kabinos durys |
l, jei KVS>19. Užrakinamos iš pilotų kabinos pusės. Nuo 2003-11-01 lėktuvuose, kurių MSKM>45500kg, arba KVS>60, šios durys turi būti šarvuotos, o pilotų kabinoje įrengtos priemonės, kuriomis pilotas iš savo darbo vietos galėtų matyti už durų esančią erdvę. |
|
|
|
|||||||||||||||
1.755 |
Avarijos medicininė vaistinėlė |
1, jei KVS>30, ir jei bent vienas maršruto taškas yra nutolęs daugiau, nei 60 min. skrydžio nuo aerodromo, kuriame gali būti suteikta medicininė pagalba. |
|
|
|
|||||||||||||||
1.770, 1.775 |
Papildomo deguonies tiekimo sistema |
Reikalinga, jei skraidoma didesniame, nei 10000 pėdų aukštyje. Hermetiškuose lėktuvuose: 1 kaukė kiekvienam skrydžio įgulos nariui; lengvai pasiekiama iš darbo vietos; greitai uždedamo tipo kaukės, jei skraidoma virš 250 skrydžio lygio. |
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
Nehermetiškuose lėktuvuose: 1 kaukė kiekvienam skrydžio įgulos nariui |
|
|
|
|||||||||||||||
1.780 |
Įgulos apsauginė kvėpavimo įranga (PBE) |
Hermetiškuose lėktuvuose arba nehermetiškuose su MSKM>5700kg, arba KVS>19. 1 įrangos komplektas kiekvienam skrydžio įgulos nariui. Įranga turi netrukdyti palaikyti ryšį; deguonies tiekimas užtikrintas ne mažiau 15 min. Jei skrydžio įgula sudaryta iš dviejų ar daugiau narių, ir nereikalinga keleivių salono įgula, turi būti 1 nešiojama PBE. |
|
|
|
|||||||||||||||
1.790 |
Gesintuvas |
Užpildytas Halon 1211 (bromchlorodifluorometanu CBrCIF2), arba ekvivalentu |
1 |
|
|
|||||||||||||||
1.795 |
Kirviai, laužtuvai |
1, jei MSKM>5700 kg, arba KVS>9 |
|
|
|
|||||||||||||||
1.805 |
Priemonės avarinei evakuacijai (skrydžio įgulai) |
1 kiekvienam išėjimui, jei išėjimo slenksčio aukštis nuo žemės paviršiaus yra didesnis, nei 1,86 m su išleista važiuokle. Jei lėktuvo pirmas TSP buvo išduotas po 2000-04-01, 1,86 m su dalinai išleista važiuokle. |
|
|
|
|||||||||||||||
1.825 |
Gelbėjimosi liemenės |
1 liemenė kiekvienam skrydžio įgulos nariui, jei skrydžiai atliekami virš vandens. |
|
|
|
|||||||||||||||
Pilotų kabina |
|
|||||||||||||||||||
|
Prietaisas |
Skrydžiai pagal VST |
Skrydžiai pagal SPT |
Įvertinimas |
|
|||||||||||||||
|
JAR-OPS 1 1.650, 1.652, 1.655 |
1 pilotas |
2 pilotai |
MSKM>5700kg arba KVS>9 |
1 pilotas |
2 pilotai |
MSKM>5700kg arba KVS>9 |
|
|
|||||||||||
|
a |
b |
c |
d |
e |
f |
g |
|
|
|||||||||||
l |
Magnetinis kompasas (patikrinti, ar atlikta kompensacija) |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|||||||||||
2 |
Tikslus laikmatis, matuojantis laikąh, min, s |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|||||||||||
3 |
Lauko temperatūros matuoklis (OAT indicator) |
1 (7) |
1 (7) |
1 (7) |
1 (7) |
1 (7) |
1 (7) |
|
|
|||||||||||
4 |
Barometrinis aukščiamatis (8) |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
|
|||||||||||
5 |
Greitimatis |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
|
|
|||||||||||
6 |
Apšildoma Pito sistema (heated Pitot system) |
(4) |
(4) |
2 |
1 |
2 |
2 |
|
|
|||||||||||
7 |
Pito apšildymo gedimo indikatorius |
- |
- |
- |
- |
- |
2 (9) |
|
|
|||||||||||
8 |
Vertikalaus greičio indikatorius (vertical speed indicator) |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
|
|
|||||||||||
9 |
Posūkio-slydimo indikatorius arba posūkio koordinatorius |
1 (1) |
2 (1 ir 2) |
2 (1 ir 2) |
1 (3) |
2 (3) |
2 (3) |
|
|
|||||||||||
10 |
Aviahorizontas (attitude indicator) |
1 (1) |
2 (1 ir 2) (Iir2) |
2 (1ir2) |
1 |
2 |
2 |
|
|
|||||||||||
11 |
Stabilizuotas krypties indikatorius (stabilised direction indicator) |
1 |
2 (1 ir 2) |
2 (1 ir 2) |
1 |
2 |
2 |
|
|
|||||||||||
12 |
Papildomas aviahorizontas |
- |
- |
- |
- |
- |
1 (6) |
|
|
|||||||||||
13 |
Macho skaičiaus indikatorius |
Turi būti sumontuotas kiekvieno piloto vietoje, kai lėktuvas turi apkrovos apribojimus pagal Macho skaičių |
|
|
||||||||||||||||
14 |
2 atskiros statinio oro slėgio sistemos |
|
|
|
2 (5) |
2 (5) |
2 |
|
|
|||||||||||
15 |
Schemų laikiklis (chart holder) (apšviestas) |
|
|
|
1 |
1 |
1 |
|
|
|||||||||||
16 |
Ausinės su mikrofonu, PTT mygtukas ant šturvalo |
|
|
|
1 |
2 |
|
|
|
|||||||||||
17 |
Autopilotas |
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|||||||||||
(1)- vietiniams skrydžiams (iš taško A į tašką A 50 NM spinduliu, skrydžio trukmė iki 60 min.), prietaisai 9b, 10b, llb gali būti pakeisti arba posūkio-slydimo indikatoriumi, arba posūkio koordinatoriumi, arba aviahorizontu ir slydimo indikatoriumi.
(3)- skrydžiams pagal SPT arba naktį turi būti sumontuotas posūkio-slydimo indikatorius, arba slydimo indikatorius ir trečias (papildomas) aviahorizontas.
(4)- Pito sistemos šildymas privalomas lėktuvuose, kurie pagaminti ir turi lėktuvo tipo pažymėjimą nuo 1999 m. balandžio 1 d. ir vėliau.
(5)- sraigtiniuose lėktuvuose, kurių MSKM<5700 kg, gali būti 1 statinio oro slėgio sistema ir 1 alternatyvus statinio oro slėgio šaltinis.
(6)- papildomas aviahorizontas turi būti maitinamas ir apšviečiamas energijos šaltinio, nepriklausomo nuo pagrindinės lėktuvo elektros energijos sistemos. Po šios sistemos gedimo, papildomas aviahorizontas turi automatiškai persijungti prie atsarginio maitinimo ir veikti dar mažiausiai 30 min. Turi būti indikatorius, rodantis, jog prietaisas naudoja avarinį maitinimą.
(9)- reikalavimus tenkina ir 1 indikatorius, jei pagal jį galima nustatyti, kuris Pito sistemos šildytuvas sugedo;
Pilotų kabina |
|
|||||||||||||||||
JAR-OPS 1 |
Įranga |
Pastabos |
Kiekis |
Įvertinimas |
|
|||||||||||||
|
|
|
reikia mas |
esamas |
|
|
||||||||||||
|
Skrydžiams pagal VST, kai navigacija vykdoma pagal vizualius žemės orientyrus |
|
||||||||||||||||
1.850 |
Radijo imtuvas/siųstuvas |
|
1 |
|
|
|
||||||||||||
1.860 |
Autoatsakiklis (transponder) |
Patikrinti, kokius režimus turi ÿ A+C ÿ S |
1 |
|
|
|
||||||||||||
|
Skrydžiams pagal VST, kai navigacija nevykdoma pagal vizualius žemės orientyrus, ir SPT |
|
||||||||||||||||
1.855 |
Audioskydelis |
1, jei skraidoma pagal SPT |
|
|
|
|
||||||||||||
1.865 |
Radijo imtuvas/siųstuvas (VHF) |
Kiekvienas su savo atskira antena Jei skraidoma virš 250 skrydžio lygio, reikalingas dažnio žingsnis 8,33 kHz |
2 |
|
|
|
||||||||||||
|
Radio imtuvas/siųstuvas (HF) |
Jei reikalingas (skraidant virš vandenynų, dykumų, kitų specifinių zonų) |
2 |
|
|
|
||||||||||||
|
VOR |
1 VOR 2 VOR, jei navigacija atliekama tik pagal VOR |
|
|
|
|
||||||||||||
|
ADF |
1 ADF 2 ADF, jei navigacija atliekama tik pagal ADF |
|
|
|
|
||||||||||||
|
DME |
1 DME 2 DME, jei navigacija atliekama tik pagal DME |
|
|
|
|
||||||||||||
|
ILS/MLS |
1 ILS arba MLS, kai reikalinga artėjimui |
|
|
|
|
||||||||||||
|
Ženklinamojo radijo švyturio imtuvas (MARKER) |
1 imtuvas, kai būtinas artėjimui |
|
|
|
|
||||||||||||
|
Zonos navigacinė sistema |
1 zonos navigacinė sistema, jei reikalinga vykdomuose maršrutuose |
|
|
|
|
||||||||||||
|
GPS |
Neprivalomas. Jei naudojamas, patikrinti modifikacijos dokumentus |
|
|
|
|
||||||||||||
|
RNP atitikimas |
B-RNAV ar kitas. Patikrinti atitikimą patvirtinančius dokumentus |
|
|
|
|
||||||||||||
|
Autoatsakiklis (transponder) |
Patikrinti, kokius režimus turi ÿ A+C ÿ S |
1 |
|
|
|
||||||||||||
1.870 |
Tolimosios navigacijos sistema (INS, ONS, IRS) |
MNPS operacijoms specialiuose maršrutuose. Prieinama iš kiekvieno piloto vietos |
1 |
|
|
|
||||||||||||
|
|
Skrydžiams be apribojimų MNPS erdvėje. Prieinama iš kiekvieno piloto vietos |
2 |
|
|
|
||||||||||||
1.872 |
Tarpusavyje nepriklausomos aukščio matavimo sistemos |
Skrydžiams RVSM erdvėje |
2 |
|
|
|
||||||||||||
|
Aukščio įspėjimo priemonės (altitude alert) |
Skrydžiams RVSM erdvėje |
1 |
|
|
|
||||||||||||
|
Automatinė aukščio kontrolės sistema |
Skrydžiams RVSM erdvėje |
1 |
|
|
|
||||||||||||
|
Autoatsakiklis (su S režimu) |
Skrydžiams RVSM erdvėje |
1 |
|
|
|
||||||||||||
Keleivių salonas |
||||||||||||||||||
JAR-OPS 1 |
Įranga |
Pastabos |
Kiekis |
Įvertinimas |
||||||||||||||
|
|
|
reikiamas |
esamas |
|
|||||||||||||
1.285 |
Saugos instrukcija |
1 kiekvienoje keleivio vietoje |
|
|
|
|||||||||||||
1.640 |
Šviesos |
Turi būti apšviestos visos keleiviams skirtos patalpos |
|
|
|
|||||||||||||
1.730 |
Saugos diržai, krėslai |
Saugos diržas kiekviename keleivio krėsle |
1 |
|
|
|||||||||||||
|
|
Saugos diržai kiekviename keleivių kabinos įgulos nario sėdynėje |
1 |
|
|
|||||||||||||
1.731 |
Ženklai „Užsisegti saugos diržus“ ir „Nerūkyti“ |
Turi būti matomi iš kiekvieno keleivio krėslo. |
|
|
|
|||||||||||||
JAR 25.812 |
Apšviestas takelis grindyse |
Reikalingas, jei KVS>30 ir tipo pažymėjimas išduotas po 1958-01-01 |
|
|
|
|||||||||||||
1.735 |
Vidinės durys (jei yra) |
Priemonės atidaryti keleivių užrakintas duris; Priemonės užfiksuoti duris atidarytoje padėtyje; |
|
|
|
|||||||||||||
1.745 |
Pirmosios pagalbos vaistinėlės |
Keleivių vietų skaičius |
Vaistinėlių skaičius |
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
0-99 |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
100-199 |
2 |
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
200-299 |
3 |
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
300 ir daugiau |
4 |
|
|
|
|
|||||||||||
1.760 |
Pirmosios pagalbos deguonies įranga (balionai, ar kita nešiojama įranga) |
Jei skraidoma virš 250 skrydžių lygio, su keleivių kabinos įgula. Deguonies turi pakakti 2 % keleivių (mažiausiai 2 įrangos komplektai), kol lėktuvas nusileis iki 8000 pėdų. Deguonies tiekimas – 3 1/min asmeniui. |
|
|
|
|||||||||||||
1.770 |
Papildomo deguonies tiekimo sistema hermetiškiems lėktuvams |
Jei skraidoma iki 25000 pėdų ir lėktuvas gali nusileisti iki 13000 pėdų per 4 minutes, turi būti po 1 deguonies kaukę kiekvienam keleivių kabinos įgulos nariui ir kaukės 10% keleivių. Kitais atvejais deguonies kaukės turi būti kiekvienam keleivių kabinos nariui ir kiekvienam keleiviui. Bendras kaukių skaičius turi 10% viršyti sėdimų vietų skaičių. |
|
|
|
|||||||||||||
1.775 |
Papildomo deguonies tiekimo sistema nehermetiškiems lėktuvams |
Jei skraidoma virš 10000 pėdų, deguonies kaukės kiekvienam keleiviui ir keleivių kabinos įgulos nariui. |
|
|
|
|||||||||||||
1.780 |
Įgulos apsauginė kvėpavimo įranga (PBE) |
Hermetiškuose lėktuvuose arba nehermetiškuose lėktuvuose, kurių MSKM>5700kg, arba KVS>19. Vienas įrangos komplektas kiekvienam keleivių kabinos įgulos nariui; deguonies tiekimas ne mažiau 15 min; papildoma PBE laikoma prie gesintuvų. |
|
|
|
|||||||||||||
1.790 |
Gesintuvai |
Keleivių vietų skaičius |
Gesintuvų skaičius |
|
|
|
|
|||||||||||
7-30 |
1 |
|||||||||||||||||
31-60 |
2 |
|||||||||||||||||
61-200 |
3 |
|||||||||||||||||
201-300 |
4 |
|||||||||||||||||
301-400 |
5 |
|||||||||||||||||
401-500 |
6 |
|||||||||||||||||
501-600 |
7 |
|||||||||||||||||
601 ir daugiau |
8 |
|||||||||||||||||
Taip pat turi būti po 1 gesintuvą kiekvienoje keleivių lankomoje vietoje |
||||||||||||||||||
1.795 |
Kirviai, laužtuvai |
1, jei KVS>200; turi būti laikomas lėktuvo gale, keleiviams nematomoje vietoje |
|
|
|
|||||||||||||
Keleivių salonas |
|
|||||||||||||||||
JAR-OPS 1 |
Įranga |
Pastabos |
Kiekis |
Įvertinimas |
|
|||||||||||||
|
|
|
reikiamas |
esamas |
|
|
||||||||||||
1.805 |
Avarinės evakuacijos priemonės |
1 prie kiekvieno išėjimo, jei išėjimo slenksčio aukštis nuo žemės paviršiaus yra didesnis, nei 1,86 m su išleista važiuokle. Jei lėktuvo pirmas tipo pažymėjimas buvo išduotas po 2000-04-01, 1,86 m su dalinai išleista važiuokle. |
|
|
|
|
||||||||||||
1.810 |
Garsiakalbiai |
1 lėktuvuose, kuriuose keleivių vietų skaičius yra 61 -99; 2 lėktuvuose, kuriuose keleivių vietų skaičius didesnis nei 100 |
|
|
|
|
||||||||||||
1.820 |
ELT |
Lėktuvuose, kurių pirmas TSP išduotas 2002-01-01, ar vėliau, turi būti ELT, galintis transliuoti 121,5 MHz ir 406,0 MHz. Nuo 2005-01-01 tokie ELT privalomi visuose lėktuvuose. |
1 |
|
|
|
||||||||||||
1.825 |
Gelbėjimosi liemenės |
Po 1 kiekvienam keleiviui. Su gelbėjimo vietos žiburiu. Krėslų dangą vietoje gelbėjimosi liemenių naudoti draudžiama. Patikrinti, ar yra gelbėjimosi liemenės vaikams iki 2 metų. |
|
|
|
|
||||||||||||
1.815 |
Avarinis apšvietimas |
a) bendras keleivių salono apšvietimas; b) vidaus apšvietimas grindų lygyje, avarinių išėjimų vietose; c) apšviestas avarinių išėjimų ženklinimas; d) išorinis apšvietimas išėjimams per sparnus, jei tipo sertifikatas išduotas iki 1972-05-01, ir kurie skraido naktį; e) avarinio gelbėjimosi tako apšvietimo sistema grindyse lėktuvams, kuriems tipo pažymėjimas išduotas po 1958-01-01. |
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
KVS |
Apšvietimo sistemos |
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
KVS<9, arba |
a) |
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
9<KVS<19 ir sertifikuoti pagal JAR-23 ar JAR-25 |
a), b), c) |
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
9<KVS<19 ir nesertifikuoti pagal JAR-23 ar JAR-25 |
a) |
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
KVS>19 |
a), b), c), d), e) |
|
|
|
|
|
|||||||||
1.830 |
Gelbėjimosi plaustai |
Plaustai turi būti lėktuvuose, kurie: 1) skrenda virš vandens, nutolę nuo kranto virš 400 mylių arba 120 min. skrydžio kreiseriniu greičiu, ir gali tęsti skrydį sugedus varikliui bet kuriame maršruto taške, arba 2) 100 mylių arba 30 min. skrydžio kreiseriniu greičiu.
Plaustų keikis turi būti pakankamas, kad būtų sutalpinti visi skrendantys asmenys. Plaustuose turi būti gelbėjimo vietos žiburys, išlikimo įranga, 2 ELT(S) |
|
|
|
|
||||||||||||
1.835 |
Išlikimo įranga |
Jei lėktuvas naudojamas vietose, kur gelbėjimo darbus vykdyti yra sunku, jame turi būti: a) pirotechninių signalų įranga; b) bent 1 ELT(S); c) papildoma išlikimo įranga. |
|
|
|
|
||||||||||||
1.840 |
Hidroplanai ir amfibijos – kita įranga |
Jūrinis inkaras, arba kita atitinkama įranga; |
1 |
|
|
|
||||||||||||
|
|
Įranga, skleidžianti garso signalus, padedančius išvengti susidūrimų jūroje. |
|
|
|
|
||||||||||||
Lėktuvo reg. ženklas_____________Tipas_____________________Serijos numeris_______________________
|
|
Nr. |
Pastabos |
________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________
|
_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________
|
Išvada: išduoti/pratęsti TSP ÿ
neišduoti/nepratęsti TSP ÿ
CAA įgalioto asmens pavardė:_______________________________ Parašas________________________
Data:________________________
|
2 priedas
CIVILINĖS AVIACIJOS ADMINISTRACIJA
|
Komercinės kategorijos sraigtasparnių patikros lapas (parengtas pagal JAR-OPS 3, JAR-29, ICAO 6 priedo III dalies reikalavimus)
Patikros tikslas: |
|||||||||
Sraigtasparnio reg. ženklas__________________ Tipas___________________Serijos numeris________________
Pagaminimo metai_______________Sraigtasparnio TSP Nr._______________Variklio tipas_________________
Mokestis sumokėtas ÿ Sraigtasparnis naudojamas pagal ÿ VST ÿ SPT Minimalus pilotų skaičius ÿ 1 pilotas ÿ 2 pilotai |
|||||||||
|
|
Įvertinimas |
|||||||
1 |
Registracijos liudijimas |
|
|||||||
2 |
Tinkamumo skraidyti pažymėjimas |
|
|||||||
3 |
Vežėjo pažymėjimas |
|
|||||||
4 |
Eksporto pažymėjimas |
|
|||||||
5 |
Patvirtintas MEL |
|
|||||||
6 |
Draudimo liudijimas |
|
|||||||
7 |
Orlaivio žurnalas |
|
|||||||
8 |
Radijo stočių licencija |
|
|||||||
9 |
Triukšmo pažymėjimas |
|
|||||||
10 |
Patvirtintas skrydžių vykdymo vadovas |
|
|||||||
11 |
Operacijų patikros lapas (check-list) |
|
|||||||
12 |
Patvirtintas techninės priežiūros darbų vykdymo programa |
|
|||||||
13 |
Formuliarai |
|
|||||||
14 |
Tinkamumo skraidyti direktyvų sąrašas |
|
|||||||
15 |
Kaip vykdomos tinkamumo skraidyti direktyvos ir biuleteniai |
|
|||||||
16 |
Resursai |
Paskirtasis |
|
||||||
|
|
Kalendorinis |
|
||||||
17 |
Kaip vykdomi techninės priežiūros darbai |
|
|||||||
18 |
Orlaivio identifikavimo lentelė |
|
|||||||
19 |
Registracijos ženklai |
|
|||||||
20 |
Fiuzeliažas |
|
|||||||
21 |
Mentės |
|
|||||||
22 |
Važiuoklė |
|
|||||||
23 |
Vidinė konstrukcija |
|
|||||||
Sraigtasparnio išorė |
|||||||||
JAR-OPS 3 |
Įranga |
Pastabos |
Kiekis |
Įvertinimas |
|||||
|
|
|
Reikiamas |
Esamas |
|
||||
3.640 |
Apšvietimo sistemos |
Skraidant dieną: |
Susidūrimų vengimo žiburių sistema (anticollision lights). |
1 |
|
|
|||
|
|
Skraidant naktį arba pagal SPT: (papildomai) |
navigaciniai/padėties žiburiai; |
3 |
|
|
|||
|
|
|
2 tūpimo žiburiai; iš jų vienas reguliuojamas iš pilotų kabinos |
|
|
|
|||
|
|
|
reikiami papildomi žiburiai jūrų sraigtasparniuose ir amfibijose. |
|
|
|
|||
3.800 |
Įsilaužimo vietų (jei jos yra) ženklinimas |
Spalvos – geltona arba raudona. Kampų linijų matmenys – 9x3 cm. Jei tarp kampinių ženklų atstumas didesnis, nei 2 m, turi būti tarpinės linijos. |
|
|
|
||||
JAR 29.811 |
Avarinių angų/durų išorinis ženklinimas |
Ženklinama kontrastingos spalvos 5 cm pločio linija. |
|
|
|
||||
Kabinos pokalbių savirasiai (CVR) ir skrydžio duomenų savirasiai (FDR) |
|||||||||
3.700 |
CVR-1 (Eurocae ED 56A, 1993 12) |
Sraigtasparniuose, kurių pirmasis TSP išduotas 1999-08-01, ar vėliau, ir jų MSKM1>3175kg, turi būti sumontuotas CVR. Jis turi išlaikyti informaciją, įrašytą mažiausiai per paskutinę 1 skrydžio valandą. Sraigtasparnių, kurių MSKM<7000kg, CVR įrašo trukmė gali būti 30 min. |
1 |
|
|
||||
|
|
Įrangos P/N arba pavadinimas |
|||||||
3.705 |
CVR-2 (Eurocae ED 56 1988 02, arba ED 56A 1993 12) |
Sraigtasparniuose, kurių pirmas TSP išduotas iki 1999-08-01, bei jų MSKM>7000kg arba KVS2>9, turi būti naudojami CVR, kurių įrašo trukmė ne mažesnė, kaip 30 min. |
1 |
|
|
||||
|
|
Įrangos P/N arba pavadinimas |
|||||||
3.715 |
FDR-1 (Eurocae ED 55 1990 03) |
Sraigtasparniuose, kurie gavo pirmąjį TSP 1999-08-01 ar vėliau, ir jų MSKM>3175kg, turi būti skaitmeninis FDR. Jis turi išlaikyti informaciją, įrašytą mažiausiai per paskutines 8 val. |
1 |
|
|
||||
|
|
Įrangos P/N arba pavadinimas |
|||||||
Pastaba: Kad savirašiai yra sraigtasparnyje sumontuoti, galima nustatyti pagal tai, ar yra pilotų kabinoje testo mygtukas, ištrynimo mygtukas, atitinkami saugikliai. |
|||||||||
Pilotų kabina |
||||||||
|
Prietaisas |
Skrydžiai pagal VST |
Skrydžiai pagal SPT |
Kiekis |
Įvertini mas |
|||
|
JAR-OPS 1 3.647, 3.650, 3.652, 3.655 |
1 pilotas |
2 pilotai |
1 pilotas |
2 pilotai |
reikia mas |
esamas |
|
|
a |
b |
c |
d |
e |
|
|
|
1 |
Magnetinis kompasas (patikrinti, ar atlikta kompensacija) |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
2 |
Tikslus laikmatis, matuojantis laiką h, min, s |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
3 |
Lauko temperatūros matuoklis (OAT indicator) |
1 (5) |
1 (5) |
1 (5) |
1 (5) |
|
|
|
4 |
Barometrinis aukščiamatis |
1 (6) |
2 (6) |
2 (6) |
2 (6) |
|
|
|
5 |
Greitimatis |
1 |
2 |
1 |
2 |
|
|
|
6 |
Apšildoma Pito sistema (heated Pitot system) |
(3) |
(3) |
1 |
2 |
|
|
|
7 |
Pito apšildymo gedimo indikatorius |
- |
- |
1 (7) |
2 (7) |
|
|
|
8 |
Vertikalaus greičio indikatorius (vertical speed indicator) |
1 |
2 |
1 |
2 |
|
|
|
9 |
Slydimo indikatorius |
1 |
2 |
1 |
2 |
|
|
|
10 |
Aviahorizontas (attitude indicator) |
1 (1) |
2 (1) |
1 |
2 |
|
|
|
11 |
Stabilizuotas krypties indikatorius (stabilised direction indicator) |
1 (1) |
2 (1) |
1 |
2 |
|
|
|
12 |
Papildomas aviahorizontas |
- |
- |
1 (4) |
1 (4) |
|
|
|
14 |
Alternatyvinis statinio slėgio šaltinis |
- |
- |
1 |
1 |
|
|
|
15 |
Schemų laikiklis (chart holder) (apšviestas) |
- |
- |
1 |
1 |
|
|
|
16 |
Ausinės su mikrofonu, PTT mygtukas ant šturvalo |
1 |
2 |
1 |
2 |
|
|
|
17 |
Autopilotas |
- |
- |
1 (8) |
- |
|
|
|
(3)Pito sistemos šildymo gedimo indikatorius neprivalomas sraigtasparniuose, kurie gavo pirmąjį TSP 1999-08-01, ir kurių MSKM>3175 kg, arba KVS>9;
(4)papildomas aviahorizontas turi būti maitinamas ir apšviečiamas energijos šaltinio, nepriklausomo nuo pagrindinės lėktuvo elektros energijos sistemos. Po šios sistemos gedimo, papildomas aviahorizontas turi automatiškai persijungti prie atsarginio maitinimo ir veikti dar mažiausiai 30 min. Turi būti indikatorius, rodantis, jog prietaisas naudoja avarinį maitinimą;
(7)reikalavimus tenkina ir 1 indikatorius, jei pagal jį galima nustatyti, kuris Pito sistemos šildytuvas sugedo;
(8)Privaloma, išskyrus sraigtasparnius, kurių KVS ne didesnis kaip 6, ir kurie buvo sertifikuoti šalyje-JAA narėje iki 1979-01-01, ir yra naudojami šalyje-JAA narėje nuo 1999-08-01. Šiems sraigtasparniams šis reikalavimas bus taikomas nuo 2005-01-01;
Pilotų kabina |
|
|||||||||||||
JAR-OPS 3 |
Įranga |
Pastabos |
Kiekis |
Įvertinimas |
|
|||||||||
reikiamas |
esamas |
|
||||||||||||
ICA0 6 priedas |
Atsarginiai saugikliai |
|
|
|
|
|
||||||||
3.640 |
Apšvietimo sistemos |
Prietaisų ir įrangos apšvietimo sistema; |
1 |
|
|
|
||||||||
Žibintuvėlis kiekvienam įgulos nariui |
|
|
|
|
||||||||||
3.660 |
Radijo aukštimatis (radio altimeter) |
Sraigtasparniuose, kurie skraido virš vandens. |
1 |
|
|
|
||||||||
3.675 |
Įranga skristi apledėjimo sąlygomis |
Skrydžiams naktį sraigtasparnis turi turėti specialų apšvietimą, arba detektorius, kurie gali nustatyti prasidedantį apledėjimą. |
|
|
|
|
||||||||
3.685 |
Skrydžio įgulos vidaus ryšio sistema |
1 sistema, jei įgula susideda iš 2 ir daugiau narių. |
|
|
|
|
||||||||
3.690 |
Vidaus ryšio sistema tarp skrydžio įgulos ir keleivių įgulos |
Reikalinga, jei yra keleivių salono įgula. Sistemos savybės: abipusis ryšys; nepriklausoma nuo keleivių informavimo sistemos; priemonės nustatyti, ar signalas įprastas, ar avarinis |
|
|
|
|
||||||||
3.695 |
Keleivių informavimo sistema |
1 sistema, jei KVS>9. Sistemos savybės:girdima visose keleivių vietose, tualetuose; pasiekiama per 10 s. |
|
|
|
|
||||||||
3.730 |
Saugos diržai |
1 kiekvienam asmeniui; skrydžio įgulos saugos diržai turi būti su automatiniu sulaikymu staigaus stabdymo metu. |
|
|
|
|
||||||||
3.775 |
Papildomo deguonies tiekimo sistema |
Reikalinga, jei skraidoma didesniame, nei 10000 pėdų aukštyje. 1 kaukė kiekvienam skrydžio įgulos nariui |
|
|
|
|
||||||||
3.790 |
Gesintuvas |
Užpildytas Halon 1211 (bromchlorodifluorometanu CBrCIF2), arba ekvivalentu |
1 |
|
|
|
||||||||
3.820 |
ELT |
Nuo 2005-01-01 turi būti instaliuotas ELT, galintis transliuoti 121,5 MHz ir 406,0 MHz. 1 ir 2 klasės sraigtasparniuose, skraidančiuose virš vandens, turi būti automatiškai atsiskiriantis ELT (ELT (AD)) |
1 |
|
|
|
||||||||
3.825 |
Gelbėjimosi liemenės |
1 liemenė kiekvienam skrydžio įgulos nariui, jei skrydžiai atliekami virš vandens. |
|
|
|
|
||||||||
|
Skrydžiams pagal VST, kai navigacija vykdoma pagal vizualius žemės orientyrus |
|
||||||||||||
3.850 |
Radijo imtuvas/siųstuvas |
VHF |
1 |
|
|
|
||||||||
3.860 |
Autoatsakiklis (transponder) |
Patikrinti, kokius režimus turi ÿ A+C ÿ S |
1 |
|
|
|
||||||||
|
Skrydžiams pagal VST, kai navigacija vykdoma ne pagal vizualius žemės orientyrus, ir SPT |
|
||||||||||||
3.855 |
Audioskydelis |
1, jei skraidoma pagal SPT |
|
|
|
|
||||||||
3.865 |
Radijo imtuvas/siųstuvas |
VHF |
2 |
|
|
|
||||||||
Dvi tarpusavyje nepriklausomos navigacinės sistemos |
Pažymėti, kokios sistemos: 1)__________________________________________ 2)__________________________________________ |
|
|
|
|
|||||||||
VOR |
Jei navigacija atliekama tik pagal VOR, turi būti 2 VOR imtuvai |
|
|
|
|
|||||||||
ADF |
Jei navigacija atliekama tik pagal ADF, turi būti 2 ADF imtuvai |
|
|
|
|
|||||||||
Artėjimo tūpti sistema |
Jei reikalinga vykdomuose maršrutuose |
|
|
|
|
|||||||||
GPS |
Neprivalomas |
|
|
|
|
|||||||||
Pilotų kabina |
||||||||||||||
JAR-OPS 3 |
Įranga |
Pastabos |
Kiekis |
Įvertinimas |
||||||||||
reikiamas |
esamas |
|||||||||||||
|
RNP atitikimas |
B-RNAV ar kitas. Patikrinti atitikimą patvirtinančius dokumentus |
|
|
|
|||||||||
Zonos navigacinė sistema |
1 zonos navigacinė sistema, jei reikalinga vykdomuose maršrutuose |
|
|
|
||||||||||
Autoatsakiklis (transponder) |
Patikrinti, kokius režimus turi ÿ A+C ÿ S |
1 |
|
|
||||||||||
Keleivių salonas |
||||||||||||||
JAR-OPS 3 |
Įranga |
Pastabos |
Kiekis |
Įvertinimas |
||||||||||
reikiamas |
esamas |
|||||||||||||
3.285 |
Saugos instrukcija |
1 kiekvienoje keleivio vietoje |
|
|
|
|||||||||
3.640 |
Šviesos |
Turi būti apšviestos visos keleiviams skirtos patalpos |
|
|
|
|||||||||
3.730 |
Saugos diržai, krėslai |
Saugos diržas kiekviename keleivio krėsle |
1 |
|
|
|||||||||
Saugos diržai kiekviename keleivių kabinos įgulos nario krėsle |
1 |
|
|
|||||||||||
3.731 |
Ženklai „Užsisegti saugos diržus“ ir „Nerūkyti“ |
Turi būti matomi iš kiekvienos keleivio sėdynės. |
|
|
|
|||||||||
3.745 |
Pirmosios pagalbos vaistinėlė |
|
1 |
|
|
|||||||||
3.775 |
Papildomo deguonies tiekimo sistema |
Jei skraidoma virš 10000 pėdų, deguonies kaukės kiekvienam keleiviui ir keleivių kabinos įgulos nariui. |
|
|
|
|||||||||
3.790 |
Gesintuvai |
|
Keleivių vietų skaičius |
Gesintuvų skaičius |
|
|
|
|
||||||
|
7-30 |
1 |
|
|||||||||||
|
31-60 |
2 |
|
|||||||||||
|
61-200 |
3 |
|
|||||||||||
|
Taip pat turi būti po 1 gesintuvą kiekvienoje keleivių lankomoje vietoje |
|||||||||||||
3.810 |
Garsiakalbiai |
1 sraigtasparniuose, kurių KVS> 19 |
|
|
|
|||||||||
3.825 |
Gelbėjimosi liemenės |
Po 1 kiekvienam keleiviui; su gelbėjimo vietos žiburiu. Krėslų dangą vietoje gelbėjimosi liemenių naudoti draudžiama. |
|
|
|
|||||||||
3.815 |
Avarinis apšvietimas |
bendras keleivių salono apšvietimas su nepriklausomu maitinimo šaltiniu; |
|
|
|
|||||||||
3.830 |
Gelbėjimosi plaustai |
Plaustai turi būti: 1) 1 ir 2 klasės sraigtasparniuose, jei skraidoma nutolus nuo kranto per 10 min. skrydžio kreiseriniu greičiu; 2) 3 klasės sraigtasparniuose, jei skraidoma nutolus nuo kranto per 3 min. Skrydžio kreiseriniu greičiu. Plaustų keikis turi būti pakankamas, kad sutalpinti visus skrendančius asmenis. Plaustuose turi būti gelbėjimo vietos žiburys, išlikimo įranga, 2 ELT(S). |
|
|
|
|||||||||
3.840 |
Jūriniai sraigtasparniai ir amfibijos – kita įranga |
Jūrinis inkaras, arba kita ekvivalentiška įranga; |
1 |
|
|
|||||||||
Įranga, skleidžianti garso signalus, padedančius išvengti susidūrimųjūroje. |
|
|
|
|||||||||||
3.835 |
Išlikimo įranga |
Jei sraigtasparnis naudojamas vietose, kur gelbėjimo darbų vykdymas yra apsunkintas, jame turi būti: a) pirotechninių signalų įranga; b) bent 1 ELT(S); c) papildoma išlikimo įranga. |
|
|
|
|||||||||
Sraigtasparnio reg. ženklas_____________Tipas_________ Serijos numeris___________________
|
|
Nr. |
Pastabos |
________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________
|
_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________
|
Išvada: išduoti/pratęsti TSP ÿ
neišduoti/nepratęsti TSP ÿ
CAA įgalioto atstovo pavardė:_____________________________________Parašas________________________
Data:____________________________
|
3 priedas
CIVILINĖS AVIACIJOS ADMINISTRACIJA
|
Kitų (nekomercinių) kategorijų lėktuvų patikros lapas (parengtas pagal ICAO 6 priedo II dalies reikalavimus)
Patikros tikslas: |
||||||||||||||||
Lėktuvo reg. ženklas__________________Tipas_______________________ Serijos numeris________________
Pagaminimo metai______________Lėktuvo TSP Nr.___________________ Variklio tipas__________________
Mokestis sumokėtas ÿ Lėktuvas naudojamas pagal: ÿ VST ÿ SPT |
||||||||||||||||
|
|
Įvertinimas |
||||||||||||||
1 |
Registracijos liudijimas |
|
||||||||||||||
2 |
Tinkamumo skraidyti pažymėjimas |
|
||||||||||||||
3 |
Eksporto pažymėjimas |
|
||||||||||||||
5 |
Draudimo liudijimas |
|
||||||||||||||
6 |
Orlaivio žurnalas |
|
||||||||||||||
7 |
Radijo stočių licencija |
|
||||||||||||||
9 |
Patvirtintas skrydžių vykdymo vadovas |
|
||||||||||||||
10 |
Patvirtintas techninės priežiūros darbų vykdymo vadovas |
|
||||||||||||||
11 |
Formuliarai |
|
||||||||||||||
12 |
Tinkamumo skraidyti direktyvų sąrašas |
|
||||||||||||||
13 |
Kaip vykdomos tinkamumo skraidyti direktyvos ir biuleteniai |
|
||||||||||||||
14 |
Kaip vykdomi techninės priežiūros darbai |
|
||||||||||||||
15 |
Resursai |
|
paskirtasis |
kalendorinis |
|
|||||||||||
Sklandmens |
|
|
|
|||||||||||||
Variklio (žarnų) |
|
|
|
|||||||||||||
Sraigto |
|
|
|
|||||||||||||
16 |
Orlaivio identifikavimo lentelė |
|
||||||||||||||
17 |
Registracijos ženklai |
|
||||||||||||||
18 |
Salonas |
|
||||||||||||||
19 |
Krovinių skyrius |
|
||||||||||||||
20 |
Liemuo (išorė) |
|
||||||||||||||
21 |
Sparnai, uodega |
|
||||||||||||||
22 |
Važiuoklė |
|
||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||
ICAO 6 priedas |
Įranga |
Pastabos |
Kiekis |
Įvertinimas |
||||||||||||
reikiamas |
esamas |
|||||||||||||||
6.7 |
Apšvietimo sistemos |
Skraidant naktį: |
žibintuvėlis kiekvienam įgulos nariui |
1 |
|
|
||||||||||
navigaciniai/padėties žiburiai |
3 |
|
|
|||||||||||||
tūpimo žiburys |
1 |
|
|
|||||||||||||
prietaisų apšvietimas |
|
|
|
|||||||||||||
reikiami papildomi žiburiai jūrų lėktuvuose ir amfibijose |
|
|
|
|||||||||||||
ICAO 6 priedas |
Įranga |
Pastabos |
Kiekis |
Įvertinimas |
||||||||||||
Reikiamas |
esamas |
|||||||||||||||
6.1.3.1 |
Vaistinėlė |
|
1 |
|
|
|||||||||||
Gesintuvas |
|
1 |
|
|
||||||||||||
Saugos diržai |
1 kiekvienam asmeniui |
|
|
|
||||||||||||
Atsarginiai saugikliai |
Kiekvieno nominalo po vieną |
|
|
|
||||||||||||
6.12 |
ELT |
Reikalingas lėktuvuose, kurie skraido virš vandens arba virš vietovių, kuriose apsunkintos gelbėjimo sąlygos. Nuo 2005-01-01 ELT privalo turėti galimybę transliuoti 121,5 MHz ir 406,0 MHz dažniais |
|
|
|
|||||||||||
6.9 |
Žemės artumo įspėjimo sistema (E-GPWS) |
1 E-GPWS turbininiuose lėktuvuose, kurių MSKM>5700 kg, arba KVS>9, ir kurių pirmas TSP išduotas po 2004-01-01. Nuo 2007-01-01 – visuose aukščiau aprašytuose lėktuvuose. |
|
|
|
|||||||||||
6.3.1 |
Jūriniams orlaiviams, amfibijoms |
Gelbėjimosi liemenė kiekvienam asmeniui |
|
|
|
|||||||||||
Įranga garso signalams skleisti |
1 |
|
|
|||||||||||||
Inkaras |
1 |
|
|
|||||||||||||
7.1 |
Radijo imtuvas/ siųstuvas (VHF) |
Privalomas, kai skraidoma naktį, pagal SPT, arba kontroliuojamuose skrydžiuose |
1 |
|
|
|||||||||||
6.13 |
Autoatsakiklis (transponder) |
Privalomas kontroliuojamuose skrydžiuose. Turi turėti C režimą. |
1 |
|
|
|||||||||||
|
Navigacinė įranga |
Atitinkanti vykdomų skrydžių reikalavimus. Skrydžiams pagal SPT turi būti viena iš šių: GPS, ADF/DME, VOR/DME. |
1 |
|
|
|||||||||||
Įmontuoti prietaisai |
||||||||||||||||
6.2.1, 6.6 |
Prietaisas |
Skrydžiai pagal VST |
Skrydžiai pagal SPT |
Kiekis |
Įvertinimas |
|||||||||||
reikiamas |
esamas |
|||||||||||||||
1 |
Magnetinis kompasas |
1 |
1 |
|
|
|
||||||||||
2 |
Tikslus laikmatis, matuojantis laiką h, min, s |
1 |
1 |
|
|
|
||||||||||
3 |
Lauko temperatūros matuoklis (OAT))dicator) |
- |
1 |
|
|
|
||||||||||
4 |
Aukščiamatis |
1 |
1 |
|
|
|
||||||||||
5 |
Greitimatis |
1 |
1 |
|
|
|
||||||||||
6 |
Apšildoma Pito sistema |
- |
1 |
|
|
|
||||||||||
7 |
Vertikalaus greičio indikatorius |
- |
1 |
|
|
|
||||||||||
8 |
Posūkio-slydimo indikatorius |
- |
1 |
|
|
|
||||||||||
9 |
Aviahorizontas (attitude indicator)* |
- |
1 |
|
|
|
||||||||||
10 |
Krypties indikatorius (girokompasas)* |
- |
1 |
|
|
|
||||||||||
11 |
Macho skaičiaus indikatorius |
Lėktuvuose, kuriems nustatyti greičio apribojimai pagal M skaičių |
|
|
|
|||||||||||
PASTABA: giroskopiniai prietaisai turi turėti indikatorių, rodantį, ar tiekiama pakankamai energijos.
Lėktuvo reg. ženklas_____________Tipas______________ Serijos numeris________________
|
|
Nr. |
Pastabos |
________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________
|
_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________
|
Išvada: išduoti/pratęsti TSP ÿ
neišduoti/nepratęsti TSP ÿ CAA įgalioto atstovo pavardė:_____________________________________Parašas____________________
Data:____________________________
|
4 priedas
CIVILINĖS AVIACIJOS ADMINISTRACIJA
|
Kitų (nekomercinių) kategorijų sraigtasparnių patikros lapas (parengtas pagal ICAO 6 priedo III dalies reikalavimus)
Patikros tikslas: |
|||||
Lėktuvo reg. ženklas__________________Tipas_____________________Serijos numeris________________
Pagaminimo metai______________Lėktuvo TSP Nr.__________________Variklio tipas__________________
Mokestis sumokėtas ÿ Sraigtasparnis naudojamas pagal: ÿ VST ÿ SPT |
|||||
|
|
Įvertinimas |
|||
1 |
Registracijos liudijimas |
|
|||
2 |
Tinkamumo skraidyti pažymėjimas |
|
|||
3 |
Eksporto pažymėjimas |
|
|||
5 |
Draudimo liudijimas |
|
|||
6 |
Orlaivio žurnalas |
|
|||
7 |
Radijo stočių licencija |
|
|||
9 |
Patvirtintas skrydžių vykdymo vadovas |
|
|||
10 |
Patvirtintas techninės priežiūros darbų vykdymo vadovas |
|
|||
11 |
Formuliarai |
|
|||
12 |
Tinkamumo skraidyti direktyvų sąrašas |
|
|||
13 |
Kaip vykdomos tinkamumo skraidyti direktyvos ir biuleteniai |
|
|||
14 |
Kaip vykdomi techninės priežiūros darbai |
|
|||
15 |
Resursai |
|
paskirtasis |
kalendorinis |
|
Sklandmens |
|
|
|
||
Variklio (žarnų) |
|
|
|
||
Menčių |
|
|
|
||
Reduktoriaus |
|
|
|
||
Kolonėlės |
|
|
|
||
16 |
Orlaivio identifikavimo lentelė |
|
|||
17 |
Registracijos ženklai |
|
|||
18 |
Vidinė konstrukcija |
|
|||
19 |
Krovinių skyrius |
|
|||
20 |
Fiuzeliažas |
|
|||
22 |
Važiuoklė |
|
ICAO 6 priedas |
Įranga |
Pastabos |
Kiekis |
Įvertinimas |
|||||
|
|
|
reikiamas |
esamas |
|
||||
4.7 |
Apšvietimo sistemos |
Skraidant naktį: |
navigaciniai/padėties žiburiai |
3 |
|
|
|||
tūpimo žiburys |
1 |
|
|
||||||
Žibintuvėlis kiekvienam įgulos nariui |
|
|
|
||||||
prietaisų apšvietimas |
|
|
|
||||||
reikiami papildomi žiburiai jūrų sraigtasparniuose ir amfibijose |
|
|
|
||||||
ICAO 6 priedas |
Įranga |
Pastabos |
Kiekis |
Įvertinimas |
|||||
|
|
|
reikiamas |
esamas |
|
||||
4.1.3 |
Vaistinėlė |
|
1 |
|
|
||||
|
Gesintuvas |
Patikrinti, ar nepasibaigęs galiojimo laikas |
1 |
|
|
||||
|
Saugos diržai |
1 kiekvienam asmeniui |
|
|
|
||||
|
Atsarginiai saugikliai |
Visų reikiamų nominalų po vieną. |
|
|
|
||||
4.10 |
ELT |
Reikalingas sraigtasparniuose, kurie skraido virš vandens arba virš vietovių, kuriose apsunkintos gelbėjimo sąlygos. Nuo 2005-01-01 turi būti naudojami ELT, galintys transliuoti 121,5 MHz ir 406,0 MHz. |
|
|
|
||||
4.3.1 |
Jūriniams sraigtasparniams, amfibijoms |
Gelbėjimosi liemenė kiekvienam asmeniui |
|
|
|
||||
|
|
Įranga, išlaikanti sraigtasparnį ant vandens |
1 |
|
|
||||
|
|
Pirotechninių signalų įranga |
1 |
|
|
||||
|
|
Plaustai, talpinantys visus skrendančius asmenis |
1 |
|
|
||||
5.1 |
Radijo imtuvas/ siųstuvas (VHF) |
Privalomas, kai skraidoma naktį, pagal SPT, arba kontroliuojamuose skrydžiuose |
1 |
|
|
||||
4.11 |
Autoatsakiklis (transponder) |
Privalomas kontroliuojamuose skrydžiuose. Turi turėti C režimą. |
1 |
|
|
||||
5.2 |
Navigacinė įranga |
Atitinkanti vykdomų skrydžių reikalavimus. Skrydžiams pagal SPT turi būti viena iš šių: GPS, ADF/DME, VOR/DME. |
1 |
|
|
||||
Įmontuoti prietaisai |
|||||||||
4.2, 4.6 |
Prietaisas |
Skrydžiai pagal VST |
Skrydžiai naktį, arba pagal SPT |
Kiekis |
Įvertinimas |
||||
|
|
|
|
reikiamas |
esamas |
|
|||
1 |
Magnetinis kompasas |
1 |
1 |
|
|
|
|||
2 |
Tikslus laikmatis, matuojantis laikąh, min, s |
1 |
1 |
|
|
|
|||
3 |
Lauko temperatūros matuoklis (OAT indicator) |
- |
1 |
|
|
|
|||
4 |
Aukščiamatis |
1 |
1 |
|
|
|
|||
5 |
Greitimatis |
1 |
1 |
|
|
|
|||
6 |
Apšildoma Pito sistema |
- |
1 |
|
|
|
|||
7 |
Vertikalaus greičio indikatorius |
- |
1 |
|
|
|
|||
8 |
Posūkio-slydimo indikatorius |
- |
1 |
|
|
|
|||
9 |
Aviahorizontas (attitude indicator)1 |
- |
22 |
|
|
|
|||
10 |
Krypties indikatorius (girokompasas)1 |
- |
1 |
|
|
|
|||
13 |
Ausinės su mikrofonu, PTT mygtukas ant šturvalo kiekvienam pilotui |
|
|
|
|
|
|||
PASTABOS 1) giroskopiniai prietaisai turi turėti indikatorių, rodantį, ar tiekiama pakankamai energijos;
2) vienas aviahorizontas gali būti pakeistas posūkio indikatoriumi.
Sraigtasparnio reg. ženklas_____________Tipas_____________________Serijos numeris___________________
|
|
Nr. |
Pastabos |
________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________
|
_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________
|
Išvada: išduoti/pratęsti TSP ÿ
neišduoti/nepratęsti TSP ÿ
CAA įgalioto atstovo pavardė:_____________________________________Parašas________________________
Data:____________________________
|