LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2011 m. LIEPOS 27 d. ĮSAKYMO Nr. V-1461 „DĖL 2007–2013 m. ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ PLĖTROS VEIKSMŲ PROGRAMOS 2 PRIORITETO „MOKYMASIS VISĄ GYVENIMĄ“ VP1-2.3-ŠMM-03-V PRIEMONĖS „VISUOTINIO PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO DIEGIMAS IR KITŲ MOKYMOSI VISĄ GYVENIMĄ PASLAUGŲ PRIEINAMUMO DIDINIMAS YPAČ KAIMO VIETOVĖSE“ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO Nr. 2 PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2012 m. balandžio 2 d. Nr. V-592

Vilnius

 

Vadovaudamasis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132), 29.1 punktu,

p a k e i č i u 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2 prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“ VP1-2.3-ŠMM-03-V priemonės „Visuotinio priešmokyklinio ugdymo diegimas ir kitų mokymosi visą gyvenimą paslaugų prieinamumo didinimas ypač kaimo vietovėse“ projektų finansavimo sąlygų aprašą Nr. 2, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. liepos 27 d. įsakymu Nr. V-1461 „Dėl 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2 prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“ VP1-2.3-ŠMM-03-V priemonės „Visuotinio priešmokyklinio ugdymo diegimas ir kitų mokymosi visą gyvenimą paslaugų prieinamumo didinimas ypač kaimo vietovėse“ projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. 2 patvirtinimo“ (Žin., 2011, Nr. 98-4636) (toliau – Aprašas):

1. Išdėstau Aprašo 4 punktą taip:

4. Aprašas yra antrasis ir paskutinis, rengiamas pagal veiksmų programos priemonę. Pagal šį Aprašą numatomas skirti finansavimas sudaro iki 19 677 300,00 Lt (devyniolikos milijonų šešių šimtų septyniasdešimt septynių tūkstančių trijų šimtų litų 00 ct), iš kurių iki 16 725 705,00 Lt (šešiolikos milijonų septynių šimtų dvidešimt penkių tūkstančių septynių šimtų penkių litų 00 ct) – Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų lėšos ir iki 2 951 595,00 Lt (dviejų milijonų devynių šimtų penkiasdešimt vieno tūkstančio penkių šimtų devyniasdešimt penkių litų 00 ct) – Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos.“

2. Išdėstau Aprašo 6.1 punktą taip:

6.1. nuotolinio mokymo kuratorių, dirbsiančių universaliuose daugiafunkciuose centruose, kompetencijos tobulinimas (nuotolinio mokymo kuratorių, dirbsiančių universaliuose daugiafunkciniuose centruose, kompetencijos tobulinimas, tinklo kūrimas, socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir socialinės atskirties asmenų ugdymas). Ketinama skirti finansavimo suma – iki 1 000 000,00 Lt (vieno milijono litų 00 ct), iš kurių iki 850 000,00 Lt (aštuonių šimtų penkiasdešimties tūkstančių litų 00 ct) – ES fondų lėšos, iki 150 000,00 Lt (vieno šimto penkiasdešimties tūkstančių litų 00 ct) – Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos);“.

3. Išdėstau Aprašo 12.1 punktą taip:

12.1. pagal Aprašo 6.1 punkte numatomą veiklą galimas pareiškėjas yra Ugdymo plėtotės centras. Galimi projekto partneriai nenumatomi;“.

4. Išdėstau Aprašo 1 priedo 3.1.1 punkto 4 skiltį taip:

Paaiškinimai/informacijos šaltinis

4

Būtina įsitikinti, kad:

1. Projektas, planuojamas pagal Aprašo 6.1 punkte numatomą finansuoti veiklą, siekia ir, įgyvendinus projekte numatytas veiklas, pasieks visus toliau nurodytus, Aprašo 2 priede aprašytus, produkto ir rezultato rodiklius:

- produkto rodiklis „Socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir socialinės atskirties asmenys, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas“. Minimali rodiklio reikšmė – ne mažiau kaip 1270 asmenų vienam projektui;

- rezultato rodiklis „Socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir socialinės atskirties asmenys, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis“. Minimali rodiklio reikšmė – ne mažiau kaip 90 proc. vienam projektui.

2. Projektas, planuojamas pagal Aprašo 6.2 punkte numatomą finansuoti veiklą, siekia ir, įgyvendinus projekte numatytas veiklas, pasieks visus toliau nurodytus, Aprašo 2 priede aprašytus, produkto ir rezultato rodiklius:

- produkto rodiklis „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas“. Minimali rodiklio reikšmė – ne mažiau kaip 3380 pedagogų vienam projektui;

- rezultato rodiklis „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis“. Minimali rodiklio reikšmė – ne mažiau kaip 90 proc.

Paraiškos A dalies 6 ir 12 punktai ir B dalies 1 ir 2 punktai

 

5. Išdėstau Aprašo 2 priedą nauja redakcija (pridedama).

 

 

Švietimo ir mokslo ministras                               Gintaras Steponavičius

 

 

 

2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2 prioriteto

„Mokymasis visą gyvenimą“ VP1-2.3-ŠMM-03-V priemonės „Visuotinio

priešmokyklinio ugdymo diegimas ir kitų mokymosi visą gyvenimą paslaugų

prieinamumo didinimas ypač kaimo vietovėse“ projektų finansavimo sąlygų

aprašo Nr. 2

2 priedas

 

PRIEMONĖS „Visuotinio priešmokyklinio ugdymo diegimas ir kitų mokymosi visą gyvenimą paslaugų prieinamumo didinimas ypač kaimo vietovėse“ STEBĖSENOS RODIKLIŲ matavimo ir skaičiavimo metodika

 

RODIKLIO PAVADINIMAS

RODIKLIO PAAIŠKINIMAS

RODIKLIO MATAVIMAS

Institucija arba juridinis asmuo, atsakingi už informacijos pateikimą ĮGYVENDINANČIAJAI IR (AR) TARPINEI, IR (AR) VADOVAUJANČIAJAI INSTITUCIJOMS

MATAVIMO VIENETAS

APSKAIČIAVIMO TIPAS

SKAIČIAVIMO BŪDAS

INFORMACIJOS ŠALTINIS

LAIKAS

Rezultato rodikliai

 

 

 

 

 

 

 

Socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir/arba socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis (F)

Socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir/arba socialinę atskirtį patiriantys asmenys – neįgalūs asmenys, moterys, auginančios vaikus; vyresnio amžiaus asmenys; asmenys, gyvenantys kaimiškose ir/arba nutolusiose vietovėse ar kitose socialiai apleistose teritorijose; suaugusieji, neįgiję pagrindinio išsilavinimo; asmenys, susiduriantys su mokymosi sunkumais ir/arba nedalyvaujantys švietime ir mokyme; anksti iš švietimo sistemos pasitraukę asmenys; ypatingų gabumų turintys vaikai; tautinės ir kultūrinės mažumos; imigrantai, prieglobsčio prašantys ir jį gavę užsieniečiai.

 

Neformaliojo švietimo apibrėžimas pateiktas Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme (Žin., 1991, Nr. 23-593; 2003, Nr. 63-2853).

 

Mokymų pagal neformaliojo švietimo programą trukmė turi būti ne trumpesnė kaip 8 akademinės valandos.

 

Tas pats asmuo, dalyvavęs keliuose projekto mokymuose, skaičiuojamas vieną kartą.

 

Rodiklis laikomas pasiektu, kai asmuo baigė neformaliojo švietimo programą ir gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimą.

Procentai

Apskaičiuojamas

F = A/B *100 %

Pirminiai informacijos šaltiniai: pažymėjimų registracijos žurnalai ar suvestinės, patvirtinti įstaigos vadovo arba jo įgalioto asmens, pažymėjimo kopija.

 

Antriniai informacijos šaltiniai: mokėjimo prašymai.

Rodiklis matuojamas nuolat.

 

Duomenys apie rodiklio pasiekimą renkami ne rečiau kaip 1 kartą per ketvirtį pagal mokėjimo prašymų teikimo periodiškumą.

Už rodiklio pasiekimą atsakingas projekto vykdytojas.

A – Pokyčio rodiklis

- Socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, skaičius

 

 

Skaičius

Kintantis

 

 

 

 

B – Bazinis rodiklis

- Socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir socialinės atskirties asmenys, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

 

Skaičius

Iš kito rodiklio

 

 

 

 

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis (F)

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogas – ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigose pagal ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas mokantis mokinius pedagogas.

 

Neformaliojo švietimo apibrėžimas pateiktas Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme.

 

Mokymų pagal neformaliojo švietimo programą trukmė turi būti ne trumpesnė kaip 8 akademinės valandos.

 

Tas pats asmuo, dalyvavęs keliuose projekto mokymuose, skaičiuojamas vieną kartą.

Skaičiuojami ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogai, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus (asmenų skaičius).

 

Rodiklis laikomas pasiektu, kai asmuo gauna neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimą.

Procentai

Apskaičiuojamas

F = A/B *100 %

Pirminiai informacijos šaltiniai: pažymėjimų registracijos žurnalai ar suvestinės, patvirtinti įstaigos vadovo arba jo įgalioto asmens, pažymėjimo kopija.

 

Antriniai informacijos šaltiniai: mokėjimo prašymai.

 

Rodiklis matuojamas nuolat.

 

Duomenys apie rodiklio pasiekimą renkami ne rečiau kaip 1 kartą per ketvirtį pagal mokėjimo prašymų teikimo periodiškumą.

Už rodiklio pasiekimą atsakingas projekto vykdytojas.

A – Pokyčio rodiklis

- Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, skaičius

 

Skaičius

Kintantis

 

 

 

 

 

B – Bazinis rodiklis

- Ikimokyklinio ir prieš-mokyklinio ugdymo pedagogai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

 

Skaičius

Iš kito rodiklio

 

 

 

 

 

Produkto rodikliai

 

 

 

 

 

 

 

Socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir socialinės atskirties asmenys, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

Socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir/arba socialinę atskirtį patiriantys asmenys – neįgalūs asmenys, moterys, auginančios vaikus; vyresnio amžiaus asmenys; asmenys, gyvenantys kaimiškose ir/arba nutolusiose vietovėse ar kitose socialiai apleistose teritorijose; suaugusieji, neįgiję pagrindinio išsilavinimo; asmenys, susiduriantys su mokymosi sunkumais ir/arba nedalyvaujantys švietime ir mokyme; anksti iš švietimo sistemos pasitraukę asmenys; ypatingų gabumų turintys vaikai; tautinės ir kultūrinės mažumos; imigrantai, prieglobsčio prašantys ir jį gavę užsieniečiai.

 

Neformaliojo švietimo apibrėžimas pateiktas Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme.

 

Mokymų pagal neformaliojo švietimo programą trukmė turi būti ne trumpesnė kaip 8 akademinės valandos.

 

Įskaičiuojami tik asmenys, kurie lankė daugiau nei 60 proc. neformaliojo švietimo programos užsiėmimų.

 

Tas pats asmuo, dalyvavęs keliuose projekto mokymuose, skaičiuojamas vieną kartą.

Skaičius

Apskaičiuojamas

Sumuojami socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir/arba socialinę atskirtį patiriantys asmenys, kurie mokėsi pagal įgyvendinant projekto veiklas vykdomas neformaliojo švietimo programas (asmenų skaičius).

Pirminiai informacijos šaltiniai: mokymų dalyvių sąrašai (kiekvienai dienai) ir dalyvių suvestinės (jeigu mokymai vyksta ne vieną dieną ir/arba kelioms asmenų grupėms), mokymo programos.

 

Antriniai informacijos šaltiniai: mokėjimo prašymai.

Rodiklis matuojamas nuolat.

 

Duomenys apie rodiklio pasiekimą renkami ne rečiau kaip 1 kartą per ketvirtį pagal mokėjimo prašymų teikimo periodiškumą.

Už rodiklio pasiekimą atsakingas projekto vykdytojas.

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogas – ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigose pagal ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas mokantis mokinius pedagogas.

 

Neformaliojo švietimo apibrėžimas pateiktas Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme.

 

Mokymų pagal neformaliojo švietimo programą trukmė turi būti ne trumpesnė kaip 8 akademinės valandos.

 

Įskaičiuojami tik asmenys, kurie lankė daugiau nei 60 proc. neformaliojo švietimo programos užsiėmimų.

 

Tas pats asmuo, dalyvavęs keliuose projekto mokymuose, skaičiuojamas vieną kartą.

 

Rodiklis laikomas pasiektu, kai asmuo lanko daugiau nei 60 proc. neformaliojo švietimo programos užsiėmimų.

Skaičius

Apskaičiuojamas

Sumuojami ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogai, kurie mokėsi pagal įgyvendinant projektą vykdomas neformaliojo švietimo programas (asmenų skaičius).

Pirminiai informacijos šaltiniai: mokymų dalyvių sąrašai (kiekvienai dienai) ir dalyvių suvestinės (jeigu mokymai vyksta ne vieną dieną ir/arba kelioms asmenų grupėms), mokymo programos, dalomoji medžiaga.

 

Antriniai informacijos šaltiniai: mokėjimo prašymai.

Rodiklis matuojamas nuolat.

 

Duomenys apie rodiklio pasiekimą renkami ne rečiau kaip 1 kartą per ketvirtį pagal mokėjimo prašymų teikimo periodiškumą.

Už rodiklio pasiekimą atsakingas projekto vykdytojas.

 

_________________