LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO

į s a k y m a s

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO 2010 M. Rugsėjo 16 D. ĮSAKYMO Nr. 4-696 „Dėl valstybės planuojamų turizmo projektų sąrašo patvirtinimo“ PAKEITIMO

 

2011 m. balandžio 20 d. Nr. 4-240

Vilnius

 

Pakeičiu Valstybės planuojamų turizmo projektų, siūlomų finansuoti pagal 2007–2013 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 1 prioriteto „Vietinė ir urbanistinė plėtra, kultūros paveldo ir gamtos išsaugojimas bei pritaikymas turizmo plėtrai“ VP3-1.3-ŪM-04-V priemonę „Turizmo informacinių paslaugų ir infrastruktūros plėtra ir turizmo rinkodaros skatinimas“, sąrašą Nr. 05, patvirtintą Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2010 m. rugsėjo 16 d. įsakymu Nr. 4-696 „Dėl valstybės planuojamų turizmo projektų sąrašo patvirtinimo“ (Žin., 2010, Nr. 114-5845, Nr. 130-6670):

1. Išdėstau 5 punktą taip:

 

„5.

Pagrindinių Lietuvos turizmo produktų (pagal NTPP) pristatymas organizuojant verslo misijas

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos

Tikslas: Lietuvos turizmo produktų ir turizmo galimybių pristatymas, gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį užsienio rinkose, skatinant turizmo rinkodarą ir skleidžiant informaciją apie turizmo galimybes Lietuvoje.

Siektini rezultatai:

Lietuvos turizmo produktų ir turizmo galimybių pristatymą ir turizmo rinkodarą numatoma įgyvendinti organizuojant renginius (verslo misijas) Lietuvoje bei užsienyje prioritetinėse Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkose.

Įgyvendintos tiesioginės turizmo srautų didinimo rinkodaros priemonės: 1. organizuojant renginį (verslo misiją) BUY LITHUANIA Lietuvoje ir pritraukiant į renginį dalyvių – turizmo verslo atstovų (agentūrų, organizatorių, agentų), skatinančių atvykstamąjį turizmą į Lietuvą, Lietuvos turizmo užsienio atstovybių, kitų diplomatinių Lietuvos atstovybių, pristatančių ir skatinančių turizmą Lietuvoje. Renginys planuojamas 2 kartus per numatytą projekto vykdymo laikotarpį; 2. organizuojant renginius (verslo misijas) Lietuvoje ir užsienyje; 3. vykdant tiesioginę rinkodarą tikslinėse rinkose konferencijų turizmo skatinimui.

507 500

507 500

0

2011-02

17

2011-01-15“

 

2. Papildau šiuo 6 punktu:

 

„6.

Reprezentacinė Lietuvos turizmo svetainė (skirta rinkodaros tikslams)

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos

Tikslas: Lietuvos turizmo produktų ir turizmo galimybių pristatymas, gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį šalyje ir užsienio rinkose, skatinant turizmo rinkodarą ir skleidžiant informaciją apie turizmo galimybes Lietuvoje ir užsienyje.

Siektini rezultatai:

Sukurta šiuolaikiška, patraukli, interaktyvi, dinamiška interneto svetainė lietuvių ir keliomis užsienio kalbomis, pristatanti pagrindinius Lietuvos turizmo produktus ir galimybes, informaciją apie svarbiausius renginius, sukurtus maršrutus, aktualią bei naudingą keliautojams informaciją tekstine ir nuorodų formomis, leidžianti sekti veiklą socialiniuose tinkluose. Svetainė turi būti sukurta tokiu principu, kad galėtų būti panaudojama kaip šablonas atnaujinant ir suvienodinant Lietuvos ir užsienio Turizmo informacijos centrų svetaines sukuriant bendrą Lietuvos, kaip patrauklios turistui šalies, įvaizdį.

210 000

210 000

0

2011-02

16

2011-05-10“

 

 

 

 

Ūkio ministras                                                                                 Rimantas Žylius