LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL FINANSŲ MINISTRO 2004 M. SAUSIO 28 D. ĮSAKYMO Nr. 1K-033 „DĖL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO (BPD) PRIEMONIŲ IR PROJEKTŲ, FINANSUOJAMŲ ĮGYVENDINANT ŠIAS PRIEMONES, ADMINISTRAVIMO IR FINANSAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2010 m. balandžio 27 d. Nr. 1K-132
Vilnius
Pakeičiu Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymą Nr. 1K-033 „Dėl Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 19-599; 2005, Nr. 21-667, Nr. 64-2314, Nr. 152-5611; 2006, Nr. 144-5516; 2007, Nr. 83-3402, Nr. 105-4325):
1. Išdėstau 3 punktą taip:
„3. Deklaruotinos Europos Komisijai išlaidos – tinkamos finansuoti išlaidos, kurios Taisyklių nustatyta tvarka pagal projekto vykdytojo pateiktus mokėjimo prašymus buvo apmokėtos ir pripažintos deklaruotinomis Europos Komisijai.
Išlaidas pateisinantys dokumentai – rangovų, paslaugų teikėjų ar prekių tiekėjų pateiktos sąskaitos, perdavimo–priėmimo aktai, darbo laiko apskaitos žiniaraščiai, kelionių dokumentai ar kiti dokumentai, pateisinantys patirtas išlaidas.
Išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai – banko darbuotojo parašu ar banko spaudu patvirtinti išrašai iš banko sąskaitos, kasos išlaidų orderiai ar kiti dokumentai, įrodantys, kad pagal išlaidas pateisinančius dokumentus buvo atliktas mokėjimas.
Pareiškėjai – juridiniai ir fiziniai asmenys, teikiantys projekto paraišką skirti paramą.
Pažeidimo tyrimas – įgyvendinančiosios institucijos atliekamas projekto vykdytojo ar kitų institucijų ir (ar) įstaigų pateiktos ir papildomai pareikalautos informacijos, duomenų ir dokumentų patikrinimas, patikra vietoje, paaiškinimų apie įtariamo pažeidimo aplinkybes prašymas ir (ar) kiti veiksmai, kuriais siekiama ištirti įtariamą pažeidimą.
Pažeidimų kontrolierius – institucijos vadovo ar jo įgalioto asmens paskirtas valstybės tarnautojas ar darbuotojas, pagal kompetenciją atsakingas už koordinavimą institucijos veiksmų, apimančių pažeidimų tyrimą, nustatymą, šalinimą ir prevenciją, bendradarbiavimą su kitomis valstybės institucijomis bei duomenų kompetentingoms institucijoms teikimą.
Sistemiškai pasikartojantys pažeidimai – projektų vykdytojų sisteminis, dažnai pasikartojantis Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktuose nustatytų reikalavimų, nesilaikymas.
VBAM sistema – kompiuterinė Valstybės biudžeto, apskaitos ir mokėjimų sistema.
Kitos Taisyklėse vartojamos sąvokos atitinka Institucijų, atsakingų už Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, skirtų Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumentui įgyvendinti, administravimą, atsakomybės ir funkcijų paskirstymo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 31 d. nutarimu Nr. 649 (Žin., 2001, Nr. 48-1676; 2005, Nr. 51-1700) (toliau – Atsakomybės ir funkcijų taisyklės), ir 1994 m. liepos 11 d. Komisijos reglamente (EB) Nr. 1681/94 dėl pažeidimų ir su struktūrinės politikos finansavimu ir šios srities informacinės sistemos organizavimu susijusių neteisingai sumokėtų sumų susigrąžinimo (OL 2004 specialusis leidimas, 14 skyrius, 1 tomas, p. 23) su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2005 m. gruodžio 12 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 2035/2005 (OL 2005 L 328, p. 8), (toliau – Europos Komisijos reglamentas Nr. 1681/94), vartojamas sąvokas.“
2. Išdėstau 176 punktą taip:
„176. Įgyvendinančioji institucija privalo atlikti kiekvieno projekto patikrą projekto įgyvendinimo vietoje mažiausia vieną kartą per projekto įgyvendinimo laikotarpį. Jei įgyvendinančioji institucija neatliko projekto patikros vietoje, projekto vykdytojui negali būti išmokėta galutinė paramos suma. Patikros vietoje neprivaloma atlikti projektų, remiamų pagal atskiras BPD priemones techninei dokumentacijai parengti ir projektų, finansuojamų pagal BPD ketvirtojo prioriteto 4 priemonės veiklos sritį „Konsultavimo paslaugos ūkiams“, 8 priemonės veiklos sritį „Laivų žvejybinės veiklos nutraukimas visam laikui“, 10 priemonės veiklos sritis „Kompensacijos žvejams, netekusiems darbo žvejybos laive dėl jo veiklos nutraukimo visam laikui“ ir „Kompensacijos už laikiną žvejybinės veiklos nutraukimą“.“
3. Išdėstau 191 punktą taip:
4. Išdėstau 193 punktą taip:
5. Išdėstau VI skyriaus ketvirtąjį skirsnį taip:
„KETVIRTASIS SKIRSNIS
PAŽEIDIMŲ ADMINISTRAVIMAS
210. Europos Audito Rūmų, Europos Komisijos, Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės, institucijos, atsakingos už veiklos atrankinius patikrinimus, vadovaujančiosios, mokėjimo, tarpinių ir įgyvendinančiųjų institucijų įgalioti asmenys pagal kompetenciją turi teisę audituoti ir kontroliuoti, kaip yra vykdomas projektas, taip pat turi teisę audituoti ir kontroliuoti projekto vykdytojo finansinę ar ūkinę veiklą, kiek ji susijusi su projektu, visas kitas aplinkybes, susijusias su projektu bei paramos sutartimi, projekto įgyvendinimo metu ir po jo įgyvendinimo iki sueis 3 metai po paramos teikimo pagal BPD užbaigimo.
211. Pažeidimus įtarti gali kiekvienas vadovaujančiosios, mokėjimo, tarpinės, įgyvendinančiosios institucijos, Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės ar institucijos, atsakingos už veiklos atrankinius patikrinimus, darbuotojas pagal kompetenciją:
211.1. tikrindamas mokėjimo prašymus ir kartu su jais pateiktus išlaidas pateisinančius ir išlaidų apmokėjimą įrodančius dokumentus, projekto įgyvendinimo ataskaitas, paraiškas tarpinei institucijai;
211.2. projekto vykdytojui atsisakius pateikti prašomą informaciją arba pateikus neišsamią informaciją apie projektą ar jo įgyvendinimo eigą;
211.5. gavęs informaciją iš Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės, institucijos, atsakingos už veiklos atrankinius patikrinimus, Europos Komisijos, Europos Audito Rūmų, Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos prie Vidaus reikalų ministerijos (toliau – FNTT) ir trečiųjų šalių;
211.6. pastebėjęs atitinkamą informaciją visuomenės informavimo priemonėse (spaudoje, televizijos ar radijo laidose, internete ir pan.);
212. Pažeidimas gali būti nustatomas, jei projekto vykdytojas ir (ar) partneris (-iai):
212.1. teikdamas projekto paraišką, mokėjimo prašymus, projekto įgyvendinimo ataskaitas ar kitus dokumentus pateikia neteisingą informaciją arba nuslepia informaciją, turinčią reikšmės sprendimo suteikti paramą priėmimui, padarytų išlaidų tinkamumo finansuoti nustatymui arba tinkamai projekto vykdymo kontrolei;
212.2. vykdydamas projektą pažeidžia Lietuvos Respublikos ir (ar) ES teisės aktų reikalavimus, kiek jie yra susiję su projekto įgyvendinimu;
212.3. nustoja vykdyti projektą, nukrypsta nuo patvirtintų projekto biudžeto išlaidų kategorijų sumų daugiau kaip 10 procentų (ar daugiau kaip 20 procentų, kai projektas įgyvendinamas pagal BPD antrojo prioriteto priemonę) ir apie tai neinformuoja įgyvendinančiosios institucijos;
212.5. neinformuoja įgyvendinančiosios institucijos apie projekto įgyvendinimo metu ir per vienerius metus nuo projekto įgyvendinimo pabaigos gautas pajamas, kaip jos apibrėžtos Europos Komisijos reglamento Nr. 448/2004 priedo 2 taisyklėje;
212.6. per penkerius metus nuo paramos sutarties pasirašymo dienos pakeičia pagal paramos sutartį remiamos veiklos pobūdį;
212.7. negavęs įgyvendinančiosios institucijos leidimo, per penkerius metus nuo paramos sutarties pasirašymo dienos parduoda turtą, įsigytą iš paramos lėšų, arba kitokiu būdu suvaržo daiktines teises į tokį turtą. Įgyvendinančioji institucija, duodama leidimą, turi įvertinti, kad turto pardavimas ar kitoks daiktinių teisių į turtą suvaržymas būtinas projekte numatytų veiklų įgyvendinimui ir (ar) projekto tikslų ir (ar) uždavinių pasiekimui užtikrinti;
212.8. negavęs įgyvendinančiosios institucijos leidimo, perleidžia tretiesiems asmenims savo teises ir įsipareigojimus, kylančius iš paramos sutarties, kartu su turtu, įsigytu iš paramos lėšų. Įgyvendinančioji institucija, duodama leidimą, turi įvertinti teisių perėmėjo tinkamumą pagal Taisyklėse ir gairėse pareiškėjams nustatytus reikalavimus pareiškėjams bei kitas aplinkybes, turinčias įtakos projekto tikslų ir (ar) uždavinių pasiekimui;
212.9. per penkerius metus nuo paramos sutarties pasirašymo dienos pradeda naudoti turtą, įsigytą iš paramos lėšų, kitai, nei paramos sutartyje numatyta, veiklai;
212.10. nevykdo paramos sutarties sąlygų, susijusių su turto draudimu, pranešimu apie draudžiamuosius įvykius bei gautinas draudimo išmokas;
212.11. nesudaro sąlygų ar neleidžia Taisyklių 210 punkte nurodytiems asmenims apžiūrėti vietoje ir (ar) patikrinti, kaip įgyvendinamas projektas, ir (ar) kaip vykdoma veikla penkerius metus po paramos sutarties pasirašymo dienos;
212.12. nevykdo paramos sutarties sąlygų, nustatančių projekto vykdytojui pareigą tvarkyti projekto apskaitą taip, kad apskaitos informacija būtų tinkama, objektyvi, palyginama ir laiku pateikiama;
212.13. pažeidžia norminiuose teisės aktuose ir paramos sutartyje nustatytą dokumentų saugojimo tvarką;
212.14. nepradeda vykdyti projekto per paramos sutartyje nustatytą terminą ar nesilaiko nustatyto projekto įgyvendinimo grafiko ir apie tai neinformuoja įgyvendinančiosios institucijos;
212.15. tampa bankrutuojantis ar likviduojamas projekto įgyvendinimo metu ir (ar) per penkerius metus po paramos sutarties pasirašymo dienos, jei teisės ir įsipareigojimai, kylančios iš paramos sutarties, kartu su turtu, įsigytu iš paramos lėšų, nėra perleidžiamos tretiesiems asmenims;
212.16. neužtikrina su projekto įgyvendinimu susijusių (viešųjų) pirkimų nuostatų, įtvirtintų Viešųjų pirkimų įstatyme ar Taisyklių 234 punkte nurodytoje pirkimų tvarkoje, bei sudarytų (viešųjų) pirkimų sutarčių tinkamo vykdymo ir priežiūros;
212.17. sistemingai pažeidžia aplinkos apsaugos, priešgaisrines, higienos, veterinarijos ir kitas taisykles, reglamentuojančias projekto vykdytojo veiklą, darančią poveikį projekto įgyvendinimui;
212.18. vykdydamas projektą pažeidžia Tarybos 1999 m. birželio 21 d. reglamente Nr. 1260/1999 nustatytus suderinamumo principus;
213. Vadovaujančioji, mokėjimo ir tarpinės institucijos, įtarusios pažeidimą ir (ar) gavusios informacijos apie įtariamus pažeidimus iš Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės, institucijos, atsakingos už veiklos atrankinius patikrinimus, Europos Komisijos, Europos Audito Rūmų, FNTT ir trečiųjų šalių, šią informaciją persiunčia įgyvendinančiajai institucijai.
214. Įtarusi pažeidimą ir (ar) gavusi apie jį informacijos iš Taisyklių 213 punkte nurodytų institucijų, įgyvendinančioji institucija šią informaciją nedelsdama, bet ne vėliau kaip per tris darbo dienas nuo pažeidimo įtarimo ir (ar) informacijos apie jį gavimo įgyvendinančiojoje institucijoje dienos, registruoja Įtariamų ir nustatytų pažeidimų registracijos žurnale, kurio pavyzdinė forma pateikiama Taisyklių 28 priede.
215. Pažeidimo tyrimo pradžia laikoma įtariamo pažeidimo įregistravimo Įtariamų ir nustatytų pažeidimų registracijos žurnale diena.
216. Įgyvendinančioji institucija, įtarusi pažeidimą ir (ar) gavusi apie jį informacijos, per 20 darbo dienų nuo įtarimo ir (ar) tokios informacijos gavimo įgyvendinančiojoje institucijoje dienos turi atlikti patikrą vietoje ir (ar) papildomą projekto vykdytojo dokumentų patikrinimą ar kitus veiksmus, būtinus pažeidimui ištirti. Įgyvendinančioji institucija, atlikdama pažeidimo tyrimą, gali kreiptis į kompetentingas institucijas, prašydama pateikti informaciją ir (ar) dokumentus, susijusius su atliekamu pažeidimo tyrimu.
217. Įgyvendinančioji institucija pažeidimus tiria ir nustato per 20 darbo dienų nuo įtariamo pažeidimo įregistravimo Įtariamų ir nustatytų pažeidimų registracijos žurnale dienos. Tais atvejais, kai dėl įtariamo pažeidimo reikalinga kompetentingos institucijos išvada arba reikia gauti papildomą informaciją iš projekto vykdytojo ir (ar) kitų institucijų ar įstaigų, pažeidimo tyrimo terminas gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip 30 darbo dienų įgyvendinančiosios institucijos vadovo ar jo įgalioto asmens sprendimu, kuriame taip pat turi būti nurodytos priežastys, dėl kurių pratęsiamas pažeidimo tyrimas.
218. Įgyvendinančioji institucija, atlikusi pažeidimo tyrimą ir nustačiusi pažeidimą, kuris, jos nuomone, gali būti ištaisomas, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo pažeidimo nustatymo registruoja jį SFMIS. Taip pat per 5 darbo dienas nuo pažeidimo nustatymo raštu informuoja projekto vykdytoją apie nustatytą pažeidimą ir nustato terminą, per kurį pažeidimas turi būti ištaisytas ir apie atliktus pažeidimo ištaisymo veiksmus raštu informuota įgyvendinančioji institucija. Tuo atveju, kai pažeidimui ištaisyti reikalingi trečiųjų asmenų veiksmai, projekto vykdytojo pagrįstu prašymu, pažeidimo ištaisymo terminas įgyvendinančiosios institucijos sprendimu gali būti pratęstas tiek, kiek tai reikalinga trečiųjų asmenų veiksmams atlikti ir pažeidimui ištaisyti. Šis Taisyklių punktas taikomas tik tuo atveju, kai projekto veiklos yra įgyvendintos ir pasiekti visi paramos sutartyje nustatyti projekto tikslai ir (ar) uždaviniai.
219. Įgyvendinančioji institucija neturi informuoti tarpinės institucijos apie nustatytus pažeidimus, kuriuos, jos nuomone, galima ištaisyti. Tarpinei institucijai paprašius, įgyvendinančioji institucija turi pateikti informaciją apie nustatytus pažeidimus, kuriuos, jos nuomone, galima ištaisyti.
220. Tuo atveju, jei yra įtariama nusikalstama veika, įgyvendinančioji institucija nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo nusikalstamos veikos įtarimo dienos, apie tai raštu informuoja FNTT, tarpinę, vadovaujančiąją ir mokėjimo institucijas kartu pateikdama visų turimų su pažeidimu susijusių dokumentų kopijas ir kitą turimą informaciją.
221. Įgyvendinančioji institucija, atlikusi įtariamo pažeidimo tyrimą ir nustačiusi pažeidimą, kuris, jos nuomone, negali būti ištaisomas, priima sprendimą:
221.1. jei paramos sutartis trišalė:
221.1.1. siūlyti tarpinei institucijai nutraukti paramos sutartį ir pareikalauti grąžinti sumokėtas paramos lėšas;
221.1.2. siūlyti tarpinei institucijai sumažinti paramą projekto vykdytojui ir pareikalauti grąžinti sumokėtų su pažeidimu susijusių paramos lėšų dalį;
221.2. jei paramos sutartis dvišalė:
221.2.1. siūlyti tarpinei institucijai pritarti paramos sutarties nutraukimui ir priimti sprendimą grąžinti sumokėtas paramos lėšas;
221.2.2. siūlyti tarpinei institucijai sumažinti paramą projekto vykdytojui ir priimti sprendimą grąžinti sumokėtų su pažeidimu susijusių paramos lėšų dalį;
222. Tarpinė institucija, gavusi vieną iš Taisyklių 221 punkte nurodytų įgyvendinančiosios institucijos siūlymų, nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo siūlymo gavimo dienos išnagrinėja jį ir priima sprendimą:
222.1. jei paramos sutartis trišalė:
222.1.2. sumažinti paramą projekto vykdytojui ir pareikalauti grąžinti sumokėtų su pažeidimu susijusių paramos lėšų dalį;
222.1.3. pateikti įgyvendinančiajai institucijai užklausimą dėl papildomos informacijos ir (ar) dokumentų pateikimo;
222.2. jei paramos sutartis dvišalė:
222.2.2. sumažinti paramą projekto vykdytojui ir susigrąžinti su pažeidimu susijusių sumokėtų paramos lėšų dalį;
222.2.3. pateikti įgyvendinančiajai institucijai užklausą dėl papildomos informacijos ir (ar) dokumentų pateikimo;
223. Tarpinė institucija, priimdama sprendimą dėl įgyvendinančiosios institucijos nustatytų pažeidimų, turi atsižvelgti į tai, ar projektas įgyvendinamas netinkamai dėl projekto vykdytojo kaltės bei aplaidumo ar dėl objektyvių aplinkybių, kurių buvo neįmanoma numatyti projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir paramos projektui skyrimo metu.
224. Kilus įtarimui, kad įgyvendinančioji institucija suklydo tirdama ir (ar) nustatydama pažeidimą, ir (ar) paaiškėjus naujoms aplinkybėms, tarpinė institucija paveda įgyvendinančiajai institucijai iš naujo atlikti įtariamo pažeidimo tyrimą ir nustato terminą, per kurį turi būti atliktas pakartotinis įtariamo pažeidimo tyrimas.
2241. Tarpinė institucija nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sprendimo dėl pažeidimo priėmimo dienos apie priimtą sprendimą informuoja įgyvendinančiąją instituciją ir projekto vykdytoją. Jei paramos sutartis yra dvišalė, įgyvendinančioji institucija apie savo ir (ar) tarpinės institucijos priimtą (-us) sprendimą (-us) projekto vykdytoją informuoja ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos.
2242. Tarpinei institucijai priėmus sprendimą sumažinti paramą projekto vykdytojui, paramos sutartis laikoma pakeista. Toks vienašališkas paramos sutarties pakeitimas registruojamas SFMIS per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos.
2243. Įgyvendinančiajai institucijai, jei paramos sutartis yra dvišalė, arba tarpinei institucijai, jei paramos sutartis yra trišalė, priėmus sprendimą nutraukti paramos sutartį, paramos sutartis laikoma nutraukta.
2244. Projekto vykdytojas, gavęs sprendimą dėl paramos sutarties nutraukimo ir sumokėtų paramos lėšų grąžinimo, privalo per sprendime nustatytą terminą, kuris negali būti trumpesnis nei 15 darbo dienų, įvykdyti sprendime išvardytus reikalavimus ir apie jų įvykdymą raštu informuoti įgyvendinančiąją instituciją.
2245. Nustatytus pažeidimus Įtariamų ir nustatytų pažeidimų registracijos žurnale ir SFMIS, vadovaudamasi Pranešimo apie pažeidimą pagal Europos Komisijos reglamento Nr. 1681/94 3 ir 5 straipsnius pildymo instrukcija (Taisyklių 27 priedas) pildydama Pranešimo apie pažeidimą pagal Europos Komisijos reglamento Nr. 1681/94 3 ir 5 straipsnius formą (Taisyklių 26 priedas), registruoja įgyvendinančioji institucija:
2245.1. jei paramos sutartis yra trišalė – ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po tarpinės institucijos sprendimo gavimo įgyvendinančiojoje institucijoje dienos;
2246. Tuo atveju, jeigu nustačius pažeidimą yra priimamas sprendimas susigrąžinti sumokėtas paramos lėšas arba jų dalį, tarpinė institucija per 3 darbo dienas nuo pažeidimo užregistravimo SFMIS dienos SFMIS turi registruoti grąžintinas lėšas ir grąžintinų lėšų įrašą susieti su pažeidimu, prie grąžintinų lėšų įrašydama pažeidimo numerį.
2247. Įgyvendinančioji institucija, vykdydama nustatytų pažeidimų tolesnio administravimo priežiūrą, įsitikinusi, kad dėl nustatyto pažeidimo priimtas sprendimas įvykdytas (nutraukta paramos sutartis ir susigrąžintos sumokėtos paramos lėšos, susigrąžinta sumokėtų paramos lėšų dalis, skola nurašoma ir pan.), registruoja SFMIS nustatytų pažeidimų administravimo pabaigą.
Projekto vykdytojui grąžinus į sprendime nurodytą banko sąskaitą su pažeidimu susijusias grąžintinas lėšas, tarpinė institucija apie grąžintą lėšų sumą informuoja įgyvendinančiąją instituciją ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo lėšų grąžinimo į sąskaitą dienos.
2248. Tuo atveju, jei nustatomas sistemiškai pasikartojantis pažeidimas, vadovaujančioji, tarpinė ir įgyvendinančioji institucijos pagal kompetenciją turi imtis šių sistemiškai pasikartojančių pažeidimų šalinimo priemonių:
2248.1. tobulinti valdymo ir kontrolės sistemą bei jos reglamentavimą (ar inicijuoti šiuos veiksmus);
2248.2. laikinai sustabdyti mokėjimo prašymų nagrinėjimą ir (ar) paramos lėšų išmokėjimą didesnės rizikos projektams, iki sistemiškai pasikartojantis pažeidimas bus pašalintas (ar inicijuoti šiuos veiksmus);
2249. Kiekvienos vadovaujančiosios, tarpinės ir įgyvendinančiosios institucijos vadovas ar jo įgaliotas asmuo turi institucijoje paskirti pažeidimų kontrolierių. Pažeidimų kontrolieriumi negali būti skiriamas institucijos vidaus audito padalinio darbuotojas. Jei institucija koordinuoja kelias paramos programas, gali būti skiriami keli pažeidimų kontrolieriai.
22410. Pažeidimų kontrolierius:
22410.1. registruoja gautus pranešimus apie įtariamus pažeidimus (taikoma tik įgyvendinančiosios institucijos pažeidimų kontrolieriui);
22410.2. tiria pažeidimus ar organizuoja jų tyrimą (taikoma tik įgyvendinančiosios institucijos pažeidimų kontrolieriui);
22410.3. analizuoja įgyvendinančiosios institucijos pateiktus nustatytus pažeidimus ir organizuoja sprendimų dėl nustatytų pažeidimų priėmimą (taikoma tik tarpinės institucijos pažeidimų kontrolieriui);
22410.4. rengia Taisyklėse nustatytą informaciją apie pažeidimų tyrimą, nustatymą ir šalinimą ir Taisyklėse nustatyta tvarka organizuoja jos pateikimą projekto vykdytojui (taikoma tik įgyvendinančiosios ir tarpinės institucijų pažeidimų kontrolieriams) ir atitinkamoms institucijoms;
22410.6. užtikrina, kad su pažeidimų tyrimu, nustatymu ir šalinimu susiję dokumentai būtų tinkamai saugomi (taikoma tik įgyvendinančiosios institucijos pažeidimų kontrolieriui);
22410.7. įtraukia duomenis apie nustatytus pažeidimus į SFMIS (taikoma tik įgyvendinančiosios institucijos pažeidimų kontrolieriui);
22410.9. analizuoja nustatytus pažeidimus ir jų šalinimo eigą ir kas ketvirtį rengia išvadas bei rekomendacijas, kurių tikslas – nustatyti sistemiškai pasikartojančius pažeidimus, užkirsti kelią panašiems pažeidimams ir efektyviau juos šalinti, arba organizuoja šių išvadų ir rekomendacijų rengimą ir teikia jas savo tiesioginiam vadovui (taikoma tik įgyvendinančiosios institucijos pažeidimų kontrolieriui);
6. Išdėstau 241 punktą taip:
„241. Vadovaujančioji, mokėjimo, tarpinė ir įgyvendinančioji institucijos, institucija, atsakinga už veiklos atrankinius patikrinimus, Auditą koordinuojanti institucija visus su BPD įgyvendinimu susijusius dokumentus privalo saugoti BPD įgyvendinimo metu ir po jo įgyvendinimo iki sueis 3 metai po paramos teikimo pagal BPD užbaigimo.“
7. Papildau 2411 punktu:
„2411. Projektų vykdytojas visus su projektų įgyvendinimu susijusius dokumentus privalo saugoti projekto įgyvendinimo metu ir po jo įgyvendinimo iki sueis 3 metai po paramos teikimo pagal BPD užbaigimo. Įgyvendinančioji institucija, gavusi iš vadovaujančiosios institucijos informaciją apie paramos teikimo pagal BPD užbaigimą, ne vėliau kaip per 15 darbo dienų apie tai raštu informuoja projekto vykdytoją.“
8. Išdėstau 253 punktą taip:
Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo
programavimo dokumento priemonių ir
projektų, finansuojamų įgyvendinant šias
priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių
26 priedas
(Pranešimo apie pažeidimą pagal Europos Komisijos reglamento Nr. 1681/94 3 ir 5 straipsnius forma)
(Institucijos pavadinimas)
_____________ Nr. ___
(data)
_____________________
(sudarymo vieta)
PRANEŠIMAS APIE PAŽEIDIMĄ PAGAL EUROPOS KOMISIJOS REGLAMENTO
NR. 1681/94 3 IR 5 STRAIPSNIUS
1. Pažeidimo registracijos numeris |
|
2. Informacija apie pranešimo apie pažeidimą rengėją: 2.1. Pranešimą apie pažeidimą parengusio asmens vardas, pavardė 2.2. Pranešimą apie pažeidimą parengusio asmens pareigos 2.3. Telefono numeris 2.4. Elektroninio pašto adresas |
|
3. Informacija apie projektą: 3.1. Programavimo periodas 3.2. Programos pavadinimas 3.3. Programos numeris 3.4. Priemonės pavadinimas 3.5. Priemonės numeris 3.6. Projekto numeris 3.7. Projekto pavadinimas 3.8. Projekto vykdytojas 3.9. Projekto partneris (-iai) |
|
4. Pažeistos teisės aktų nuostatos: 4.1. Bendrijų teisės akto pavadinimas, numeris, straipsnis 4.2. Lietuvos Respublikos teisės akto pavadinimas, numeris, straipsnis |
|
5. Informacija apie pažeidimą: 5.1. Data/laikotarpis, kada padarytas pažeidimas 5.2. Data, kada gauta pirminė informacija dėl kurios kilo įtarimas dėl pažeidimo 5.3. Pirminės informacijos šaltinis 5.4. Pažeidimo nustatymo metodas (-ai) 5.5. Jei pažeidimas nustatytas atliekant patikrą vietoje, nurodykite, kodėl buvo atliekama patikra 5.6. Pažeidimo tyrimo eiga 5.7. Pažeidimo nustatymo data 5.8. Pažeidimo nustatymą patvirtinantis dokumentas (dokumento pavadinimas ir data) 5.9. Pažeidimo pobūdis 5.10. Pažeidimo tipas 5.11. Kaip buvo atliktas pažeidimas |
|
6. Su pažeidimu susiję asmenys: 6.1. Pažeidime dalyvavę fiziniai asmenys: 6.1.1. Vardas 6.1.2. Pavardė 6.1.3. Pareigos 6.2. Pažeidime dalyvavę juridiniai asmenys: 6.2.1. Įmonės pavadinimas 6.2.2. Įmonės kodas 6.2.3. Teisinė forma 6.2.4. Įmonės buveinės adresas 6.2.5. Miestas 6.2.6. Pašto indeksas 6.2.7. Šalis 6.2.8. Telefono numeris 6.2.9. Fakso numeris 6.3. Ar su pažeidimu susiję kitų valstybių fiziniai ir (arba) juridiniai asmenys? 6.3.1. Europos Sąjungos šalių 6.3.2. trečiųjų šalių |
|
7. Priimti sprendimai
|
|
8. Finansinė informacija: |
Iš viso |
Paramos lėšos |
Projekto vykdytojo lėšos |
||
struktūrinio fondo lėšos |
bendrojo finansavimo lėšos |
bendrojo finansavimo lėšos |
privačios lėšos |
||
8.1. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dydis |
|
|
|
|
|
8.2. Faktinis pažeidimo finansinis poveikis (su pažeidimu susijusios išmokėtos lėšos) |
|
|
|
|
|
8.3. Potencialus pažeidimo finansinis poveikis (su pažeidimu susijusios, bet neišmokėtos lėšos) |
|
|
|
|
|
8.4. Susigrąžinta suma |
|
|
|
|
|
8.5. Susigrąžintina suma |
|
|
|
|
|
8.6. Paramos lėšų susigrąžinimo galimybės |
|
||||
9. Lėšų susigrąžinimo procedūros nutraukimo priežastys |
|
||||
10. Papildoma informacija |
|
_______________ (Vadovo ar jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas) |
__________ (Parašas) |
__________________ (Vardas, Pavardė) |
_______________ (Asmens, paskirto pažeidimų kontrolieriumi, pareigų pavadinimas) |
__________ (Parašas) |
_________________ (Vardas, Pavardė) |
_________________
Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo
programavimo dokumento priemonių ir
projektų, finansuojamų įgyvendinant šias
priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių
27 priedas
PRANEŠIMO APIE PAŽEIDIMĄ PAGAL EUROPOS KOMISIJOS REGLAMENTO NR. 1681/94 3 IR 5 STRAIPSNIUS PILDYMO INSTRUKCIJA
Pranešimai apie pažeidimus rengiami vadovaujantis Europos Komisijos Kovos su sukčiavimu tarnybos (OLAF) 2002 m. balandžio 11 d. darbo dokumentu „Praktiniai nurodymai dėl pažeidimų pranešimo“ (European Commission European Anti-Fraud Office (OLAF), Working Document „Requirement to notify irregularities: practical arrangements“). Teikiami pranešimai apie visus nustatytus pažeidimus neatsižvelgiant į Europos Komisijos 1994 m. liepos 11 d. reglamento Nr. 1681/94 12 straipsnyje nustatytą minimalią su pažeidimu susijusią Struktūrinio fondo lėšų sumą. Pranešimai apie įtariamus pažeidimus nepildomi.
(Institucijos pavadinimas)
Įrašomas pranešimą apie pažeidimą teikiančios institucijos pavadinimas
_____________ Nr. ___
(data)
Įrašoma pranešimo apie pažeidimą užregistravimo data ir numeris
________________________
(sudarymo vieta)
Įrašoma pranešimo apie pažeidimą sudarymo vieta
PRANEŠIMAS APIE PAŽEIDIMĄ PAGAL EUROPOS KOMISIJOS REGLAMENTO
NR. 1681/94 3 IR 5 STRAIPSNIUS
1. Pažeidimo registracijos numeris |
1. Kiekvienam pažeidimui SFMIS automatiškai suteikia unikalų registracijos numerį. Pažeidimo registracijos numerio pavyzdys: BPD2004/ESF/2.1/3/001, BPD2004/ESF/2.1/5/001/01.
Pažeidimo registracijos numeris susideda iš šešių dalių, atskirtų ženklu „/“:
|
||||||||||||
|
Dalies numeris |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|||||
|
Dalies pavyzdys |
BPD 2004 |
ESF |
2.1 |
5 |
001 |
01 |
|
|||||
1) programos identifikavimo ženklo. Registruojant pažeidimus padarytus naudojant lėšas skirtas pagal BPD, visuomet naudojama santrumpa BPD2004;
2) ES struktūrinio fondo pavadinimo santrumpos. Europos regioninės plėtros fondo – ERDF, Europos socialinio fondo – ESF, Europos žemės ūkio orientavimo ir garantijų fondo Orientavimo skyriaus santrumpa – EZUF, Žuvininkystės orientavimo finansinės priemonės – ZOFP;
3) BPD priemonės numerio. BPD priemonės numeris susideda iš dviejų skaičių, atskirtų tašku. Pirmasis vienaženklis skaičius žymi BPD prioriteto numerį, antrasis vienaženklis arba dviženklis skaičius – konkretaus BPD prioriteto priemonės numerį. Pavyzdžiui, BPD antrojo prioriteto pirmosios priemonės „Įsidarbinimo gebėjimų ugdymas“ numeris būtų 2.1;
4) Europos Komisijos 1994 m. liepos 11 d. reglamento Nr. 1681/94 straipsnio numerio, pagal kurį teikiamas pranešimas apie pažeidimą. Jei informacija teikiama apie naujai užregistruotą pažeidimą, įrašoma 3, jei teikiama papildoma informacija apie anksčiau praneštą pažeidimą, įrašoma 5;
5) pažeidimo numerio. Pažeidimo numeris susideda iš triženklio skaičiaus, suteikiamo chronologine eilės tvarka pagal atskirą BPD priemonę. Pavyzdžiui, pirmojo pagal BPD 2.1 priemonę užregistruoto pažeidimo numeris būtų 001, antrojo – 002 ir t. t.;
6) šeštoji pažeidimo registracijos numerio dalis pildoma tada, jei pranešimas apie pažeidimą teikiamas pagal Europos Komisijos 1994 m. liepos 11 d. reglamento Nr. 1681/94 5 straipsnį. Šią registracijos numerio dalį sudaro dviženklis skaičius, suteikiamas chronologine eilės tvarka kiekvieną kartą, kai teikiama papildoma informacija apie anksčiau praneštą pažeidimą. Pavyzdžiui, kai pildoma informacija apie konkretų anksčiau praneštą pažeidimą teikiama pirmą kartą, įrašoma 01, jei antrą kartą – 02 ir t. t. |
|||||||||||||
2. Informacija apie pranešimo apie pažeidimą rengėją: |
|
||||||||||||
2.1. Pranešimą apie pažeidimą parengusio asmens vardas, pavardė
2.2. Pranešimą apie pažeidimą parengusio asmens pareigos
2.3. Telefono numeris
2.4. Elektroninio pašto adresas |
Reikia nurodyti informaciją apie pranešimo apie pažeidimą rengėją. |
||||||||||||
3. Informacija apie projektą: |
|
||||||||||||
3.1. Programavimo periodas |
3.1. Programavimo periodas. SFMIS automatiškai visada nurodo 2004–2006 m. |
||||||||||||
3.2. Programos pavadinimas |
3.2. Programos pavadinimas. SFMIS automatiškai visuomet nurodo BPD. |
||||||||||||
3.3. Programos numeris |
3.3. Europos Komisijos sprendime, patvirtinančiame Bendrijos struktūrinės paramos, skiriamos pagal 1 tikslą Lietuvoje BPD suteiktas numeris. SFMIS visada automatiškai nurodo CCI Nr. 2003 LT 161 DO 001. |
||||||||||||
3.4. Priemonės pavadinimas |
3.4. SFMIS automatiškai nurodo BPD priemonės, pagal kurią teikiama parama projektui, kurią įgyvendinant padarytas pažeidimas, pavadinimą. |
||||||||||||
3.5. Priemonės numeris |
3.5. SFMIS automatiškai nurodo BPD priemonės, pagal kurią teikiama parama projektui, kurią įgyvendinant padarytas pažeidimas, numerį. BPD priemonės numeris susideda iš dviejų skaičių, atskirtų tašku. Pirmasis vienaženklis skaičius žymi BPD prioriteto numerį, antrasis vienaženklis ar dviženklis skaičius – konkretaus BPD prioriteto priemonės numerį. |
||||||||||||
3.6. Projekto numeris |
3.6. SFMIS automatiškai nurodo projekto, kurį įgyvendinant padarytas pažeidimas, numerį, pavyzdžiui, BPD2004-2.1.0-02-05/9999. |
||||||||||||
3.7. Projekto pavadinimas |
3.7. SFMIS automatiškai nurodo projekto, kurį įgyvendinant padarytas pažeidimas, pavadinimą. |
||||||||||||
3.8. Projekto vykdytojas |
3.8. SFMIS automatiškai nurodo pareiškėjo, su kuriuo sudaryta paramos sutartis, pavadinimą. |
||||||||||||
3.9. Projekto partneris (-iai) |
3.9. SFMIS automatiškai nurodo projekto partnerio (-ių) pavadinimą (-us). |
||||||||||||
4. Pažeistos teisės aktų nuostatos: |
|
||||||||||||
4.1. Bendrijų teisės akto pavadinimas, numeris, straipsnis |
4.1. Reikia nurodyti Bendrijų teisės akto (-ų) pavadinimą (pavyzdžiui, reglamento pavadinimas), datą, numerį, teisės aktą (-us) priėmusios institucijos pavadinimą, straipsnį (-ius) ir (arba) punktą (-us), kuris (-ie) buvo pažeistas (-i). |
||||||||||||
4.2. Lietuvos Respublikos teisės akto pavadinimas, numeris, straipsnis |
4.2. Reikia nurodyti Lietuvos Respublikos teisės akto (-ų) pavadinimą (pavyzdžiui, įstatymo pavadinimas), datą, numerį, teisės aktą (-us) priėmusios institucijos pavadinimą, straipsnį (-ius) ir (arba) punktą (-usi), kuris (-ie) buvo pažeistas (-i). |
||||||||||||
5. Informacija apie pažeidimą: |
|
||||||||||||
5.1. Data/laikotarpis, kada padarytas pažeidimas |
5.1. Reikia nurodyti datą (jei pažeidimas buvo pavienis veiksmas) arba laikotarpį (jei pažeidimo padarymas vyko sistemingai ar truko atitinkamą laiko tarpą), kada padarytas pažeidimas, pavyzdžiui, 2005-09-11 arba 2005-03-12–2006-01-22. |
||||||||||||
5.2. Data, kada gauta pirminė informacija, dėl kurios kilo įtarimas dėl pažeidimo |
5.2. Reikia nurodyti datą, kada gauta pirminė informacija, sukėlusi įtarimą dėl pažeidimo, pavyzdžiui, 2005-08-12. |
||||||||||||
5.3. Pirminės informacijos šaltinis |
5.3. Reikia nurodyti pirminės informacijos, sukėlusios įtarimą dėl pažeidimo, ir kuria remiantis buvo imtasi atitinkamų veiksmų pažeidimui nustatyti, šaltinį, pavyzdžiui, gautas skundas (nurodoma skundą pateikusio fizinio ar juridinio asmens pavadinimas, skundo gavimo data ir numeris), informacija žiniasklaidoje (nurodomas žiniasklaidos informacijos šaltinio pavadinimas, data), patikra vietoje (patikros vietoje data, vieta, patikrą vietoje atlikusių asmenų vardai, pavardės, pareigos) ir pan. |
||||||||||||
5.4. Pažeidimo nustatymo metodas (-ai) |
5.4. Reikia nurodyti pažeidimo nustatymo metodą. Galima nurodyti savo variantą arba pasirinkti iš pateiktų SFMIS lange „Pažeidimo nustatymo metodas (-ai)“: – planuota patikra vietoje; – neplanuota patikra vietoje; – patikra vietoje po projekto įgyvendinimo pabaigos; – dokumentų patikrinimas; – planuotas veiklos atrankinis patikrinimas; – neplanuotas veiklos atrankinis patikrinimas; – Valstybės kontrolės auditas; – Europos Komisijos auditas; – OLAF patikrinimas; – FNTT pradėtas tyrimas. |
||||||||||||
5.5. Jei pažeidimas nustatytas atliekant patikrą vietoje, nurodykite, kodėl buvo atliekama patikra |
5.5. Tuo atveju, jei pažeidimas nustatytas atliekant patikrą vietoje, reikia nurodyti priežastis, kodėl buvo atliekama patikra |
||||||||||||
5.6. Pažeidimo tyrimo eiga |
5.6. Reikia išsamiai aprašyti tiriant pažeidimą atliktus veiksmus ir priimtus sprendimus, pavyzdžiui, 2006-01-15 direktoriaus įsakymu Nr. 15 buvo sudaryta pažeidimo tyrimo komisija, 2006-02-01 raštu Nr. 15-12 kreiptasi į Viešųjų pirkimų tarnybą prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės su prašymu išaiškinti, ar atplėšiant vokus nebuvo pažeistos nustatytos procedūros ir pan. |
||||||||||||
5.7. Pažeidimo nustatymo data |
5.7. Reikia nurodyti datą, kada pažeidimas buvo pirmą kartą oficialiai nustatytas, pavyzdžiui, 2006-02-03. |
||||||||||||
5.8. Pažeidimo nustatymą patvirtinantis dokumentas (dokumento pavadinimas ir data) |
5.8. Reikia nurodyti pažeidimo nustatymą patvirtinančio dokumento pavadinimą ir datą, pavyzdžiui, Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos valstybės sekretoriaus 2006 m. vasario 3 d. potvarkis Nr. POTV–223. |
||||||||||||
5.9. Pažeidimo pobūdis |
5.9. Reikia pasirinkti vieną variantą iš pateiktų SFMIS lange „Pažeidimo pobūdis“: – pažeidimą galima ištaisyti; – pažeidimo neįmanoma ištaisyti. |
||||||||||||
5.10. Pažeidimo tipas |
5.10. Reikia nurodyti padarytą su pažeidimu susijusią veiką.
Galima nurodyti savo variantą arba pasirinkti iš pateiktų SFMIS lange „Pažeidimo tipas“: – kartu su paraiška pateikė klaidinančią informaciją; – nepradėjo įgyvendinti projekto per nustatytą laiką; – kartu su mokėjimo prašymu pateikė klaidinančius duomenis; – kartu su projekto įgyvendinimo ataskaita pateikė klaidinančius duomenis; – nustojo įgyvendinti projektą; – nukrypo nuo projekto biudžeto išlaidų kategorijų sumų daugiau kaip 10 proc. (arba daugiau kaip 20 proc., kai projektas įgyvendinamas pagal BPD antrojo prioriteto priemonę) ir apie tai neinformavo įgyvendinančiosios institucijos; – negali pasiekti nustatytų rezultatų ir uždavinių ir apie tai neinformavo įgyvendinančiosios institucijos; – nedeklaravo projekto įgyvendinimo metu gautų pajamų; – nedeklaravo pajamų, gautų pabaigus įgyvendinti projektą; – perleido iš paramos lėšų įsigytą turtą; – perleido tretiesiems asmenims įsipareigojimus ir (arba) teises pagal paramos sutartį, nesuderinęs to su įgyvendinančiąja institucija; – nevykdo sutarties sąlygų, susijusių su turto draudimu; – nesudaro sąlygų patikrai ar auditui atlikti; – aplaidžiai tvarko projekto apskaitą; – apgaulingai tvarko projekto apskaitą; – nepateikė išlaidų pagrindimo dokumentų; – pateikė neteisingus išlaidų pagrindimo dokumentus; – pateikė suklastotus išlaidų pagrindimo dokumentus; – nepateikė išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų; – pateikė neteisingus išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentus; – pateikė suklastotus išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentus; – pažeidė aplinkosaugos reikalavimus; – pažeidė lygių galimybių reikalavimus; – pažeidė higienos reikalavimus; – pažeidė priešgaisrinius reikalavimus; – pažeidė maisto ir (arba) veterinarijos reikalavimus; – netinkamai saugo dokumentus; – įvykdyta bankroto procedūra; – įvykdyta likvidavimo procedūra; – pažeidė viešųjų pirkimų taisykles; – pažeidė pirkimų taisykles; – nevykdė mokestinių įsipareigojimų valstybės biudžetui; – įsiteisėjęs teismo sprendimas dėl kitos paramos sutarties pažeidimo. |
||||||||||||
5.11. Kaip buvo atliktas pažeidimas |
5.11. Reikia išsamiai aprašyti nustatytą su pažeidimu susijusią veiką ir nurodyti su pažeidimu susijusių projekto išlaidų kategorijų pavadinimus, pavyzdžiui, projekto vykdytojas kartu su 2006 m. sausio 12 d. mokėjimo prašymu Nr. 3 pateikė suklastotą kompiuterio pirkimo sąskaitą, projekto išlaidų kategorija – įrangos įsigijimas. |
||||||||||||
6. Su pažeidimu susiję asmenys: |
|
||||||||||||
6.1. Pažeidime dalyvavę fiziniai asmenys: 6.1.1. Vardas 6.1.2. Pavardė 6.1.3. Pareigos |
6.1 ir 6.2. punktuose reikia nurodyti su pažeidimu susijusioje veikoje dalyvavusių asmenų duomenis. |
||||||||||||
6.2. Pažeidime dalyvavę juridiniai asmenys: 6.2.1. Įmonės pavadinimas 6.2.2. Įmonės kodas 6.2.3. Teisinė forma 6.2.4. Įmonės buveinės adresas 6.2.5. Miestas 6.2.6. Pašto indeksas 6.2.7. Šalis 6.2.8. Telefono numeris 6.2.9. Fakso numeris |
|
||||||||||||
6.3. Ar su pažeidimu susiję kitų valstybių fiziniai ir (arba) juridiniai asmenys? 6.3.1. Europos Sąjungos šalių 6.3.2. trečiųjų šalių |
6.3. Reikia pažymėti „Taip“, jei su pažeidimu susijusioje veikoje dalyvavo kitų valstybių fiziniai ar juridiniai asmenys, arba „Ne“, jei su pažeidimu susijusioje veikoje kitų valstybių fiziniai ar juridiniai asmenys nedalyvavo; 6.3.1. nurodomi su pažeidimu susiję ES šalių juridiniai ar fiziniai asmenys; 6.3.2. nurodomi trečiųjų šalių su pažeidimu susiję asmenys. |
||||||||||||
7. Priimti sprendimai |
Reikia nurodyti po pažeidimo tyrimo priimtus sprendimus. Galima nurodyti savo variantą arba pasirinkti iš SFMIS lange „Priimti sprendimai“ pateiktų: – nutraukti paramos sutartį ir pareikalauti grąžinti sumokėtas lėšas; – sumažinti paramą; – pareikalauti grąžinti sumokėtų paramos lėšų dalį; – sumažinti paramą ir pareikalauti grąžinti sumokėtų paramos lėšų dalį. |
||||||||||||
8. Finansinė informacija: |
Iš viso |
Paramos lėšos |
Projekto vykdytojo lėšos |
||||||||||
struktūrinio fondo lėšos |
bendrojo finansavimo lėšos |
bendrojo finansavimo lėšos |
privačios lėšos |
||||||||||
8.1. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dydis |
SFMIS automatiškai nurodo visą projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumą, nustatytą paramos sutartyje. |
SFMIS automatiškai nurodo projektui skirtą struktūrinio fondo paramos dalį. |
SFMIS automatiškai nurodo projektui iš specialiosios programos skirtą bendrojo finansavimo dalį. |
SFMIS automatiškai nurodo projekto vykdytojo projektui įgyvendinti skirtą bendrojo finansavimo dalį. |
SFMIS automatiškai nurodo privačių lėšų sumą, kurią projekto vykdytojas įsipareigojo panaudoti projektui įgyvendinti. |
||||||||
8.2. Faktinis pažeidimo finansinis poveikis (su pažeidimu susijusios išmokėtos lėšos) |
Nurodoma bendra su pažeidimu susijusių išmokėtų lėšų suma. |
Nurodoma bendra su pažeidimu susijusių išmokėtų struktūrinio fondo paramos lėšų suma. |
Nurodoma bendra su pažeidimu susijusių iš specialiosios programos išmokėtų bendrojo finansavimo lėšų suma. |
Nurodoma bendra su pažeidimu susijusių projekto vykdytojo išmokėtų bendrojo finansavimo lėšų suma. |
Nurodoma bendra su pažeidimu susijusių išmokėtų privačių lėšų suma. |
||||||||
8.3. Potencialus pažeidimo finansinis poveikis (su pažeidimu susijusios, bet neišmokėtos lėšos) (Šis punktas pildomas, jei pažeidimas nustatytas dar neišmokėjus paramos lėšų) |
Nurodoma bendra su pažeidimu susijusių neišmokėtų lėšų suma. |
Nurodoma su pažeidimu susijusių neišmokėtų struktūrinio fondo paramos lėšų suma. |
Nurodoma su pažeidimu susijusių iš specialiosios programos skirtų neišmokėtų lėšų suma. |
Nurodoma su pažeidimu susijusių projekto vykdytojo neišmokėtų bendrojo finansavimo lėšų suma. |
Nurodoma privačių su pažeidimu susijusių neišmokėtų lėšų suma. |
||||||||
8.4. Susigrąžinta suma (Šis punktas pildomas, jei išmokėtos su pažeidimu susijusios paramos lėšos arba jų dalis yra susigrąžintos) |
SFMIS automatiškai nurodo bendrą susigrąžintą su pažeidimu susijusių išmokėtų paramos lėšų sumą. |
SFMIS automatiškai nurodo susigrąžintą su pažeidimu susijusių išmokėtų struktūrinio fondo paramos lėšų sumą. |
SFMIS automatiškai nurodo susigrąžintą su pažeidimu susijusių iš specialiosios programos išmokėtų bendrojo finansavimo lėšų sumą. |
Nepildoma. |
Nepildoma. |
||||||||
8.5. Susigrąžintina suma (suma, likusi susigrąžinti, t. y. 8.2 punkto suma minus 8.4 punkto suma) |
SFMIS automatiškai nurodo bendrą likusią susigrąžinti su pažeidimu susijusių išmokėtų paramos lėšų sumą. |
SFMIS automatiškai nurodo likusią susigrąžinti su pažeidimu susijusių išmokėtų struktūrinio fondo paramos lėšų sumą. |
SFMIS automatiškai nurodo likusią susigrąžinti su pažeidimu susijusių iš specialiosios programos išmokėtų bendrojo finansavimo lėšų sumą. |
Nepildoma. |
Nepildoma. |
||||||||
8.6. Paramos lėšų susigrąžinimo galimybės |
Reikia nurodyti informaciją, pagrindžiančią galimybę (arba jos nebuvimą) susigrąžinti iš projekto vykdytojo išmokėtas paramos lėšas bei kada tikėtina jas susigrąžinti. |
||||||||||||
9. Lėšų susigrąžinimo procedūros nutraukimo priežastys |
Reikia išsamiai aprašyti priežastis, dėl kurių buvo nutrauktos lėšų susigrąžinimo procedūros (jei jos buvo nutrauktos). |
||||||||||||
10. Papildoma informacija |
Šiame punkte reikia nurodyti, pranešimą apie pažeidimą teikiančio asmens nuomone svarbią informaciją, jei ji nebuvo nurodyta kituose punktuose. |
||||||||||||
_______________ (Vadovo ar jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas) |
__________ (Parašas) |
__________________ (Vardas, Pavardė) |
_______________ (Asmens, paskirto pažeidimų kontrolieriumi, pareigų pavadinimas) |
__________ (Parašas) |
__________________ (Vardas, Pavardė) |
_________________
Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo
programavimo dokumento priemonių ir
projektų, finansuojamų įgyvendinant šias
priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių
28 priedas
(Įtariamų ir nustatytų pažeidimų registracijos žurnalo pavyzdinė forma)
__________________________________________________________________________
(dokumento sudarytojo (paramą administruojančios institucijos) pavadinimas)
(ĮRAŠYTI FONDO, PROGRAMOS AR PRIEMONĖS PAVADINIMĄ) ĮTARIAMŲ IR NUSTATYTŲ PAŽEIDIMŲ REGISTRACIJOS ŽURNALAS
Eil. Nr. |
Projekto Nr. |
Projekto pavadinimas |
Projekto vykdytojas |
Pažeidimo nustatymo arba įtarimo data |
Nustatyto arba įtariamo pažeidimo tyrimo arba šalinimo būklė |
||
Aktyvus |
užbaigtas |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eil. Nr. |
Projekto Nr. |
Skirta paramos suma |
Su pažeidimu susijusi paramos suma |
|||||
bendra suma |
ES lėšos |
bendrojo finansavimo lėšos |
bendra suma |
ES lėšos |
bendrojo finansavimo lėšos |
|||
1 |
2 |
8=9+10 |
9 |
10 |
11=12+13 |
12 |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eil. Nr. |
Projekto Nr. |
Išmokėta paramos suma |
Nustatyto arba įtariamo pažeidimo aprašymas |
Veiksmai, atlikti tiriant ir (arba) šalinant nustatytą arba įtariamą pažeidimą |
Kitų institucijų informavimas apie nustatytą arba įtariamą pažeidimą |
|||
bendra suma |
ES lėšos |
bendrojo finansavimo lėšos |
||||||
1 |
2 |
14=15+16 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_______________ (Vadovo ar jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas) |
__________ (Parašas) |
__________________ (Vardas ir pavardė) |
_________________