LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO

 

Į S A K Y M A S

DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2001 M. LIEPOS 18 D. ĮSAKYMO NR. 1167 „DĖL PAGRINDINIO PROFESINIO MOKYMO PROGRAMŲ BENDRŲJŲ REIKALAVIMŲ“ PAKEITIMO

 

2004 m. lapkričio 10 d. Nr. ISAK-1756

Vilnius

 

Atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro ir Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2003 m. gegužės 30 d. įsakymą Nr. ISAK-771/A1-91 „Dėl profesinio rengimo standarto struktūros ir profesinio rengimo standartų rengimo, atnaujinimo ir įteisinimo nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 2003, Nr. 56-2512),

pakeičiu Pagrindinio profesinio mokymo programų bendruosius reikalavimus, patvirtintus Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2001 m. liepos 18 d. įsakymu Nr. 1167 „Dėl pagrindinio profesinio mokymo programų bendrųjų reikalavimų“ (Žin., 2001, Nr. 65-2393;):

1. Išdėstau 11.5 punktą taip:

11.5. Profesinės veiklos sritys, kompetencijos, kompetencijų ribos, mokymo tikslai, dalykai, kompetencijų vertinimas (6 priedas).“.

2. Išdėstau 6 priedą nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Švietimo ir mokslo ministras                                            Algirdas Monkevičius

 

6 priedas

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo

ministro 2004 m. lapkričio 10 d. įsakymo

Nr. ISAK-1756 redakcija

 

PROFESINĖS VEIKLOS SRITYS, KOMPETENCIJOS, KOMPETENCIJŲ RIBOS,

MOKYMO TIKSLAI, DALYKAI, KOMPETENCIJŲ VERTINIMAS

 

Veiklos sritys*

Kompetencijų apibūdinimas

Mokymo tikslai****

Dalykai*****

Kompetencijų vertinimas******

kompetencijos**

kompetencijų ribos***

1

1.1

 

1.1.1

 

 

 

 

 

1.1.2 ir t. t.

 

 

 

1.2 ir t. t.

 

1.2.1

 

 

 

 

 

1.2.2 ir t. t.

 

 

2

2.1

 

2.1.1

 

 

 

 

 

2.1.2 ir t. t.

 

 

 

2.2 ir t. t.

 

2.2.1

 

 

 

 

 

2.2.2 ir t. t.

 

 

 

*Veiklos sritis – tai tam tikra darbuotojo savarankiška profesinės veiklos dalis.

**Kompetencija – tai sėkmingos veiklos demonstravimas, tam tikro darbo atlikimas panaudojant turimas žinias ir gebėjimus.

***Kompetencijų ribos – tai skirtingi kompetencijų pasireiškimo variantai.

****Mokymo tikslai – tai mokinio žinių ir gebėjimų, būtinų atitinkamai kompetencijai įgyti, apibūdinimas.

*****Dalykai – mokymo tikslo gali būti siekiama ne per vieną, bet per kelis dalykus.

******Kompetencijų vertinimas – tai vertinimo nuorodos, kokios žinios ir gebėjimai turi būti įvertinami.

 

SPECIALIZACIJOS PROFESINĖS VEIKLOS SRITYS, KOMPETENCIJOS, KOMPETENCIJŲ RIBOS, MOKYMO TIKSLAI, DALYKAI, KOMPETENCIJŲ VERTINIMAS*

 

Veiklos sritys

Kompetencijų apibūdinimas

Mokymo tikslai

Dalykai

Kompetencijų vertinimas

kompetencijos

kompetencijų ribos

1

1.1

 

1.1.1

 

 

 

 

 

1.1.2 ir t. t.

 

 

 

1.2 ir t. t.

 

1.2.1

 

 

 

 

 

1.2.2 ir t. t.

 

 

 

*Kiekvienai numatytai specializacijai sudaroma atskira lentelė.

______________