LIETUVOS POLICIJOS
GENERALINIO KOMISARO
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS POLICIJOS GENERALINIO KOMISARO 2008 m. BALANDŽIO 29 d. ĮSAKYMO Nr. 5-V-218 „DĖL ASMENŲ APTARNAVIMO POLICIJOS DEPARTAMENTE PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2011 m. spalio 4 d. Nr. 5-V-878
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos policijos generalinio komisaro 2010 m. lapkričio 5 d. įsakymo Nr. 5-V-868 „Dėl Lietuvos policijos generalinio komisaro 2005 m. gegužės 31 d. įsakymo Nr. 5-V-338 „Dėl Policijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos struktūrinių padalinių nuostatų ir struktūrų schemų patvirtinimo“ pakeitimo“ ir Lietuvos policijos generalinio komisaro 2011 m. vasario 8 d. įsakymo Nr. 5-V-85 „Dėl Policijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos steigiamų, perkeltų ir pervardytų pareigybių sąrašų patvirtinimo“ nuostatomis:
1. Pakeičiu Lietuvos policijos generalinio komisaro 2008 m. balandžio 29 d. įsakymą Nr. 5-V-218 „Dėl Asmenų aptarnavimo Policijos departamente prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 52-1945):
1.1. išdėstau 2.2 punktą taip:
1.2. nurodytuoju įsakymu patvirtintose Asmenų aptarnavimo Policijos departamente prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos taisyklėse:
1.2.1. išdėstau 11 punktą taip:
„11. Atvykę į Policijos departamentą (Saltoniškių g. 19, LT-08105 Vilnius) asmenys prašymus ir skundus gali pateikti tiek raštu, tiek žodžiu Bendrojo skyriaus priimamajame. Žodiniai prašymai priimami tik tais atvejais, kai juos galima išnagrinėti ir spręsti tuoj pat, nepažeidžiant asmens ir Policijos departamento interesų. Ne darbo dienomis ir valandomis asmenis priima Policijos departamento Viešosios policijos valdybos (toliau – Viešosios policijos valdyba) Operatyvaus valdymo ir apsaugos skyriaus darbuotojas.“;
1.2.2. išdėstau 18 punktą taip:
„18. Prašymai ir skundai, adresuoti Policijos departamento vadovybei, registruojami Bendrojo skyriaus raštinėje. Prašymus ir skundus, adresuotus Policijos departamento padaliniams, registruoja Bendrojo skyriaus raštinės darbuotojas, atsakingas už dokumentų tvarkymą tame padalinyje. Prašymus ir skundus, adresuotus Lietuvos kriminalinės policijos biurui, registruoja darbuotojas, atsakingas už dokumentų tvarkymą šioje policijos įstaigoje. Gautus asmenų prašymus ir skundus ne darbo dienomis ir valandomis Viešosios policijos valdybos Operatyvaus valdymo ir apsaugos skyriaus darbuotojas įrašo į informacijos žurnalą ir kitą darbo dieną perduoda į Bendrojo skyriaus raštinę. Asmeniui įteikia spaudu pažymėtą skundo, prašymo kopiją ir nurodo prašymo priėmimo datą, laiką, priėmusio darbuotojo vardą, pavardę, pasirašo.“;
1.2.3. išdėstau 44 punktą taip:
„44. Taupant asmenų, valstybės tarnautojų ir darbuotojų darbo laiką, policijos generalinio komisaro sprendimu paskiriamas Bendrojo skyriaus priimamojo darbuotojas, atsakingas už informacijos teikimą telefonu (8 5) 271 9731, ir Viešosios policijos valdybos Operatyvaus valdymo ir apsaugos skyriaus darbuotojas, jis teikia informaciją telefonu (8 5) 271 7967.“;
1.2.4. išdėstau 46 punktą taip:
„46. Bendrojo skyriaus priimamojo ir Viešosios policijos valdybos Operatyvaus valdymo ir apsaugos skyriaus darbuotojai gali teikti ir kitą asmens pageidaujamą viešą informaciją, kuria disponuoja Policijos departamentas ir kurią asmuo turi teisę gauti Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo (Žin., 2000, Nr. 10-236; 2005, Nr. 139-5008) nustatyta tvarka.“