LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO

į s a k y m a s

 

dėl lietuvos respublikos ūkio ministro 2011 m. liepos 27 d. įsakymo Nr. 4-543 „DĖL valstybės planuojamų turizmo projektų sąrašO patvirtinimo“ pakeitimo

 

2012 m. vasario 1 d. Nr. 4-122

Vilnius

 

P a k e i č i u Valstybės planuojamų turizmo projektų, siūlomų finansuoti pagal 2007–2013 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 1 prioriteto „Vietinė ir urbanistinė plėtra, kultūros paveldo ir gamtos išsaugojimas bei pritaikymas turizmo plėtrai“ VP3-1.3-ŪM-04-V priemonę „Turizmo informacinių paslaugų ir infrastruktūros plėtra ir turizmo rinkodaros skatinimas“, sąrašą Nr. 06, patvirtintą Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2011 m. liepos 27 d. įsakymu Nr. 4-543 „Dėl valstybės planuojamų turizmo projektų sąrašo patvirtinimo“ (Žin., 2011, Nr. 98-4639, Nr. 135-6424, Nr. 137-6518), ir išdėstau jį nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Ūkio ministras                                                                                 Rimantas Žylius


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos ūkio ministro

2011 m. liepos 27 d. įsakymu Nr. 4-543

(Lietuvos Respublikos ūkio ministro

2012 m. vasario 1 d. įsakymo Nr. 4-122

redakcija)

 

VALSTYBĖS PLANUOJAMŲ TURIZMO PROJEKTŲ, SIŪLOMŲ FINANSUOTI PAGAL 2007–2013 M. SANGLAUDOS SKATINIMO VEIKSMŲ PROGRAMOS 1 PRIORITETO „VIETINĖ IR URBANISTINĖ PLĖTRA, KULTŪROS PAVELDO IR GAMTOS IŠSAUGOJIMAS BEI PRITAIKYMAS TURIZMO PLĖTRAI“ VP3-1.3-ŪM-04-V PRIEMONĘ „TURIZMO INFORMACINIŲ PASLAUGŲ IR INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA IR TURIZMO RINKODAROS SKATINIMAS“, SĄRAŠAS Nr. 06

 

Eil. Nr.

Projekto pavadinimas

Pareiškėjas

Projekto aprašymas (pagrindinis tikslas, siektini rezultatai)

Preliminari projekto vertė,

Lt

Projekto finansavimo šaltiniai, Lt

Projekto terminai

Preliminari Europos Sąjungos fondų lėšų suma (iki), Lt

Preliminari bendrojo finansavimo (valstybės biudžeto) lėšų suma (iki), Lt

Kiti

finansavimo šaltiniai,

Lt

Projekto

veiklų

įgyvendi-

nimo

pradžia

Preliminari projekto veiklų įgyvendinimo trukmė,

mėn.

Paraiškos pateikimo įgyvendinančiajai institucijai terminas

(iki)

1.

Lietuvos turizmo įvaizdžio gerinimas bei žinomumo didinimas užsienio rinkose

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos

Tikslas – pristatyti Lietuvos turizmo produktus ir turizmo galimybes, gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį užsienio rinkose, skatinant turizmo rinkodarą ir skleidžiant informaciją apie turizmo galimybes Lietuvoje.

Siektini rezultatai:

1. siekiant pristatyti Lietuvos turizmo produktus bei galimybes, numatoma dalyvauti 15 turizmo parodų: Vokietijos – ITB ir IMEX, Rusijos – MITT ir INWETEX-CIS, Lenkijos – TOUR SALON, Jungtinės Karalystės – WTM, Ispanijos – FITUR ir EIBTM, Suomijos – MATKA, Prancūzijos – MAP, Italijos – BITT, Nyderlandų – VAKANTIEBEURS, Izraelio – IMTM, Baltarusijos – OTDYCH, Lietuvos – VIVATTUR;

2. įvairiomis kalbomis sukurti, atnaujinti ir išleisti Lietuvą ir jos pagrindinius turizmo produktus pagal Nacionalinę turizmo plėtros 2010–2013 metų programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 29 d. nutarimu Nr. 944 (Žin., 2007, Nr. 97-3939; 2010, Nr. 88-4636), pristatančius leidinius, parengti visų leidinių versiją, skirtą skelbti internete. Tai įvaizdžio leidiniai, leidiniai, pristatantys Lietuvos kurortus, kurortines teritorijas, SPA paslaugas, aktyvaus poilsio (taip pat golfo, vandens, dviračių, automobilių trasas ir maršrutus ir kt.), kultūrinį turizmą (be kita ko, Jono Pauliaus II piligrimų kelio turizmo maršrutą), konferencinį turizmą, leidiniai, pristatantys turizmo išteklius ir maršrutus, informaciniai žemėlapiai, leidiniai, pristatantys svarbiausius Lietuvos renginius, smulki suvenyrinė atributika;

3. pagaminti Lietuvos turizmo galimybes bei išteklius pristatančius filmus, skirtus platinti tikslinėse Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkose.

4 100 000

4 100 000

0

0

2011

18

2011-08-31

2.

Lietuvos vietinio ir atvykstamojo turizmo skatinimas

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos

Tikslas – pristatyti Lietuvos turizmo produktus ir turizmo galimybes, gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį šalyje bei užsienyje, skatinant turizmo rinkodarą ir skleidžiant informaciją apie turizmo galimybes šalies viduje bei užsienyje.

Siektini rezultatai:

1. visoje Lietuvoje suorganizuoti vietinio turizmo skatinimo verslo misijas: atrinkti ir pristatyti Lietuvos turizmo išteklius, surengti kontaktų muges tarp Lietuvos turizmo informacijos centrų, savivaldybių atstovų, turizmo paslaugų teikėjų;

2. sukurti ir transliuoti vietinio turizmo populiarinimo televizijos laidų ciklą, skirtą svetingumui skatinti;

3. įgyvendinti radijo reklamos projektą;

4. surengti specialias verslo misijas kelionių organizatoriams iš Vakarų Europos rinkų bei perspektyvių Rytų ir Pietryčių Azijos, Lotynų Amerikos rinkų;

5. suorganizuoti renginius tikslinėse ir kitose perspektyviose užsienio rinkose rinkose kartu su Lietuvos Respublikos ambasadomis, garbės konsulais, Pasaulio lietuvių bendruomene;

6. surengti Lietuvos turizmo savaitę parodoje „EXPO 2012“ Pietų Korėjoje.

2 260 000

2 260 000

0

0

2011

24

2011-11-18

 

 

 

Iš viso:

6 360 000

6 360 000

0

0

 

 

 

 

_________________