LIETUVOS RESPUBLIKOS RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIUS

 

Į S A K Y M A S

DĖL 2007 M. I KETVIRČIO VIEŠŲJŲ FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITOS PASKELBIMO

 

2007 m. gegužės 15 d. Nr. 1V-691

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (Žin., 2004, Nr. 69-2382) 10 straipsnio 7 punktu, Viešųjų telefono ryšio paslaugų, teikiamų fiksuotoje vietoje, kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2006 m. vasario 24 d. įsakymu Nr. 1V-261 (Žin., 2006, Nr. 27-926), 87 punktu ir Informacijos, susijusios su Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo ir Lietuvos Respublikos pašto įstatymo įgyvendinimu, skelbimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2004 m. gruodžio 1 d. įsakymu Nr. 1V-593 (Žin., 2004, Nr. 180-6692), 5.2.4 punktu:

1. Skelbiu 2007 m. I ketvirčio viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių įvertinimo ataskaitą (pridedama).

2. Nurodau šį įsakymą paskelbti „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos interneto tinklalapyje.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka ir sąlygomis.

 

 

DIREKTORIUS                                                                                       TOMAS BARAKAUSKAS

______________


Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo

tarnybos direktoriaus

2007 m. gegužės 15 d. įsakymo

Nr. 1V-691

priedas

 

2007 M. I KETVIRČIO VIEŠŲJŲ FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITA UŽ 2007 M. I KETVIRTĮ

 

Kokybės rodikliai

Ryšių reguliavimo tarnybos atliktų matavimų vertės1

AB „TEO LT“ pateiktos vertės2

Ribinės vertės3

 

Linijos įrengimo trukmė

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių linijos įrengimų

 

33 dienos

(tik tiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgiau kaip 60 dienų

 

Trukmė, per kurią atliekama 99 proc. greičiausių linijos įrengimų

 

59 dienos

(tik tiesioginėms paslaugoms)

 

 

Atlikti įrengimai iki sutartos dienos

 

95,05 proc.

 

 

Užsakymų priėmimo valandos

 

Darbo dienomis nuo.......... iki..........

Šeštadieniais nuo.......... iki..........

Sekmadieniais nuo.......... iki.......... 4

 

 

Užsakymų vykdymo valandos

 

Darbo dienomis nuo 8.00 iki 17.00

Šeštadieniais nuo.......... iki..........

Sekmadieniais nuo.......... iki..........

 

 

Santykinis gedimų skaičius

Gedimų skaičius šimtui linijų per vienerius metus

 

2,73 pranešimų šimtui linijų

 

(tiesioginėms paslaugoms)

Ne daugiau kaip 15 santykinių gedimų šimtui linijų

 

Gedimo šalinimo trukmė

Trukmė, per kurią atliekama 80 proc. greičiausių vietinių linijų gedimų pašalinimų

 

26,20 valandos

(tiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgiau kaip 48 valandos

 

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių vietinių linijų gedimų pašalinimų

 

66,47 valandos

(tiesioginėms paslaugoms)

 

 

Trukmė, per kurią atliekama 80 proc. greičiausių visų kitų gedimų pašalinimų

 

26,55 valandos

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

 

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių visų kitų gedimų pašalinimų

 

67,93 valandos

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

 

Pašalinta gedimų per numatytą trukmę

 

90,54 proc.

(tiesioginėms paslaugoms)

 

 

Pranešimų apie gedimus priėmimo valandos

 

Darbo dienomis nuo 00.00 iki 24.00

Šeštadieniais nuo 00.00 iki 24.00

Sekmadieniais nuo 00.00 iki 24.005

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

 

Gedimų šalinimo valandos

 

Darbo dienomis nuo.......... iki..........

Šeštadieniais nuo.......... iki..........

Sekmadieniais nuo.......... iki.......... 6

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Nesėkmingų kvietimų dalis

Nacionalinių kvietimų dalis

0,55 proc.

Matavimų skaičius – 17 894

0,44 proc.

Matavimų skaičius – vidutiniškai daugiau nei 1 mln. skambučių per parą

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

Ne daugiau kaip 5 proc.

Tarptautinių kvietimų dalis

 

2,82 proc.

Matavimų skaičius – vidutiniškai daugiau nei 40 tūkst. skambučių per parą

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Sujungimo trukmė

Vidutinė nacionalinio sujungimo trukmė

0,26 sekundės.

Matavimų skaičius – 17 762

0,68 sekundės.

Matavimų skaičius – daugiau nei 100 tūkst.

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgiau kaip 10 sekundžių

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių nacionalinių sujungimų

0,33 sekundės.

Matavimų skaičius – 17 762

1,76 sekundės.

Matavimų skaičius – daugiau nei 100 tūkst.

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Vidutinė tarptautinio sujungimo trukmė

 

9,76 sekundės.

Matavimų skaičius – daugiau nei 2,5 tūkst.

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgiau kaip 20 sekundžių

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių tarptautinių sujungimų

 

17,60 sekundės.

Matavimų skaičius – daugiau nei 2,5 tūkst.

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Paslaugų teikėjo tarnybų atsiliepimo trukmė

Vidutinė trukmė iki atsiliepimo, sekundės.

Atsiliepimai per 20 sekundžių, procentai

 

10,43 sekundės7

84,63 proc.

Matavimų skaičius – visi

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgiau kaip 20 sekundžių

Informacijos tarnybos atsiliepimo trukmė

Vidutinė trukmė iki atsiliepimo, sekundės.

Atsiliepimai per 20 sekundžių, procentai

 

3,24 sekundės

96,70 proc.

Matavimų skaičius – visi

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgiau kaip 15 sekundžių

Veikiančių taksofonų dalis

Gerai veikiantys taksofonai

 

98,13 proc.

Matavimų skaičius – visi

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

Ne mažiau kaip 95 proc.

Skundai dėl sąskaitų teisingumo

Gauti skundai dėl sąskaitų teisingumo

 

0,11 proc.

Ne daugiau kaip 1 proc.

PASTABA. Jei paslaugų teikėjas savo pasirinkimu matuoja visus įvykius, įrašytas žodis „visi“.

1 Įvertinant paslaugų kokybės rodiklius, buvo atliekami vietiniai ir tarpmiestiniai bandomieji skambučiai AB „TEO LT“ viešajame fiksuoto telefono ryšio tinkle tarp galinių įrenginių, išdėstytų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Kokybės rodiklių skaičiavimai atlikti pagal metodiką, pateiktą Viešųjų telefono ryšio paslaugų, teikiamų fiksuotoje vietoje, kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklėse (Žin., 2006, Nr. 27-926).

2 AB „TEO LT“ pateiktos paslaugų kokybės rodiklių vertės už 2007 m. I ketvirtį.

3 Universaliųjų paslaugų teikėjams nustatytos ribinės paslaugų kokybės rodiklių vertės.

4 Užsakymų priėmimo laikas skiriasi priklausomai nuo užsakymo pateikimo būdo.

5 Nurodytu laiku pranešimai apie gedimus priimami telefono ryšio numeriais 117, 119, 1525, 1816, 1817.

6 Vieni gedimai šalinami visą parą, kiti ne.

7 Nurodyta 1591, 1573, 1579, 117, 1816, 1817 tarnybų atsiliepimo trukmės.

______________