LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2009 M. LIEPOS 15 D. ĮSAKYMO Nr. ISAK-1525 „DĖL 2007–2013 M. ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ PLĖTROS VEIKSMŲ PROGRAMOS 2 PRIORITETO „MOKYMASIS VISĄ GYVENIMĄ“ PRIEMONĖS VP1-2.2-ŠMM-07-K „STUDIJŲ KOKYBĖS GERINIMAS, TARPTAUTIŠKUMO DIDINIMAS“ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO Nr. 1 PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2010 m. sausio 25 d. Nr. V-123
Vilnius
Vadovaudamasis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132), 29.2 punktu,
pakeičiu 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2 prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“ VP1-2.2-ŠMM-07-K priemonės „Studijų kokybės gerinimas, tarptautiškumo didinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašą Nr. 1, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2009 m. liepos 15 d. įsakymu Nr. ISAK-1525 „Dėl 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2 prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“ priemonės VP1-2.2-ŠMM-07-K „Studijų kokybės gerinimas, tarptautiškumo didinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. 1 patvirtinimo“ (Žin., 2009, Nr. 92-3954), ir išdėstau 5 priedo 8.3.2 veiklos 4.1 ir 4.2 prioritetinių kriterijų skiltis „Prioritetinio kriterijaus detalizavimas“, „Bendras balas“ ir „Vertinimo aspektai“ taip:
„
4.1.1. Projekte užtikrinama dviejų arba daugiau nei dviejų aukštųjų mokyklų partnerystė (bendradarbiavimas) |
25 |
Balai nesumuojami: – projekto veiklose numatoma/planuojama daugiau nei dviejų skirtingų tipų aukštųjų mokyklų (universitetų ir kolegijų) partnerystė organizuojant studentų praktikas studijų proceso metu imitacinėse įmonėse (centruose) – 25 balai; – projekto veiklose numatoma/planuojama daugiau nei dviejų vienodų tipų aukštųjų mokyklų (universitetų arba kolegijų) partnerystė organizuojant studentų praktikas studijų proceso metu imitacinėse įmonėse (centruose) – 20 balų; – projekto veiklose numatoma/planuojama dviejų skirtingų tipų aukštųjų mokyklų (konkretaus universiteto ir kolegijos) partnerystė organizuojant studentų praktikas studijų proceso metu imitacinėse įmonėse (centruose) – 15 balų; – projekto veiklose numatoma/planuojama dviejų vienodų tipų aukštųjų mokyklų (universitetų arba kolegijų) partnerystė organizuojant studentų praktikas studijų proceso metu imitacinėse įmonėse (centruose) – 10 balų. Paraiškos A dalies 5, 6 punktai ir B dalies 1, 7, 10.9 punktai |
4.2.1. Užtikrinamas efektyvus aukštųjų mokyklų bendradarbiavimas su sektorinėmis verslo asociacijomis |
15 |
Pagrindžiant šį kriterijų turi būti aprašyti metodai, būdai, kaip bus užtikrintas efektyvus bendradarbiavimas tarp aukštųjų mokyklų ir verslo sektoriaus. Taip pat turi būti nurodytos konkrečios veiklos, kurios apima konkretų (specializuotą) ūkio (sub)sektorių, ir aprašyta, kaip jos apima konkretų (sub)sektorių. Kuriant arba plėtojant imitacinėse įmonėse (centruose) ugdomus aukštųjų mokyklų studentų praktinius įgūdžius užtikrinamas efektyvus aukštųjų mokyklų bendradarbiavimas su sektorinėmis verslo asociacijomis: – jei projekto veiklos apima konkretų (specializuotą) ūkio (sub)sektorių (tam tikrą šaką/ekonominę veiklą pagal EVR klasifikatorių), t. y. užtikrina verslo įmonių poreikius konkrečiame ūkio (sub)sektoriuje nacionaliniu lygmeniu (nurodant konkretų informacijos šaltinį, remiantis iki 1–2 metų statistine informacija ir/arba sociologiniais tyrimais) – 15 balų; – projekto veiklos apima konkretų (specializuotą) ūkio (sub)sektorių (tam tikrą šaką/ekonominę veiklą pagal EVR klasifikatorių), t. y. užtikrina verslo įmonių poreikius konkrečiame ūkio (sub)sektoriuje miesto (apskrities) lygmeniu (nurodant konkretų informacijos šaltinį, remiantis iki 1–2 metų statistine informacija ir/arba sociologiniais tyrimais) – 10 balų. Paraiškos A dalies 5, 6 punktai ir B dalies 1, 7 punktai |
“