LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRO

 

 

 

Į S A K Y M A S

 

DĖL EUROPOS BENDRIJŲ INICIATYVOS EQUAL PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO IŠLAIDŲ APMOKĖJIMO IR ATASKAITŲ TEIKIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

 

 

 

2004 m. lapkričio 29 d. Nr. 1K-383

 

Vilnius

 

 

 

Vadovaudamasis 2004–2006 m. Europos Bendrijų iniciatyvos EQUAL bendrojo programavimo dokumento, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. lapkričio 17 d. nutarimu Nr. 1458 (Žin., 2004, Nr. 169-6223), 8 dalies 8.3 skyriumi,

tvirtinu Europos bendrijų iniciatyvos EQUAL projektų įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų teikimo taisykles (pridedama).

 

 

 

L. E. FINANSŲ MINISTRO PAREIGAS                                          ALGIRDAS BUTKEVIČIUS

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministro

2004 m. lapkričio 29 d. įsakymu Nr. 1K-383

 

 

EUROPOS BENDRIJŲ INICIATYVOS EQUAL PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO IŠLAIDŲ APMOKĖJIMO IR ATASKAITŲ TEIKIMO TAISYKLĖS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

 

1. Europos Bendrijų iniciatyvos EQUAL projektų įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų teikimo taisyklės (toliau vadinama – taisyklės) nustato Europos Sąjungos socialinio fondo (toliau vadinama – ESF) ir bendrojo finansavimo lėšų išmokėjimo Europos Bendrijų iniciatyvos EQUAL (toliau vadinama – EQUAL) projektų vykdytojams – vadovaujantiems partneriams ir ataskaitų teikimo tvarką. Šios taisyklės, išskyrus 36 ir 37 punktus, netaikomos įgyvendinant EQUAL techninės pagalbos projektus.

 

2. Taisyklėse vartojamos sąvokos:

 

Deklaruotinos Europos Komisijai išlaidos – tinkamos finansuoti išlaidos, kurios šių taisyklių nustatyta tvarka buvo apmokėtos pagal išlaidas pateisinančius dokumentus ir pripažintos deklaruotinomis Europos Komisijai.

 

Išlaidas pateisinantys dokumentai rangovų (paslaugų teikėjų ar prekių tiekėjų) pateiktos sąskaitos, perdavimo-priėmimo aktai, darbo laiko apskaitos žiniaraščiai, kelionių dokumentai ar kiti dokumentai, pateisinantys patirtas išlaidas.

 

Išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai – banko darbuotojo parašu ir banko spaudu patvirtinti išrašai iš sąskaitos ar kiti dokumentai, įrodantys, kad pagal išlaidas pateisinančius dokumentus buvo atliktas mokėjimas.

 

Įgyvendinančioji institucija – institucija, vykdanti 2004–2006 metų Europos Bendrijų iniciatyvos EQUAL bendrojo programavimo dokumente, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. lapkričio 17 d. nutarimu Nr. 1458 (Žin., 2004, Nr. 169-6223), nurodytas įgyvendinančiosios institucijos funkcijas.

 

Mokėjimo institucija – institucija, vykdanti 2004–2006 metų Europos Bendrijų iniciatyvos EQUAL bendrojo programavimo dokumente nurodytas mokėjimo institucijos funkcijas.

 

Paraiška vadovaujančiajai institucijai dėl lėšų pervedimo projekto vykdytojui –įgyvendinančiosios institucijos parengtas ir patvirtintas šiose taisyklėse nustatytos formos dokumentas, kuriuo vadovaudamasi vadovaujančioji institucija rengia mokėjimo paraišką valstybės iždui.

 

Parama – pagal sutartį EQUAL projektui (toliau vadinama – projektas) įgyvendinti skiriamos ESF ir bendrojo finansavimo, skiriamo iš valstybės biudžeto, lėšos. Skiriant paramą nustatomos paramos projektui skyrimo sąlygos, kurios kartu su kitais Europos Sąjungos (toliau vadinama – ES) ir Lietuvos Respublikos teisės aktais apibrėžia tinkamas finansuoti projekto išlaidas. Parama apima visas galimas finansavimo formas (subsidiją, dotaciją ir kitas).

 

Projektas – ekonomiškai nedalomų ir tikslią funkciją atliekančių veiklos rūšių visuma, turinti apibrėžta biudžetą, įgyvendinimo laikotarpį ir aiškiai nustatytus tikslus, pagal kuriuos galima spręsti, ar sukurtų rezultatų ekonominė ir socialinė nauda yra proporcinga panaudotiems ištekliams.

 

Sutartis – paramos projektams, įgyvendinantiems Lietuvos 2004–2006 metų Europos Bendrijų iniciatyvos EQUAL bendrojo programavimo dokumento teminius prioritetus, skyrimo sutartis, pasirašoma vadovaujančio partnerio, vadovaujančiosios ir įgyvendinančiosios institucijų.

 

Tinkamos finansuoti išlaidos – išlaidos, kurios yra faktiškai patirtos ir atitinka Europos bendrijų Komisijos 2004 m. kovo 10 d. reglamento (EB) Nr. 448/2004, iš dalies pakeičiančio Europos bendrijų Komisijos 2000 m. liepos 28 d. reglamento (EB) Nr. 1685/200, nustatančio išsamias Tarybos reglamento (EB) Nr. 1260/1999 įgyvendinimo taisykles dėl struktūrinių fondų bendrai finansuojamos veiklos išlaidų tinkamumo, ir panaikinančio Europos bendrijų Komisijos 2003 m. birželio 27 d. reglamentą (EB) Nr. 1145/2003, nuostatas ir neprieštarauja kitiems Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktams.

 

Vadovaujančioji institucija institucija, vykdanti 2004–2006 metų Europos Bendrijų iniciatyvos EQUAL bendrojo programavimo dokumente nurodytas vadovaujančiosios institucijos funkcijas.

 

Vadovaujantis partneris – institucija, įstaiga, įmonė ar organizacija, kuri vystymo bendrijos narių vardu pasirašo sutartį, surenka iš vystymo bendrijos narių pagal taisyklių nuostatas reikalaujamų išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas ir kitą būtiną informaciją mokėjimo prašymams rengti, jais remdamasi rengia ir teikia įgyvendinančiajai institucijai mokėjimo prašymus ir kitas reikalaujamas ataskaitas, gauna paramos lėšas ir jas perveda vystymo bendrijos nariams.

 

VBAM sistema – kompiuterizuota Valstybės biudžeto, apskaitos ir mokėjimų sistema.

 

Vystymo bendrija – strateginės partnerystės pagrindu sukurta bendrija projektams įgyvendinti.

 

 

 

II. MOKĖJIMO PRAŠYMŲ TEIKIMAS IR TVIRTINIMAS

 

 

3. Projektai, kuriems vadovaujančioji institucija nusprendė skirti paramą iš ESF pagal 2004–2006 metų Europos Bendrijų iniciatyvos EQUAL bendrąjį programavimo dokumentą, yra finansuojami iš valstybės biudžeto specialiosios Europos socialinio fondo programos Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti (ES lėšos) ir valstybės biudžeto specialiosios Europos socialinio fondo programos Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti (bendrojo finansavimo lėšos) (toliau vadinama – valstybės biudžeto specialiosios programos). Lėšas vadovaujančiam partneriui iš valstybės biudžeto specialiųjų programų perveda Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Valstybės iždo departamentas (toliau vadinama – Valstybės iždo departamentas), vadovaudamasis teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės iždo sąskaitos valdymą. Vadovaujantis partneris privalo atsidaryti banke atskirą sąskaitą paramos lėšoms.

 

4. Už mokėjimo prašymų tikrinimą, išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų tikrinimą bei išlaidų tinkamumo finansuoti nustatymą atsakinga įgyvendinančioji institucija.

 

5. Projekto išlaidos apmokamos taikant kompensavimo su avansu mokėjimo būdą. Avanso dydis nustatomas kiekvienam 2004–2006 metų Europos Bendrijų iniciatyvos EQUAL bendrojo programavimo dokumente nustatytam projekto įgyvendinimo etapui atskirai: 1 etapui – 50 procentų nuo 1 etapui skirtos paramos sumos, o 2 etapui – 10 procentų nuo 2 etapui skirtos paramos sumos.

 

6. Vadovaujantis partneris teikia įgyvendinančiajai institucijai avansinio, tarpinio ir galutinio mokėjimo prašymus 1 ir 2 projekto įgyvendinimo etapų finansavimui (pavyzdinė mokėjimo prašymo forma pateikta taisyklių 1 priede). Įgyvendinančioji institucija pagal poreikį gali papildyti mokėjimo prašymo formą.

 

7. Vadovaujantis partneris mokėjimo prašymus turi teikti įgyvendinančiajai institucijai nuo sutartyje nustatytos projekto pradžios datos iki galutinio mokėjimo prašymo pateikimo termino, kuris negali būti vėlesnis už sutartyje nustatytą 1 projekto įgyvendinimo etapo (vėliau 2 etapo) pabaigos datą. Jeigu vadovaujantis partneris dėl rimtų priežasčių nori pratęsti galutinio mokėjimo prašymo pateikimo terminą, jis ne vėliau kaip likus 10 dienų iki galutinio mokėjimo prašymo pateikimo termino pabaigos turi pateikti įgyvendinančiajai institucijai prašymą dėl sutarties termino pratęsimo. Mokėjimo prašymų, pateiktų iki sutartyje nustatytos projekto pradžios datos ar pasibaigus šiame punkte nustatytam terminui (išskyrus nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybes), įgyvendinančioji institucija nepriima ir nesvarsto. Sprendimą dėl pateikto galutinio mokėjimo prašymo termino pratęsimo priima vadovaujančioji institucija, atsižvelgdama į vadovaujančio partnerio prašyme pratęsti galutinio mokėjimo prašymo pateikimo terminą išdėstytus argumentus. Galutinio mokėjimo prašymo terminas negali būti pratęstas ilgiau negu 6 mėnesiams.

 

8. Įgyvendinančioji institucija, įvertinusi finansuojamos projekto veiklos pobūdį ir jos įgyvendinimo planą bei suderinusi su vadovaujančiąja institucija, nustato mokėjimo prašymų teikimo periodiškumą, avansinio ir galutinio mokėjimo terminus ir įrašo tai į sutarties nuostatas. Įgyvendinančioji institucija, pasirinkdama mokėjimo prašymų teikimo periodiškumą, turi užtikrinti kuo greitesnį paramos lėšų įsisavinimą.

 

9. Pasirašius sutartį 1 projekto įgyvendinimo etapo metu, vadovaujantis partneris teikia avansinio mokėjimo prašymą, kartu pateikdamas sutartyje nurodytus dokumentus. 2 projekto įgyvendinimo etapo metu kartu su avansinio mokėjimo prašymu bei kitais sutartyje nurodytais dokumentais vadovaujantis partneris taip pat pateikia ir banko garantiją arba laidavimo draudimą dėl avanso sumos, jeigu avanso suma yra didesnė nei 50 000 litų. Įgyvendinančioji institucija, įvertinusi projekto veiklos įgyvendinimo planą, pripažįsta tinkamą finansavimą pagal vadovaujančio partnerio avansinio mokėjimo prašymą tik įsitikinusi, kad išlaidos bus patirtos per 3 mėnesius nuo avanso gavimo dienos. Gavęs avansą, vadovaujantis partneris ir/arba vystymo bendrijos nariai pradeda įgyvendinti projektą ir vadovaujantis partneris teikia įgyvendinančiajai institucijai sutartyje nurodytu periodiškumu mokėjimo prašymus, kuriuose deklaruoja visas patirtas išlaidas, pridėdamas reikalaujamų išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas. Jeigu 3 mėnesius nuo avanso gavimo dienos vadovaujantis partneris ir nė vienas iš vystymo bendrijos narių nepradeda vykdyti projekto veiklos ir daryti išlaidų, vadovaujantis partneris per 5 darbo dienas privalo grąžinti avansą vadovaujančiajai institucijai, kaip nurodyta sutartyje. Vadovaujančioji institucija per 3 darbo dienas nuo lėšų iš vadovaujančio partnerio gavimo dienos privalo pervesti lėšas į valstybės iždo sąskaitą, iš kurios buvo pervestos lėšos vadovaujančiam partneriui.

 

10. Vadovaujantis partneris kartu su tarpinio ir galutinio mokėjimo prašymu pateikia visų išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų, kurių suma lygi arba viršija 1000 litų be PVM, vadovaujančio partnerio patvirtintas kopijas, tai yra vadovaujantis partneris turi pateikti: visų darbo užmokesčio sąnaudų vienam darbuotojui dokumentų kopijas, jei šiam darbuotojui per mėnesį apskaičiuota darbo užmokesčio suma, įskaitant visus mokesčius, sudaro 1000 litų ar daugiau litų; visų pirkimų, kurių suma lygi arba viršija 1000 litų be PVM, išlaidų ir išlaidų apmokėjimo dokumentų bei kitų apskaitos dokumentų kopijas. Vadovaujantis partneris kartu su tarpinio ir galutinio mokėjimo prašymu taip pat pateikia visų nepriklausomai nuo išlaidų sumos projekto išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų išsamų sąrašą, kuriame pateikiami visų per ataskaitinį laikotarpį su projektu susijusių apskaitos dokumentų pavadinimai ir trumpas jų turinio aprašymas. Siekdama įsitikinti išlaidų tinkamumu finansuoti, įgyvendinančioji institucija turi teisę paprašyti vadovaujančio partnerio pateikti išlaidų, kurių suma mažesnė už 1000 litų be PVM, pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų, įtrauktų į dokumentų sąrašą, kopijas. Vadovaujantis partneris per 5 darbo dienas nuo prašymo dėl papildomų dokumentų pateikimo gavimo dienos privalo pateikti įgyvendinančiajai institucijai prašomus dokumentus. Jeigu nebuvo laiku pateiktos papildomai prašomų išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijos, įgyvendinančioji institucija pripažįsta tinkamomis finansuoti tik išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijomis pagrįstą išlaidų sumą. Likusi išlaidų dalis gali būti pripažinta tinkama finansuoti vadovaujančiam partneriui pateikus kitus mokėjimo prašymus ir pridėjus reikiamų išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas. Patikros vietoje metu įgyvendinančioji institucija privalo sutikrinti iš vadovaujančio partnerio kartu su mokėjimo prašymais gautų dokumentų kopijų atitiktį dokumentams ir ar yra visi į dokumentų sąrašą įtraukti dokumentai. Įgyvendinančioji institucija, nustačiusi, kad ne visos dokumentų kopijos atitinka dokumentus ar yra ne visi į dokumentų sąrašą įtraukti dokumentai, laiko tai sutarties pažeidimu ir inicijuoja paramos lėšų grąžinimo procedūrą. Vadovaujantis partneris taip pat teikia ataskaitinio laikotarpio atliktų viešinimo priemonių įrodymus, dalyvių lankomumo sąrašus ir kartu su 1 etapo (vėliau su 2 etapo) galutinio mokėjimo prašymu vadovaujančiosios institucijos nustatytos formos projekto įgyvendinimo ataskaitą, kurioje turi būti pateikta informacija apie per 1 projekto įgyvendinimo etapą (vėliau per 2 etapą) įgyvendintą projekto veiklą. Projekto išlaidos turi būti patvirtintos apskaitos dokumentais, turinčiais visus Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymo (Žin., 2001, Nr. 99-3515) 13 straipsnyje nustatytus apskaitos dokumentų rekvizitus.

 

11. Projekto išlaidos finansuojamos pagal vadovaujančio partnerio teikiamus mokėjimo prašymus. Kai bendra pagal vadovaujančio partnerio pateiktus mokėjimo prašymus pervesta (įskaitant ir avansu vadovaujančiam partneriui išmokėtą sumą) suma pasiekia projektui įgyvendinti skirtą paramos lėšų sumą, projekto išlaidos nebekompensuojamos. Baigęs įgyvendinti kiekvieną projekto etapą, vadovaujantis partneris deklaruoja įgyvendinančiajai institucijai visas per visą atitinkamo projekto įgyvendinimo etapo laikotarpį nuo paskutinių tarpinių mokėjimo prašymų patirtas tinkamas finansuoti išlaidas ir pateikia kiekvieno projekto įgyvendinimo etapo galutines ataskaitas ir auditoriaus išvadas (auditoriaus išvados forma pateikta 2 priede). Jei įgyvendinančioji institucija, išanalizavusi šiuos dokumentus, nustato, kad vadovaujančiam partneriui buvo išmokėta didesnė paramos suma nei būtina projektui įgyvendinti, ji turi nedelsdama pareikalauti vadovaujančio partnerio grąžinti sumos perviršį.

 

12. Tarpiniame ir galutiniame mokėjimo prašymuose 1 projekto įgyvendinimo etape (vėliau 2 etape) vadovaujantis partneris privalo deklaruoti visas savo ir vystymo bendrijos narių patirtas tinkamas finansuoti išlaidas nuo projekto įgyvendinimo pradžios, atskirai nurodydamas pagal ankstesnius mokėjimo prašymus pervestą paramos lėšų sumą (įskaitant avansu gautą lėšų sumą), pagal teikiamą mokėjimo prašymą prašomą apmokėti sumą bei pagal sutartį likusią apmokėti sumą.

 

13. Gavusi mokėjimo prašymą, įgyvendinančioji institucija jį registruoja mokėjimo prašymų registracijos žurnale (pavyzdinė mokėjimo prašymų registracijos žurnalo forma pateikta taisyklių 3 priede). Esant poreikiui, įgyvendinančioji institucija gali papildyti mokėjimo prašymų registracijos žurnalo formą. Kiekvieno mėnesio paskutinę darbo dieną įgyvendinančioji institucija išspausdina iš mokėjimo prašymų registracijos žurnalo per tą mėnesį gautų mokėjimo prašymų ataskaitą ir teikia ją vadovaujančiajai institucijai.

 

14. Gavusi mokėjimo prašymą, įgyvendinančioji institucija privalo patikrinti, ar mokėjimo prašymas:

 

14.1. užpildytas lietuvių kalba;

 

14.2. užpildyti visi privalomi rekvizitai;

 

14.3. pasirašytas įgaliotų asmenų ir patvirtintas antspaudu;

 

14.4. turi visus privalomus priedus.

 

15. Jeigu nors vieną iš taisyklių 14 punkte nurodytų tikrinimo elementų įgyvendinančioji institucija įvertina neigiamai, ji paprašo vadovaujančio partnerio per 10 darbo dienų ištaisyti mokėjimo prašymo trūkumus. Jei vadovaujantis partneris per įgyvendinančiosios institucijos nustatytą terminą neištaiso mokėjimo prašymo trūkumų, įgyvendinančioji institucija mokėjimo prašymą atmeta, nurodydama atmetimo priežastis. Pašalinęs nurodytus trūkumus, vadovaujantis partneris mokėjimo prašymą gali pateikti pakartotinai.

 

16. Jeigu visus taisyklių 14 punkte pateiktus tikrinimo elementus įgyvendinančioji institucija įvertina teigiamai, mokėjimo prašymas laikomas priimtu ir perduodamas mokėjimo prašymą tikrinti įgaliotiems įgyvendinančiosios institucijos darbuotojams.

 

17. Mokėjimo prašymą tikrina ne mažiau kaip du įgyvendinančiosios institucijos darbuotojai, iš kurių vienas pildo mokėjimo prašymo tikrinimo ir tvirtinimo lapą, kuriame nurodoma:

 

17.1. ar mokėjimo prašymas pateiktas laiku (taikoma avansiniam ir galutiniam mokėjimo prašymui);

 

17.2. ar jis yra tinkamai užpildytas (užpildytas lietuvių kalba ir užpildyti visi privalomi rekvizitai);

 

17.3. ar pateikti visi reikalaujami priedai;

 

17.4. ar projektas įgyvendina nustatytus tikslus;

 

17.5. kokia deklaruojamų išlaidų dalis yra tinkama finansuoti;

 

17.6. ar pateiktos reikalaujamų deklaruojamas išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijos;

 

17.7. kiek lėšų ir iš kokių šaltinių turi būti išmokėta vadovaujančiam partneriui.

 

18. Pavyzdinė mokėjimo prašymo tikrinimo ir tvirtinimo lapo forma pateikta taisyklių 4 priede. Įgyvendinančioji institucija prireikus gali papildyti mokėjimo prašymo tikrinimo ir tvirtinimo lapo formą.

 

19. Kitas įgyvendinančiosios institucijos darbuotojas patikrina mokėjimo prašymo tikrinimo ir tvirtinimo lape įrašytą informaciją, pasirašo ir perduoda jį kartu su mokėjimo prašymu šiuos prašymus įgaliotam tvirtinti įgyvendinančiosios institucijos darbuotojui.

 

20. Mokėjimo prašymus įgaliotam tvirtinti įgyvendinančiosios institucijos darbuotojui patvirtinus mokėjimo prašymą, mokėjimo prašymo tikrinimo bei tvirtinimo rezultatus ir datas įgyvendinančioji institucija užregistruoja mokėjimo prašymų registracijos žurnale.

 

21. Įgyvendinančioji institucija vertina mokėjimo prašyme nurodytų patirtų išlaidų tinkamumą finansuoti ir pateikia paraišką vadovaujančiajai institucijai dėl lėšų pervedimo vadovaujančiam partneriui per 60 kalendorinių dienų nuo tinkamo mokėjimo prašymo užregistravimo dienos. Jeigu įgyvendinančioji institucija negali įvertinti patirtų išlaidų dėl pateiktos informacijos trūkumo, pavyzdžiui, pridėtos ne visos reikalaujamos išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijos ir/arba išlaidų tinkamumui finansuoti įvertinti būtina patikra projekto įgyvendinimo vietoje, įgyvendinančioji institucija paprašo vadovaujančio partnerio per 5 darbo dienas pateikti trūkstamą informaciją ir/arba atlieka patikrą vietoje arba įgyvendinančioji institucija pripažįsta tinkamomis finansuoti tik išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijomis pagrįstą išlaidų sumą. Likusi išlaidų dalis nefinansuojama ir apie tai įgyvendinančioji institucija informuoja vadovaujantį partnerį. Jeigu nebuvo laiku pateiktos būtinų išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijos, išlaidos gali būti pripažintos tinkamomis finansuoti vadovaujančiam partneriui pateikus kitus mokėjimo prašymus ir pridėjus reikiamų išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas.

 

22. Dokumentų kopijas įgyvendinančioji institucija kartu su mokėjimo prašymo tikrinimo ir tvirtinimo lapu sega į atskirą atitinkamo projekto bylą.

 

 

 

III. MOKĖJIMO PARAIŠKŲ TVIRTINIMAS IR APMOKĖJIMAS

 

 

23. Remdamasi patvirtinto mokėjimo prašymų tikrinimo ir tvirtinimo lapu ir mokėjimo prašymų registracijos žurnalo duomenimis, įgyvendinančioji institucija rengia paraišką vadovaujančiajai institucijai dėl lėšų pervedimo vadovaujančiam partneriui (taisyklių 5 priedas) (toliau vadinama – paraiška vadovaujančiajai institucijai). Dėl tinkamų finansuoti išlaidų pildomoje paraiškoje vadovaujančiajai institucijai atskirose eilutėse išskiriamos atskiros valstybės biudžeto specialiųjų programų ES ir bendrojo finansavimo lėšos, išlaikant pagal kiekvieną mokėjimo prašymą sutartyje nustatytą ES ir bendrojo finansavimo lėšų santykį.

 

24. Paraišką vadovaujančiajai institucijai rengiantis įgyvendinančiosios institucijos darbuotojas įtraukia duomenis apie mokėtinas vadovaujančiam partneriui sumas ir kitus mokėjimo paraiškos vadovaujančiajai institucijai rekvizitus į paraišką vadovaujančiajai institucijai, išspausdina ją ir pateikia dokumentus įgyvendinančiosios institucijos darbuotojui, įgaliotam tikrinti ir registruoti paraiškas vadovaujančiajai institucijai. Įgyvendinančiosios institucijos darbuotojas, įgaliotas tikrinti ir registruoti paraiškas vadovaujančiajai institucijai, sutikrina paraiškos vadovaujančiajai institucijai duomenis su mokėjimų prašymų registracijos žurnale bei mokėjimo prašymo tikrinimo ir tvirtinimo lape pateiktais duomenimis. Jei duomenys sutampa, paraiška vadovaujančiajai institucijai pasirašoma įgyvendinančiosios institucijos darbuotojo, įgalioto pasirašyti paraiškas vadovaujančiajai institucijai, ir perduodama tvirtinti įgyvendinančiosios institucijos vadovui ar jo įgaliotam asmeniui.

 

25. Įgyvendinančiosios institucijos vadovui ar jo įgaliotam asmeniui patvirtinus išspausdintą paraišką vadovaujančiajai institucijai, šias paraiškas tikrinti ir registruoti įgaliotas darbuotojas ją užregistruoja mokėjimo prašymų registracijos žurnale. Tada vienas egzempliorius paliekamas įgyvendinančiajai institucijai, o kitas, patvirtintas įgyvendinančiosios institucijos vadovo arba jo įgalioto asmens parašu ir antspaudu, siunčiamas vadovaujančiajai institucijai.

 

26. Paraišką vadovaujančiajai institucijai parengęs įgyvendinančiosios institucijos darbuotojas ant vadovaujančio partnerio pateikto mokėjimo prašymo užrašo paraiškos vadovaujančiajai institucijai numerį, registracijos datą ir pasirašo.

 

27. Vadovaujančioji institucija gauna įgyvendinančiosios institucijos parengtą išspausdintą paraišką vadovaujančiajai institucijai, kaip pateisinamąjį dokumentą mokėjimui atlikti. Vadovaujančioji institucija prireikus turi teisę iš įgyvendinančiosios institucijos kartu su paraiška vadovaujančiajai institucijai gauti išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas.

 

28. Vadovaujančiosios institucijos administracijos padalinio, atsakingo už EQUAL administravimą (toliau vadinama – atsakingas padalinys), darbuotojas, atsakingas už paraiškų vadovaujančiajai institucijai tikrinimą, gavęs paraišką vadovaujančiajai institucijai, užregistruoja ją vadovaujančiosios institucijos nustatytos formos registracijos žurnale, suteikia jai eilės numerį ir tikrina gautos paraiškos vadovaujančiajai institucijai atitiktį jos turinio reikalavimams, taip pat atitiktį Europos Komisijos nustatytiems EQUAL biudžeto limitams ir valstybės biudžeto specialiųjų programų sąmatų reikalavimams ir prireikus atlieka atrankinę išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kontrolę. Vadovaujančioji institucija nustato paraiškų vadovaujančiajai institucijai tikrinimo ir tvirtinimo bei atrankinės mokėjimo prašymų kontrolės, kurios metu būtų patikrinama dalis mokėjimo prašymų ir kartu su jais teikiamų išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų, tvarką.

 

29. Tikrinimo metu paraišką vadovaujančiajai institucijai tikrinantis vadovaujančiosios institucijos darbuotojas pildo paraiškos vadovaujančiajai institucijai tikrinimo ir tvirtinimo lapą, kuriame nurodo, ar:

 

29.1. parašai atitinka įgaliotų asmenų parašų pavyzdžius;

 

29.2. teisingai užpildyti visi paraiškos vadovaujančiajai institucijai rekvizitai;

 

29.3. mokėjimas atliekamas neviršijant patvirtintos projekto sąmatos;

 

29.4. neviršytos metinės valstybės biudžeto specialiųjų programų asignavimų sumos;

 

29.5. nesustabdytas paramos skyrimas ir nėra nutraukta sutartis su vadovaujančiu partneriu.

 

30. Paraiškos vadovaujančiai institucijai tikrinimo ir tvirtinimo lapą pasirašo tikrinimą atlikęs darbuotojas ir vadovaujančiosios institucijos atsakingo padalinio vadovas.

 

31. Netinkamai parengtą paraišką vadovaujančiajai institucijai vadovaujančioji institucija grąžina įgyvendinančiajai institucijai, nurodydama grąžinimo priežastis. Tokiu atveju įgyvendinančioji institucija, atsižvelgdama į vadovaujančiosios institucijos pastabas, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo vadovaujančiosios institucijos rašto gavimo, parengia ir pateikia naują paraišką vadovaujančiajai institucijai. Pakartotinai pateiktą paraišką vadovaujančiajai institucijai vadovaujančioji institucija registruoja registracijos žurnale, suteikdama jai eilės numerį, ir patikrina, kaip nustatyta taisyklių 29 punkte.

 

32. Vadovaujančioji institucija turi patikrinti ir patvirtinti gautą tinkamai parengtą paraišką vadovaujančiajai institucijai, parengti mokėjimo paraišką valstybės iždui ir ją pateikti Valstybės iždo departamentui per 5 darbo dienas nuo tinkamos paraiškos vadovaujančiajai institucijai užregistravimo gavimo dienos.

 

33. Vadovaujančiosios institucijos atsakingo padalinio paraiškas tikrinti įgaliotam darbuotojui nustačius, kad paraišką vadovaujančiajai institucijai galima apmokėti, ir atsakingo padalinio vadovui ją patvirtinus, paraiška vadovaujančiajai institucijai kartu su jos tikrinimo ir tvirtinimo lapu perduodama vadovaujančiosios institucijos administracijos padaliniui, atsakingam už mokėjimo paraiškų valstybės iždui teikimą VBAM sistemoje. Vadovaujančiosios institucijos administracijos padalinys, atsakingas už mokėjimo paraiškų valstybės iždui teikimą VBAM sistemoje, gavęs išspausdintą paraišką vadovaujančiajai institucijai bei jos tikrinimo ir tvirtinimo lapą, patikrina, ar neviršyti atitinkami valstybės biudžeto specialiųjų programų asignavimai, ar parašai ant paraiškos vadovaujančiajai institucijai bei tikrinimo ir tvirtinimo lapo atitinka juos pasirašyti įgaliotų asmenų parašų pavyzdžius ir, vadovaudamasis Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2000 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. 195 (Žin., 2000, Nr. 62-1976; 2004, Nr. 17-513), nuostatomis, pagal paraišką vadovaujančiajai institucijai ir jos tikrinimo ir tvirtinimo lapus parengia mokėjimo paraišką valstybės iždui VBAM sistemoje pagal Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklių 1 priede nurodytą formą. Mokėjimo paraiškos valstybės iždui stulpelyje „mokėjimo dokumentas“ turi būti nurodytas įgyvendinančiosios institucijos parengtos paraiškos vadovaujančiajai institucijai numeris ir projekto, kuriam prašoma pervesti lėšas, identifikacijos numeris, papildytas vadovaujančio partnerio suteiktu mokėjimo prašymo numeriu. Išspausdintą iš VBAM sistemos mokėjimo paraišką valstybės iždui pasirašo vadovaujančiosios institucijos už mokėjimo paraiškų valstybės iždui teikimą VBAM sistemoje atsakingo administracijos padalinio vadovas ir vadovaujančiosios institucijos vadovas arba jo įgaliotas asmuo. Vadovaujančiosios institucijos už mokėjimo paraiškų valstybės iždui teikimą VBAM sistemoje atsakingas administracijos padalinys teikia atsakingam padaliniui VBAM sistemos importo rezultatų ataskaitą.

 

34. Vadovaujančioji institucija teikia paraiškas Valstybės iždo departamentui ir jis apmoka jas vadovaudamasis Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklėmis.

 

 

 

IV. IŠLAIDŲ PRIPAŽINIMAS TINKAMOMIS DEKLARUOTI EUROPOS KOMISIJAI

 

 

35. Kadangi avansas nėra tinkamos deklaruoti Europos Komisijai išlaidos, tai tinkamos finansuoti išlaidos pripažįstamos deklaruotinomis Europos Komisijai tokia tvarka:

 

35.1. kai vadovaujančiam partneriui pagal jo pateiktus ankstesnius mokėjimo prašymus pervesta suma (įskaitant avansą) nesiekia projektui įgyvendinti skirtos paramos lėšų sumos, tinkamos finansuoti išlaidos pagal nustatytą santykį pripažįstamos deklaruotinomis Europos Komisijai tą dieną, kai Valstybės iždo departamentas perveda vadovaujančiam partneriui valstybės biudžeto specialiųjų programų lėšas. Jeigu šių valstybės biudžeto specialiųjų programų lėšos pervedamos ne vienu metu, taikoma vėliausio mokėjimo data;

 

35.2. kai vadovaujančiam partneriui pagal jo pateiktus ankstesnius mokėjimo prašymus pervesta suma (įskaitant avansą) yra pasiekusi projektui įgyvendinti skirtą paramos lėšų sumą, tinkamos finansuoti išlaidos pagal nustatytą santykį pripažįstamos deklaruotinomis Europos Komisijai tą dieną, kai įgyvendinančioji institucija patvirtina vadovaujančio partnerio pateiktame mokėjimo prašyme nurodytų išlaidų tinkamumą finansuoti;

 

35.3. išlaidas, šių taisyklių 35.1–35.2 punktų nustatyta tvarka pripažintas deklaruotinomis Europos Komisijai, įgyvendinančioji institucija registruoja mokėjimo prašymų registracijos žurnale kaip deklaruotinas Europos Komisijai ir įtraukia į atitinkamo laikotarpio išlaidų deklaracijas.

 

 

 

V. ATSISKAITYMAS UŽ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ IR LĖŠŲ POREIKIO PROGNOZAVIMAS

 

 

36. Įgyvendinančioji institucija vadovaujančiajai institucijai teikia:

 

36.1. iki kiekvieno mėnesio 10 dienos – už praeitą mėnesį nustatytos formos EQUAL projektų mėnesio finansinę ataskaitą (6 priedas) ir šių projektų finansinės būklės ataskaitas (7 priedas);

 

36.2. iki kiekvieno mėnesio 20 dienos – nustatytos formos per ateinančius tris mėnesius planuojamų patirti iš Europos socialinio fondo ir bendrojo finansavimo lėšų išlaidų, skirtų EQUAL projektams įgyvendinti, ataskaitą (8 priedas);

 

36.3. per 10 dienų ketvirčiui pasibaigus – nustatytos formos planuojamų finansuoti išlaidų iš Europos socialinio fondo ir bendrojo finansavimo lėšų, skirtų EQUAL projektams įgyvendinti, einamaisiais ir pirmais ateinančiais metais ataskaitą (9 priedas);

 

36.4. iki vasario 10 d., birželio 10 d. ir spalio 10 d. – pagal kompetenciją užpildytas ir įgyvendinančiosios institucijos įgaliotų asmenų patvirtintas EQUAL projektų išlaidų, patirtų nuo išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio pradžios iki atitinkamo ataskaitinio laikotarpio pabaigos (ataskaitinio laikotarpio pabaiga – vienas mėnuo iki mokėjimo paraiškų Europos Komisijai teikimo dienos, t. y. sausio 31 d., gegužės 31 d. ir rugsėjo 30 d. imtinai), deklaracijas (10 priedas). Vadovaujančioji institucija turi teisę gauti išlaidų deklaraciją ir kitais mokėjimo institucijos rašte dėl papildomos išlaidų deklaracijos pateikimo nurodytais terminais.

 

37. Vadovaujančioji institucija teikia mokėjimo institucijai:

 

37.1. iki kiekvieno mėnesio 15 dienos – už praeitą mėnesį nustatytos formos EQUAL temų mėnesio finansinę ataskaitą (11 priedas) ir EQUAL temų finansinės būklės ataskaitą (12 priedas);

 

37.2. iki kiekvieno mėnesio 25 dienos – nustatytos formos per ateinančius tris mėnesius planuojamų patirti iš Europos socialinio fondo ir bendrojo finansavimo lėšų išlaidų, skirtų EQUAL projektams įgyvendinti, ataskaitą (8 priedas);

 

37.3. per 15 dienų ketvirčiui pasibaigus – nustatytos formos planuojamų finansuoti išlaidų iš Europos socialinio fondo ir bendrojo finansavimo lėšų, skirtų EQUAL projektams įgyvendinti, einamaisiais ir pirmais ateinančiais metais ataskaitą (9 priedas);

 

37.4. iki vasario 15 d., birželio 15 d. ir spalio 15 d. – pagal kompetenciją užpildytas ir vadovaujančiosios institucijos įgaliotų asmenų patvirtintas EQUAL projektų išlaidų, patirtų nuo išlaidų tinkamumo atskiriems etapams finansuoti laikotarpio pradžios iki atitinkamo ataskaitinio laikotarpio pabaigos (ataskaitinio laikotarpio pabaiga – vienas mėnuo iki mokėjimo paraiškų Europos Komisijai teikimo dienos, t. y. sausio 31 d., gegužės 31 d. ir rugsėjo 30 d. imtinai), deklaracijas (10 priedas) ir EQUAL projektų finansinės būklės ataskaitas (7 priedas) bei šių dokumentų elektronines versijas. Mokėjimo institucija, atsižvelgdama į valstybės iždo sąskaitoje, skirtoje EQUAL Bendrijos iniciatyvos lėšoms, esantį lėšų likutį, turi teisę pareikalauti vadovaujančiosios institucijos pateikti išlaidų deklaracijas ir kitais, šiame punkte nenurodytais terminais.

 

______________

 

Europos bendrijų iniciatyvos EQUAL projektų

įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų

teikimo taisyklių

1 priedas

 

(Pavyzdinė mokėjimo prašymo forma)

 

Mokėjimo prašymo gavimo data:

200_/__/__

Mokėjimo prašymą užregistravęs darbuotojas:

vardas, pavardė, pareigos, parašas

Įgyvendinančioji institucija:

atsakinga vadovaujančioji institucija:

Data, iki kurios turėjo būti pateiktas mokėjimo prašymas:

 

                                                                        (įgyvendinančiosios institucijos prašymo gavimo registracijos žyma)

 

___________________________________________

(vadovaujančiojo partnerio pavadinimas/vardas, pavardė)

 

___________________________________________________

(vadovaujančiojo partnerio duomenys)

 

MOKĖJIMO PRAŠYMAS[1]

 

__________Nr._____

                                                                                             (data)

______________

(sudarymo vieta)

 

Pildo vadovaujantysis partneris

Prašomo mokėjimo tipas

¨ avanso mokėjimas ¨ tarpinis ¨ galutinis

Projekto pavadinimas

 

Projekto kodas (SFMIS)

 

Programa

Tema

Projekto įgyvendinimo laikotarpis (1 etapas)

 

Projekto įgyvendinimo laikotarpis (2 etapas)

pradžia: 200_/__/__ pabaiga: 200_/__/__

 

pradžia: 200_/__/__ pabaiga: 200_/__/__

Paramos sutarties numeris

 

Išlaidų, deklaruojamų mokėjimo prašyme, patyrimo ir apmokėjimo periodas

Nuo iki

Prašoma finansuoti suma

 

Iki šio mokėjimo prašymo pateikimo gautos paramos lėšos (įskaitant avanso mokėjimą)

 

Iki šio mokėjimo prašymo patirtos ir apmokėtos išlaidos, pripažintos tinkamomis finansuoti

 

Vadovaujančiojo partnerio pavadinimas

 

Vadovaujančiojo partnerio rekvizitai:

Subjekto kodas

Adresas

Tel.

Faksas

Pašto indeksas

El. p. adresas

Vadovaujančiojo partnerio atsakingas asmuo

Vardas, pavardė

Pareigos

Tel.

Faksas

El. p. adresas

Projekto vyr. buhalteris (buhalteris)

Vardas, pavardė

Tel. Mobilusis tel.

Faksas

El. p. adresas

Banko pavadinimas

 

Banko kodas

Banko sąskaitos numeris

 

PVM mokėtojas

o taip o ne

 

1. Išlaidų, patirtų per atsiskaitymo laikotarpį, pateisinančių ir jų apmokėjimą įrodančių dokumentų sąrašas

 

Nr.

Projekto biudžeto išlaidų kategorija

Išlaidas pateisinantys dokumentai (dokumento pavadinimas, numeris, data)

Išlaidų pavadinimas

Išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai (dokumento pavadinimas, numeris, data)

Mato vnt.

Vnt.

sk.

Vnt. kaina

Suma be PVM

PVM

Suma su PVM

Mokėjimo prašyme deklaruojama ir prašoma finansuoti suma (Lt)

Įgyvendinančiosios institucijos sprendimas/komentaras

 

1.1. Darbo užmokesčio sąnaudos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.1. Administracija/pagalbinis personalas

Direktoriaus įsakymas dėl darbo grupės sudarymo arba atskirų asmenų priskyrimo darbui projekte, Nr., data

 

Banko išrašas, Nr., data

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Darbo sutartis, Nr., data

 

Kasos išlaidų orderis, Nr., data

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Darbo užmokesčio priskaitymo žiniaraštis, Nr., data

 

Ir t. t.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Darbo laiko ataskaita (J. Jonaitis), Nr., data (mėnuo)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ir t. t.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso 1.1.1:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.2. Techniniai darbuotojai

Direktoriaus įsakymas dėl darbo grupės sudarymo arba atskirų asmenų priskyrimo darbui projekte, Nr., data

 

Banko išrašas, Nr., data

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Darbo sutartis, Nr., data

 

Kasos išlaidų orderis, Nr., data

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Darbo užmokesčio apskaičiavimo žiniaraštis, Nr., data

 

Ir t. t.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Darbo laiko ataskaita (J. Jonaitis), Nr., data (mėnuo)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ir t. t.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso 1.1.2:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.3. Išoriniai ekspertai

Autorinė sutartis, Nr., data

 

Banko išrašas, Nr., data

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Darbo laiko ataskaita (J. Jonaitis), Nr., data (mėnuo)

 

Kasos išlaidų orderis, Nr., data

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ir t. t.

 

Ir t. t.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso 1.1.3:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso 1.1:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2. Personalo mokymas

Sąskaita faktūra (PVM sąskaita faktūra), Nr., data

 

Banko išrašas, Nr., data

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sutartis, Nr., data

 

Kasos išlaidų orderis, Nr., data

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ir t. t.

 

Ir t. t.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso 1.2:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3. Personalo vietinės kelionės

Sąskaita faktūra (PVM sąskaita faktūra), Nr., data

 

Banko išrašas, Nr., data

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Direktoriaus įsakymas, Nr., data

 

Kasos išlaidų orderis, Nr., data

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kelionės bilietas, Nr., data

 

Ir t. t.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ir t. t.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso 1.3:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Projekto dalyvių išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1. Dirbančiųjų darbo užmokesčio sąnaudos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2. Mokymo stipendijos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3. Dalyvių kelionių išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.4. Kita (vaikų ir kitų priklausomų šeimos narių priežiūra, bedarbių užimtumo rėmimas, kt.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Kitos išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1. Biuro prekės (kanceliarinės prekės, pašto išlaidos ir pan.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2. Priemonės ir smulki įranga (kompiuterinė įranga, programinė įranga, programos, baldai)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.3. Biuro išlaikymas (patalpų nuoma ir komunalinės paslaugos, telefono, fakso, palaikymo išlaidos)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.4. Konferencijos, seminarai (patalpų nuoma ir komunalinės paslaugos, apgyvendinimas, maitinimas)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.5. Informacijos sklaida ir reklama (leidiniai, skelbimai, stendai)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.6. Auditas ir vertinimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.7. Finansinės paslaugos (draudimas, banko mokesčiai)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.8. Nusidėvėjimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.9. Tyrimai, studijos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.10. Kita

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Tarptautinės veiklos išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1. Tarptautinės kelionės

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.2. Tarptautinis bendradarbiavimas (ryšių palaikymas, apgyvendinimas, maitinimas)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.3. Kitos su tarptautine veikla susijusios išlaidos (vertimo paslaugos, kt.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Visos iki mokėjimo prašymo pateikimo datos patirtos ir apmokėtos tinkamos finansuoti išlaidos pagal išlaidų rūšis

 

Projekto biudžeto išlaidų kategorijos pavadinimas

Planuojama biudžeto išlaidų kategorijai suma pagal paramos sutartį, Lt

Iki šio mokėjimo prašymo pateikimo datos patirtos ir apmokėtos tinkamos finansuoti išlaidos

Iki šio mokėjimo prašymo pateikimo datos kompensuotos išlaidos

Mokėjimo prašyme deklaruojamos išlaidos, Lt

Įgyvendinančiosios institucijos sprendimas dėl kompensuotinų tinkamų finansuoti išlaidų sumos

Likusios patirti ir apmokėti projekto įgyvendinimo išlaidos, Lt (2-4-6)

 

 

 

 

 

Lt

% (6/5*100)

 

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1. Darbo užmokesčio sąnaudos

 

 

 

 

 

 

 

1.1.1. Administracija/pagalbinis personalas

 

 

 

 

 

 

 

1.1.2. Techniniai darbuotojai

 

 

 

 

 

 

 

1.1.3. Išoriniai ekspertai

 

 

 

 

 

 

 

1.2. Personalo mokymas

 

 

 

 

 

 

 

1.3. Personalo vietinės kelionės

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

2. Projekto dalyvių išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

2.1. Darbuotojų darbo užmokesčio sąnaudos

 

 

 

 

 

 

 

2.2. Mokymo stipendijos

 

 

 

 

 

 

 

2.3. Dalyvių kelionių išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

2.4. Kita (vaikų ir kitų priklausomų šeimos narių priežiūra, bedarbių užimtumo rėmimas, kt.)

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

3. Kitos išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

3.1. Biuro prekės (kanceliarinės prekės, pašto išlaidos ir pan.)

 

 

 

 

 

 

 

3.2. Priemonės ir smulki įranga (kompiuterinė įranga, programinė įranga, programos, baldai)

 

 

 

 

 

 

 

3.3. Biuro išlaikymas (patalpų nuoma ir komunalinės paslaugos, telefono, fakso, palaikymo išlaidos)

 

 

 

 

 

 

 

3.4. Konferencijos, seminarai (patalpų nuoma ir komunalinės paslaugos, apgyvendinimas, maitinimas)

 

 

 

 

 

 

 

3.5. Informacijos sklaida ir reklama (leidiniai, skelbimai, stendai)

 

 

 

 

 

 

 

3.6. Auditas ir vertinimas

 

 

 

 

 

 

 

3.7. Finansinės paslaugos (draudimas, banko mokesčiai)

 

 

 

 

 

 

 

3.8. Nusidėvėjimas

 

 

 

 

 

 

 

3.9. Tyrimai, studijos

 

 

 

 

 

 

 

3.10. Kita

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

4. Tarptautinės veiklos išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

4.1. Tarptautinės kelionės

 

 

 

 

 

 

 

4.2. Tarptautinis bendradarbiavimas (ryšių palaikymas, apgyvendinimas, maitinimas)

 

 

 

 

 

 

 

4.3. Kitos su tarptautine veikla susijusios išlaidos (vertimo paslaugos, kt.)

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

lentelės tęsinys

Gautas avansas*

Likusios gauti lėšos*

9

10=8–9

*Neskaidoma pagal išlaidų kategorijas.

 

3. Priedai (priklausomai nuo sektoriaus)

 

¨ Sąskaitos (kopijos/originalai).

¨ Sąskaitos išankstiniam apmokėjimui.

¨ Pirkimo—pardavimo/nuomos sutartys.

¨ Darbų/prekių/paslaugų perdavimo ir priėmimo aktai.

¨ Banko išrašai.

¨ Kasos pajamų orderiai.

¨ Kasos pajamų čekiai.

¨ Kelionių dokumentai.

¨ Projekto audito išvada (teikiama kartu su audito ataskaita).

¨ Metinė/galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita.

¨ Projekto įgyvendinimo priežiūros komiteto posėdžio protokolas.

¨ Projekto darbuotojų darbo valandų grafikai ir jų užmokestis.

¨ Paskolos sutarties kopija.

¨ Avansinio mokėjimo prašymo pagrindimas.

¨ Su projekto apskaita susijusių sąskaitų detalūs išrašai (apyvartos žiniaraščiai).

¨ Kiti.

Priedų skaičius __________

 

4. Vadovaujančiojo partnerio deklaracija

Patvirtinu, kad šiame dokumente ir jo prieduose pateikta informacija yra teisinga.

 

(Vadovaujančiojo partnerio pareigos)              (parašas)                             (vardas, pavardė)

 

(Vadovaujančiojo partnerio projekto vadovo pareigos)                          (parašas)                  (vardas, pavardė)

 

Projekto vyr. buhalteris                         (buhalteris)                           (parašas)                     (vardas, pavardė)

 

______________

 

 

Europos bendrijų iniciatyvos EQUAL projektų

įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų

teikimo taisyklių

2 priedas

 

(Auditoriaus išvados forma)

________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

AuditoRIAUS išvada DĖL PROJEKTO Nr.

 

_________Nr.____

(data)

__________________

(sudarymo vieta)

 

1. Audito atlikimo data

2. Projekto Nr.

3. Vadovaujantysis partneris (pavadinimas, vadovaujančiojo partnerio kodas)

 

4. Audito metu projekto išlaidos buvo įvertintos taip:

 

 

Europos socialinio fondo lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

Bendra projekto vertė

 

 

Apmokėtos

 

 

Neapmokėtos

 

 

Nustatytos kaip netinkamos finansuoti

 

 

Audituotos

 

 

 

5. Audito metu vystymo bendrijos partnerių įgyvendinamas projektas buvo įvertintas taip (pateikiamas vienas iš šių įvertinimų):

5.1. dėl projekto įgyvendinimo nėra esminių pastabų ir projekto įgyvendinimas atitinka sutarties sąlygas;

5.2. įgyvendinant projektą pastebėtos atskiros išmokėtos paramos dydžiui bei sutarties sąlygoms neturėjusios reikšmės klaidos ar trūkumai (nuoroda į audito ataskaitą);

5.3. įgyvendinant projektą pastebėta trūkumų ar klaidų (nuoroda į audito ataskaitą), kurias būtina ištaisyti siekiant sėkmingai ir pagal sutarties sąlygas užbaigti projektą;

5.4. yra esminių projekto įgyvendinimo trūkumų ir klaidų (nuoroda į audito ataskaitą), kurios turi neigiamos įtakos projekto užbaigimui ir neatitinka sutarties sąlygų.

 

(Pareigų pavadinimas)                      (Parašas)                       (Vardas ir pavardė)

 

(Gavau)

(Gavėjo pareigų pavadinimas)

(Parašas)

(Vardas, pavardė)

(Data)

 

Pastabos:

1. Apibendrinta audito išvada pateikiama kartu su audito ataskaita, kuri turi būti surašyta vadovaujantis Nacionaliniais audito standartais ir joje turi būti pagrįsti apibendrintoje audito išvadoje nurodyti įvertinimai.

2. Įgyvendinančioji ir vadovaujančioji institucijos gali nustatyti papildomus reikalavimus informacijai, kuri yra pateikiama apibendrintoje audito išvadoje.

______________

 

 

Europos bendrijų iniciatyvos EQUAL projektų

įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų

teikimo taisyklių

3 priedas

 

(Pavyzdinė mokėjimo prašymų registracijos žurnalo forma)

 

(įgyvendinančiosios institucijos pavadinimas)

 

MOKĖJIMO PRAŠYMŲ REGISTRACIJOS ŽURNALAS _____________________________

                                                                                                                                                        (identifikacijos žymuo)

 

Mokėjimo prašymo registracijos Nr.

Mokėjimo prašymo gavimo data

Informacija apie vadovaujantįjį partnerį

vadovaujančiojo partnerio pavadinimas

vadovaujančiojo partnerio kodas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

lentelės tęsinys

Bendra informacija apie projektą

projekto kodas

projekto pavadinimas

tema

sprendimo skirti paramą projektui įgyvendinti data

projekto išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio pradžia

projekto išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio pabaiga

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

lentelės tęsinys

Bendra informacija apie projektą

Vadovaujančiojo partnerio suteiktas mokėjimo prašymui Nr.

Mokėjimo prašymo išrašymo data

Mokėjimo prašyme nurodyta bendra išlaidų suma (litais)

projekto vertė (tinkamos finansuoti išlaidos), Lt

ESF lėšos Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti

valstybės biudžeto lėšos (specialioji Europos socialinio fondo Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo programa)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

lentelės tęsinys

Priimta/Atmesta

Priėmimo/atmetimo data

Mokėjimo prašymo tvirtinimo data

Mokėtina suma

iš ESF lėšų Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti

mokėjimo tipas

litais

specialioji programa

funkcinė klasifikacija

ekonominė klasifikacija

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

lentelės tęsinys

Mokėtina suma

Paraiškos vadovaujančiajai institucijai patvirtinimo data

iš valstybės biudžeto specialiosios Europos socialinio fondo Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo programos lėšų

mokėjimo tipas

litais

specialioji programa

funkcinė klasifikacija

ekonominė klasifikacija

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

lentelės tęsinys

Iš valstybės biudžeto specialiųjų programų Europos socialinio fondo Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti pervesta nedeklaruotina EK (avansai) suma, iš jų:

ESF lėšos Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti

valstybės biudžeto specialiosios Europos socialinio fondo Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo programos lėšos

pervedimo vadovaujančiajam partneriui data

litais

pervedimo vadovaujančiajam partneriui data

litais

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

lentelės tęsinys

Išlaidos, pripažintos deklaruotinomis Europos Komisijai

išlaidų pripažinimo deklaruotinomis Europos Komisijai data

iš ESF Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti lėšų

iš valstybės biudžeto specialiosios Europos socialinio fondo Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo programos lėšų

pervedimo vadovaujančiajam partneriui data

litais

eurais*

pervedimo vadovaujančiajam partneriui data

litais

eurais*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pastabos. * Suma eurais apskaičiuojama vadovaujantis Europos bendrijų Komisijos 2000 m. kovo 28 d. reglamento Nr. 643/2000 dėl euro taikymo tvarkos struktūrinių fondų biudžeto valdymo tikslais nuostatomis.

 

_____________________        ______________       _______________________

         (pareigų pavadinimas)                           (parašas)                                 (vardas ir pavardė)

______________

 

 

Europos bendrijų iniciatyvos EQUAL projektų

įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų

teikimo taisyklių

4 priedas

 

(Pavyzdinė mokėjimo prašymo tikrinimo ir tvirtinimo lapo forma)

 

______________________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

MOKĖJIMO PRAŠYMO TIKRINIMO IR TVIRTINIMO LAPAS

 

_________Nr.____

                                                                                             (data)

__________________

(sudarymo vieta)

 

Įgyvendinančioji institucija

Atsakinga vadovaujančioji institucija

Projekto kodas

 

Mokėjimo prašymo gavimo data

200_/__/__

Mokėjimo prašymas priklauso biudžeto laikotarpiui

 

 

1. Mokėjimo prašymo tikrinimo klausimai

 

Nr.

Tikrinimo klausimas

Taip

Ne

Komentaras

1.

Mokėjimo prašymas pateiktas tinkama forma

 

 

 

2.

Prie mokėjimo prašymo pridėti visi būtini priedai

 

 

 

3.

Mokėjimo prašymas ir jo priedai pasirašyti

 

 

 

4.

Mokėjimo prašymas pateiktas pagal mokėjimo planą

 

 

 

5.

Pridėta galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita (tikrinant galutinio mokėjimo prašymą)

 

 

 

6.

Pridėta auditoriaus išvada (tikrinant galutinio mokėjimo prašymą)

 

 

 

7.

Gauta informacija apie partnerių mokesčių įsiskolinimą (-us)

 

 

 

8.

Projekto veikla vykdoma pagal planą

 

 

 

9.

Viešieji pirkimai organizuojami tinkamai ir vykdomi pagal planą

 

 

 

10.

Projektui suteiktos paslaugos ir prekės, už kurias atsiskaityta

 

 

 

11.

Projekto tikslai įgyvendinami patenkinamai

 

 

 

12.

Projekto vykdytojas deklaruoja tik tinkamas finansuoti išlaidas

 

 

 

13.

Išlaidos patirtos tinkamu finansuoti laikotarpiu

 

 

 

14.

Jei PVM yra netinkamos finansuoti išlaidos, kainos nurodytos be PVM

 

 

 

15.

Kiti klausimai, susiję su išlaidų atitiktimi paramos teikimo sutarties sąlygoms

 

 

 

n.

 

 

 

 

 

2. Mokėjimo prašymo tvirtinimas ir mokėtina suma

 

Finansavimo šaltinis

Patvirtinta paramos sutartyje,

Lt

Išmokėta (įskaitant avansą),

Lt

Prašoma,

Lt

Tinkamų finansuoti išlaidų dalis

Mokėtina suma,

Lt

Deklaruotinų Europos Komisijai mokėjimo prašymo išlaidų suma, Lt

Lt

procentais

 

1. ESF lėšos

 

 

 

 

 

 

 

2. Valstybės biudžeto specialiosios Europos socialinio fondo Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo programos lėšos

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

 

 

 

Vadovaujančiajam partneriui nuspręsta išmokėti ___________________ Lt

 

Tikrinusio įgyvendinančiosios institucijos darbuotojo pareigų pavadinimas         (parašas)            (vardas ir pavardė)

 

Tikrinusio įgyvendinančiosios institucijos darbuotojo pareigų pavadinimas         (parašas)            (vardas ir pavardė)

 

Įgyvendinančiosios institucijos vadovo arba jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas     (parašas)    (vardas ir pavardė)

 

______________

 

 

Europos bendrijų iniciatyvos EQUAL projektų

įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų

teikimo taisyklių

5 priedas

 

(Paraiškos vadovaujančiajai institucijai dėl lėšų pervedimo vadovaujančiajam partneriui forma)

 

_____________________________________________________

(įgyvendinančiosios institucijos pavadinimas)

_______________________________________________________________

(įgyvendinančiosios institucijos kodas, adresas, tel., faks. Nr., el. p.)

 

(adresatas, vadovaujančioji institucija)

 

 

PARAIŠKA VADOVAUJANČIAJAI INSTITUCIJAI DĖL LĖŠŲ PERVEDIMO VADOVAUJANČIAJAM PARTNERIUI

 

______________ Nr. __________

                                                                                     (data)

___________________________________________

(sudarymo vieta)

 

Projekto kodas:

Vadovaujančiojo partnerio pavadinimas:

Vadovaujančiojo partnerio kodas:

Vadovaujančiojo partnerio banko kodas:

Vadovaujančiojo partnerio banko sąskaitos Nr.:

Vadovaujančiojo partnerio suteiktas mokėjimo prašymo Nr.:

Mokėjimo prašymo registravimo data:

Mokėjimo prašymo registravimo Nr.:

 

Specialiosios programos kodas

Funkcinė klasifikacija

Ekonominė klasifikacija

Iš specialiosios programos numatyta finansuoti pagal projektą suma (Lt)

Išmokėta iš specialiosios programos pagal projektą suma (Lt)

Likusi išmokėti iš specialiosios programos pagal projektą suma (Lt)

Prašoma išmokėti iš specialiosios programos suma (Lt)

Žyma apie apmokėjimą

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Suma:

Suma:

Suma:

Suma:

 

 

____________________________             ___________          ___________________

(vadovo pareigų pavadinimas)                                           (parašas)                               (vardas ir pavardė)

 

_______________________      A. V.         ___________          ___________________

vyriausiasis buhalteris                                                           (parašas)                            (vardas ir pavardė)

 

(buhalteris)

______________

 

Europos bendrijų iniciatyvos EQUAL projektų

įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų

teikimo taisyklių

6 priedas

 

(EQUAL <temos pavadinimas> temos

projektų mėnesio finansinės ataskaitos forma)

 

_______________________________________________________

(įgyvendinančiosios institucijos pavadinimas)

 

EQUAL <TEMOS PAVADINIMAS> TEMOS PROJEKTŲ

<MĖNESIO PAVADINIMAS > MĖNESIO FINANSINĖ ATASKAITA

 

______________ Nr. _____________

                                                                                   (data)

_________________________________________

(sudarymo vieta)

 

Komisijos sprendimo Nr.

Komisijos sprendimo data

Planuojama tinkamų finansuoti išlaidų (pradinis biudžetas)

Planuojama tinkamų finansuoti išlaidų temai iš ESF ______ eurų, _____ litų (___%)

Planuojama tinkamų finansuoti išlaidų temai iš valstybės biudžeto bendrojo finansavimo programos lėšų ______ eurų, _______ litų (___%)

Išlaidos, per laikotarpį pripažintos deklaruotinomis EK

Pripažintos deklaruotinomis išlaidos iš ESF lėšų Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti

Pripažintos deklaruotinomis išlaidos iš valstybės biudžeto ESF Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo programos lėšų

eilės numeris

projekto kodas

pripažinimo deklaruotinomis EK data

mokėjimo data

eurai

litai

mokėjimo data

eurai

litai

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

PASTABOS:

1. Iš vadovaujančiojo partnerio susigrąžintos lėšos ataskaitoje rodomos su neigiamu ženklu.

2. Suma eurais apskaičiuojama vadovaujantis Europos bendrijų Komisijos 2000 m. kovo 28 d. reglamento Nr. 643/2000 dėl euro taikymo tvarkos struktūrinių fondų biudžeto valdymo tikslais nuostatomis.

 

____________________________             ___________          ___________________

(vadovo pareigų pavadinimas)                                           (parašas)                               (vardas ir pavardė)

 

_______________________      A. V.         ___________          ___________________

vyriausiasis buhalteris                                                           (parašas)                            (vardas ir pavardė)

______________

 

 

Europos bendrijų iniciatyvos EQUAL projektų

įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų

teikimo taisyklių

7 priedas

 

(EQUAL <Temos pavadinimas> temos projektų finansinės būklės ataskaitos forma)

___________________________________________________

(įgyvendinančiosios institucijos pavadinimas)

 

EQUAL <TEMOS PAVADINIMAS> TEMOS PROJEKTŲ FINANSINĖS BŪKLĖS

_________________________ MĖNESIO ATASKAITA

                                                        (mėnesio pavadinimas)

 

______________ Nr. _____________

                                                                                (data)

_____________________________________

(sudarymo vieta)

 

Komisijos sprendimo Nr.

Komisijos sprendimo data

Komisijos suteikta nuoroda (CCI Nr.)

Planuojama tinkamų finansuoti išlaidų (pradinis biudžetas)

Planuojama tinkamų finansuoti išlaidų temai iš ESF ______ eurų, _____ litų (___%)

Planuojama tinkamų finansuoti išlaidų temai iš valstybės biudžeto bendrojo finansavimo programos lėšų ______ eurų, _______ litų (___%)

eurais

Projekto kodas

Projekto pavadinimas

Bendra tinkamų išlaidų vertė pagal projektą

Išmokėta pagal projektą ir pripažinta deklaruotina EK bendra lėšų suma

Likusi išmokėti pagal projektą lėšų suma

Projekto vertė, finansuojama iš ESF lėšų Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti

 

1

2

3 = 6 + 9

4 = 7 + 10

5 = 8 + 11

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

lentelės tęsinys

Išmokėta pagal projektą ir pripažinta deklaruotina iš ESF lėšų Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti

Likusi išmokėti suma pagal projektą iš ESF lėšų Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti

Projekto vertė, finansuojama iš valstybės biudžeto ESF Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo programos

Išmokėta pagal projektą ir pripažinta deklaruotina iš valstybės biudžeto ESF Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo programos

Likusi išmokėti suma pagal projektą iš valstybės biudžeto ESF Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo programos

7

8=6-7

9

10

11=9-10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PASTABOS: 1. Iš vadovaujančiojo partnerio susigrąžintos lėšos atimamos iš išmokėtų lėšų sumos.

2. Suma eurais apskaičiuojama vadovaujantis Europos bendrijų Komisijos 2000 m. kovo 28 d. reglamento Nr. 643/2000 dėl euro taikymo tvarkos struktūrinių fondų biudžeto valdymo tikslais nuostatomis.

 

____________________________             ___________          ___________________

(vadovo pareigų pavadinimas)                                           (parašas)                               (vardas ir pavardė)

 

_______________________      A. V.         ___________          ___________________

vyriausiasis buhalteris                                                           (parašas)                            (vardas ir pavardė)

______________

 

 

Europos bendrijų iniciatyvos EQUAL projektų

įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų

teikimo taisyklių

8 priedas

 

(Per ateinančius tris mėnesius (n – n + 2) planuojamų patirti iš Europos socialinio fondo ir bendrojo finansavimo lėšų išlaidų, skirtų EQUAL projektams įgyvendinti, ataskaitos forma)

 

___________________________________________

(institucijos pavadinimas)

 

PER ATEINANČIUS TRIS MĖNESIUS (N – N+2) PLANUOJAMŲ PATIRTI IŠ EUROPOS SOCIALINIO FONDO IR BENDROJO FINANSAVIMO LĖŠŲ IŠLAIDŲ, SKIRTŲ EQUAL PROJEKTAMS ĮGYVENDINTI, ATASKAITA

 

_______________ Nr. ______________

                                                                                (data)

_________________________

(sudarymo vieta)

 

tūkst. eurų

Temos pavadinimas

Planuojama išlaidų N – N+2 mėnesiais iš ESF Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti (įskaitant vystymo bendrijoms mokamus avansus) lėšų

N mėnuo

N + 1 mėnuo

N + 2 mėnuo

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

lentelės tęsinys

Planuojama išlaidų N – N+2 mėnesiais iš valstybės biudžeto ESF Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo programos lėšų (įskaitant vystymo bendrijoms mokamus avansus)

N mėnuo

N + 1 mėnuo

N +2 mėnuo

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

____________________________             ___________          ___________________

(vadovo pareigų pavadinimas)                                           (parašas)                               (vardas ir pavardė)

 

_______________________      A. V.         ___________          ___________________

vyriausiasis buhalteris                                                           (parašas)                            (vardas ir pavardė)

 

______________

 

 

Europos bendrijų iniciatyvos EQUAL projektų

įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų

teikimo taisyklių

9 priedas

 

(Planuojamų finansuoti išlaidų iš ESF ir bendrojo finansavimo lėšų, skirtų EQUAL projektams įgyvendinti, einamaisiais ir pirmais ateinančiais metais ataskaitos forma)

___________________________________________________________

(institucijos pavadinimas)

 

PLANUOJAMŲ FINANSUOTI IŠLAIDŲ IŠ EUROPOS SOCIALINIO FONDO IR BENDROJO FINANSAVIMO LĖŠŲ, SKIRTŲ EQUAL PROJEKTAMS ĮGYVENDINTI, EINAMAISIAIS IR PIRMAIS ATEINANČIAIS METAIS

ATASKAITA

 

_________________ Nr. __________________

                                                                             (data)

__________________________________

(sudarymo vieta)

 

tūkst. eurų

Temos pavadinimas

Planuojama išlaidų 200_ metais iš ESF Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti lėšų

I ketvirtis

II ketvirtis

planuojama išlaidų iš specialiosios valstybės biudžeto ESF programos Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti (ES lėšos):

mokėtini avansai

deklaruotinos EK išlaidos

planuojama išlaidų iš specialiosios valstybės biudžeto ESF programos Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti (ES lėšos):

mokėtini avansai

deklaruotinos EK išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

 

 

lentelės tęsinys

Planuojama išlaidų 200_ metais iš ESF Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti lėšų

III ketvirtis

IV ketvirtis

planuojama išlaidų iš specialiosios valstybės biudžeto ESF programos Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti (ES lėšos):

mokėtini avansai

deklaruotinos EK išlaidos

planuojama išlaidų iš specialiosios valstybės biudžeto ESF programos Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti (ES lėšos):

mokėtini avansai

deklaruotinos EK išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

lentelės tęsinys

Planuojama išlaidų 200_ metais iš ESF Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti lėšų

Planuojama išlaidų 200_ + 1 metais iš fondo lėšų

Iš viso:

 

 

planuojama išlaidų iš specialiosios valstybės biudžeto ESF programos Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti (ES lėšos):

mokėtini avansai

deklaruotinos EK išlaidos

planuojama išlaidų iš specialiosios valstybės biudžeto ESF programos Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti (ES lėšos):

mokėtini avansai

deklaruotinos EK išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

lentelės tęsinys

Planuojama išlaidų 200_ metais iš valstybės biudžeto ESF Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo lėšų

I ketvirtis

II ketvirtis

planuojama išlaidų iš valstybės biudžeto ESF Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo lėšų

mokėtini avansai

deklaruotinos EK išlaidos

planuojama išlaidų iš valstybės biudžeto Europos socialinio fondo Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo lėšų

mokėtini avansai

deklaruotinos EK išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

lentelės tęsinys

Planuojama išlaidų 200_ metais iš valstybės biudžeto ESF Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo lėšų

III ketvirtis

IV ketvirtis

planuojama išlaidų iš valstybės biudžeto Europos socialinio fondo Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo lėšų

mokėtini avansai

deklaruotinos EK išlaidos

planuojama išlaidų iš valstybės biudžeto Europos socialinio fondo Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo lėšų

mokėtini avansai

deklaruotinos EK išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

lentelės tęsinys

Planuojama išlaidų 200_ metais iš valstybės biudžeto ESF Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo lėšų

Planuojama išlaidų 200_ + 1 metais iš valstybės biudžeto ESF Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo lėšų

Iš viso:

 

 

planuojama išlaidų iš valstybės biudžeto Europos socialinio fondo Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo lėšų

mokėtini avansai

deklaruotinos EK išlaidos

planuojama išlaidų iš valstybės biudžeto Europos socialinio fondo Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo lėšų

mokėtini avansai

deklaruotinos EK išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PASTABOS. * Už praėjusius laikotarpius įrašomos faktinės išlaidos.

 

____________________________             ___________          ___________________

(vadovo pareigų pavadinimas)                                           (parašas)                               (vardas ir pavardė)

 

_______________________      A. V.         ___________          ___________________

vyriausiasis buhalteris                                                           (parašas)                            (vardas ir pavardė)

 

______________

 

 

Europos bendrijų iniciatyvos EQUAL projektų

Įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų

teikimo taisyklių

10 priedas

 

(Išlaidų deklaracijos forma)

 

___________________________________

(institucijos pavadinimas)

___________________________________

(institucijos kodas, adresas, tel., faks. Nr., el. p.)

 

(adresatas)

___________________________________

 

IŠLAIDŲ DEKLARACIJA

________________ Nr.________________

                                                                                (data)

__________________________

(sudarymo vieta)

 

 

Paramos pavadinimas:

_____________________________________________________________________

 

_____________ Komisijos sprendimas _____________

 

Komisijos nuoroda (CCI) Nr. __________________

 

Nacionalinė nuoroda _____________ (jeigu yra)

 

SERTIFIKATAS

 

Aš, toliau pasirašęs ___________________________________________________ atstovaudamas <institucijos tipas> institucijai, patvirtinu, kad visos tinkamos deklaruoti Europos Komisijai išlaidos, nurodytos pridėtoje ataskaitoje, yra struktūrinių fondų ir nacionalinio finansavimo bei viešojo ir (arba) privataus finansavimo lėšos, kurios buvo mokamos teikiant paramą

 

po:             20__________________                  ir sudaro:                             eurų

                                                                                    (suma vienos šimtosios tikslumu)

 

Pridėta išlaidų ataskaita, suskirstyta pagal priemones, remiasi sąskaitomis, kurios buvo laikinai uždarytos

 

20____________________

 

ir yra šio sertifikato sudedamoji dalis.

 

Aš taip pat patvirtinu, kad veikla yra vykdoma pagal sprendime nustatytus tikslus ir Reglamento (EB) Nr. 1260/1999 nuostatas, ypač kai kalbama apie:

1) Sutarties nuostatų ir pagal ją patvirtintų dokumentų bei Bendrijos politikos krypčių, ypač konkurencijos, viešųjų sutarčių sudarymo, aplinkos apsaugos ir nelygybių panaikinimo bei vyrų ir moterų lygių galimybių skatinimo (Reglamento 12 straipsnis) taisyklių laikymąsi;

2) valdymo ir kontrolės tvarkos taikymą paramai, ypač siekiant patikrinti bendrai finansuojamų produktų tiekimą ir paslaugų teikimą bei prašomų padengti išlaidų tikrumą, taip pat nustatyti ir pašalinti pažeidimus, persekioti už apgaulę bei susigrąžinti neteisėtai sumokėtas sumas (Reglamento 38 ir 39 straipsniai).

 

Remiantis Reglamento 38 straipsnio 6 dalimi, patvirtinamieji dokumentai yra ir toliau bus saugomi ne mažiau nei trejus metus nuo dienos, kurią Komisija sumokėjo likutį.

 

Aš patvirtinu, kad:

1) išlaidų ataskaita yra tiksli ir parengta pagal apskaitos sistemos duomenis, remiantis patvirtinamaisiais dokumentais, kuriuos galima patikrinti;

2) išlaidų ataskaitoje ir mokėjimo paraiškoje atsižvelgta į visas susigrąžintas sumas, jeigu reikalinga, – į pajamas, gautas iš paramos finansuojamų veiklos rūšių ir palūkanų;

3) informacija apie pagrindines operacijas, jeigu galima, suvedama į kompiuterių bylas ir <vadovaujančiajai, mokėjimo> institucijai ar atsakingiems Komisijos departamentams paprašius gali būti pateikta.

 

Aš taip pat patvirtinu, kad išlaidų ataskaita atitinka priimtinumo reikalavimus, kadangi:

                                                                                     Išbraukti nereikalingą

a) visos pagal 34 straipsnio 2 dalį Komisijos pateiktos rekomendacijos, kaip pagerinti priežiūros ir valdymo priemones

buvo įgyvendintos

buvo pateikti paaiškinimai

nepateikta jokių rekomendacijų

b) visi prašymai imtis priemonių padėčiai ištaisyti pagal Reglamento 38 straipsnio 4 dalį

buvo įgyvendinti

buvo pateiktos pastabos

neįtrauktos jokios išlaidos

nepateikta jokių prašymų

c) nesustabdytos jokios sertifikuotos išlaidos pagal Reglamento 39 straipsnio 2 dalį

nė vieno išlaidų sustabdymo atvejo

neįtrauktos jokios išlaidos

d) jokios sertifikuotos išlaidos nepriklauso priemonei, apimančiai dar nepatvirtintą valstybės pagalbą

 

 

____________________________             ___________          ___________________

(vadovo pareigų pavadinimas)                    A. V.              (parašas)                               (vardas ir pavardė)

______________

 


Išlaidų pagal temas ataskaita

Komisijos nuoroda Nr.:__________________

Pavadinimas: _________________________

Data:

 

Tema

Iš viso realiai sumokėtų ir sertifikuotų tinkamų deklaruoti Europos Komisijai išlaidų suma (eurais)

2000

...

2008

iš viso

viešosios

privačios

išlaidos, iš viso

viešosios

privačios

išlaidos, iš viso:

viešosios

privačios

išlaidos, iš viso:

viešosios

privačios

išlaidos, iš viso:

 

bendrijos

kitos viešosios

bendrijos

kitos viešosios

bendrijos

kitos viešosios

bendrijos

kitos viešosios

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

Kt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Išlaidų ataskaitos priedas: sumos, sugrąžintos nuo paskutinės sertifikuotos išlaidų ataskaitos ir įrašytos dabartinėje išlaidų ataskaitoje (išvardyta pagal priemonę)

 

Suma, kurią įsakyta grąžinti

 

Skolininkas

 

Sugrąžinimo įsakymo išleidimo data

 

Institucija, išleidusi sugrąžinimo įsakymą

 

Sugrąžinimo data

 

Susigrąžinta suma

 

 

______________

 

 

Europos bendrijų iniciatyvos EQUAL projektų

įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų

teikimo taisyklių

11 priedas

 

(EQUAL temų mėnesio finansinės ataskaitos forma)

_______________________________________________________

(vadovaujančiosios institucijos pavadinimas)

 

EQUAL TEMŲ <MĖNESIO PAVADINIMAS> MĖNESIO FINANSINĖ ATASKAITA

 

_______________ Nr. ___________

                                                                                     (data)

______________________________

(sudarymo vieta)

 

Komisijos sprendimo Nr.

Komisijos sprendimo data

Planuojama tinkamų finansuoti išlaidų (pradinis biudžetas)

Planuojama tinkamų finansuoti išlaidų iš ESF Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti ______ eurų, _____ litų (___%)

Planuojama tinkamų finansuoti išlaidų iš valstybės biudžeto bendrojo finansavimo programos lėšų Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti ______ eurų, _______ litų (___%)

Išlaidos, per laikotarpį pripažintos deklaruotinomis EK

Pripažintos deklaruotinomis EK išlaidos iš ESF Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti

Pripažintos deklaruotinomis EK išlaidos iš valstybės biudžeto ESF Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo programos lėšų

eurai

litai

eurai

litai

I. Visos išlaidos šį mėnesį:

 

 

 

 

Iš jų: 1. Tema

 

 

 

 

2. Tema

 

 

 

 

3. Tema

 

 

 

 

4. Tema

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II. Visos išlaidos praeitoje ataskaitoje:

Iš jų: 1. Tema

2. Tema

3. Tema

4. Tema

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III. Visos patirtos išlaidos:

Iš jų: 1. Tema

2. Tema

3. Tema

4. Tema

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PASTABOS:

1. Iš vadovaujančiojo partnerio susigrąžintos lėšos ataskaitoje rodomos su neigiamu ženklu.

2. Suma eurais apskaičiuojama vadovaujantis Europos bendrijų Komisijos 2000 m. kovo 28 d. reglamento Nr. 643/2000 dėl euro taikymo tvarkos struktūrinių fondų biudžeto valdymo tikslais nuostatomis.

 

____________________________             ___________          ___________________

             (vadovo pareigų pavadinimas)                              (parašas)                               (vardas ir pavardė)

 

____________________________             ___________          ___________________

                    (pareigų pavadinimas)                                      (parašas)                               (vardas ir pavardė)

______________

 

 

Europos bendrijų iniciatyvos EQUAL projektų

įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų

teikimo taisyklių

12 priedas

 

(EQUAL temų finansinės būklės ataskaitos forma)

 

___________________________________________________

(įgyvendinančiosios institucijos pavadinimas)

 

EQUAL TEMŲ FINANSINĖS BŪKLĖS

_________________________ MĖNESIO ATASKAITA

                                                           (mėnesio pavadinimas)

 

______________ Nr. _____________

                                                                                (data)

_____________________________________

(sudarymo vieta)

 

Komisijos sprendimo Nr.

Komisijos sprendimo data

Komisijos suteikta nuoroda (CCI Nr.)

Planuojama tinkamų finansuoti išlaidų (pradinis biudžetas)

Planuojama tinkamų finansuoti išlaidų iš ESF Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti ______ eurų, _____ litų (___%)

Planuojama tinkamų finansuoti išlaidų iš valstybės biudžeto bendrojo finansavimo programos lėšų Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti ______ eurų, _______ litų (___%)

eurais

Tema

Bendra tinkamų finansuoti išlaidų vertė pagal temą

Išmokėta pagal temą ir pripažinta deklaruotina EK bendra lėšų suma

Likusi išmokėti pagal temą lėšų suma

Temos vertė, finansuojama iš ESF lėšų Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti

 

1

2 = 5 + 8

3 = 6 + 9

4 = 7 + 10

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

lentelės tęsinys

Išmokėta pagal temą ir pripažinta deklaruotina iš ESF lėšų Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti

Likusi išmokėti pagal temą iš ESF lėšų Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti

Išmokėta pagal temą ir pripažinta deklaruotina iš valstybės biudžeto ESF Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo programos

Išmokėta pagal temą ir pripažinta deklaruotina iš valstybės biudžeto ESF Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo programos

Likusi išmokėti pagal temą iš valstybės biudžeto ESF Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo programos

6

7 = 5 - 6

8

9

10 = 8 - 9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PASTABOS:

1. Iš vadovaujančiojo partnerio susigrąžintos lėšos atimamos iš išmokėtų lėšų sumos.

2. Suma eurais apskaičiuojama vadovaujantis Europos bendrijų Komisijos 2000 m. kovo 28 d. reglamento Nr. 643/2000 dėl euro taikymo tvarkos struktūrinių fondų biudžeto valdymo tikslais nuostatomis.

 

____________________________             ___________          ___________________

             (vadovo pareigų pavadinimas)                              (parašas)                               (vardas ir pavardė)

 

____________________________             ___________          ___________________

                    (pareigų pavadinimas)                                      (parašas)                               (vardas ir pavardė)

 

______________

 

 



[1] Avansiniam mokėjimo prašymui vadovaujantis partneris pildo tik 1–2 mokėjimo prašymo lapus ir juos pasirašo 4 lentelėje nurodyti asmenys.