LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO

 

Į S A K Y M A S

DĖL KELEIVINIŲ VAGONŲ TECHNINĖS PRIEŽIŪROS IR REMONTO TVARKOS

 

1999 m. liepos 16 d. Nr. 282

Vilnius

 

Siekdamas užtikrinti saugų keleivinių traukinių eismą bei pagerinti keleivių aptarnavimą,

1. Tvirtinu Keleivinių vagonų techninės priežiūros ir remonto tvarką (pridedama).

2. Pavedu šio įsakymo vykdymo kontrolę Valstybinei geležinkelio inspekcijai.

 

 

SUSISIEKIMO MINISTRAS                                                                   RIMANTAS DIDŽIOKAS

______________


PATVIRTINTA

susisiekimo ministro

1999 m. liepos 16 d. įsakymu Nr. 282

 

Keleivinių vagonų techninės priežiūros ir remonto tvarka

 

1. Techninė keleivinių vagonų priežiūra (TP-1) atliekama prieš kiekvieną reisą traukinių formavimo ir grąžos stočių techninės vagonų priežiūros punktuose, taip pat traukinio važiavimo metu.

2. Techninė keleivinių vagonų priežiūra (TP-2) atliekama balandžio-gegužės ir rugsėjo-spalio mėnesiais keleivinių traukinių formavimo stotyse.

3. Einamasis keleivinių vagonų remontas (ER) atliekamas vadovaujantis technologiniu procesu. Einamojo remonto metu vagonai atkabinami nuo traukinio ir nuvaromi į traukinių formavimo stotis, grąžos punktus, tarpinių stočių specializuotus kelius arba į vagonų remonto įmones.

4. Planinis depinis keleivinių vagonų remontas (DR) atliekamas specializuotose remonto įmonėse.

5. Kapitaliniai keleivinių vagonų remontai (KR-1, KR-2) atliekami specializuotose remonto įmonėse. Remontų metu pakeičiami ir modernizuojami apgadinti keleivinių vagonų mazgai, detalės, perplanuojamas vagono vidus, pakeičiama šilumos izoliacija, elektros laidai.

6. Visi techninės priežiūros, patikros, einamojo remonto, depinio remonto ir kapitalinio remonto darbai atliekami vadovaujantis projektine bei technine dokumentacija, instrukcijomis ir nuorodomis.

7. Įmonės, eksploatuojančios keleivinius vagonus:

7.1. Paskiria darbuotojus, atsakingus už keleivinių vagonų ridos apskaitą, ir užtikrina, kad vagonų remontas ir techninė patikra (TP-3) būtų atlikta laiku.

7.2. Užtikrina, kad suremontuotų vagonų gale, ant sienų kairiosios pusės apatinės dalies, būtų užrašas „Pagal ridą“, žemiau nurodant atlikto ir būsimo remontų datas bei vietą, vagono priklausomybę.

7.3. Kontroliuoja, kad nuo paskutinio depinio remonto (DR) arba techninės patikros (TP-3) iki kito vagonų rida nebūtų didesnė kaip 10 procentų.

8. Keleivinių vagonų techninė patikra ir remontas atliekamas pagal šioje lentelėje nurodytus terminus:

______________

 

Eil.

Vagonai

Techninės patikros ir remonto periodiškumas (metais, mėnesiais)

Nr.

 

TP-3

 

DR

KR

 

 

rida,

ne rečiau

rida,

ne rečiau

KR-1

KR-2

 

 

km

kaip

km

kaip

 

 

1.

Metaliniai keleiviniai vagonai

 

 

 

 

 

 

1.1.

Visų modifikacijų restorano vagonai

6 mėn.

1 m.

4 m.

16 m.

1.2.

Skubiųjų traukinių vagonai

3 mėn

. –

6 mėn.

4 m.

16 m.

1.3.

Kupiniai, nekupiniai, sėdimieji

150000

6 mėn.

300000

2 m. 5 m.

20 m.

 

1.4.

RIC, minkštieji ir dviviečių kupė minkštieji

150000

6 mėn.

300000

2 m.

5 m.

20 m.

1.5.

Bagažo, pašto, pašto ir bagažo, kalinių

6 mėn.

1 m. 5 m.

20 m.

 

1.6.

Vagonai, važiuojantys skirtingo pločio geležinkelio bėgiais

6 mėn.

1 m.

5 m.

20 m.

2.

Metaliniai specialieji keleiviniai vagonai

 

 

 

 

 

 

2.1.

Tarnybiniai

150000

1 m.

300000

3 m.

10 m.

2.2.

Stabdžių matavimo, dinamometriniai, bėgių šlifavimo ir kiti specialieji vagonai

1 m.

2 m.

10 m.

20 m.

2.3.

Defektoskopiniai, kelmačiai vagonai

6 mėn.

2 m. 10 m.

20 m.

 

2.4.

Kelių remonto techniką prižiūrinčio personalo vagonai

1 m.

3 m.

10 m.

-

2.5.

Avarinių ir gaisrinių traukinių, taip pat tiltų tikrinimo bei kelių tarnybų laboratorijų vagonai

1 m.

4 m.

15 m.

3.

Siaurosios vėžės vagonai

 

 

 

 

 

 

3.1.

Pagaminti iki 1980 m.

6 mėn.

1 m.

6 m.

20 m.

3.2.

Pagaminti 1981 m. ir vėliau

6 mėn.

2 m.

8 m.

20 m.

 

PASTABOS: 1. Visų naujų vagonų ir tų, kurių KR-2 atliktas, DR pirmą kartą atliekamas po 2 metų, o KR-1 – po 6 metų.

2. 1435 mm pločio vėžės tarptautinių keleivinių traukinių vagonų vežimėlių TP-3 atliekama kas 6 mėn. nuo jų pagaminimo arba planinio remonto dienos, DR – kasmet (naujų – po 2 metų), KR-1 – kas 5 metai (naujų – po 6 metų).

3. Keleivinių vagonų techninės patikros ir remonto periodiškumas nustatytas vadovaujantis „Keleivinių vagonų naudojimo tarpvalstybiniame susisiekime taisyklių“ 1a priedu.

______________