LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2006 M. BIRŽELIO 30 D. ĮSAKYMO Nr. ISAK-1387 „DĖL VIDURINIO UGDYMO PROGRAMOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2013 m. birželio 3 d. Nr. V-475
Vilnius
1. P a k e i č i u Vidurinio ugdymo programos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2006 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. ISAK-1387 (Žin., 2006, Nr. 76-2930; 2011, Nr. 97-4599):
1.1. Išdėstau 8 punkto pirmąją pastraipą taip:
„8. Dalyko kurso programa suprantama kaip tam tikra logiškai vientisa dalyko turinio visuma, skirta konkretiems ugdymo turinio uždaviniams įgyvendinti ir bendrosioms kompetencijoms ugdyti. Galimos dvi skirtingos to paties dalyko kurso programos: bendrojo ir išplėstinio; užsienio kalbų programa pateikiama kursais, orientuotais į A1, A2, B1 ir B2 kalbos mokėjimo lygius pagal Bendruosius Europos kalbų metmenis:“;
1.2. Išdėstau 8.3 punktą taip:
„8.3. užsienio kalbų kursų programų, orientuotų į A1, A2, B1 ir B2 kalbos mokėjimo lygius, reikalavimai atitinka Bendruosius Europos kalbų metmenis ir padeda įvertinti kalbos mokymosi pažangą naudojantis lanksčia, atitinkamomis patirtimis paremta bendrąja kalbų mokėjimo lygių sistema. Ši sistema aprėpia skirtingus mokinių poreikius ir tikslus, kylančius mokantis kalbų.“;
1.3. Išdėstau 12 punktą taip:
„12. Minimalus privalomas mokinio pamokų skaičius – 28 (mokiniui, besimokančiam tautinės mažumos kalba, – 31,5) savaitinės pamokos; mokiniui, kuris mokosi pagal vidurinio ugdymo programą kartu su profesinio mokymo programa, pagal vidurinio ugdymo programą, į kurią įtraukti profesinio mokymo programos moduliai, minimalus privalomas pamokų skaičius – 30 (mokiniui, besimokančiam tautinės mažumos kalba, – 34,5) savaitinių pamokų.“;
1.4. Išdėstau 13 punktą taip:
1.5. Išdėstau 15.2 punktą taip:
1.6. Išdėstau 15.5 punktą taip:
1.7. Išdėstau 17 punktą taip:
„17. Vienoje laikinojoje mokinių grupėje mokosi tą pačią bendrojo ugdymo dalyko kurso programą, tą patį dalyko modulį, pasirenkamąjį dalyką ar profesinio mokymo programos modulį pasirinkę mokiniai. Kai mokykloje yra viena 11 ir (ar) 12 arba III ir (ar) IV gimnazijos klasė, vienoje laikinojoje mokinių grupėje gali mokytis to paties bendrojo ugdymo dalyko skirtingus programos kursus (bendrąjį ar išplėstinį) pasirinkę mokiniai. Užsienio kalbų ugdymas organizuojamas laikinosiose grupėse, kuriose visi arba dauguma mokinių siekia to paties pasirinkto A1, A2, B1 ar B2 užsienio kalbos mokėjimo lygio.
Rekomenduojama laikinąsias grupes sudaryti atsižvelgiant į mokinių gebėjimus, motyvaciją, mokymosi stilius. Laikinosios grupės gali būti sudaromos švietimo pagalbai teikti.“