LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL KORUPCIJOS PREVENCIJOS PRIEMONIŲ, PARENGTŲ PAGAL FINANSŲ MINISTERIJOS IR FINANSŲ MINISTRO VALDYMO SRIČIAI PRISKIRTŲ ĮSTAIGŲ VEIKLOS SRIČIŲ 2012 METŲ ANALIZĖS IR VERTINIMO REZULTATUS, SĄRAŠO PATVIRTINIMO
2013 m. birželio 18 d. Nr. 1K-221
Vilnius
Vadovaudamasis Finansų ministerijos ir finansų ministro valdymo sričiai priskirtų įstaigų, įmonių korupcijos prevencijos tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos finansų ministro 2007 m. rugsėjo 20 d. įsakymu Nr. 1K-261 (Žin., 2007, Nr. 101-4130; 2010, Nr. 148-7602; 2012, Nr. 106-5395), 12 punktu ir atsižvelgdamas į Finansų ministerijos korupcijos prevencijos koordinavimo ir kontrolės komisijos 2012 m. gruodžio 13 d. ir 2012 m. gruodžio 19 d. posėdžiuose priimtus sprendimus dėl Finansų ministerijos ir finansų ministro valdymo sričiai priskirtų įstaigų veiklos sričių, patvirtintų finansų ministro 2012 m. gegužės 8 d. įsakymu Nr. 1K-178 „Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministerijos ir jos reguliavimo srities įstaigų veiklos sričių, kuriose 2012 metais tikslinga atlikti analizę ir vertinimą, nustatymo“ (Žin., 2012, Nr. 55-2735), analizės ir vertinimo 2012 m. rezultatų:
1. T v i r t i n u korupcijos prevencijos priemonių, parengtų pagal Finansų ministerijos ir finansų ministro valdymo sričiai priskirtų įstaigų veiklos sričių analizės ir vertinimo 2012 metų rezultatus, sąrašą (pridedama).
2. Į p a r e i g o j u Finansų ministerijos Ekonomikos departamento, Europos Sąjungos ir tarptautinių santykių departamento, Europos Sąjungos struktūrinės paramos valdymo departamento, Finansų rinkų politikos departamento, Įstaigų veiklos priežiūros skyriaus, Nacionalinio fondo departamento, Teisės departamento, Turto valdymo departamento, Valstybės iždo departamento ir finansų ministro valdymo sričiai priskirtų įstaigų – Muitinės departamento prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos prie Finansų ministerijos, Turto vertinimo priežiūros tarnybos, viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros, Audito ir apskaitos tarnybos, Finansų ministerijos mokymo centro, Lietuvos statistikos departamento ir Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos – vadovus pagal kompetenciją užtikrinti korupcijos prevencijos priemonių, nurodytų Korupcijos prevencijos priemonių, parengtų pagal Finansų ministerijos ir finansų ministro valdymo sričiai priskirtų įstaigų veiklos sričių analizės ir vertinimo 2012 metų rezultatus, sąraše, įgyvendinimą.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos finansų ministro
2013 m. birželio 18 d. įsakymu Nr. 1K-221
KORUPCIJOS PREVENCIJOS PRIEMONIŲ, PARENGTŲ PAGAL FINANSŲ MINISTERIJOS IR FINANSŲ MINISTRO VALDYMO SRIČIAI PRISKIRTŲ ĮSTAIGŲ VEIKLOS SRIČIŲ ANALIZĖS IR VERTINIMO 2012 METŲ REZULTATUS, SĄRAŠAS
Eil. Nr. |
Priemonės |
Vykdytojai |
Įvykdymo laikas |
Laukiami rezultatai |
Vertinimo kriterijai |
|||||||
|
|
|
1. Finansų ministro valdymo sričiai priskirtų įstaigų veiklos priežiūros ir finansų rinkos funkcionavimo reglamentavimo, valstybės politikos šioje srityje formavimo ir įgyvendinimo veiklos srityse |
|
|
|||||||
1. |
Parengti ir pateikti finansų ministrui pasiūlymus (prireikus – atitinkamų teisės aktų pakeitimų projektus) dėl finansų ministro valdymo sričiai priskirtų valstybės įmonių ir bendrovių, kurių valstybei priklausančias akcijas valdo Finansų ministerija (toliau – įmonės), valdymo tobulinimo: įmonių valdymo organų (valdybų, tarybų) sudarymo, priimamų sprendimų iniciatyvos, jų derinimo Finansų ministerijoje, įgaliojimų priimti sprendimus suteikimo ir apimties, atsakomybės už priimamus sprendimus ir interesų konfliktų prevencijos tvarkos nustatymo Finansų ministerijos vidaus teisės aktuose. |
Finansų ministerijos Įstaigų veiklos priežiūros skyrius
Finansų rinkų politikos departamentas
Ekonomikos departamentas
Teisės departamentas
Turto valdymo departamentas
Valstybės iždo departamentas |
2013 m. III ketvirtis |
Sumažės korupcijos tikimybė Finansų ministerijai įgyvendinant įmonių savininko teises. |
Parengti ir pateikti finansų ministrui pasiūlymai (prireikus – atitinkamų teisės aktų pakeitimų projektai) dėl įmonių valdymo tobulinimo: įmonių valdymo organų (valdybų, tarybų) sprendimų priėmimo ir interesų konfliktų prevencijos tvarkos nustatymo Finansų ministerijos vidaus teisės aktuose. |
|||||||
|
|
|
2. Finansų ministerijos nuosavybės ir lėšų jai išlaikyti naudojimo priežiūros ir kontrolės veiklos srityje |
|
|
|||||||
2. |
Parengti Finansų ministerijos dalyvavimo ES Dvynių projektuose inicijavimo, ES Dvynių projektų administravimo ir lėšų, gautų pagal ES Dvynių projektus, naudojimo tvarkos aprašo projektą ir pateikti jį tvirtinti finansų ministrui. |
Finansų ministerijos Europos Sąjungos ir tarptautinių santykių departamentas Europos Sąjungos struktūrinės paramos valdymo departamentas Ekonomikos departamentas Nacionalinio fondo departamentas Turto valdymo departamentas |
2014 m. II pusmetis |
Sumažės korupcijos pasireiškimo tikimybė Finansų ministerijai rengiant, įgyvendinant ES Dvynių projektus, naudojant ir tvarkant šių projektų lėšas, skirtas Finansų ministerijai išlaikyti. |
Parengtas Finansų ministerijos dalyvavimo ES Dvynių projektuose inicijavimo, ES Dvynių projektų administravimo ir lėšų, gautų pagal ES Dvynių projektus, naudojimo tvarkos aprašo projektas pateiktas tvirtinti finansų ministrui. |
|||||||
3. |
Parengti Lietuvos Respublikos finansų ministro 2007 m. rugsėjo 25 d. įsakymo Nr. 1K-271 (Lietuvos Respublikos finansų ministro 2011 m. lapkričio 7 d. įsakymo Nr. 1K-356 redakcija) pakeitimo projektą, papildant šiuo įsakymu patvirtintus Finansų ministerijos Ekonomikos departamento ir šio departamento Programų vykdymo skyriaus nuostatus funkcijomis, susijusiomis su Finansų ministerijoje pagal ES Dvynių projektus gaunamų lėšų naudojimu ir kontrole. |
Finansų ministerijos Ekonomikos departamentas |
2013 m. II pusmetis |
Išsamus struktūrinio padalinio atliekamų funkcijų reglamentavimas padidins jo veiklos skaidrumą ir sustiprins atsakomybę už tinkamą pavestų funkcijų įgyvendinimą. |
Parengtas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2007 m. rugsėjo 25 d. įsakymo Nr. 1K-271 (Lietuvos Respublikos finansų ministro 2011 m. lapkričio 7 d. įsakymo Nr. 1K-356 redakcija) pakeitimo projektas pateiktas tvirtinti finansų ministrui. |
|||||||
4. |
Parengti Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. sausio 2 d. įsakymo Nr. 1K-001 (Lietuvos Respublikos finansų ministro 2010 m. kovo 15 d. įsakymo Nr. 1K-066 redakcija) „Dėl valstybės tarnautojų pareigybių aprašymų tvirtinimo“ pakeitimo projektą, papildant Ekonomikos departamento Programų vykdymo skyriaus vyriausiojo specialisto pareigybės aprašymą funkcijomis, susijusiomis su Finansų ministerijoje pagal ES Dvynių projektus gaunamų lėšų naudojimu ir kontrole. |
Finansų ministerijos Ekonomikos departamentas |
2013 m. II pusmetis |
Išsamaus darbuotojų atliekamų funkcijų reglamentavimas ir aiškiai apibrėžti įgaliojimai užtikrins darbuotojų veiklos kontrolę ir sumažins galimybę priimti sprendimus savo nuožiūra. |
Parengtas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. sausio 2 d. įsakymo Nr. 1K-001 (Lietuvos Respublikos finansų ministro 2010 m. kovo 15 d. įsakymo Nr. 1K-066 redakcija) pakeitimo projektas pateiktas tvirtinti finansų ministrui. |
|||||||
|
|
|
3. Saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų gamybos licencijų išdavimo, licencijos galiojimo sustabdymo, licencijos galiojimo sustabdymo panaikinimo, licencijos galiojimo panaikinimo veiklos srityje |
|
|
|||||||
5. |
Informaciją apie saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų gamybos licencijavimą skelbti interneto svetainėje www.verslovartai.lt. |
Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnyba prie Finansų ministerijos |
2013 m. I pusmetis |
Informacijos sklaida visuomenėje užtikrins verslui keliamų reikalavimų aiškumą ir skaidrumą. |
Informacija apie saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų gamybos licencijavimą skelbiama interneto svetainėje www.verslovartai.lt. |
|||||||
|
|
|
4. Teisės aktų rengimo ir derinimo pagal kompetenciją veiklos srityje |
|
|
|||||||
6. |
Parengti Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos prie Finansų ministerijos vidaus tvarkos taisyklių projektą ir pateikti jį tvirtinti teisės aktuose nustatyta tvarka. |
Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnyba prie Finansų ministerijos |
2013 m. I pusmetis |
Nustatyti aiškūs reikalavimai dėl bendrosios vidaus tvarkos ir darbuotojų elgesio sustiprins korupcijos prevenciją, pagerins tarnybos įvaizdį ir santykius su visuomene, ūkio subjektais, kitomis valstybės bei savivaldybių įstaigomis ir institucijomis. |
Parengtas Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos prie Finansų ministerijos vidaus tvarkos taisyklių projektas patvirtintas teisės aktuose nustatyta tvarka. |
|||||||
7. |
Papildyti Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos prie Finansų ministerijos procedūrų vadovo Teisės aktų rengimo ir išvadų pateikimo procedūros aprašą nuostatomis dėl Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos prie Finansų ministerijos išleidžiamų teisės aktų stebėsenos ir atnaujinimo. |
Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnyba prie Finansų ministerijos |
2013 m. I pusmetis |
Nustatyta privaloma Tarnybos išleidžiamų teisės aktų stebėsenos atlikimo tvarka ir numatyti atsakingi asmenys užtikrins galimybę laiku pašalinti atsiradusias teisinio reglamentavimo spragas ir kolizijas. |
Parengtas ir patvirtintas Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos prie Finansų ministerijos procedūrų vadovo Teisės aktų rengimo ir išvadų pateikimo procedūros aprašas. |
|||||||
|
|
|
5. Mokestinių prievolių apskaitos ir kontrolės veiklos srityje |
|
|
|||||||
8. |
Organizuoti teritorinių muitinių mokestinių prievolių apskaitos ir kontrolės funkciją atliekančių pareigūnų mokymus įmonių finansinės būklės vertinimo srityje. |
Muitinės departamentas prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos |
2013 m. I pusmetis |
Teritorinių muitinių pareigūnams suteiktos teorinės žinios ir sustiprinti gebėjimai užtikrins jiems pavestų funkcijų atlikimo atitiktį teisės aktų nuostatoms ir padidins priimamų sprendimų skaidrumą. |
Vadybos sprendimų centre organizuotas seminaras „Įmonių finansinės būklės vertinimas“, dalyviai – 25 teritorinių muitinių pareigūnai. |
|||||||
9. |
Tobulinti muitinės teikiamas paslaugas, įdiegiant vienkartinių garantijų valdymą elektroninėje erdvėje. |
Muitinės departamentas prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos |
2015 m. II pusmetis |
Atsisakius vienkartinių garantijų popierinių dokumentų naudojimo, sumažės deklaruojančių asmenų ir muitinės pareigūnų asmeninių kontaktų skaičius ir korupcijos tikimybė teikiant muitinės paslaugas. |
Įdiegta vienkartinių garantijų valdymo elektroninėje erdvėje paslauga. |
|||||||
10. |
Parengti Inventorizacijos Muitinės mokesčių fonde taisyklių projektą ir pateikti jį tvirtinti Muitinės departamento prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos generaliniam direktoriui. |
Muitinės departamentas prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos |
2013 m. I pusmetis |
Išsamiai reglamentavus Muitinės mokesčių fondo inventorizacijos atlikimo tvarką, sumažės korupcijos tikimybė mokestinių prievolių apskaitos ir kontrolės srityje. |
Parengtas Inventorizacijos Muitinės mokesčių fonde taisyklių projektas pateiktas tvirtinti Muitinės departamento prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos generaliniam direktoriui. |
|||||||
|
|
|
6. Muitinės formalumų atlikimo su prekėmis (sulaikytų prekių saugojimo, grąžinimo, konfiskuotų prekių realizavimo) veiklos srityje |
|
|
|||||||
11. |
Tobulinti Finansų apskaitos sistemos sulaikytų prekių apskaitos modulį, siekiant, kad pirminė informacija apie sulaikytas prekes būtų įtraukiama į apskaitą jų sulaikymo metu: |
Muitinės departamentas prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos |
|
|
|
|||||||
1) atlikti poreikio tobulinti Finansų apskaitos sistemos sulaikytų prekių apskaitos modulį analizę; |
|
2013 m. II pusmetis
|
Suformuoti Lietuvos Respublikos muitinės poreikiai dėl Finansų apskaitos sistemos sulaikytų prekių apskaitos modulio tobulinimo. |
Nustatytos Finansų apskaitos sistemos sulaikytų prekių apskaitos modulio tobulinimo apimtys ir techninės galimybės. |
||||||||
2) parengti Finansų apskaitos sistemos sulaikytų prekių apskaitos modulio tobulinimo paslaugų viešojo pirkimo techninę specifikaciją; |
|
2014 m. II pusmetis |
Nustatytos Finansų apskaitos sistemos sulaikytų prekių apskaitos modulio tobulinimo galimybės pagal Lietuvos Respublikos muitinės poreikius. |
Parengta Finansų apskaitos sistemos sulaikytų prekių apskaitos modulio tobulinimo paslaugų viešojo pirkimo techninė specifikacija. |
||||||||
3) atlikti Finansų apskaitos sistemos sulaikytų prekių apskaitos modulio pakeitimus pagal nustatytą poreikį. |
|
2015 m. II pusmetis |
Visos muitinės įstaigų sulaikytos prekės apskaitomos nuo jų sulaikymo momento. |
Atlikti Finansų apskaitos sistemos sulaikytų prekių apskaitos modulio programos pakeitimai. |
||||||||
12. |
Vykdyti Lietuvos Respublikos muitinės konfiskuotų realizuotinų prekių įvertinimo realizavimo verte kontrolę. |
|
Nuolat |
Lietuvos Respublikos muitinės konfiskuotų prekių realizavimo vertė nustatoma objektyviai ir skaidriai. |
Gautos maksimalios pardavimo pajamos už Lietuvos Respublikos muitinės realizuotas konfiskuotas prekes, neturinčias Bendrijos prekių muitinio statuso. |
|||||||
|
|
|
7. Informacinių sistemų plėtros ir (arba) palaikymo paslaugų vertės nustatymo veiklos srityje |
|
|
|||||||
13. |
Tobulinti muitinės pareigūnų, atliekančių funkcijas Muitinės departamento prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos valstybės kapitalo investicijų planavimo ir viešųjų pirkimų veiklos srityse, kvalifikaciją. |
Muitinės departamentas prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos |
2013 m. II pusmetis |
Muitinės pareigūnams suteiktos papildomos teorinės žinios ir sustiprinti gebėjimai užtikrins jų veiklos atitiktį Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų reikalavimams. |
Apmokyti 8 pareigūnai. |
|||||||
14. |
Inicijuoti tipinių (taikytinų visoms institucijoms) valstybės informacinių sistemų plėtros ir techninės priežiūros paslaugų vertės nustatymo metodinių rekomendacijų (taisyklių) rengimą, pateikiant Finansų ministerijai siūlymą kreiptis į Informacinės visuomenės plėtros komitetą prie Susisiekimo ministerijos dėl tokių metodinių rekomendacijų (taisyklių) poreikio ir rengimo. |
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI prie FM) |
2013 m. I pusmetis |
Nustačius visoms institucijoms taikytiną valstybės informacinių sistemų plėtros ir techninės priežiūros paslaugų vertės nustatymo metodiką, sumažėtų prielaidos korupcijai dėl nepagrįstai didelės informacinių sistemų plėtros ir techninės priežiūros paslaugų vertės. |
Parengtas ir Finansų ministerijai pateiktas pasiūlymas dėl valstybės informacinių sistemų plėtros ir techninės priežiūros paslaugų vertės nustatymo metodinių rekomendacijų (taisyklių) poreikio ir rengimo. |
|||||||
|
|
|
8. Personalo formavimo, valdymo ir administravimo veiklos srityje |
|
|
|||||||
15. |
Parengti kandidatų dirbti VMI prie FM pagal darbo sutartį atrankos tvarkos aprašo projektą ir pateikti jį tvirtinti VMI prie FM viršininkui. |
VMI prie FM |
2013 m. II pusmetis |
Reglamentavus kandidatų dirbti pagal darbo sutartį atrankos procedūras ir nustačius atrankos kriterijus, bus skaidriau formuojamas VMI prie FM personalas. |
Parengtas kandidatų dirbti VMI prie FM pagal darbo sutartį atrankos tvarkos aprašo projektas pateiktas tvirtinti VMI prie FM viršininkui. |
|||||||
16. |
Parengti kandidatų atrankos į laisvas darbo vietas Finansų ministerijos mokymo centre (toliau – FMMC) tvarkos aprašo projektą ir pateikti jį tvirtinti FMMC direktoriui. |
FMMC |
2013 m. I pusmetis |
Išsamiai reglamentavus darbuotojų atrankos procedūras ir kriterijus, sumažėtų korupcijos apraiškų tikimybė FMMC personalo formavimo, valdymo ir administravimo veiklos srityje. |
Parengtas kandidatų atrankos į laisvas darbo vietas FMMC tvarkos aprašo projektas pateiktas tvirtinti FMMC direktoriui |
|||||||
17. |
Organizuoti FMMC darbuotojų mokymus antikorupcine tematika. |
FMMC |
2013 m. I pusmetis |
Žinios antikorupcine tematika sustiprins darbuotojų antikorupcinės elgsenos paskatas. |
Mokymų dalyvių skaičius. |
|||||||
|
|
|
9. Išorės turto arba verslo vertinimo veikla turinčių teisę verstis asmenų sąrašo sudarymas, tvarkymas ir skelbimas veiklos srityje |
|
|
|||||||
18. |
Parengti Asmenų, turinčių teisę verstis išorės turto arba verslo vertinimo veikla, sąrašo sudarymo ir tvarkymo aprašo projektą ir pateikti jį tvirtinti Turto vertinimo priežiūros tarnybos direktoriui. |
Turto vertinimo priežiūros tarnyba |
2013 m. II pusmetis |
Reglamentuotos Turto vertinimo priežiūros tarnybai teikiamų dokumentų nagrinėjimo ir pagal šiuos dokumentus priimamų sprendimų procedūros sumažins korupcijos tikimybę sudarant ir administruojant asmenų, turinčių teisę verstis išorės turto arba verslo vertinimo veikla, sąrašą. |
Parengtas Asmenų, turinčių teisę verstis išorės turto arba verslo vertinimo veikla, sąrašo sudarymo ir tvarkymo aprašo projektas pateiktas tvirtinti Turto vertinimo priežiūros tarnybos direktoriui. |
|||||||
|
|
|
10. Atstovavimo įstaigai teismuose ir kitose ginčų nagrinėjimo institucijose veiklos srityje |
|
|
|||||||
19. |
Parengti ir nustatyta tvarka patvirtinti Audito ir apskaitos tarnybos direktoriaus 2009 m. vasario 19 d. įsakymo Nr. V-11 pakeitimo projektą, papildant šiuo įsakymu patvirtintas Audito ir apskaitos tarnybos vidaus darbo tvarkos taisykles nuostatomis dėl privalomo procesinių dokumentų derinimo su tarnybos administracijos padaliniu, atsakingu už veiklos sritį, dėl kurios vyksta ginčas teisme arba ikiteisminėje ginčų nagrinėjimo institucijoje. |
Audito ir apskaitos tarnyba |
2013 m. II pusmetis |
Reglamentuota procesinių dokumentų derinimo tvarka užtikrins didesnę atstovavimo tarnybai kontrolę ir apribos galimai per plačią priimamų sprendimų diskreciją. |
Parengtas ir pateiktas tvirtinti Audito ir apskaitos tarnybos direktoriaus 2009 m. vasario 19 d. įsakymo Nr. V-11 pakeitimo projektas. |
|||||||
|
|
|
11. Programų ir projektų, finansuojamų iš Europos Sąjungos, tarptautinių institucijų, valstybės ir kitų lėšų, administravimo (sprendimų priėmimo dėl išlaidų tinkamumo finansuoti administruojamų programų ir projektų lėšomis) veiklos srityje |
|
|
|||||||
20. |
Sudaryti darbo grupę, kuri formuotų vienodą praktiką priimant sprendimus dėl išlaidų, finansuojamų administruojamų programų ir projektų lėšomis, tinkamumo vertinimo. |
Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra |
2013 m. I pusmetis |
Sumažės korupcijos tikimybė priimant sprendimus dėl išlaidų, finansuojamų administruojamų programų ir projektų lėšomis, tinkamumo vertinimo. |
Viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus įsakymu sudaryta darbo grupė vienodai praktikai formuoti priimant sprendimus dėl išlaidų, finansuojamų administruojamų programų ir projektų lėšomis, tinkamumo vertinimo. |
|||||||
|
|
|
12. Licencijų organizuoti lošimus ir didžiąsias loterijas išdavimo, leidimų steigti lažybų punktus, atidaryti lošimo automatų ar bingo salonus arba lošimo namus (kazino) išdavimo, papildymo, pakeitimo, jų galiojimo panaikinimo veiklos srityje |
|
|
|||||||
21. |
Parengti ir pateikti tvirtinti Lietuvos Respublikos azartinių lošimų įstatymą įgyvendinančių poįstatyminių teisės aktų projektus, juose nustatant procedūras ir kriterijus lošimų organizavimo vietoms vertinti priimant sprendimus dėl leidimų steigti azartinių lošimų įstaigas, kurios galėtų trukdyti religinėms organizacijoms skelbti savo mokslą ir atlikti savo apeigas, išdavimo. |
Lošimų priežiūros tarnyba prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos |
2013 m. II pusmetis |
Sumažėtų korupcijos tikimybė priimant sprendimus ir išduodant leidimus steigti azartinių lošimų įstaigas. |
Parengti Lietuvos Respublikos azartinių lošimų įstatymą įgyvendinančių poįstatyminių teisės aktų projektai pateikti tvirtinti nustatyta tvarka. |
|||||||