LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL ASMENŲ APTARNAVIMO LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOJE
2009 m. vasario 3 d. Nr. 3D-53
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu (Žin., 1999, Nr. 60-1945; 2006, Nr. 77-2975) ir įgyvendindamas Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 (Žin., 2007, Nr. 94-3779):
1. Tvirtinu Asmenų aptarnavimo Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijoje apklausos anketą (pridedama).
2. Pavedu:
2.1. Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos (toliau – ministerija) Interesantų priėmimo skyriui organizuoti informacijos teikimą (žodžiu, elektroniniu būdu, telefonu) besikreipiantiems į ministeriją, vykdyti „vieno langelio“ pagrindines funkcijas. Asmenų prašymus, skundus ir pranešimus, gautus tiesiogiai iš asmenų, atsiųstus paštu, per pasiuntinį ir elektroniniu paštu, registruoti ir asmens prašymu išduoti gavimo faktą patvirtinantį dokumentą. Prašymo priėmimo faktą patvirtinančio dokumento (pažymos) forma yra analogiška skundo priėmimo faktą patvirtinančio dokumento formai, patvirtintai Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. gruodžio 22 d. nutarimu Nr. 1326 (Žin., 2006, Nr. 141-5428).
2.2. Ministerijos Interesantų priėmimo skyriui:
2.2.1. darbą organizuoti taip, kad asmenys prašymus, skundus, pranešimus ir kitus dokumentus galėtų pateikti skyriuje ministerijos darbo valandomis;
2.2.2. pagal patvirtintą formą ne rečiau kaip kartą per metus organizuoti anoniminę asmenų apklausą apie asmenų aptarnavimo ministerijoje kokybę ir apibendrintą informaciją pateikti ministerijos vadovybei ir Žemės ūkio informacinių sistemų skyriui, kuris gautą informaciją skelbia ministerijos interneto svetainėje;
2.2.3. pagal kompetenciją užtikrinti, kad ministerijoje, asmenims prieinamoje vietoje, ministerijos interneto svetainėje ar kitomis informavimo priemonėmis būtų skelbiamas ministerijos Interesantų priėmimo skyriaus darbo laikas, vieta, telefonų numeriai ir kita su asmenų aptarnavimu ministerijoje susijusi informacija.
2.3. Ministerijos administracijos struktūrinių padalinių (toliau – ministerijos padaliniai), įstaigų prie ministerijos ir ministerijos reguliavimo sričiai priskirtų įstaigų (toliau – įstaigos) vadovams užtikrinti asmenų prašymų, skundų ir pranešimų, adresuotų ministerijai, ministerijos vadovybei ir perduotų ministerijos padaliniams ir įstaigoms pagal kompetenciją, tvarkymą, nagrinėjimą ir atsakymų rengimą Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo, Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875, ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
3. Nustatau, kad:
3.1. Interesantų priėmimo skyrius priima asmenų prašymus, skundus ir pranešimus skyriuje dvi papildomas valandas per savaitę – ketvirtadieniais nuo 17 val. iki 18 val. ir penktadieniais nuo 15.45 val. iki 17 val., pagal padalinio vadovo iš anksto sudarytą darbo grafiką. Po Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos darbo reglamente, patvirtintame Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2008 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. 3D-658 (Žin., 2008, Nr. 140-5571), nustatyto darbo laiko dirbantis valstybės tarnautojas arba darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, turi teisę tą dieną ateiti į darbą viena valanda vėliau;
3.2. asmenų prašymai, skundai ir pranešimai, pateikti elektroniniu būdu, turi būti pasirašyti elektroniniu parašu;
3.3. ministerijos interneto svetainės www.zum.lt skyrelyje „Klausimai–atsakymai“ asmenys gali elektroniniu būdu pateikti nesudėtingus klausimus ir prašymus, kurie nepažeidžia besikreipiančiojo, kitų asmenų ar ministerijos interesų. Interesantų priėmimo skyrius, atsižvelgdamas į klausimo ar prašymo turinį, paskirsto klausimus ir prašymus ministerijos padalinių vadovams (ar juos pavaduojantiems asmenims), įstaigoms, įmonėms ir organizacijoms, kurios per 5 darbo dienas organizuoja atsakymų parengimą ir išsiuntimą Interesantų priėmimo skyriui. Interesantų priėmimo skyrius parengtus atsakymus išsiunčia asmenims, kurie yra nurodę savo el. pašto adresą, ir teikia Viešųjų ryšių skyriui spręsti dėl jų tinkamumo skelbti ministerijos interneto puslapio „Klausimai–atsakymai“ skyrelyje.
4. Pripažįstu netekusiu galios Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2006 m. rugpjūčio 4 d. įsakymą Nr. 3D-317 „Dėl Piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo Žemės ūkio ministerijoje tvarkos aprašo patvirtinimo“.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos žemės ūkio
ministro 2009 m. vasario 3 d.
įsakymu Nr. 3D-53
ASMENŲ APTARNAVIMO LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOJE APKLAUSOS ANKETA
Eil. Nr. |
Klausimas |
Taip |
Ne |
Pastabos („iš dalies“ ar pan.) |
1. |
Ar esate pakankamai informuoti apie ministerijos darbo laiką? |
|
|
|
2. |
Ar patogus Jums ministerijoje nustatytas priėmimo laikas? |
|
|
|
3. |
Ar Jums tenka ilgai laukti priėmimo? |
|
|
|
4. |
Ar mandagiai buvote aptarnaujami? |
|
|
|
5. |
Ar Jums rūpimi klausimai buvo išspręsti pakankamai kvalifikuotai? |
|
|
|
6. |
Ar Jus tenkino atsakymų į prašymus ar skundus pateikimo terminai? |
|
|
|
7. |
Ar buvote informuoti apie veiksmus, kurių ministerija ėmėsi spręsdama Jūsų klausimus? |
|
|
|
8. |
Kiti su asmenų prašymų nagrinėjimu ir jų aptarnavimu susiję klausimai (nurodo apklausos anketos dalyviai): |
X |
X |
X |
8.1. |
|
|
|
|
8.2. |
|
|
|
|
Anketos užpildymo data ..............
P. S. Atsakydami į 3–5 klausimus nurodykite, į kurį ministerijos darbuotoją (pavardė ir kabinetas) Jūs kreipėtės ......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
Jeigu neprieštaraujate, prašome nurodyti savo vardą, pavardę, telefoną ir adresą .............
......................................................................................................................................................